berlina vs break, nu stiu
![]() ![]() ![]() |
berlina vs break, nu stiu
8429kyd |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 26 Joined: 21 January 06 ![]() |
|
||
--------------------
Fiat
Albea
2007
- CT-62-PVV
|
|||
ARO |
![]()
Post
#2
|
Membru incepator Group: Members Posts: 17 Joined: 18 January 06 ![]() |
pai depinde ptr ce aveti nevoie de aceasta masina
cred ca nu-i nevoie sa-ti spun ca breakul este mai incapator, dar cam la asta se reduce avantajul lui in schimb este mai greu => consuma mai mult, mai zgomotos si ... mai mirositor daca nu ai grija de garnitura de la rezervor ar mai fi de adaugat si faptul ca in 99% din cazuri un break va fi mai uzat decat o berlina din acelasi an de fabricatie. fata de masinile moderne nu se pune problema "accesibilitatii" portbagajului, cam ce intra in break incape si-n berlina |
--------------------
ARO
244
- B 74 BEE
|
|
anpop |
![]()
Post
#3
|
![]() Sef de pisica! Group: Members Posts: 422 Joined: 28 May 05 From: Bucuresti ![]() |
pai depinde ce vrei sa faci cu ea....cari cartofi=break....mergi la teatru=berlina
berlina e mai compacta si are mai multa stabilitate ![]() in plus, nu mirosi tot ce cari in portbagaj ![]() ailalta e buna de carat....da si tu cu banu' ![]() |
--------------------
Logan
Preference 1,4
- b-xx-xxx Prostia e singurul lucru care-i doare pe ceilalti!
|
|
argon |
![]()
Post
#4
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
Break-ul e mai stabil, chiar mult mai stabil, iti spun din experienta, si in curbe si la viteza mari, bancheta din spate e rabatabila, si volumul de incarcare e imens, uite o poza mai jos, in rest e dezavantajul ca ca ai in portbagaj miroase si in masina, iarna e un volum mai mare de incazlit, deci se va incalzi mai greu, cu mirosul de benzina nu e problema daca e etans rezervorul.
Attached thumbnail(s) IMG_0762.JPG ( Size: 26.68k ) Number of downloads: 144 |
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
8429kyd |
![]()
Post
#5
|
Membru incepator Group: Members Posts: 26 Joined: 21 January 06 ![]() |
Ce e drept cu mirosul la break am patit-o la un amic.E chiar deranjant.Ca la orice masina piesele cedeaza si ele.In privinta asta care e mai rezistenta?De carat se va cara cu ea dar si la berlina se poate scoate bancheta
![]() |
--------------------
Fiat
Albea
2007
- CT-62-PVV
|
|
clr |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.729 Joined: 24 February 03 From: Bucuresti ![]() |
Daca n - ai nevoie sa cari eu zic ca nu merit break (desi eu sunt in general fan al acestori tipuri de masini).
Mai mult, daca te hotarasti totusi la break, e bine sa casti bine ochii. E foarte posibil ca masina aia sa fie 'chinuita'. Ca de, omul si - a luat break pentru a munci. Pe cand o berlina, gasesti mult mai usor la un familist, care a folosit - o doar pentru nevoile lui personale. |
--------------------
Ex Renault
Megane
2003 Cand ai încercat totul si nimic nu a mers, citeste instructiunile de folosire
|
|
vis-a-vis |
![]()
Post
#7
|
![]() DaciaClubber Group: Members Posts: 7.893 Joined: 20 June 05 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(argon @ 21 Jan 2006, 10:28) Break-ul e mai stabil, chiar mult mai stabil, iti spun din experienta, si in curbe si la viteza mari, bancheta din spate e rabatabila, si volumul de incarcare e imens, uite o poza mai jos, in rest e dezavantajul ca ca ai in portbagaj miroase si in masina, iarna e un volum mai mare de incazlit, deci se va incalzi mai greu, cu mirosul de benzina nu e problema daca e etans rezervorul. Total gresit! Mentionez ca sunt fan masini break, posed un break pe injectie 2000. Am mers cu nenumarate berline si cu vreo 3-4 break-uri. Diferenta e evidenta, breakul e mult mai inalt si mai greu la partea din spate, puntea spate intra in ruliu mult mai repede, aceleasi curbe o berlina le ia cu 10-15km/h mai repede ca un break. Insa... ii intreb pe cei cu berline... de cate ori nu ati vrut ca sa aveti porbagajul mai mare putin sa nu mai stati cu nenumaratele catrafuse pe bancheta sau pe la picioare? |
