DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

102 Pages « < 7 8 9 10 11 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Antifonare capotă, inclusiv blană, pedalier

Sony
post 13 May 2005, 20:24
Post #241


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.862
Joined: 30 August 04
From: Ban Land




Depinde cum este dirijat curentul din fantele de jos.
In ceea ce priveste aerul cald la admisie, nu face bine niciunui motor.


--------------------
Caruta cu doi cai frumosi 1945
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mario1980
post 15 May 2005, 11:05
Post #242


Membru autentic


Group: Members
Posts: 437
Joined: 8 April 05
From: Iasi




QUOTE(rdesign @ 13 May 2005, 19:54)
Stai linistit ca e cu mult mai putin. Nu neglija curentul de aer absorbit prin filtru, de catre motor, si care:
-este imens
-este rece - atentie ca provine din priza directa si nu de pe galeria de evacuare ca la alte masini cre sunt prevazute cu priza de aer cald;
-raceste si el carcasa filtrului;
Capota este ultimul element care poate contribui la racirea motorului.
Ca sa dau un exemplu pentru reflectie: Oare ce se fac masinile tunate cu capota din fibra de carbon, ce este extrem de usoara  dar si extrem de prost conductoare termic?
*



-este relativ imens, dar si filtrul are o suprafata mare, nu? Si mai este si cotul de plastic negru care duce aerul in filtru, corect?
-la alt masini, curentul de aer nu provine de pe galeria de evacuare, ci trece prin galeria de admisie care face corp comun cu ea, pentru a incalzi si favoriza omogenzarea amestecului de carburant, si este, cred, numai cazul carburatiei, ceea ce nu intra in discutie acum
-pentru ultima data : NU AM SPUS CA CHEDERUL ALA DUCE LA SUPRAINCALZIREA MOTORULUI!!! Care-i motivul pentru care imi spui mie de racirea motorului prin capota?

Eu pun o intrebare retorica: sa admitem ca se incalzeste aerul aspirat cu relativ putine grade. De ce sa le pierdem, atunci cind altii folosesc traiecte de admisie nichelate, pentru a mai cistiga la putere? Si, atentie!!! La turatii mari ale motorului, se va simti cu siguranta. Daca nu acum, mai vorbim la vara...

Ce treaba au BMW-urile aici? Curentul de aer rece circula sub capota, Klaus, si datorita curentilor care vin dinspre in jos, cit si datorita unui efect, iarta-ma daca nu-mi aduc aminte care exact, ce face ca un jet de aer sa aiba tendinta de a circula pe linga un perete, mai degraba decit prin loc deschis.

In concluzie: fiecare este responsabil pentru actiunile sale. Eu am spu ce-am avut de spus.

Repet : Ce este bine pentru altii, nu inseamna ca este bine si pentru tine.


--------------------
Dacia Logan dci Preference 2006 - SV ?? ???
Adesea, aproape fiecare om tolereaza prostia celui de linga el, atit timp cit nu ii uzurpa propria prostie.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
rdesign
post 15 May 2005, 11:56
Post #243


Membru


Group: Members
Posts: 159
Joined: 25 December 04
From: Craiova




QUOTE(mario1980 @ 15 May 2005, 11:05)
... cit si datorita unui efect, iarta-ma daca nu-mi aduc aminte care exact, ce face ca un jet de aer sa aiba tendinta de a circula pe linga un perete, mai degraba decit prin loc deschis..
*



Efectul Coanda ca era roman si tine de istoria noastra...


--------------------
dacia logan - DJ 2810
Am facut atat de multe in viata incat nu stiu daca o sa ies la pensie popa sau medic ginecolog!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 15 May 2005, 16:55
Post #244


步步


Group: Moderatori
Posts: 19.062
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




