Antifonare capotă, inclusiv blană, pedalier
![]() ![]() ![]() |
Antifonare capotă, inclusiv blană, pedalier
klaus |
![]()
Post
#2071
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
|
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#2072
|
![]() - Group: Members Posts: 22.548 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
|
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
LuluMOB |
![]()
Post
#2073
|
![]() Membru cu pedale. Group: Members Posts: 1.136 Joined: 28 October 05 From: Iași ![]() |
Am luat blanita de capota si cea de perete foc.
2009_07_02_13_35_22_0001_resize.JPG ( Size: 208.17k ) Number of downloads: 2474 2009_07_02_13_36_06_0002_resize.JPG ( Size: 217.7k ) Number of downloads: 2661 Pe capota am pus patratele aluband in decupajele din dublura, 1 strat. Era bine sa fi pus 2? Era important sa fi umplut complet decupajele? 2009_07_02_13_38_49_0006_resize.JPG ( Size: 206.25k ) Number of downloads: 2702 2009_07_02_13_39_31_0007_resize.JPG ( Size: 277.81k ) Number of downloads: 2598 Pentru peretele antifoc ce tratament ar fi bun sub insonorizant? Aluband (in mai multe straturi, eventual), plus pasla? Cand am tras fir pentru CB, am scos trecerea de fire groasa, de langa servofrana si am desfacut-o din greseala in bucati, dupa care n-am mai pus-o foarte bine la loc. Mi-am dat seama inca o data acum, cand am reusit s-o montez corect, cat de mult zgomot intra pe acolo. Chiar si cu trecerea montata corect, e loc de imbunatatire. Oricum, acel mic panou de sub bord, in zona pedalelor, ajuta mult, e o zona nevralgica acolo. Bine, astea s-au mai spus demult si de multe ori. This post has been edited by LuluMOB: 6 Jul 2009, 10:24 |
--------------------
Dacia
Logan
ABS+ AC 1.4MPI 06/2007
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#2074
|
![]() - Group: Members Posts: 22.548 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
Pe capota nu este chiar asa de necesar alubandul. La peretele de foc merge sa pui 2 straturi de aluband (doar peste tabla, nu si traversa) si un strat de pasla suplimentar sub insonorizant. Daca ai mai avea inca o bucata de insonorizant negru sa astupi si gaura unde este cotul conductelor de ac este foarte bine.
|
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
LuluMOB |
![]()
Post
#2075
|
![]() Membru cu pedale. Group: Members Posts: 1.136 Joined: 28 October 05 From: Iași ![]() |
Pe scutul de sub motor se poate aplica vreun tratament? L-am data jos sa-l indrept si ma intreb daca merita sa aplic ceva folie bituminoasa de genul celei puse de dia_ph2 sau vreun burete.
|
--------------------
Dacia
Logan
ABS+ AC 1.4MPI 06/2007
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#2076
|
![]() - Group: Members Posts: 22.548 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
Pe ala nu poti decat sa lipesti un alt insonorizant preluat de la alta masina. De genul aluia negru, dar pe centru in dreptul tevii de la esapament folie metalica.
|
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
dia_ph2 |
![]()
Post
#2077
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 333 Joined: 29 September 08 From: Targoviste ![]() |
Am schimbat ultimii 2 suporti ai coloanei de esapament cu unii mai elastici (se vad in poza cateva posturi mai sus), si, parca nu se mai transmit asa puternic vibratiile in habitaclu. Poate o sa mai caut un suport pentru prima prindere, unul care sa reziste la temperaturi mai mari (pe cei originali, ultimii 2, scrie epdm si 80).
Stie cineva daca pufaitul esapamentului provine de la toba finala sau cea intermediara? Sau de la gatuirea de la iesirea tobei finale? |
--------------------
Dacia
Logan ph2, 1.4mpi
2008, Laureate, Abs
|
|
LuluMOB |
![]()
Post
#2078
|
![]() Membru cu pedale. Group: Members Posts: 1.136 Joined: 28 October 05 From: Iași ![]() |
Am pus insonorizantul de perete antifoc, cam mult chin si nu s-a asezat chiar perfect, el fiind facut pentru dieselare. A trebuit sa-l tai putin in dreptul conductei tur de benzina, ma intreb daca in timp conducta aia nu o sa se toceasca, fiindca acum ea freaca putin in pasla iar motorul evident se mai misca misca. O fi drobul de sare?
