Antifonare capotă, inclusiv blană, pedalier
![]() ![]() ![]() |
Antifonare capotă, inclusiv blană, pedalier
IRONICK |
![]()
Post
#2521
|
||
![]() - Group: Members Posts: 22.548 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
|
||
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|||
madhorsefuzzy |
![]()
Post
#2522
|
![]() Membru Group: Members Posts: 4.247 Joined: 9 May 05 From: Bucuresti ![]() |
dia: incepe sa imi para rau ca nu am fost si eu cu masina la comparatii.
Eu: aluband perete antifoc, pasle de diesel (capota si perete antifoc), aluband pe podea (strat dublu pe tunelul central), fonomin peste aluband, cheder la parbriz si batator de clio pus pe pozitia de fabrica. Usi si plafon stoc. Incep sa ma obisnuiesc dupa aprox 10 zile cu noua "muzica" a masinii dupa schimbarea batatorului original cu ala de clio. Si imi place din ce in ce mai mult. ![]() |
--------------------
Laguna Grandtour
2011 4Control 2.0dci
200cp+ / Honda Insight Hybrid 2010 stock "Vei invata sa conduci cand vei sti sa te feresti de prosti, nu cand vei sti legea!"
|
|
dia_ph2 |
![]()
Post
#2523
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 333 Joined: 29 September 08 From: Targoviste ![]() |
Nu spusei ca vin duminica in Bucuresti? Cu treaba, ca si weekendul trecut, dar pot gasi ceva timp si pentru comparatii sau discutii.
Ironick am inteles ca nu poate veni. Interesanta ar fi si o comparatie cu o masina "stoc". Cel mai rau este ca nu putem testa si in trepte superioare (cel putin 3) o baleiere pana pe la vreo 4500rpm. Am impresia ca acolo se face diferenta mare cu/fara racord flexibil/batator. This post has been edited by dia_ph2: 19 Oct 2010, 13:43 |
--------------------
Dacia
Logan ph2, 1.4mpi
2008, Laureate, Abs
|
|
tribunul |
![]()
Post
#2524
|
![]() Sunt inofensiv, dar gandul meu e criminal Group: Members Posts: 3.024 Joined: 19 July 05 From: Micul Paris ![]() |
Va pun la dispozitie pe a mea, 1.6, are doar braduti la oglinda.
|
--------------------
Renault
"Megane" Scenic 2
2007 "Copiii sunt mainile cu care ne prindem de rai."
"Consumul exagerat de mitocanie si neam prost dauneaza grav sanatatii ..." |
|
IRONICK |
![]()
Post
#2525
|
![]() - Group: Members Posts: 22.548 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
o sa fie paranghelie ...
|
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
tribunul |
![]()
Post
#2526
|
![]() Sunt inofensiv, dar gandul meu e criminal Group: Members Posts: 3.024 Joined: 19 July 05 From: Micul Paris ![]() |
![]() |
--------------------
Renault
"Megane" Scenic 2
2007 "Copiii sunt mainile cu care ne prindem de rai."
"Consumul exagerat de mitocanie si neam prost dauneaza grav sanatatii ..." |
|
IRONICK |
![]()
Post
#2527
|
![]() - Group: Members Posts: 22.548 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
QUOTE(dia_ph2 @ 19 Oct 2010, 08:01) -zgomotul de frecventa medie-inalta (se simte foarte bine la pornire si ralanti, cu toate cele oprite, adica radio si ventilatie off): cel mai silentios este Loganul lui Ironick, apoi Symbol, apoi a mea -zgomotul de frecventa joasa, incluzand rezonantele si urletul la 3000-4000: cel mai silentios Symbol, apoi a mea, apoi Ironick Io ti-am zis ca am o problema si zgomotul din masina nu este normal... sa te vad la rezonante dupa ce imi rezolv prima prindere a esapamentului. A ruginit, din cauza asta urla in halul ala de 2-3 saptamani ... (respecte maxime Dacia mad0044.gif) Ce au sudat ei de teava de esapament nu este o bara, ci tot o teava cu "carne" de 1mm. Asa ca teava aia mica care intra in prinderea elastica, se "topeste" in timp, exact unde este sudura. Iar zgomotul metalic de care ma plangeam, era din zona pedalierului. Este un material care vine printre pedale si la mine era facut franjuri de cand am tras de el data trecuta, l-am facut acum din material de Megane 2 (ca nu aveam din ce altceva) si acum este liniste. Voi ce ati mai facut? Iestardei, tudei? PS. Si am si descoperit de ce aveai tu probleme la prinderea cablului de ambreiaj. Prinderea aia cu doua cleme laterale se inclina stanga-dreapta (ca sofer privind in fata) cand apesi pe pedala. Si are pe unde sa intre zgomot. This post has been edited by IRONICK: 24 Oct 2010, 18:58 |
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
dia_ph2 |
![]()
Post
#2528
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 333 Joined: 29 September 08 From: Targoviste ![]() |
Referitor la PS (cablul de ambreiaj) - am observat si eu atunci cum se misca cablul, chiar il legasem cu o sarma sa stea pe pozitie, dar nimic; i-am rupt clemele si i-am tras un filet... l-am prins cu o piulita si o garnitura...mama ce m-am chinuit - pentru ca zgomotul sa ramana acelasi; am cumparat un cablu nou - la fel; am mai cumparat unul, de data aceasta de diesel si am inabusit burduful acela de cauciuc cu vaselina - de atunci nu am mai auzit acel zgomot... pana ieri, la masina lui madhorsefuzzy ... el nici nu stia ca il are, si, pariez, nici alti posesori de Logan.
