consum exagerat 1310
![]() ![]() ![]() |
consum exagerat 1310
masalko |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 65 Joined: 25 January 08 From: SIBIU ![]() |
|
||
--------------------
dacia
1310
1310 tx -1987
|
|||
brigada_diverse |
![]()
Post
#2
|
![]() Dacist cu permis si experienta mai mare de 30000 km :D Group: Members Posts: 2.505 Joined: 12 July 07 From: Constanta ![]() |
sa nu iti trage aer fals pe undeva(cum ar fi servofrana), carburatorul sa fie reglat(mai ales nivelul plutitorului, si avansul de la delco.
pompa aia de vind se numeste capsula vacumatica. daca scoti furtunul, motorul trebuie sa mearga mai prost...deci posibil sa fie probleme cu avansul.... |
--------------------
Dacia
ex: Dacia 1310 / actual: Dacia Logan
TLX 1989/ Abs Plus 1.4 MPI Let us die young or let us drive Dacia
FRANEZ BRUSC SI FARA ROST! |
|
masalko |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 65 Joined: 25 January 08 From: SIBIU ![]() |
am frana pe lichid crezi ca pot face eu ceva sau tre sa merg la mecanic?
|
--------------------
dacia
1310
1310 tx -1987
|
|
brigada_diverse |
![]()
Post
#4
|
![]() Dacist cu permis si experienta mai mare de 30000 km :D Group: Members Posts: 2.505 Joined: 12 July 07 From: Constanta ![]() |
frana pe lichid.....ca la orice masina
daca, pompa de frana este pusa pe o oala/butelie(depinde cum crezi ca este) , si din oala aia pleaca un furtun pe galerii, atunci ai servofrana. daca nu, iar pompa de frana e pusa mai in spate, nu ai servofrana desii, consumul mare poate fi rezultatul tachetilor dereglati(prea stransi) <span class='edit'>28 Jan 2008, 17:42:</span> deci, regleaza avansul, dai un search pe forum, ca se explica destul de bine(e o metoda f eficienta a lui djasu82), si vezi daca atunci cand scoti furtunul de la capsula vacumatica motorul merge mai prost atunci e bine(asa e normal) daca ti-e frica sa umbli la avans, si la carburator, mergi la un mecanic. am uitat ceva fff important returul de la pompa e infundat?(il desfunzi sufland pe conducta de retur-care e legata de pompa de benzina prin furtun. locul de legare este intersectia a tevii unde se leaga ea, cu teava pe care pleaca benzina spre carburator) This post has been edited by cristitranca: 28 Jan 2008, 17:45 |
--------------------
Dacia
ex: Dacia 1310 / actual: Dacia Logan
TLX 1989/ Abs Plus 1.4 MPI Let us die young or let us drive Dacia
FRANEZ BRUSC SI FARA ROST! |
|
djasu82 |
![]()
Post
#5
|
![]() MEMBRU DACIA CLUB Group: Members Posts: 11.714 Joined: 26 December 06 From: Bucuresti ... ![]() |
Salut , scimba filtrul de aer e foarte important ! Dupa aceea speli din nou carburatorul dar nu asa superficial ci complet , faci rost de alta capsula vacumatica noua si montezi totul la loc. Treci la reglaje si ai sa simti cum trage masina - verifica diuza care e pe furtunul care vine de la teul din carburator si intra in galeria de admisie si mai verifica si returul de la pompa de benzina. Daca e infundat baga aer comprimat pe retur dand la pompa sau la compresor in asa fel in rezervor se va balbota benzina.
