Antifonare capotă, inclusiv blană, pedalier
![]() ![]() ![]() |
Antifonare capotă, inclusiv blană, pedalier
klaus |
![]()
Post
#2161
|
||
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|||
Ciochy |
![]()
Post
#2162
|
Membru Group: Members Posts: 103 Joined: 15 February 08 ![]() |
eu de mult vreau sa umplu ace spatiu din portbagaj cu vata de sticla bazaltica ... momentan e ridigizat cu folii bituminoase dar nu am vazut sa fi sczut din rezonanta 3000+
This post has been edited by Ciochy: 18 Sep 2009, 19:59 |
--------------------
Oltcit
Club
1993
|
|
dia_ph2 |
![]()
Post
#2163
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 333 Joined: 29 September 08 From: Targoviste ![]() |
Asculta inregistrarea postata de mine anterior si spune-mi la ce secunda (din cele 11) am 3000rpm.
LE. Ca sa nu te straduiesti degeaba, iata raspunsul: la secunda 2 si jumatate am 3000 rpm, iar la secunda 3 - aprox 3200rpm. Daca nu crezi, incearca cu un analizor se spectru. Hint: 100hz pt armonica a doua inseamna 3000rpm. This post has been edited by dia_ph2: 18 Sep 2009, 14:20 |
--------------------
Dacia
Logan ph2, 1.4mpi
2008, Laureate, Abs
|
|
Ciochy |
![]()
Post
#2164
|
Membru Group: Members Posts: 103 Joined: 15 February 08 ![]() |
interesant ...
|
--------------------
Oltcit
Club
1993
|
|
bleumineral |
![]()
Post
#2165
|
Român și neștiutor Group: Members Posts: 168 Joined: 2 May 09 ![]() |
Oameni buni... Credeți că toți loganiștii sunt ingineri? Prezentați documente, înregistrări, poze etc. etc. etc...Măi tată, loganistul neștiutor printre care mă încadrez și eu și câteodată mi-e rușine de asta, dorește să știe clar și concis, pui materialul x în punctul y,z,w, ai nevoie de cutare suport, cutare șurub și cutare teslă. Vei face asta și merge, și dacă nu merge, să fii sănătos. Credeți că au aplicabilitate toate graficele pe care le postați pentru cei care nu știu? Foarte lăudabil pentru cei care au adunat materialele și le-au postat, însă mai trebuie să poată fi înțelese.
|
--------------------
Dacia
Logan 1.4 mpi gpl
2007 Laureate
- -***
|
|
BZN |
![]()
Post
#2166
|
![]() Itan convins Group: Members Posts: 3.590 Joined: 29 January 08 From: Rucar / Bucuresti ![]() |
Corect, insa ce te face sa crezi ca altii stiu?
![]() |
--------------------
Tico 0,796 6v, 1998
/Logan 1,598 16v, 2009
.
- AGXXMAV / AGXXVAB
|
|
loganmpi16 |
![]()
Post
#2167
|
Membru autentic Group: Members Posts: 227 Joined: 31 March 09 From: Alexandria, ![]() |
Nu stiam ca distributia are vreun rol in problema zgomotelor. Dupa ce am schimbat-o nu se mai aude de loc motorul. Mecanicul mi-a spus cu nu o avem corect intinsa si de accea se auzea motorul mai zgomotos decat la altele. Chiar o fi corect?
|
--------------------
Renault
Megane III Sport Tourer 1,5 dci 90hp
2011 Bussines
|
|
nickvio |
![]()
Post
#2168
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 80 Joined: 30 January 06 From: Timisoara ![]() |
Urmaresc foarte atent subiectul referitor la zgomot, vibratii si tot ce se poate face pentru indepartarea acestora. Am urmat exemplul vostru si am umplut spatiul de la montantul C cu un fel de burete foarte dens (ceva foarte asemanator cu materialul de izolatie pentru tevi) si am facut cateva testari. Nu doar parerea mea, este ca zgomotul neplacut care aparea in jurul valorii de 3200 rot/min si crestea pana la aprox. 3800 rot/min, este diminuat, dar pana la valoarea turatiei de 3500 rot/min., dupa care se aude ca inainte. In concluzie, pozitionarea materialului respectiv in montantul C, i-mi permite sa ajung la 120 km/h in a cincea, fara zgomot suparator.....s-a redus putin plaja de turatii unde face ca o toba sparta. Mentionez ca am un Ambition cu motor de 1,6 de 4 ani.
