Probleme cu berlina prin Europa
![]() ![]() ![]() |
Probleme cu berlina prin Europa
Gheorghedracu |
![]()
Post
#1
|
||
Membru autentic Group: Members Posts: 965 Joined: 5 May 06 ![]() |
|
||
--------------------
Renault
17 Gordini
- RHJ 087 Legea limiteaza viteza, nu acceleratia.
|
|||
argon |
![]()
Post
#2
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
Am impresia ca tatal tau ti-a pregatit o rabla...plus un ghinion chior.
Oricum spune-le la toti ca nu s-a luat nimeni ca ai 3 prezoane, ca aici e tara barfelor ![]() |
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
mihai0070 |
![]()
Post
#3
|
![]() NOVA Gt , 1997 Group: Members Posts: 2.752 Joined: 5 July 06 From: Bucuresti ![]() |
Interesant postul tau ... la cat de adormit sunt era sa il ciresc de doua ori
![]() Bine zis argon ... faza cu prezoanele ... si ori cum berlina are prezoane ... sau are niste piulite care se prind pe suruburi ... si in 2003 dacia mai fabrica berlina cu 3 prezoane ...????????? This post has been edited by mihai0070: 14 Feb 2007, 07:59 |
--------------------
Dacia Nova LPG
Benzina
1997 GT Rosu 1600cc
- 1-B-5550
|
|
argon |
![]()
Post
#4
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
pana in 2004...care'i dezavantajul? ai vazut sa se rupa? ai mai putin de lucru la schimbatul rotii.
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
mihai0070 |
![]()
Post
#5
|
![]() NOVA Gt , 1997 Group: Members Posts: 2.752 Joined: 5 July 06 From: Bucuresti ![]() |
Exact ..+ ca se ghideaza roata faorte bine cand o pui pe acele suruburi ...
![]() ![]() |
--------------------
Dacia Nova LPG
Benzina
1997 GT Rosu 1600cc
- 1-B-5550
|
|
EUROPE_ |
![]()
Post
#6
|
![]() membru reactiv Group: Members Posts: 1.557 Joined: 2 March 06 From: Craiova ![]() |
Ghinion, ce pot as zic, bine ca nu s-a defectat altceva...
|
--------------------
Renault
Fluence
2010 1.6 16v Evo Life Fieratanii dulci amare, va iubesc pe toate tare, fiare strambe drepte reci, sunteti viata mea pe veci!
|
|
vyper |
![]()
Post
#7
|
![]() speed_man Group: Members Posts: 257 Joined: 14 October 05 ![]() |
si eu cred ca ai avut putin ghinion...problema se mai pune si cum ai avut grija de masina pe parcursul drumului...ca daca te-ai vazut pe autobahn si tzio fi zis hai sa vad ce poate si i-oi fi dat pana pe la 150....
![]() |
--------------------
dacia
1310 TX
1986 berlina
- DJ-05-SGR nu da inapoi atunci cand ai dreptate...da nici n-o arde aiurea frate...
|
|
Gheorghedracu |
![]()
Post
#8
|
Membru autentic Group: Members Posts: 965 Joined: 5 May 06 ![]() |
Trebuie sa recunosc un lucru bun totusi care tradeaza inca rasa buna din care se trage masina. Motorul e cel mai fiabil lucru din ea, caci asa e, am ajuns pe la vreo 150, fortat de imprejurari (trafic, idioti care vor sa te dai la o parte neaparat cind vrea muschii lor, samd), dar am incercat sa nu o imping peste 140km/h. Cel mai mult am rulat pe la 130, unde desi e zgomotos (mai ales cu usile cum v-am spus, desi de la 90km/h in sus, nu mai e mare diferenta de zgomot) e relativ lejer. Consumul la 100km/h sta sub 8l/100km multumita injectiei, peste asta, sare la 10. Am consumat si un litru de ulei in primii 3000km sau cam asa ceva pina am ajuns la Amsterdam (ruta a fost Bucuresti-Viena-Roma-Amsterdam).
