DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

56 Pages « < 5 6 7 8 9 > »  
Closed TopicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Noul Logan 2009, poze spion

sonycu
post 13 Mar 2008, 23:10
Post #181


Alpinist de weekend !!


Group: Members
Posts: 612
Joined: 3 July 07
From: Bucuresti




la interior ma intereseaza mai mult imbunatatirile..

ca nu calatoresc pe capota.. poate apar manere la usi (la toate 4 nu ca la sandero doar la cele din fata) m-am saturat de scobituri..

poate monteaza si ei actionarea geamurilor electrice pe manerele usilor (asta daca va avea manere)

poate un satelit de comanda radi/cd la volan.. plastice mai placute la atingere, alte tapiterii..


--------------------
Ex Dacia Solenza, Echiparea Scala, An 2004
Nicht, woher ihr kommt, mache euch fu rderhin eure Ehre, sonders wohin ihr geht !
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cconiac
post 13 Mar 2008, 23:11
Post #182


Membru drept


Group: Members
Posts: 66
Joined: 28 April 05
From: Iasi




Domnu' Arhimede, daca discutati pe marginea linkului de pe tehnoplus, atunci va rog luminati-ma ca eu nu am vazut sa scrie (sau sa se deduca) ca modelul nou va fi produs in alta parte decat in RO.
Acolo se specifica doar ca incepand cu 2014-2016 productia de LOGAN va inceta la Mioveni. Nu vad nici un impediment pentru modelul nou de a fi fabricat la Mioveni City.

@sonycu: Pai mai multe persoane cu greutate de pe aici au tot incercat sa spuna ca nu poti avea dotari de Megane si pret de Solenza.
Cati dintre doritorii de Logan isi doresc neaparat un satelit audio ? 0.01% ? (sa nu uitam ca f. multi au trecut de la Dacia 1310 la Logan) Asa ca nu vad de ce Dacia ar cheltui niste bani modificand proiectul si formand un stoc de piese care nu vor genera mare profit.

This post has been edited by cconiac: 13 Mar 2008, 23:18


--------------------
KIA Cee'd 1.4 2008 / Clio II Symbol 1.4 2005 . - .
Better late than sorry.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
fish
post 13 Mar 2008, 23:42
Post #183


Membru incepator


Group: Members
Posts: 38
Joined: 17 July 07




QUOTE(IRONICK @ 12 Mar 2008, 13:30)
Lampa asta am visat-o eu aseara:

[attachmentid=1627438431]
*



E un stop stânga. Compartimentul de jos e probabil lampa de ceață.
Rugăminte: un stop dreapta.. poate.. visează cineva, vă rog frumos? Sunt curios să văd cum arată cu compartimentul de jos alb (marsharriere). Vor fi astfel, pe dreapta, 2 compartimente albe? Cum dă oare la vedere?
E vreo speranță să vedem unul pe forum?
Poate gaseste cineva vreun stop dreapta, pe jos. Întâmplător. Si ni-l arată si nouă, aici. Multumim!

This post has been edited by fish: 13 Mar 2008, 23:46


--------------------
Megane 3 1.6 16V 2013
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sonycu
post 13 Mar 2008, 23:57
Post #184


Alpinist de weekend !!


Group: Members
Posts: 612
Joined: 3 July 07
From: Bucuresti




@cconiac

cu tot respectul te contrazic..

un facelift in opinia mea nu incepe si se termina cu aplicarea unei noi embleme.. sunt multe lucruri care trebuiesc revizuite..

acum, 4 manere de plastic la usi, butoane pentru geamurile electrice pe respectivele manere, un satelit de comanda la volan.. astea nu sunt lucruri care ridica mult pretul.. mai mult de 300 de euro nu are ce sa coste.. daca treci de la aer conditionat la clima atunci da.. asta e ceva.. acolo sunt niste bani.. daca dotezi dacia cu esp.. iar.. niste bani.. dar nu la ce am precizat eu.. si cum ai ajuns tu la concluzia ca doar 0.01 din cei ce au logan nu vor mai multe? eu zic sa intri pe loganclub.. sa vezi acolo modificari radicale.. ce zic eu e deja ceva banal..

oricum am impresia ca vb degeaba.. tu zici ca astea sunt dotari de megane.. ce sa mai zic la replica asta.. alte lucruri contribuie la pretul meganului.. nu 4 bucati de plastic pentru manere, un satelit de comanda radio/cd si niste comenzi amplasate pe manerele usilor.. in primul rand vorbim de alta clasa.. alta plaja de motoare.. alte elemente de siguranta.. si multe multe altele.. nu exista termen de comparatie logan-megane..


