Antifonare capotă, inclusiv blană, pedalier
![]() ![]() ![]() |
Antifonare capotă, inclusiv blană, pedalier
Sony |
![]()
Post
#241
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.862 Joined: 30 August 04 From: Ban Land ![]() |
|
||
--------------------
Caruta
cu doi cai frumosi
1945
|
|||
mario1980 |
![]()
Post
#242
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 437 Joined: 8 April 05 From: Iasi ![]() |
QUOTE(rdesign @ 13 May 2005, 19:54) Stai linistit ca e cu mult mai putin. Nu neglija curentul de aer absorbit prin filtru, de catre motor, si care: -este imens -este rece - atentie ca provine din priza directa si nu de pe galeria de evacuare ca la alte masini cre sunt prevazute cu priza de aer cald; -raceste si el carcasa filtrului; Capota este ultimul element care poate contribui la racirea motorului. Ca sa dau un exemplu pentru reflectie: Oare ce se fac masinile tunate cu capota din fibra de carbon, ce este extrem de usoara dar si extrem de prost conductoare termic? -este relativ imens, dar si filtrul are o suprafata mare, nu? Si mai este si cotul de plastic negru care duce aerul in filtru, corect? -la alt masini, curentul de aer nu provine de pe galeria de evacuare, ci trece prin galeria de admisie care face corp comun cu ea, pentru a incalzi si favoriza omogenzarea amestecului de carburant, si este, cred, numai cazul carburatiei, ceea ce nu intra in discutie acum -pentru ultima data : NU AM SPUS CA CHEDERUL ALA DUCE LA SUPRAINCALZIREA MOTORULUI!!! Care-i motivul pentru care imi spui mie de racirea motorului prin capota? Eu pun o intrebare retorica: sa admitem ca se incalzeste aerul aspirat cu relativ putine grade. De ce sa le pierdem, atunci cind altii folosesc traiecte de admisie nichelate, pentru a mai cistiga la putere? Si, atentie!!! La turatii mari ale motorului, se va simti cu siguranta. Daca nu acum, mai vorbim la vara... Ce treaba au BMW-urile aici? Curentul de aer rece circula sub capota, Klaus, si datorita curentilor care vin dinspre in jos, cit si datorita unui efect, iarta-ma daca nu-mi aduc aminte care exact, ce face ca un jet de aer sa aiba tendinta de a circula pe linga un perete, mai degraba decit prin loc deschis. In concluzie: fiecare este responsabil pentru actiunile sale. Eu am spu ce-am avut de spus. Repet : Ce este bine pentru altii, nu inseamna ca este bine si pentru tine. |
--------------------
Dacia
Logan
dci Preference 2006
- SV ?? ??? Adesea, aproape fiecare om tolereaza prostia celui de linga el, atit timp cit nu ii uzurpa propria prostie.
|
|
rdesign |
![]()
Post
#243
|
![]() Membru Group: Members Posts: 159 Joined: 25 December 04 From: Craiova ![]() |
|
--------------------
dacia
logan
- DJ 2810 Am facut atat de multe in viata incat nu stiu daca o sa ies la pensie popa sau medic ginecolog!
|
|
klaus |
![]()
Post
#244
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
Au si BMW-urile rolul lor, pentru ca demonstreaza, cel putin ochiometric, importanta mai redusa a curentului de aer care intra prin masca fata superioara (dar acolo este amplasat altfel si radiatorul).
