DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

5 Pages < 1 2 3 4 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Baterie descarcata, am uitat farurile aprinse vro 5 zile

Muttley
post 12 Apr 2008, 20:03
Post #31


__________________


Group: Members
Posts: 13.019
Joined: 4 September 04
From: -




Nu e alb, e negru. Deci nu e compromisa???

Intamplarea face sa fi fost cumparata tot din pitesti. Oare aia de la garantie vor fi de acord s-o-ncarce ei? Nu s-o schimbe, doar s-o puna pe redresor...


--------------------
Dacia 1310 TLX 1988
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
brigada_diverse
post 12 Apr 2008, 20:06
Post #32


Dacist cu permis si experienta mai mare de 30000 km :D


Group: Members
Posts: 2.505
Joined: 12 July 07
From: Constanta







QUOTE(adi_adyta @ 20 Feb 2008, 18:14)
am si eu o problema cu bateria
am pornt azi masina dupa o pauza de vreo 2 saptamanai,
i-am mai facut niste reglaje, si cand am vrut sa repornesc ia ghiciti, batria foarte moarta, nu mai are curent in ea nici sa aprind un bec.

sunt posibile pierderi de curent pe undeva?
exemplu p, pe la electromotor?
mersi.
*



ai masurat bateria? sau e moarta ca nu se aprind martorii?
eu am coborat de ep bordura si s-a oprit...martori...ciuciu...de ce? nu ca era moarta..ci ca sarise borna..(nu facea contact desi era la locul ei)


--------------------
Dacia ex: Dacia 1310 / actual: Dacia Logan TLX 1989/ Abs Plus 1.4 MPI
Let us die young or let us drive Dacia
FRANEZ BRUSC SI FARA ROST!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AR-18-MOS
post 12 Apr 2008, 20:14
Post #33


( -_・) ︻デ═一


Group: Members
Posts: 6.616
Joined: 19 August 07
From: Niedersachsen




@adi_adyta, verifica mai intai bornele. smile.gif


--------------------
BMW 730Ld '07 High Executive - AR - -
M-Benz C350CDI 7G-Tronic '12 Avantgarde
M-Benz E350CDI 9G-Tronic+ 4Matic & Airmatic
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bygy007
post 12 Apr 2008, 21:28
Post #34


Membru autentic


Group: Members
Posts: 8.177
Joined: 12 May 06
From: BUCURESTI




QUOTE(Muttley @ 12 Apr 2008, 21:03)
Nu e alb, e negru. Deci nu e compromisa???

Intamplarea face sa fi fost cumparata tot din pitesti. Oare aia de la garantie vor fi de acord s-o-ncarce ei? Nu s-o schimbe, doar s-o puna pe redresor...
*


negru scrie baterie descarcata , asa ca pune-o pe redresor tine-o intre 12 si 16 ore ar fi bine sa masori densitatea electrolitului inainte si dupa incarcare , mai multe detalii aici , citeste tot topicul iti poate fi de ajutor

sfatul meu pune-o la incarcat si vezi dupa aia

This post has been edited by bygy007: 12 Apr 2008, 21:30


--------------------
RENAULT CAPTUR E-Tech full hybrid 145 2024 - B 07 BGY
din subteranele Bucurestiului
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BeciAcustic
post 12 Apr 2008, 21:35
Post #35


BlackLine


Group: Members
Posts: 1.574
Joined: 29 March 08
From: Constanta




poti porni masina cu o alta baterie si dupaia sa cuplezi bateria descarcata.... si mergi cu ea.... completezi cu apa distilata inainte sa o cuplezi ... si mergi cu ea ca se incarca..... candva asa am facut si eu... merge..... (PS nu am uitat farurile aprinse....era alta pb.....)


--------------------
DACIA LOGAN 2009 - LAUREATE PH2 1.6 MPI 8V - CT - numere rosii
Statii CB si Xenoane HID la preturi mici si garanti reale
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djasu82
post 12 Apr 2008, 21:47
Post #36


MEMBRU DACIA CLUB


Group: Members
Posts: 11.714
Joined: 26 December 06
From: Bucuresti ...




