Antifonare capotă, inclusiv blană, pedalier
![]() ![]() ![]() |
Antifonare capotă, inclusiv blană, pedalier
Adi florin |
![]()
Post
#2551
|
||
Membru autentic Group: Members Posts: 314 Joined: 29 July 06 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
Logan
Ambition 1.6MPI din 2007
|
|||
Ciochy |
![]()
Post
#2552
|
Membru Group: Members Posts: 103 Joined: 15 February 08 ![]() |
interesanta ideea, asteptam sa o puna cineva in practica, probabil din cauza ca masina sta "mai putin" pe loc cu motorul pornit (relanti) nu a deranjat asa tare, precum rezonanta continua 3000+ in mers care poate sa-ti dea dureri de cap. Bafta in continuare la "research"
This post has been edited by Ciochy: 21 Jan 2011, 14:25 |
--------------------
Oltcit
Club
1993
|
|
Adi florin |
![]()
Post
#2553
|
Membru autentic Group: Members Posts: 314 Joined: 29 July 06 From: Bucuresti ![]() |
Daca mergi in afara orasului, intradevar, nu deranjeaza dardaitul la relanti. Acest lucru l-am observat si eu cand am mers la tara. Dar eu merg peste 80...90% in oras si ma deranjeaza foarte tare. Sunt multe semafoare, multe opriri si, deci, masina sta perioade insemnate la relanti. Am mai observat si faptul ca fluiera cutia intr-a 3-a, a 4-a si a 5-a. Dar pentru asta am vazut in posturi mai vechi ca e solutie.
This post has been edited by Adi florin: 21 Jan 2011, 14:44 |
--------------------
Dacia
Logan
Ambition 1.6MPI din 2007
|
|
dia_ph2 |
![]()
Post
#2554
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 333 Joined: 29 September 08 From: Targoviste ![]() |
http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopi...dpost&p=2793875
Pare a fi o problema la tine, asa cum inteleg din descrierea ta. Si bine ar fi sa umbli la cauza, nu la efect. |
--------------------
Dacia
Logan ph2, 1.4mpi
2008, Laureate, Abs
|
|
Adi florin |
![]()
Post
#2555
|
Membru autentic Group: Members Posts: 314 Joined: 29 July 06 From: Bucuresti ![]() |
Masina a dardait inca de cand am cuparat-o. Eu am facut drive test pe Logan diesel si am fost foarte placut surprins de zgomot si tremurat (mai precis de lipsa lor, atunci avand Dacia 1300 care facea ca toate cele...). Am zis ca daca Loganul pe motorina merge asa frumos, sa vezi cum o sa mearga ala pe benzina... Din parti..., cum ziceam, de noua a tremurat la relanti.
Bieleta antirasturnare mi-au schimbat-o in mai anul trecut la revizia de 3 ani ca era uzata. Intradevar, s-a mai atenuat zdranganeala de la relanti (atunci chiar te durea prin coaste...), devenind aproape ca noua. Kit-ul de distributie si cureaua de accesorii au fost inlocuite la revizia de 2 ani caci avea problema aceea cu semeringul care pierdea ulei la arborele cotit. Ce alta problema ar mai putea avea?? |
--------------------
Dacia
Logan
Ambition 1.6MPI din 2007
|
|
florin131977 |
![]()
Post
#2556
|
Membru incepator Group: Members Posts: 3 Joined: 23 January 11 ![]() |
Salut baieti,poate nu stiati dar la anumite firme(printre care si la Wurth-unde lucrez) se gasesc placi insonorizante autoadezive,ranforsate,rezistente la apa,la temperaturi -30->+80,scurt timp (1h) chiar si 180 grade.Si ce-i f. imp. dupa parerea mea, este ca o parte este acoperita cu al.,deci poate fi vopsita.Odecupezi la fofma care-ti trebuie si o lipesti
|
--------------------
dacia
logan 1.2
2010
|
|
rapha |
![]()
Post
#2557
|
Membru incepator Group: Members Posts: 3 Joined: 20 July 10 ![]() |
Ce spui, pui si tu niste poze? Ne poti da detalii mai precise despre material (din ce e compus, grosime, flexibilitate, pret)?
