Antifonare capotă, inclusiv blană, pedalier
![]() ![]() ![]() |
Antifonare capotă, inclusiv blană, pedalier
B 45 GAO |
![]()
Post
#1051
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 203 Joined: 2 September 05 ![]() |
|
||
--------------------
DACIA Logan 1,4/
SEAT Leon 1,6 16V/
TOYOTA Aygo 68CP
- B 45 GAO Te tin franele sa ne tragem?
|
|||
3ldiablo |
![]()
Post
#1052
|
Membru incepator Group: Members Posts: 84 Joined: 21 December 05 From: Bucuresti ![]() |
exista doar un singur produs dynamat extreme!
vizitati site-ul www.dynamat.com. ce arata B 45 GAO in poza e ce a montat si Miky 48 in portbagaj! |
--------------------
- Dacia Logan
Ambition
2005- -Powered by Ground Zero-
|
|
Miky 48 |
![]()
Post
#1053
|
![]() Taximetrist Group: Members Posts: 196 Joined: 1 March 06 From: Arad ![]() |
Sper sa nu fie considerata reclama dar eu l-am cumparat de pe sono.ro, au mai multe modele si cind l-am luat eu aveau cel mai bun pret. Intra la ei pe site si vezi ce pot sa-ti aduca si preturile lor.
O mare parte a zgomotului din exterior se transmite in interior prin vibratia tablei, deci primul pas in antifonare este aplicarea unui material care sa impiedice tabla sa vibreze. Ca sa faci o anfifonare cum scrie la carte (pe site la dynamat) te-ar costa cel putin inca o data pretul pe care l-ai platit pe logan, cei care fac asa ceva (in SUA) au masini care au de cind sa le lase cadou la nepoti ![]() This post has been edited by Miky 48: 6 Sep 2006, 18:16 |
--------------------
Dacia
Logan
2006 Laureate+
- AR-99-JAF Nu te enerva! Nu stiu sa conduc!
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#1054
|
![]() - Group: Members Posts: 22.542 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
Ca sa zic asa . . aluband-ul costa doar 10% din pretul ala de 949.90RON la aceeasi marime (3.34 mp).
|
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
Miky 48 |
![]()
Post
#1055
|
![]() Taximetrist Group: Members Posts: 196 Joined: 1 March 06 From: Arad ![]() |
Si eu tot acest lucru vreau sa il scot in evidenta: alubandul isi merita toti bani, dynamatul este pt pretentiosi sau pt maniaci
![]() Eu l-am luat la "reducere" 6 mil si il folosesc in mare parte 70% pt sistemul audio. |
--------------------
Dacia
Logan
2006 Laureate+
- AR-99-JAF Nu te enerva! Nu stiu sa conduc!
|
|
B 45 GAO |
![]()
Post
#1056
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 203 Joined: 2 September 05 ![]() |
Da!CLAR!Adio dynamat daca trebuiesc 3 bulkuri...!Adio dynamat traiasca aluband!
Acum stiu ca probabil sunt al 1000e-lea care pune intrebarea asta dar nu mai gasesc postul cu pretul si locul de unde se poate cumpara alubandul! Scuze! Multumiri anticipate! |
--------------------
DACIA Logan 1,4/
SEAT Leon 1,6 16V/
TOYOTA Aygo 68CP
- B 45 GAO Te tin franele sa ne tragem?
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#1057
|
![]() - Group: Members Posts: 22.542 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
|
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
B 45 GAO |
![]()
Post
#1058
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 203 Joined: 2 September 05 ![]() |
Mai are cineva FONOMIN?
Mai e cineva interesat sa cumparam un balot? |
--------------------
DACIA Logan 1,4/
SEAT Leon 1,6 16V/
TOYOTA Aygo 68CP
- B 45 GAO Te tin franele sa ne tragem?