Referitor la comparatii, tot nu am reusit sa masuram, am probat doar urechiometric (cu 3 perechi), iar parerile au fost... nu stiu cum au fost. El avea rezonanta de la 2000rpm, pentru ca inlocuise batatorul de fabrica, dar nu se arata deranjat; probabil trece repede prin acel interval. Pe de alta parte, tot la mine se auzea cel mai tare zgomotul de frecventa medie-inalta; nu stiu ce este in neregula la mine, sau ce ati facut voi si n-am facut eu - in-afara de pasla de pe podea pe care eu nu o am... dar parca la mine se aude din dreapta, cumva pe la aripa (apropo madhorsefuzzy, ai material la aripi?) Poate trebuie sa mai insist pe partea medie-inalta a zgomotului... Pe de alta parte, am reusit sa fac si experimentul (mult asteptat de mine) de a masura eficienta batatorului la o masina care este prevazuta din fabrica (este vorba de acel symbol k4j, unde am observat foarte clar (in mers) diferenta cu/fara). Probabil neasteptat, dar are logica - eficienta acestuia nu se poate vedea pe loc, din simplul motiv ca, motorul nefiind in sarcina, teava de esapament nu vibreaza, deci nu poate induce vibratii in caroserie. Deci, turand masinile pe loc, nu se poate aprecia diferenta de zgomot la turatiile cu probleme. Va las sa analizati graficul (nu mai pun inregistrarile, pt ca instalatiile de sunet au personalitatea lor in spatiul in care le ascultam), si, va las sa trageti concluzii. Masuratorile au fost facute pe loc, cu motoarele incalzite, fara ventilatie sau sunet, cu microfonul la nivelul capului soferului. Sunt 3 masuratori, una cu masina mea, una cu Symbol cu batator, alta Symbol fara. Va las pe voi sa ghiciti care ce si cum... untitled.jpg ( Size: 237.23k ) Number of downloads: 2352 |
--------------------
Dacia
Logan ph2, 1.4mpi
2008, Laureate, Abs
|
|
Ciochy |
![]()
Post
#2529
|
Membru Group: Members Posts: 103 Joined: 15 February 08 ![]() |
mai spune-ne despre sunetul de la cablul ambreaj, sa vedem daca exista si la noi
![]() ![]() |
--------------------
Oltcit
Club
1993
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#2530
|
![]() - Group: Members Posts: 22.548 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
Este de ajuns un colier de berlina si un profil in forma de L din tabla de 2mm.
This post has been edited by IRONICK: 25 Oct 2010, 12:26 |
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
klaus |
![]()
Post
#2531
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
Pentru precizie, un colier de esapament de berlina, pe care se prinde un profil L (cornier de tabla). Sunt imagini pe topic mai acana
|
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#2532
|
![]() - Group: Members Posts: 22.548 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
batator2.jpg ( Size: 172.8k )
Number of downloads: 2703
This post has been edited by IRONICK: 25 Oct 2010, 12:26 |
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
dia_ph2 |
![]()
Post
#2533
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 333 Joined: 29 September 08 From: Targoviste ![]() |
Ete ce dracovenie imi trecu prin cap:
1.jpg ( Size: 530.34k ) Number of downloads: 2772 PS. Blanitele "de fabrica" sunt din acelasi material verde, au aplicata doar fata aceea textila neagra, pentru aspect. La jetul unui pistol cu aer cald Bosch (pe tr 2), prima care a inceput sa se topeasca, doar cu fum, a fost fata neagra. Apoi materialul verde, tot fara flacara. This post has been edited by dia_ph2: 25 Oct 2010, 13:23 |
--------------------
Dacia
Logan ph2, 1.4mpi
2008, Laureate, Abs
|
|
klaus |
![]()
Post
#2534
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
Fata neagra impiedica in mare masura si imbacsirea cu praf.