Discutia este pe cale sa degenereze, in lipsa unor date concrete, date de masuratori clare. Cert este un lucru: chederul ala are un rol in reducerea vibratiilor capotei, insa nu se poate spune clar ce rol are in incalzirea motorului (desi ca contraargument se poate folosi deductia: lumea zice ca nu mai intra asa mult praf, deci prin fanta aia intra praf, care evident ca venea cu un... curent de aer, care acuma, daca nu mai intra praful, nu mai exista (curentul de aer...)). Si acum una bucata contraargument referitoare la efectul coanda: tendinta de lipire a curentului de aer la sprafata are loc in cazul unei suprafete netede. Ori capota prezinta oarece nervuri. Aici argumentul cu efectul coanda este subred. Ramane, dupa parerea mea, ca problema influenta buretelui aluminizat + chederul ce intrerupe curentul dintre capota si caroserie asupra temperaturii din compartimentul motor, cu repercursiuni asupra temperaturii aerului aspirat si de aici asupra cantitatii de oxigen din admisie. Parerea mea sincera insa se mentine ca influenta este neglijabila, dar nu pot sa bag mana in foc pentru asta. |
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
dragosmanea |
![]()
Post
#245
|
![]() DA, am Logan! Group: Members Posts: 202 Joined: 17 February 05 From: Bucuresti ![]() |
Hai sa pun si eu o intrebare, cred ca aici isi are locul. Acum cateva zile am incins bine motorul circuland in aglomeratie. Ajuns acasa, am pus mana pe capota si de-abia daca era calduta. Am ridicat-o si tabla propriu-zisa era f putin calda, in schimb nervurile (sau cum le zice) alea de pe tabla de la capota in interior, frigeau de nu puteai tine mana pe ele. De ce aceasta diferenta mare de temperatura? Caci totusi nu am mers cu mai mult de 20km/h si a stat masina pe loc cam 5 min pana am deschis capota, nu cred ca avea cum sa se raceasca din mers. Asta ma face sa cred ca racirea motorului si a compartimentului motor nu are absolut nici o legatura cu capota. (zicea cineva mai demult ca o parte din racire se face prin capota)
|
--------------------
Dacia
LOGAN
Preference 1.4
- LGN
|
|
andreic |
![]()
Post
#246
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 415 Joined: 18 January 05 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(mario1980) datorita unui efect, iarta-ma daca nu-mi aduc aminte care exact, ce face ca un jet de aer sa aiba tendinta de a circula pe linga un perete, mai degraba decit prin loc deschis. Cred ca vorbesti de efectul Coanda. |
--------------------
Dacia
Logan
Ambition 1.6 mpi
- B-xx-yyy
|
|
mario1980 |
![]()
Post
#247
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 437 Joined: 8 April 05 From: Iasi ![]() |
Ma iertati daca mi-a scapat. Poate-mi spune si mie cineva de unde anume in Iasi, pot cumpara pisla, si/sau aluband ?
Multumesc! |
--------------------
Dacia
Logan
dci Preference 2006
- SV ?? ??? Adesea, aproape fiecare om tolereaza prostia celui de linga el, atit timp cit nu ii uzurpa propria prostie.
|
|
gattoman |
![]()
Post
#248
|
Membru autentic Group: Members Posts: 511 Joined: 24 December 04 From: --- ![]() |
ai cautat la dedeman? sigur o sa gasesti acolo.
|
--------------------
Tractor
U650 16v
z
- K-MR-589
|
|
mario1980 |
![]()
Post
#249
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 437 Joined: 8 April 05 From: Iasi ![]() |
|
--------------------
Dacia
Logan
dci Preference 2006
- SV ?? ??? Adesea, aproape fiecare om tolereaza prostia celui de linga el, atit timp cit nu ii uzurpa propria prostie.
|
|
klaus |
![]()
Post
#250
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
http://www.denbraven.ro/contact.htm
Vedeti pe la Iasi, au depozit si dau si la bucata de la depozit, nu numai en-gros. |
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
Anakin |
![]()
Post
#251
|
![]() Membru Group: Members Posts: 157 Joined: 22 May 05 From: Bucuresti/Vitan ![]() |
Se gaseste pisla la ei?Poti sa i-mi dai si mie mai multe detalii? |
--------------------
Dacia
Logan cameleon
- B 51 ATO Forta sa fie cu voi
|
|
Dsign |
![]()
Post
#252
|
![]() Led Tuning Man Group: Members Posts: 3.498 Joined: 24 November 03 From: Bucuresti ![]() |
intrebare stupida dupa parerea mea, atit timp cit dumneata esti din Bucuresti. Fuguta la tirgul Vitan si gasesti o multime de tipuri de pisla. Den Braven nu are cum sa aibe pisla!