|
|
uzo |
![]()
Post
#1059
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 6 Joined: 24 March 06 From: B ![]() |
vreau si eu sa antifonez interiorul. din cate inteleg, folosirea fonominului (de preferinta ignifugat) este mai mult decat bine venita. in acest sens, m-as baga si eu la cumpararea unui balot. ma gandesc sa bag chiar si sub capitonajele de la usi. totusi, as ruga cunoscatorii sa ma sfatuiasca ce sa folosesc la pedalier pentru atenuarea vibratiilor: antifon cauciucat la cutie care se da cu pensula, antifon la tub care se da cu pistolul, bitumina sau aluband. (nu-mi spuneti de dynamat ca nu-s chiar asa de maniac)
QUOTE(IRONICK @ 1 Sep 2006, 18:09) Daca te ajuta ... codurile de la ecranele termice existente: Ecran termic catalizator 6001547677 10,12Euro fara TVA Ecran termic camera 6001547678 10,12Euro fara TVA astea nu sunt bucatile alea de tabla de aluminiu montate din fabrica deasupra coloanei de evacuare? ca parca am vazut asa ceva cand am dus-o la revizie..... |
--------------------
dacia
logan
- b52zvc
|
|
han_1.6 mpi |
![]()
Post
#1060
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.273 Joined: 8 May 06 From: bucuresti ![]() |
de ce nu cauti posturile anterioare ?
in fine sa zicem ca e greu avand in vedere ca sunt peste 1000. te sfatuiesc sa pui bitumuna lipita cu antifon cauciuicat. da rezultate foarte bune si nu costa mult. daca vrei poti sa ma cauti sa iti arat mai in detaliu pe masina. ideea este ca nu trebuie sa fie nicaieri tabla goala pentru ca transmite sunetul motorului si al rulajului pe frecvente joase si intra in vibratii la anumite turatii mari ale motorului in special in frana de motor.ar trebui pus material bituminos pe tot ce inseamna podele tablier, perete antifoc , capota motor, podele portbagaj, oale roti, interior fete usi, capota portbagaj , coloana de trecere a esapamentului. apoi ar fi completa treaba daca adaugi pasla ( fonomin sau ce fel de pasla gasesti) pentru amortizarea frecventelor inalte si medii. |
--------------------
dacia,ford,
logan,mondeo
- B-00-000 protejati biciclistii in trafic!
|
|
uzo |
![]()
Post
#1061
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 6 Joined: 24 March 06 From: B ![]() |
multumesc, han_1.6mpi! o sa le iau si eu mai usurel ca la cate imi zici tu sa fac......
momentan zugravesc ceva prin casa dar cred ca in maxim 2 saptamani ma apuc o sa scot scaunele si mochetele si o sa fac interiorul. bitumina cred ca o gasesc in bricostore, antifonul nu se pune problema, mai ramane sa vad de unde iau fonominul. m-am uitat si eu cat am putut de mult pe topicul asta dar tot nu am reusit sa aflu de unde pot sa-l iau mai usor si fara prea multa bataie de cap. |
--------------------
dacia
logan
- b52zvc
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#1062
|
![]() - Group: Members Posts: 22.542 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
QUOTE(IRONICK @ 5 Sep 2006, 21:49) Desi reperele mele de zgomot (de autostrada) sunt formate pe Buc - C-ta, iar Buc. - Pitesti este un pic mai zgomotoasa la rulare am tras urmatoarea concluzie: 1. Varful rezonantei este in jurul turatiei de 3250rpm si 110km/h (105-110-115) 2. Cresterea nivelului de zgomot se face treptat de la 3000 la 3250 ( nu mai apare brusc la 3000rpm ) iar la turatia de 3400rpm dispare. 3. La rularea cu viteze de 130km/h (in conditii de autostrada) nu mai este prezent zgomotul de esapament "rezonant". 4. Singura diferenta de zgomot intre 120km/h si 160km/h este data de "suieratul" aerului care provine de la montantul fata si stalpul dintre usi. Se cere un cheder montat intre usi si astuparea spatiului dintre chederele de pe montantul fata. Montarea unui batator mai greu a redus plaja de turatie la care apare rezonanta si permite rularea in conditii de autostrada (130km/h) fara a fi deranjat de rezonanta esapamentului. Avand in vedere ca batatorul a fost montat fara a se da alta gaura in suport, o sa fac teste noi cu o pozitie mai apropiata de esapament si orientat in jos (cum este el montat pe restul reno-urilor). De asemenea am sesizat ca partea din spate a esapamentului vibreaza in continuare si o sa il montez pe cel de benzina pe spate (un suport care sa imi permita reglarea distantei fata de teava si de-a lungul ei). QUOTE(klaus @ 22 Aug 2006, 23:12) This post has been edited by IRONICK: 11 Sep 2006, 20:36 |
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
gabriel999 |
![]()
Post
#1063
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 30 Joined: 14 August 06 From: Odorhei ![]() |
QUOTE(IRONICK @ 11 Sep 2006, 15:41) 4. Singura diferenta de zgomot intre 120km/h si 160km/h este data de "suieratul" aerului care provine de la montantul fata si stalpul dintre usi. Se cere un cheder montat intre usi si astuparea spatiului dintre chederele de pe montantul fata. Am vazut la un golf IV un fel de cheder la usa din fata, care are rolul sa comprime chederul care vine pe langa parbriz pana in spate la luneta. De fapt comprimarea se face doar in fata in zona oglinzii exterioare si cred ca are rolul sa redirijeze aerul pe acolo pe unde trebuie ca sa faca masina mai silentioasa. "Chederul" acela este lipit (autocolant poate) si nu are o lungime mai mare de 50 cm. Am sa ma interesez la un dealer daca se poate achizitiona separat asa ceva. Mai ramane de vazut si pretul ![]() Am sa revin cu amanunte... |
--------------------
Dacia
Logan
2006
- HR-09-GOD
|
|
Ak-47 |
![]()
Post
#1064
|
![]() Soacra profesionista! Group: Members Posts: 103 Joined: 11 April 05 From: Bucuresti ![]() |
Fratilor loganisti si nu numai, am rezolvat onorabil si problema ignifugarii fonominului.