Nu se completeaza cu apa distilata bateriile care sunt sigilate riscul de a pierde garantia o stiu eu pe propia piele . Bateria se pune la incarcat atata tot . Muttley faci rost de un traf care sa debiteze 14V-3A si o punte de 10A si 18-20 de ore e incarcata bateria. In paralel pe baterie se poate pune un consumator un far de 12V pentru stabilizarea mai buna a curentului care trece prin baterie . Se stie ca un far trage 4A.


--------------------
Dacia Super Nova Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm 1999 / 2003 / 2008 /2011 - nnn
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bygy007
post 12 Apr 2008, 21:50
Post #37


Membru autentic


Group: Members
Posts: 8.177
Joined: 12 May 06
From: BUCURESTI




la cuplarea si decuplarea bateriei descarcate pot aparea virfuri tranzitorii de peste 20V am pati-o acum 8-9 ani am ramas pe 1 ianuarie inpotmolit si am dat pina s-a dus bateria am pornit-o cu alta si cind am schimbat bateriile am ars tot ce aveam electronic pe ea , noroc ca nu aveam casetofon , mi s-a ars si citeva becuri care au fost aprinse in acel moment , lucrul asta o faceti cu acest risc (pe pielea voastra)


si cit mergi cu ea 12 ore? din experienta spun ca o barerie descarcata complet se incarca in 16 ore , cind am facut operataia asta, am masurat densitatea din ora in ora

This post has been edited by bygy007: 12 Apr 2008, 21:54


--------------------
RENAULT CAPTUR E-Tech full hybrid 145 2024 - B 07 BGY
din subteranele Bucurestiului
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djasu82
post 12 Apr 2008, 21:54
Post #38


MEMBRU DACIA CLUB


Group: Members
Posts: 11.714
Joined: 26 December 06
From: Bucuresti ...




Cine are densimetru 12.8 valoarea perfecta pe fiecare celula per total 12.8V dupa 16-18 ore de incarcare. Cu nou relul facut de mine parca altfel se simte bateria .

This post has been edited by djasu82: 12 Apr 2008, 22:00


--------------------
Dacia Super Nova Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm 1999 / 2003 / 2008 /2011 - nnn
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bygy007
post 12 Apr 2008, 21:56
Post #39


Membru autentic


Group: Members
Posts: 8.177
Joined: 12 May 06
From: BUCURESTI




eu am si am dat 5 lei pe el nu cred ca este scump l-am luat dintr-un mare magazin care incepe cu C


--------------------
RENAULT CAPTUR E-Tech full hybrid 145 2024 - B 07 BGY
din subteranele Bucurestiului
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djasu82
post 12 Apr 2008, 22:02
Post #40


MEMBRU DACIA CLUB


Group: Members
Posts: 11.714
Joined: 26 December 06
From: Bucuresti ...




E bun la casa omului un densimetru pentru masurarea densitati la baterie si inca un densimetru pentru a punela punct racirea motorului ...


--------------------
Dacia Super Nova Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm 1999 / 2003 / 2008 /2011 - nnn
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Merced
post 12 Apr 2008, 22:05
Post #41


No fear. No limit. No equal.


Group: Members
Posts: 8.277
Joined: 24 June 07




Fa-ma sa inteleg: ai masina la Pitesti, unde esti si tu, dar n-ai pornit-o de doua luni?
La o adica te directionez catre un dealer Rombat care stiu ca si incarca contra unei sume modice, acumulatori auto.
As avea si un redresor, dar e pe la tara pe undeva, tre sa-l caut...