--------------------
Ex Dacia Solenza, Echiparea Scala, An 2004
Nicht, woher ihr kommt, mache euch fu rderhin eure Ehre, sonders wohin ihr geht !
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Squirrel
post 14 Mar 2008, 13:22
Post #185


Captain of Black Pearl™…


Group: Members
Posts: 4.466
Joined: 13 March 08
From: partea mea: Drum bun!




No, bine.
Nu va fi Megane, va fi un Logan mai pilit pe la colțuri, un pic mai cochet poate.
Nu-mi fac mari iluzii, însă chiar sunt curios dacă merită așteptat până la vară în condițiile în care la anul s-ar putea să-i mai tragă un fond de ten și machiaj nou cei de la TechoCentre (Paris sau Titu - dacă îl vor definitiva până atunci)...
Acum mai am o dilemă, în afara motorizării (1,5dCi 70 sau 85 de căluți): Logan, Sande.ro sau Logan 2008 facelift.

This post has been edited by Squirrel: 14 Mar 2008, 13:26


--------------------
Dacia Duster 2010 1,6 16v 4Ś4 Laureaté Noir Nacré - RO 44 AWD
Fire, walk with me...in 4 strokes, water cooled.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cconiac
post 14 Mar 2008, 23:26
Post #186


Membru drept


Group: Members
Posts: 66
Joined: 28 April 05
From: Iasi




Da Sonycu, insa cred (si nu numai eu) ca Dacia (Logan) merge pe o nisa: oamenii care sunt dispusi (sau nevoiti dpdv financiar) sa cumpere o masina simpla, la un pret sa ii spunem la fel de simplu. Pentru asta ei renunta la mai multe accesorii si brizbrizuri care la alte marci sunt de multe ori standard.

O parte dintre persoanele care nu au avut bani de altceva mai scump sau resimt o nevoie acuta incearca sa isi adauge unele optionale. Conform NewsIn, Dacia-Renault a vandut cca 700.000 de automobile Logan ceea ce inseamna ca acele persoane incadrate in 0.01% sunt cam 70, nesemnificativi pentru profitul Dacia.

Pentru mine logica e simpla: daca vreau satelit audio, comenzi ale geamurilor pe manerul usii si altele atunci ma orientez spre o marca superioara, platind in consecinta.

Fiecare solutie tehnica mai mult sau mai putin fericita de pe Logan este gandita prin prisma costurilor. (Cineva de la uzina ar putea sa confirme sau sa infirme) simpla proiectare pentru a putea face posibila existenta unui modul optional pentru Logan costa destui bani.

Desi imi plac optionalele enumerate de tine, incerc sa nu uit pozitia si rolul Daciei pentru moment: o masina populara si fara ifose, care are un pret aproape corect.

Asa ca de la Logan Ph2 nu ma astept la minuni ci doar sa se concentreze pe uniformizarea calitatii si sa nu sara calul la preturi. Imi mai doream sa o ia mai mult din pila ca sa fie rontunjoara pe la colturi insa multumita lui Ironick si viselor lui placute mi-am facut o parere.

Logan Ph2 va fi ceea ce Solenza a fost pentru SupeRNova.

10q CuTzu smile.gif

This post has been edited by cconiac: 15 Mar 2008, 08:56


--------------------
KIA Cee'd 1.4 2008 / Clio II Symbol 1.4 2005 . - .
Better late than sorry.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sonycu
post 15 Mar 2008, 11:16
Post #187


Alpinist de weekend !!