|
--------------------
dacia logan
ambition
2005
|
|
draculafly |
![]()
Post
#2169
|
Membru autentic Group: Members Posts: 287 Joined: 25 March 08 ![]() |
respectivul burete trebuie sa fie de o anumita densitate ?? unde se gaseste si ce trebuie cerut la magazin ?? se umple tot spatiu de la montantul c , cu acces prin portbagaj ?/
|
--------------------
dacia
logan kiss
2007
- b91 fad
|
|
dia_ph2 |
![]()
Post
#2170
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 333 Joined: 29 September 08 From: Targoviste ![]() |
QUOTE(bleumineral @ 20 Sep 2009, 11:20) ...Măi tată, loganistul neștiutor printre care mă încadrez și eu și câteodată mi-e rușine de asta, dorește să știe clar și concis, pui materialul x în punctul y,z,w, ai nevoie de cutare suport, cutare șurub și cutare teslă. Vei face asta și merge, și dacă nu merge, să fii sănătos. Pai atunci, viziteaza dumneata topicul acesta peste n' pagini, cand se vor face, probabil, si astfel de tutoriale. In-afara de cele care exista deja. Descrierea lui nickvio este foarte buna pentru efectul pseudo-rigidizarii montantului C. This post has been edited by dia_ph2: 21 Sep 2009, 06:32 |
--------------------
Dacia
Logan ph2, 1.4mpi
2008, Laureate, Abs
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#2171
|
![]() - Group: Members Posts: 22.548 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
QUOTE(loganmpi16 @ 15 Sep 2009, 14:20) IRONICK, ne arati si noua niste foto cu garnitura dintre bord si parbriz Am incercat sa copiez materialul folosit la Megane 2 si am folosit izolator de tevi gri inchis. De genul aleia care se pune pe tevile de la ac. Dar trebuie sa gasesc ceva care este taiat de "fabrica", nu prea am reusit sa il tai drept si se vede. Inclusiv scrisul de pe teava .... ![]() ![]() QUOTE(nickvio @ 20 Sep 2009, 20:31) am umplut spatiul de la montantul C cu un fel de burete Snimka247.jpg ( Size: 216.03k ) Number of downloads: 2256 Majoritatea au montat asa: Snimka2471.jpg ( Size: 838.88k ) Number of downloads: 2593 Intrucat aerul din habitaclu nu mai are pe unde sa iasa, trebuie facut un fel de labirint, din material absorbant. Ca exemplu ... Snimka2472.jpg ( Size: 843.13k ) Number of downloads: 2460 Ce am simtit eu: 1. S-a redus zgomotul de pinioane care vine de la cutie, in special pe treptele mici sau mers subturat. 2. S-a redus zgomotul de suspensie si de rulare care vine de la rotile din spate bine de tot. 3. S-a mai redus zi zgomotul de esapament, cat sa se simta diferenta. PS. Pentru cine mai are timp de adaugat materiale, trebuie pusa pasla sau burete (a la reno...) sub tablierul din spate. Ca sa ajute izolatia de la montantul C. This post has been edited by IRONICK: 24 Sep 2009, 09:42 |
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
dia_ph2 |
![]()
Post
#2172
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 333 Joined: 29 September 08 From: Targoviste ![]() |
Referitor la rigidizarea montantului C, nu se gandeste nimeni cum putem monta ceva profil intre tabla interioara si cea exterioara? Cu ce se poate lipi (excluse gaurile): cu silicon, cu mastic, etc. Caci, aplicarea unor materiale gen burete nu pot rigidiza in sensul propriu, numai schimba putin frecventa de rezonanta a panoului.
In alta ordine de idei, am desfacut bucatica aceea (cu rol de insonorizare) de deasupra pedalelor, cu scopul de a avea acces la modulul de rezistente pentru ventilatorul din habitaclu (alta imbunatatire, care s-ar incadra si ea, cu usurinta in acest topic despre reducerea zgomotelor, dar exista deja un topic). Chiar are ce zgomote sa reduca si isi face destul de bine treaba. De la pedalier vin o gramada de zgomote sacaitoare la viteze mici sau subturare, zici ca e o gaura acolo intre habitaclu si motor (exagerez, dar asta e ideea). PS. Simpla indesare de burete in montantul C face ca zgomotul de inchidere al usii de pe acea parte sa fie mai placut, nu mai suna chiar a conserva (nu l-am umplut, aerul are pe unde sa iasa). |
--------------------
Dacia
Logan ph2, 1.4mpi
2008, Laureate, Abs
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#2173
|
![]() - Group: Members Posts: 22.548 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
Apropo de zgmote in zona pedalierului, asa arata un cablu de ambreiaj after-market pentru Megane 1.