|
--------------------
D
Logan
2004 Preference 1.6MPI Egee
- B 48 CUP http://youtu.be/OQ-ukXOBfI4
|
|
carman |
![]()
Post
#253
|
![]() Membru Group: Members Posts: 159 Joined: 9 May 05 ![]() |
Pun si eu o intrebare referitoare la cheder, poate stupida... dar a incercat cineva o solutie care sa impace si "capra" si "varza" ? Adica montat chederul doar pe laterale sau doar in fata ?
Efectul asupra vibratiilor ar trebui sa fie similar. S-ar castiga insa putina aerisire... Sa nu uitam totusi ca aerul fierbinte are o tendinta naturala de a se ridica. Ma refer in special la mersul masinii pe timp de canicula in oras. |
--------------------
◊
◊
- ◊
|
|
collinro2 |
![]()
Post
#254
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 457 Joined: 22 August 04 From: Iasi ![]() |
Pisla nu se gaseste in Iasi. Cel putin nu am gasit eu. Se gaseste in Republica Moldova, cine are relatii. Cam 85000 lei mp. Aluband se gaseste la reprezentanta DenBraven, pe strada Spancioc. Se merge pe Eternitate din Podul de Fier si la un moment dat, dupa ce se trece de o biserica se face la stinga. Aveti banner al firmei la strada, ce va directioneaza.
|
--------------------
renault
megane 2.2
2006 1,5dCi 80CP
- IS-05-GP? We are what we repeatedly do; al naibii de adevarat...
|
|
Slider |
![]()
Post
#255
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.279 Joined: 5 December 03 From: Cernavoda ![]() |
Carman eu cred ca daca ar fi trebuit ventilat compartimentul motor prin partea superioara (capota) ar fi facut din fabrica cevasilea grile de aerisire pe acolo. ceea ce nu am vazut la nici o masina pina acum.
|
--------------------
LOGAN
Ambiance
- CT-xx-xxx
|
|
klaus |
![]()
Post
#256
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
refeitor la cheder: uitati-va la noul land rover si range rover. Care sta bine-mersi cu cheder...
|
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
Anakin |
![]()
Post
#257
|
![]() Membru Group: Members Posts: 157 Joined: 22 May 05 From: Bucuresti/Vitan ![]() |
QUOTE(Dsign @ 26 May 2005, 01:46) intrebare stupida dupa parerea mea, atit timp cit dumneata esti din Bucuresti. Fuguta la tirgul Vitan si gasesti o multime de tipuri de pisla. Den Braven nu are cum sa aibe pisla! Si raspunsul pe masura.......pai crezi dumneata ca toata lumea stie ce si cum?Crezi ca toti sunt asa destepti ?Am zis si eu sau mai bine am presupus din ce zicea Klaus ca se va gasi pe acolo ce caut eu...........in tirg este dar e subtire!Eu vreau mai groasa,cam de 6-7 cm.Daca stie careva ceva sa i-mi dea si mie de veste! |
--------------------
Dacia
Logan cameleon
- B 51 ATO Forta sa fie cu voi
|
|
collinro2 |
![]()
Post
#258
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 457 Joined: 22 August 04 From: Iasi ![]() |
Presupun ca pisla de 6-7cm grosime pe care o cauti vrei sa o folosesti la masina. Spune-mi si mie unde vrei sa o pui in masina. La grosimea asta ma indoiesc.
|
--------------------
renault
megane 2.2
2006 1,5dCi 80CP
- IS-05-GP? We are what we repeatedly do; al naibii de adevarat...
|
|
klaus |
![]()
Post
#259
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
Cea din targ are 5 mm grosime, si mai au si de 1 cm - 1,3 cm (cred ca pe acolo)
Pentru dorinta de 6-7 cm grosime... Eu zic sa te uiti la mana ta. Are in latime cca. 6-7 cm, daca o ai mare 8 cm... Si acum inchipuieti cum arata o pasla de grosime cat latimea mainii... Sau gandeste-te ca polistirenul de fatade are 5 cm grosime... |
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
mario1980 |
![]()
Post
#260
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 437 Joined: 8 April 05 From: Iasi ![]() |
Poate cineva care a facut o izolare fonica cu aluband si pisla sa estimeze cite Kg totalizeaza materialele folosite?
