Dacia extinde intervalul de service cu 5000, de kilometri, pentru toată gama de modele!
![]() ![]() ![]() |
Dacia extinde intervalul de service cu 5000, de kilometri, pentru toată gama de modele!
vijelie |
![]()
Post
#61
|
||
![]() membru violet Group: Members Posts: 4.605 Joined: 11 November 05 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
Duster
2011 Laureate dCi
|
|||
einstein1984 |
![]()
Post
#62
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.364 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
Da, codul motorului se schimba doar cand ai diferente de putere sau e montat pe alta masina.
|
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
FILter |
![]()
Post
#63
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 211 Joined: 27 April 07 From: Bucuresti ![]() |
In cazul de fata e clar ca eficientizarea a fost facuta de cei de la marketing nu de ingineri
![]() This post has been edited by FILter: 26 Mar 2008, 12:11 |
--------------------
Dacia
-X-
2000 toamna
|
|
bogdan_90 |
![]()
Post
#64
|
![]() baiatu' cu apa Group: Members Posts: 1.467 Joined: 16 January 08 ![]() |
am facut cineva 20 000 a fost la prima revizie? cum o fi? pre devreme iintreb si eu dar sunt curios.
|
--------------------
ford
focus
2007
- xxx plm ,cuvantul suprem ce rezolva cea mai complicata problema.
|
|
dl_dr25 |
![]()
Post
#65
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 571 Joined: 4 August 07 From: Bucuresti ![]() |
a trimis cineva mail la dacia??
|
--------------------
dacia
logan
2007 dci
- B
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#66
|
![]() - Group: Members Posts: 22.542 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
Eu nu as lasa niciodata un ulei 20.000km im motor. Si asta chiar daca merg doar 10% in oras cu masina. Poate doar daca eram in alta tara unde calitatea combustibilului si a uleiului este alta ...
This post has been edited by IRONICK: 1 Apr 2008, 12:49 |
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
dl_dr25 |
![]()
Post
#67
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 571 Joined: 4 August 07 From: Bucuresti ![]() |
poate ai dreptate(eu zic nu)
![]() daca te referi la calitatea motorinei nu vreau sa fiu rautacios dar eu, anul trecut cind am fost in Italia(am alimentat din austria si italia omv si agip)nu am simtit nici o diferenta. Singura a fost in tara cind am alimentat de la arad mol si am fost super incintat(am avut impresia ca trage mai bine decit cu motorina de afara) |
--------------------
dacia
logan
2007 dci
- B
|
|
han_1.6 mpi |
![]()
Post
#68
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.273 Joined: 8 May 06 From: bucuresti ![]() |
eu fac aprox 30 000 km / an. insa in conditiile de trafic urban din bucuresti eu as recomanda 7500 la schimbul uleiului. si la conditiile de aer curat si "fara praf" as recomanda 10 000 la schimbul filtrului de aer.
edit. daca spal masina si o las parcata peste 3 ore am parbrizul plin de praf. ![]() This post has been edited by han_1.6 mpi: 1 Apr 2008, 13:20 |
--------------------
dacia,ford,
logan,mondeo
- B-00-000 protejati biciclistii in trafic!
|
|
dl_dr25 |
![]()
Post
#69
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 571 Joined: 4 August 07 From: Bucuresti ![]() |
poate este bine sa specifici si ce fel de ulei pui(sau ai vrea sa ii pui)
dar tind sa cred ca suntem prea "bibilosi" cu masina (si eu am schimbat uleiul prima data la 6500, a doua oara la 12500 cind am venit de afara si saptamina viitoare urmeaza la 20mii) poate suntem prea tipicari si nu avem incredere in produsele dupa piatza(ulei, filtre) eu cred ca sa ajuns la momentul in care calitatea produselor de afara este identica cu cea de la noi (singura diferenta este praful si in unele momente ale zilei aglomeratia max 1 ora dim si 1 ora seara, asta pt bucuresti) |
--------------------
dacia
logan
2007 dci
- B
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#70
|
![]() - Group: Members Posts: 22.542 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
QUOTE(dl_dr25 @ 1 Apr 2008, 13:27) eu cred ca sa ajuns la momentul in care calitatea produselor de afara este identica cu cea de la noi La Logan sigur este asa .... ![]() |
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
han_1.6 mpi |
![]()
Post
#71
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.273 Joined: 8 May 06 From: bucuresti ![]() |
mai ales la vopsea.