--------------------
Dacia
Logan MCV
1.5 DCi Life is a journey, not a destination.
|
|
driverx |
![]()
Post
#8
|
![]() --- Membru cu ralanti --- Group: Members Posts: 7.656 Joined: 21 November 03 ![]() |
QUOTE(vis-a-vis @ 21 Jan 2006, 16:33) Insa... ii intreb pe cei cu berline... de cate ori nu ati vrut ca sa aveti porbagajul mai mare putin sa nu mai stati cu nenumaratele catrafuse pe bancheta sau pe la picioare? De nenumarate ori. Dar totusi, fiindca imi car o data pe an sacu de cartofi pentru iarna, plus ala de castraveti nu mi se merita break. Dar intradevar, sunt momente cand ar prinde bine unul. Dar pentru cineva ca mine care nu plimba cartofi cu masina, break-ul NU isi are rostul. Nici nu ma obosesc sa vad care a scris aberatia cum ca break ar fi mai stabil, ca de fapt nu conteaza. Vis-a-vis a argumentat bine. Si daca ar avea ACEASI greutate ca berlina, break-ul TOT ARE centrul de greutate mai SUS, deci NU are cum sa fie la fel de stabila sau mai stabila. |
--------------------
Mitsubishi
Lancer
2008 Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
|
|
argon |
![]()
Post
#9
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
QUOTE(vis-a-vis @ 21 Jan 2006, 16:33) Total gresit! Mentionez ca sunt fan masini break, posed un break pe injectie 2000. Am mers cu nenumarate berline si cu vreo 3-4 break-uri. Diferenta e evidenta, breakul e mult mai inalt si mai greu la partea din spate, puntea spate intra in ruliu mult mai repede, aceleasi curbe o berlina le ia cu 10-15km/h mai repede ca un break. Te invit sa te interesezi cat cantareste un break si cat cantareste o berlina ![]() Break 945 kg, Berlina are 960 kg, asa ca sa-mi spui unde e greutatea aia imensa care apasa pe spatele breakului ![]() Per global greutatea in fata si la berlina si la break e identica, spatele la break e mai usor... This post has been edited by argon: 21 Jan 2006, 18:48 |
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
vis-a-vis |
![]()
Post
#10
|
![]() DaciaClubber Group: Members Posts: 7.893 Joined: 20 June 05 From: Bucuresti ![]() |
Frate, mai citeste lumea pe aici si s-ar putea sa te creada. Afirmatiile tale n-au nici o baza reala.
Date tehnice berlina: Lungime: 4365 mm Latime: 1780 mm Inaltime: 1435 mm Masa proprie: 940 kg Date tehnice break: Lungime: 4405 mm Latime: 1780 mm Inaltime: 1460 mm Masa proprie: 980 kg Cu alte cuvinte breakul e mai lung, mai inalt si mai greu. As adauga la asta arcurile pe puntea spate care au o spira mai mult. Asta contribuie decisiv la ruliul accentuat al break-ului. |
--------------------
Dacia
Logan MCV
1.5 DCi
|
|
argon |
![]()
Post
#11
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
QUOTE(vis-a-vis @ 21 Jan 2006, 19:02) Frate, mai citeste lumea pe aici si s-ar putea sa te creada. Afirmatiile tale n-au nici o baza reala. Date tehnice berlina: Lungime: 4365 mm Latime: 1780 mm Inaltime: 1435 mm Masa proprie: 940 kg Date tehnice break: Lungime: 4405 mm Latime: 1780 mm Inaltime: 1460 mm Masa proprie: 980 kg Cu alte cuvinte breakul e mai lung, mai inalt si mai greu. As adauga la asta arcurile pe puntea spate care au o spira mai mult. Asta contribuie decisiv la ruliul accentuat al break-ului. ![]() ![]() |
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
SOR |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 215 Joined: 19 January 05 From: Bucuresti-Rahova ![]() |
deci... break din 88
L - 4411 MM l - 1636 mm h - 1455 mase proprie 980 rem cu disp franar 800 tot max autorizata 1380 rem fara disp franare 450 dacia 1310 tlx asa ca ori a mea e mai mica ori a voastra e mai mare:)))) oricum eu recomad berlina daca e de ales ca asta scartaie rau ![]() This post has been edited by SOR: 21 Jan 2006, 19:26 |
--------------------
DACIA
BREAK 1988
- B 17 CFZ CALM DOWN DEAR...LET`S NOT TURN THIS RAPE INTO A MURDER...