Group: Members
Posts: 612
Joined: 3 July 07
From: Bucuresti




@cconiac

pret corect.. spui tu.. ok.. hai sa facem o configurare repede.. versiunea cea mai "tare" de la dacia este prestige.. costa exact 11.670 de euro.. cu motorizarea 1.5 dci 85 cp, airbaguri laterale, vopsea metalizata, garantie extinsa..

ori scuza-ma dar mie 11.670 nu mi se pare un pret corect.. si nici versiunea asta de top nu are ce am enumerat eu..

si nu, nu consider ca ar costa mult sa implementeze aceste lucruri, doar vorbim de renault, nu trebuie decat sa te uiti la clio symbol si apoi sa faci modificarile necesare pe logan.. deci conceptul exista.. trebuie doar adaptat de pe o masina pe alta..

cu banii astia ma gandesc serios sa iau alta masina.. aproape 12.000 de euro.. super scump.. nu mi se pare un pret pentru oamenii modesti.. 6400.. ala da.. ala e un pret mic.. dar dupa cum poate stii versiunea ambiance este lipsita de orice fel de dotari.. doar caroserie, motor si cutie de viteze..

si iti zic inca o data, ce ridica pretul masinilor mai scumpe sunt alte elemente, nu ce am enumerat eu.. mai multe airbaguri, mai multe sisteme de siguranta, motorizari mai bune, mai fiabile, confort, design mai placut etc etc.. esti culmea man.. adica daca montez pe dacia logan satelit de comanda radio cd ii ridic valoarea? cu cat? hai sa fim seriosi.. anyway.. pt 6400 de euro nu ridic pretentii, dar pt 11.670.. e alta treaba.. clio symbol diesel, peugeot 206 diesel, chevrolet aveo benzina, si exemplele pot continua la banii astia.. hai sa fim realisti.. eu am o solenza si nu imi este rusine sa recunosc neajunsurile ei.. si nu sunt putine.. asta mi-am permis.. asta am luat.. dar asta nu inseamna ca de acum sunt nebun si sustin ca e cea mai tare din parcare.. pentru simplu motiv ca nu este..


--------------------
Ex Dacia Solenza, Echiparea Scala, An 2004
Nicht, woher ihr kommt, mache euch fu rderhin eure Ehre, sonders wohin ihr geht !
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 15 Mar 2008, 13:59
Post #188


步步


Group: Moderatori
Posts: 19.062
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




11.670 e cu garantie 3 ani si cu airbaguri laterale. fara airbaguri si cu garantie de 2 ani (legala) e doar 11.250
206 diesel 1.4 hdi, fara airbaguri laterale si cu garantie 2 ani este 12.690 la aceleasi dotari (fara geamuri electrice spate si fara computer de bord).
Symbol la aceleasi dotari, fara airbaguri laterale este 12.595.
deci diferenta este de cel putin 1300 euro.
Si crede-ma ca nici una din ele nu exceleaza fata de logan, ba chiar 206 e mai petarda, parerea mea de fost proprietar de logan si actual prorietar de 206


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Cypher4laguna
post 15 Mar 2008, 23:07
Post #189


Honda Driver


Group: Members
Posts: 931
Joined: 2 November 04
From: Bucuresti




Klaus... te invit in familia Honda wink.gif Recrutam membrii de pe reno.ro biggrin.gif


--------------------
Honda Civic & Jazz ex-'06 Logan Laureate 1,5 dci
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
aphophis
post 15 Mar 2008, 23:12
Post #190


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.491
Joined: 14 January 06




cu tot cu diferenta de bani? biggrin.gif


--------------------
Kia Rio 2021 - ---
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristi.r
post 16 Mar 2008, 15:27
Post #191


Membru ... din cand in cand


Group: Members
Posts: 1.721
Joined: 14 March 06




QUOTE(sonycu @ 15 Mar 2008, 12:16)
... , dar pt 11.670.. e alta treaba.. clio symbol diesel, peugeot 206 diesel, chevrolet aveo benzina, si exemplele pot continua la banii astia...
*


Chiar te-as ruga sa continui cu exemplele !!! Astea nu-s chiar fericite ... 206 nu e chiar petarda cum zice klaus, dar se vede ca este o masina depasita, symbolul mi se pare firava, iar aveo este foarte urata, chiar daca are finisaje super la interior ... si nici stelele ncap nu sunt de lepadat. Am cunoscut destule persoane care se intereseaza de aspectul asta inainte de cumparare.
Iar in alta ordine de idei, daca are sigla Dacia nu are voie sa treaca de un anumit pret ? Sau cum ? Orice altceva in afara de Dacia (exceptand "made in china", etc) este, prin definitie, mai "bun" ? Lasa-ma sa-ti spun un lucru: loganul este masina pe care a vrut-o (de care a avut nevoie) romanul. Francezul i-a dat-o.
Cu toate astea, te inteleg, la fel am gandit si eu. Inainte de logan am avut solenza. Si eu am avut alte pretentii, iar pe primul loc a fost nevoia de spatiu interior + portbagaj. Copil mic, schimbat scutece in masina, loc pentru tricicleta si alte bagaje. Deodata mi-au trecut toate "aerele de masina straina" cand am vazut cat costa o masina straina care aproape acelasi spatiu interior. Inca n-am ajuns la un anumit nivel de trai la care fiecare membru al familiei sa aiba masinuta lui, una mica, fie ea si 206. Noua inca ne trebuie o singura masina care sa stie sa faca de toate.