|
--------------------
dacia,ford,
logan,mondeo
- B-00-000 protejati biciclistii in trafic!
|
|
dl_dr25 |
![]()
Post
#72
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 571 Joined: 4 August 07 From: Bucuresti ![]() |
mai "pieselor" eu ma refer la consumabile( in special ulei, unde toti ??? are cod 40 de austria ??sau 90 de germania???) aici nu la masina porpriu zis , la ceea ce schimbam noi la masina ma refer
ma este belea cu voi ![]() parca sunteti o ramata de hiene ![]() ps: hai ca ma las pagubas ca nu mai scriu corect neam(oboseala isi spune cuvintul, am fost de noapte)si revin sa vad cum ati mai muscat din mine ![]() ![]() This post has been edited by dl_dr25: 1 Apr 2008, 13:56 |
--------------------
dacia
logan
2007 dci
- B
|
|
han_1.6 mpi |
![]()
Post
#73
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.273 Joined: 8 May 06 From: bucuresti ![]() |
ok. stim cu totii ca la a4 se schimba untura la 30 000 de km.
|
--------------------
dacia,ford,
logan,mondeo
- B-00-000 protejati biciclistii in trafic!
|
|
ssilviu |
![]()
Post
#74
|
![]() F1 Man Group: Members Posts: 8.043 Joined: 11 June 04 From: Nicaieri ![]() |
QUOTE(IRONICK @ 1 Apr 2008, 14:29) Mdea, eu zic ca strategia Dacia e urmatoarea: Hai sa-i chemam pe fraieri la revizii doar la 20.000. In 50.000 de km se vor duce motoarele si pe urma vor cumpara tot de la noi piese de schimb sa le repare. Sa vezi atunci ce ne facem cu bani ![]() |
--------------------
Renault
Megane 2 GPL
2006 Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC Renault Clio 4.2 1.2 EDC Dacia Dokker 1.6 SCE GPL Dacia Logan 1.4 GPL |
|
IRONICK |
![]()
Post
#75
|
![]() - Group: Members Posts: 22.542 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
Cum pentru reno piesele de schimb sunt o afacere ...
|
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
unEL |
![]()
Post
#76
|
![]() Loganist cu multi km. Group: Members Posts: 724 Joined: 5 August 07 From: in ultimul loc unde ai cautat ![]() |
Eu am 100.000 si nu am probleme.
De acum in colo o sa merg la revizii din 20 in 20.mii km. Cu ocazia asta o sa schimb placutele la 40.000 nu la 30.000 ca pana acum. Si oricum daca uleiul Dacia duce 20.000 nu vad de ce 5w40 de la aral nu ar merge. Poate doar sa schimb filtrul de aer din 10 in 10 mii. Nu cred ca astia de la Dacia ar face aceasta schimbare majora in ceea ce inseamna reviziile daca nu erau siguri. |
--------------------
Dacia
LOGAN 1,5 DCI 85CP+
2008 Ambition
- CT 31 ___ Led & sound tuning.
|
|
cipilicu |
![]()
Post
#77
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 46 Joined: 10 November 05 ![]() |
Salut
Ieri am cumparat masina, confirm: revizia la 20000 de km. Personal nu cred ca au schimbat ceva major la calitate. Masina mea a fost din stoc, asa ca nu aveau ce sa schimbe la calitatea ei. |
--------------------
Dacia
Logan
2008, 1.4 MPI Abs Plus
- AG-069957 Să curgă benzina, să se învârtă roțile!