|
--------------------
Dacia Super Nova
Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm
1999 / 2003 / 2008 /2011
- nnn
|
|
kalyyyyyy |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 739 Joined: 1 November 06 From: Bucuresti ![]() |
In afara de ce s-a spus mai sus,desi eu incerc sa fac o recapitulare sa-ti fie mai usor:
-pompa de vacuum,cum o numesti tu,adica acea capsula controleaza avansul vacuumatic.Culmea ,acela are rol de reducere a consumului,deci da si tu un search -avansul are rol foarte important(cel static de data asta) -cel mai important factor este reglajul carburatorului,nivelul cnc si dimensiunea jigloarelor.Nu stiu ce gaura ti-a dat mosu ala in carb,probabil ceva de redirectionare a amestecului de relanti care era blocat,si din cauza asta iti consuma mai mult,nu ai cum sa faci o gaura la fel de precisa ca fabrica. -filtru de are -returul infundat -scintee slaba Oricum inainte de a banui orice piesa du-te la un service(autorizat nu din spatele blocului) si fa reglajele de aprindere si carburator. |
--------------------
Clio
3
2007, dci 70cp
|
|
masalko |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 65 Joined: 25 January 08 From: SIBIU ![]() |
am facut azi schimbul de ulei busonul de strangere a fost strans la nemurire fratilor!l-am desfacut cumva,am lasat uleiul sa se scurga,am pus cca 1l ulei curat,s-a scurs si acesta,iar dupa acea am pus 3,2 l ulei curat(am pus filtru nou)
Am pus filtru de aer nou am inlocuit garnitura de la capacul culbatorilor(in forma de u) acum: -futunul de apa care iasa din motor si intra la baza carburatorului are scurgeri masive -RETURUL ESTE INFUNDAT-CRED(AM SCOS AMBELE FURTUNURI DE LA POMPA SI AM SUFLAT PE RETUR DAR NIMIC-AM RAMAS CU GURA PLINA DE AER -SE POATE INTAMPLA CEVA GRAV DACA nu am montat capacul de culbatori bine? mentionez ca am pornit masina si mi s-au stins becurile de ulei si apa dar imi ieseau aburi de pe motor! -din motor am colectat cca700 ml ulei dupa ce acum o saptamana am completat cu cca 500 ml ce parere aveti? |
--------------------
dacia
1310
1310 tx -1987
|
|
Kinetix |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 826 Joined: 26 February 06 From: Iasi ![]() |
Desfunda returul in felul urmator:
- "planul A": sufli cu o pompa, compresor, ceva pe furtunul/conducta de retur; daca nu merge (posibil dop de rugina), atunci... - "planul B": scoti cablul de soc din camasa lui tragand de butonul din habitaclu pana iese de tot, dupa ce l-ai desfacut de la carburator; bagi capatul cablului pe conducta de retur in mod progresiv, in timp ce rotesti usor de capatul cu buton negru; ar trebui sa inainteze cam pana cand conducta face un cot mai serios pentru a intra sub masina; dupa asta incerci sa sufli din nou cu pompa pe conducta; daca nici asa nu merge... - "planul C": urci masina pe rampa, te bagi dedesubt, scoti racordul de cauciuc dintre conducta si rezervor, bagi cablul de soc pe acest capat al conductei progresiv si rotesti; daca nici asta nu merge... inlocuiesti conducta. Succes! |
--------------------
Dacia
1410/'93
berlina / Tico E2 2000
- IS-##-### Deschide ochii. Gandeste. Fara absoluturi morale ne prabusim!
