DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

5 Pages « < 2 3 4 5 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Baterie descarcata, am uitat farurile aprinse vro 5 zile

tatabobu
post 6 Aug 2009, 13:49
Post #91


membru


Group: Members
Posts: 4.674
Joined: 14 September 04
From: Bucuresti




E singurul lucru pe care nu l-am verificat. E un Rombat care a facut trebusoara asta la 2 ani si 2 zile de la cumparare. A fost pe o masina pana atunci, in ziua aia nu a avut curent suficient opentru pornire si de o saptamana sta. Verific in seara asta si revin.


--------------------
DACIA 1300 1995
Scurgere de ulei? Care scurgere de ulei??? Balta aia de sub masina e sudoarea hergheliei de cai putere...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
senna
post 6 Aug 2009, 13:59
Post #92


Membru autentic


Group: Members
Posts: 368
Joined: 9 March 05
From: Bucuresti




Daca a coborat tensiunea inapoi la 10,65 e foarte probabil ca unul dintre cei sase elementi sa faca scurt si astfel tensiunea la borne scade cu 2.1V adica exact cat iti lipseste tie pana la 12.72V cat ar trebui sa aiba o baterie clasicat (fara calciu) total incarcata...
Tocmai am vazut asta la o baterie calciu-calciu veche de doi ani, a stat un an de zile degeaba. S-a incarcat apoi si a mers ok o luna dupa care brusc n-a mai putut asigura o turatie suficienta pentru pornire afisand 10.6V la borne sad.gif Probabil depunerie de suflati au creat o punte intre pozitivul si negativul unui element sad.gif

Pentru toata lumea, recomandarea mea este sa incarcati cu maxim 5% din capacitatea daca bateria este veche si/sau descarcata, ii prelungiti viata.
Eu de 10 ani incarc cu 2A toata noaptea si majoritatea au avut vieti destul de inaintate.


--------------------
Chevrolet Lacetti 1.6 16V Hatchback 2006 - B05MFL
Real happiness lies in the completion of work using your own brains and skills
The value of life can be measured by how many times your soul has been deeply stirred (Soichiro Honda)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
danut 69-71
post 6 Aug 2009, 14:42
Post #93


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.933
Joined: 26 January 07
From: SUCEAVA




QUOTE(tatabobu @ 6 Aug 2009, 15:49)
E singurul lucru pe care nu l-am verificat. E un Rombat care a facut trebusoara asta la 2 ani si 2 zile de la cumparare. A fost pe o masina pana atunci, in ziua aia nu a avut curent suficient opentru pornire si de o saptamana sta. Verific in seara asta si revin.
*


Daca ai lasat masina cu farurile aprinse 5 zile cum sa mai ai curent . Desfa busoanele de la baterie , pune-o la incarcat pe un redresor 24 ore , sa fie incarcare lenta si ai sa vezi ca te v-a tine bateria .


--------------------
Colectionar Dacia 1300 - 0744/555816
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tatabobu
post 7 Aug 2009, 08:44
Post #94


membru


Group: Members
Posts: 4.674
Joined: 14 September 04
From: Bucuresti




N-am lasat masina 5 zile cu farurile aprinse, am postat aici ca se potrivea mai bine intrebarea. Masina a pornit perfect in cei 2 ani si 2 zile, dar cand n-a mai vrut asta a fost, . Nu era prima pornire din ziua aia, era la vreo ora jumate dupa ce fusese oprit motorul.

@bygy007: in cele 7 benzinarii in care am cautat n-am gasit densimetru, dar gasesc pana la urma unul. Poti sa-mi spui teoretic ce ar trebui sa gasesc pentru a avea sanse s-o resuscitez?


--------------------
DACIA 1300 1995
Scurgere de ulei? Care scurgere de ulei??? Balta aia de sub masina e sudoarea hergheliei de cai putere...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bygy007
post 7 Aug 2009, 23:26
Post #95


Membru autentic


Group: Members
Posts: 8.177
Joined: 12 May 06
From: BUCURESTI




densimetrul arata cam asa 2218.jpg ( Size: 49.98k ) Number of downloads: 1179
gasesti pe la hipemarketuri gen cora , auchan carrefour , etc la raioanele auto , sa te uiti pe eticheta de fie de acid , electrolit ,
ca sint si pentru antigel


--------------------
RENAULT CAPTUR E-Tech full hybrid 145 2024 - B 07 BGY
din subteranele Bucurestiului
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tatabobu
post 10 Aug 2009, 09:05
Post #96


membru


Group: Members
Posts: 4.674
Joined: 14 September 04
From: Bucuresti




M-am exprimat gresit. Stiu cum arata un densimetru, voiam sa te intreb ce valori ar fi trebuit sa citesc pentru a mai putea face ceva cu bateria respectiva. Banuiesc ca daca gasesc diferente mari intre densitatile electrolitului din celule pot sa-i pun cruce.