Bradutii de prindere pe care-i aveam nu prea mai tin, probabil au fost smulsi in loc sa fie desfiletati si aripioarele unisens ce tin loc de filet s-au cam rupt, cert e ca nu mai tin bine. Si nu cred ca gasesc in Iasi. Efecte sunt, se reduce zgomotul in zona mediilor si spre inalte, frecventele joase parca mai putin. Asta la ureche, fara aparate. Partea buna e ca modelul asta acopera si pompa abs, cum recomanda IRONICK. Urmeaza podeaua. Am gasit folie asemanatoare cu cea a lui dia_ph2, am s-o folosesc pe zonele mari, iar cu aluband ma bag prin colturi, pe la nervuri, etc. This post has been edited by LuluMOB: 17 Jul 2009, 19:50 |
--------------------
Dacia
Logan
ABS+ AC 1.4MPI 06/2007
|
|
Ciochy |
![]()
Post
#2079
|
Membru Group: Members Posts: 103 Joined: 15 February 08 ![]() |
am vibratii(zgomot) puternice de la muzica, la bara de reglare a scaunelor ... vreo idee cum sa le atenuez vibratiile ?
|
--------------------
Oltcit
Club
1993
|
|
LuluMOB |
![]()
Post
#2080
|
![]() Membru cu pedale. Group: Members Posts: 1.136 Joined: 28 October 05 From: Iași ![]() |
2009_07_17_16_30_00_0001_resize.JPG ( Size: 207.9k )
Number of downloads: 2449
2009_07_17_16_30_00_0002_resize.JPG ( Size: 173.87k ) Number of downloads: 1088 2009_07_17_16_30_00_0003_resize.JPG ( Size: 220.38k ) Number of downloads: 1040 L-am pus de proba, sa vad cum se aseaza. O sa-l desfac in partea de sus sa bag folie bituminoasa. This post has been edited by LuluMOB: 19 Jul 2009, 07:26 |
--------------------
Dacia
Logan
ABS+ AC 1.4MPI 06/2007
|
|
dia_ph2 |
![]()
Post
#2081
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 333 Joined: 29 September 08 From: Targoviste ![]() |
In urma unor cautari intense, am aflat cine este raspunzator pentru pufaitul de la ralanti al tevii de esapament, mai ales cu AC pornit: toba intermediara. Sunetul este cam asa:
![]() Gasind eu aceasta lucrare interesanta ![]() , mi-am dat seama ca, toba intermediara la motorizarea de 1.4, este de fapt o camera de expansiune, cu o atenuare de circa 6db la frecventele de aprox 325hz-975hz-etc, si cu atenuare nula la 650-1300hz-etc (vazusem in prealabil o astfel de toba sectionata la un centru de dezmembrari, fiind absolut goala). Analizand spectrul de zgomot al evacuarii la circa 1m distanta de capatul tevii, am aflat ca pufaitul este datorat insuficientei atenuari la frecvente medii-inalte (peste 1khz, cu precadere la frecventele mentionate 1300hz-2600hz-etc). Am confectionat din pvc urmatoarea toba, pe care am pus-o in prelungirea tevii de esapament: 1.jpg ( Size: 192.8k ) Number of downloads: 1227 2.jpg ( Size: 190.73k ) Number of downloads: 917 3.jpg ( Size: 176.98k ) Number of downloads: 876 Lungimea acesteia a fost aleasa ca fiind un sfert din lungimea efectiva a tobei intermediare existente, adica 67mm (cei curiosi pot face calculele pe baza materialului de mai sus, pentru a afla de ce am ales aceasta lungime). Diametrul "tobei" a fost ales pentru o atenuare de circa 9db cu toba goala, dar pe care am umplut-o pana la urma cu material absorbant, pentru a scapa de minimul/maximul de atenuare