Au si BMW-urile rolul lor, pentru ca demonstreaza, cel putin ochiometric, importanta mai redusa a curentului de aer care intra prin masca fata superioara (dar acolo este amplasat altfel si radiatorul).
Discutia este pe cale sa degenereze, in lipsa unor date concrete, date de masuratori clare.
Cert este un lucru: chederul ala are un rol in reducerea vibratiilor capotei, insa nu se poate spune clar ce rol are in incalzirea motorului (desi ca contraargument se poate folosi deductia: lumea zice ca nu mai intra asa mult praf, deci prin fanta aia intra praf, care evident ca venea cu un... curent de aer, care acuma, daca nu mai intra praful, nu mai exista (curentul de aer...)). Si acum una bucata contraargument referitoare la efectul coanda: tendinta de lipire a curentului de aer la sprafata are loc in cazul unei suprafete netede. Ori capota prezinta oarece nervuri. Aici argumentul cu efectul coanda este subred.
Ramane, dupa parerea mea, ca problema influenta buretelui aluminizat + chederul ce intrerupe curentul dintre capota si caroserie asupra temperaturii din compartimentul motor, cu repercursiuni asupra temperaturii aerului aspirat si de aici asupra cantitatii de oxigen din admisie. Parerea mea sincera insa se mentine ca influenta este neglijabila, dar nu pot sa bag mana in foc pentru asta.


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dragosmanea
post 20 May 2005, 09:45
Post #245


DA, am Logan!


Group: Members
Posts: 202
Joined: 17 February 05
From: Bucuresti




Hai sa pun si eu o intrebare, cred ca aici isi are locul. Acum cateva zile am incins bine motorul circuland in aglomeratie. Ajuns acasa, am pus mana pe capota si de-abia daca era calduta. Am ridicat-o si tabla propriu-zisa era f putin calda, in schimb nervurile (sau cum le zice) alea de pe tabla de la capota in interior, frigeau de nu puteai tine mana pe ele. De ce aceasta diferenta mare de temperatura? Caci totusi nu am mers cu mai mult de 20km/h si a stat masina pe loc cam 5 min pana am deschis capota, nu cred ca avea cum sa se raceasca din mers. Asta ma face sa cred ca racirea motorului si a compartimentului motor nu are absolut nici o legatura cu capota. (zicea cineva mai demult ca o parte din racire se face prin capota)


--------------------
Dacia LOGAN Preference 1.4 - LGN
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andreic
post 20 May 2005, 21:41
Post #246


Membru autentic


Group: Members
Posts: 415
Joined: 18 January 05
From: Bucuresti




QUOTE(mario1980)
datorita unui efect, iarta-ma daca nu-mi aduc aminte care exact, ce face ca un jet de aer sa aiba tendinta de a circula pe linga un perete, mai degraba decit prin loc deschis.

Cred ca vorbesti de efectul Coanda.


--------------------
Dacia Logan Ambition 1.6 mpi - B-xx-yyy
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mario1980
post 25 May 2005, 13:18
Post #247


Membru autentic


Group: Members
Posts: 437
Joined: 8 April 05
From: Iasi




Ma iertati daca mi-a scapat. Poate-mi spune si mie cineva de unde anume in Iasi, pot cumpara pisla, si/sau aluband ?

Multumesc!


--------------------
Dacia Logan dci Preference 2006 - SV ?? ???
Adesea, aproape fiecare om tolereaza prostia celui de linga el, atit timp cit nu ii uzurpa propria prostie.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gattoman
post 25 May 2005, 13:57
Post #248


Membru autentic


Group: Members
Posts: 511
Joined: 24 December 04
From: ---




ai cautat la dedeman? sigur o sa gasesti acolo.


--------------------
Tractor U650 16v z - K-MR-589
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mario1980
post 25 May 2005, 14:18
Post #249


Membru autentic


Group: Members
Posts: 437
Joined: 8 April 05
From: Iasi




QUOTE(gattoman @ 25 May 2005, 13:57)
ai cautat la dedeman? sigur o sa gasesti acolo.
*


Aluband nu mai tin minte dac-am intrebat, dar pisla sigur n-au...


--------------------
Dacia Logan dci Preference 2006 - SV ?? ???
Adesea, aproape fiecare om tolereaza prostia celui de linga el, atit timp cit nu ii uzurpa propria prostie.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 25 May 2005, 20:32
Post #250


步步


Group: Moderatori
Posts: 19.062
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




http://www.denbraven.ro/contact.htm
Vedeti pe la Iasi, au depozit si dau si la bucata de la depozit, nu numai en-gros.


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Anakin
post 25 May 2005, 21:03
Post #251


Membru


Group: Members
Posts: 157
Joined: 22 May 05
From: Bucuresti/Vitan





Se gaseste pisla la ei?Poti sa i-mi dai si mie mai multe detalii?


