DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

102 Pages « < 69 70 71 72 73 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Antifonare capotă, inclusiv blană, pedalier

Ciochy
post 6 Aug 2009, 01:17
Post #2101


Membru


Group: Members
Posts: 103
Joined: 15 February 08




mai intreb odata poate se indupleca careva, poate cineva sa faca rost de un batator acoustic si sa trimita via posta ? pls mult mult biggrin.gif ?


--------------------
Oltcit Club 1993
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 10 Aug 2009, 21:30
Post #2102


-


Group: Members
Posts: 22.548
Joined: 19 April 05
From: Romania




In sfarsit am terminat de insonorizat usile si bordul. Rezultate exact cum m-am asteptat. Am pus pasla cu grosime de 2cm pe sub bord in locurile unde exista reflexie si am inchis partile laterale unde este tabla goala pana in cadrul usii cu material luat de la alta masina (Megane&Clio). Am pus mocheta neagra pe lateralele consolei la picioare soferului si a pasagerului si am decupat in locurile unde iese aerul pentru picioare (pasla sub ea). Mai am doar sa pun o garnitura intre bord si parbriz. Nu aveam la indemana nimic cand l-am montat. Este un loc prin care iese zgomot. Am astupat chiar si lateralele bordului unde sunt plasticele de pe montanti, pus pasla sub plastice. Nu prea am avut timp de ce mai voiam, ca lista era destul de lunga. Am facut totul in fuga ...

Ce sa zic, o placere sa mergi cu motorul turat la 4000-5000rpm, din pacate eu nu depasesc 3000rpm decat rar in depasiri mai rapide. Am facut chiar si o inregistrare video, poate am timp sa o prelucrez si sa o pun pe forum.

This post has been edited by IRONICK: 10 Aug 2009, 21:34


--------------------
CUGIR Albalux 11 1982 - B-11-LUX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AR-18-MOS
post 10 Aug 2009, 22:04
Post #2103


( -_・) ︻デ═一


Group: Members
Posts: 6.616
Joined: 19 August 07
From: Niedersachsen




Ce vreau sa te intreb este ca, cu cat estimezi ca ar fi crescut greutatea masinii in urma insonorizarii? Te intreb asta pentru ca nu am urmarit in totalitate cantitatea si tipul de material pe care l-ai folosit.


--------------------
BMW 730Ld '07 High Executive - AR - -
M-Benz C350CDI 7G-Tronic '12 Avantgarde
M-Benz E350CDI 9G-Tronic+ 4Matic & Airmatic
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 10 Aug 2009, 22:07
Post #2104


-


Group: Members
Posts: 22.548
Joined: 19 April 05
From: Romania




Nu stiu cat cantareste o rola de aluband, dar restul de materiale nu sar de cateva kg. Cred ca mai mult cantaresc greutatile atasate pe pedale, esapament, cablu ambreiaj, etc ...
Poate in total am mai pus 10-14kg pe masina. Dar daca scazi si greutatea scutului care acum este de fibra, eu zic ca este praf in ochi diferenta in plus.

This post has been edited by IRONICK: 10 Aug 2009, 22:14


--------------------
CUGIR Albalux 11 1982 - B-11-LUX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dia_ph2
post 11 Aug 2009, 12:20
Post #2105


Membru autentic


Group: Members
Posts: 333
Joined: 29 September 08
From: Targoviste




QUOTE(IRONICK @ 10 Aug 2009, 22:30)

Mai am doar sa pun o garnitura intre bord si parbriz. Nu aveam la indemana nimic cand l-am montat. Este un loc prin care iese zgomot.
*



Nu prea am inteles eu bine faza cu garnitura, daca poti sa detaliezi ar fi nemaipomenit. Pe peretele de foc partea dinspre habitaclu, ai pus ceva sub/peste izolatia originala?

La mine, cel mai mult zgomot intra pe la pedale, cel mai probabil cablul de ambreiaj. Cu toate ca l-am schimbat cu unul nou, apoi l-am prelucrat pe cel vechi pentru a se atasa cu piulita (concentrica cu cablul) in locul clemelor si garniturii presabile, tot mai intra destul zgomot pe acolo, mai ales daca pedala nu este ridicata putin cu varful piciorului.