Aseara m-a lovit ideea sa dau cu aracet pe fonomin pentru al rigidiza un pic si pentru a creea o suprafata mai usor lipit (sa nu se mai scamoseze). Apoi am zis sa vad daca mai arde la fel fonominul(adica foarte usor), si am facut incercarea cu bricheta si ... surpriza fonominul nu prea mai arde sau mai precis ard doar cele cateva scame neatinse de aracet, partea data cu aracet arde destul de greu trebuie sa insisti cu bricheta cateva secunde bune pentru a scoate ceva fum, flacara nu se autosustine dupa inlaturarea brichetei, asa ca din partea mea vorba francezului "mission accoplished". Consumul specific de aracet este de cca. 0.75kg/mp aracet de constructii dat cu pensula ca atare (nediluat). Pretul aracetului este in jur de 50mii/kg. Va urez bafta in continuare in lupta cu zgomotul din masinile noaste mioritice! |
--------------------
Dacia
Logan
Preference
- B 14 PVB [B]NU mai dati SPAGI, si asa PLATIM prea MULT![/B]
Mi-am luat Logan... Dacie in curs de evolutie!!! |
|
bassfreak |
![]()
Post
#1065
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 897 Joined: 29 August 04 From: Bucuresti ![]() |
super tare frate, o sa incerc si eu pentru ca asta a fost cauza pentru care am oprit antifonarea cu fonomin si stau cu balotu' prin casa.
|
--------------------
Dacia
Logan
2004 Ambiance Renault Clio Bicorp 2002 Authentique
|
|
han_1.6 mpi |
![]()
Post
#1066
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.273 Joined: 8 May 06 From: bucuresti ![]() |
trebuie sa dai cu aracet si pe mocheta si scaune ca nici alea nu sunt ignifugate.
si sa vorbesc si serios acuma: ce calitati fonoabsorbante mai ar efonominul rigidizat ? pe ce frecvente si cat ? |
--------------------
dacia,ford,
logan,mondeo
- B-00-000 protejati biciclistii in trafic!
|
|
bassfreak |
![]()
Post
#1067
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 897 Joined: 29 August 04 From: Bucuresti ![]() |
mocheta nu cred ca arde, oricum daca te uiti pe spatele mochetei (sunt sigur ca teai uitat de multe ori) o sa vezi ca are un strat albicios ca de aracet
![]() cat despre scaune, nu am de ce sa le tratez - eu vreau sa fie ignifugate zonele in care poate aparea riscul de scanteie, care fiind langa materiale combustibile sa se transforme in foc. in scaune nu am fire electrice. |
--------------------
Dacia
Logan
2004 Ambiance Renault Clio Bicorp 2002 Authentique
|
|
Ak-47 |
![]()
Post
#1068
|
![]() Soacra profesionista! Group: Members Posts: 103 Joined: 11 April 05 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(han_1.6 mpi @ 22 Sep 2006, 22:34) si sa vorbesc si serios acuma: ce calitati fonoabsorbante mai ar efonominul rigidizat ? pe ce frecvente si cat ? rigid nu inseamna ca devine ca o bucata de lemn, ![]() ![]() aracetul nu modifica decat suprafata fonominului asa ca nu cred ca isi modifica in mod considerabil proprietatile fonoabsorbante (e ca si cum ai pierde maxim 1 mm din grosimea utila a fonominului) |
--------------------
Dacia
Logan
Preference
- B 14 PVB [B]NU mai dati SPAGI, si asa PLATIM prea MULT![/B]
Mi-am luat Logan... Dacie in curs de evolutie!!! |
|
cristi_a17 |
![]()
Post
#1069
|
![]() hot rod romanesc Group: Members Posts: 200 Joined: 14 January 06 From: BRASOV ![]() |
Salut , nu ma respingeti chiar daca sunt mai batrana (dupa avatar)sunt disperat unde gasesc si eu pasla sau "fonomin" de cumparat ,caut de vreo 2 luni si googelul ma adus tot pe daciaclub, ceva am citit eu dar e mult fratilor ce aveti voi aici . Ajutati-ma va rog
Multumesc anticipat |
--------------------
dacia 1300 '75
renault scenic
RX4 '02
- BV
|
|
han_1.6 mpi |
![]()
Post
#1070
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.273 Joined: 8 May 06 From: bucuresti ![]() |
mocheta de logan nu este ignifugata. am testat pe o mostra si am vazut ca arde cu fum gros.asta cel putin pe masina mea.am fost nevoit dupa ce am bagat fonomin sa mai "ajustez" mocheta si am ramas cu niste straifuri.