|
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#2535
|
![]() - Group: Members Posts: 22.548 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
Dia, pozitia asta de la 1.6 16v ai incercat-o? Ca nu mai tin minte.
mcv.jpg ( Size: 63.86k ) Number of downloads: 2557 |
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
dia_ph2 |
![]()
Post
#2536
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 333 Joined: 29 September 08 From: Targoviste ![]() |
Am incercat, dar mareste rezonanta. Tot acolo este si la Megane.
|
--------------------
Dacia
Logan ph2, 1.4mpi
2008, Laureate, Abs
|
|
hora |
![]()
Post
#2537
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 317 Joined: 22 July 06 From: Brasov ![]() |
Ma scuzati de intrebare. Ce este acela un "batator"?
![]() |
--------------------
Opel
Corsa C 1.3 cdti
2006 Ex Dacia 1310, Renault Symbol 1.4 8v
|
|
einstein1984 |
![]()
Post
#2538
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.389 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
O masa care se agata pe un sistem care vibreaza pentru a modifica frecventa proprie de rezonanta a acestuia intr-o zona unde nu deranjeaza asa mult.
|
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
hora |
![]()
Post
#2539
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 317 Joined: 22 July 06 From: Brasov ![]() |
Ah, da,m-am prins! Asa ceva am avut la Berlina dar l-am dat jos ca vibra urat cu teava de esapament. Era o platbanda sudata undeva in fata, catre motor si avea rolul de a amortiza vibratiile evacuarii, dar mai rau facea...Plus ca teava de esapament era prea rigida. Dupa ce am dat porcaria aia jos teava vibra normal fara sa se mai simta/auda nimic
|
--------------------
Opel
Corsa C 1.3 cdti
2006 Ex Dacia 1310, Renault Symbol 1.4 8v
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#2540
|
![]() - Group: Members Posts: 22.548 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
este vorba de o greutate imbracata in cauciuc ...
|
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
dia_ph2 |
![]()
Post
#2541
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 333 Joined: 29 September 08 From: Targoviste ![]() |
Stiam ca masuratorile cu microfonul nu pot determina sursa sau calea de propagare a vibratiilor catre caroserie, de aceea am construit un mic dispozitiv, numit accelerometru, bazat pe un element ceramic preluat de la un tweeter piezo. Cand o sa am timp, o sa-l atasez pe suportii motorului si esapamentului. Am facut proba in intervalul 80hz-160hz ( ce corespunde intervalului de turatii 2400-4800rpm) cu ajutorul unui difuzor pus pe masa, rezultatele fiind foarte bune.
Imag235.jpg ( Size: 364.58k ) Number of downloads: 1873 Imag173.jpg ( Size: 167.62k ) Number of downloads: 633 schema.PNG ( Size: 7k ) Number of downloads: 605 |
--------------------
Dacia
Logan ph2, 1.4mpi
2008, Laureate, Abs
|
|
Adi florin |
![]()
Post
#2542
|
Membru autentic Group: Members Posts: 314 Joined: 29 July 06 From: Bucuresti ![]() |
Salutare.