This post has been edited by dia_ph2: 11 Aug 2009, 12:23


--------------------
Dacia Logan ph2, 1.4mpi 2008, Laureate, Abs
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 11 Aug 2009, 14:04
Post #2106


-


Group: Members
Posts: 22.548
Joined: 19 April 05
From: Romania




De izolatia originala nu m-am atins ca nu am de ce. Este vorba de gaura dintre parbriz si plansa de bord, de la montantul din stanga pana la cel din dreapta.

dacia_logan_int.jpg ( Size: 266.58k ) Number of downloads: 2599


--------------------
CUGIR Albalux 11 1982 - B-11-LUX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristio_79
post 14 Aug 2009, 13:23
Post #2107


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.335
Joined: 28 September 05
From: CONSTANTA




Cu toate ca am citit topicul, nu mai retin exact daca s-a discutat problema pe care o voi expune, chiar daca am Solenza.
Am asezat masina pe o rampa si m-am bagat sub ea, motorul fiind pornit, capota deschisa. Am sesizat un zgomot foarte strident, asemanator celui produs de loviturile unui ciocan intr-o tabla. Pe deasupra motorului, acel zgomot era mult atenuat.
Am dat jos scutul de tabla si zgomotul s-a diminuat si sub masina. Am ajuns la concluzia ca scutul reflecta o parte destul de mare a zgomotelor de sub motor.
Intrebarea ar fi: ce materiale as putea aplica pe partea superioara a scutului, avand in vedere temperaturile degajate de esapament ?


--------------------
Citroen / Peugeot C3 / 308 SX 1.4 HDI 2005 / Allure 1.5 BlueHDI 2020
Mai traiti? Bine...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 14 Aug 2009, 13:27
Post #2108


-


Group: Members
Posts: 22.548
Joined: 19 April 05
From: Romania




Pe scut se lipeste pasla (la fel ca aia neagra de pe capota sau tablier), iar in dreptul esapamentului se acopera cu folie de aluminiu reflectorizanta. Cel mai simplu, se achizitionaza una de la o ala masina ...dezmembrari, etc
Se gasesc la alea diesel in special, vw, etc

This post has been edited by IRONICK: 14 Aug 2009, 13:28


--------------------
CUGIR Albalux 11 1982 - B-11-LUX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristio_79
post 14 Aug 2009, 13:32
Post #2109


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.335
Joined: 28 September 05
From: CONSTANTA




Multumesc!


--------------------
Citroen / Peugeot C3 / 308 SX 1.4 HDI 2005 / Allure 1.5 BlueHDI 2020
Mai traiti? Bine...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 16 Aug 2009, 21:49
Post #2110


-


Group: Members
Posts: 22.548
Joined: 19 April 05
From: Romania




QUOTE(dia_ph2 @ 11 Aug 2009, 13:20)
cel mai mult zgomot
Se pare ca dupa ultima modificare vine peste mine acum zgomotul de rulare de la rotile din spate. La mers constant de la 80km/h pana pe la 125km/h am numai zgomot de rulare (rezonanta de 3000 nu mai o simt). La rotile din spate nu am facut mai nimic, am pus doar niste pasla sub mocheta neagra in dreptul oalelor in portbagaj. Insonorizarea asta pe etape din lipsa de timp incepe sa ma enerveze.


--------------------
CUGIR Albalux 11 1982 - B-11-LUX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dia_ph2
post 18 Aug 2009, 09:45
Post #2111


Membru autentic


Group: Members
Posts: 333
Joined: 29 September 08
From: Targoviste




Eu nu inteleg cum nu mai simti rezonanta de 3000+ rpm, din moment ce nu ai luat nici o masura pentru reducerea vibratiilor induse in structura.


--------------------
Dacia Logan ph2, 1.4mpi 2008, Laureate, Abs
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 18 Aug 2009, 09:59
Post #2112


-


Group: Members
Posts: 22.548
Joined: 19 April 05
From: Romania




Culmea, vibratia la 3000 se simte doar cu aerul pornit in frana de motor mai mult.
De obicei cauciucul isi pierde din proprietati in timp, probabil suportii aia sunt fleasca acum ...

