Antifonare capotă, inclusiv blană, pedalier
![]() ![]() ![]() |
Antifonare capotă, inclusiv blană, pedalier
Lostboy |
![]()
Post
#2401
|
||
![]() Finding my way! Group: Members Posts: 3.261 Joined: 17 May 06 ![]() |
|
||
--------------------
.
.
.
|
|||
BZN |
![]()
Post
#2402
|
![]() Itan convins Group: Members Posts: 3.590 Joined: 29 January 08 From: Rucar / Bucuresti ![]() |
Da, pe patina care realizeaza contactul cu cuiul, mai exact.
|
--------------------
Tico 0,796 6v, 1998
/Logan 1,598 16v, 2009
.
- AGXXMAV / AGXXVAB
|
|
dl_dr25 |
![]()
Post
#2403
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 571 Joined: 4 August 07 From: Bucuresti ![]() |
![]() |
--------------------
dacia
logan
2007 dci
- B
|
|
BZN |
![]()
Post
#2404
|
![]() Itan convins Group: Members Posts: 3.590 Joined: 29 January 08 From: Rucar / Bucuresti ![]() |
Pai normal, fier pe fier nu prea se "pupa"...
|
--------------------
Tico 0,796 6v, 1998
/Logan 1,598 16v, 2009
.
- AGXXMAV / AGXXVAB
|
|
dia_ph2 |
![]()
Post
#2405
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 333 Joined: 29 September 08 From: Targoviste ![]() |
La Fluence este aplicata o greutate pe tablierul portbagajului, cu rol de schimbare a frecventei de rezonanta a acelui panou, pentru a nu se suprapune cu armonicile motorului, sau rezonanta altor panouri (care se poate amplifica, sa zicem, pe un drum cu denivelari dese, e vorba de acel "huruit", "vuit", sau cum vreti sa-i spuneti, pe care eu l-am sesizat din prima zi cand am luat masina).
Iata fotografiile (deduceti singuri care este portbagajul Loganului): Imag178.jpg ( Size: 369.92k ) Number of downloads: 2425 index.jpg ( Size: 171.65k ) Number of downloads: 2589 Intr-unul din posturile mele anterioare, am atasat un studiu asupra reducerii acestui tip de zgomot, prin plasarea strategica a unor greutati, facut pentru Audi A4 Avant. Concluzia era ca se poate reduce zgomotul prin plasarea pe hayon a unei greutati de circa 2.5kg. Caroseria de Fluence se aseamana cu cea a Loganului, rezulta un loc sensibil este acel punct. Din lipsa de timp, nu pot incerca prea curand, dar poate am dat o idee cuiva dornic de experimentare. |
--------------------
Dacia
Logan ph2, 1.4mpi
2008, Laureate, Abs
|
|
Danny_bb |
![]()
Post
#2406
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 605 Joined: 17 February 07 From: Brasov/Slobozia ![]() |
QUOTE(neajiji @ 31 May 2010, 21:06) Pana la urma ce se poate face cu spatiul dintre bord si parbriz? Buretele pus pe faza2 sau duster este de Cenzurat si se umfla de caldura si se dezlipeste adezivul. Mi-am pus si eu cheder de termopan. M-am cam chinuit sa-l pun cumva sa aiba efect, pentru ca este cam subtire. Dar se pare ca am avut succes. Scartaiala de nedescris a disparut si parca s-a redus si zgomotul motorului. Nu sunt multumit pe deplin de solutie, dar pana gasesc ceva mai bun e mai mult decat multumitoare. Trebuie sa scap cumva de zgomotele tijelor din usi care au devenit deranjante. |
--------------------
Dacia
Break 1.6TD
1988, Logan 1.5 dci 2006
|
|
neajiji |
![]()
Post
#2407
|
Membru autentic Group: Members Posts: 768 Joined: 1 January 07 ![]() |
daca esti amabil sa pui si o poza sa vada si ochiu meu as fi recunoscator
|
--------------------
X
Y
Z
|
|
Danny_bb |
![]()
Post
#2408
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 605 Joined: 17 February 07 From: Brasov/Slobozia ![]() |
O sa pun zilele astea.
|
--------------------
Dacia
Break 1.6TD
1988, Logan 1.5 dci 2006
|
|
Danny_bb |
![]()
Post
#2409
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 605 Joined: 17 February 07 From: Brasov/Slobozia ![]() |
Pozele sunt jalnice pentru ca le-am facut cu o panarama de telefon. Dar poate se intelege ideea.