|
|
brigada_diverse |
![]()
Post
#9
|
![]() Dacist cu permis si experienta mai mare de 30000 km :D Group: Members Posts: 2.505 Joined: 12 July 07 From: Constanta ![]() |
-futunul de apa care iasa din motor si intra la baza carburatorului are scurgeri masive -RETURUL ESTE INFUNDAT-CRED(AM SCOS AMBELE FURTUNURI DE LA POMPA SI AM SUFLAT PE RETUR DAR NIMIC-AM RAMAS CU GURA PLINA DE AER -SE POATE INTAMPLA CEVA GRAV DACA nu am montat capacul de culbatori bine? mentionez ca am pornit masina si mi s-au stins becurile de ulei si apa dar imi ieseau aburi de pe motor! -din motor am colectat cca700 ml ulei dupa ce acum o saptamana am completat cu cca 500 ml ce parere aveti? [/quote] da, se intampla, daca nu ai capacul de la culbutori montat bine sa iti curga ulei la imbinarea lui cu chiuloasa returul desfunda-l, motivul principal pentru care mananca asa mult aburii de pe motor-> daca s-a varsat apa pe galeriile de evacuare, alea sunt foarte incinse, si deaia a aparut abur nu inteleg ultima chestie....scoti doar 700ml? pai ori ti-a varsat pe la capacul de la culbutori, cel mai probabil, ori prin alte parti....nu cred ca mananca in halu asta la ulei sugestii: curata returul, neaparat sa fixezi bine capacul de la culbutori, daca nu tine garnitura aia sipla, poti face etansarea cu apsta dinaia rosie schimba furtunele de agent de racire care sunt sparte/curg, etc uita-te pe sub masina si vezi daca pierde ulei pe undeva "din motor am colectat cca700 ml ulei dupa ce acum o saptamana am completat cu cca 500 ml" deci a fost mai mult ulei? daca ,da atunci ai sparta garnitura de la pompa de benzina, schimb-o...daca nu, instructiunile sunt mai sus regleaza avansul si tachetii(distanta la tacheti) si distanta la bujii curata carburatorul, si verifica sa nu ai pierderi de benzina sau sa traga aer fals pana la urma ai servofrana? |
--------------------
Dacia
ex: Dacia 1310 / actual: Dacia Logan
TLX 1989/ Abs Plus 1.4 MPI Let us die young or let us drive Dacia
FRANEZ BRUSC SI FARA ROST! |
|
masalko |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 65 Joined: 25 January 08 From: SIBIU ![]() |
nu nu am servo
29 Jan 2008, 21:04: cam peste tot unde e vorba de consum se vb de aer fals cum il depistez? si ce legatura are pompa de benz cu uleiul sau te-ai referit la garnitura p de ulei? si ce e cu tachetii? oricum masina am pornit-o si nu mai suna ca inainte-nu mai sta la relanti,si are un vajait ciudat motorul sa fie de la ulei? ps e cineva aproape de sibiu sa ma indrume si pe mine? This post has been edited by masalko: 29 Jan 2008, 21:04 |
--------------------
dacia
1310
1310 tx -1987
|
|
brigada_diverse |
![]()
Post
#11
|
![]() Dacist cu permis si experienta mai mare de 30000 km :D Group: Members Posts: 2.505 Joined: 12 July 07 From: Constanta ![]() |
daca nu ai servo, ai mai scapt de ceva pentru verificat
![]() pompa de benzina: o membrana e antrenata de dedesubt de un mecanism. deasupra membranei se realizeaza procesul de pompare. daca membrana e sparta, benzina trece prin ea, si ajunge jos...la mecanismul respectiv....si in final ajunge in baia de ulei, subtiind uleiul, il curata de pe pistoane si alte mecanisme(ceea ce e ingrozitor de rau pentru motor) ca amestecul sa arda perfect, fara pierderi, trebuie sa existe un amestec bun de aer/benzina daca trage aer fals, atunci amestecul nu e bun, deci consumul se modifica tachetii sunt cei care muta supapele in cei 4 timpi ai motorului. daca tachetii dereglati, consumul va creste.(supapa sta prea mult deschisa, si determina si motorul sa mearga prost avansul reprezinta diferenta intre momentul in care pistonul este in compresie si momentul cand bujia lui da scanteia...la fel, daca nu e reglat bine, consumul creste.... returul: carburatorul nu are nevoie de toata benzina pompata, acea ca o parte se intoarce inapoi(si este multa). daca returul e infundat, toata benzina e trimisa in carburator, este toata arsa(care in loc sa se duca in rezervor, sa se recupereze e arsa)si motorul nu merge bine, iar consumul devine exagerat. plus ca mai uzeaza si pompa de benzina prea mult This post has been edited by cristitranca: 29 Jan 2008, 21:25 |
--------------------
Dacia
ex: Dacia 1310 / actual: Dacia Logan
TLX 1989/ Abs Plus 1.4 MPI Let us die young or let us drive Dacia
FRANEZ BRUSC SI FARA ROST! |
|
ovi_ab |
![]()
Post
#12
|
Membru incepator Group: Members Posts: 32 Joined: 15 January 07 ![]() |
Se rezolva toata problema cu o instalatie GPL - 800 ron si ai scapat.