--------------------
DACIA 1300 1995
Scurgere de ulei? Care scurgere de ulei??? Balta aia de sub masina e sudoarea hergheliei de cai putere...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bygy007
post 11 Aug 2009, 00:56
Post #97


Membru autentic


Group: Members
Posts: 8.177
Joined: 12 May 06
From: BUCURESTI




1,26-1,30 e incarcata (cu verde) alb partial 1,20-1,26
rosu descarcata 1,10-1,20

pui pe redresor cel putin 10 ore si masori daca creste e ok daca ramine tot asa cum ai pus-o e dusa , mai e o chestie , daca incepe sa fiarba dupa 30min -1h (destul de puternic) e dusa
o baterie e ok cind bulele care ies sint rare (ca si cum ies dintr-o sticla de apa minerala dupa ce a fost desfacut dopul inainte cu 3-4 min)


--------------------
RENAULT CAPTUR E-Tech full hybrid 145 2024 - B 07 BGY
din subteranele Bucurestiului
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tatabobu
post 12 Aug 2009, 11:27
Post #98


membru


Group: Members
Posts: 4.674
Joined: 14 September 04
From: Bucuresti




Update: cred ca bateria e buna de aruncat. Electrolitul are peste 1.25 g/cmc in fiecare element (pe zona verde a densimetrului, unul identic cu cel din poza de mai sus), bateria insa are 10.65 V. Pusa pe redresor trage 0.13 A. Indicatorul redresorului spune ca-i incarcata, ochiul magic e verde. Toate-s bune da' nu merge.

This post has been edited by tatabobu: 12 Aug 2009, 11:28


--------------------
DACIA 1300 1995
Scurgere de ulei? Care scurgere de ulei??? Balta aia de sub masina e sudoarea hergheliei de cai putere...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bygy007
post 12 Aug 2009, 13:49
Post #99


Membru autentic


Group: Members
Posts: 8.177
Joined: 12 May 06
From: BUCURESTI




cu parere de rau iti spun ca e buna de aruncat , alta noua , posibil sa ai un element dus

This post has been edited by bygy007: 12 Aug 2009, 13:50


--------------------
RENAULT CAPTUR E-Tech full hybrid 145 2024 - B 07 BGY
din subteranele Bucurestiului
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
einstein1984
post 12 Aug 2009, 14:01
Post #100


fan Dacia


Group: Members
Posts: 21.357
Joined: 12 November 05
From: Bucuresti




Asta e boala clasica la rombaturi, pica pasta de pe element si face scurt. Si toate cam dupa 2 ani patesc asta.....

This post has been edited by einstein1984: 12 Aug 2009, 14:06


--------------------
daca nu ai o toyota 4X4,ai gresit masina - negru pe alb
User is online!Galerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Mr_Devil83
post 12 Aug 2009, 14:19
Post #101


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.254
Joined: 14 June 08




astea actuale au foite de plastic intre elementi si pe aici unii useri au tras cate 6 7 ani de o baterie rombat.


--------------------
Dacia 1300 / SUPERNOVA EUROPA 1984 / 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
einstein1984
post 12 Aug 2009, 15:28
Post #102


fan Dacia


Group: Members
Posts: 21.357
Joined: 12 November 05
From: Bucuresti




Toate au separator plic din polietilena, insa se mai rupe si ala.


--------------------
daca nu ai o toyota 4X4,ai gresit masina - negru pe alb
User is online!Galerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bomba_11980
post 12 Aug 2009, 15:40
Post #103


Membru


Group: Members
Posts: 184
Joined: 29 October 07
From: Iasi




Am vazut o oferta la METRO de baterie AUTOPART PLUS 55 Ah - 166.48 iar cea de 66 Ah - 202.18 minus 10% din pret daca vii cu o baterie uzata la ei -

A auzit cineva de respectiva firma ?