--------------------
Ford Ka 2012 1.2 benzina 69 cai Titanium
it's a kind of peace.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BeciAcustic
post 12 Apr 2008, 22:06
Post #42


BlackLine


Group: Members
Posts: 1.574
Joined: 29 March 08
From: Constanta




Eu cand am schimbat bateriile nu am avut prbleme sia fost foarte eficient.... m-a mai dus..... acum am o baterie tanara ca aia saraca s-a dus... m-a tinut 5 ani totusi .... Poate am fost norocos atunci..... totusi din moment ce porneste.... si nu am nici un consumator in fucntiune... ce se poate intammpla pe moment... ea incepe sa se incarce usor usor... deci .....


--------------------
DACIA LOGAN 2009 - LAUREATE PH2 1.6 MPI 8V - CT - numere rosii
Statii CB si Xenoane HID la preturi mici si garanti reale
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Muttley
post 12 Apr 2008, 22:09
Post #43


__________________


Group: Members
Posts: 13.019
Joined: 4 September 04
From: -




Masina e-n Bucuresti, eu la Pitesti. Azi am fost s-o vad pentru prima oara dupa doua luni. Tolomac am fost ca n-am luat bateria cu mine, mi-a fost lene. Ma mai duc o data. Pe 25 aprilie tre' sa fie functionala, ca plec cu masina la Iasi... frustrat.gif

Mersi de intentie. Da' sper sa gasesc certificatul de garantie si ma duc la service si-i rog p-aia contra unei "sume modice" sa o-ncarce. 16 ore, cum zice bygy.

This post has been edited by Muttley: 12 Apr 2008, 22:11


--------------------
Dacia 1310 TLX 1988
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
brigada_diverse
post 12 Apr 2008, 22:11
Post #44


Dacist cu permis si experienta mai mare de 30000 km :D


Group: Members
Posts: 2.505
Joined: 12 July 07
From: Constanta




in cartea de la dacie spune aceva de 100km.....la drum intins...
deci...80km/h pe un european..sau 100.....intr-o ora....ai plecat la padure, ai revenit...gata bateria ...e plina, te-ai si plimbat, ai pierdut banii pe benzina/gpl....toata lumea e multumita radmasa.gif


--------------------
Dacia ex: Dacia 1310 / actual: Dacia Logan TLX 1989/ Abs Plus 1.4 MPI
Let us die young or let us drive Dacia
FRANEZ BRUSC SI FARA ROST!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djasu82
post 12 Apr 2008, 22:11
Post #45


MEMBRU DACIA CLUB


Group: Members
Posts: 11.714
Joined: 26 December 06
From: Bucuresti ...




Voltmetrul de la bord are un bimetal si in timp ce bimetalul se incalzeste la parcurgerea curentului iti da tie acea senzatie de incarcare usoara prin vizualizarea acului de la voltmetru.


--------------------
Dacia Super Nova Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm 1999 / 2003 / 2008 /2011 - nnn
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Merced
post 13 Apr 2008, 01:03
Post #46


No fear. No limit. No equal.


Group: Members
Posts: 8.277
Joined: 24 June 07




Daca ai circuitul de incarcare ok e posibil s-o salti destul de mult intr-un drum lung, de peste 100km, dar e cam riscant. Fiind Dacie, din varii motive poa' sa se opreasca inainte sa fie destul de incarcata, si nu cred ca-ti convine sa impingi la ea. In plus acu' mergi si cu faruri pornite...

Muttley, asa repede parasesti Pitestiul? Si fara sa dai o bere? tongue.gif


--------------------
Ford Ka 2012 1.2 benzina 69 cai Titanium
it's a kind of peace.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bygy007
post 13 Apr 2008, 11:43
Post #47


Membru autentic


Group: Members
Posts: 8.177
Joined: 12 May 06
From: BUCURESTI




QUOTE(cristitranca @ 12 Apr 2008, 23:11)
in cartea de la dacie spune aceva de 100km.....la drum intins...
deci...80km/h pe un european..sau 100.....intr-o ora....ai plecat la padure, ai revenit...gata bateria ...e plina, te-ai si plimbat, ai pierdut banii pe benzina/gpl....toata lumea e multumita  radmasa.gif
*


doar o aparenta senzatie , ia o baterie descarcata masoara densitatea si pune-o pe masina si mergi cu ea 100Km apoi masoara densitatea vei vedea ca nu s-a incarcat nici 20%


