DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

102 Pages « < 85 86 87 88 89 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Antifonare capotă, inclusiv blană, pedalier

Lostboy
post 3 May 2011, 10:46
Post #2581


Finding my way!


Group: Members
Posts: 3.261
Joined: 17 May 06




QUOTE(klaus @ 2 May 2011, 10:32)
Mic, dar are. Plus de zgomot imbunatatit la inchiderea usii
*


+ se reduce vâjâiala la viteze mari.


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dia_ph2
post 11 May 2011, 06:36
Post #2582


Membru autentic


Group: Members
Posts: 333
Joined: 29 September 08
From: Targoviste




Azi m-a chinuit talentul si am scos batatorul de Clio. Mi-am amintit brusc de dulcea rezonanta. Daca nu s-a inteles, isi face toti banii. Ceea ce ma duce cu gandul ca este necesar un suport mai solid, pentru a nu contribui negativ la eficienta batatorului, data fiind frecventa cu aproape o octava mai sus decat celui destinat Logan-ului pt 2000rpm.


--------------------
Dacia Logan ph2, 1.4mpi 2008, Laureate, Abs
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dia_ph2
post 8 Jun 2011, 12:45
Post #2583


Membru autentic


Group: Members
Posts: 333
Joined: 29 September 08
From: Targoviste




Curios din fire, dar si dornic de rezolvarea rezonantelor motorului (care zgomote sunt mai mici decat la un Logan "de fabrica", dar inca se simt destul, nu prin valoarea absoluta, ci prin cresterea neliniara a zgomotului motorului functie de turatie), am purces la efectuarea unor masuratori cu noul meu dispozitiv pentru masurarea vibratiilor (este descris intr-unul din posturile mele anterioare, dar, spre rusinea mea, abia acum l-am folosit pe masina).
Am lipit capsula piezo cu super-glue in urmatoarele locuri: esapament (prima prindere, unde este montat batatorul la Symbol si la Clio2), crossmember (se vede in desen care este acesta, partea centrala, precum si pe partea soferului si a pasagerului, unde se prinde de lonjeroane), suport principal motor (partea cu pasagerul), suport cutie de viteza, atat pe partea activa, cat si pe cea pasiva (adica inainte si dupa suportii de cauciuc), urmarind gradul de amortizare al vibratiilor.
Pe partea de cross-member, unde am gasit o corelare a intensitatii vibratiilor transmise cu nivelul zgomotului perceput in habitaclu, am atasat si batatorul acustic de Symbol, urmarind eficienta acestuia. In urma acestui experiment, am constatat ca exista o pozitie a batatorului, care permite reducerea vibratiilor, implicit a zgomotului perceput, si anume locatia din poza:
montaj_batator_Logan.jpg ( Size: 52.02k ) Number of downloads: 1869

Reducerea zgomotului perceput nu este foarte mare, asa cum se arata in grafic, pentru ca ponderea vibratiilor (desi majoritara in acel punct), este inca destul de mica cu ceea ce se transmite prin restul prinderilor la caroserie. Testele le-am facut pe loc, cu masina scoasa din viteze, turand-o de 2 ori lin pana la 4000-4500rpm, inregistrand cu ajutorul optiunii "peak hold" din programul RTA.
In urma testului de drum, se simte o scadere a valorii absolute a rezonantei, in schimb, neliniaritatea a ramas cam aceeasi.
crossmember_partea_sofer_cu_sau_fara_damper.png ( Size: 24.04k ) Number of downloads: 1946

Cu batatorul montat pe pozitia unde se prinde bieleta anti-cuplu, nu se obtine o reducere insemnata a vibratiilor, asa cum se obtine cu batatorul pe partea soferului:crossmember_mijloc_cu_sau_fara_damper.png ( Size: 23.64k ) Number of downloads: 1641

Cu batatorul montat pe esapament, in pozitia indicata in poza de mai jos, se obtine o minimizare a zgomotului pe la 2750rpm (ce corespunde vitezei de 95-100km/h, o viteza de croaziera pentru mine pe drumul national pe care-l parcurg zilnic), dar si o accentuare usoara pe la 2500, respectiv 3500rpm.
detaliu_suport_batator_Logan_pe_esapament.jpg ( Size: 102.4k ) Number of downloads: 1759

A se vedea suportul ceva mai solid de pe esapament, in dorinta de a maximiza cuplarea batatorului la teava, deci eficienta mai buna.
Nu in ultimul rand, asa arata la Symbol batatorul montat pe teava de esapament:
batator_Symbol.jpg ( Size: 109.98k ) Number of downloads: 1843


LE. In graficele de mai sus, inmultiti frecventa (abcisa) cu 30 pentru a obtine turatia motorului. Ex: 100hz*30=3000rpm.