|
--------------------
dacia,ford,
logan,mondeo
- B-00-000 protejati biciclistii in trafic!
|
|
bassfreak |
![]()
Post
#1071
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 897 Joined: 29 August 04 From: Bucuresti ![]() |
nasol, dar totusi mocheta nu cred ca se aprinde asa usor de la o scanteie pt ca este mai 'solida', dar moatele si firele din fonomin pot prinde flacara mult mai usor daca nu sunt ignifugate.
|
--------------------
Dacia
Logan
2004 Ambiance Renault Clio Bicorp 2002 Authentique
|
|
gabriel999 |
![]()
Post
#1072
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 30 Joined: 14 August 06 From: Odorhei ![]() |
Ma scuzati daca sunt putin off topic dar am vazut azi un logan nou 1.6 cu 16v.
In habitaclu plasticul gri, este acum mult mai inchis la culoare si surpiza ![]() Deci se pare ca si ei trag cu ochiul la ce se scrie pe forum ![]() |
--------------------
Dacia
Logan
2006
- HR-09-GOD
|
|
klaus |
![]()
Post
#1073
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
Io zic ca poate un ochi pe acest topic ar lamuri de cand a aparut insonorizantul ala de la tablierul antifoc si cat costa... De la dCi incoace...
|
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
IulianP |
![]()
Post
#1074
|
![]() Membru Group: Members Posts: 127 Joined: 28 October 05 ![]() |
QUOTE(IulianP @ 23 Aug 2006, 15:43) PS: Curand voi pune cateva fotografii, pont-uri si impresii finale ale unei insonorizari personale (partiale, dar destul de serioasa) facuta in urma cu o luna. ![]() M-am apucat, metodic, de insonorizarea Loganului 1.6 din dotare. Pana acum am realizat numai doua din numeroasele etape pe care le am in plan, anume podeaua (pana sub bord) si usile fata. Usile fata: am folosit banda bituminoasa adeziva la rece... Ma rog, m-am straduit ceva, mai trebuia incalzita ici-colo, dar rezultatul final "a prins". Aplicare in 2 straturi pe fata dinspre exterior a portierei, idem si pe cea interioara, +1 strat pe fata dinspre exterior a tablei interioare ( ![]() Rezultat: basii se aud f bine, chiar si cu instalatia originala a masinii; a aparut acel sunet "infundat" la inchiderea portierei; suna "plin" si la simpla ciocanire cu degetul, iar in comparatie cu sunetul emis la acelasi exercitiu stiintific de catre portiera spate (neinsonorizata), diferenta este flagranta. http://img110.imageshack.us/img110/1130/pic0058kb0.jpg - oops, indecent de goala tablaria asta; http://img301.imageshack.us/img301/7270/pic0063mz4.jpg - dupa aplicarea constiitncioasa a straturilor de bitum. Podeaua: La asta a fost mai mult de munca : indepartare scaune, scos mocheta etc, nu insist asupra lor pentru ca au fost deja descrise in amanuntire dealti useri. am aplicat peste tot (lipit cu multa migala) 2 straturi de folie bituminoasa (grosime totala de aprox 4-5 mm). Pe tunelul central am aplicat 3 straturi. Am urcat cat s-a putut sub bord tot cu 2 straturi si inca putin cu 1 singur strat. Am avut grija sa aplic teoria mea ca nu trebuie sa existe deloc "punti acustice", a.i. nu exista nici un singur cm patrat netratat. Peste asta am adaugat peste tot un strat de fonoabsorbant de aprox 5 mm, similar paslei, dar dintr-un material cu un aer foarte... "sintetic" (proprietatile par identice sau superioare paslei, totusi). In numeroase locuri am pus si cate 2 straturi din acest material, in special in zona tunelului central, a nucii cutiei de viteza, a prinderii de podea a ma,netei franei de mana etc., in general in zone ce puteau transmite zgomotele exterioare ale rularii si