--------------------
RENAULT CAPTUR E-Tech full hybrid 145 2024 - B 07 BGY
din subteranele Bucurestiului
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BeciAcustic
post 13 Apr 2008, 16:36
Post #48


BlackLine


Group: Members
Posts: 1.574
Joined: 29 March 08
From: Constanta




Apropo de indicatoru ala din bord... faci ceva pe el... la mine tot timpul e pe rosu cand aprind faza lunga sau scurta.... am mai facut un topic pe tema asta.... si degeaba ... am incercat de toate si nimic..... merg asa..... nu`i pb.....


--------------------
DACIA LOGAN 2009 - LAUREATE PH2 1.6 MPI 8V - CT - numere rosii
Statii CB si Xenoane HID la preturi mici si garanti reale
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Merced
post 13 Apr 2008, 19:45
Post #49


No fear. No limit. No equal.


Group: Members
Posts: 8.277
Joined: 24 June 07




Merge asa dar ai o problema. Si mie imi face la fel, la relanti cade pe rosu daca am faza scurta pornita, sau aeroterma, chiar si daca-s cu picioru' pe frana cade un pic pe rosu. Si nu e neaparat un semn bun, ca eu imi aduc aminte ani de zile ca nu facea asa. Cu motorul turat insa, deci in mers normal, sta pe verde, dar tot nu e bine. E o problema ori cu releul de incarcare, ori cu alternatorul, dar pe care eu n-am stat s-o remediez ca nu tin sa folosesc masina pana face 50 de ani. laugh.gif

This post has been edited by Merced: 13 Apr 2008, 19:45


--------------------
Ford Ka 2012 1.2 benzina 69 cai Titanium
it's a kind of peace.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BeciAcustic
post 13 Apr 2008, 20:52
Post #50


BlackLine


Group: Members
Posts: 1.574
Joined: 29 March 08
From: Constanta




Mie imi face problema asta fix de cand mi-am pus halogenele.... sa fie vreo pb?


--------------------
DACIA LOGAN 2009 - LAUREATE PH2 1.6 MPI 8V - CT - numere rosii
Statii CB si Xenoane HID la preturi mici si garanti reale
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bygy007
post 13 Apr 2008, 21:44
Post #51


Membru autentic


Group: Members
Posts: 8.177
Joined: 12 May 06
From: BUCURESTI




se numeste APARAT DE MASURA cu el verificati tensiune direct pe baterie , indicatorul de baterie din bord (am spus-o si mai spun) prin constructia lui (un bimetal pe care este infasurat o nichelina invelita in matase in functie de tensiune se incalzeste diferit lamela curbindu-se mai mult sau mai putin) sint foarte inprecise , se ajung si la diferente de 3-4V

This post has been edited by bygy007: 13 Apr 2008, 21:45


--------------------
RENAULT CAPTUR E-Tech full hybrid 145 2024 - B 07 BGY
din subteranele Bucurestiului
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ovidius max
post 2 Jan 2009, 11:07
Post #52


Membru


Group: Members
Posts: 196
Joined: 21 December 07
From: Iasi




Buna ziua si la multi ani fericiti!

Cum am scris si pe alt topic, acuma de Sarbatori am reusit sa o comit cu bateria. Am facut niste manevre prin parcare dar primul gest pe care l-am facut a fost sa dau drumul la stergatoare sa dau zapada la o parte de pe barbriz. Cum stergatoarele erau inghetate, nu au pornit si chiar daca au le-am dat comanda sa se opreasca au „muncit” in liniste pana s-a terminat bateria. Cred ca a stat doua nopti si doua zile (la sub 0 grade) pana am vazut ca e moarta. Cand am adus-o in casa avea 3 V si ochiul negru.