Attached thumbnail(s) Imag045.jpg ( Size: 95.69k ) Number of downloads: 2371 Imag048.jpg ( Size: 95.5k ) Number of downloads: 2309 Imag053.jpg ( Size: 84.23k ) Number of downloads: 2237 |
--------------------
Dacia
Break 1.6TD
1988, Logan 1.5 dci 2006
|
|
Ciochy |
![]()
Post
#2410
|
Membru Group: Members Posts: 103 Joined: 15 February 08 ![]() |
ca aspect arata mai bine cu cheder de termopan, dar cred ca mai eficient e cu buretele
|
--------------------
Oltcit
Club
1993
|
|
Danny_bb |
![]()
Post
#2411
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 605 Joined: 17 February 07 From: Brasov/Slobozia ![]() |
Este eficient si asta pentru ca a disparut greierul ala. Dar e destul de subtire si e cam dificil sa-l pui mai fortat. Daca intra lejer n-are niciun efect.
Deci da, e mai usor sa pui burete pentru ca este mai gros si rezultatul va fi garantat. |
--------------------
Dacia
Break 1.6TD
1988, Logan 1.5 dci 2006
|
|
djasu82 |
![]()
Post
#2412
|
![]() MEMBRU DACIA CLUB Group: Members Posts: 11.714 Joined: 26 December 06 From: Bucuresti ... ![]() |
bun fiecare am antifonat masina insonarizat dar cu consumul cum se sta in oras si la drum lung ? eu cu ea aproape goala doar antifon pus pe sn consumul e de 7,9% in oras loganule cum stau ?
|
--------------------
Dacia Super Nova
Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm
1999 / 2003 / 2008 /2011
- nnn
|
|
neajiji |
![]()
Post
#2413
|
Membru autentic Group: Members Posts: 768 Joined: 1 January 07 ![]() |
Pur si simplu n-are rost comparatia si nici nu e locul potrivit si ca sa te simti mai bine consuma cam cu 1l in plus in oras fata de supernova, te intreb si eu cum e cu zgomotele de la hayon, scartaielile din bord, din scaune si din toate cele?
ON:Pentru cei interesati exista buretele dintre parbriz si bord de megane 2 este mai lung si acopera din stalp in stalp, codul pt acesta este 7701063263 |
--------------------
X
Y
Z
|
|
djasu82 |
![]()
Post
#2414
|
![]() MEMBRU DACIA CLUB Group: Members Posts: 11.714 Joined: 26 December 06 From: Bucuresti ... ![]() |
parca la sn multi au spus si au sustinut ca e bine antifonat tablierul la interior ca are acel burete ignifug cu cauciuc. Intradevar cand l-am dat jos am zis ca merg in roaba lu fred si bani.
Am mers zilele acestea cu un logan antifonat si se simte fata de unu chel, s-a folosit cauciucata , aluband , fonomin bagat podea , plafon , porbagaj laterale in usi si plasticele care acopera suprafetele din interior. Ceva in genul voi termina si eu la sn. |
--------------------
Dacia Super Nova
Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm
1999 / 2003 / 2008 /2011
- nnn
|
|
bobo77 |
![]()
Post
#2415
|
![]() ........................... Group: Members Posts: 7.214 Joined: 27 January 06 From: Mangalia ![]() |
|
--------------------
Dacia Logan
Laureate 1,6 mpi
2008 ph 2
- CT _ _ _ _ Multa lume,putini oameni...