esapamentului. http://img378.imageshack.us/img378/9913/pic0070hz0.jpg - si podeaua era f slab insonorizata, pt a folosi un eufemism... http://img331.imageshack.us/img331/3627/pic0075vn8.jpg - podeaua, dupa aplicara bitumului si fonoabsorbantului. Mai sunt destule de facut: insonorizarea compartimentului motor, a plafonului, blocarea zgomotelor aerodinamice create de curentii ce zburda liberi prin usi, umplerea spatiilor de rezonanta din bord etc... Dar asta va urma. Rezultat final al etapei: - in mod cert zgomotele de rulare s-au redus sensibil, gropile prin care trec par undeva "mai departe", zgomotele mai mici; - sunetul venit dinspre coloana de esapament este si el sensibil redus, chestiunea fiind evidenta si in accelerare si in frana de motor; - zgomotul motorului este la fel... ![]() - am inceput sa aud cum se freaca fixatia centurii cu similipielea laterala a scaunului soferului... ![]() - la croaziera, zgomotul pe care inainte il aveam la aprox 100 km/h pare acum a se instala pe la aprox 107-110 km/h. Mda, am niste pitici ce nu imi vor da pace pana ce Loganul acesta nu va fi mai silentios decat un Megane... ![]() ![]() Succese multiple. This post has been edited by IulianP: 2 Oct 2006, 16:09 |
--------------------
Dacia
Logan 1.6 Ambition
- B 02 BUB
|
|
SUPERCAR |
![]()
Post
#1075
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 624 Joined: 6 June 05 From: Constanta ![]() |
IulianP bravo,asteptam si rezultatele dupa insonorizarea compartimentului motor
![]() |
--------------------
Dacia
Logan
1.5 dCI Martie 2007 Euro4 - 70CP@90CP
- CT 82 PWR
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#1076
|
![]() - Group: Members Posts: 22.542 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
QUOTE(IulianP @ 2 Oct 2006, 17:07) In poza asta vad padingurile de protectie lipite/prinse pe tabla. Asa au fost de la inceput sau le-ai lipit/prins tu acolo ?This post has been edited by IRONICK: 2 Oct 2006, 16:52 |
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
IulianP |
![]()
Post
#1077
|
![]() Membru Group: Members Posts: 127 Joined: 28 October 05 ![]() |
Paddingurile asa s-au desprins la scoaterea fetelor de usa: intr-o parte au ramas intregi pe fata de usa, in cealalta au ramas unul pe fata de usa (cea de plastic), iar celalalt pe partea de metal a usii...
![]() La remontare nu a fost nici o problema, s-au reclipsat si gata. |
--------------------
Dacia
Logan 1.6 Ambition
- B 02 BUB
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#1078
|
![]() - Group: Members Posts: 22.542 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
Asa arata absorbantul acustic pentru tablier (peretele de foc) de la diesel.
IMG_2325a.jpg ( Size: 309.12k ) Number of downloads: 2551 IMG_2326a.jpg ( Size: 227.58k ) Number of downloads: 2434 IMG_2327a.jpg ( Size: 220.38k ) Number of downloads: 2344 IMG_2328a.jpg ( Size: 264.82k ) Number of downloads: 2227 IMG_2331a.jpg ( Size: 558.29k ) Number of downloads: 2317 This post has been edited by IRONICK: 6 Oct 2006, 09:12 |
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
Ak-47 |
![]()
Post
#1079
|
![]() Soacra profesionista! Group: Members Posts: 103 Joined: 11 April 05 From: Bucuresti ![]() |
Asta o fi ala de 4 mil?
![]() |
--------------------
Dacia
Logan
Preference
- B 14 PVB [B]NU mai dati SPAGI, si asa PLATIM prea MULT![/B]
Mi-am luat Logan... Dacie in curs de evolutie!!! |
|
klaus |
![]()
Post
#1080
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
4,7 mil...
|
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 8th May 2025 - 20:52 |