Dia, acel Clio este pe benzina? Cand mai vii prin Bucuresti as vrea sa ma uit si eu la el sa vad daca se potriveste tamponul hidroelastic de la motor la Logan 1,6Mpi. Imi vibreaza ca la turci la relanti si urla ingrozitor de la 2.000 rpm in sus. Vibreaza toata masina... |
--------------------
Dacia
Logan
Ambition 1.6MPI din 2007
|
|
mike_mocy |
![]()
Post
#2543
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 284 Joined: 14 November 08 From: Bucuresti ![]() |
salut!am si eu doua intrebari:1.am un logan din 2005 si as vre sa-i montez insonorizant tablier,vreau sa stiu daca am deja gaurile date sau daca nu ce pot face ,le pot da eu?2.cat mai costa insonorizantul care vine la pedale si daca se gaseste in targ si mai trebuie ceva adtptat,gariut ca sa-l pot monta?va multumesc
|
--------------------
Dacia
1325 L
1995
- BR-XX-GMM
|
|
c0sti |
![]()
Post
#2544
|
Membru incepator Group: Members Posts: 26 Joined: 19 January 11 ![]() |
este mai practiv cu dopurile in urechii, oricum good work ;p
|
--------------------
Dacia
Logan
02.2008/kissfm
|
|
dia_ph2 |
![]()
Post
#2545
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 333 Joined: 29 September 08 From: Targoviste ![]() |
Am facut recent o comparatie intre pasla verde si cea mov-rosiatica-albastruie. Cea din urma este mai eficienta la aceeasi grosime, dar nici una nu se comporta suficient de bine daca nu are strat reflectorizant deasupra. Ma feresc sa pun cifre acum, pentru ca nu am epuizat inca variantele pe care mi le-am propus (spre ex. 2 straturi de pasla mov urmate de folie bituminoasa sau un strat de pasla, unul de mocheta, unul de pasla, apoi folie).
|
--------------------
Dacia
Logan ph2, 1.4mpi
2008, Laureate, Abs
|
|
klaus |
![]()
Post
#2546
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
incerca sa pui si un strat "greu" deasupra (gen covor de cauciuc dens)
|
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
dia_ph2 |
![]()
Post
#2547
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 333 Joined: 29 September 08 From: Targoviste ![]() |
Mi-am notat.
Am vazut si o folie de piscina (cred, la cineva care isi construieste in casa asa ceva), care la o grosime de 2-3 mm pare destul de densa, fiind in acelasi timp maleabila, dar cred ca pretul e prohibitiv. Ceva in genul linoleumului, dar foarte moale. In zona podelei, un strat reflector eficient este constituit chiar de presurile de cauciuc (pe care majoritatea le au). LE. Nu cred ca voi repeta foarte curand masuratorile, deci pentru curiosi iata rezultatele: eficienta_pasla.PNG ( Size: 19.87k ) Number of downloads: 394 De sus in jos: 1. un strat pasla verde 2. un strat pasla mov 3. doua straturi pasla mov 4. doua straturi pasla mov plus unul mocheta cauciucata (nu am avut altceva la indemana) Masuratorile au fost facute cu un driver Rcf ND2530 cu palnie HF64, a carei iesire am obturat-o cu probele de mai sus. Iata si materialele: Imag041.jpg ( Size: 443.23k ) Number of downloads: 668 This post has been edited by dia_ph2: 21 Jan 2011, 11:05 |
--------------------
Dacia
Logan ph2, 1.4mpi
2008, Laureate, Abs
|
|
klaus |
![]()
Post
#2548
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
Ca parere personala, cel mai eficient mod de insonorizare absorbant (inclusiv dpdv pret) este utilizarea unui burete de la dezmembrari, de pe clio sau megane, care-i foarte competent.
|
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
Adi florin |
![]()
Post
#2549
|
Membru autentic Group: Members Posts: 314 Joined: 29 July 06 From: Bucuresti ![]() |
Tampon de prindere a motorului de caroserie hidroelastic nu a incercat nimeni?
|
--------------------
Dacia
Logan
Ambition 1.6MPI din 2007
|
|
dia_ph2 |
![]()
Post
#2550
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 333 Joined: 29 September 08 From: Targoviste ![]() |
Am avut aceasta idee undeva intre paginile 60-70, chiar imi cumparasem acest suport de la dezmembrari (atentie, cel de 1.6 16v, caci cele de diesel, chiar daca arata la fel, sunt mai pacatoase; informatii despre cum sa le deosebesti gasesti pe forum, parca cel cu albastru trebuie). Dar ce te faci cu prinderea pe motor? Parerea mea, cauta mai bine de Solenza sau SuperNova, chiar si Symbol cu motorul 1.4 8v, caci au aceeasi prindere pe motor, cea in 3 suruburi. Tapla pe caroserie se adapteaza mult mai usor.
Eu am renuntat la idee si dupa ce am mers cu un mcv 16v, care avea o mandrete de rezonanta intre 3000 si 4500rpm. Chiar daca la ralanti face o treaba excelenta. LE. Aici formulam ideea: http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopi...dpost&p=1756078 si aici http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopi...dpost&p=1761006 il cumparasem. This post has been edited by dia_ph2: 21 Jan 2011, 13:31 |
--------------------
Dacia
Logan ph2, 1.4mpi
2008, Laureate, Abs
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 14th May 2025 - 20:04 |