O particularitate neasteptata este ca motorul (de fapt injectia) e foarte inflexibila, daca schimbi viteza la viteza nepotrivita, nu trage, pur si simplu, ceea ce e foarte surprinzator pentru injectie. Te-ai astepta de la un carburator sa faca chestii de genul asta, dar toate masinile mele carburate trag la orice viteza. de exceptie, Honda nevesti-mii (Civic ED 1988, dublu carb) poate demara de pe loc si intr-a cincea! Si nu ca treapta a cincea ar fi scurta, caci la 170km/h are cam 4500ture/minut. Nu cred ca cineva mi-a vrut raul ci cred ca taica-meu e cam ghinionist, caci a luat masina cum am spus cu 25000km la bord si veche de doar trei ani. Si a mai si dat 3000euro pe ea. La un moment dat l-am intrebat mai in gluma, mai in serios daca l-ar deranja daca "pierd" masina p-acolo, caci gasisem un Golf II frumos in Viena si voia doar 750de euro (negociabil!) pe el. Daciei ii facusem asigurare totala, ne-ar fi despagubit cam 2000euro in caz de furt. Acum trei ani cind am venit prima oara am cumparat un alt Golf II dar diesel (din '92) care mi-a lasat o impresie de nesters. Si p-ala chiar l-am alergat de i-au mers fulgii. Si avea deja mai mult de 230000km la bord. Am folosit-o si pe aia trei luni si am abandonat-o in Romania cind am plecat, nu's ce s-o fi ales de ea. This post has been edited by Gheorghedracu: 14 Feb 2007, 11:14 |
--------------------
Renault
17 Gordini
- RHJ 087 Legea limiteaza viteza, nu acceleratia.
|
|
Twister |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 281 Joined: 4 May 05 ![]() |
Mie motorul mi se pare cel mai prost reper al Daciei. Nu te lua dupa viteza, poti prinde 150km/h si cu setul varza, insa fiabilitatea motorului e de-a dreptul rusinoasa.
La motorul se putea folosi piese din materiale mai bune si nu crestea cu mult pretul final al autoturismului. Nu a existat interes, oricum masina se vindea, Dacia inca este cocolosita de stat si protejata de masuri care tin in puf fabrica de la Pitesti si golesc buzunarul clientului. |
--------------------
Dacia 1310L
1397cm³
1994
- CT-01-... Imi place munca: ma fascineaza. Pot sta sa o contemplu ore intregi.
|
|
argon |
![]()
Post
#10
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
Da' ce are motorul? e foarte bun, nu am avut nici o problema cu el...normal ca daca ii pui ulei prost ca romanu' nu te tine
![]() |
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
mihai0070 |
![]()
Post
#11
|
![]() NOVA Gt , 1997 Group: Members Posts: 2.752 Joined: 5 July 06 From: Bucuresti ![]() |
Pentru informarea ta ... dacia nova ... cu carburator de 1.6 sau 1.4 (modificat) pleaca de pe loc in ori ce viteza .. chiar si a 5 a ... dar iti cam bati joc de ambreaj ... chiar eu am testat asta ... NOVA GT carburator de 1.4 model standard berlina ...
|
--------------------
Dacia Nova LPG
Benzina
1997 GT Rosu 1600cc
- 1-B-5550
|
|
Twister |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 281 Joined: 4 May 05 ![]() |
QUOTE(argon @ 14 Feb 2007, 11:18) Da' ce are motorul? e foarte bun, nu am avut nici o problema cu el...normal ca daca ii pui ulei prost ca romanu' nu te tine ![]() Stiu zeci de masini care au avut numai Castrol GTX3, apoi Magnatec, si tot borasc compresie intr-o veselie. Poate ai avut tu bafta cu masina, dar esti un caz rarisim. Parerea mea strict personala e ca motorul cu tije si ax cu came in bloc ar trebui interzis ca e un afront la adresa tehnologiei sec XXI. Cum naibii sa faci zeci de tije si parghii care fiecare induc jocuri, cand e atat de simplu sa montezi axa cu came direct in chiulasa. This post has been edited by Twister: 14 Feb 2007, 11:26 |
--------------------
Dacia 1310L
1397cm³
1994
- CT-01-... Imi place munca: ma fascineaza. Pot sta sa o contemplu ore intregi.
