Antifonare capotă, inclusiv blană, pedalier
![]() ![]() ![]() |
Antifonare capotă, inclusiv blană, pedalier
tedy |
![]()
Post
#1111
|
||
![]() Membru Indoctrinat Loganist Group: Members Posts: 580 Joined: 7 July 05 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
VW
bettle
1.9 tdi
- xxx
|
|||
IRONICK |
![]()
Post
#1112
|
![]() - Group: Members Posts: 22.542 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
Am eu eu un raspuns si mai incuietor. Este asa de simplu sa scoti plafoniera aia si sa masori distanta cu o rigla, de nu iti vine sa crezi. Intai se scoate plasticul transparent si pe urma iese corpul lampii.
This post has been edited by IRONICK: 25 Oct 2006, 21:11 |
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
klaus |
![]()
Post
#1113
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
Confirm ca lampa se scoate usor
|
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
tedy |
![]()
Post
#1114
|
![]() Membru Indoctrinat Loganist Group: Members Posts: 580 Joined: 7 July 05 From: Bucuresti ![]() |
Asta stiam,am scos-o da-o dracu de lampa.Treaba e ca nu stiu mai incolo de lampa,mai spre centru masinii,cat de mult se apropie tapiteria de tabla,cat loc e acolo.Ca plafoniera pe care vreau eu s-o trantesc acolo este mare rau.Multumesc
|
--------------------
VW
bettle
1.9 tdi
- xxx
|
|
gomez99 |
![]()
Post
#1115
|
Fan TICO Group: Members Posts: 154 Joined: 26 October 05 From: Bucuresti ![]() |
@IRONIK
Ti-ai montat cumva "absorbant acustic tablier (adica ala care este pus pe peretele de foc (tablier), inspre motor la diesel si 16v)" (ca sa te citez)? E nevoie de gauri/prinderi suplimentare? Trebuie date jos ceva componente din motor ca sa il montezi? |
--------------------
Logan
Ambition 1.6
2005 Daewoo Tico AC 1999
Nu intreba ce poate face Dacia pt tine, intreaba ce poti face tu pt Dacia |
|
IRONICK |
![]()
Post
#1116
|
![]() - Group: Members Posts: 22.542 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
Eu nu, dar este cineva pe forum care a facut treaba asta. Ar putea sa iti raspunda. In principiu doar cutia filtrului de aer (pentru a avea acces)
|
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
IulianP |
![]()
Post
#1117
|
![]() Membru Group: Members Posts: 127 Joined: 28 October 05 ![]() |
QUOTE(IulianP @ 2 Oct 2006, 17:07) Mai sunt destule de facut: insonorizarea compartimentului motor, a plafonului, blocarea zgomotelor aerodinamice create de curentii ce zburda liberi prin usi, umplerea spatiilor de rezonanta din bord etc... Dar asta va urma. Intre timp am reusit sa fac si o insonorizare a compartimentului motor, adica a peretelui antifoc si a capotei. Peretele antifoc (numesc aici peretele acela dintre motor si habitaclu) pare destul de "descurajant" cand e vorba sa ii aplici un procedeu de insonorizare, datorita numeroaselor tevi/furtune/conducte/fire/suruburi ce trebuiesc ocolite. In fine, cu rabdare se trece peste asta fara probleme deosebite. Am inlaturat cutia filtrului de aer pt un mai bun acces. Am aplicat, pe tot peretele , inclusiv traversa inferioara, 2 straturi de banda bituminoasa autoadeziva (rola de 20 cm pt facilitarea aplicarii). Exceptie face numai zona din spatele servofranei care este aproape imposibil de operat. In rest nu au ramas spatii de tabla goala nicaieri (stiti voi... piticul cu "puntile acustice" ![]() Peste asta, am aplicat in 1-2 straturi, in functie de accesibilitate, un material autoadeziv poros, tip "burete", gros de cca. 1cm, special creat pt asta, rezistent la temperatura ridicata etc. (un "hood liner"). Peste tot, iarasi. Capota - citisem intr-un studiu ca prin ea (via parbriz) s-ar transmite cca. 20% din zgomotul motor perceput in habitaclu. Asa ca beneficiat de acelasi tratament: 1-2 straturi de banda bituminoasa + 1 strat de hood liner. Nu am prins in agrafe/braduti (o voi face, probabil...), dar dupa 2000 km facuti nu da semne de dezlipire pe nicaieri. Voi urmari cu atentie situatia, totusi. Nu am avut un aparat la indemana, asa ca nu dispun de foto decat cu rezultatul final (scuzati dimensiunea pozelor, momentan nu am nici un program de reducere a acestora ![]() ansamblu.jpg ( Size: 441.44k ) Number of downloads: 1493 - hood liner-ul, foto de ansamblu; stanga_filtru.jpg ( Size: 339.86k ) Number of downloads: 1535 - se vede aici cat am coborat cu