|
--------------------
dacia
logan
2005 laureate
- xx-oo-xxl
|
|
klaus |
![]()
Post
#2558
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
Io zic sa ne dai niste detalii despre pret ...
|
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
florin131977 |
![]()
Post
#2559
|
Membru incepator Group: Members Posts: 3 Joined: 23 January 11 ![]() |
http://www.wuerth.ro/catalog/pdf/WRO-03-122.pdf
V-am pus un link cu pagina de catalog sa vedeti ceva date despre produs.Tocmai mi-au dat de la firma un logan 1.2 si cautam ceva imbunatatiri pt el.Placile de care v-am spus mi se par o solutie mai simpla la problema antifonarii.O sa gasiti mai jos (pe pagina din link) si un alt tip de placi care se preteaza mai bine pt interior. pretul este de aproape ![]() |
--------------------
dacia
logan 1.2
2010
|
|
mariuscond |
![]()
Post
#2560
|
![]() Membru incomod Group: Members Posts: 1.373 Joined: 3 November 05 From: Bucuresti ![]() |
550 x 250 x 6 plãci = 0.825m2 la pretul "bomba" de 210 lei?
![]() |
--------------------
dacia
Logan
dizăl
- B52
|
|
GBi |
![]() ![]()
Post
#2561
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 264 Joined: 12 August 06 ![]() |
Cele din josul pdf_ului sunt la 210 ron ?
1000 x 500 x 11 Art.-Nr. 890 100 065 U.A. 1 = 2 plãci |
--------------------
Daciaaa
Golan :))
KissFM 1.6 08 / ex. Laureate 1.4 04 Tot ce e bun tre' sa dispara !
|
|
florin131977 |
![]()
Post
#2562
|
Membru incepator Group: Members Posts: 3 Joined: 23 January 11 ![]() |
Salut, n-am spus ca sunt ieftine,am spus doar ca este vorba de o rezolvare usoara si rapida a problemei,care nu necesita mult timp,sau scule speciale(un cutter si un degresant) si estetic poate iesi ceva reusit.Celelalte placi(890 100 065)costa 120ron pachetul.De exemplu in service ar trebui sa-ti puna asa ceva in momentul schimbarii unei portiere,mai ales ca din fabrica-teoretic- masinile sunt prevazute cu un antifonaj asemanator,iar unele firme de asigurari il accepta la plata.Oricum,parerea personala,este ca mult mai eficienta ar fi antifonarea peretelui dintre comp. motor si habitaclu.In alta ordine de idei,am ajuns la 300km cu Loganul 1.2 si azi am auzit f. multe zgomote care nu tin de motor si ieri nu le-am remarcat.Masina nu are nici-un fel de scut pe dedesubt,iar in locasul pentru proiectoare cred ca ar fi incaput un proiector cu vreo 5mm mai mare-n diametru.Este al 7-lea Logan pe care-l conduc si pana acum nu am remarcat aceste zgomote:un fel de suierat,combinat cu un uruit,care apare cam dupa 50km/h.Ar fi putut sa cedeze ceva asa repede,mai ales ca n-am dat cu ea prin gropi si este un zgomot pregnant,care nu l-as fi trecut cu vederea in zilele anterioare?Aveti idee daca-i doar aerodinamica de vina,sau incepe deja sa sufere?
|
--------------------
dacia
logan 1.2
2010
|
|
dia_ph2 |
![]()
Post
#2563
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 333 Joined: 29 September 08 From: Targoviste ![]() |
Mi-am luat inima in dinti, si, cu toate ca nu am strans materiale sau ca afara nu era suficient de cald, am purces la dezasamblarea masinii, la circa 2 ani de cand am "antifonat-o", ca sa spun asa.