Am cumparat un incarcator ieftin (90 ron) de la praktiker si am pus-o la incarcat. Am incarcat la ea pana tensiunea la borne a ajus la 14,4 V si m-am oprit. Mi-a fost frica ca bateria e fara intretinere si sa nu faca vreo poveste. Cu urechea pe ea se auzea cum bolboroseste dar nu se incalzea. Cu toate ca fara redresor avea vreo 12.8 V, ovhiul nu s-a inverzit nici un moment. Am pus-o pe masina, a pornit imediat si am tinut-o in parcare vreo 20 de minute la relanty dar nu am mers cu ea. Cand am vrut sa plec, dupa o ora, nu am mai reusit sa pornesc motorul cu ea.

Acuma ce sa fac?
- o mai incarc o data si incerc sa plec cu ea sa o incarce masina?
- o duc la firma (oare o mai fi valabila garantia dupa ce i-am facut tot ce scrie mai sus?) sa o resusciteze ei?
- totul e pierdut si e buna doar de topit?

Caranda 55 Ah, fara intretindere, de un an jumatate, fara probleme pana acum.


--------------------
Dacia 1300 1980
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tester
post 2 Jan 2009, 11:17
Post #53


dacia tester ;)


Group: Members
Posts: 747
Joined: 22 August 07
From: iasi




daca ochiul a apucat sa se inegreasca e dusa bateria nu ai ce sa ii mai faci ca nu va "tine" ... adica o incarci pe moment si destul de rapid ea se va descarca. Daca ochiul mai era cat de cat verde mai aveai speranta dar asa nu mai ai ce sai mai faci. cumperi alta noua si nu mai ai dureri de cap. si apropo incearca sa eviti sa mai cumperi caranda ca nu e cine stie ce de capul ei... ia macar un rombat


--------------------
dacia logan 2007 - is xx xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bygy007
post 2 Jan 2009, 11:18
Post #54


Membru autentic


Group: Members
Posts: 8.177
Joined: 12 May 06
From: BUCURESTI




cit ai tinut-o la incarcat? o baterie descarcata complet se incarca in minim 16h si maxim 24


--------------------
RENAULT CAPTUR E-Tech full hybrid 145 2024 - B 07 BGY
din subteranele Bucurestiului
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ovidius max
post 2 Jan 2009, 11:20
Post #55


Membru


Group: Members
Posts: 196
Joined: 21 December 07
From: Iasi




cam 14 ore. mi-a fost frica sa o mai las.


--------------------
Dacia 1300 1980
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bygy007
post 2 Jan 2009, 12:04
Post #56


Membru autentic


Group: Members
Posts: 8.177
Joined: 12 May 06
From: BUCURESTI




daca ai posibilitatea sa desfaci dopurile si sa masori densitatea electrolitului ar fi ok, densitatea iti spune starea bateriei , incearca sa tii bateria un pic mai mult si vezi dupa aia


--------------------
RENAULT CAPTUR E-Tech full hybrid 145 2024 - B 07 BGY
din subteranele Bucurestiului
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Mr_Devil83
post 2 Jan 2009, 15:51
Post #57


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.254
Joined: 14 June 08




Ma da este ca toate bateriile voastre sunt rombat si carranda?

La mine cum o venit frigul mai tare intr-o dinimeata dau sa pornesc masina si pixul. Cand dadeam la automat martorii din bord se stingeau aproape de tot. Abia mai luminau. Dusa in casa sai incarcata 10 minute. Pusa pe masina, o ia beton.

Nu mi-am mai batut capul pt ca am zis ca am pornit-o de cam multe ori cu o zi inainte pt ca am avut multe drumuri scurte de facut.

Si vin temperaturile astea de -15 -20 de grade. Tot intr-o dimineata inainte de craciun, dau sa pornesc masina. Bateria mi-a dat m***e inca o data. De data asta ochiul magic zicea un alb-crem. Fain zic eu si o bag in casa. Cam in 10 minute dupa ce s-a incalzit putin bateria ochiul s-a inegrit. Lasata la incarcat juma de ora, motorul inghetat, nu a mers bine. Asa ca m-am enervat si m-am dus la service si am luat o varta de72 sau 76A, bateria era de pe o masina busita bine.

