DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

102 Pages « < 81 82 83 84 85 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Antifonare capotă, inclusiv blană, pedalier

Ciochy
post 13 Sep 2010, 09:46
Post #2461


Membru


Group: Members
Posts: 103
Joined: 15 February 08




ce este 8200 125 92 (ca piesa) ?


--------------------
Oltcit Club 1993
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 13 Sep 2010, 09:53
Post #2462


-


Group: Members
Posts: 22.548
Joined: 19 April 05
From: Romania




Tot un batator, dar mai potrivit pentru Logan.


--------------------
CUGIR Albalux 11 1982 - B-11-LUX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ciochy
post 13 Sep 2010, 09:55
Post #2463


Membru


Group: Members
Posts: 103
Joined: 15 February 08




unde se poate comanda ? este mai greu ? are sistem de prindere ?


--------------------
Oltcit Club 1993
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dia_ph2
post 13 Sep 2010, 10:50
Post #2464


Membru autentic


Group: Members
Posts: 333
Joined: 29 September 08
From: Targoviste




batator.jpg ( Size: 187.38k ) Number of downloads: 2487


Este acordat undeva intre 100hz si 120hz, dupa estimarile mele, deci frecventa corespunzatoare turatiilor 3000-3600rpm. Masuratori nu am apucat sa fac, dar urechiometrul a inregistrat o modificare spectaculoasa a sunetului motorului. Testul l-am facut cu un Symbol 2007 cu motor k4j (1.4/16v), care nu prezenta nicio rezonanta suspecta. Primul test a fost facut cu batatorul (cel de fabrica) demontat, unde am remarcat un sunet exact ca la masina din semnatura, anume o modificare a sunetului motorului incepand cu 2900-3100 rpm, un maxim la 3500rpm, urmat de o disparitie subita a zgomotului de frecventa joasa la 4000rpm. La al doilea test, cu batatorul pe pozitie, am remarcat liniaritatea sunetului motorului, nemai-existand nicio rezonanta suspecta, la 3000 fiind absolut curat, iar la 3500rpm fiind mai putin zgomot decat la 4000 (cum defapt era normal).
Merita fiecare banut, am dat comanda la dealer, urmand sa-l primesc in circa 2 saptamani, cand o sa fac niste masuratori pentru stabilirea pozitiei optime. Tot atunci o sa prezint grafic situatia inainte/dupa.

LE. Este mai mic si mai usor, iar prinderea se face cu o piulita, surubul fiind incorporat in batator. Elasticitatea este insa diferita, acordandu-se pe o frecventa mai ridicata, cea cu probleme pentru Logan. Trebuie reamintit faptul ca Logan-ul are (in majoritatea cazurilor) un batator acordat pe 66hz, corespunzator turatiei de 2000rpm. Cei care nu-l au (versiunile de prin 2008 incoace), au fost sfatuiti sa-l monteze, in urma constatarilor facute de mine mai demult.
Eu am inserat un racord flexibil pe esapament si nu mai am acel batator, pentru ca rezonanta la 2000 disparuse. Intervalul de turatii cu probleme s-a decalat in sus cu circa 200-300rpm de-atunci.

L.L.E.
Aplicarea acestei solutii de eliminare a rezonantei in scopuri comerciale este interzisa fara consimtamantul meu.

This post has been edited by dia_ph2: 13 Sep 2010, 13:05


--------------------
Dacia Logan ph2, 1.4mpi 2008, Laureate, Abs
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
burtosu
post 13 Sep 2010, 14:54
Post #2465


Membru


Group: Members
Posts: 102
Joined: 3 April 08




@dia_ph2 sa inteleg ca batatorul prezentat de tine acum este ceva mai diferit fata de cel pe benzina de la logan,nu de altceva dar vreau sa fiu in pas cu ce este mai bun?
Multumiri anticipate.