|
|
neajiji |
![]()
Post
#2416
|
Membru autentic Group: Members Posts: 768 Joined: 1 January 07 ![]() |
Da telefon la un dilar Reno
|
--------------------
X
Y
Z
|
|
djasu82 |
![]()
Post
#2417
|
![]() MEMBRU DACIA CLUB Group: Members Posts: 11.714 Joined: 26 December 06 From: Bucuresti ... ![]() |
Am probat ieri fonominul la ce temperatura se aprinde si la 300 de grade sta caldut nu se intampla nimic la 600 de grade atunci incepe sa ia foc.
This post has been edited by djasu82: 16 Jul 2010, 21:28 |
--------------------
Dacia Super Nova
Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm
1999 / 2003 / 2008 /2011
- nnn
|
|
rapha |
![]()
Post
#2418
|
Membru incepator Group: Members Posts: 3 Joined: 20 July 10 ![]() |
Salut. Este prima data cand postez pe forum. Pana acum am citit si nu ma lamuream de ce toate loganurile "face la fel" adica zgomot la rulare. De cand am luat-o, de un an(masina e din 2005), am avut o senzatie ciudata. Totul mergea bine, totul era in regula, dar era enervanta la drum din cauza zgomotului. Am avut inainte un ritmo pe motorina care zdranganea din toate incheieturile dar era o placere sa mergi la drum cu el. Fiatul l-am desfacut bucatisi am pus mai putine la loc (ca insonorizare) si tot era mai silentios. Cand am vazut posturile lui dia_ph2 mi s-a aprins beculetul si am inceput sa bat cu interes in tabla sa vad unde vibreaza. Aseara, am avut surpriza vietii: am desfacut putin plasticul de la roata din fata si am batut in aripa. A fost un zgomot foarte mare. Cand am batut in profilul in u de rezistenta, suna ca un clopot, eventual si cu reverb. Am pus niste cauciuc natural pe plastic acolo unde atinge caroseria si s-a diminuat zgomotul. Ramane sa dau jos aripile, sa antifonez totul pe acolo(cu interes) si sa acopar gaura dintre aripa si caroserie in zona portierei . A mai antifonat cineva zona? Si o rugaminte: cine a astupat gaura poate sa-mi dea amanunte sausa ma directioneze cum se face?
|
--------------------
dacia
logan
2005 laureate
- xx-oo-xxl
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#2419
|
![]() - Group: Members Posts: 22.548 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
|
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
dia_ph2 |
![]()
Post
#2420
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 333 Joined: 29 September 08 From: Targoviste ![]() |
QUOTE(rapha @ 20 Jul 2010, 13:38) ...am inceput sa bat cu interes in tabla sa vad unde vibreaza. Aseara, am avut surpriza vietii: am desfacut putin plasticul de la roata din fata si am batut in aripa. A fost un zgomot foarte mare. Cand am batut in profilul in u de rezistenta, suna ca un clopot, eventual si cu reverb. Inseamna ca nu ai batut in tablierul spate (polita cu difuzoarele), sa vezi acolo cum suna. Sau in traversa din spatele banchetei. Interesant e ca ele "inchid" puntea spate, asa cum bine a remarcat Ironick (nu cautati, ca nu o sa gasiti discutia), deci toate neregularitatile drumului sunt transmise sub forma de vibratii acestor elemente, unde se transforma in sunet. |
--------------------
Dacia
Logan ph2, 1.4mpi
2008, Laureate, Abs
|
|
rapha |
![]() ![]()
Post
#2421
|
Membru incepator Group: Members Posts: 3 Joined: 20 July 10 ![]() |
Am batut si la difuzoare. Suna tare si acolo, problema cu ele este ca vibratia nu se transmite in interior. Pe cand in fata este motorul cu vibratiile lui care se aseaza direct pe elementele de sustinere si intarituri si transmit zgomotul in toata masina. Habitaclul este un mare loc de rezonanta. Oricum insonorizarea este mai buna ca la fiatul ce l-am avut(in interior). De asta as vrea sa stiu daca a mai antifonat cineva doar partea din fata sa vedem rezultatele. dia_ph2 tot respectul pentru toata munca cu vibratiile. Ironick, merci pentru tot ce ai postat, am invatat multe despre dacia, dar spune-mi te rog, ce material ai folosit si cu ce l-ai lipit. Cat priveste puntea spate, am sesizat micsorarea zgomotului dupa ce am pus distantiere din spuma expandata intre aripa si intaritura. Am lipit si cateva bucati de cauciuc.
