Motorul ramane turat la relanti pe la 1.500rpm, (motor MPi)
![]() ![]() ![]() |
Motorul ramane turat la relanti pe la 1.500rpm, (motor MPi)
je_design |
![]()
Post
#1
|
||
Membru autentic Group: Members Posts: 425 Joined: 27 August 06 ![]() |
|
||
--------------------
Logan
Laureat plus
2006
|
|||
andu911 |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.164 Joined: 18 February 05 From: Bucuresti - Berceni ![]() |
andu911 e un senzor cu probleme
DFA Nu e nici un senzor..., e cablul de accelerație, s-a gripat. Fie trebuie uns, fie schimbat cu totul. Mergi în service. Din greșeală am editat acest mesaj și am șters ce a scris andu911 în loc să-i răspund... This post has been edited by DFA: 11 Sep 2006, 10:13 |
--------------------
-
-
-
|
|
je_design |
![]()
Post
#3
|
Membru autentic Group: Members Posts: 425 Joined: 27 August 06 ![]() |
dar de ce si-a revenit brusc la repornirea motorului. eu am luat piciorul de pe pedala cand era la 1500 si cand am pornit motorul era la turatie normala. ???? si cand mergea la ralanti cu 1500 am bagat piciorul sub acc si am tras,crezand ca e blocata,dar nu era...
care ati patit asa ceva si in ce conditii? haideti sa definim un tipar pt problema asta |
--------------------
Logan
Laureat plus
2006
|
|
MoneyTalks |
![]()
Post
#4
|
![]() - Group: Members Posts: 2.712 Joined: 18 April 03 From: Ireland ![]() |
|
--------------------
Lexus
ES300H
2020 Religia a aparut cind primul ticalos s-a intilnit cu primul prost
Never underestimate the power of stupidity in large groups |
|
DFA |
![]()
Post
#5
|
![]() moderator://DC/Logan Group: Moderatori Posts: 3.558 Joined: 30 September 05 From: Buzău, RO ![]() |
QUOTE(skyspot @ 11 Sep 2006, 09:53) .........si cand mergea la ralanti cu 1500 am bagat piciorul sub acc si am tras,crezand ca e blocata,dar nu era... În cazul ăsta problema diferă, ceva asemănător s-a discutat aici: http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopic=29241 |
--------------------
Logan III Comfort
ECO-G 100cp
2021 sedan
- 27 Iul 2021 Logan III Comfort ECO-G 100, Bleu Iron, 16" Amaris, MediaNav, P. sc. încălz.+Climă, P. Comfort, P. Park. 2, volan piele, geam. el. sp.
ex Logan I 1.5 |
|
calin.c |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 310 Joined: 27 July 04 From: sighisoara ![]() |
sa blocat putin motorasul "pas cu pas"
|
-------------------- |
|
AL |
![]()
Post
#7
|
![]() Member Group: Members Posts: 2.495 Joined: 8 July 02 From: Bucuresti ![]() |
nu motorasul ci "puța" (ma scuzati!) care regleaza cantitatea de aer la relanti, fiind actionata de acel motoras pas cu pas... se aduna praf si are momente cand poate sa ramana pe o pozitie intermediara... recomand: 1. verificarea cablului dea acceleratie si eventual ungerea sau inlocuirea lui si 2. curatirea intregului ansamblu al corpului clapeta de admisie a aerului.... bafta!
|
--------------------
Skoda
KAROQ
2019
- B-21-NEW
|
|
prody |
![]()
Post
#8
|
![]() membru iradiat Group: Members Posts: 1.365 Joined: 26 November 05 From: Cetatea Banilor ![]() |
Si mie mi s-a intamplat de vreo doua ori intr-o saptamana faza asta cu cresterea turatiei la relanti. Intai nu vrea sa coboare sub 1000, oscileaza in sus, iar apoi creste pe la 1500 -1700 si sta acolo. Dupa un timp (10 min) dispare si totul revine la normal.