--------------------
dacia logan logan 2008/kiss fm,1.6 - BZ-
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dia_ph2
post 13 Sep 2010, 15:11
Post #2466


Membru autentic


Group: Members
Posts: 333
Joined: 29 September 08
From: Targoviste




Batatoarele acustice (tuned mass damper) sunt caracterizate de masa auxiliara si elasticitate. Pentru o anumita greutate, considerat acceptabila (sa zicem cateva sute de grame), rezulta o anumita eficienta, care este direct proportionala cu masa. Elasticitatea determina, impreuna cu masa - frecventa pe care este acordat si care se doreste a fi redusa. Loganul are un batator acustic pe esapament, dar acordat, dupa cum spuneam mai sus, pe 66hz. Aceasta frecventa este data de una din frecventele de rezonanta ale habitaclului (am determinat mai demult aceasta valoare, intr-unul din posturile mele), cu care se suprapune la turatia de 2000rpm, amplificand-o.
Pentru rezonanta de la 3500rpm, este necesar un batator acustic acordat pe alta frecventa, adica 117hz, reprezentand armonica a doua a motorului la acea turatie. Acest batator acustic poate sa para identic cu un altul acordata sa zicem pe 66hz. Difera doar elasticitatea, iar aceasta nu se poate estima. Planuisem mai demult un sistem de masurare a frecventei batatoarelor acustice, urmand sa ajustez greutatea batatorului, astfel incat coroborata cu elasticitatea care ramanea fixa, sa ajung la acea frecventa de 117hz.
Intamplarea a fost sa aflu, in urma unui experiment mai simplu, ca exista in gama Renault un astfel de batator, acordat pe frecventa care ma interesa. Deci nu mai trebuiesc facute experimente suplimentare pentru acordarea unui batator de Logan, trebuie doar montat cel de pe Symbol k4j si ajustata pozitia in functie de particularitatile sistemului de evacuare de pe Logan.
Batatorul de fabrica va fi lasat pe pozitia care este montat (sau ar fi trebuit), urmand acest al doilea batator sa-si gaseasca locul unde va prezenta eficienta.


--------------------
Dacia Logan ph2, 1.4mpi 2008, Laureate, Abs
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
burtosu
post 13 Sep 2010, 15:21
Post #2467


Membru


Group: Members
Posts: 102
Joined: 3 April 08




Multam ptr promtitudine.
La tine,pe langa cel de fabrica,unde i-ai gasit locul celuilalt?


--------------------
dacia logan logan 2008/kiss fm,1.6 - BZ-
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 14 Sep 2010, 13:21
Post #2468


-


Group: Members
Posts: 22.548
Joined: 19 April 05
From: Romania




QUOTE(dia_ph2 @ 13 Sep 2010, 11:50)
L.L.E.
Aplicarea acestei solutii de eliminare a rezonantei in scopuri comerciale este interzisa fara consimtamantul meu.
*
Deja vinde cineva batatoare de diesel la bursa, eu ce sa mai zic de ideea mai initiala. Sa nu mai zic de micile imbunatatiri discutate sau prezentate de pe forum, care au aparut culmea pe Duster. excl.gif


--------------------
CUGIR Albalux 11 1982 - B-11-LUX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
burtosu
post 14 Sep 2010, 13:48
Post #2469


Membru


Group: Members
Posts: 102
Joined: 3 April 08




Am avut si batator de diesel si se aude diferit zgomotul fata de cel de benzina.


--------------------
dacia logan logan 2008/kiss fm,1.6 - BZ-
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 14 Sep 2010, 14:34
Post #2470


-


Group: Members
Posts: 22.548
Joined: 19 April 05
From: Romania




Dar, dar nici ala nu elimina zgomotul in masura pe care o face asta. Ala a fost un test si asa a ramas.


--------------------
CUGIR Albalux 11 1982 - B-11-LUX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
burtosu
post 15 Sep 2010, 13:00
Post #2471


Membru


Group: Members
Posts: 102
Joined: 3 April 08




@dia_ph2 La tine,pe langa cel de fabrica,unde i-ai gasit locul celuilalt de la renault symbol?


--------------------
dacia logan logan 2008/kiss fm,1.6 - BZ-
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 15 Sep 2010, 13:19
Post #2472


-


Group: Members
Posts: 22.548
Joined: 19 April 05
From: Romania




Se pune in locul celui din fabrica. El are montat doar un singur batator (ca sa fiu mai explicit, o sa aiba). Si flexibil ...