Contrar a ceea ce speculeaza unii, gen umiditate, rugina, dezlipirea foliei, etc., iata ce am gasit: curat si uscat. Imag001.jpg ( Size: 886.98k ) Number of downloads: 3271 Singura problema pe care am avut-o, a fost, in urma unui exces de zel, folia pe care o pusesem si unde se prind scaunele in suruburi, care, in urma celor 2 veri si a frecususului cu sina scaunului, au "mustit" si facuse translatarea scaunelor inainte-inapoi un chin. Acum am jumulit-o (se vede in poza) si am pus cate o bucatica de mocheta foarte subtire (nu se mai vede in poza), care-i confera un aspect mult mai placut decat tabla goala sau folia bituminoasa. Am sters cu diluant sinele scaunelor, le-am uns, iar acum merg perfect. Voi sa nu faceti aceeasi greseala. Asa cum se vede interiorul in poza, am purces la masuratori, pentru a se vedea care sunt locurile prin care se propaga zgomotul. Aveti mai jos doua arhive, cu masuratori in mai multe locuri, cu durata de 4 secunde fiecare "clip". Analiza compozitiei spectrale este mai dificila, recomand a fi facuta la o pereche de casti de calitate, sau la un sistem hi-fi, in niciun caz combine sau sisteme de calculator cu amplificari exagerate la capatul benzii de frecventa. (PS. Schimbati-le extensia din txt in rar) ![]() ![]() Asa cum se putea presupune si din masurile luate de fabrica, adica dublarea paslei in jurul tunelului central, pe prima portiune, acolo am gasit cea mai mare transmitere a zgomotului motorului la ralanti. Cam asa arata tunelul cetral cu masurile luate de mine:Imag006.jpg ( Size: 264.62k ) Number of downloads: 3734 Nu va ganditi ca intra greu, e loc destul sub consola. Nu am avut material suficient pentru a face ce mi-am propus, e doar o solutie temporara, pana, sa zicem, la primavara, cand o sa incerc cu fonomin si folie de piscina de 2-3mm (cauciuc dens), pe toata suprafata podelei si a tunelului central. Singura fasie de pasla verde pe care o aveam mai mare de 50 x 50cm, am indesat-o sub izolatia de fabrica, la picioarele pasagerului, inaintand cu ea pana peste traversa de mijloc. Rezultatele se simt printr-un sunet mai infundat in accelerari, asa cum era de asteptat. Am mai facut teste si pentru a stabili de unde provine rezonanta care incepe cu aprox 3000rpm. Nu pe masurate, doar urechiometric. Un lucru este clar, pe loc sau in mers "pe liber", motorul este cel care produce vuiala aceea. Faceti si voi experimentul asta: mergeti constant in viteza a 3-a sau a 4-a pe un drum liber, sa zicem la 3500 rpm, unde este varful rezonantei; calcati ambreiajul si faceti o baleiere a intervalului de 3000-4000rpm. Daca se simte aceeasi rezonanta indiferent ca motorul este in sarcina sau nu, e de bine. Daca nu, inseamna ca e timpul sa montati racord flexibil si batator acustic. De aceea, in urma unor comparatii (pe loc, turand motorul) cu unii colegi de forum, nu am constatat imbunatatiri ale rezonantei. Pentru ca pe loc, motorul nefiind in sarcina, nu vibreaza nici esapamentul. In prezent, investighez de unde provine zgomotul motorului, dar cu putine sperante. Incep sa ma gandesc din ce in ce mai mult la un sistem activ pentru reducerea zgomotului in intervalul 100-133hz. |
--------------------
Dacia
Logan ph2, 1.4mpi
2008, Laureate, Abs
|
|
Adi florin |
![]()
Post
#2564
|
Membru autentic Group: Members Posts: 314 Joined: 29 July 06 From: Bucuresti ![]() |
Am studiat un pic problema. Am masurat suportul de motor de la Solenza si nu se potriveste pe Logan. Nu are dimensiunile necesare. Ce este interesant este faptul ca de saptamana trecuta nu mai face asa urat in sensul ca nu mai tremura asa tare la relanti si, foarte interesant, nu mai urla asa tare intre 2000...4.000 rpm. Inainte era groaznic, mai ales in frana de motor.