aplicarea materialelor. Rezultatul etapei anterioare de insonorizare era: QUOTE(IulianP @ 2 Oct 2006, 17:07) - sunetul venit dinspre coloana de esapament este si el sensibil redus, chestiunea fiind evidenta si in accelerare si in frana de motor; - zgomotul motorului este la fel... ![]() Zgomotul motorului este acum sesizabil mai mic. In conditii "de oras", adica demaraje/reprize 0-70 km/h este fooarte putin sesizabil. Impune, pentru o vreme, o mini-reacomodare ![]() La turare, in mers, aproape ca nu as zice ca motorul devine mai galagios, ci, pur si simplu se percepe doar o schimbare a tonalitatii sunetului, nu o intensificare a acestuia. Asta, desigur, pana pe la 3500rpm. Dupa care se simte fibra "sportiva" ![]() La viteze mai mari, de autostrada sa zicem, am remarcat o linistire a ambiantei: la 130km/h e sensibil mai bine decat inainte de cele doua etape de insonorizare. Raman, desigur, pronuntate zgomotele aerodinamice ![]() ![]() Reactie pasager ce conduce un Peugeot 406 : "domne da e mai silentioasa ca a mea" (la mers in oras) ![]() ![]() Voilà, voilà ... am muncit mult, dar sunt multumit ! |
--------------------
Dacia
Logan 1.6 Ambition
- B 02 BUB
|
|
klaus |
![]()
Post
#1118
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
Si buretele ala mai special de unde l-ai procurat?
|
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
mirceateodorescu683 |
![]()
Post
#1119
|
![]() MD Group: Members Posts: 451 Joined: 17 February 05 From: Tulcea ![]() |
Am trecut prin aceleasi etape si subscriu. Inclusiv cu reactia pasagerului, care conduce un Cielo, autoturism care mie mi se pare destul de bine antifonat (am avut un soc la trecerea de pe Cielo pe Logan).
|
--------------------
Dacia
Logan
2005 Ambition 1.6 MPI Da dom'le, am Passat cu motor TDI!
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#1120
|
![]() - Group: Members Posts: 22.542 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
@IulianP, pe peretele de foc ai pus pana la traversa ? Sau ai coborat mai jos ?
This post has been edited by IRONICK: 30 Oct 2006, 12:45 |
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
IulianP |
![]()
Post
#1121
|
![]() Membru Group: Members Posts: 127 Joined: 28 October 05 ![]() |
@klaus : "buretele" acela fonoabsorbant (si autoadeziv si ignifug, esential) l-am cumparat de la NORAUTO, un lant de centre auto din Franta (tip AUGSBURG, dar mai pricopsit ceva). A costat cca. 25€ si e conditionat in doua dreptunghiuri de 1/0,5mp si mi-a ajuns pentru capota si perete antifoc. As mai avea nevoi de inca putin pt capota, totusi; daca nu puneam si in cate 2 straturi pe peretele antifoc probabil ca reuseam sa acopar si toata capota...
uite si o poza, sper ca vei reusi sa il vezi mai detaliat: DSC00171.jpg ( Size: 311.52k ) Number of downloads: 1448 Mi se pare, parca, o idee cam subtirel, totusi. Aplicat in 2 straturi ar fi perfect, cred. spate_ABS_AC.jpg ( Size: 301.08k ) Number of downloads: 1372 - profit de noul post pt a mai pune o foto ce arata ca se poate insonoriza inclusiv in spatele unitatii ABS si a tevilor de aer conditionat si a altor marafeturi... @mirceateodorescu683: asta confirma ca o "insonorizare" serioasa merita, mai ales la o masina mai putin pregatita din fabrica in acest sens. LE pt Ironick : am acoperit si traversa, dar nu foarte sistematic. Nu am coborat deloc sub traversa. This post has been edited by IulianP: 30 Oct 2006, 12:47 |
--------------------
Dacia
Logan 1.6 Ambition
- B 02 BUB
|
|
gomez99 |
![]()
Post
#1122
|
Fan TICO Group: Members Posts: 154 Joined: 26 October 05 From: Bucuresti ![]() |
Stimati coforumisti,
Va rog sa ajutati un coleg care pricepe mai greu si uita mai repede: Insonorizantele astea de se tot discuta separat despre ele, si care sint de pus in interiorul masinii, (imbracaminte inferioara plansa bord, insonorizant tablier) sunt ele deja montate pe versiunea Ambition? Ca din ce poze s-au postat pe aici nu pot sa imi dau seama. |
--------------------
Logan
Ambition 1.6
2005 Daewoo Tico AC 1999
Nu intreba ce poate face Dacia pt tine, intreaba ce poti face tu pt Dacia |
|
tse |
![]()
Post
#1123
|
![]() Daciist convertit Group: Members Posts: 282 Joined: 15 November 02 From: Bucuresti ![]() |
Cele trei izolatoare fonice sunt montate pe versiunile cu motor diesel, dar si pe varianta de 16v.