|
|
chris_t |
![]()
Post
#78
|
![]() trepadus clasic Group: Members Posts: 309 Joined: 19 August 04 From: Baia Mare ![]() |
QUOTE Care sunt motoarele alea? Pentru ca Laguna 3 nu are nici un motor nou. Daca ea m-a mintit, si eu te mint. Ea fiind consilierul Renault cu care am testat L3. Cica 2.0dCi 150CP are distributie lant, motor dezvoltat de Nissan. N-am cautat sa verific...o fi, n-o fi... |
--------------------
Renault
Megane Estate
2017 ZEN
|
|
ssilviu |
![]()
Post
#79
|
![]() F1 Man Group: Members Posts: 8.043 Joined: 11 June 04 From: Nicaieri ![]() |
Motorul e dezvoltat de Renault si a fost disponibil si pe Laguna 2. De altfel are aproape 2 ani de cand a aparut.
|
--------------------
Renault
Megane 2 GPL
2006 Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC Renault Clio 4.2 1.2 EDC Dacia Dokker 1.6 SCE GPL Dacia Logan 1.4 GPL |
|
Solidu |
![]()
Post
#80
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 233 Joined: 27 November 07 From: Pitesti ![]() |
Tot ce inteleg eu de aici amuzat, adica din faptul ca se fac reviziile la Logan din 20.000 km in 20k, e ca poti face asa revizia dar sa schimbi uleiul la 5k, sau 7.5k sau 10k km si filtrul de aer si mai stiu eu ce, si la 20.000 sa te duci doar sa traga ala de 2 fiare din ea sa vada daca nu se dezmembreaza in urmatorii 20.000. E un pic ridicol parerea mea, e prea mult 20.000.
|
--------------------
Renault/Ford
Symbol/Focus
Fidji dCi 70 CP, 2007/ Titanium 1.6 TDCI 2008
- AG-xx-xxx
|
|
turturel |
![]()
Post
#81
|
![]() membrisor Group: Members Posts: 1.385 Joined: 2 May 08 From: Braila ![]() |
Buna ziua si "La multi ani!" de Sf. Neculaie.
Firma la care lucrez a achizitionat in urma cu 2 luni un logan mcv 1.6 16v. In caietul de intretinere e specificat 1 an sau 20 000 km prima revizie si e incercuita treaba cu 20 000km(chenarul respectiv). Mi se pare prea mult 20 mii sa lasi motorul sa mearga cu uleiul respectiv...indiferent de marca. Tara noastra nu beneficieaza de drumurile, combustibilul si de calitatea consumabilelor si pieselor de schimb ca tarile vestice dezvoltate. Parerea mea este ca dupa 5 schimburi de ulei(100 mii km) acel motor sau oricare altul cu revizie extinsa, va merge ca unul cu 150-180 mii km cu reviziile facute la intervalul de 10 mii. Asta e parerea mea...nu sunt inginer mecanic. Oricum cred ca toti cunoastem calitatea dacia..incepand cu dacia 1300 si terminanduse cu loganul...Eu unul tin la masina mea si am sa ii schimb uleiul la 7500-8000 de km..merg 90% in oras. Motoarele dupa logan sunt din generatia motoarelor din anii 90 si nu putem compara cu motorul dupa nu stiu ce audi sau mertz la care uleiul il schimba la 25mii km si sunt din generatia anilor 2000...alta calitate a pieselor si a constructiei motoarelor referindu-ne si la clasa din care fac marte autoturismele...sedan low cost si sedan premium.Scuze pt postul lung. |
--------------------
Dacia
Supernova
2003 confort
|
|
Vio |
![]()
Post
#82
|
![]() MEMBERMENSCH Group: Members Posts: 942 Joined: 19 April 05 From: Judetu' Sachsen, D.D.R. ![]() |
QUOTE Oricum cred ca toti cunoastem calitatea dacia..incepand cu dacia 1300 si terminanduse cu loganul... Nu, nu o cunoastem, poate ne inveti tu mai multe, ca vad ca le stii pe toate... Sau mai bine zis, ceea ce cunosc eu cel putin ca FAPTE despre logan difera dramatic de PAREREA ta despre el... Sa iti spun ca in septembrie anul asta Loganul a absolvit un test de 100.000 de km al unei reviste de aici din germania FARA NICIO defectiune?... Sau sa iti povestesc de sutele de taxiuri Logan din Berlin care partial deja au rulaje de 150.000-200.000 de km pe bucata si au avut majoritatea numai defectiuni minore in intervalul asta?... Neaah... nu cred ca are rost, ca tu oricum stii mai bine... QUOTE Motoarele DUPA logan sunt din generatia motoarelor din anii 90 si nu putem compara cu motorul dupa nu stiu ce audi sau mertz la care uleiul il schimba la 25mii km si sunt din generatia anilor 2000... No comment... sau mai bine unul scurt: n-am vazut inca Logan sa täräie motorul DUPA el, dar poate expertii in mitologie germana sunt si la capitolul asta mai avansati ca mine... |