|
--------------------
Dacia
Berlina
1996 - L
|
|
djasu82 |
![]()
Post
#13
|
![]() MEMBRU DACIA CLUB Group: Members Posts: 11.714 Joined: 26 December 06 From: Bucuresti ... ![]() |
iar motorul il faci praf la 3000 de km schimbi uleiul mereu si intervin partile suplimentare la motor nu toata lumea are bani sa tot mestereasca la motor dupa ce si-a instalat GPL. Eu sunt adeptul benzinei se poat scoate consumuri mici .
|
--------------------
Dacia Super Nova
Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm
1999 / 2003 / 2008 /2011
- nnn
|
|
Kinetix |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 826 Joined: 26 February 06 From: Iasi ![]() |
Verifica etanseitatea pe traseul admisiei, astfel: "gatuiesti" un pic motorul din surubul de amestec (adica il strangi vreo tura), apoi dai cate putin "spray de pornire" (sau chiar de curatat carbul) pe ici, pe colo, si vezi cum reactioneaza motorul. Daca accelereaza un pic, atunci acolo ai neetanseitate si admisie de aer fals. Daca nu - nu.
|
--------------------
Dacia
1410/'93
berlina / Tico E2 2000
- IS-##-### Deschide ochii. Gandeste. Fara absoluturi morale ne prabusim!
|
|
tzepesch |
![]()
Post
#15
|
![]() Japan Jupan Group: Members Posts: 2.403 Joined: 22 June 05 From: Bucuresti ![]() |
reglajul tachetilor inseamna distanta dintre culbutori si supape? acea dist de 0.15 si 0.20??? daca da se regleaza usor. si eu am probleme cu consumul de camion
|
--------------------
Dacia
DELTA GALIDI Station Wagon
1982 - 1310 - 4VIT.
- B-xx-xxx De ce caraie cioara in zbor? ... Schimba vitezele
Toyota Auris 2L D-4D Luna Plus + |
|
brigada_diverse |
![]()
Post
#16
|
![]() Dacist cu permis si experienta mai mare de 30000 km :D Group: Members Posts: 2.505 Joined: 12 July 07 From: Constanta ![]() |
da, aia inseamna reglajul tachetilor
|
--------------------
Dacia
ex: Dacia 1310 / actual: Dacia Logan
TLX 1989/ Abs Plus 1.4 MPI Let us die young or let us drive Dacia
FRANEZ BRUSC SI FARA ROST! |
|
masalko |
![]()
Post
#17
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 65 Joined: 25 January 08 From: SIBIU ![]() |
am rezolvat-o zic eu cu returul
am curatat si verificat pompa de benzina-ok am dat din nou jos capacu de la culbutori si am reasezat garnitura cea noua dar mi se pare ca suna ciudat e normal sa aiba un sunet ritmat"taca taca" foarte slab"...in timp ce eu faceam ultimele reglaje a trecut un ww passat care avea acelasi sunet ritmat la motor(?) si apropo la mine pe carburator sunt doar: surumb relanti -surub aer -si cam atat e normal? De mers va pot spune abia maine cum mere caci deseara merg cu prietena la parintii ei |
--------------------
dacia
1310
1310 tx -1987
|
|
brigada_diverse |
![]()
Post
#18
|
![]() Dacist cu permis si experienta mai mare de 30000 km :D Group: Members Posts: 2.505 Joined: 12 July 07 From: Constanta ![]() |
da, e normal sa aiba doar alea 2 suruburi, unul care regleaza turatia la ralanti, si cel care regleaza amestecul de benzina/aer
nu ai reglat si tu tachetii, ca tot ai dat jos capacul de la culbutori?(cumpara o lera si regleaza-i, o sa mearga mai bine) |
--------------------
Dacia
ex: Dacia 1310 / actual: Dacia Logan
TLX 1989/ Abs Plus 1.4 MPI Let us die young or let us drive Dacia
FRANEZ BRUSC SI FARA ROST! |
|
masalko |
![]()
Post
#19
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 65 Joined: 25 January 08 From: SIBIU ![]() |
tachetii?fi putin atent-curiozitatea m-a facut sa misc acele parghii(4 la numar) care fac legatura intre 2 suruburi sau pistoane(nu stiu exact) dar am oservat ca a doua parghie de la radiator spre baterie este blocata(masina era la liber0 celelalte pargi aveau un joc ceva de genul 3-4 mmm dupa cursa pe care o faceau(e bine ???)