This post has been edited by cristi.r: 16 Mar 2008, 15:39


--------------------
megane diesel 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vis-a-vis
post 16 Mar 2008, 15:45
Post #192


DaciaClubber


Group: Members
Posts: 7.893
Joined: 20 June 05
From: Bucuresti




Exista 4 tipuri de masini, cele nemtesti, cele japoneze, cele americane si restul wink.gif


--------------------
Dacia Logan MCV 1.5 DCi
Life is a journey, not a destination.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristi.r
post 16 Mar 2008, 15:52
Post #193


Membru ... din cand in cand


Group: Members
Posts: 1.721
Joined: 14 March 06




Buna dimineata, vis-a-vis ...


--------------------
megane diesel 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dvs
post 16 Mar 2008, 16:31
Post #194


Membru


Group: Members
Posts: 171
Joined: 23 September 05
From: Bucuresti




QUOTE(vis-a-vis @ 16 Mar 2008, 15:45)
Exista 4 tipuri de masini, cele nemtesti, cele japoneze, cele americane si restul wink.gif
*



aceasta afirmatie se bazeaza doar pe imaginea pe care si-au creat-o unele marci.

oricand se poate compara un volvo, o alfa romeo, un peugeot cu o marca de publicitate cum le numesc eu. ca sa nu numesc renault pentru a nu fi subiectiv.



--------------------
Renault Koleos 2.0 dci
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
claudiu_diu
post 16 Mar 2008, 17:36
Post #195


Membru incepator


Group: Members
Posts: 43
Joined: 17 February 08
From: CLUJ-NAPOCA




Nu vi se pare o copie destul de reusita de ford mondeo?


--------------------
renault clio 1,5 DCI 210 000 KM 2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ssilviu
post 16 Mar 2008, 21:02
Post #196


F1 Man


Group: Members
Posts: 8.043
Joined: 11 June 04
From: Nicaieri




Mie mi se pare mai degraba de afla 159 rolleyes.gif wink.gif


--------------------
Renault Megane 2 GPL 2006
Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC
Renault Clio 4.2 1.2 EDC
Dacia Dokker 1.6 SCE GPL
Dacia Logan 1.4 GPL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sonycu
post 16 Mar 2008, 22:14
Post #197


Alpinist de weekend !!


Group: Members
Posts: 612
Joined: 3 July 07
From: Bucuresti




QUOTE(klaus @ 15 Mar 2008, 13:59)
11.670 e cu garantie 3 ani si cu airbaguri laterale. fara airbaguri si cu garantie de 2 ani (legala) e doar 11.250
206 diesel 1.4 hdi, fara airbaguri laterale si cu garantie 2 ani este 12.690 la aceleasi dotari (fara geamuri electrice spate si fara computer de bord).
Symbol la aceleasi dotari, fara airbaguri laterale este 12.595.
deci diferenta este de cel putin 1300 euro.
Si crede-ma ca nici una din ele nu exceleaza fata de logan, ba chiar 206 e mai petarda, parerea mea de fost proprietar de logan si actual prorietar de 206
*



nu incerc sa te contrazic, cand afirmi ca peugeot 206 este mai petarda decat logan probabil te bazezi pe ceva.. dar ideea este ca vreau sa stiu si eu motivele pentru aceasta informatie.. ma intereseaza.. m-am gandit serios sa achizitionez un peugeot 206 dupa ce vand solenza..