Am intrebat pe un inginer de la Dacia si mi-a zis sa fac un experiment de genul : pornesc, dau rapid treapta intai si doi, bag a treia, subturata rau de tot, apoi accelerez pana la 4000 rpm, viteza e cam 85 km/h, apoi o las libera in treapta a treia fara sa mai ating nimic. Daca atunci cand ajunge la 20 km/h se opreste, nu e bine. Daca nu se opreste, nu e nicio problema serioasa. Am facut experimentul de doua ori azi si nu s-a oprit. Acum astept sa vad daca mai reapare problema, m-as duce si in Service dar mi-e ca se uita ca muta la dansa si zic ca nu are nicio problema. Cablul de acceleratie pare o.k. Oare o astfel de anomalie apare pe tester sau nu inmagazineaza erori de genul asta? L.E. M-am dus cu ea in Service, i-au pus testerul si am plecat la un drum de vreo 10 km. Bineinteles ca nu s-a constatat nimic anormal, ba chiar era incantat tehnicianul de cat de bine trage ( benzina buna). Banuiala lui este ca e ceva la corpul clapetei care ramane uneori deschis si isi revine dupa o perioada de functionare. Asta mi s-a parut cea mai plauzibila explicatie pe care mi-a dat-o, in rest cam prindea fluturi : ca o fi ramas covorasul nustiucum, ca o agata cablul... Eu am exclus varianta cu cablul care agata deoarece sambata trecuta cand mi-a facut prima data problema asta, dupa 10 minute de mers prin oras, dupa ce am parcat, nu am facut nimic decat sa opresc motorul si sa il repornesc, fara sa ma mai ating de pedala de acceleratie, relantiul coborand la valorile normale. El sustinea, de asemeni, ca in 10 000 de km, motorasul nu are voie sa faca figuri, ori e bulit si face rau de tot, ori e bun. This post has been edited by prody: 6 Oct 2006, 19:44 |
--------------------
Mazda
3
2011 TX
|
|
prody |
![]()
Post
#9
|
![]() membru iradiat Group: Members Posts: 1.365 Joined: 26 November 05 From: Cetatea Banilor ![]() |
Am pus-o pe tester la cineva si avea o eroare inmagazinata, care in Service nu a fost descoperita, in romana s-ar traduce cam asa : pana la potentiometrul papillon (fluture).
Nici cel cu testerul nu stia ce inseamna, a promis ca se intereseaza, oricum mi-a sters-o si nu a mai facut nicio figura azi. |
--------------------
Mazda
3
2011 TX
|
|
klaus |
![]()
Post
#10
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
Ai avut o problema pe mufa de pe rezistorul de pe clapeta de la corpul clapeta. Rezistorul ala se ocupa cu informarea UCE injectie de pozitia clapetei, ca sa stie cata benzina sa bage in functie de cantitatea de aer.
Rezistorul ala de fapt este din 2 rezistoare (ca sa fie cat de cat redundanta). Ori ai avut mufa scoasa, ori doar un pin nu facea contacul cum trebuie si UCE injectie citea 2 valori de pe rezistente care nu corespundeau cu o pozitie a clapetei, pentru ca doar un rezistor arata pozitia corecta, celalat arata alta pozitie din cauza contacutului imperfect |
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
prody |
![]()
Post
#11
|
![]() membru iradiat Group: Members Posts: 1.365 Joined: 26 November 05 From: Cetatea Banilor ![]() |
Mersi pentru explicatie, dar daca contactul e imperfect o sa mai imi faca probleme si in continuare. Barem acum stiu ce am de facut, ce mufa sa verific.
|
--------------------
Mazda
3
2011 TX
|
|
prody |
![]()
Post
#12
|
![]() membru iradiat Group: Members Posts: 1.365 Joined: 26 November 05 From: Cetatea Banilor ![]() |
Deci... m-a exasperat! In ultimele zece zile mi-a facut de trei ori faza cu relantiul care urca singur chiar pana la 1500 rpm. M-am dus cu ea in service si nu pot sa faca nimic deoarece nu a inregistrat nimic.
![]() Eu nu stiu ce naiba de tester folosesc astia, dupa cum am mai zis, cu alt tester am descoperit problema imediat in trecut. Cred ca o sa cumpar corpul clapeta de pe piata neagra, am gasit la cineva cu 200 RON complet, deja mi s-a acrit sa ma tot duc pe capul alora. |
--------------------
Mazda
3
2011 TX
|
|
Cossty |
![]()
Post
#13
|
![]() Cossty Group: Members Posts: 112 Joined: 19 April 06 From: Ploiesti ![]() |
Am patit-o si eu de 2 ori in vara.
Dar vad ca si-a revenit singura si n-a mai facut. OFF TOPIC! De cateva ori am observat ca intre 80 - 90 km/h, in timp ce schimb a - V - a, acul kilometrajului cade odata brusc pe la 50 - 60 km/h pentru o fractiune de secunda, apoi revine la normal. |
--------------------
Dacia
Logan
2006
- PH-xx-FRG Dacia Logan Laureate 1.4 MPI (deocamdata multumit)
Opel Corsa D 1.2 enjoy + optionale (f. multumit) |
|
prody |
![]()
Post
#14
|
![]() membru iradiat Group: Members Posts: 1.365 Joined: 26 November 05 From: Cetatea Banilor ![]() |
Ei bine, s-a rezolvat (sper!