--------------------
Renault
Megane II
2003 1,4 16V 98 cp Pack Authentique, gri boreal, 105.500 km
If you want to hit your target, shoot first, and then call whatever you hit the target. |
|
aphophis |
![]()
Post
#83
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 7.491 Joined: 14 January 06 ![]() |
QUOTE(titiDSN @ 6 Dec 2008, 10:53) Buna ziua si "La multi ani!" de Sf. Neculaie. Firma la care lucrez a achizitionat in urma cu 2 luni un logan mcv 1.6 16v. In caietul de intretinere e specificat 1 an sau 20 000 km prima revizie si e incercuita treaba cu 20 000km(chenarul respectiv). Mi se pare prea mult 20 mii sa lasi motorul sa mearga cu uleiul respectiv...indiferent de marca. Tara noastra nu beneficieaza de drumurile, combustibilul si de calitatea consumabilelor si pieselor de schimb ca tarile vestice dezvoltate. Parerea mea este ca dupa 5 schimburi de ulei(100 mii km) acel motor sau oricare altul cu revizie extinsa, va merge ca unul cu 150-180 mii km cu reviziile facute la intervalul de 10 mii. Asta e parerea mea...nu sunt inginer mecanic. Oricum cred ca toti cunoastem calitatea dacia..incepand cu dacia 1300 si terminanduse cu loganul...Eu unul tin la masina mea si am sa ii schimb uleiul la 7500-8000 de km..merg 90% in oras. Motoarele dupa logan sunt din generatia motoarelor din anii 90 si nu putem compara cu motorul dupa nu stiu ce audi sau mertz la care uleiul il schimba la 25mii km si sunt din generatia anilor 2000...alta calitate a pieselor si a constructiei motoarelor referindu-ne si la clasa din care fac marte autoturismele...sedan low cost si sedan premium.Scuze pt postul lung. imi spui si mie o singura legatura intre un motor de mertz si un motor de logan? ![]() ![]() Btw, nimeni nu va obliga sa faceti revizia la 20.000 de km , puteti sa o faceti si mai repede. Care vrea sa o faca mai devreme pt motivul x sa o faca, restul pot opta sa o faca la 20k , pentru ca dacia permite asta. Oricum nu stiu cati isi aduc aminte de posturile antiloganistilor din perioada cand a aparut loganul, cand il criticau ca revizia se face doar la 15.000 km. Acu nu-i bun ca se face la 20k km, ca e prea mult, ca deh dacia e proasta si nu e mertzan ![]() This post has been edited by aphophis: 6 Dec 2008, 11:19 |
--------------------
Kia
Rio
2021
- ---
|
|
turturel |
![]()
Post
#84
|
![]() membrisor Group: Members Posts: 1.385 Joined: 2 May 08 From: Braila ![]() |
Imi cer scuze daca din postul meu sa inteles ca am ceva cu marca Dacia sau cu loganul in speta. Dimpotriva imi place foarte mult masina...sunt pro dacia dar intervalul mi se pare prea mare. Nu le stiu pe toate! Sunt chiar la inceput! Mam referit la calitatea pieselor...cumperi azi..cade maine...indiferent daca e de uzina sau nu. Nu e vina masinii..e vina nenorocitilor care le fabrica si a idiotilor care le dau acceptul pt controlul calitatii. imi pare rau daca am generalizat un pic.Am vrut sa scot in evidenta ca tara noastra inca nu se poate compara cu tarile dezvoltate ...implicit autoturismele noastre care sunt echipate cu motoare din anii 90 sa le marim revizia la 20 mii km cum are o masina mai scumpa de exemplu...skoda,ford,audi,mercedes,etc care are motoare de generatie mai noua(unele dintre ele). rezista bucsele de logan 20 mii km la gropile noastre?NU. In germania sau austria..DA. La cat schimbam noi amortizoarele?La cat le schimba unul dintro tara vestica cu conditii omenesti d.p.d.v. al drumurilor?Benzina cum e la noi?Aerul cum e?Uleiurile ce calitate au?La fel ca in vest,nu? dacia oil rezista 20 de mii in motor si isi mai face si treaba,nu?nu cred ca e logic sa maresti o revizie la o masina cand nu ai pe ce sa te bazezi..cand nu imbunatatesti nimic..ba dimpotriva faci rabat la calitate. Cumpara omul o masina cu 9000 euro..se ia dupa imbecilul de vanzator care spune lasa ca merge 20 de mii si dupa 4-5 ani de schimbat uleiul asa o baga la facut motorul. Cum dracu sa apara rugina dupa 2-3 ani de exploatare in conditii normale? E penibil din partea lor! Nu am nimic cu masinile dacia...chiar mias dori cate una din fiecare...dar am cu conducerea dacia care e plina de incompetenti si nu doar parerea mea.