--------------------
Ex Dacia Solenza, Echiparea Scala, An 2004
Nicht, woher ihr kommt, mache euch fu rderhin eure Ehre, sonders wohin ihr geht !
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Funny
post 17 Mar 2008, 08:19
Post #198


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.272
Joined: 7 October 04




QUOTE(klaus @ 15 Mar 2008, 13:59)
11.670 e cu garantie 3 ani si cu airbaguri laterale. fara airbaguri si cu garantie de 2 ani (legala) e doar 11.250
206 diesel 1.4 hdi, fara airbaguri laterale si cu garantie 2 ani este 12.690 la aceleasi dotari (fara geamuri electrice spate si fara computer de bord).
Symbol la aceleasi dotari, fara airbaguri laterale este 12.595.
deci diferenta este de cel putin 1300 euro.
Si crede-ma ca nici una din ele nu exceleaza fata de logan, ba chiar 206 e mai petarda, parerea mea de fost proprietar de logan si actual prorietar de 206
*




Eu chiar nu inteleg ce te-a determinat sa iei Peugeot........Si la banii astia?!Presupun ca e masina de serviciu,la cat de priceput esti tu in ale tehnicii(chiar cred ca esti printre putinii care a avut mereu cate o parere sau un sfat pertinent pe sectiunile tehnice)refuz sa cred ca dadeai atat banet pe un 206 care mi se pare o jucarie si nimic mai mult!
Nu mi-o lua in nume de rau,stiu ca nu se discuta gusturile,dar aia nu e masina nici macar pentru un "soricel",poate doar pentru o "soricuta"! wink.gif


--------------------
Dividae et impera!
Lasciate ogni speranza , voi ch'entrate!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Squirrel
post 17 Mar 2008, 08:30
Post #199


Captain of Black Pearl™…


Group: Members
Posts: 4.466
Joined: 13 March 08
From: partea mea: Drum bun!




Poate este tranziția spre Logan facelift...sau poate un Peugeot 308?
Sau poate nici Dacia Logan nu a fost chiar atât de apreciată încât s-a încercat o escapadă, acum oarecum regretată. Însă pe de altă parte, dacă nu încerci, nu ai de unde să știi ce-ți rezervă alternativele. Păcat că toate se plătesc.

Și referitor la Logan facelift: Chiar nu mai visează nimeni?


--------------------
Dacia Duster 2010 1,6 16v 4Ś4 Laureaté Noir Nacré - RO 44 AWD
Fire, walk with me...in 4 strokes, water cooled.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Cypher4laguna
post 17 Mar 2008, 10:31
Post #200


Honda Driver


Group: Members
Posts: 931
Joined: 2 November 04
From: Bucuresti




sonycu... parerea de posesor al ambelor modele mi se pare cea mai buna. si cum Klaus nu prea zice baliverne am incredere in ce zice wink.gif


--------------------
Honda Civic & Jazz ex-'06 Logan Laureate 1,5 dci
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sonycu
post 17 Mar 2008, 10:34
Post #201


Alpinist de weekend !!


Group: Members
Posts: 612
Joined: 3 July 07
From: Bucuresti




tocmai din acest motiv nu am contrazis afirmatia lui.. dar ma intereseaza totusi sa cunosc motivele care au dus la acel "compliment" catre 206..

ma intereseaza deoarece am precizat, dupa ce vand solenza vreau sa ma orientez spre o masina noua, si decat logan as fi cumparat 206.. dar acum klaus zice ca e petarda.. vreau sa stiu de ce.. acum, cat inca nu am dat banu', ca dupa aia..


--------------------
Ex Dacia Solenza, Echiparea Scala, An 2004
Nicht, woher ihr kommt, mache euch fu rderhin eure Ehre, sonders wohin ihr geht !
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Squirrel
post 17 Mar 2008, 11:37
Post #202


Captain of Black Pearl™…


Group: Members
Posts: 4.466
Joined: 13 March 08
From: partea mea: Drum bun!




Pentru a nu fi off-topic sfatul meu @sonycu : Logan Facelift wink.gif


--------------------
Dacia Duster 2010 1,6 16v 4Ś4 Laureaté Noir Nacré - RO 44 AWD
Fire, walk with me...in 4 strokes, water cooled.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sonycu
post 17 Mar 2008, 11:39
Post #203


Alpinist de weekend !!


Group: Members
Posts: 612
Joined: 3 July 07
From: Bucuresti




multam' de sfat.. dar nu te grabesti putin?

inca nu stim cum arata faceliftul de la logan.. si preturile desigur.. care probabil vor fi mai mari..