|
|
argon |
![]()
Post
#13
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
QUOTE(Gheorghedracu @ 14 Feb 2007, 04:27) Am facut o mica excursie prin Europa recent cu masina tatalui meu (Berlina, 2003, 28000km cind am luat-o). Si iata ce s-a intimplat: Chiar inainte sa plec am gasit un furtun crapat in doua locuri, e un furtun subtirel, de ventilare a capacului chiulasei cred, cu o jonctiune in "T" vulcanizata, intra in baza carburatorului, in capacul chiulasei, si in racordul gros de cauciuc de la filtrul de aer, deasupra carburatorului parca. esti sigur? ![]() QUOTE(Twister @ 14 Feb 2007, 11:23) Stiu zeci de masini care au avut numai Castrol GTX3, apoi Magnatec, si tot borasc compresie intr-o veselie. Poate ai avut tu bafta cu masina, dar esti un caz rarisim. Parerea mea strict personala e ca motorul cu tije si ax cu came in bloc ar trebui interzis ca e un afront la adresa tehnologiei sec XXI. Cum naibii sa faci zeci de tije si parghii care fiecare induc jocuri, cand e atat de simplu sa montezi axa cu came direct in chiulasa. nu stiu ce masini ai vazut tu, dar probabil umblate 10 ani pe ulei de Peco, si in al zecelea ceas bagat Castrol...in cazul asta poti sa te speli cu Castrolu' pe cap. Daca ii pui ulei bun schimbat la timp si nu mergi ca descreieratul cu ea, tine minim 150 000 km, fara sa scape nici o compresie, si sa pape ulei. Pun pariu ca o ambalezi iarna la pornire si o ti numai in sprituri, sa nu-ti moara...daca vrei sa te tina motorul nu faci romanisme d'astea...de obicei asa fac toti, si pe urma se mira de ce le scapa compresie la 50 000 km. |
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
amc |
![]()
Post
#14
|
![]() 2 trancane Group: Members Posts: 603 Joined: 28 November 05 From: Bucuresti ![]() |
Eu nu te cred ca ai mers prin toate tarile insirate de tine!
|
--------------------
YUGO
Zavzta
2007/prestige
- 1-B-NU-IS--chhh
|
|
argon |
![]()
Post
#15
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
Teoretic nu il retinea nimic..practic...asteptam niste poze
![]() |
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
AAlpine1 |
![]()
Post
#16
|
![]() Nothing Beats Cubic Inches !!! Group: Members Posts: 833 Joined: 7 February 04 From: Drumul Taberei Customs ![]() |
dar ce te-a facut sa pleci cu berlina din tara ? (de curiozitate)
eu zic ca ai scapat bine ; puteai sa ramai fara frane, sa se rupa o planetara, ambreiaj........dar colac peste pupaza te-a adus inapoi in tara ? ti-ai facut treaba ? nu stiu de ce unii au impresia ca dacia berlina este o masina de la care sa ai pretentii, totusi pretul de noua la care o cumparai era undeva pe la pretul unei masina sh veche de peste 10-15 ani........ si masinile tot nu se puteau compara intre ele..... dacia berlina este o masina cu care sa iti faci treaba zi de zi si de la care in nici un caz sa ai pretentia sa zici ca e masina sau sa ai pretentii de la ea de orice fel. (parerea mea) (pt cei care nu ma stiu am dacie berlina)..... |
--------------------
.
.
. 929y
ma urmareste vis-a-vis :)))) |
|
argon |
![]()
Post
#17
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
QUOTE dar ce te-a facut sa pleci cu berlina din tara ? Ce-i face pe altii sa treaca Atalnticul cu canoe, sau sa zboare cu balonul in jurul lumii, sau sa ajunga la Vladivostok cu berlina...motive sunt... |
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
Twister |
![]()
Post
#18
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 281 Joined: 4 May 05 ![]() |
QUOTE(argon @ 14 Feb 2007, 11:26) esti sigur? ![]() nu stiu ce masini ai vazut tu, dar probabil umblate 10 ani pe ulei de Peco, si in al zecelea ceas bagat Castrol...in cazul asta poti sa te speli cu Castrolu' pe cap. Daca ii pui ulei bun schimbat la timp si nu mergi ca descreieratul cu ea, tine minim 150 000 km, fara sa scape nici o compresie, si sa pape ulei. Pun pariu ca o ambalezi iarna la pornire si o ti numai in sprituri, sa nu-ti moara...daca vrei sa te tina motorul nu faci romanisme d'astea...de obicei asa fac toti, si pe urma se mira de ce le scapa compresie la 50 000 km. Nu mai pune atat pariu ca nu s-au cumulat la tine toate cunostintele despre Dacia. Stiu caracteristicile uleiurilor, a sitemului de ungere, si prin urmare nu o turez la rece. Mi-am facut totul singur la masina, inclusiv motor, cutie, am permis din '95, nu ma confunda cu baietii care emit idei "din ce am vazut la mecanicul meu". Nu neg ca motorul poate duce si 150.000 fara sa scape compresie, insa doar in cazuri rare si daca mergi batraneste. Cand am sa vad Dacie la 150.000, fara interventii la motor, care nu scapa compresie si nu bate am sa iti dau dreptate. Si m-as bucura sa fie asa ca m-am saturat de jeg si maini belite in motor. Eu stiu ca tu sustii ca nu ti s-a stricat nimic pe masina de cand a iesit pe portile uzinei, dar eu nu cred asa ceva. Daca e cum spui tu sa ne intalnim la 150.000km fara piese schimbate si fac cinste cu vin sa-ti sanctificam masina. ![]() This post has been edited by Twister: 14 Feb 2007, 12:14 |
--------------------
Dacia 1310L
1397cm³
1994
- CT-01-... Imi place munca: ma fascineaza. Pot sta sa o contemplu ore intregi.