This post has been edited by masalko: 30 Jan 2008, 18:55 |
--------------------
dacia
1310
1310 tx -1987
|
|
brigada_diverse |
![]()
Post
#20
|
![]() Dacist cu permis si experienta mai mare de 30000 km :D Group: Members Posts: 2.505 Joined: 12 July 07 From: Constanta ![]() |
QUOTE(masalko @ 30 Jan 2008, 18:45) tachetii?fi putin atent-curiozitatea m-a facut sa misc acele parghii(4 la numar) care fac legatura intre 2 suruburi sau pistoane(nu stiu exact) dar am oservat ca a doua parghie de la radiator spre baterie este blocata(masina era la liber0 celelalte pargi aveau un joc ceva de genul 3-4 mmm dupa cursa pe care o faceau(e bine ???) sub capacul de la culbutori sunt 8 parghii(2 pt fiecare piston). intre tachet si supapa(supapa e aia cu arc), distanta trebuie sa fie de 0,2mm pt evacuare si 0,15 pt admisie, dar merge foarte bine cu 0,2mm pentru ambele distanta se masoara pentru fiecare piston. operatiunile de reglare sunt aici, dar reglezi tachetii de la pistonul respectiv, dupa ce aduci pistonul in compresie. tachetii stransi determina un consum mai mare. fa-le o poza, sunt si eu curios, sa nu le incurci. fac legatura intre 2 suruburi?(unul ar fi tija car eil impinde, si celalalt supapa). unul din asa numitele suruburi are arc? daca da, aia e supapa, iar celalalt, opus supapei este tija culbutorului |
--------------------
Dacia
ex: Dacia 1310 / actual: Dacia Logan
TLX 1989/ Abs Plus 1.4 MPI Let us die young or let us drive Dacia
FRANEZ BRUSC SI FARA ROST! |
|
masalko |
![]()
Post
#21
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 65 Joined: 25 January 08 From: SIBIU ![]() |
sincer deja sunt bagat cu totul in ceata iar problema ma deaseste o sa merg la un service,chit ca imi ia toti banii
|
--------------------
dacia
1310
1310 tx -1987
|
|
brigada_diverse |
![]()
Post
#22
|
![]() Dacist cu permis si experienta mai mare de 30000 km :D Group: Members Posts: 2.505 Joined: 12 July 07 From: Constanta ![]() |
pentru un reglat de tacheti cam 20 RON...
poate ar putea vreun mebru de pe forum sa te ajute(daca esti prin prajma) oricum, cu returul curat, ar trebui sa scada mult consumul ![]() This post has been edited by cristitranca: 30 Jan 2008, 21:01 |
--------------------
Dacia
ex: Dacia 1310 / actual: Dacia Logan
TLX 1989/ Abs Plus 1.4 MPI Let us die young or let us drive Dacia
FRANEZ BRUSC SI FARA ROST! |
|
tzepesch |
![]()
Post
#23
|
![]() Japan Jupan Group: Members Posts: 2.403 Joined: 22 June 05 From: Bucuresti ![]() |
as putea sa te ajut cu reglatul.
la operatiunea asta sunt si eu. daca imi iese te ajut, esti din buc ? This post has been edited by tzepesch: 31 Jan 2008, 09:57 |
--------------------
Dacia
DELTA GALIDI Station Wagon
1982 - 1310 - 4VIT.