--------------------
Dacia 1310 L 1999 - IS-**-***
Stima si respect detinatorilor de masini marca - DACIA -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Filip
post 12 Aug 2009, 16:07
Post #104


Forumist


Group: Members
Posts: 3.010
Joined: 23 July 09




Salut. Vin si eu cu o intrebare: se poate intampla ceva rau daca de fiecare data dupa ce folosesc automobilul, deconectez o borna de la baterie? Am o chestie care se cheama heblu, si il scot. Procedez asa fiindca mi-e frica de scurtcircuit-uri, ultimul lucru pe care as vrea e sa-mi gasesc bijuteria in flacari. Asa facea tata si la 1300 de ani buni, si nu pare sa fi avut probleme cu bateria, dar vreau si parerea voastra, eu folosesc masina nu prea des, o misc cam o data pe saptamana, in jur de 9 sau 18 km, depinde de caz, daca las masina la curte sau ma intorc cu ea acasa. Pot sa descarc bateria in ritmul asta? Am asa o frica de incendii, am stingator in masina, il tin sub scaunul pasagerului din dreapta, dar am vazut la televizor ca daca iti ia foc masina, nici cu 3 extintoare nu mai stapanesti flacarile. sad.gif


--------------------
Renault Laguna 1 1.6 16v, Nubira 1.6 16v, Astra G 1.4 16v 1998 ,1999, 2006
Fara Dacie viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bygy007
post 12 Aug 2009, 17:35
Post #105


Membru autentic


Group: Members
Posts: 8.177
Joined: 12 May 06
From: BUCURESTI




nu are nimic


--------------------
RENAULT CAPTUR E-Tech full hybrid 145 2024 - B 07 BGY
din subteranele Bucurestiului
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
PH-06-BOA
post 13 Aug 2009, 01:50
Post #106


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.731
Joined: 28 April 07




E bine sa nu te mai gandesti la nenorociri, ci numai la modul de a preveni. Frica, te doboara. E indicat sa deconectezi, dar totodata , mergi prea putin cu masima. si tot trbuie incarcare macar la o luna. O cheie data pentru a porni-mai greu sau mai usor-necesita 60 de km de parcurs, pentru ca bateria sa se regenereze (sa recastige acea cheie).Ori tu,mergi doar 18, si doar la revelion. Incarc-o din cand in cand. Reciteste ce-ai scris sus, ca se intelege ca, tatal tau facea asta , la 1300 de ani ...

Cat priveste uitatul luminilor aprinse, de ce nu va faceti un montaj, pentru semnalarea fenomenului. Un releu cu o pereche de contacte normal deschise, cu bobina de 12V. Alimentati bobina cu tensiune, de la contact, ca atunci cand veti pune contactul, bobina sa atraga miezul, si sa deschida cele doua contacte ale releului.Prin cele doua contacte, alimentati un generator audio, o chitaitoare de la vr-un maimutoi, sau de la magazinul auto luati un generator de sunet, pentru marsarier, care e construit sa se monteze in locul unui bec de la lampa de mers inapoi (si suna, si lumineaza), si e pana-n 15 lei. Deci prin contactele rleului, alimentati chitaitoarea, in serie cu cate o dioda, de la fiecare aparat ce vreti sa fie semnalat la uitarea conectat, cand se va lua contactul cu cheia. Sa zicem ca , de la becul de pozitie (de la plusul lui), legati o dioda in sensul de conductie, catre unul din contactele releului, de la celalalt contact la plusul chitaitorii, iar minusul ei, la masa. Pui contact cu cheia, se alimenteaza bobina releului, si intrerupe alimentarea spre chitaitoare. Se poate aprinde luminile.Nu se va auzi nimic. Daca scoatem cheia din contact fara sa stingem pozitia (luminile), releul declemeaza, adica contactele normal inchise vor inchide circuitul si alimenteaza montajul sonor. Am spus in cuvinte , pentru a intelege si cel ce nu stie sa citeasca o schema electronica.

13 Aug 2009, 01:52:
O greseala la inceput - releu cu contacte, normal inchise.

This post has been edited by PH-06-BOA: 13 Aug 2009, 01:52


--------------------
Dacia 1310 1988 - ph-99-aob
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bygy007
post 13 Aug 2009, 05:14
Post #107


Membru autentic


Group: Members
Posts: 8.177
Joined: 12 May 06
From: BUCURESTI




merge fara fara releu si e mai simplu

This post has been edited by bygy007: 13 Aug 2009, 05:15

Attached thumbnail(s)
sd.JPG ( Size: 28.99k ) Number of downloads: 1161


--------------------
RENAULT CAPTUR E-Tech full hybrid 145 2024 - B 07 BGY
din subteranele Bucurestiului
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
parpanel
post 13 Aug 2009, 09:29
Post #108


Calator


Group: Members
Posts: 805
Joined: 11 March 05




Se gasesc module care se monteaza pe siguranta de faruri si contactul de la usa. Urla cand uiti farurile aprinse si deschizi usa.