Cauze posibile: 1) s-a mai "asezat" motorul, cutia si toate cele in urma unei opriri bruste intr-un Renault Clio 2) a crescut temperatura exterioara cu urmatoarele posibile subcauze: a) uleiul unge mai bine la temperaturi peste 0grade. Ar trebui sa nu fie o cauza, avand in vedere ca are ulei Mobil1 5W50 b ) sunt mai elastice tampoanele de prindere ale motorului, cutiei... odata cu cresterea temperaturii aerului c) cu aer un pic mai cald merge mai bine motorul... (ar trebui sa nu fie o cauza, caci in frana de motor nu exista ardere in cilindri, si tot urla cand era frig) Imi dau si eu cu parerea... voi ce ziceti? ![]() |
--------------------
Dacia
Logan
Ambition 1.6MPI din 2007
|
|
Peja |
![]()
Post
#2565
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 81 Joined: 26 January 08 From: SERBIA ![]() |
@dia_ph2
Este demn de a investi timp și bani în izolare? Care este opinia dumneavoastră? Ce este impresii în timp ce conduceți? |
--------------------
Dacia
Logan 1.4MPI Preference + AC
Apr 2008 http://loganimprovements.blogspot.com
|
|
dia_ph2 |
![]()
Post
#2566
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 333 Joined: 29 September 08 From: Targoviste ![]() |
Oricat ai antifona, intotdeauna este loc de mai bine; te obisnuiesti cu sunetul si ti se pare zgomotoasa din nou. Dar atunci cand compari cu o masina la fel, dar "de fabrica", adica ne-antifonata, o sa observi ca a meritat. Eu am comparat recent cu C4 (motor 1.6 benzina) si un Opel Corsa 1.2 si ma declar multumit.
PS. Probele s-au facut in regimul de turatie de pana la 4500rpm si viteze pana la 120km/h. Inclusiv mers prin oras la viteze scazute. |
--------------------
Dacia
Logan ph2, 1.4mpi
2008, Laureate, Abs
|
|
crististreulea |
![]()
Post
#2567
|
![]() o dudă, dar ce dudă... Group: Members Posts: 134 Joined: 29 January 07 From: Ghiroda/Timis ![]() |
eu am Loganul izolat fonic de aproape 2 ani si nu-mi pare rau deloc, incomparabila diferenta fata de una stoc.
dupa ce am izolat plafonul, pod pedalier, portbagaj si toate 4 usi, nu-mi parea sa fie enorma diferenta, doar putin imbunatatita. din cauza ca toata lucrarea am facut-o deodata in decursul a 2 saptamani, timp in care am circulat cu masina fara capacele pe usi, fara mocheta, fara chedere la usi. dupa tot acest timp n-am mai avut un etalon ca sa compar. dar dupa vre-o 3 luni m-am urcat intr-un logan stoc si din momentul in care am inchis usa... yak, nu m-am putut abtine sa nu ma stramb. la fel si la pornirea motorului si galagia generata de frecarea cu aerul si de la calea de rulaj. abia atunci mi-am dat seama cat de mult conteaza izolatia fonica. singurul loc unde am izolat si aproape ca n-am sesizat vre-o diferenta, e peretele de foc in spatele bordului. eu unul o recomand si garantez ca vei fi foarte multumit, trebuie sa fi putin nebun sa zici ca nu esti multumit. aici poti vedea o mica comparatie la usi |
--------------------
Renault
Grand Scenic 3 2013 Bose,
1.5dCi 110cp Daca indeplinesti o sarcina prea bine, vei ramane cu ea pe cap, cum ar fi Tutoriale pentru Dacia Logan.
|
|
user123 |
![]()
Post
#2568
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.114 Joined: 4 August 09 ![]() |
Da ...si eu tiam vizionat tutorialele si leam gasit deopotriva utile cat si placute ( felul in care ai prezentat etc etc )- imaginile valoreaza cat 1000 de cuvinte !
