DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

102 Pages « < 83 84 85 86 87 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Antifonare capotă, inclusiv blană, pedalier

IRONICK
post 19 Oct 2010, 12:48
Post #2521


-


Group: Members
Posts: 22.548
Joined: 19 April 05
From: Romania




QUOTE(dia_ph2 @ 19 Oct 2010, 13:39)
dar racord flexibil ca mine, nu ai
Si zici ca iti place sa bagi cutitul in rana, a?


--------------------
CUGIR Albalux 11 1982 - B-11-LUX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
madhorsefuzzy
post 19 Oct 2010, 13:32
Post #2522


Membru


Group: Members
Posts: 4.247
Joined: 9 May 05
From: Bucuresti




dia: incepe sa imi para rau ca nu am fost si eu cu masina la comparatii.
Eu: aluband perete antifoc, pasle de diesel (capota si perete antifoc), aluband pe podea (strat dublu pe tunelul central), fonomin peste aluband, cheder la parbriz si batator de clio pus pe pozitia de fabrica. Usi si plafon stoc.

Incep sa ma obisnuiesc dupa aprox 10 zile cu noua "muzica" a masinii dupa schimbarea batatorului original cu ala de clio. Si imi place din ce in ce mai mult. biggrin.gif


--------------------
Laguna Grandtour 2011 4Control 2.0dci 200cp+ / Honda Insight Hybrid 2010 stock
"Vei invata sa conduci cand vei sti sa te feresti de prosti, nu cand vei sti legea!"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dia_ph2
post 19 Oct 2010, 13:38
Post #2523


Membru autentic


Group: Members
Posts: 333
Joined: 29 September 08
From: Targoviste




Nu spusei ca vin duminica in Bucuresti? Cu treaba, ca si weekendul trecut, dar pot gasi ceva timp si pentru comparatii sau discutii.
Ironick am inteles ca nu poate veni.
Interesanta ar fi si o comparatie cu o masina "stoc".
Cel mai rau este ca nu putem testa si in trepte superioare (cel putin 3) o baleiere pana pe la vreo 4500rpm. Am impresia ca acolo se face diferenta mare cu/fara racord flexibil/batator.

This post has been edited by dia_ph2: 19 Oct 2010, 13:43


--------------------
Dacia Logan ph2, 1.4mpi 2008, Laureate, Abs
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tribunul
post 19 Oct 2010, 13:46
Post #2524


Sunt inofensiv, dar gandul meu e criminal


Group: Members
Posts: 3.024
Joined: 19 July 05
From: Micul Paris




Va pun la dispozitie pe a mea, 1.6, are doar braduti la oglinda.


--------------------
Renault "Megane" Scenic 2 2007
"Copiii sunt mainile cu care ne prindem de rai."
"Consumul exagerat de mitocanie si neam prost dauneaza grav sanatatii ..."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 19 Oct 2010, 16:59
Post #2525


-


Group: Members
Posts: 22.548
Joined: 19 April 05
From: Romania




o sa fie paranghelie ...


--------------------
CUGIR Albalux 11 1982 - B-11-LUX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tribunul
post 20 Oct 2010, 07:13
Post #2526


Sunt inofensiv, dar gandul meu e criminal


Group: Members
Posts: 3.024
Joined: 19 July 05
From: Micul Paris




asteapta nervos.gif


--------------------
Renault "Megane" Scenic 2 2007
"Copiii sunt mainile cu care ne prindem de rai."
"Consumul exagerat de mitocanie si neam prost dauneaza grav sanatatii ..."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 24 Oct 2010, 18:35
Post #2527


-


Group: Members
Posts: 22.548
Joined: 19 April 05
From: Romania




QUOTE(dia_ph2 @ 19 Oct 2010, 08:01)
-zgomotul de frecventa medie-inalta (se simte foarte bine la pornire si ralanti, cu toate cele oprite, adica radio si ventilatie off): cel mai silentios este Loganul lui Ironick, apoi Symbol, apoi a mea
-zgomotul de frecventa joasa, incluzand rezonantele si urletul la 3000-4000: cel mai silentios Symbol, apoi a mea, apoi Ironick