La capitolul vibratii sunt multe pe lista, suspensie, directie, rigiditate caroserie, etc dar astea se rezolva cu alta masina.

This post has been edited by IRONICK: 18 Aug 2009, 10:16


--------------------
CUGIR Albalux 11 1982 - B-11-LUX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ciochy
post 18 Aug 2009, 11:00
Post #2113


Membru


Group: Members
Posts: 103
Joined: 15 February 08




cat estimezi un timp de lucru pt insonorizarea de in spate si de sub bord ?


--------------------
Oltcit Club 1993
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dia_ph2
post 18 Aug 2009, 12:52
Post #2114


Membru autentic


Group: Members
Posts: 333
Joined: 29 September 08
From: Targoviste




QUOTE(IRONICK @ 18 Aug 2009, 10:59)
De obicei cauciucul isi pierde din proprietati in timp, probabil suportii aia sunt fleasca acum ...
*



Da, in timp se intareste sau crapa, mai ales avand in vedere temperaturile ridicate. Deci, tot imi este neclar. Un test-drive - ceva?


--------------------
Dacia Logan ph2, 1.4mpi 2008, Laureate, Abs
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
GBi
post 18 Aug 2009, 17:00
Post #2115


Membru autentic


Group: Members
Posts: 264
Joined: 12 August 06




QUOTE(IRONICK @ 10 Aug 2009, 23:07)
Dar daca scazi si greutatea scutului care acum este de fibra ...
*



poti da mai multe detalii in legatura cu scutul de fibra , unde l-ai realizat si cat $$$ ? o poza cu el montat daca ai.

PS: cel din fibra nu mai are o rezonanta, precum are cel din metal? huh.gif


--------------------
Daciaaa Golan :)) KissFM 1.6 08 / ex. Laureate 1.4 04
Tot ce e bun tre' sa dispara !
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 18 Aug 2009, 23:18
Post #2116


-


Group: Members
Posts: 22.548
Joined: 19 April 05
From: Romania




Putem sa facem si drive-test, dar momentan sunt prins in diverse treburi, iar weekend-urile nu le mai petrec pe acasa. Mai peste o luna asa daca nu te grabesti ...
Scutul este facut de colegul YRX identic dupa cel de fabrica, dar nu are legatura cu rezonanta.


--------------------
CUGIR Albalux 11 1982 - B-11-LUX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sandy461229
post 19 Aug 2009, 11:16
Post #2117


Gica Contra


Group: Members
Posts: 703
Joined: 26 April 06
From: Bucuresti




Intrebare: Este sau nu necesara aplicarea de material insonorizant de tip ALUBAND pe polita difuzoarelor spate? Ma refer exclusiv la imbunatatirea sunetului difuzoarelor... Ar fi util un feedback de la cei care au facut asa ceva...impresii inainte/dupa


--------------------
Logan Ambiance 1.4 MPI 2004 - B39XXX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 19 Aug 2009, 12:02
Post #2118


-


Group: Members
Posts: 22.548
Joined: 19 April 05
From: Romania




Apropo de batatoare, unde este montat la Clio3.

DSC00048.JPG ( Size: 466.01k ) Number of downloads: 2758


--------------------
CUGIR Albalux 11 1982 - B-11-LUX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 21 Aug 2009, 00:58
Post #2119


-


Group: Members
Posts: 22.548
Joined: 19 April 05
From: Romania




QUOTE(IRONICK @ 10 Aug 2009, 22:30)
Ce sa zic, o placere sa mergi cu motorul turat la 4000-5000rpm
A picat fisa exact de unde se aude zgomotul de la peste 4000rpm. Era ultimul lucru la care ma gandeam, dar modul/tonalitatea cum se aude duce catre zgomotul de admisie. Deci trebuie adaptat rezonator pe admisie ...