![]() |
--------------------
dacia
logan
2005 laureate
- xx-oo-xxl
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#2422
|
![]() - Group: Members Posts: 22.548 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
QUOTE(IRONICK @ 20 Apr 2010, 21:33) Am dat comanda de asa ceva ... astept sa vina.This post has been edited by IRONICK: 21 Jul 2010, 21:10 |
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
Ciochy |
![]()
Post
#2423
|
Membru Group: Members Posts: 103 Joined: 15 February 08 ![]() |
si ne dai si noua dimensiuni si alte detalii ?
|
--------------------
Oltcit
Club
1993
|
|
LuluMOB |
![]()
Post
#2424
|
![]() Membru cu pedale. Group: Members Posts: 1.136 Joined: 28 October 05 From: Iași ![]() |
QUOTE(dia_ph2 @ 20 Jul 2010, 13:38) Inseamna ca nu ai batut in tablierul spate (polita cu difuzoarele), sa vezi acolo cum suna. Sau in traversa din spatele banchetei. Interesant e ca ele "inchid" puntea spate, asa cum bine a remarcat Ironick (nu cautati, ca nu o sa gasiti discutia), deci toate neregularitatile drumului sunt transmise sub forma de vibratii acestor elemente, unde se transforma in sunet. Eu vreau sa scot de tot traversa aia. Daca as obtine si o reducere a zgomotului fara ea ar fi si mai bine. Alt rol in afara de a bloca bagajele sa vina peste mine are? Risc sa slabesc rigiditatea spatelui? |
--------------------
Dacia
Logan
ABS+ AC 1.4MPI 06/2007
|
|
dia_ph2 |
![]()
Post
#2425
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 333 Joined: 29 September 08 From: Targoviste ![]() |
Ti-ai raspuns singur - slabesti rigiditatea, probabil va creste nivelul de zgomot pe drumuri proaste.
In alta ordine de idei, am facut probe de drum si masuratori cu Loganul din dotare vs Symbol 1.4/16v, pe aceeasi portiune de drum (include asfalt neted, dar si beton rugos). Nici Symbolul nu sta bine cu rezonanta din habitaclu pe drumul prost, zgomotul fiind chiar mai accentuat decat la Logan, in schimb nu prezinta varful de rezonanta la 3500rpm care apare la mine, sesizabil mai ales in frana de motor sau in treapta 4/5 de viteza. Nu pierdeti din vedere ca Loganul a beneficiat de un tratament de insonorizare, iar Symbolul nu. Inainte de modificari, rezonanta era distribuita pe un interval mult mai larg, incepea sa fie prezenta de pe la 2800-3000rpm, cu intensitate mai redusa, ajungea la un maxim pe la 3500-3600, dupa care scadea. Acum, cu intervalul foarte restrans (este vorba de 3500 +/-50rpm), trebuie doar un batator acustic, dar nu pe 66hz (ca cel montat pe Logan pentru rezonanta de la 2000rpm - atentie! - aceasta rezonanta este simtita numai de cei care NU AU batator acustic), ci pe 117hz. Ca si amanunt pe care, poate nu-l stiati, zgomotul de frecventa joasa perceput de pe scaunul soferului este mai mare decat cel perceput in calitate de pasager. De aceea, nu comparati niciodata 2 masini din perspective diferite (pasager sau sofer). |
--------------------
Dacia
Logan ph2, 1.4mpi
2008, Laureate, Abs
|
|
einstein1984 |
![]()
Post
#2426
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.389 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
Depinde si din ce an era simbolul. Alea mai vechi mai aveau ceva insonorizare.