|
|
argon |
![]()
Post
#19
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
mihai0070 |
![]()
Post
#20
|
![]() NOVA Gt , 1997 Group: Members Posts: 2.752 Joined: 5 July 06 From: Bucuresti ![]() |
Sunt de acord cu Argon
![]() |
--------------------
Dacia Nova LPG
Benzina
1997 GT Rosu 1600cc
- 1-B-5550
|
|
argon |
![]()
Post
#21
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
hai sa terminam cu offtopicul, domnul Gheorghedracu din Australia, tare ne-am bucura daca ai pune niste poze din calatoriile tale
![]() |
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
AAlpine1 |
![]()
Post
#22
|
![]() Nothing Beats Cubic Inches !!! Group: Members Posts: 833 Joined: 7 February 04 From: Drumul Taberei Customs ![]() |
|
--------------------
.
.
. 929y
ma urmareste vis-a-vis :)))) |
|
Twister |
![]()
Post
#23
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 281 Joined: 4 May 05 ![]() |
QUOTE(mihai0070 @ 14 Feb 2007, 12:25) Sunt de acord cu Argon ![]() Probabail schimbat la 270.000km, dupa ani de zile de consum ulei si batai. Acum , la 30.000 normal ca se numeste ca motorul are 300k si e OK. ![]() |
--------------------
Dacia 1310L
1397cm³
1994
- CT-01-... Imi place munca: ma fascineaza. Pot sta sa o contemplu ore intregi.
|
|
vyper |
![]()
Post
#24
|
![]() speed_man Group: Members Posts: 257 Joined: 14 October 05 ![]() |
sincer sa fiu si mie mi se pare cam mult 150.000 cu o berlina cu un singur set...am vazut cu motoru original la 100.000 da sincer cred ca masina aia nu a sarit de 3.000 si nu a fost fortata deloc...in rest io mai am o vorba...masina e sa iti faci treaba cu ea nu sa fii sluga ei mereu!
|
--------------------
dacia
1310 TX
1986 berlina
- DJ-05-SGR nu da inapoi atunci cand ai dreptate...da nici n-o arde aiurea frate...
|
|
os |
![]()
Post
#25
|
![]() Dictator. Comunist. Arbitrar. Pe scurt: rau. Group: Moderatori Posts: 1.528 Joined: 29 April 04 ![]() |
Domnule,
eu am mers 135kkm cu o berlina cu motorul de 1397. Pe la motor am inlocuit asa: radiator (neetans); parca si pompa de apa cu aceeasi ocazie. Kit de ambreiaj. In rest nimic, motorul mergea bine. Nu am "protejat" masina in nici un fel, dar nici nu am facut "liniute" cu ea - cu alte cuvinte am folosit masina pur si simplu: intretinere la termen si (in afara de ce am pomenit mai sus) atit. Partea frumoasa abia acum urmeaza: am vindut masina, care a mai mers cu motorul ei inca 8 ani pina la reparatie (cum o fi fost motorul cind a fost reparat, nu stiu). Anyway: experienta mea arata ca e posibil. |
--------------------
.
.
. Muschii mei minte nu are.