|
--------------------
Dacia
Supernova
2003 confort
|
|
aphophis |
![]()
Post
#85
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 7.491 Joined: 14 January 06 ![]() |
QUOTE(titiDSN @ 6 Dec 2008, 11:56) Imi cer scuze daca din postul meu sa inteles ca am ceva cu marca Dacia sau cu loganul in speta. Dimpotriva imi place foarte mult masina...sunt pro dacia dar intervalul mi se pare prea mare. Nu le stiu pe toate! Sunt chiar la inceput! Mam referit la calitatea pieselor...cumperi azi..cade maine...indiferent daca e de uzina sau nu. Nu e vina masinii..e vina nenorocitilor care le fabrica si a idiotilor care le dau acceptul pt controlul calitatii. imi pare rau daca am generalizat un pic.Am vrut sa scot in evidenta ca tara noastra inca nu se poate compara cu tarile dezvoltate ...implicit autoturismele noastre care sunt echipate cu motoare din anii 90 sa le marim revizia la 20 mii km cum are o masina mai scumpa de exemplu...skoda,ford,audi,mercedes,etc care are motoare de generatie mai noua(unele dintre ele). rezista bucsele de logan 20 mii km la gropile noastre?NU. In germania sau austria..DA. La cat schimbam noi amortizoarele?La cat le schimba unul dintro tara vestica cu conditii omenesti d.p.d.v. al drumurilor?Benzina cum e la noi?Aerul cum e?Uleiurile ce calitate au?La fel ca in vest,nu? dacia oil rezista 20 de mii in motor si isi mai face si treaba,nu?nu cred ca e logic sa maresti o revizie la o masina cand nu ai pe ce sa te bazezi..cand nu imbunatatesti nimic..ba dimpotriva faci rabat la calitate. Cumpara omul o masina cu 9000 euro..se ia dupa imbecilul de vanzator care spune lasa ca merge 20 de mii si dupa 4-5 ani de schimbat uleiul asa o baga la facut motorul. Cum dracu sa apara rugina dupa 2-3 ani de exploatare in conditii normale? E penibil din partea lor! Nu am nimic cu masinile dacia...chiar mias dori cate una din fiecare...dar am cu conducerea dacia care e plina de incompetenti si nu doar parerea mea. si de unde stii tu ca ai de unde sa te bazezi sau nu? Ai vreun studiu statistic in privinta problemelor la motoarele de pe logan, din care ai dedus ca sunt bune de aruncat peste 100k km? Cred ca nu sunt singurul care crede ca motorul e cea mai mica problema a unui logan (daca nu ai piese de la sinterom ![]() ideea e alta, ai date prin care sa demonstrezi ca dacia sta prost la capitolul motor (nu de alta, dar doar uleiul si filtrele le schimbi la prima revizie de exemplu).. |
--------------------
Kia
Rio
2021
- ---
|
|
Kojak |
![]()
Post
#86
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.786 Joined: 18 January 07 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(titiDSN @ 6 Dec 2008, 12:56) Ba bine ca DA! ![]() A mea de ex. (si nu sunt singurul, pun pariu) la aproape 60 mii km/bord, directia si e ok, n-am avut nici o problema de bucsi, capete de bara, bielete, amortizoare etc. N-am schimbat nimic la sistemul de directie pana acum (ultima verificare a fost facuta zilele trecute). By the way, masina a rulat exclusiv in tara pe drumeagurile noastre dragi. ![]() Ca si comparatie daca vrei (obs. ca nu compar dacia cu mertzu ![]() Concluzia te las sa o tragi tu, stimabile. This post has been edited by Kojak: 6 Dec 2008, 12:15 |