Multumesc! |
--------------------
Dacia
Logan
dci Preference 2006
- SV ?? ??? Adesea, aproape fiecare om tolereaza prostia celui de linga el, atit timp cit nu ii uzurpa propria prostie.
|
|
klaus |
![]()
Post
#261
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
Aluband intra la podea cca. 2,5 - 3 suluri de 20 cm latime (la mine a intrat unul si ceva de 15 cm si unul si ceva de 20). Daca are 2-3 kg un sul, hai patru cu greu = pana in 12 kg.
Pasla care e cca 2x4,5 nu e mai grea de 3-5 kg. Cu totul, cu marje mari nu cred sa depaseasca 20 kg. Daca mai pui si in portbagaj, si pe peretele antifoc, sa zicem cu mare indulgenta 30kg (dar eu cred ca este undeva pe la 15-20) |
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
Anakin |
![]()
Post
#262
|
![]() Membru Group: Members Posts: 157 Joined: 22 May 05 From: Bucuresti/Vitan ![]() |
Da Klaus,pisla o vreau eu la grosimea aia(merge si mai mica minim 4 cm dar cu un adaos de burete) si voi scoate polistirenul ala.Pentru peretele de la motor am o blana de la alta masina si cu mici retusuri o sa o pun acolo. |
--------------------
Dacia
Logan cameleon
- B 51 ATO Forta sa fie cu voi
|
|
klaus |
![]()
Post
#263
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
Pai pune mai multe straturi, ce crezi ca le pute gura
![]() Insa ia in considerare ca pasla se comprima la greutate, ceea ce face ca sa "traga" dupa ea si mocheta. Iar mocheta este prinsa pe laterale in niste chestii de plastic de intra sub cheder. O sa fie cam in tensiune mocheta aia... |
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
Dsign |
![]()
Post
#264
|
![]() Led Tuning Man Group: Members Posts: 3.498 Joined: 24 November 03 From: Bucuresti ![]() |
![]() off-topic: amice Anakin , n-ai zis ce fel de pisla doresti, asa ca mi s-a parut stupida intrebarea. puteai sa spui ca nu vrei din aia din vitan, desi nu vad de ce nu ti-ar fi de folos. doar am zis ca mi-am pus pisla din aia pe sub mocheta din spatele banchetei, sub luneta, si am sunet muuult imbunatatit calitativ (zgomote exterioare si muzica) . Dar citeste lumea? nu citeste, normal. |
--------------------
D
Logan
2004 Preference 1.6MPI Egee
- B 48 CUP http://youtu.be/OQ-ukXOBfI4
|
|
Anakin |
![]()
Post
#265
|
![]() Membru Group: Members Posts: 157 Joined: 22 May 05 From: Bucuresti/Vitan ![]() |
Si de unde ai luat tu pisla daia amice dsign?Poate ca unii nu au timp sa citeasca tot si nici cind dai search nu gasesti ce cauti!Poate ca daca esti asa amabil amice dsign,i-mi zici si mie unde pot gasi pisla daia!Daca nu o sa pun 2 straturi(cum zice klaus) ca sigur o sa elimin polistirenul ala.Stiu ca e prinsa in 3 braduti pe lateral sub bord si sunt destul de tapeni,am dat si scaunele jos(destul de usor)si am vazut cam ce e de facut,cind o sa intru in concediu o sa fac mai multe in privinta izolarii fonice si termice la podea,plafon si portiere(sper sa gasesc intre timp ce caut).
ps...si de cite feluri sunt pislele astea amice dsign?Aia din vitan nu e pisla?Sau mai exista si alte feluri? This post has been edited by Anakin: 30 May 2005, 21:31 |
--------------------
Dacia
Logan cameleon
- B 51 ATO Forta sa fie cu voi
|
|
klaus |
![]()
Post
#266
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
Pai pasla e de mai multe feluri: mai groasa si mai subtire...