img.jpg ( Size: 9.43k ) Number of downloads: 2294 24 Sep 2009, 11:15: QUOTE(dia_ph2 @ 24 Sep 2009, 11:05) Referitor la rigidizarea montantului C, nu se gandeste nimeni cum putem monta ceva profil intre tabla interioara si cea exterioara? Acolo cred ca este de ajuns un distantier. Pe tabla din interior se poate da o gaura linistit ca nu rugineste, iar pe panul exterior de tabla lipitura.This post has been edited by IRONICK: 24 Sep 2009, 10:15 |
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
dia_ph2 |
![]()
Post
#2174
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 333 Joined: 29 September 08 From: Targoviste ![]() |
O merge prinderea asta in tablierul Loganului?
untitled.jpg ( Size: 42.27k ) Number of downloads: 1915 L-ai montat sau vazut in realitate? |
--------------------
Dacia
Logan ph2, 1.4mpi
2008, Laureate, Abs
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#2175
|
![]() - Group: Members Posts: 22.548 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
Ala cred ca este un cauciuc care vine peste prindere.
Nu l-am vazut in realitate, mi-e mi-a sarit in ochi cand am vazut o poza de la dezmembrari. 000.jpg ( Size: 81.93k ) Number of downloads: 529 24 Sep 2009, 16:48: Mi-am adus aminte, un burduf de cablu am pus eu cand l-am schimbat pe ultimul. Doar ca nu la partea dinspre tablier, ci la cutie. Ca sa nu se mai adune mizerie si sa tina vaselina tot timpul pe "miez". This post has been edited by IRONICK: 24 Sep 2009, 15:48 |
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
dia_ph2 |
![]()
Post
#2176
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 333 Joined: 29 September 08 From: Targoviste ![]() |
QUOTE(dia_ph2 @ 24 Sep 2009, 11:05) De la pedalier vin o gramada de zgomote sacaitoare la viteze mici sau subturare, zici ca e o gaura acolo intre habitaclu si motor (exagerez, dar asta e ideea). Imi retrag cuvintele. Problema era tot de la cablul de ambreiaj, care la mine a etansat prost inca din fabrica. Poate va amintiti cand am descris fenomenul: dupa schimbarea unei trepte de viteza (in general la mersul in oras, cu radio oprit si ventilatia pe tr1), daca ridicam putin cu varful piciorului pedala de ambreiaj, acea harjaiala discreta dar foarte deranjanta pentru mine, disparea. Chiar am capatat un tic de a baga tot timpul piciorul sub pedala, dar o sa-mi treaca repede, intrucat am gasit solutia (credeam mai demult, de cand mai schimbasem odata cablul, dar se pare ca a fost doar o imbunatatire mica, perceptibila insa). Intrucat pare a fi un defect destul de comun (din moment ce la mine a existat tot timpul, cu 2 cabluri noi), voi descrie operatiunile suplimentare pe care le-am facut pt a scapa definitiv de acel zgomot: In primul rand, am cumparat un cablu de Logan diesel, cel cu greutate suplimentara. In al doilea rand, am indesat vaselina in burduful care etanseaza trecerea prin caroserie, precum si intre cele 2 piese din cauciuc care vin spre cutia de viteze. In al treilea rand, am introdus cablul inspre habitaclu cu cei doi pinteni in pozitie orizontala (nu la intamplare ca pana acum). Nu stiu care dintre aceste 3 operatiuni a avut rolul de etanseizare, cert este ca am scapat de tot de acel zgomot. Pun pariu ca sunt multi in aceeasi situatie (poate unii nu percep, avand urechea mai putin sensibila). Dar incercati un test care pune si mai mult in evidenta: cu motorul pornit, radio si ventilatie oprite, apasati pedala de ambreiaj 1-2 cm si observati daca apare zgomot suplimentar. Eliberati pedala, apoi ridicati-o putin cu varful piciorului, examinand zgomotul. Daca apare, metoda de mai sus e pentru voi. PS. Mentionez ca am "ascultat" si un Ambiance care nu prezenta aceasta problema, deci nu exista la toate, ci numai in functie de lot sau de noroc. |
--------------------
Dacia
Logan ph2, 1.4mpi
2008, Laureate, Abs
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#2177
|
![]() - Group: Members Posts: 22.548 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
Symbol asta nou are greutate pe lonjeron in dreapta.
This post has been edited by IRONICK: 28 Sep 2009, 11:11 |
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
dia_ph2 |
![]()
Post
#2178
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 333 Joined: 29 September 08 From: Targoviste ![]() |
Interesant. Poate cineva sa dea mai multe informatii/poze despre aceasta greutate?
|
--------------------
Dacia
Logan ph2, 1.4mpi
2008, Laureate, Abs
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#2179
|
![]() - Group: Members Posts: 22.548 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
Dupa marime estimez 1-2kg. Tind mai mult catre 1kg ...