|
|
argon |
![]()
Post
#13
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
QUOTE(SOR @ 21 Jan 2006, 19:26) deci... break din 88 L - 4411 MM l - 1636 mm h - 1455 mase proprie 980 rem cu disp franar 800 tot max autorizata 1380 rem fara disp franare 450 dacia 1310 tlx asa ca ori a mea e mai mica ori a voastra e mai mare:)))) oricum eu recomad berlina daca e de ales ca asta scartaie rau ![]() Eu vorbesc de masini de dupa 95, nu ma intereseaza cele de dinainte de 90...nu am avut dea face cu niciuna, break din 96, masa propie 945 kg!!!, break din 99, zambetul lui Iliescu, masa proprie 945 kg..etc etc Presupun ca initiatorul topicului vrea masina cat de cat mai recenta, asa ca nu are rost sa dam date de masini din anii 80...s-au mai modificat pe parcurs ![]() This post has been edited by argon: 21 Jan 2006, 19:30 |
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
driverx |
![]()
Post
#14
|
![]() --- Membru cu ralanti --- Group: Members Posts: 7.656 Joined: 21 November 03 ![]() |
|
--------------------
Mitsubishi
Lancer
2008 Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
|
|
ydaniel |
![]()
Post
#15
|
![]() Adrenaline junkie! Group: Members Posts: 10.608 Joined: 11 August 04 From: black sea ![]() |
mei imi place berlina,da la break ai loc,da arcuri tari,cand este goala,daca mai are arculete suplimentare sare de fund.mai buna berlina!parerea mea
|
--------------------
Oriunde,
oricand...
ARO! Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita! |
|
ATM |
![]()
Post
#16
|
![]() 1948 Tucker Torpedo Group: Members Posts: 596 Joined: 28 December 05 From: Bucuresti ![]() |
Breakul - una peste alta - mie mi se pare ceva mai instabil. parere personala - si mai zgomotoasa- rezonanta fiind mai mare. Si mai greu de incalzit iarna... si miroase habitaclu tot ce cari in port-bagaj...plus de asta, e mai incomod pentru pasagerii din spate, bancheta are ungiuri modificate, e mai inalta (cel putin la a lui tata un om de inaltime medie da cu capul de tavan la prima groapa. Eu - 1.87 m - n-am nevoie nici macar de groapa...
![]() Avantajele breakului - mi se pare mult mai usor de parcat cu spatele - macar stii ca unde e geamul , se termina si masina. Poti sa cari lejer un frigider mediu in el, cu bancheta rabatata - practic devine un papuc carosat.. Am carat hambare de grau cu a lui tata si iti e tare buna, daca planuiesti sa faci asa ceva. Nu iti ploua in portbagaj (decat daca ai chederul ciuruit) fiindca apa se scurge vertical (sau aproape), pe cand, la o berlina, ajunge sa se scurga oblic-orizontal (triplaaaaa...) Dar, pana la urma, decizia e a ta. Daca gasesti un break in stare buna, nu il refuza pentru o berlina hartanita. Cheers, |
--------------------
MITSUBISHI
COLT
Z30-2005 Inchiriez fiare de calcat, geamuri termopan, betisoare de urechi, aparate de ras. Rog seriozitate.
|
|
einstein1984 |
![]()
Post
#17
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.376 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
Breakul e ceva mai greu de parcat cu spatele +vizibilitate 0 prin luneta daca ploua(luneta se murdareste imediat).