Io ti-am zis ca am o problema si zgomotul din masina nu este normal... sa te vad la rezonante dupa ce imi rezolv prima prindere a esapamentului. A ruginit, din cauza asta urla in halul ala de 2-3 saptamani ...
(respecte maxime Dacia mad0044.gif)
Ce au sudat ei de teava de esapament nu este o bara, ci tot o teava cu "carne" de 1mm. Asa ca teava aia mica care intra in prinderea elastica, se "topeste" in timp, exact unde este sudura. Iar zgomotul metalic de care ma plangeam, era din zona pedalierului. Este un material care vine printre pedale si la mine era facut franjuri de cand am tras de el data trecuta, l-am facut acum din material de Megane 2 (ca nu aveam din ce altceva) si acum este liniste.

Voi ce ati mai facut? Iestardei, tudei?

PS. Si am si descoperit de ce aveai tu probleme la prinderea cablului de ambreiaj. Prinderea aia cu doua cleme laterale se inclina stanga-dreapta (ca sofer privind in fata) cand apesi pe pedala. Si are pe unde sa intre zgomot.

This post has been edited by IRONICK: 24 Oct 2010, 18:58


--------------------
CUGIR Albalux 11 1982 - B-11-LUX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dia_ph2
post 25 Oct 2010, 07:17
Post #2528


Membru autentic


Group: Members
Posts: 333
Joined: 29 September 08
From: Targoviste




Referitor la PS (cablul de ambreiaj) - am observat si eu atunci cum se misca cablul, chiar il legasem cu o sarma sa stea pe pozitie, dar nimic; i-am rupt clemele si i-am tras un filet... l-am prins cu o piulita si o garnitura...mama ce m-am chinuit - pentru ca zgomotul sa ramana acelasi; am cumparat un cablu nou - la fel; am mai cumparat unul, de data aceasta de diesel si am inabusit burduful acela de cauciuc cu vaselina - de atunci nu am mai auzit acel zgomot... pana ieri, la masina lui madhorsefuzzy ... el nici nu stia ca il are, si, pariez, nici alti posesori de Logan.

Referitor la comparatii, tot nu am reusit sa masuram, am probat doar urechiometric (cu 3 perechi), iar parerile au fost... nu stiu cum au fost. El avea rezonanta de la 2000rpm, pentru ca inlocuise batatorul de fabrica, dar nu se arata deranjat; probabil trece repede prin acel interval. Pe de alta parte, tot la mine se auzea cel mai tare zgomotul de frecventa medie-inalta; nu stiu ce este in neregula la mine, sau ce ati facut voi si n-am facut eu - in-afara de pasla de pe podea pe care eu nu o am... dar parca la mine se aude din dreapta, cumva pe la aripa (apropo madhorsefuzzy, ai material la aripi?) Poate trebuie sa mai insist pe partea medie-inalta a zgomotului...

Pe de alta parte, am reusit sa fac si experimentul (mult asteptat de mine) de a masura eficienta batatorului la o masina care este prevazuta din fabrica (este vorba de acel symbol k4j, unde am observat foarte clar (in mers) diferenta cu/fara). Probabil neasteptat, dar are logica - eficienta acestuia nu se poate vedea pe loc, din simplul motiv ca, motorul nefiind in sarcina, teava de esapament nu vibreaza, deci nu poate induce vibratii in caroserie. Deci, turand masinile pe loc, nu se poate aprecia diferenta de zgomot la turatiile cu probleme.