Cip-Cirip! Cip-Cirip! Cip-Cirip! |
|
ag02cws |
![]()
Post
#26
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.443 Joined: 2 December 06 From: Bucuresti / Pitesti ![]() |
Masina mea a mers cu ulei romanesc, pe care tata uita sa-l mai schimbe. A segmentat motorul la 91.000 de km. Problema a fost ca segmentii de uzina nu s-au potrivit pe pistoane pt ca erau prea grosi. Cei de la service au zis ca n-au mai vazut asa ceva. S-au potrivit niste segmenti polonezi, care abia au fost pusi ca sa nu crape. Am mai mers cu ei pana la 115.000, cand am schimbat setul.
In concluzie, eu cred ca daca ii pui ulei ca lumea si il schimbi la timp, ajungi cu motorul pana la 150.000. |
--------------------
Dacia 1310 L 1994 /
Dacia Sandero 1.4 MPI 2008 / Kia Cee'd
2008
|
|
Gheorghedracu |
![]()
Post
#27
|
Membru autentic Group: Members Posts: 965 Joined: 5 May 06 ![]() |
Am plecat cu ea pentru ca mi-am spus ca n-are motive sa nu mearga. Am mai mers cu o dacie acum 25 de ani pina la Paris si inapoi de doua ori, si pentru prima oara am vazut 140km/h in masina tatalui meu atunci, in Germania pe autostrada. Cu patru persoane in ea, si cutie cu patru trepte. Cind am vazut-o p-asta noua m-am cam ingrijorat, motiv pentru care am bagat-o in service cum am spus, sa i se faca tot. Se vede treaba ca specialistilor le-a scapat ceva, desi era o reprezentanta serioasa a fabricii, bariera Bucov (drumul Ploiesti-Buzau), oameni foarte profesionisti, dar greseala mea a fost ca l-am luat pe tata cu mine care a inceput sa le explice oamenilor ca e coleg cu patronul si alte faze d-astea, ca sa iasa mai ieftin, samd. Cind am schimbat cauciucurile (el n-avea doua la fel si toate erau resapate) nu l-am mai luat cu mine.
Ce sa zic, Argon, nu mai stiu exact, dar ceea ce stiu este ca furtunul este un "T" din care doua capete mai groase si unul mai subtire, vulcanizat la mijlocul celuilalt. Acela subtire merge in baza carburatorului. Astea sunt faptele sigure. Celelate doua capete, am zis si eu cum mi-aduc aminte. Daca vad o poza il identific imediat. Uleiul l-am schimbat inainte de a pleca si inca o data pe drum, dimpreuna cu filtrul de ulei ambele dati. S-a uitat la mine omul ala in Neuchatel ca la martieni verzi cind i-am cerut filtru de ulei de Renault 12, dar l-a adus in 24 de ore de la comanda. Ulterior mi-a povestit de patronul magazinului care fusese pilot de curse in tinerete pe un Alpine A110. Simpatic batrinelu. Uleiul folosit a fost Elf sintetic nu stiu cum, 15w40 parca sau cam asa ceva, acelasi pe care mi l-a recomandat si il foloseste tata. Facut in Austria parca, sau Germania. Se gasea peste tot in Romania, caci am plecat cu el de-acasa. Pentru cei care nu ma cred, ce sa le spun, n-au decit. De fapt pot sa va spun unde sa va duceti sa gasiti toba de esapament in Olanda ca dovada ca masina a fost acolo. A, si inca un detaliu hazliu. In Amsterdam mi-am dat seama ca platind parcarea sau amenda e acelasi lucru cu conditia sa te prinda cam dupa trei zile de parcare frauduloasa si am incercat sa vedem daca ne iese. Ne-a iesit in sensul ca dupa trei zile ne-am trezit cu o clampa pe roata si biletel in geamul soferului care zicea in trei limbi de circulatie internationala nu plecati cu masina ca aveti o clampa pe roata si o sa va stricati masina. Grijulii, olandezii. Haios era ca la rubrica din biletul amenzii unde inspectorul de parcare trebuia sa treaca marca masinii era scris foarte clar "ONBEKEND" ceea ce seamana cu unbekannt in germana si dupa cita germana stiu eu asta inseamna necunoscut. S-a prapadit de ris fi-meu ca ne-am adus aminte de bancul cu bolidul necunoscut