specific camerelor de expansiune goale. Per total, in acest grafic se vede rezultatul inainte/dupa, cu mentiunea ca, la ultima masuratoare, microfonul a fost mai aproape de teava de esapament cu lungimea tobei experimentale. untitled.jpg ( Size: 142.96k ) Number of downloads: 730 Rezultatul este acesta: ![]() Ca si o concluzie, cine nu vrea sa-si schimbe toba intermediara, poate confectiona o astfel de toba cu dimensiunile prezentate, care se poate atasa dupa toba finala (taind bineinteles teava si inserand-o aici). Dimensiunile sunt alese pentru a se putea incadra perfect in spatiul disponibil. Tip: nu uitati ca acesta a fost un experiment, de aceea am folosit pvc-ul. |
--------------------
Dacia
Logan ph2, 1.4mpi
2008, Laureate, Abs
|
|
burtosu |
![]()
Post
#2082
|
Membru Group: Members Posts: 102 Joined: 3 April 08 ![]() |
@dia_ph2 tota stima ptr munca depusa de tine si ceilalti membrii ai forumului in combaterea zgomotelor,dar,am si eu o inrebare ptr tine si nu numai,anume m-am mai pricopsit cu un batator acustic de 380 gr si as vrea sa-l montez imediat dupa intermediara sau altundeva,fac ceva sau ma agit degeaba,mentionez ca am unu de 400 gr in pozitia de fabrica si unul de 380 gr in ultimul cot al evacuarii.
This post has been edited by burtosu: 20 Jul 2009, 07:45 |
--------------------
dacia logan
logan
2008/kiss fm,1.6
- BZ-
|
|
dia_ph2 |
![]()
Post
#2083
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 333 Joined: 29 September 08 From: Targoviste ![]() |
Eu am pastrat un singur batator acustic pe pozitia care vine din fabrica. Asta spune aproape totul, din moment ce am experimentat destul de mult pozitia celui de-al doilea batator. Nu am experimentat insa cu cele 2 batatoare prinse in acelasi punct. Teoretic, asta ar insemna cresterea atenuarii la frecventa pe care sunt acordate (proportionala cu masa). Poate cel de diesel este acordat pe alta frecventa (invers proportionala cu elasticitatea), dar asta nu am cum sa stiu decat verificand experimental. Atunci da, s-ar putea obtine rezultate.
|
--------------------
Dacia
Logan ph2, 1.4mpi
2008, Laureate, Abs
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#2084
|
![]() - Group: Members Posts: 22.548 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
Mie a inceput sa imi treaca de modificari ... mai am niste materiale de pus prin masina si cam atat.
This post has been edited by IRONICK: 20 Jul 2009, 15:55 |
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
LuluMOB |
![]()
Post
#2085
|
![]() Membru cu pedale. Group: Members Posts: 1.136 Joined: 28 October 05 From: Iași ![]() |
Pai normal, cand incepi sa nu mai stii daca e pornit motorul sau nu, si cand te uiti la turometru sa vezi pe unde sta acul, te opresti.
|
--------------------
Dacia
Logan
ABS+ AC 1.4MPI 06/2007
|
|
burtosu |
![]()
Post
#2086
|
Membru Group: Members Posts: 102 Joined: 3 April 08 ![]() |
Am pus doua batatoare de benzinar pe pozitia de fabrica,iar cel de diesel l-am pus in ultimul cot al evacuarii,acum trebuie sa ies la un drum mai intins sa vad rezultatele(miercuri pana la Bucuresti).