Va las sa analizati graficul (nu mai pun inregistrarile, pt ca instalatiile de sunet au personalitatea lor in spatiul in care le ascultam), si, va las sa trageti concluzii. Masuratorile au fost facute pe loc, cu motoarele incalzite, fara ventilatie sau sunet, cu microfonul la nivelul capului soferului. Sunt 3 masuratori, una cu masina mea, una cu Symbol cu batator, alta Symbol fara. Va las pe voi sa ghiciti care ce si cum...
untitled.jpg ( Size: 237.23k ) Number of downloads: 2352


--------------------
Dacia Logan ph2, 1.4mpi 2008, Laureate, Abs
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ciochy
post 25 Oct 2010, 09:47
Post #2529


Membru


Group: Members
Posts: 103
Joined: 15 February 08




mai spune-ne despre sunetul de la cablul ambreaj, sa vedem daca exista si la noi biggrin.gif, loganul meu nu a fost prevazut cu batator, masina fiind fabricata in 2004, astept sa-mi sudez batatorul pe 2 coliere si sal pun poate observ diferente smile.gif) ma gandeam si la racord flexibil sa vedem cum stam cu bugetul.


--------------------
Oltcit Club 1993
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 25 Oct 2010, 10:41
Post #2530


-


Group: Members
Posts: 22.548
Joined: 19 April 05
From: Romania




Este de ajuns un colier de berlina si un profil in forma de L din tabla de 2mm.

This post has been edited by IRONICK: 25 Oct 2010, 12:26


--------------------
CUGIR Albalux 11 1982 - B-11-LUX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 25 Oct 2010, 12:08
Post #2531


步步


Group: Moderatori
Posts: 19.062
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




Pentru precizie, un colier de esapament de berlina, pe care se prinde un profil L (cornier de tabla). Sunt imagini pe topic mai acana


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 25 Oct 2010, 12:15
Post #2532


-


Group: Members
Posts: 22.548
Joined: 19 April 05
From: Romania




batator2.jpg ( Size: 172.8k ) Number of downloads: 2703


This post has been edited by IRONICK: 25 Oct 2010, 12:26


--------------------
CUGIR Albalux 11 1982 - B-11-LUX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dia_ph2
post 25 Oct 2010, 13:19
Post #2533


Membru autentic


Group: Members
Posts: 333
Joined: 29 September 08
From: Targoviste




Ete ce dracovenie imi trecu prin cap:
1.jpg ( Size: 530.34k ) Number of downloads: 2772


PS. Blanitele "de fabrica" sunt din acelasi material verde, au aplicata doar fata aceea textila neagra, pentru aspect. La jetul unui pistol cu aer cald Bosch (pe tr 2), prima care a inceput sa se topeasca, doar cu fum, a fost fata neagra. Apoi materialul verde, tot fara flacara.

This post has been edited by dia_ph2: 25 Oct 2010, 13:23


--------------------
Dacia Logan ph2, 1.4mpi 2008, Laureate, Abs
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 25 Oct 2010, 20:18
Post #2534


步步


Group: Moderatori
Posts: 19.062
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




Fata neagra impiedica in mare masura si imbacsirea cu praf.


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 29 Oct 2010, 16:20
Post #2535


-


Group: Members
Posts: 22.548
Joined: 19 April 05
From: Romania




Dia, pozitia asta de la 1.6 16v ai incercat-o? Ca nu mai tin minte.

mcv.jpg ( Size: 63.86k ) Number of downloads: 2557


--------------------
CUGIR Albalux 11 1982 - B-11-LUX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dia_ph2
post 2 Nov 2010, 15:00
Post #2536


Membru autentic


Group: Members
Posts: 333
Joined: 29 September 08
From: Targoviste




Am incercat, dar mareste rezonanta. Tot acolo este si la Megane.


--------------------
Dacia Logan ph2, 1.4mpi 2008, Laureate, Abs
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
hora
post 26 Nov 2010, 17:36
Post #2537


Membru autentic


Group: Members
Posts: 317
Joined: 22 July 06
From: Brasov




Ma scuzati de intrebare. Ce este acela un "batator"? sad.gif


--------------------
Opel Corsa C 1.3 cdti 2006
Ex Dacia 1310, Renault Symbol 1.4 8v
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
einstein1984
post 27 Nov 2010, 10:20
Post #2538


fan Dacia


Group: Members
Posts: 21.389
Joined: 12 November 05
From: Bucuresti




O masa care se agata pe un sistem care vibreaza pentru a modifica frecventa proprie de rezonanta a acestuia intr-o zona unde nu deranjeaza asa mult.