This post has been edited by IRONICK: 15 Sep 2010, 15:07


--------------------
CUGIR Albalux 11 1982 - B-11-LUX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dia_ph2
post 15 Sep 2010, 14:18
Post #2473


Membru autentic


Group: Members
Posts: 333
Joined: 29 September 08
From: Targoviste




Eu am avut un batator (de Logan benzina), montat cu un colier, pe pozitia de fabrica. Apoi am facut ceva teste cu un al doilea batator, tot de benzina, in cotul intermediarei. Apoi am montat un racord flexibil, prilej cu care le-am dat jos pe amandoua, pentru ca nu mai aveau efect. Am incercat recent sa ma joc cu un batator din cele vechi si l-am plasat in dreptul celei de-a doua prinderi (cum este la mcv spre ex), dar nu a adus decat o rezonanta in plus la 2700-3000rpm, asa ca nu mai am acum niciun batator.
Astept sa-mi vina batatorul de Symbol k4j, comandat la dealer. Presupun ca mai este montat si pe alte masini benzinare Reno, din moment ce cam toate au numai 3 prinderi ale esapamentului, impartind teava intr-o zona cu rezonanta la 100hz si alta la 133hz (cel putin atat este la Logan).
PS. Nu mai am acces curand la acel Symbol cu acel batator, pentru a experimenta pe Logan, dar, daca dealer-ul se tine de cuvant, in 2 saptamani veti afla si pozitia optima pe care trebuie montat. Cel putin la mine, care am racord flexibil si, ca atare - niciun alt batator.

Sper ca acum am lamurit situatia, deoarece din intrebarile voastre mi s-a parut ca nu am fost inteles prea bine.

LE. Dupa ce am vazut efectul pe care-l are, am ramas cu un ranjet tamp tot restul zilei...


--------------------
Dacia Logan ph2, 1.4mpi 2008, Laureate, Abs
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ciochy
post 15 Sep 2010, 15:04
Post #2474


Membru


Group: Members
Posts: 103
Joined: 15 February 08




eu am 2 batatoare in garaj si vreau sa le sudez pe un colier, dar nu mai stiu care e de benzinar si care de disel (care cum erau dupa greutati sau au ceva scris pe ele ?)


--------------------
Oltcit Club 1993
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
burtosu
post 15 Sep 2010, 20:35
Post #2475


Membru


Group: Members
Posts: 102
Joined: 3 April 08




Batatorul de benzinar(logan) are doua suruburi iar cel de diesel un surub,un sfat prietenesc,am avut montate doua batatoare 1diesel+1benz dupa aceea 1benz+1benz,sincer se simte o inrautatire a zgomotului,deci mai bine unul singur in functie de tipul masinii(diesel sau benzina).


--------------------
dacia logan logan 2008/kiss fm,1.6 - BZ-
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ciochy
post 15 Sep 2010, 22:42
Post #2476


Membru


Group: Members
Posts: 103
Joined: 15 February 08




pai da unul singur voi pune cel de benzina ... numai ca nu mai stiam care e ...


--------------------
Oltcit Club 1993
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dia_ph2
post 16 Sep 2010, 07:26
Post #2477


Membru autentic


Group: Members
Posts: 333
Joined: 29 September 08
From: Targoviste




Iata ce fac un racord flexibil inserat pe esapament, folie bituminoasa in 2-3 straturi si blanite (schimbati extensia din txt in rar):
Attached File  de_fabrica.txt ( 3.19mb ) Number of downloads: 106

Attached File  antifonat.txt ( 3.09mb ) Number of downloads: 60

Este vorba de masuratori efectuate la ralanti, cu motorul cald, ventilatie si radio oprite, la 2 masini - una personala, antifonata, cealalta, evident - nemodificata. Daca nu posedati un sistem audio decent, poate va ajuta urmatoarele grafice:
sofer.jpg ( Size: 239.59k ) Number of downloads: 2192
pasager.jpg ( Size: 241.07k ) Number of downloads: 1842
spate_sofer.jpg ( Size: 240.95k ) Number of downloads: 1776
spate_centru.jpg ( Size: 238.15k ) Number of downloads: 1733
spate_pasager.jpg ( Size: 241.83k ) Number of downloads: 115

Este evident ca si in mers sunt diferente, dar nu am realizat astfel de masuratori, fiind mai putin precise atata timp cat nu am acces la o pista de incercari sau la un stand cu role.