--------------------
Dacia Logan cameleon - B 51 ATO
Forta sa fie cu voi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dsign
post 26 May 2005, 00:46
Post #252


Led Tuning Man


Group: Members
Posts: 3.498
Joined: 24 November 03
From: Bucuresti




intrebare stupida dupa parerea mea, atit timp cit dumneata esti din Bucuresti. Fuguta la tirgul Vitan si gasesti o multime de tipuri de pisla. Den Braven nu are cum sa aibe pisla!


--------------------
D Logan 2004 Preference 1.6MPI Egee - B 48 CUP
http://youtu.be/OQ-ukXOBfI4
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
carman
post 26 May 2005, 03:34
Post #253


Membru


Group: Members
Posts: 159
Joined: 9 May 05




Pun si eu o intrebare referitoare la cheder, poate stupida... dar a incercat cineva o solutie care sa impace si "capra" si "varza" ? Adica montat chederul doar pe laterale sau doar in fata ?
Efectul asupra vibratiilor ar trebui sa fie similar. S-ar castiga insa putina aerisire... Sa nu uitam totusi ca aerul fierbinte are o tendinta naturala de a se ridica. Ma refer in special la mersul masinii pe timp de canicula in oras.


--------------------
◊ ◊ - ◊
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
collinro2
post 26 May 2005, 06:09
Post #254


Membru autentic


Group: Members
Posts: 457
Joined: 22 August 04
From: Iasi




Pisla nu se gaseste in Iasi. Cel putin nu am gasit eu. Se gaseste in Republica Moldova, cine are relatii. Cam 85000 lei mp. Aluband se gaseste la reprezentanta DenBraven, pe strada Spancioc. Se merge pe Eternitate din Podul de Fier si la un moment dat, dupa ce se trece de o biserica se face la stinga. Aveti banner al firmei la strada, ce va directioneaza.


--------------------
renault megane 2.2 2006 1,5dCi 80CP - IS-05-GP?
We are what we repeatedly do; al naibii de adevarat...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Slider
post 26 May 2005, 06:54
Post #255


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.279
Joined: 5 December 03
From: Cernavoda




Carman eu cred ca daca ar fi trebuit ventilat compartimentul motor prin partea superioara (capota) ar fi facut din fabrica cevasilea grile de aerisire pe acolo. ceea ce nu am vazut la nici o masina pina acum.


--------------------
LOGAN Ambiance - CT-xx-xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 26 May 2005, 10:30
Post #256


步步


Group: Moderatori
Posts: 19.062
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




refeitor la cheder: uitati-va la noul land rover si range rover. Care sta bine-mersi cu cheder...


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Anakin
post 26 May 2005, 21:23
Post #257


Membru


Group: Members
Posts: 157
Joined: 22 May 05
From: Bucuresti/Vitan




QUOTE(Dsign @ 26 May 2005, 01:46)
intrebare stupida dupa parerea mea, atit timp cit dumneata esti din Bucuresti. Fuguta la tirgul Vitan si gasesti o multime de tipuri de pisla.  Den Braven nu are cum sa aibe pisla!
*


Si raspunsul pe masura.......pai crezi dumneata ca toata lumea stie ce si cum?Crezi ca toti sunt asa destepti ?Am zis si eu sau mai bine am presupus din ce zicea Klaus ca se va gasi pe acolo ce caut eu...........in tirg este dar e subtire!Eu vreau mai groasa,cam de 6-7 cm.Daca stie careva ceva sa i-mi dea si mie de veste!


--------------------
Dacia Logan cameleon - B 51 ATO
Forta sa fie cu voi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
collinro2
post 27 May 2005, 05:44
Post #258


Membru autentic


Group: Members
Posts: 457
Joined: 22 August 04
From: Iasi




Presupun ca pisla de 6-7cm grosime pe care o cauti vrei sa o folosesti la masina. Spune-mi si mie unde vrei sa o pui in masina. La grosimea asta ma indoiesc.