![]() ![]() This post has been edited by prody: 24 Oct 2006, 21:26 |
--------------------
Mazda
3
2011 TX
|
|
prody |
![]()
Post
#15
|
![]() membru iradiat Group: Members Posts: 1.365 Joined: 26 November 05 From: Cetatea Banilor ![]() |
Well... minunea a durat fix trei saptamani, ieri dimineata iarasi a urcat turatia acolo unde ii place ei sa stea, adica pe la 1300 rpm.
![]() Am fost seara in Sercice, din fericire a manifestat problema la prima cheie, testerul spunand aceeasi veche poveste : pana la potentiometrul papillon. Ei spun ca e imposibil ca si corpul clapeta pe care l-am scchimbat sa manifeste aceeasi problema dupa numai 3 saptamani, probabil este din cablajul motor. Paradoxul este insa ca, daca e din cablaj, de ce nu s-a mai manifestat deloc in acest timp dupa ce am schimbat corpul clapeta, pentru ca inainte imi facea aproape zilnic... I-am pus sa mai imi stranga putin papucii de la mufa calculatorul de injectie care corespundeau senzorilor de la clapeta, pentru pasionati dau si numerele lor din schema : 12,41,42,43,72,74,75. Azi nu a mai facut istericale relantiul,poate am nimerit cauza problemei, desi am mai crezut acelasi lucru de vreo zece ori pana acum.... La sfarsitul saptamanii voi schimba cablajul si, daca se manifesta din nou, atunci nu ramane decat concluzia ca mi-au montat un corp-clapeta cu aceeasi belea. Voi ce credeti: mai exista si alta posibila cauza a problemei, in afara de cablaj si corp clapeta? Calculatorul poate sa faca pe nebunul? |
--------------------
Mazda
3
2011 TX
|
|
klaus |
![]()
Post
#16
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
Calculatorul mai greu. Eu zic ca problema e indepand de la mufa calculatorului pana la rezistenta clapetei fluture. Ori contacte imperfecte/oxidate pe cele doua mufe (la UCe sau la potentiometru clapetei), ori probleme pe fire, ori potentiometru nasol la clapeta.
|
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
prody |
![]()
Post
#17
|
![]() membru iradiat Group: Members Posts: 1.365 Joined: 26 November 05 From: Cetatea Banilor ![]() |
In seara asta iarsi a luat-o razna relanti-ul.
![]() ![]() ![]() Gata, schimb cablajul, m-am hotarat! |
--------------------
Mazda
3
2011 TX
|
|
Cossty |
![]()
Post
#18
|
![]() Cossty Group: Members Posts: 112 Joined: 19 April 06 From: Ploiesti ![]() |
La revizie, le-am povestit de treaba asta (ramanea relantiul la 1500 rpm si din cand in cand pornea cu turatie variabila). Au pus-o pe calc si mi-au schimbat canistra recuperare vapori. Au spus ca din cauza ei a fost, ca a ramas blocata o electrovalva.
De atunci nu mai mi-a facut. |
--------------------
Dacia
Logan
2006
- PH-xx-FRG Dacia Logan Laureate 1.4 MPI (deocamdata multumit)
Opel Corsa D 1.2 enjoy + optionale (f. multumit) |
|
prody |
![]()
Post
#19
|
![]() membru iradiat Group: Members Posts: 1.365 Joined: 26 November 05 From: Cetatea Banilor ![]() |
Cand ai facut revizia? Cat timp a trecut de atunci?
|
--------------------
Mazda
3
2011 TX
|
|
je_design |
![]()
Post
#20
|
Membru autentic Group: Members Posts: 425 Joined: 27 August 06 ![]() |
salutare! au trecut 3 luni de cand am deschis acest topic. problema nu s-a mai manifestat la masina mea. tind sa cred ca atunci un senzor a fost de vina.
|
--------------------
Logan
Laureat plus
2006
|
|
C@talin |
![]()
Post
#21
|
![]() Dealer autorizat droguri/Stil romantic: Sef. Group: Members Posts: 5.405 Joined: 5 December 05 From: cucu ![]() |
eu nu inteleg putin ce ziceti,va ramane la 1500 cand o porniti la rece sau asa la cald ,ca la rece am vazut la toate sa fac asa inclusiv a mea,ingetata la ora 8 dim, eu descriu ca un fel de soc automat ,cum e la tico
|
--------------------
Range Rover
V8 5.0
Vogue SE
- B 666 IAD Sold my soul to the devil for the Range.