Am vazut la un megane 1 din 2003 cu K4M ce folii bituminoase are pe podea, pe o suprfata imensa, cat si buretii de sub mocheta. Aia da antifonare. |
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
dia_ph2 |
![]()
Post
#2427
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 333 Joined: 29 September 08 From: Targoviste ![]() |
Symbol 2007 - 24000km, Logan 2008 - 24000km.
|
--------------------
Dacia
Logan ph2, 1.4mpi
2008, Laureate, Abs
|
|
burtosu |
![]()
Post
#2428
|
Membru Group: Members Posts: 102 Joined: 3 April 08 ![]() |
@dia_ph2 ai perfecta dreptate,zgomotul perceput din scaunul soferului este mai mare decat cel perceput de pasagerul din dreapta(testat personal).
Te consult intr-o problema ptr ca esti tatic,ce zici sa merg pe un batator acustic montat dupa intermediara sau doua(avantaje si dezavantaje) Multumiri. |
--------------------
dacia logan
logan
2008/kiss fm,1.6
- BZ-
|
|
dia_ph2 |
![]()
Post
#2429
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 333 Joined: 29 September 08 From: Targoviste ![]() |
Nici pe departe nu sunt tatic, dar am impresia ca un batator acustic identic nu va face mare lucru. Analizand niste inregistrari mai vechi, de cand Loganul proprietate personala era "de la mama lui", am observat prezenta unor rezonante pe 120hz/150hz, ceea ce ar corespunde cu un batator acustic cu masa de 4 ori mai mica decat al celui existent. Deci ar merge un astfel de batator, plus cel montat de fabrica (66hz), numai pentru cei care nu au inserat si un racord flexibil (cazul meu adica, unde rezonanta de la 2000rpm corespunzatoare frecventei de 66 hz, nu mai exista, chiar si fara niciun batator).
|
--------------------
Dacia
Logan ph2, 1.4mpi
2008, Laureate, Abs
|
|
dia_ph2 |
![]()
Post
#2430
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 333 Joined: 29 September 08 From: Targoviste ![]() |
Pe cand vroiam sa tai dintr-unul din cele 2 batatoare acustice (pe care le pensionasem dupa montarea racordului flexibil, intrucat nu mai exista rezonanta de la 2000rpm), cu scopul de a muta frecventa, am ramas surprins cand am citit pe unul din ele 36, iar pe celalalt 42. Pana acum, nu mi-a sarit niciodata in ochi. Sa fie vorba de frecventa pe care este acordat? Caci nu prea are sens. Rezonanta o stiu, era la 66hz+/-2hz, deci cam pe langa. Sa fi nimerit eu alte batatoare (de pe vreun Renault, caci pt diesel Logan stiu ca au un singur surub)?
Mare rugaminte am, in masura in care se poate, sa va uitati pe batatoarele pe care le aveti; este stantat in cauciuc, in partea opusa prinderii, alaturi de sigla Renault. LE. M-a chinuit talentul, si am montat un batator acustic (cel de 42) exact ca la Mcv, Symbol sau Clio 3, adica in dreptul celei de-a doua prinderi a esapamentului, cu toate ca, teoretic nu ar fi ajutat cu nimic masina din semnatura. Dimpotriva, am obtinut un brum in intervalul 95-110km/h. Nu am experimentat si alte pozitii, l-am dat jos fara drept de apel. This post has been edited by dia_ph2: 11 Aug 2010, 06:13 |
--------------------
Dacia
Logan ph2, 1.4mpi
2008, Laureate, Abs
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 14th May 2025 - 22:46 |