This post has been edited by IRONICK: 21 Aug 2009, 00:59


--------------------
CUGIR Albalux 11 1982 - B-11-LUX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dia_ph2
post 21 Aug 2009, 06:18
Post #2120


Membru autentic


Group: Members
Posts: 333
Joined: 29 September 08
From: Targoviste




Exista deja un rezonator pe admisie, in carcasa filtrului de aer. De fapt, cam orice masina are asa ceva, mai mare sau mai mic (eficienta este direct proportionala cu volumul camerei), unele au 2 rezonatoare acordate pe frecvente diferite (ex. Astra H), altele au camera de expansiune (un exemplu ar fi Matiz).
remove_stock.jpg ( Size: 324.45k ) Number of downloads: 2539
dsc00034ib8.jpg ( Size: 174.8k ) Number of downloads: 2355


Zgomotul de peste 4000rpm este transmis majoritar pe calea aerului, spre deosebire de zgomotul la turatii mai mici, care se transmite majoritar in structura prin suporti motor, etc.


--------------------
Dacia Logan ph2, 1.4mpi 2008, Laureate, Abs
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 21 Aug 2009, 08:53
Post #2121


-


Group: Members
Posts: 22.548
Joined: 19 April 05
From: Romania




Peretele ala din filtru numai rezonator nu este.


--------------------
CUGIR Albalux 11 1982 - B-11-LUX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dia_ph2
post 21 Aug 2009, 15:20
Post #2122


Membru autentic


Group: Members
Posts: 333
Joined: 29 September 08
From: Targoviste




http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopi...dpost&p=1958832
Aici am postat un studiu interesant despre camere expansiune, rezonatoare, etc. Cel de la Astra H cu 2 tuburi de lungimi diferite este mai putin eficient decat in prima fotografie (nu stiu ce masina e), care are camere cu un volum mai mare (tot doua). Si la Logan, acel perete despartitor din cutia filtrului, formeaza o camera, deci un rezonator Helmholtz, nu side-branch (ex Corsa cu unul singur)


--------------------
Dacia Logan ph2, 1.4mpi 2008, Laureate, Abs
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 21 Aug 2009, 15:37
Post #2123


-


Group: Members
Posts: 22.548
Joined: 19 April 05
From: Romania




Pentru inceput o sa il anulez pe ala din cutia filtrului sa vedem cat de eficient este. De curiozitate scoate tubulatura care intra in cutia filtrului si accelereaza sa vezi ce urat face.

Sa nu mai zic ca la Clio exista o tablita in dreptul tubulaturii care ajuta la debit. Un sfert de sfera ...

ad.jpg ( Size: 85.15k ) Number of downloads: 2165


This post has been edited by IRONICK: 21 Aug 2009, 16:02


--------------------
CUGIR Albalux 11 1982 - B-11-LUX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 24 Aug 2009, 09:39
Post #2124


-


Group: Members
Posts: 22.548
Joined: 19 April 05
From: Romania




Am izolat rezonatorul din cutia filtrului. Nu sunt sigur de efecte, dar "parca" a mai scazut in intervalul 4000-4500rpm. Posibil sa gresesc, nu am masurat nivelul zgomotului. Mi se pare o tampenie sa scada zgomotul, daca mai are cineva timp de pierdut sa incerce.

Trebuie sa caut ceva documentatie specifica, ca la asa ceva nu m-am gandit pana acum.

This post has been edited by IRONICK: 24 Aug 2009, 10:12


--------------------
CUGIR Albalux 11 1982 - B-11-LUX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dia_ph2
post 24 Aug 2009, 13:12
Post #2125


Membru autentic


Group: Members
Posts: 333
Joined: 29 September 08
From: Targoviste




Este posibil sa fie o impresie reducerea zgomotului cu rezonatorul scos, asa cum baietii de aici http://www.astraforum.ro/forums/t/176.aspx?PageIndex=1 au scos rezonatorul (in 32 de pagini) si au pareri ba ca se imbunatateste comportamentul motorului, ba se imbunatateste zgomotul (atentie, calitativ), desi personal, cred ca rezonatorul scos poate produce booming pe un interval de turatie, etc. Multi dintre ei mai cred si ca, producatorul n-a avut ce face si a pus tuburile acolo degeaba, sau, la fel de rau, ca sunt pentru praf.
Legat de material de studiu, imi amintesc ca am postat mai demult un link catre o prezentare in flash de la B&K cu zgomotul generat de diverse componente (admisie, evacuare, etc), precum si ultimul link catre studiul realizat foarte de demult de catre Nasa, in materie de tobe pt evacuarea motoarelor de elicoptere (atentie, chiar daca este atat de vechi, este extrem de util, deoarece contine modul de calcul si comparatii intre teorie si practica).