--------------------
daca nu ai o toyota 4X4,ai gresit masina - negru pe alb
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
hora
post 1 Dec 2010, 21:05
Post #2539


Membru autentic


Group: Members
Posts: 317
Joined: 22 July 06
From: Brasov




Ah, da,m-am prins! Asa ceva am avut la Berlina dar l-am dat jos ca vibra urat cu teava de esapament. Era o platbanda sudata undeva in fata, catre motor si avea rolul de a amortiza vibratiile evacuarii, dar mai rau facea...Plus ca teava de esapament era prea rigida. Dupa ce am dat porcaria aia jos teava vibra normal fara sa se mai simta/auda nimic


--------------------
Opel Corsa C 1.3 cdti 2006
Ex Dacia 1310, Renault Symbol 1.4 8v
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 2 Dec 2010, 14:31
Post #2540


-


Group: Members
Posts: 22.548
Joined: 19 April 05
From: Romania




este vorba de o greutate imbracata in cauciuc ...


--------------------
CUGIR Albalux 11 1982 - B-11-LUX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dia_ph2
post 15 Dec 2010, 15:50
Post #2541


Membru autentic


Group: Members
Posts: 333
Joined: 29 September 08
From: Targoviste




Stiam ca masuratorile cu microfonul nu pot determina sursa sau calea de propagare a vibratiilor catre caroserie, de aceea am construit un mic dispozitiv, numit accelerometru, bazat pe un element ceramic preluat de la un tweeter piezo. Cand o sa am timp, o sa-l atasez pe suportii motorului si esapamentului. Am facut proba in intervalul 80hz-160hz ( ce corespunde intervalului de turatii 2400-4800rpm) cu ajutorul unui difuzor pus pe masa, rezultatele fiind foarte bune.
Imag235.jpg ( Size: 364.58k ) Number of downloads: 1873
Imag173.jpg ( Size: 167.62k ) Number of downloads: 633
schema.PNG ( Size: 7k ) Number of downloads: 605


--------------------
Dacia Logan ph2, 1.4mpi 2008, Laureate, Abs
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Adi florin
post 4 Jan 2011, 18:34
Post #2542


Membru autentic


Group: Members
Posts: 314
Joined: 29 July 06
From: Bucuresti




Salutare.

Dia, acel Clio este pe benzina? Cand mai vii prin Bucuresti as vrea sa ma uit si eu la el sa vad daca se potriveste tamponul hidroelastic de la motor la Logan 1,6Mpi. Imi vibreaza ca la turci la relanti si urla ingrozitor de la 2.000 rpm in sus. Vibreaza toata masina...


--------------------
Dacia Logan Ambition 1.6MPI din 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mike_mocy
post 6 Jan 2011, 23:09
Post #2543


Membru autentic


Group: Members
Posts: 284
Joined: 14 November 08
From: Bucuresti




salut!am si eu doua intrebari:1.am un logan din 2005 si as vre sa-i montez insonorizant tablier,vreau sa stiu daca am deja gaurile date sau daca nu ce pot face ,le pot da eu?2.cat mai costa insonorizantul care vine la pedale si daca se gaseste in targ si mai trebuie ceva adtptat,gariut ca sa-l pot monta?va multumesc


--------------------
Dacia 1325 L 1995 - BR-XX-GMM
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
c0sti
post 21 Jan 2011, 00:11
Post #2544


Membru incepator


Group: Members
Posts: 26
Joined: 19 January 11




este mai practiv cu dopurile in urechii, oricum good work ;p


--------------------
Dacia Logan 02.2008/kissfm
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dia_ph2
post 21 Jan 2011, 08:29
Post #2545


Membru autentic


Group: Members
Posts: 333
Joined: 29 September 08
From: Targoviste




Am facut recent o comparatie intre pasla verde si cea mov-rosiatica-albastruie. Cea din urma este mai eficienta la aceeasi grosime, dar nici una nu se comporta suficient de bine daca nu are strat reflectorizant deasupra. Ma feresc sa pun cifre acum, pentru ca nu am epuizat inca variantele pe care mi le-am propus (spre ex. 2 straturi de pasla mov urmate de folie bituminoasa sau un strat de pasla, unul de mocheta, unul de pasla, apoi folie).