This post has been edited by einstein1984: 22 Jan 2006, 00:08 |
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
ATM |
![]()
Post
#18
|
![]() 1948 Tucker Torpedo Group: Members Posts: 596 Joined: 28 December 05 From: Bucuresti ![]() |
Asta daca nu ai stergator de hayon. Dar majoritatea au venit din fabrica cu asa ceva...Daca le-a pastrat proprietarul mecanismul, e alta chestie...
|
--------------------
MITSUBISHI
COLT
Z30-2005 Inchiriez fiare de calcat, geamuri termopan, betisoare de urechi, aparate de ras. Rog seriozitate.
|
|
argon |
![]()
Post
#19
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
QUOTE(ATM @ 22 Jan 2006, 08:59) Asta daca nu ai stergator de hayon. Dar majoritatea au venit din fabrica cu asa ceva...Daca le-a pastrat proprietarul mecanismul, e alta chestie... A fost o serie prin 2001-2002 la cele cu injectie, unde nu s-a mai montat din fabrica stergator pe spate, sa scada costul, la fel cum s-a procedat cu turometrul si ceasurile de ulei si de apa, dar restul au stergator pe spate, au chiar si stropitoare ![]() |
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
jaf |
![]()
Post
#20
|
![]() Membru din mijloc Group: Members Posts: 641 Joined: 25 May 04 From: Cluj-Napoca ![]() |
Depinde de la o masina la alta daca ai arcuri bune si telescoape si berlina si break-ul sunt cam la fel.. De obicei break-urile sunt obosite iar arcurile si telescoapele sunt varza..
Prima mea masina a fost o berlina si nu prea suportam break-urile acum nu as da break-ul pe doua berline.. astept loganul break ![]() |
--------------------
trotineta
tri roti
2012 ful vidaut chiele "ati facut dacia de rasul lumii cu 'inventiile' voastre"
|
|
vis-a-vis |
![]()
Post
#21
|
![]() DaciaClubber Group: Members Posts: 7.893 Joined: 20 June 05 From: Bucuresti ![]() |
Am si eu o intrebare: ce e alea telescoape?
Sa fie chestiile alea de la hayon? |
--------------------
Dacia
Logan MCV
1.5 DCi
|
|
jaf |
![]()
Post
#22
|
![]() Membru din mijloc Group: Members Posts: 641 Joined: 25 May 04 From: Cluj-Napoca ![]() |
![]() ![]() |
--------------------
trotineta
tri roti
2012 ful vidaut chiele "ati facut dacia de rasul lumii cu 'inventiile' voastre"
|
|
clr |
![]()
Post
#23
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.729 Joined: 24 February 03 From: Bucuresti ![]() |
Vis-a-vis, nu toata lumea este 'de meserie' ca sa zic asa.
In consecinta se mai folosesc si termenii 'populari'. Doar e forum si nu comunitatea mecanicilor, inginerilor etc. In alta ordine de idei -> telescoape = amortizoare. Dar sunt convins ca stiai asta ![]() |
--------------------
Ex Renault
Megane
2003 Cand ai încercat totul si nimic nu a mers, citeste instructiunile de folosire
|
|
puiu82 |
![]()
Post
#24
|
![]() MOTANU'RAPIDIST! Group: Members Posts: 1.940 Joined: 15 August 05 From: bucuresti,giulesti ![]() |
Cine da banu'? Tu sau tatal?Acela decide
![]() Mari diferente nu sunt,asa ca succes la cumparare! |
--------------------
Toyota
Auris
2011
- B-999-CGS Mandru posesor de doua maini stangi!!!