--------------------
Dacia
Logan
2006
|
|
turturel |
![]()
Post
#87
|
![]() membrisor Group: Members Posts: 1.385 Joined: 2 May 08 From: Braila ![]() |
Pana acum schimbai uleiul si filtrele la 15 mii si acum le schimbi la 20 de mii...deci 5000 km peste...nu 500 km...5000mii km. e un nr de km destul de mare. acelasi ulei..aceleasi filtre...cum se va comporta motorul dupa 150 -200 mii de km cu schimbul la 20 de mii? mai bine ca unul care schimba la max 15 mii? nu cred..vb totusi de conditiile din romania. nu au schimbat nimic la motor...dar totusi au extins prima revizie. e 100% marketing asa cum a mai precizat un coleg. e strategia renault de a scoate mai multi bani din piese...care se vor uza mai repede...iar dupa ce a iesit din garantie..Dumnezeu cu mila! Asta e parerea mea si nu are rost sa intram in polemica deoarece eu critic decizia lor (nu masina) si nu mas increde in ea nici in veci! Fiecare e liber sa faca ce vrea cu bunurile lui..legal ma refer.
|
--------------------
Dacia
Supernova
2003 confort
|
|
aphophis |
![]()
Post
#88
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 7.491 Joined: 14 January 06 ![]() |
QUOTE(titiDSN @ 6 Dec 2008, 12:21) Pana acum schimbai uleiul si filtrele la 15 mii si acum le schimbi la 20 de mii...deci 5000 km peste...nu 500 km...5000mii km. e un nr de km destul de mare. acelasi ulei..aceleasi filtre...cum se va comporta motorul dupa 150 -200 mii de km cu schimbul la 20 de mii? mai bine ca unul care schimba la max 15 mii? nu cred..vb totusi de conditiile din romania. nu au schimbat nimic la motor...dar totusi au extins prima revizie. e 100% marketing asa cum a mai precizat un coleg. e strategia renault de a scoate mai multi bani din piese...care se vor uza mai repede...iar dupa ce a iesit din garantie..Dumnezeu cu mila! Asta e parerea mea si nu are rost sa intram in polemica deoarece eu critic decizia lor (nu masina) si nu mas increde in ea nici in veci! Fiecare e liber sa faca ce vrea cu bunurile lui..legal ma refer. putem sa o luam si invers. Adica decizia de inceput de a face reviziile din 10 in 10k km pt diesel si din 15 in 15k km a fost data tocmai ca sa scoata mai usor bani de la clienti, nu? Si ca acum se revina la normal.. |
--------------------
Kia
Rio
2021
- ---
|
|
turturel |
![]()
Post
#89
|
![]() membrisor Group: Members Posts: 1.385 Joined: 2 May 08 From: Braila ![]() |
15 mii era o cifra mai apropiata realitatii...20 de mii mi se pare astronomica. dacia-renault scoate bani frumosi din piese de "origine".."atent alese"
|
--------------------
Dacia
Supernova
2003 confort
|
|
aphophis |
![]()
Post
#90
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 7.491 Joined: 14 January 06 ![]() |
si de unde stii tu ca cifra aia e mai apropiata de realitate? Poti sa iti sustii prin ceva afirmatia? Macar prin chestii statistice, nu chestii generale de tipul raul, praful, ramul...
|
--------------------
Kia
Rio
2021
- ---
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 8th May 2025 - 11:54 |