This post has been edited by dia_ph2: 24 Aug 2009, 13:13


--------------------
Dacia Logan ph2, 1.4mpi 2008, Laureate, Abs
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 24 Aug 2009, 13:31
Post #2126


-


Group: Members
Posts: 22.548
Joined: 19 April 05
From: Romania




QUOTE(dia_ph2 @ 24 Aug 2009, 14:12)
Este posibil sa fie o impresie reducerea zgomotului cu rezonatorul scos
Pai eu asta cred, cica ala are mai multe roluri decat zgomotul. Chiar si ca rezerva de aer pentru turatii joase ... zic unii.

Rolul lui este doar de zgomot si atat. Pana acum simturile nu prea m-au dezamagit, dar teoretic cu el este mai bine. Bine, acum nici ala din cutie nu are o forma normala de rezonator.

This post has been edited by IRONICK: 24 Aug 2009, 14:09


--------------------
CUGIR Albalux 11 1982 - B-11-LUX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
loganmpi16
post 6 Sep 2009, 13:56
Post #2127


Membru autentic


Group: Members
Posts: 227
Joined: 31 March 09
From: Alexandria,




QUOTE(IRONICK @ 10 Aug 2009, 21:30)
In sfarsit am terminat de insonorizat usile si bordul. Rezultate exact cum m-am asteptat. Am pus pasla cu grosime de 2cm pe sub bord in locurile unde exista reflexie si am inchis partile laterale unde este tabla goala pana in cadrul usii cu material luat de la alta masina (Megane&Clio). Am pus mocheta neagra pe lateralele consolei la picioare soferului si a pasagerului si am decupat in locurile unde iese aerul pentru picioare (pasla sub ea). Mai am doar sa pun o garnitura intre bord si parbriz. Nu aveam la indemana nimic cand l-am montat. Este un loc prin care iese zgomot. Am astupat chiar si lateralele bordului unde sunt plasticele de pe montanti, pus pasla sub plastice. Nu prea am avut timp de ce mai voiam, ca lista era destul de lunga. Am facut totul in fuga ...

Ce sa zic, o placere sa mergi cu motorul turat la 4000-5000rpm, din pacate eu nu depasesc 3000rpm decat rar in depasiri mai rapide. Am facut chiar si o inregistrare video, poate am timp sa o prelucrez si sa o pun pe forum.
*


Ai reusit de pus garnitura intre bord si parbriz? Daca da, se poate ceva poze, indicatii privind provenienta.


--------------------
Renault Megane III Sport Tourer 1,5 dci 90hp 2011 Bussines
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dia_ph2
post 7 Sep 2009, 11:22
Post #2128


Membru autentic


Group: Members
Posts: 333
Joined: 29 September 08
From: Targoviste




In cele din urma, m-am decis si am achizitionat si restul traseului de evacuare de la un Aveo dezmembrat la numai 4000 km (intr-unul din posturile mele anterioare, am aratat ca am achizitionat toba finala, care seamana cu cea de pe Lacetti). Este vorba de toba intermediara si racordul flexibil. Intrucat o sa trec si de prima revizie in curand, o sa incerc sa montez unele dintre aceste elemente pe masina. Ma gandesc sa incerc prima oara toba intermediara (e mai mare in diametru decat cea de Logan, ceea ce inseamna atenuare mai buna; in plus este captusita la interior cu material absorbant, ceea ce inseamna o atenuare uniforma, spre deosebire de camera de expansiune goala de la Logan 1.4).
Diametrul tevii de esapament difera cu circa 1-2 mm, deci exclud varianta cu coliere, deci raman doua variante: sudata rigid sau flanse adaptoare. Este buna metoda de sudare cu flacara oxi-acetilenica? Se poate fara a demonta esapamentul? Daca demontez esapamentul o sa trebuiasca schimbata garnitura aceea de la imbinarea flexibila cu cele 2 suruburi cu arc? Cum pastrez aliniamentul general al coloanei de esapament? Intreb toate astea pt ca nu cunosc un service care sa se ocupe cu tobe in Targoviste, in plus am acces la un atelier cu posibilitate sudura in inox, flacara, etc.