--------------------
DACIA Logan 2006 Ambition
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
PH-06-BOA
post 15 Aug 2009, 01:13
Post #109


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.731
Joined: 28 April 07




Pai, mai merge contactul de la usa, la aia de 20 de ani? Cel putin, eu n-am avut niciun interes sa-l intretin. Schema de sus, teoretie, nu o vad cum functioneaza la prima vedere. Daca cineva are, si merge, sa-i fie de bine.Daca scot cheia, se intrerupe alimentarea dinspre contact. Cum suna buzerul, cu un fir in aer ? I se da plus de la pozitie ( prin diode). Minusul , de unde il va lua , cand se va lua contactul??

15 Aug 2009, 01:17:
Densimetru, gasesti pe tarabe la Moldoveni, si e comun , si pentru antigel, si electrolit.

This post has been edited by PH-06-BOA: 15 Aug 2009, 01:17


--------------------
Dacia 1310 1988 - ph-99-aob
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bygy007
post 15 Aug 2009, 11:00
Post #110


Membru autentic


Group: Members
Posts: 8.177
Joined: 12 May 06
From: BUCURESTI




foarte simplu , minusul la buzer se poate lua de la butonul de usi sau de la + contact (partea de dupa contact) , minusul se ia prin tot ce e conectat dupa contact ele fiind la masa

This post has been edited by bygy007: 15 Aug 2009, 11:21

Attached thumbnail(s)
sd.JPG ( Size: 50.19k ) Number of downloads: 1080


--------------------
RENAULT CAPTUR E-Tech full hybrid 145 2024 - B 07 BGY
din subteranele Bucurestiului
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
stabil777
post 24 Nov 2010, 13:50
Post #111


Membru autentic


Group: Members
Posts: 438
Joined: 22 November 10
From: Bucuresti




Deocamdata nu am redresor ,intreb se poate incarca bateria de la secundarul de la aparatul de sudura daca se adauga rezistente sau alti consumatori care sa reduca fie tensiunea fie amperajul pina la obtinerea curentului cerut de incarcare corespunzator?

Ce redresor imi recomandati sa-mi cumpar?Nu as vrea sa-mi bag chiar acum banii si in redresor!


--------------------
Dacia Logan sedan 2005/Laureate
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adaniel69
post 24 Nov 2010, 15:49
Post #112


Membru autentic


Group: Members
Posts: 245
Joined: 17 November 09




nu stiu cat scoate aparatul de sudura, dar nu cred ca e convenabil, consuma si mult! gasesti pana in 100 de lei un redresor de 10 amperi, eu am luat de la selgros asta vara la 70 lei parca(de la RO GROUP, PILOT)! avand in vedere ca acumulatorul de incarca cu 10% din valoarea amperajului, 10 amperi e suficient!
poate incarca acumulator pana la 100Ah.
ex: acumulatorul tau este de 62Ah=> curent de incarcare de 6.2Ah

This post has been edited by adaniel69: 24 Nov 2010, 15:50


--------------------
Dacia 1310 1999-berlina
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
stabil777
post 24 Nov 2010, 19:27
Post #113


Membru autentic


Group: Members
Posts: 438
Joined: 22 November 10
From: Bucuresti




Multumesc pt sfat , cred ca ai dreptate ,bateria mai este inca buna dar eu din nestinta ,am tot pornit dimineata la rind vreo trei zile fara sa merg deloc decit am dat inapoi de doua sau trei ori ,pt ca am umblat pe la lumini cred ca am uitat si ceva aprins .

Dar vad ca optiunile se indreapta catre o baterie bosch sau fullmen ,am citit ca bateriile de la rombat sint preferate de francezi si ca au adus profit anul asta!O fi din cauza acelei foite separatoare puse la bateriile noi?
Oricum mai trebuie sa treaca timp sa-i ajungem noi pe nemti,deci teoretic bosch-ul ramine cel mai bun .


--------------------
Dacia Logan sedan 2005/Laureate
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
krapcarasu
post 24 Nov 2010, 19:50
Post #114


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.912
Joined: 25 November 08
From: Suceava




incarca cu incredere de la aparatul de sudura, pui o dioda si o rezistenta in serie , calculezi rezistenta sa ai 3-4A , ati fi surprinsi cu ce se poate incarca o baterie auto, totul e sa ai un aparat de masura si sa stii ce faci


--------------------
Renault Megane 1.4 16 v 1999 - sv
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
stabil777
post 24 Nov 2010, 21:52
Post #115


Membru autentic


Group: Members
Posts: 438
Joined: 22 November 10
From: Bucuresti




daca se poate cu aparatu de sudura sunt salvat si de baterie si de redresor ,bateria daca e incarcata merge cam 7 chei date o mai tine doua trei luni !Stiu cum sa leg in serie la secundar ,as putea pune o nichelina pe care o ciuntesc pina imi da amperajul cerut, dar nu stiu cum e cu diodele sunt afon la electronica ,desi partea asta m-a atras de mic ,acum chiar imi produce frustrare ca n-am valorificat-o dealungul vietii, deci te rog lamureste-ma cu dioda de unde o iau ,cum se leaga ,chiar in seara asta am cumparat un digital multimeter abia astept sa invat sa-l folosesc, in televizoare se gasesc diode ,sau astea se pot inseria sa faca egal cu cea care se foloseste la redresor?
Multumesc mult pt sfat.