E fara intretinere, nu are ochi magic, nimic. Pleaca urgent motorul, nu mai am diferenta aia la faruri cand sta la relanti si cand o turezi si numa vezi farurile cum lumineaza mai tare, acul din bord nu mai variaza aproape de loc, nu mai simt diferente la mersul aerotermei fata de relanti si sarcina.


--------------------
Dacia 1300 / SUPERNOVA EUROPA 1984 / 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
annem
post 2 Jan 2009, 16:27
Post #58


Omul Gras


Group: Members
Posts: 401
Joined: 18 January 07
From: Bucuresti




Bateria a inghetat. Bateria s-a dus.

Incarci bateria la redresor 48 de ore si chiar peste, asa cum zice si Caranda. Nu are ce sa se intimple, dar o pui intr-un loc mai izolat. Trebuie sa faci orice sa schimbi culoarea neagra a martorului, care arata situatia numai dintr-un element. Poate ai noroc. Fa si incarcari succesive de 24 ore incarcare/24 ore pauza. S-a schimbat culoarea, bateria isi pastreaza cit de cit tensiunea peste 12V (sau macar peste 11V), te duci cu ea la garantie si o schimbi. Faci pe prostul si spui ca in general masina merge, dar cind e mai frig afara dai mai mult la automat si uneori nu mai vrea. Zici ca ai tot pus-o pe redresor 48 de ore, cit zic ei, de cind a inceput frigul, dar degeaba.
Daca ochiul nu e negru, ei incearca sa o incarce. Bateria e capsulata (nu pot verifica densitatea), bateria nu tine curent cum trebuie dar ochiul nu e negru, atunci iti schimba bateria.

Oricum, trebuie sa incerci sa schimbi bateria pe garantie. Poate aranjezi si cu omul cu pina la 50 de lei. Poti alege la schimb si alta Caranda, nu neaparat Maxima care e o baterie mai sofisticata si mai scumpa.


--------------------
Dacia Logan 2005 Laureate, 2008 Laureate MCV GPL - Puisor
2011 Laureate MCV GPL - Puisor (de la Dacia)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Mr_Devil83
post 2 Jan 2009, 17:45
Post #59


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.254
Joined: 14 June 08




Sau poti da banii pe o baterie de treaba.

Eu am vazut pe varta asta care o am de imprumut ca scrie 340 de lei. Un rombat de 66 de amperi e vreo 2,6mil asa ca pentru inca 1mil prefer o baterie care acuma o vad ce poate. Si crede-ma ca poate multe si le face bine, nu ca rombatul ala anemic care mi-a dat dureri de cap fix dimineata cand imi savuram cafeaua.

Carranda aia din cate am inteles e o clasa sub rombaturi deci...


--------------------
Dacia 1300 / SUPERNOVA EUROPA 1984 / 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
raul93
post 2 Jan 2009, 21:34
Post #60


Membru incepator


Group: Members
Posts: 95
Joined: 2 January 09




sfatul meu este sa se lege alimentarea de la blocul de lumini la firul de iasa din contact dar printr-un releu de protectie ca sa nu ia foc alimentarea de al contact sau sa nu fure bobina de inductie curent de al faruri

2 Jan 2009, 21:39:
mai am si eu o intrebare: am dacie 1300 cu fata si spate de 1310( 4 faruri , triple mari) pe faza scurta indicatorul de incarcare a bateriei este la limita dintre primul campul rosu si campul verde si pe faza lunga coboara jos la orice turatie

2 Jan 2009, 21:40:
astept sfaturi


This post has been edited by raul93: 2 Jan 2009, 21:40


--------------------
dacia berlina 99 - DJ 04 KPC
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
5 Pages < 1 2 3 4 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 6th May 2025 - 09:12
Forum Renault