This post has been edited by sonycu: 17 Mar 2008, 22:04


--------------------
Ex Dacia Solenza, Echiparea Scala, An 2004
Nicht, woher ihr kommt, mache euch fu rderhin eure Ehre, sonders wohin ihr geht !
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Andy_ACS
post 17 Mar 2008, 11:42
Post #204


Yes, I'm not!


Group: Members
Posts: 6.304
Joined: 19 July 04
From: Craiova




Am citit mai sus ca Prestige e cam scump la aproape 12.000 de euro. Perfect de acord. Am mai citit ca sunt si alte variante la un pret aproximativ la fel, cu dotari similare.
Am de mentionat ca o masina nu consta NUMAI in dotari. Ce ziceti de confort interior (scaune, pozitie la volan, volan reglabil), fiabilitate, protectie anticoroziva (caroserie galvanizata, garantie la vopsea si perforare), etc etc.
Deci hai sa nu mai comparam masini din clase diferite, cu solutii tehnice, materiale diferite, numai pe baza faptului ca au aceleasi dotari!

Bafta!


--------------------
- - -
"Be the change you want to see in the world"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 17 Mar 2008, 11:52
Post #205


步步


Group: Moderatori
Posts: 19.062
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




206 are o suspensie complet inadaptata conditiilor de drum din Bucuresti (desi e mai stabila se simt multe gropite prin ea desi nu e sportiva - probabil din cauza modului de prindere a basculei).
Consuma mai mult motorul de 1.4 benzina de 206 decat cel de 1.6 de logan ( si pe CB si pe modalitate plin-plin.). Iar ala de pe logan la mine era si chiptunat...
Acceleratia raspunde tarziu la apasarea pedalei (ca de, e pe potentiometru si deschide UCE injectie cand vrea muschiuletul lui clapeta de aer)
Dai bani suplimentari pe complicatii ciudate la instalatia electrica (de ex modulul subvolan, cu manetele de semnalizare, stergatoare, satelit cass este un ... calculator pe CAN, ceea ce mie mi se pare o legare la cap degeaba la nivelul asta de pret al masinii)
206 vine fara scut motor tabla (pe care mai dai 600 ron, si are si niste piulite bagaboante pe care le gasesti numai la peugeot si costa 5 ron bucata), fara CB (pe care daca esti baiat destept dai doar vreo 600 ron si faci artizanal butonul de comanda, daca nu schimbi si modulul subvolan cu altul pe care mai dai 1200 ron).
In ce priveste greierasii, e bine ca mi-am format mana la eliminarea lor cu supernova si loganul, ca nici 206 nu sta mai bine.
Are un mod economic extrem de enervant, daca merge casetofonul sa zic juma de ora, dupa aia intra in "economy mode" si acolo moare si sta pana pornesti motorul. Merge motorul 10 minute, iti merge casetofonul 10 minute dupa aia... Un jeg de mod, trebuie sa ajung la service sa modific perioada.
Service-ul peugeot e mai jegos decat ala Dacia. Mie la prima revizie (care apropo, sunt din 6 in 6 luni, de zici ca e bibelou) mi-au scris (da' nu mi-a zis nimeni pe gura sa-mi atraga atentia), intr-un colt printre altele "covorase neconforme, posib. defectare ambreiaj". O bagabonteala nesimtita (nu definesc nicaieiri covorasele "conforme") ca sa nu acorde eventual o garantie la ambreiaj. Si repet, nu mi-a zis nimeni nimic, am descoperit intamplator treaba aia, si apoi ar fi zis, uitat, noi am scris si v-am informat... Si daca un covoras defecteaza un ambreiaj, atunci ce dracu de ambreiaj are masina aia, de plastic?

Nu neg, masina e si mai buna din multe puncte de vedere (vopsea, plastice, insonorizare, scaune mai comode, reglaje scaune si volan, atentie la detalii, solutii tehnice nu chiar asa de ieftine peste tot), pe care eu le vad, insa un utilizator normal nu stiu daca le-ar vedea...
Si atunci cand am luat-o eu era singura pe acolo, acum in aceeasi zona de pret mai e si mazda 2, a coborat si clio 3, si fabia 2... Sunt mai multe optiuni mai bune, dupa parerea mea.