Omul chiar sa preocupat atat de partea tehnica ( are acolo nu numai despre izolare fonica ci si despre altele ![]() PS: sa nu se inteleaga gresit , nu am nici un interes , nul cunosc pe om decat din tutoriale- el e din ardeal ,eu sunt din sud...... |
--------------------
Dacia
Renault
2004/2018 Stop, drop and roll will not save you in hell - inscriptie pe o biserica in Virginia |
|
klaus |
![]()
Post
#2569
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
Eu cred ca tutorialele poate sa le faca si scaraotzchi, atata timp cat sunt utile si gratuite, merita toata lauda si respectul pentru munca depusa si impartasita altora, oricine le-ar face.
![]() |
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
crististreulea |
![]()
Post
#2570
|
![]() o dudă, dar ce dudă... Group: Members Posts: 134 Joined: 29 January 07 From: Ghiroda/Timis ![]() |
user123: timisoara, e chiar in banat, vecin cu ardealul. multam de aprecieri
klaus: respectul e reciproc ontopic: pentru plafon recomand fonomin de 1cm grosime. vara o sa-ti fie mai usor cu caldura si iarna retine mai bine caldura. la usi pe tabla exterioara recomand orice solutie bituminoasa gen Aluband, dynamat... in functie de banii pe care esti dispus sa-i investesti. pe tabla din mijloc al usii ceva izolant termic, burete ce se foloseste la izolatiile termice. iar pe plasticul de la usa inca un strat de fonomin. pe podul pedalier recomand si un strat de antifon cauciucat, asta daca gasesti unul care nu miroase sau daca ai unde sa o lasi sa se usuce. dupa care tragi un strat de fonomin. in portbagaj mai mult pentru izolatie termica, pentru ca fonic nu influenteaza prea mult la auz. in usi iti intra 2mp de aluband - 130lei 15m fonomin - 150 lei restul de bani se duc pe materiale aditionale: prenadez, pensula, banda teflon, banda izolatoare... apai consider ca 350 lei este o suma foarte decenta, cu atat mai mult ca poti achizitiona treptat cele necesare. |
--------------------
Renault
Grand Scenic 3 2013 Bose,
1.5dCi 110cp Daca indeplinesti o sarcina prea bine, vei ramane cu ea pe cap, cum ar fi Tutoriale pentru Dacia Logan.
|
|
Paperkite |
![]()
Post
#2571
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 7 Joined: 16 March 11 ![]() |
Ma bag si eu in discutie. As fi vrut sa va descopar mai devreme.