|
--------------------
Ex_Clio3_Laguna3
Dyn1,5dCi 2dCi
2009
|
|
gomez99 |
![]()
Post
#1124
|
Fan TICO Group: Members Posts: 154 Joined: 26 October 05 From: Bucuresti ![]() |
merci, acum m-am dumirit.
|
--------------------
Logan
Ambition 1.6
2005 Daewoo Tico AC 1999
Nu intreba ce poate face Dacia pt tine, intreaba ce poti face tu pt Dacia |
|
B 45 GAO |
![]()
Post
#1125
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 203 Joined: 2 September 05 ![]() |
are cineva idee...?Pana la urma se meita cumparat antifonul care vine pe peretele antifoc de pe 1,6 16V???
|
--------------------
DACIA Logan 1,4/
SEAT Leon 1,6 16V/
TOYOTA Aygo 68CP
- B 45 GAO Te tin franele sa ne tragem?
|
|
klaus |
![]()
Post
#1126
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
Parerea mea, desi se simte efectul lui, totusi nu face cei vreo 450 RONI cat costa oficial...
|
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
madhorsefuzzy |
![]()
Post
#1127
|
![]() Membru Group: Members Posts: 4.247 Joined: 9 May 05 From: Bucuresti ![]() |
Eu il am. Si probabil merita vreo 250RON in conditiile in care cel de capota face 150RON.
Cred ca pretul corect ar fi fost la vreo 75RON si cel de capota 50RON, vise ... In nici un caz nu merita pana nu faci podeaua si mai ales tunelul central cu aluband, in sensul ca eu am observat diferenta intre a mea cu insonorizant si aluband si una stock doar in momentul in care m-am suit intr-una stock. Concluzia se simte destul de putin inainte si dupa daca ai deja antifonata podeaua. |
--------------------
Laguna Grandtour
2011 4Control 2.0dci
200cp+ / Honda Insight Hybrid 2010 stock "Vei invata sa conduci cand vei sti sa te feresti de prosti, nu cand vei sti legea!"
|
|
PGM |
![]()
Post
#1128
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 2 Joined: 6 November 06 From: Bucuresti ![]() |
Pentru cei care au dubii ca ar trebui pus cheder la capota motorului!
Citind acest topic am constatat ca exista multe pareri pro si contra chederului pus de unii oameni de bine sub capota motorului de Logan. Uitandu-ma azi la Loganul meu propriu si personal (Prestige 16v)am constatat ca cei de la Dacia, citind poate acest topic, au pus respectivul cheder! Da nu va faceti iluzii! Au pus doar o bucata, ![]() Deci e util! iar parerea mea e ca trebuia pus pe tot conturul! |
--------------------
DACIA
LOGAN
1,6 16V
- B 75 PGM
|
|
raqzvan |
![]()
Post
#1129
|
![]() gute Laune war Trumpf Group: Members Posts: 514 Joined: 21 September 06 From: Constanta, Romania ![]() |
Pe latura dinspre parbriz era si inante pus cheder.
![]() Si, ca o parere personala, e util chederul (pus pe tot conturul). De cand l-am pus nu se mai aude huruitul compresorului AC. This post has been edited by raqzvan: 12 Nov 2006, 19:05 |
--------------------
Geely
Logan
Laureate 1.6MPI 2006 Austin Powers: Allow myself to introduce... myself.
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#1130
|
![]() - Group: Members Posts: 22.542 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
|
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
migabryel |
![]()
Post
#1131
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 232 Joined: 31 March 06 From: Suceava ![]() |
pentru cei care doresc sa-si monteze pe viitor un astfel de cheder, e bine de stiut faptul ca acesta trebuie sa fie un pic mai elastic asemanator celui pus pe latura dinspre parbriz. mi-am cumparat initial un cheder de portiera (1310), nu stiu cum l-am nimerit dar atunci cand inchideam capota aceasta ramanea distantata fata de aripi cca 2 mm.
am incercat eu sa il tai cumva dar pina la urma l-am schimbat cu totul cu unul mai moale(cel din dreapta din foto). ii foarte bun deoarece opreste murdaria care ajungea pe motor si pe capota. in rest alte diferente nu sunt. Attached thumbnail(s) SP_A0667.jpg ( Size: 36.34k ) Number of downloads: 1295 |
--------------------
Dacia
Logan Ambition
1.6mpi 2005
|
|
R@du |
![]()
Post
#1132
|
Membru Group: Members Posts: 127 Joined: 28 October 06 From: Piatra Neamt ![]() |
Ce fel de cheder este si cum se numeste? E de dacia 1310?