Ex-clima verde jad. |
|
8429kyd |
![]()
Post
#25
|
Membru incepator Group: Members Posts: 26 Joined: 21 January 06 ![]() |
Banu' e cam jumi juma un usor avantaj pentru tata
![]() ![]() |
--------------------
Fiat
Albea
2007
- CT-62-PVV
|
|
vis-a-vis |
![]()
Post
#26
|
![]() DaciaClubber Group: Members Posts: 7.893 Joined: 20 June 05 From: Bucuresti ![]() |
Eu zic sa-ti iei break, te vad baiat tanar. In break la o adica pot intra 8-9 persoane, caterinca maxima garantata cand veniti de la vreun bairam.
Plus de asta, nu o sa ai certuri dupa, cu tatal tau, care te va pisalogi toata viata cu: "Mai bine luam break, n-ai vrut sa ma asculti". Asculta un om batran si fa alegerea corecta, pt. linistea ta ![]() This post has been edited by vis-a-vis: 23 Jan 2006, 11:09 |
--------------------
Dacia
Logan MCV
1.5 DCi Life is a journey, not a destination.
|
|
ydaniel |
![]()
Post
#27
|
![]() Adrenaline junkie! Group: Members Posts: 10.608 Joined: 11 August 04 From: black sea ![]() |
eu zic sa va luati o liberta!ar fi 50-50!:)
|
--------------------
Oriunde,
oricand...
ARO! Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita! |
|
sddragos |
![]()
Post
#28
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 532 Joined: 18 October 05 ![]() |
Traiasca berlina!
|
--------------------
Dacia
1310 L
1997, berlina
|
|
mircea-daniel |
![]()
Post
#29
|
![]() Membru cu tubina Group: Members Posts: 1.023 Joined: 16 May 05 From: Banda I ![]() |
Break Rules!
Eu am break, tatal meu a avut break, matusa mea a avut break, nu ca ar fi toti zarzavagii ci pur si simplu din cauza ca sunt mult mai practice. Tin sa spun ca am renuntat la un Oltcit(adica masina de om nebun, nervoasa si rapida) pentru un break, deoarece: 1.in camping e super util 2.extrem de stabil in curbe si necurbe 3.foarte usor de spalat atat in interior cat si in exterior 4.din break nu se poate fura benzina 5.poti sa faci o smecherie la spate, in portbagaj, in asa fel incat sa iti tii sculele sub planseul principal al portbagajului, inchise si departe de orice hot, lasand astfel spatele gol, mult mai elegant decat dulapioarele dintre oale ale berlinelor 6.vizibilitate in spate 100%(nu unde se termina geamul se termina masina, un pic mai acana) 7.pare mai lunga, pentru ochii neexperimentati(mai ales in ochii fetelor ![]() 8.nu stiu, poate o fi doar de la mine, dar break-ul parca are nitica personalitate...berlineza e doar berlineza 9.(cel mai neinportant dupa parerea mea) poti cara cu breakul o gramada.daca mai pui si portbagaj aerian lung, te duci cu ea direct la furat. La al meu break, nu am mirosuri in masina(de unde au scos-o unii pe asta), nu imi omoara urechile sunetul, nu consuma mai mult, masa e de 945 si se comporta bine. Pe spate nu am probleme cu jegul pe hayon. Break-ul e pur si simplu o berlina cu poponeatza mai mare, deci anumite zvonuri nu se justifica. |
--------------------
Renault
Lagunaaaa
2003
- B 666 GGG Cand aveam Clio mi se parea ca merg toti ca nebunii (consum 6%). Acum am leguma si mi se pare ca toti merg ca melcii (consum 10%).
|
|
argon |
![]()
Post
#30
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
QUOTE(mircea-daniel @ 24 Jan 2006, 10:37) La al meu break, nu am mirosuri in masina(de unde au scos-o unii pe asta), nu imi omoara urechile sunetul, nu consuma mai mult, masa e de 945 si se comporta bine. Pe spate nu am probleme cu jegul pe hayon. Break-ul e pur si simplu o berlina cu poponeatza mai mare, deci anumite zvonuri nu se justifica. ![]() ![]() |
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 10th May 2025 - 23:16 |