Am citit topicul si vreau sa multumesc tuturor pentru munca si faptul ca au dat "mura-n gura" noua, celorlalti, mai putin indrazneti sau experimentati. Super indicatii practice, documentatie, cercetare/experimentare pot zice aproape stiintifica (dia_ph2) m-a distrat laconik pardon, ironik, cu "minimum de efort, maximum de efect" klaus, super indicatii, dragosmanea, crististreulea - super tutoriale si multi altii (da, si burtosu' ![]() Acum sa revin la discutie. Stiti buretele "memory foam" - are celule partial inchise, este vascos si ma gandesc ca ar putea fi folosit in habitaclu in loc de sau combinat cu fonomin. Ce parere aveti? Inca ceva, la unele modele de skoda diesel se monteaza pe motor - sub capacul care are un burete in el un fel de "vesta" care se pare ca da rezultate in privinta sunetelor medii-inalte. Ar trebui sa se poata face ceva si ptr Logan dci. http://img268.imageshack.us/i/31012007008.jpg crististreulea - la pedalier cred ca ar merge mai mult decat un strat de antifon cauciucat - o foaie bituminoasa ca cea folosita de dia_ph2 mi se pare ideala (doar ca iti tb pistol cu aer cald). De asemenea fonomin fara un invelis mai greu nu da rezultate foarte bune, s-a mai spus. Mocheta si covorasul de cauciuc al masinii joaca acest rol doar partial. Cred ca optim ar fi min. 2 cm fonomin (sau burete mai moale dar un pic "vascos") peste care lipit acel covor de cauciuc mai greu (la limita merge si linoleum moale si gros) dupa care mocheta si covorasul propriu-zis. Tu ce zici? PS Cine trece acum la treaba ar trebui sa citeasca topicul in intregime. Mi se pare cel mai bun din tot ce am citit. Asa va intelege si cum functioneaza antifonarea, va sti unde sa asculte si ce sa urmareasca la propria masina si cam ce are de facut. |
--------------------
Skoda
Octavia 1.9 TDI 90 CP
2006 Classic
|
|
mishuz |
![]()
Post
#2572
|
Membru incepator Group: Members Posts: 24 Joined: 1 September 05 ![]() |
Salut,
Pentru logan ph2, nu reusesc sa scot fata de usa pentru acces broasca usa..., ... am desurubat cele 3 suruburi, difuzorul nu are suruburi la vedere (ca in tutorialele de la 'ph1' si nu am ce-i face ) iar peste tot pare f bine ancorata in 'bradutii' ... E vre-o metode de a incepe desprinderea ei sau altceva imi scapa ?!? Multumesc, This post has been edited by mishuz: 29 Mar 2011, 08:42 |
--------------------
ex Citroen
Xsara hatch
2002, 2l HDI 90 cp
- Logan laureate 2008 ph2 1.4 B-10-U[SIZE=1]n[/SIZE]F[SIZE=1]a[/SIZE]S
|
|
LuluMOB |
![]()
Post
#2573
|
![]() Membru cu pedale. Group: Members Posts: 1.136 Joined: 28 October 05 From: Iași ![]() |
Pur si simplu tragi ceva mai tare.
Dupa ce se desprinde primul bradut, poti apuca fata mai bine si e deja mai usor. De evitat sa faci chestia asta cand e frig. |
--------------------
Dacia
Logan
ABS+ AC 1.4MPI 06/2007
|
|
dia_ph2 |
![]()
Post
#2574
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 333 Joined: 29 September 08 From: Targoviste ![]() |
La ph2 trebuie desfacut si manerul argintiu, sub el se afla un surub. Incerci cu un card din aproape in aproape. Apoi trebuie tinut cont si de prezenta masticului pe toata marginea fetei de usa, cel putin la prima desfacere e mai greu.
Cat despre difuzor, cu o surubelnita tragi capacul boxei afara, pe urma nu ai cum sa nu vezi cele 4 suruburi. |
--------------------
Dacia
Logan ph2, 1.4mpi
2008, Laureate, Abs
|
|
cosmin_b |
![]()
Post
#2575
|
Membru incepator Group: Members Posts: 32 Joined: 25 June 07 ![]() |
salut
tot respectul pt cei care incearca sa reduca din "huruielile" loganului si apoi impartasesc si altora... cateva consideratii despre zgomotul perceput de mine pe un drum bun, relativ lin ( E85-buc-buzau): huruiala deranjanta ![]() impresia mea e ca zgomotul vine de undeva de dupa zona tobei intermediare, oarecum spre spate dpdv sonorizare, masina e exact asa cum a facut-o Dacia m-am uitat sub ea si are un batator montat intre motor si toba intermediara. parca cand era mai noua nu se auzea asa,ori eram eu prea "incantat" ca scapasem de D1300. as fi multumit daca as reusi sa "mut" acest zgomot dupa 3500 turatii in viteza a 5a. credeti ca da as schimba batatorul cu unul de clio si l-as muta pe-asta din fabrica dupa toba intermediara as rezolva ceva? multumesc |
--------------------
Dacia
Logan 1.4 MPI
Laureate 2006
- B-99-XXX
|
|
GBi |
![]()
Post
#2576
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 264 Joined: 12 August 06 ![]() |
Pt. insonorizarea portbagajului si a aripilor spate recomand antifonul cauciucat dat cu pistolul de antifonare, eu am dat mai demult si se prezinta ok si in prezent.