--------------------
renault megane 2.2 2006 1,5dCi 80CP - IS-05-GP?
We are what we repeatedly do; al naibii de adevarat...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 27 May 2005, 10:06
Post #259


步步


Group: Moderatori
Posts: 19.062
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




Cea din targ are 5 mm grosime, si mai au si de 1 cm - 1,3 cm (cred ca pe acolo)
Pentru dorinta de 6-7 cm grosime... Eu zic sa te uiti la mana ta. Are in latime cca. 6-7 cm, daca o ai mare 8 cm... Si acum inchipuieti cum arata o pasla de grosime cat latimea mainii... Sau gandeste-te ca polistirenul de fatade are 5 cm grosime...


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mario1980
post 27 May 2005, 10:43
Post #260


Membru autentic


Group: Members
Posts: 437
Joined: 8 April 05
From: Iasi




Poate cineva care a facut o izolare fonica cu aluband si pisla sa estimeze cite Kg totalizeaza materialele folosite?

Multumesc!


--------------------
Dacia Logan dci Preference 2006 - SV ?? ???
Adesea, aproape fiecare om tolereaza prostia celui de linga el, atit timp cit nu ii uzurpa propria prostie.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 27 May 2005, 11:29
Post #261


步步


Group: Moderatori
Posts: 19.062
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




Aluband intra la podea cca. 2,5 - 3 suluri de 20 cm latime (la mine a intrat unul si ceva de 15 cm si unul si ceva de 20). Daca are 2-3 kg un sul, hai patru cu greu = pana in 12 kg.
Pasla care e cca 2x4,5 nu e mai grea de 3-5 kg.
Cu totul, cu marje mari nu cred sa depaseasca 20 kg.
Daca mai pui si in portbagaj, si pe peretele antifoc, sa zicem cu mare indulgenta 30kg (dar eu cred ca este undeva pe la 15-20)


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Anakin
post 27 May 2005, 21:32
Post #262


Membru


Group: Members
Posts: 157
Joined: 22 May 05
From: Bucuresti/Vitan





Da Klaus,pisla o vreau eu la grosimea aia(merge si mai mica minim 4 cm dar cu un adaos de burete) si voi scoate polistirenul ala.Pentru peretele de la motor am o blana de la alta masina si cu mici retusuri o sa o pun acolo.


--------------------
Dacia Logan cameleon - B 51 ATO
Forta sa fie cu voi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 30 May 2005, 10:13
Post #263


步步


Group: Moderatori
Posts: 19.062
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




Pai pune mai multe straturi, ce crezi ca le pute gura laugh.gif ?
Insa ia in considerare ca pasla se comprima la greutate, ceea ce face ca sa "traga" dupa ea si mocheta. Iar mocheta este prinsa pe laterale in niste chestii de plastic de intra sub cheder. O sa fie cam in tensiune mocheta aia...


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dsign
post 30 May 2005, 13:05
Post #264


Led Tuning Man


Group: Members
Posts: 3.498
Joined: 24 November 03
From: Bucuresti




blink.gif pisla de 6-7 cm???!! poti pune pe sub mocheta asa ceva, dar pe laterale trebuie sa pui ceva mai subtire ca o sa iti iasa mocheta cuu tot cu prinderea de plastic de sub chedere.

off-topic: amice Anakin , n-ai zis ce fel de pisla doresti, asa ca mi s-a parut stupida intrebarea. puteai sa spui ca nu vrei din aia din vitan, desi nu vad de ce nu ti-ar fi de folos. doar am zis ca mi-am pus pisla din aia pe sub mocheta din spatele banchetei, sub luneta, si am sunet muuult imbunatatit calitativ (zgomote exterioare si muzica) . Dar citeste lumea? nu citeste, normal.


--------------------
D Logan 2004 Preference 1.6MPI Egee - B 48 CUP
http://youtu.be/OQ-ukXOBfI4
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Anakin
post 30 May 2005, 21:27
Post #265


Membru


Group: Members
Posts: 157
Joined: 22 May 05
From: Bucuresti/Vitan




Si de unde ai luat tu pisla daia amice dsign?Poate ca unii nu au timp sa citeasca tot si nici cind dai search nu gasesti ce cauti!Poate ca daca esti asa amabil amice dsign,i-mi zici si mie unde pot gasi pisla daia!Daca nu o sa pun 2 straturi(cum zice klaus) ca sigur o sa elimin polistirenul ala.Stiu ca e prinsa in 3 braduti pe lateral sub bord si sunt destul de tapeni,am dat si scaunele jos(destul de usor)si am vazut cam ce e de facut,cind o sa intru in concediu o sa fac mai multe in privinta izolarii fonice si termice la podea,plafon si portiere(sper sa gasesc intre timp ce caut).
ps...si de cite feluri sunt pislele astea amice dsign?Aia din vitan nu e pisla?Sau mai exista si alte feluri?