- B-xx-xxx De ce caraie cioara in zbor? ... Schimba vitezele
Toyota Auris 2L D-4D Luna Plus + |
|
mario1980 |
![]()
Post
#24
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 437 Joined: 8 April 05 From: Iasi ![]() |
Inainte de a regla culbutorii, este bine a se face o inspectare a lor, in zona in care calca efectiv pe supapa, pentru ca dupa o anumita durata de functionare, cozile supapelor "sapa" destul de adinc in culbutori, astfel incite reglarea cu lera dupa cotele standard, nu corespunde cu realitatea.
Daca s-a mai spus, ma iertati, ca n-am timp sa citesc tot topic-ul. |
--------------------
Dacia
Logan
dci Preference 2006
- SV ?? ??? Adesea, aproape fiecare om tolereaza prostia celui de linga el, atit timp cit nu ii uzurpa propria prostie.
|
|
masalko |
![]()
Post
#25
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 65 Joined: 25 January 08 From: SIBIU ![]() |
e cam departe sibiul de bucuresti-nici nu stiu daca ma tine masina pana in bucuresti
![]() am fost aseara cu masina si merge bine ,trage bine dar are un sunet ciudat-niste batai infundate in timpul mersului faza e ca rotile mele au o presiune in ele de cca 3 atm cineva mi-a spus ca normal e sa aiba 2-2,2 s-ar putea sa fie deformate cauciucurile si sa imi bata asa |
--------------------
dacia
1310
1310 tx -1987
|
|
tzepesch |
![]()
Post
#26
|
![]() Japan Jupan Group: Members Posts: 2.403 Joined: 22 June 05 From: Bucuresti ![]() |
daca n-ai galme la cauciucuri nu.
maine inspectez si eu culbutorii si supapele si fac reglajul. |
--------------------
Dacia
DELTA GALIDI Station Wagon
1982 - 1310 - 4VIT.
- B-xx-xxx De ce caraie cioara in zbor? ... Schimba vitezele
Toyota Auris 2L D-4D Luna Plus + |
|
masalko |
![]()
Post
#27
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 65 Joined: 25 January 08 From: SIBIU ![]() |
am ajuns in sfirsit la un mecanic despre care se zicea ca ar fi mare meserias
mi-a desfacut capota,s-a uitat,mi-a reglat surubul de aer si de relanti si a zis ca: -ambreiajul patineaza si este prea strins -in motor imi intra apa deoarece pe la furtunul de aer conectat de la motor(in dreptul busonului de umplere cu ulei) la carburator imi ies stropi de apa-cica ar fi garnitura de chiuloasa arsa sau piscata -ca sunetul care il aud eu este de la lagarele inferioare ale motorului -imi intra apa in motor in sectiunea de evacuare si de aceea am eu apa pe toba -telescoapele sunt uzate -bucsaraie si cuplaje decalibrate Ce m-a deranjat a fost ca a constatat toate aceste lucruri dar nu a facut NIMIC CONCRET Mai mult cand l-am intrebat de cablul de kilometraj ca nu mai merge nici contorul,nici kilometrajul a zis ca pe undeva pe dedesubt e problema Nu a stiut sa-mi spuna nici macar unde vine sonda de apa!!!! ASA CA MI-AM PIERDUT O SAMBATA INTREAGA FARA SA REZOLV NIMICA! ![]() O SA MA APUC EU SA MI-O PUN LA PUNCT CA MACAR DACA O STRIC STIU CA MI-AM FACUT-O EU CU MANA MEA FARA SA MA JECMANEASCA ALTII DE BANI! ![]() |
--------------------
dacia
1310
1310 tx -1987
|
|
Sorin_18 |
![]()