Attached thumbnail(s) Portbagaj_Logan.JPG ( Size: 792.51k ) Number of downloads: 2169 |
--------------------
Daciaaa
Golan :))
KissFM 1.6 08 / ex. Laureate 1.4 04 Tot ce e bun tre' sa dispara !
|
|
burtosu |
![]()
Post
#2577
|
Membru Group: Members Posts: 102 Joined: 3 April 08 ![]() |
Credeti ca aplicarea unui cheder de cauciuc(acela cu autoadeziv)pe rama usii spate(sa etanseze usa fata pe cea din spate) ar avea vreun efect cat de cat sesizabil dpdv al zgomotului,suieratului aerului care curge pe suprafata usilor?
|
--------------------
dacia logan
logan
2008/kiss fm,1.6
- BZ-
|
|
klaus |
![]()
Post
#2578
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
Mic, dar are. Plus de zgomot imbunatatit la inchiderea usii
|
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
dia_ph2 |
![]()
Post
#2579
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 333 Joined: 29 September 08 From: Targoviste ![]() |
Un sfat pt acel cheder, nu incerca cu cel negru profil D de 10mm, pt ca are tendinta de dezlipire prin frecarea cu usa (la inchidere-deschidere). Eu am fost multumit de cel maro mai subtire, care se gaseste tip dublu D (unul langa altul), chiar daca nu am gasit decat de culoare alb sau maro. Am despicat si am pus unul pe usa fata si altul pe marginea usii spate, astfel incat la inchidere se aseaza unul pe altul. Avantajul este ca nu se freaca, deci nici nu se dezlipesc.
O imbunatatire fenomenala a sunetului la inchiderea usilor spate am obtinut cu wd40 injectat la tumburasul pt blocarea deschiderii din interior (pt protectia copiilor), numai ca, efectul a disparut a doua zi. Am incercat si cu un spray cu vaselina alba, dar nu tine nici asta. Am dat si fata de usa jos, ca sa ung mecanismul incuietorii, dar fara rezultat de durata. |
--------------------
Dacia
Logan ph2, 1.4mpi
2008, Laureate, Abs
|
|
sobolan |
![]()
Post
#2580
|
![]() membru paros... Group: Members Posts: 8.242 Joined: 10 March 06 From: GL ![]() |
QUOTE(Adi florin @ 14 Feb 2011, 16:30) .... Ce este interesant este faptul ca de saptamana trecuta nu mai face asa urat in sensul ca nu mai tremura asa tare la relanti si, foarte interesant, nu mai urla asa tare intre 2000...4.000 rpm. Inainte era groaznic, mai ales in frana de motor. Cauze posibile: 1) s-a mai "asezat" motorul, cutia si toate cele in urma unei opriri bruste intr-un Renault Clio ......Imi dau si eu cu parerea... voi ce ziceti? ![]() de la clio i s-a tras in bine ! ![]() |
--------------------
Logan-1.5dci-2017--
Golf mk5 - syncro - 2007--
Golf mk3-2.0 GTI-1993 colectionar de fiare vechi...
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 14th May 2025 - 17:20 |