This post has been edited by Anakin: 30 May 2005, 21:31


--------------------
Dacia Logan cameleon - B 51 ATO
Forta sa fie cu voi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 31 May 2005, 11:52
Post #266


步步


Group: Moderatori
Posts: 19.062
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




Pai pasla e de mai multe feluri: mai groasa si mai subtire...
Ma scuzati, nu m-am putut abtine...

Problema reala este ca nu o sa gasesti pasla de 6-7 cm, ci doar de pana in 1,5 cm. Dar asa cum am mai zis, poti sa o pui in mai multe straturi, Insa mocheta aia nu va mai sta cum trebuie, plus ca o sa ai niste probleme cu pedalele (datorita compresibilitatii mari ai paslei groase).
Plus ca eu nu ma refeream la agrafele de prindere (braduti), ci la suportii de plastic de sub chederul de la usa (scoate chederul sa vezi despre ce vorbesc). Si o sa fie probleme cu stabilitatea punctului de contact al piciorului.
Eu cand ma apuc de o treaba in genere ma documentez. Si mi-am pus problema de ce nu este folosita pasla mai groasa la masini... Care a r fi consecintele folosirii, care ar fi costurile, care ar fi metodele de prindere si problemele ridicate etc...


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Anakin
post 31 May 2005, 21:32
Post #267


Membru


Group: Members
Posts: 157
Joined: 22 May 05
From: Bucuresti/Vitan





Am gasit de 3 cm.Cred ca o sa fie suficienta.Nu o sa fie probleme cu grosimea pentru ca o sa elimin sau in cel mai rau caz daca o fi ceva probleme o sa tai cit pot de subtire polistirenul ala ca sa stea bine mocheta.Si bagheta aia de care zici tu(cred ca am inteles bine)e prinsa in capse de mocheta si la mine pe acolo am tras firul pentru acuantorul de la portbaj.Nu cred sa apara probleme,in tot acest timp am cautat si citit cit am reusit eu si cu ce mai stiu si eu,sper sa fac o treaba buna.O sa va zic ce rezultate am obtinut dupa ce voi termina lucrarea. biggrin.gif


--------------------
Dacia Logan cameleon - B 51 ATO
Forta sa fie cu voi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dsign
post 2 Jun 2005, 02:02
Post #268


Led Tuning Man


Group: Members
Posts: 3.498
Joined: 24 November 03
From: Bucuresti




amice Anakin, abia astept sa ne spui ce si cum... de parca n-as fi pomenit de atitea ori numele "vitan", nu inteleg unde am gresit... ma rogi cu atita insistenta sa iti spun unde. cind eu tocmai ti-am zis... in fine, daca ai ceva cu mine (io sigur n-am), ne "batem" pe privat.

sfatul meu: (la fel ca si al lui klaus) nu renunta la placa de polistiren, cel mult subtiaz-o dedesubt ca sa nu-i strici forma... si totusi ai grija pe laterale, sa nu iasa mocheta afara cu tot cu bagheta aia din cauza grosimii.


--------------------
D Logan 2004 Preference 1.6MPI Egee - B 48 CUP
http://youtu.be/OQ-ukXOBfI4
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Anakin
post 2 Jun 2005, 22:15
Post #269


Membru


Group: Members
Posts: 157
Joined: 22 May 05
From: Bucuresti/Vitan





Mersi pt "sfaturi"amice dsign,dar ce e in vitan nu prea i-mi place.O sa caut eu(si sper sa gasesc)si prin alte parti.


--------------------
Dacia Logan cameleon - B 51 ATO
Forta sa fie cu voi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Alecs_TGA
post 2 Jun 2005, 22:16
Post #270


Membru autentic


Group: Members
Posts: 778
Joined: 31 January 05




si-a cumparat cineva pasla din vitan?? cat este metrul????


--------------------
Dacia LOGAN Laureate - XXX
BUCURESTI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
102 Pages « < 7 8 9 10 11 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 17th June 2025 - 08:35
Forum Renault