LE. S-a strecurat o greseala in graficul "spate centru", mai exact cel cu verde. Iata deci graficul corect, cu mentiunea ca print-screen-ul s-a facut pe un alt calculator, cu consecintele de rigoare (conteaza ilustrarea diferentei intre cele 2 masini)
spate_centru_corect.JPG ( Size: 178.93k ) Number of downloads: 111


This post has been edited by dia_ph2: 16 Sep 2010, 08:45


--------------------
Dacia Logan ph2, 1.4mpi 2008, Laureate, Abs
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ciochy
post 16 Sep 2010, 09:26
Post #2478


Membru


Group: Members
Posts: 103
Joined: 15 February 08




oare cat e un racord flexibil SH ? ca unu nou e cateva milioane


--------------------
Oltcit Club 1993
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mike_mocy
post 18 Sep 2010, 12:04
Post #2479


Membru autentic


Group: Members
Posts: 284
Joined: 14 November 08
From: Bucuresti




am gasit pe My Webpage cateva materiale care se folosesc pentru izolarea fonica a autoturismelor. A folosit cineva asemea produse?oare sunt eficient?


--------------------
Dacia 1325 L 1995 - BR-XX-GMM
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AG09KLU
post 19 Sep 2010, 18:27
Post #2480


Membru


Group: Members
Posts: 147
Joined: 13 February 09
From: Bucuresti




Salutare,

Dupa o citire indelungata a topicului si dupa un Bucuresti-Pitesti (drum la care am fost nevoit sa merg cu statia CB la maxim ca nu auzeam nimic din cauza zgomotului - cei drept la viteze de peste 130 Km/h) m-am hotarat ca in weekendul viitor sa insonorizez oarecum podeaua masinii si portbagajul. Dupa ce am citit pe aici ma gandeam ca dupa ce scot tot din masina sa aplic o vopsea cauciucata ca prim strat (si aici apare prima mea problema - mirosul si ma gandeam ca o pot inlocui cu succes cu pasla - dar nu stiu la ce grosime sa fie) aluband si apoi mocheta clasica. Din punctul meu de vedere as vrea sa pun pasla ca nu necesita uscare....voi ce parere aveti?
Si inca o problema, pasla se lipeste cu ceva de tabla, sau o sa fie prinsa in aluband (bauiesc ca o sa gasesc instructiuni cu privire la temperatura optima de aplicare pe ambalaj)
Si daca mai are cineva alte idei, astept cu mare interes pana vineri seara cand plec spre casa unde am garaj...si unde ma pot misca liber.
Multumesc!


--------------------
Dacia Logan 2006 - Ambition - AG-09-KLU
!!! I've been LOGANIZED !!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 26 Sep 2010, 21:27
Post #2481


-


Group: Members
Posts: 22.548
Joined: 19 April 05
From: Romania




QUOTE(IRONICK @ 25 Aug 2010, 16:18)
Pentru cei care vor sa comande buretele de la Dacia
In sfarsit l-am montat. Cu bord dat jos, ca sa rezolv si scartaiala pernei de aer din dreapta.


--------------------
CUGIR Albalux 11 1982 - B-11-LUX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
LuluMOB
post 29 Sep 2010, 12:07
Post #2482


Membru cu pedale.


Group: Members
Posts: 1.136
Joined: 28 October 05
From: Iași




E vreo diferenta -pe partea de insonorizare- fata de 'improvizatia' de dinainte?


--------------------
Dacia Logan ABS+ AC 1.4MPI 06/2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 29 Sep 2010, 12:49
Post #2483


-


Group: Members
Posts: 22.548
Joined: 19 April 05
From: Romania




Nu, doar la nivel de aspect. Desi versiunea 2 cu garnitura de cauciuc primita de la cineva binevoitor (caruia ii multumesc inca o data) era mai aspectuoasa, din pacate in partea din dreapta nu inchidea perfect spatiul intre plansa de bord si parbriz.