--------------------
Dacia Logan ph2, 1.4mpi 2008, Laureate, Abs
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 21 Jan 2011, 08:56
Post #2546


步步


Group: Moderatori
Posts: 19.062
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




incerca sa pui si un strat "greu" deasupra (gen covor de cauciuc dens)


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dia_ph2
post 21 Jan 2011, 10:27
Post #2547


Membru autentic


Group: Members
Posts: 333
Joined: 29 September 08
From: Targoviste




Mi-am notat.
Am vazut si o folie de piscina (cred, la cineva care isi construieste in casa asa ceva), care la o grosime de 2-3 mm pare destul de densa, fiind in acelasi timp maleabila, dar cred ca pretul e prohibitiv. Ceva in genul linoleumului, dar foarte moale.
In zona podelei, un strat reflector eficient este constituit chiar de presurile de cauciuc (pe care majoritatea le au).

LE. Nu cred ca voi repeta foarte curand masuratorile, deci pentru curiosi iata rezultatele:
eficienta_pasla.PNG ( Size: 19.87k ) Number of downloads: 394

De sus in jos:
1. un strat pasla verde
2. un strat pasla mov
3. doua straturi pasla mov
4. doua straturi pasla mov plus unul mocheta cauciucata (nu am avut altceva la indemana)

Masuratorile au fost facute cu un driver Rcf ND2530 cu palnie HF64, a carei iesire am obturat-o cu probele de mai sus.

Iata si materialele:
Imag041.jpg ( Size: 443.23k ) Number of downloads: 668


This post has been edited by dia_ph2: 21 Jan 2011, 11:05


--------------------
Dacia Logan ph2, 1.4mpi 2008, Laureate, Abs
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 21 Jan 2011, 12:26
Post #2548


步步


Group: Moderatori
Posts: 19.062
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




Ca parere personala, cel mai eficient mod de insonorizare absorbant (inclusiv dpdv pret) este utilizarea unui burete de la dezmembrari, de pe clio sau megane, care-i foarte competent.


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Adi florin
post 21 Jan 2011, 13:12
Post #2549


Membru autentic


Group: Members
Posts: 314
Joined: 29 July 06
From: Bucuresti




Tampon de prindere a motorului de caroserie hidroelastic nu a incercat nimeni?


--------------------
Dacia Logan Ambition 1.6MPI din 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dia_ph2
post 21 Jan 2011, 13:20
Post #2550


Membru autentic


Group: Members
Posts: 333
Joined: 29 September 08
From: Targoviste




Am avut aceasta idee undeva intre paginile 60-70, chiar imi cumparasem acest suport de la dezmembrari (atentie, cel de 1.6 16v, caci cele de diesel, chiar daca arata la fel, sunt mai pacatoase; informatii despre cum sa le deosebesti gasesti pe forum, parca cel cu albastru trebuie). Dar ce te faci cu prinderea pe motor? Parerea mea, cauta mai bine de Solenza sau SuperNova, chiar si Symbol cu motorul 1.4 8v, caci au aceeasi prindere pe motor, cea in 3 suruburi. Tapla pe caroserie se adapteaza mult mai usor.
Eu am renuntat la idee si dupa ce am mers cu un mcv 16v, care avea o mandrete de rezonanta intre 3000 si 4500rpm. Chiar daca la ralanti face o treaba excelenta.

LE. Aici formulam ideea: http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopi...dpost&p=1756078 si aici http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopi...dpost&p=1761006 il cumparasem.

This post has been edited by dia_ph2: 21 Jan 2011, 13:31


--------------------
Dacia Logan ph2, 1.4mpi 2008, Laureate, Abs
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
102 Pages « < 83 84 85 86 87 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 14th May 2025 - 20:04
Forum Renault