28 Sep 2009, 12:39: Are codul 7700426665 - 66,1Euro fara TVA. This post has been edited by IRONICK: 28 Sep 2009, 11:39 |
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#2180
|
![]() - Group: Members Posts: 22.548 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
Uitandu-ma mai bine la pozele de mai sus constat ca mai sunt multe de facut la montantii aia. Trebuie acoperit si in partea de sus montantul C. La un moment dat eu am acoperit si gaura din dreptul sezutului banchetei. Au disparut destul de multe zgomote si atunci. Doar ca buretele ala trebuie imbracat in plastic.
This post has been edited by IRONICK: 5 Oct 2009, 12:52 |
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
mariuscond |
![]()
Post
#2181
|
![]() Membru incomod Group: Members Posts: 1.373 Joined: 3 November 05 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(IRONICK @ 12 Sep 2009, 22:10) De montantul B nu zice nimeni nimic? De obicei la ala se poarta montarea unui dop din burete pentru a nu urca zgomotul din prag. Pentru rezultate mai bune este necesara si lipirea de pasla pe interior. La nivelul urechii ies niste zgomote prin gaurile de la centura ... Am montat eu un "dop" format din 3 straturi de mocheta pufoasă groasa cam de 1cm pe suport de pâslă, cu care am invelit o bucata de izolator/burete pentru tevi. "Ansamblul" realizat l-am introdus "la orizontala" in partea de jos a montantului, sub centura, obturind pragul atit catre fata cit si catre spatele masinii.Rezultat: mult, mult peste asteptari!!! |
--------------------
dacia
Logan
dizăl
- B52
|
|
BZN |
![]()
Post
#2182
|
![]() Itan convins Group: Members Posts: 3.590 Joined: 29 January 08 From: Rucar / Bucuresti ![]() |
In multe astfel de locuri se formeaza condens, nu cumva introducerea de bureti si alte materiale poroase favorizeaza aparitia ruginii?
|
--------------------
Tico 0,796 6v, 1998
/Logan 1,598 16v, 2009
.
- AGXXMAV / AGXXVAB
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#2183
|
![]() - Group: Members Posts: 22.548 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
Mai sunt locuri pe unde poate sa se evapore apa.
Toate masinile scumpe care au bureti in prag nu au probleme de umezeaza. Ma rog, nici nu au aceeasi tabla, dar totusi. Sa nu zic ca majoritatea nu au bureti imbracatii in plastic, este pus materialul direct. Dar nu este burete ordinar, ci altceva. This post has been edited by IRONICK: 7 Oct 2009, 12:36 |
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#2184
|
![]() - Group: Members Posts: 22.548 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
Renault Fluence are materiale in praguri si montanti. O sa revin cu niste schite cu locurile unde sunt montate.
|
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
andreig1982 |
![]()
Post
#2185
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.412 Joined: 15 January 06 ![]() |
dar ce fel de materiale folosesc?
e ceva la ce putem avea si noi acces? |
--------------------
Dacia
Logan Ambition
2005
- B-06-xxx 2012 VW Passat Variant Comfortline 2.0TDI DSG
|
|
motanel pufos |
![]()
Post
#2186
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 203 Joined: 14 September 06 ![]() |
Am mers aseara cu un renaul clio vechi de vreo 5 ani, pe diesel si puteai sa juri ca e pe benzina. Am ramas uimit cat de bine era antifonat. Nu era nici versiune de top. Cam ca laureatul la logan. Din ce mi-a zis proprietara ar fi model de clio cu motor de megane. Sa faca diferenta motorul ?
|
--------------------
Logan
Laureate
2006 1.5 DCI
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#2187
|
![]() - Group: Members Posts: 22.548 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
Ce misto suna asta, are motor de megane. Este cul si trendi.
|
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
klaus |
![]()
Post
#2188
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
|
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#2189
|
![]() - Group: Members Posts: 22.548 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
QUOTE(klaus @ 20 Oct 2009, 12:10) sa vezi ce de-a straturi de insonorizanti are clio-ul ala In plus fata de Logan nu are foarte multe numeric, dar le are unde trebuie si cum trebuie ca textura si grosime...This post has been edited by IRONICK: 21 Oct 2009, 10:06 |
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
motanel pufos |
![]()
Post
#2190
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 203 Joined: 14 September 06 ![]() |
Nu am stat sa ii ridic capota sau sa verific pe unde este izolat, am ramas masca cand o masina asa apropiata de logan se auzea f bine si aveai impresia ca esti intr-o masina pe benzina. Plus ca tipa isi baga piciorul in ea nu mergea incet sa zici ca nu o tura si suna mai frumos.
Ar trebui sa gasim un astfel de clio, sa ne uitam cum este izolat, apoi luate materialele respective din service si adaptate pt logan zic eu. |
--------------------
Logan
Laureate
2006 1.5 DCI
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 14th May 2025 - 22:31 |