Ma scuzati, nu m-am putut abtine... Problema reala este ca nu o sa gasesti pasla de 6-7 cm, ci doar de pana in 1,5 cm. Dar asa cum am mai zis, poti sa o pui in mai multe straturi, Insa mocheta aia nu va mai sta cum trebuie, plus ca o sa ai niste probleme cu pedalele (datorita compresibilitatii mari ai paslei groase). Plus ca eu nu ma refeream la agrafele de prindere (braduti), ci la suportii de plastic de sub chederul de la usa (scoate chederul sa vezi despre ce vorbesc). Si o sa fie probleme cu stabilitatea punctului de contact al piciorului. Eu cand ma apuc de o treaba in genere ma documentez. Si mi-am pus problema de ce nu este folosita pasla mai groasa la masini... Care a r fi consecintele folosirii, care ar fi costurile, care ar fi metodele de prindere si problemele ridicate etc... |
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
Anakin |
![]()
Post
#267
|
![]() Membru Group: Members Posts: 157 Joined: 22 May 05 From: Bucuresti/Vitan ![]() |
Am gasit de 3 cm.Cred ca o sa fie suficienta.Nu o sa fie probleme cu grosimea pentru ca o sa elimin sau in cel mai rau caz daca o fi ceva probleme o sa tai cit pot de subtire polistirenul ala ca sa stea bine mocheta.Si bagheta aia de care zici tu(cred ca am inteles bine)e prinsa in capse de mocheta si la mine pe acolo am tras firul pentru acuantorul de la portbaj.Nu cred sa apara probleme,in tot acest timp am cautat si citit cit am reusit eu si cu ce mai stiu si eu,sper sa fac o treaba buna.O sa va zic ce rezultate am obtinut dupa ce voi termina lucrarea. ![]() |
--------------------
Dacia
Logan cameleon
- B 51 ATO Forta sa fie cu voi
|
|
Dsign |
![]()
Post
#268
|
![]() Led Tuning Man Group: Members Posts: 3.498 Joined: 24 November 03 From: Bucuresti ![]() |
amice Anakin, abia astept sa ne spui ce si cum... de parca n-as fi pomenit de atitea ori numele "vitan", nu inteleg unde am gresit... ma rogi cu atita insistenta sa iti spun unde. cind eu tocmai ti-am zis... in fine, daca ai ceva cu mine (io sigur n-am), ne "batem" pe privat.
sfatul meu: (la fel ca si al lui klaus) nu renunta la placa de polistiren, cel mult subtiaz-o dedesubt ca sa nu-i strici forma... si totusi ai grija pe laterale, sa nu iasa mocheta afara cu tot cu bagheta aia din cauza grosimii. |
--------------------
D
Logan
2004 Preference 1.6MPI Egee
- B 48 CUP http://youtu.be/OQ-ukXOBfI4
|
|
Anakin |
![]()
Post
#269
|
![]() Membru Group: Members Posts: 157 Joined: 22 May 05 From: Bucuresti/Vitan ![]() |
Mersi pt "sfaturi"amice dsign,dar ce e in vitan nu prea i-mi place.O sa caut eu(si sper sa gasesc)si prin alte parti. |
--------------------
Dacia
Logan cameleon
- B 51 ATO Forta sa fie cu voi
|
|
Alecs_TGA |
![]()
Post
#270
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 778 Joined: 31 January 05 ![]() |
si-a cumparat cineva pasla din vitan?? cat este metrul????
|
--------------------
Dacia LOGAN
Laureate
- XXX BUCURESTI
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 17th June 2025 - 08:35 |