--------------------
Dacia Logan sedan 2005/Laureate
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bygy007
post 24 Nov 2010, 23:00
Post #116


Membru autentic


Group: Members
Posts: 8.177
Joined: 12 May 06
From: BUCURESTI




in primul rind ce tensiune scoate aparatul de sudura, din ce stiu eu peste 20V si e cam mare chiar si pentru o dioda , eu zic sa nu te risti daca vrei sa arunci bateria , si trebuie supravegheata tensiunea in permanenta sa nu depaseasca 16V sub nici o forma

eu zic sa iei redresor sau sa faci rost de unul

This post has been edited by bygy007: 24 Nov 2010, 23:01


--------------------
RENAULT CAPTUR E-Tech full hybrid 145 2024 - B 07 BGY
din subteranele Bucurestiului
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
krapcarasu
post 24 Nov 2010, 23:05
Post #117


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.912
Joined: 25 November 08
From: Suceava




cumpara o dioda de 10A 250V,o pui pe radiator, ce tensiune scoate t de sudura? descrie ca poate e convertizor de cc reglabil, numai o rezistenta iti trebuie

25 Nov 2010, 00:10:
se poate fara grija si fara t direct la 230v dar trebuie sa stii ce faci, dupa cum am spus
pt stabil777 : daca nu stii bine electricitate cumpara un redresor

This post has been edited by krapcarasu: 24 Nov 2010, 23:10

Attached thumbnail(s)
untitled.JPG ( Size: 11.07k ) Number of downloads: 782


--------------------
Renault Megane 1.4 16 v 1999 - sv
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CGDBZ
post 24 Nov 2010, 23:18
Post #118


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.487
Joined: 8 July 09
From: BZ




Daca bateria era buna cauta si imprumuta un redresor caci e pacat de baterie . Si eu am uitat farurile aprinse , se descarcase de tot , nici becurile in bord nu se mai aprindeau .Am lasat-o pe redresor cam 16 ore , acum e la a doua iarna de atunci si cred ca trec si iarna asta cu ea , a cincea in total (rombat) .


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cris06
post 24 Nov 2010, 23:26
Post #119


Mester


Group: Members
Posts: 597
Joined: 7 October 08
From: Iasi




In primul rand verifica nivelul electrolitului in bacuri si concentratia (desi, banuiesc ca e sub 1,20 g/cmc). Bineinteles daca bateria e cu intretinere. Cel mai bun e un redresor.


--------------------
Daewoo TF19Y Cielo Exe Plus, E3/ GPL BRC 24-11 SEQ/ 2006 - IS.06.---
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bygy007
post 25 Nov 2010, 00:07
Post #120


Membru autentic


Group: Members
Posts: 8.177
Joined: 12 May 06
From: BUCURESTI




QUOTE(krapcarasu @ 24 Nov 2010, 23:05)
cumpara o dioda de 10A 250V,o pui pe radiator, ce tensiune scoate t de sudura? descrie ca poate e convertizor de cc reglabil, numai o rezistenta iti trebuie

<span class='edit'>25 Nov 2010, 00:10:</span>
se poate fara grija si fara t direct la 230v dar trebuie sa stii ce faci, dupa cum am spus
pt stabil777 : daca nu stii bine electricitate cumpara un redresor
*




serios? si ce faci cind la baterie scade curentul , ce se inimpla cu tensiunea?, apar virfuri (redresate de x V)

sint de acord pentru NI-CD sau altele dar nu pentru Pb care limitarea incarcarii se face prin limitarea tensiunii,
ACELASI LUCRU IL FACE SI RELEUL REGULATOR DE LA ALTERNATOR

This post has been edited by bygy007: 25 Nov 2010, 00:10


--------------------
RENAULT CAPTUR E-Tech full hybrid 145 2024 - B 07 BGY
din subteranele Bucurestiului
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
5 Pages « < 2 3 4 5 >
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 6th May 2025 - 12:38
Forum Renault