|
--------------------
Renault
Renault Megane Scenic
'98
|
|
l@u |
![]()
Post
#1133
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 6.057 Joined: 31 July 06 ![]() |
|
--------------------
Land Rover
Freelander
Td4, HSE
-
|
|
axabrt |
![]()
Post
#1134
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.963 Joined: 15 February 05 From: Ploiesti ![]() |
uite nu vreau sa se considere reclama insa "pasla diesel"suna destul de tentant ...
http://www.clubafaceri.ro/bursa/textile_incaltaminte/8748/ |
--------------------
Ford
Focus mk3.5
Ecob00st .dracnev si boboru’ este viitoru’.
|
|
IulianP |
![]()
Post
#1135
|
![]() Membru Group: Members Posts: 127 Joined: 28 October 05 ![]() |
Nu cred ca am mai precizat pana acum: anterior insonorizarii in etape (prezentata in posturile precedente), pe Logan am mai montat un tub flexibil pe coloana de esapament, chiar inaintea catalizatorului. Elementul flexibil are cam 40 cm lungime, 5 cm diametru, montat prin sudare, 1,8 milioane lei parca; lungimea am ales-o mai mare tocmai pt a-i permite o buna amortizare a vibratiilor transmise inainte dinspre motor spre coloana de esapament. Si arata cam asa (poza cu titlu de exemplificare): flexibil_esapament.jpg ( Size: 11.54k ) Number of downloads: 877 Efecte: - pedala de acceleratie nu mai gadila piciorul in frana de motor (vibratiile acesteia au fost drastic reduse); - iesirea finala a tobei s-a linistit, in sensul ca nu mai "tremura" (asa cum in mod clar facea inainte de montarea elementului flexibil); - pragul de rezonanta la viteza mare parea (vorbesc din aminitiri) sa se fi mutat cam 5 km/h mai sus, dar nu as spune neaparat ca am perceput o diminuare a acesteia (mica, oricum); - motorul era parca mai placut de accelerat spre 4000 rpm (dar imi veti spune ca era placebo, oricum asta a fost senzatia mea). Efect global pozitiv; nu merita montata decat daca aveti urechi f f fine. Totusi, eu sunt multumit fie si numai pt faptul ca la Loganul meu coloana de esapament nu mai sufera atat de tare. |
--------------------
Dacia
Logan 1.6 Ambition
- B 02 BUB
|
|
klaus |
![]()
Post
#1136
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
Deci se confirma concluziile lui rdesign ( http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopi...ndpost&p=179192 ) si ale mele ( http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopi...ndpost&p=184031 ) legate de montarea acelui element flexibil.
Este oarecum normal sa nu se simta o foarte mare imbunatatire pentru ca loganul are un fel de imbinare flexibila intre esapament si galerie (l-am mentionat pe la http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopi...ndpost&p=631838 |
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
gomez99 |
![]()
Post
#1137
|
Fan TICO Group: Members Posts: 154 Joined: 26 October 05 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(axabrt @ 13 Nov 2006, 15:10) uite nu vreau sa se considere reclama insa "pasla diesel"suna destul de tentant ... http://www.clubafaceri.ro/bursa/textile_incaltaminte/8748/ eu cred ca am asa ceva pe un disc de lustruit. e o pisla alba, destul de usoara dar densa, mai densa decit cea care se pune la logan. si parca mai rigida. This post has been edited by gomez99: 13 Nov 2006, 21:56 |
--------------------
Logan
Ambition 1.6
2005 Daewoo Tico AC 1999
Nu intreba ce poate face Dacia pt tine, intreaba ce poti face tu pt Dacia |
|
IRONICK |
![]()
Post
#1138
|
![]() - Group: Members Posts: 22.542 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
Un material absorbant: Audiotec S490
burete.jpg ( Size: 17.57k ) Number of downloads: 716 grafic.jpg ( Size: 47.43k ) Number of downloads: 439 S490.pdf Se gaseste si la noi cu grosimea de 10mm si 25 mm Cel de 25 mm grosime costa 40RON/m² EL. Este un fel de burete facut din deseuri la fel ca fonominul. This post has been edited by IRONICK: 14 Nov 2006, 00:32 |
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
bassfreak |
![]()
Post
#1139
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 897 Joined: 29 August 04 From: Bucuresti ![]() |
oare de ce sunt asa scumpe daca sunt facute din deseuri ?
|
--------------------
Dacia
Logan
2004 Ambiance Renault Clio Bicorp 2002 Authentique
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#1140
|
![]() - Group: Members Posts: 22.542 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
Si ca se simta bine (vezi grafic), trebuie in dublu strat ...
This post has been edited by IRONICK: 14 Nov 2006, 01:09 |
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 8th May 2025 - 17:35 |