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tribunul
post 17 Mar 2008, 12:38
Post #206


Sunt inofensiv, dar gandul meu e criminal


Group: Members
Posts: 3.024
Joined: 19 July 05
From: Micul Paris




QUOTE(claudiu_diu @ 16 Mar 2008, 17:36)
Nu vi se pare o copie destul de reusita de ford mondeo?
*



Nu .... regulamentul.gif


--------------------
Renault "Megane" Scenic 2 2007
"Copiii sunt mainile cu care ne prindem de rai."
"Consumul exagerat de mitocanie si neam prost dauneaza grav sanatatii ..."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dsign
post 17 Mar 2008, 21:54
Post #207


Led Tuning Man


Group: Members
Posts: 3.498
Joined: 24 November 03
From: Bucuresti




@Andy_ACS, dar ce parere ai de costurile de intretinere? Tocmai ce a zis Klaus mai sus ca masina are multe puncte bune, multe puncte proaste si ... revizii din 6 in 6 luni. Am lucrat putin la Eurial, la receptie service si stiu sigur cao revizie de Peugeot iti scoate o caciula de bani din buzunar...

Deci, pt mine, pe viitor, Loganul, cu facelift sau fara, va ramine o masina ieftina, practica, usor de intretinut, spatioasa, capabila sa ma duca din A in B.

Sunt unii care n-au ce minca seara, la cina, insa isi parcheaza cu mindrie prosteasca Passat-ul luat din Germania, frate, sau Peugeot-ul 307 luat in multe zeci de rate.

Asa ca eu astept cu nerabdare sa vad cum arata noul Logan, pentru ca vreau sa vad cum ii sta cu suspensii sport si jante EVO Corse.


--------------------
D Logan 2004 Preference 1.6MPI Egee - B 48 CUP
http://youtu.be/OQ-ukXOBfI4
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Andy_ACS
post 17 Mar 2008, 22:12
Post #208


Yes, I'm not!


Group: Members
Posts: 6.304
Joined: 19 July 04
From: Craiova




@Dsign - De acord cu tine ca la Logan e cam cea mai ieftina intretinere. Totusi, daca este sa vorbim de revizii, diferentele nu sunt astronomice. Adica de exemplu la un Logan de 1.4 benzina prima revizie costa aprox 300 ron, iar la un Golf v de 1.4 costa in jur de 500. Diferente exista, procentual diferenta este mare, dar in suma absoluta e vorba de 200 de ron, nu e un capat de tara.
Daca vorbim de casco la fel - preturile fiind similare primele de asigurare ar trebui sa fie similare (cu un plus pentru logan care are procent mai mic).

Totusi in viata nu totul se judeca in bani smile.gif Mai exista placerea de a conduce, confort, imagine (pentru cine are nevoie smile.gif ), liniste psihica smile.gif

Fiecare cu alegerea lui.

Bafta!


--------------------
- - -
"Be the change you want to see in the world"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vijelie
post 17 Mar 2008, 22:24
Post #209


membru violet


Group: Members
Posts: 4.605
Joined: 11 November 05
From: Bucuresti




Cel mai nenorocit Golf pleaca de pe la 12k euro + TVA... asa ca las-o mai moale cu partea cu CASCO "similar"...


--------------------
Dacia Duster 2011 Laureate dCi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Andy_ACS
post 17 Mar 2008, 22:44
Post #210


Yes, I'm not!


Group: Members
Posts: 6.304
Joined: 19 July 04
From: Craiova




@vijelie nu o las moale deloc, imi sustin afirmatiile.
Ce nu ai inteles tu: eu nu am comparat Logan cu golf la pret de achizitie/casco. A fost un simplu exemplu menit sa demonstreze faptul ca reviziile nu sunt cu mult mai scumpe. Chiar daca un golf e 15k+ revizia este 500 ron. Am pus exemplul asta pentru ca stiu de la cineva cat l-a costat revizia. Daca vrei inlocuieste tu (daca ai info) golful cu alte modele wink.gif

La categoria casco am mentionat ca masini cu preturi similare ar trebui sa aiba prime de asigurare similare (cu un plus pt logan). Aici nu e vorba de golful de mai sus, ci de alte modele (cu preturi similare).

Zic sa o incheiem aici ca suntem offtopic.

Bafta!

This post has been edited by Andy_ACS: 17 Mar 2008, 22:47


--------------------
- - -
"Be the change you want to see in the world"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
56 Pages « < 5 6 7 8 9 > » 
Closed TopicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 13th May 2025 - 07:02
Forum Renault