Ladies if you wanna hang with me, you need a good rope . |
|
je_design |
![]()
Post
#22
|
Membru autentic Group: Members Posts: 425 Joined: 27 August 06 ![]() |
@ C@talin: ai citit primul post din topic?
|
--------------------
Logan
Laureat plus
2006
|
|
Cossty |
![]()
Post
#23
|
![]() Cossty Group: Members Posts: 112 Joined: 19 April 06 From: Ploiesti ![]() |
|
--------------------
Dacia
Logan
2006
- PH-xx-FRG Dacia Logan Laureate 1.4 MPI (deocamdata multumit)
Opel Corsa D 1.2 enjoy + optionale (f. multumit) |
|
prody |
![]()
Post
#24
|
![]() membru iradiat Group: Members Posts: 1.365 Joined: 26 November 05 From: Cetatea Banilor ![]() |
Oricum, tie ti-au schimbat canistra de carbon pentru ca au gasit vreo eroare pe tester asociata cu ea, nu puteau sa ti-o schimbe asa de capul lor. La mine imi zice mereu eroare la senzorul de pozitie al clapetei fluture.
Azi am schimbat cablajul si dadea eroare la martorul OBD deoarece cablajul nou era intrerupt undeva pe langa mufa de la sonda de gaze. Deci, ce sa mai spunem, cu asa calitate la mufe si cablaje... Sper ca de data asta sa fi scapat de belele si sa fi nimerit cauza problemei, altfel voi schimba si calculatorul pentru ca altceva nu a mai ramas. |
--------------------
Mazda
3
2011 TX
|
|
prody |
![]()
Post
#25
|
![]() membru iradiat Group: Members Posts: 1.365 Joined: 26 November 05 From: Cetatea Banilor ![]() |
Intrucat au trecut aproape trei luni de cand am schimbat cablajul motorul motor si problema nu s-a mai manifestat, pot sa afirm ca, in cazul meu, problema cu relantiul care crestea a fost din cablajul motor, probabil datorita calitatii proaste a contactorilor, sau poate a unei intreruperi .
|
--------------------
Mazda
3
2011 TX
|
|
je_design |
![]()
Post
#26
|
Membru autentic Group: Members Posts: 425 Joined: 27 August 06 ![]() |
La mine s-a manifestat doar o singura data, atunci cand am deschis topicul. de atunci nu am mai patit. La mine cred ca a fost o eroare la vreun senzor
|
--------------------
Logan
Laureat plus
2006
|
|
andreip |
![]()
Post
#27
|
spiderman Group: Members Posts: 94 Joined: 1 February 05 ![]() |
Am avut si eu problema asta cu turatul pe la 1500 rpm. Am curatat motorasul pas cu pas si problema a disparut. Dar a revenit dupa doua saptamani
![]() |
--------------------
Dacia
Logan
2005
|
|
andreip |
![]()
Post
#28
|
spiderman Group: Members Posts: 94 Joined: 1 February 05 ![]() |
Zilele astea am observat ca daca nu sar peste 2400 rpm, nu mai ramane turat motorul. Daca incep si merg constant peste aceasta turatie, incepe si ramane turat. Opresc motorul, il repornesc si isi revine. Asta pana incep si trec din nou peste 2400 rpm.
|
--------------------
Dacia
Logan
2005
|
|
DFA |
![]()
Post
#29
|
![]() moderator://DC/Logan Group: Moderatori Posts: 3.558 Joined: 30 September 05 From: Buzău, RO ![]() |
Unge sau schimbă cablul de accelerație.
|
--------------------
Logan III Comfort
ECO-G 100cp
2021 sedan
- 27 Iul 2021 Logan III Comfort ECO-G 100, Bleu Iron, 16" Amaris, MediaNav, P. sc. încălz.+Climă, P. Comfort, P. Park. 2, volan piele, geam. el. sp.
ex Logan I 1.5 |
|
gastorro |
![]()
Post
#30
|
![]() Membru Group: Members Posts: 184 Joined: 27 September 15 ![]() |
QUOTE(prody @ 6 Mar 2007, 19:25) Intrucat au trecut aproape trei luni de cand am schimbat cablajul motorul motor si problema nu s-a mai manifestat, pot sa afirm ca, in cazul meu, problema cu relantiul care crestea a fost din cablajul motor, probabil datorita calitatii proaste a contactorilor, sau poate a unei intreruperi . Dimineata asta am observat ca Sandero meu (K7M) a pornit turat (1500 RPM) desi azi noapte au fost +12°C; Am lasat-o la relanti si in cca 2 minute a scazut la 800 rpm. Poti sa explici mai clar ce anume este acel 'cablajul motor' ? |
--------------------
Renault
Megane2 facelift 1.4 16v K4J740
2006.12
- CYO-274
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 2nd May 2025 - 05:24 |