Post
#28
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.370 Joined: 26 November 07 ![]() |
QUOTE(masalko @ 2 Feb 2008, 22:24) am ajuns in sfirsit la un mecanic despre care se zicea ca ar fi mare meserias mi-a desfacut capota,s-a uitat,mi-a reglat surubul de aer si de relanti si a zis ca: -ambreiajul patineaza si este prea strins -in motor imi intra apa deoarece pe la furtunul de aer conectat de la motor(in dreptul busonului de umplere cu ulei) la carburator imi ies stropi de apa-cica ar fi garnitura de chiuloasa arsa sau piscata -ca sunetul care il aud eu este de la lagarele inferioare ale motorului -imi intra apa in motor in sectiunea de evacuare si de aceea am eu apa pe toba -telescoapele sunt uzate -bucsaraie si cuplaje decalibrate Ce m-a deranjat a fost ca a constatat toate aceste lucruri dar nu a facut NIMIC CONCRET Mai mult cand l-am intrebat de cablul de kilometraj ca nu mai merge nici contorul,nici kilometrajul a zis ca pe undeva pe dedesubt e problema Nu a stiut sa-mi spuna nici macar unde vine sonda de apa!!!! ASA CA MI-AM PIERDUT O SAMBATA INTREAGA FARA SA REZOLV NIMICA! ![]() O SA MA APUC EU SA MI-O PUN LA PUNCT CA MACAR DACA O STRIC STIU CA MI-AM FACUT-O EU CU MANA MEA FARA SA MA JECMANEASCA ALTII DE BANI! ![]() nu e greu sa o faci tu de ce sa mai dai si bani la mecanici cu putin ajutor de la cei de pe forum sunt sigur ca o sa reusesti .bafta si nu uita daca ai nelamuriri mai bine intreaba pe forum |
--------------------
dacia
1310
1998
- B 29 AVR
|
|
Minel |
![]()
Post
#29
|
![]() Pauard bai Remat Nord Group: Members Posts: 4.043 Joined: 4 April 07 From: Cluj .......Resita ,C-S ![]() |
Cand dai de o problema care nu o poti rezolva ,prima oara documenteaza-te si abia apoi incearca sa desfaci ,sau sa repari ,si ce faci tu cu mana ta nu se compara nici cu 100 de mecani habarnisti !(am masina de 1 an si nu a pus mana pe ea vreodata nici un mecanic si nici nu o sa puna ) 90 % din rezolvarile problemelor le-au gasit aici pe forum !!!
|
--------------------
Dacia
1310-L /VW Passat
1995/1397cmc
- CS-01-TMS Mandru posesor de Dacia
|
|
masalko |
![]()
Post
#30
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 65 Joined: 25 January 08 From: SIBIU ![]() |
desi am schimbat multe din componenetele care se uzeaza periodic la dacie tot nu am rezolvat problema consumului
am fost la un mecanic si mi-a zis ca modul in care conduc masina imi genereaza consumul urias! dar eu cand am cumparat masina am fost varza si am turat-o aiurea ca nu gaseam treptele de viteza,am fost prin multe locuri cu ea si abia daca imi lua mai mult de 8.5 la suta ,iar acum nu scade sub 14 nicicum!ce sa ii mai fac? e de vina carburatorul? cineva imi spunea ca dupa cum pocane motorul s-ar putea sa ajunga benzina in el si de aici consumul exagerat(???)va rog sa ma lamuriti sipe mine sau macar sa ma indrumati pe ce sa pun mana ca mna termina la buzunar |
--------------------
dacia
1310
1310 tx -1987
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 19th May 2025 - 16:12 |