This post has been edited by IRONICK: 29 Sep 2010, 12:52


--------------------
CUGIR Albalux 11 1982 - B-11-LUX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 1 Oct 2010, 22:47
Post #2484


-


Group: Members
Posts: 22.548
Joined: 19 April 05
From: Romania




QUOTE(dia_ph2 @ 15 Sep 2010, 15:18)
am ramas cu un ranjet tamp tot restul zilei...
Mda, nu mai stiu daca ti-am zis. Nu a venit inca batatorul ... sad.gif


--------------------
CUGIR Albalux 11 1982 - B-11-LUX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dia_ph2
post 4 Oct 2010, 06:48
Post #2485


Membru autentic


Group: Members
Posts: 333
Joined: 29 September 08
From: Targoviste




Dupa 2 saptamani de asteptare dupa un dealer reno si inca o saptamana dupa un importator de piese auto, am reusit sa gasesc un batator tot de la dezmebrari, atentie, dupa un clio2, care nu avea trecuta motorizarea (banuiesc ca era 8v, 1.2 sau cel mult 1.4). L-am montat prima data pe pozitia in care vine batatorul din fabrica, cel pentru 2000rpm si am constatat (la turarea in gol) o reducere semnificativa a zgomotului. Am incercat sa-l mut inspre catalizator, dar zgomotul a inceput sa creasca. L-am mutat inapoi si am facut o proba de drum, ocazie cu care am fost placut impresionat de sunetul cel nou al motorului. De atunci, am parcurs inca 80km si am constatat ca mai exista o rezonanta (mai mica), cam intre 3500 si 3800rpm. Zgomotul in restul intervalului s-a diminuat semnificativ, astfel incat si o ureche ne-antrenata, poate percepe diferenta cu usurinta. Nu am avut un laptop cu care sa fac ceva masuratori, dar cred cu tarie ca eficienta batatorului va creste dupa determinarea pozitiei optime.
batator.jpg ( Size: 432.04k ) Number of downloads: 656
batator2.jpg ( Size: 425.75k ) Number of downloads: 813
racord_flexibil.jpg ( Size: 385.28k ) Number of downloads: 702


--------------------
Dacia Logan ph2, 1.4mpi 2008, Laureate, Abs
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
burtosu
post 4 Oct 2010, 17:25
Post #2486


Membru


Group: Members
Posts: 102
Joined: 3 April 08




Ca de obicei cu sfaturi utile @dia ph2,caut si eu la dezmembrari acum unul de clio si sper sa reusim sa determinam pozitia optima a acestuia.


--------------------
dacia logan logan 2008/kiss fm,1.6 - BZ-
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 4 Oct 2010, 19:34
Post #2487


-


Group: Members
Posts: 22.548
Joined: 19 April 05
From: Romania




Doar ca el avand flexibil este posibil ca pozitia sa fie un pic diferita ...


--------------------
CUGIR Albalux 11 1982 - B-11-LUX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nickvio
post 4 Oct 2010, 20:03
Post #2488


Membru incepator


Group: Members
Posts: 80
Joined: 30 January 06
From: Timisoara




Felicitari pentru Dia-ph2. Eu nu am avut atata rabdare , chiar daca recunosc ca acest fenomen, ma deranja. Citesc cu atentie tot ce se posteaza aici. Am un Ambition din 2005 si ma gandesc sa achizitionez un astfel de batator acustic si sa-l inlocuiesc pe cel original. Sper sa am ceva rezultate.


--------------------
dacia logan ambition 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dia_ph2
post 5 Oct 2010, 06:27
Post #2489


Membru autentic


Group: Members
Posts: 333
Joined: 29 September 08
From: Targoviste




Scoate-l si mergi la 1950-2050rpm in tr4 sau 5. Vei vedea ca este de neinlocuit.


--------------------
Dacia Logan ph2, 1.4mpi 2008, Laureate, Abs
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 7 Oct 2010, 11:49
Post #2490


-


Group: Members
Posts: 22.548
Joined: 19 April 05
From: Romania




esapament.jpg ( Size: 64.37k ) Number of downloads: 619


Cum este montat la CLIO2 in desene. Partea stanga, fata masinii.


Poze cu vinovatul ...

a.jpg ( Size: 32.89k ) Number of downloads: 500
b.jpg ( Size: 28.44k ) Number of downloads: 499
c.jpg ( Size: 37.85k ) Number of downloads: 490


Pret: 43 RON

This post has been edited by klaus: 8 Oct 2010, 12:47


--------------------
CUGIR Albalux 11 1982 - B-11-LUX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
102 Pages « < 81 82 83 84 85 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


3 User(s) are reading this topic (3 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 14th May 2025 - 22:56
Forum Renault