|
--------------------
dacia logan
logan
2008/kiss fm,1.6
- BZ-
|
|
einstein1984 |
![]()
Post
#2087
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.389 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
|
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
Ciochy |
![]()
Post
#2088
|
Membru Group: Members Posts: 103 Joined: 15 February 08 ![]() |
mie nu vor sami dea aia de la dezmembrari batatoare, zic ca nu descompleteaza traseul de evacuare, retardatii
|
--------------------
Oltcit
Club
1993
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#2089
|
![]() - Group: Members Posts: 22.548 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
QUOTE(LuluMOB @ 20 Jul 2009, 17:05) Pai normal, cand incepi sa nu mai stii daca e pornit motorul sau nu, si cand te uiti la turometru sa vezi pe unde sta acul, te opresti ![]() Nu este nici chiar asa cum spui tu, dar daca o faceau asa din fabrica cum o am eu acum, nu se mai plangea nimeni de insonorizare. Eu am preferat varianta cea mai ieftina, efectul maxim. Mai am niste materiale de Megane&Clio, burete cu strat de cauciuc si niste pasla groasa. Saptamana viitoare vreau sa le pun si pe alea si termin cu capitolul insonorizare Logan. Ca nu am mai facut aproape mai nimic de anul trecut. In momentul de fata este in studiu impreuna cu YRX ceva carenaje, deflectoare si vortex. Sa speram ca nu trece iar anul ... This post has been edited by IRONICK: 20 Jul 2009, 21:23 |
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
valerica1 |
![]()
Post
#2090
|
![]() Membru Group: Members Posts: 116 Joined: 5 June 09 ![]() |
QUOTE(dia_ph2 @ 20 Jul 2009, 06:57) In urma unor cautari intense, am aflat cine este raspunzator pentru pufaitul de la ralanti al tevii de esapament, mai ales cu AC pornit: toba intermediara. Sunetul este cam asa: ![]() Gasind eu aceasta lucrare interesanta ![]() , mi-am dat seama ca, toba intermediara la motorizarea de 1.4, este de fapt o camera de expansiune, cu o atenuare de circa 6db la frecventele de aprox 325hz-975hz-etc, si cu atenuare nula la 650-1300hz-etc (vazusem in prealabil o astfel de toba sectionata la un centru de dezmembrari, fiind absolut goala). Analizand spectrul de zgomot al evacuarii la circa 1m distanta de capatul tevii, am aflat ca pufaitul este datorat insuficientei atenuari la frecvente medii-inalte (peste 1khz, cu precadere la frecventele mentionate 1300hz-2600hz-etc). Am confectionat din pvc urmatoarea toba, pe care am pus-o in prelungirea tevii de esapament: 1.jpg ( Size: 192.8k ) Number of downloads: 1227 2.jpg ( Size: 190.73k ) Number of downloads: 917 3.jpg ( Size: 176.98k ) Number of downloads: 876 Lungimea acesteia a fost aleasa ca fiind un sfert din lungimea efectiva a tobei intermediare existente, adica 67mm (cei curiosi pot face calculele pe baza materialului de mai sus, pentru a afla de ce am ales aceasta lungime). Diametrul "tobei" a fost ales pentru o atenuare de circa 9db cu toba goala, dar pe care am umplut-o pana la urma cu material absorbant, pentru a scapa de minimul/maximul de atenuare specific camerelor de expansiune goale. Per total, in acest grafic se vede rezultatul inainte/dupa, cu mentiunea ca, la ultima masuratoare, microfonul a fost mai aproape de teava de esapament cu lungimea tobei experimentale. untitled.jpg ( Size: 142.96k ) Number of downloads: 730 Rezultatul este acesta: ![]() Ca si o concluzie, cine nu vrea sa-si schimbe toba intermediara, poate confectiona o astfel de toba cu dimensiunile prezentate, care se poate atasa dupa toba finala (taind bineinteles teava si inserand-o aici). Dimensiunile sunt alese pentru a se putea incadra perfect in spatiul disponibil. Tip: nu uitati ca acesta a fost un experiment, de aceea am folosit pvc-ul. de acord cu tine dar dupa graficul tau se vede clar ca ai atenuat mai mult frecventele inalte si in nici un caz pe cele joase pe care daca tin bine minte tu vroiai sa le atenuezi e ff bine s-a atenuat destul de mult , inca o chestie vezi ca la frecvente de peste 1000Hz daca misti pozitia microfonului chiar cu si 2 cm fata de pozitia in care ai masurat prima configuratie , o sa ai niste diferente de masuratori de o sa te miri si zici ce buna configuratie am facut si in realitatea diferenta sa fie din cauza pozitiei microfonului This post has been edited by valerica1: 20 Jul 2009, 21:39 |