care "gonea nebuneste pe urmele unui mercedes si claxona sa i se faca loc" (un trabant ramas in pana e tractat de un mertan spune bancul si soferul trabantului, speriat de viteza il claxoneaza pe alalalt sa mearga mai incet, in New York sau asa ceva, si asta ar fi scris ziarele a doua zi dupa ce-au intrat in panica cetatenii). Care va sa zica noi umblam creanga pin ioropa cu masina onbekend. Se si potrivea iar dac-ar fi auzit-o cum face fara toba... Ar merita sa ii facem titlu de glorie din asta. Dar la un moment dat m-am saturat, si la o luna dupa ce plecasem din tara, din nou in Viena, am inchiriat un Megane 1.7dci cu care am fost la Paris prin Bruxelles si inapoi in Viena din nou prin Elvetia si pasul Arlberg. Alta viata. Alta poveste. Dacia deja nu mai avea toba, trebuia sa stau cu piciorul in acceleratie la stopuri, era un cosmar. Abia am ajuns acasa, cum va spusei cu Viena-Ploiesti intr-o singura zi, la trei dimineata pe 25 decembrie. Si pot sa va spun, n-as da la o parte ocazia sa mai merg o data cu dacia, dar cred ca as prefera sa fie vara. Si ca amintire a timpurilor bune, m-am dus la tara unde zace si se face Roscata pulbere fina, si i-am salvat volanul si capul schimbatorului de viteze. Le am cu mine, aicea, si vor fi puse pe masina din semnatura mea in memoria unei masini mari, care ne-a servit cu credinta 35 de ani. Putine lucruri din viata mea mai supravietuiesc de atuncea. In peregrinarea mea am intilnit o amica din Germania care e maniaca cu masinile si locuieste in acelasi satuc linga Kaiserslautern unde isi duce veacul Walter Rohrl. am avut ocazia sa vad acolo la o reuniune a masinilor de epoca a lor printre altele un R12Gordini care mi-a furat ratiunea, frumos ca un bibelou. Nu e exclus sa fie al meu intr-un viitor oarecare. Despre poze ce sa zic, am mai incercat sa pun poze cu alte ocazii, si nu prea mi-a iesit. Mai incercam. Am impresia ca trebuie sa fie puse undeva pe internet ca sa poata fi incluse intr-un post, si al mele sunt in calculatorul lui fi-meu deocamdata. pozele mele sunt diapozitive (chiar pe film), si asta deja e o filozofie intreaga sa le scanezi. Daca cineva are vreo sugestie insa despre pozele digitale, va rog sa nu va sfiiti. This post has been edited by Gheorghedracu: 14 Feb 2007, 15:01 |
--------------------
Renault
17 Gordini
- RHJ 087 Legea limiteaza viteza, nu acceleratia.
|
|
amc |
![]()
Post
#28
|
![]() 2 trancane Group: Members Posts: 603 Joined: 28 November 05 From: Bucuresti ![]() |
Eu tot nu te cred!
|
--------------------
YUGO
Zavzta
2007/prestige
- 1-B-NU-IS--chhh
|
|
mihai0070 |
![]()
Post
#29
|
![]() NOVA Gt , 1997 Group: Members Posts: 2.752 Joined: 5 July 06 From: Bucuresti ![]() |
Esti Toma necredinciosul ... ce are daca a mers cu berlina prin europa ... la urma urmei daca mergi linistit si calm ... este ca si cum ai merge in tara ..diferenta ...este calitatea drumului ... si bine inteles cat mergi cu ea ... dar sa stii ca un drum de 1000 sau 1200 km il poate face ori ce masina ... mai mult nu poti merge pe zi cu ea ca ...nu ai cum ... cat conduci ... 12 mers fara oprire cu 100 la ora ...
|
--------------------
Dacia Nova LPG
Benzina
1997 GT Rosu 1600cc
- 1-B-5550
|
|
ydaniel |
![]()
Post
#30
|
![]() Adrenaline junkie! Group: Members Posts: 10.608 Joined: 11 August 04 From: black sea ![]() |
super;) daca pun eu poze cu ce masina am fost prin europa si cu remorca;golf 2 diesel.dacia E parfum:))
|
--------------------
Oriunde,
oricand...
ARO! Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita! |
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 14th May 2025 - 22:12 |