--------------------
Dacia Logan ph2, 1.4mpi 2008, Laureate, Abs
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 7 Sep 2009, 18:22
Post #2129


步步


Group: Moderatori
Posts: 19.062
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




eu am sudat flexibilul pe traseu fara a se da vreo bucatica din traseul de la esapament jos. E loc suficient pentru sudura.


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dia_ph2
post 11 Sep 2009, 06:58
Post #2130


Membru autentic


Group: Members
Posts: 333
Joined: 29 September 08
From: Targoviste




Va chinuiti sa scapati de rezonanta de la 3000+ rpm si nu stiti cum? Cititi mai jos:

Intrucat am avut ceva drumuri de facut in conditii de autostrada, mi-am dat seama ca, rezonanta de peste 3000 rpm este una foarte suparatoare. Bine, ma mai enerveaza si boomingul in conditii de drum prost (ciment in loc de asfalt, sau asfalt cu granulatie mare), precum si pufaitul la ralanti al esapamentului (se accentueaza cu AC pornit). Ma mai enerva la inceput si rezonanta de la 2000rpm, dar de asta am scapat cu ajutorul unui batator acustic, pe care masina nu-l avea (ulterior am adaugat inca un batator acustic in acelasi loc cu primul, pentru a spori eficienta, eficienta care este proportionala cu masa; detalii de montaj gasiti intr-unul din posturile precedente).
Daca de pufaitul esapamentului stiu ca o sa scap cu ajutorul unei tobe intermediare absorbative, rezonanta pe un interval larg de la 3000-3800 rpm este o sarcina foarte dificila. Poate proveni de la esapament (asa cum s-au emis ipoteze), datorita lipsei racordului flexibil sau proiectarii insuficiente a tobelor; poate proveni de la suportii motorului, poate proveni de la structura caroseriei insuficient rigidizate, sau chiar de la panourile mari de tabla fara prea mult damping.
Ei, am decis sa incep cu ultima ipoteza si am realizat un mic experiment. Am pus un subwoofer pe scaunul soferului si am generat un semnal in intervalul 20-200 hz pentru a putea observa care dintre partile caroseriei vibreaza (principiul reciprocitatii).
Imag000.jpg ( Size: 201.94k ) Number of downloads: 697
Imag006.jpg ( Size: 191.35k ) Number of downloads: 670


Nu am fost catusi de putin surprins de montantul C de pe partea soferului, il stiam deja ca este foarte "gol", cu tabla subtire, fara rigidizari. Ma asteptam si la aripile de fata si la portbagaj, pentru ca suna a gol ciocanite cu degetul, dar, din fericire, nu par sa aibe o contributie semnificativa. Daca montantul C vibra aprox +/-5mm, celelalte panouri nu depaseau +/-1mm.
Imag005.jpg ( Size: 228.84k ) Number of downloads: 642


Am indesat de proba o bucata de burete in spatiul din interiorul montantului C (acces prin portbagaj) si am purces la drum pentru a constata minunea: am scapat de rezonanta!
Bineinteles, nu este o solutie care sa rigidizeze foarte bine (asa cum mi-as dori), dar se pare ca este totusi suficient de buna pentru a indeparta (ca si bonus) si zgomotul de frecventa joasa de pe drumurile proaste, precum si cel al subturarii (pragul la care se simte subturarea este mutat cam cu 200rpm mai jos, cam pe la 1200-1300rpm).
Cine are idee cum se poate realiza o rigidizare mai buna, este invitat sa o faca. Eu m-am gandit la ceva profil lipit cu mastic sau silicon, in genul capotei; mai studiez.

PS Asa arata toba intermediara si racordul flexibil pe care le-am achizitionat:
Imag008.jpg ( Size: 256.86k ) Number of downloads: 769


Toba este captusita cu material absorbant pe interior, sre deosebire de cea de pe Logan 1.4, care este o camera de expansiune goala, cu minime si maxime in atenuare.


--------------------
Dacia Logan ph2, 1.4mpi 2008, Laureate, Abs
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
102 Pages « < 69 70 71 72 73 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


2 User(s) are reading this topic (2 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 15th May 2025 - 01:10
Forum Renault