--------------------
sandero
2009
diverse
|
|
klaus |
![]()
Post
#2091
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
|
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
dia_ph2 |
![]()
Post
#2092
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 333 Joined: 29 September 08 From: Targoviste ![]() |
QUOTE(valerica1 @ 20 Jul 2009, 22:32) de acord cu tine dar dupa graficul tau se vede clar ca ai atenuat mai mult frecventele inalte si in nici un caz pe cele joase pe care daca tin bine minte tu vroiai sa le atenuezi Era vorba doar de pufaitul de la ralanti al tevii de esapament, lucru de care "m-am mai plans" pe-aici, pufait care se aude doar la ralanti, doar in exteriorul masinii, mai ales cu AC pornit. @Ironick: ce masuri ai luat pentru micsorarea zgomotului si vibratiilor induse in caroserie? |
--------------------
Dacia
Logan ph2, 1.4mpi
2008, Laureate, Abs
|
|
LuluMOB |
![]()
Post
#2093
|
![]() Membru cu pedale. Group: Members Posts: 1.136 Joined: 28 October 05 From: Iași ![]() |
Inainte de Logan am avut un R9 diesel pe care l-am donat cuiva de la tara. Masina aia avea blana pe capota, folii bituminoase pe peretele antifoc, covoare de cauciuc+burete dens sub mocheta pe toata podeaua, plus bucati mari de folie bituminoasa, la fel in usi si pe aripile spate, iar in portbagaj o 'mocheta' groasa gen pasla si pe lateral 'carenaje' interioare facute dintr-un soi de epdm. Daca as fi stiut, le-as fi pastrat. (Ca masina, era mai silentioasa troaca aia din 83 decat asta din 2007.)
dia_ph2, felicitari pentru localizarea pufaitului. Oare nu gasim o toba intermediara de la alta masina, care sa fie mai usor de adaptat? |
--------------------
Dacia
Logan
ABS+ AC 1.4MPI 06/2007
|
|
dia_ph2 |
![]()
Post
#2094
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 333 Joined: 29 September 08 From: Targoviste ![]() |
Da, cea de pe Logan 1.6/8v sau 1.6/16v (cu camera dubla).
|
--------------------
Dacia
Logan ph2, 1.4mpi
2008, Laureate, Abs
|
|
livium |
![]()
Post
#2095
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 85 Joined: 23 April 07 From: Suceava ![]() |
sa inteleg ca pentru 1.4 o toba mai buna ar fi de 1.6/8v sau 1.6/16v. Dar pt. 1.6/8v, ce ar fi recomandat ca sa mai scada din pufaituri?
|
--------------------
Dacia
Logan
Ambition 1.6MPI 2007
|
|
valerica1 |
![]()
Post
#2096
|
![]() Membru Group: Members Posts: 116 Joined: 5 June 09 ![]() |
cum arata o toba sectionata
|
--------------------
sandero
2009
diverse
|
|
dia_ph2 |
![]()
Post
#2097
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 333 Joined: 29 September 08 From: Targoviste ![]() |
Si eu care am crezut ca o sa ne arati o toba de Logan... nicidecum un fel de catalizator de pe cine stie ce masina...
|
--------------------
Dacia
Logan ph2, 1.4mpi
2008, Laureate, Abs
|
|
valerica1 |
![]()
Post
#2098
|
![]() Membru Group: Members Posts: 116 Joined: 5 June 09 ![]() |
in afara de forma nu difera cu nimic fata de cea de logan,
e de renault |
--------------------
sandero
2009
diverse
|
|
dia_ph2 |
![]()
Post
#2099
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 333 Joined: 29 September 08 From: Targoviste ![]() |
Stie cineva daca la Symbol cu motorul 1.2/16v, suportul motor este hidroelastic sau nu? Sandero cu aceasta motorizare, am vazut acum ca-l are identic cu cel de Logan 1.4. Ciudat este ca, la lansare, era expus un Sandero 1.2 cu suport motor diferit de ce este pe Logan.
|
--------------------
Dacia
Logan ph2, 1.4mpi
2008, Laureate, Abs
|
|
burtosu |
![]()
Post
#2100
|
Membru Group: Members Posts: 102 Joined: 3 April 08 ![]() |
Am un prieten cu simbol 1.2 16V si o sa fac o poza la suport si-o s-o postez.
|
--------------------
dacia logan
logan
2008/kiss fm,1.6
- BZ-
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 15th May 2025 - 03:55 |