This post has been edited by dia_ph2: 8 Jun 2011, 12:51


--------------------
Dacia Logan ph2, 1.4mpi 2008, Laureate, Abs
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
burtosu
post 8 Jun 2011, 13:15
Post #2584


Membru


Group: Members
Posts: 102
Joined: 3 April 08




Deci un montaj optim ar fi in acel cot pana-n catalizator sau pe sasiu in zona prinderii bieletei anticuplu?Multumiri ptr munca depusa si straduinta.


--------------------
dacia logan logan 2008/kiss fm,1.6 - BZ-
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dia_ph2
post 8 Jun 2011, 13:24
Post #2585


Membru autentic


Group: Members
Posts: 333
Joined: 29 September 08
From: Targoviste




Doar impartasesc si altora, munca oricum o faceam pentru mine...
Referitor la cele 2 pozitii, ai inteles bine, la mine pare sa aibe eficienta mai buna montat exact ca in poza cu senzorul. A nu se uita ca eu am inserat racord flexibil, deci rezultatele pot diferi.
Daca este sa trag o concluzie, inca nu am gasit o metoda prin care sa liniarizez zgomotul motorului, deci mai am de cautat...



--------------------
Dacia Logan ph2, 1.4mpi 2008, Laureate, Abs
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dia_ph2
post 9 Jun 2011, 14:51
Post #2586


Membru autentic


Group: Members
Posts: 333
Joined: 29 September 08
From: Targoviste




QUOTE(dia_ph2 @ 31 Jan 2011, 09:12)
Incep sa ma gandesc din ce in ce mai mult la un sistem activ pentru reducerea zgomotului in intervalul 100-133hz.


Reluand ideea unui sistem activ pentru reducerea zgomotului, m-am gandit la urmatoarea configuratie:
-un senzor piezoelectric atasat pe partea activa a motorului (pentru preluarea frecventei)
-un difuzor intr-o incinta capabila de a reproduce semnal in intervalul 80-150hz
-un dispozitiv electronic pentru prelucrarea semnalului in vederea producerii semnalului in antifaza
Stiu ca sunt si alte sisteme mai complicate, cu reactie, microfoane, algoritmi LMS, dar vreau sa incerc, cel putin pentru inceput, aceasta configuratie forward.
Pentru prelucrarea semnalului, avem nevoie de o filtrare cat mai buna, pentru a lucra in intervalul care ne intereseaza. Pentru inceput, cred ca o sa merg pe un filtru band-pass cu F=104hz, urmat de un FTJ si un FTS, ambele Butterworth, ordin 3.
filtru.PNG ( Size: 15.82k ) Number of downloads: 465

Pentru a regla faza semnalului (in vederea cautarii antifazei semnalului de intrare, date fiind distantele diferite), se poate folosi o celula simpla RC, unul sau 2 etaje.
Deci, avem la dispozitie buton de volum si buton de faza (cu reglare continua).
reglare_faza.PNG ( Size: 49.91k ) Number of downloads: 124
schema.PNG ( Size: 17.41k ) Number of downloads: 128

Este posibil ca acest sistem simplu sa fie suficient pentru atenuarea rezonantelor motorului, data fiind banda de frecventa ingusta, cel putin in jurul capului soferului.

This post has been edited by dia_ph2: 9 Jun 2011, 14:54


--------------------
Dacia Logan ph2, 1.4mpi 2008, Laureate, Abs
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dia_ph2
post 13 Jun 2011, 07:14
Post #2587


Membru autentic


Group: Members
Posts: 333
Joined: 29 September 08
From: Targoviste




Am incercat montajul, nu merge. Posibil din cauza formei de unda care arata cam asa (dupa preamplificatorul piezo, inainte de filtre):
semnal_piezo.PNG ( Size: 8.28k ) Number of downloads: 171

Material fono pentru aripi am gasit la dezmembrari, parca pe Opel Vectra:
material_aripa1.jpg ( Size: 284.04k ) Number of downloads: 464
material_aripa2.jpg ( Size: 290.45k ) Number of downloads: 510

Se potriveste foarte bine pe Logan, e cam la fix, aproape si forma balamalelor e tot pe acolo. Pe alte masini am vazut tabla, plastic, chiar si polistiren:
material_aripa3.jpg ( Size: 311.57k ) Number of downloads: 537


Legat de o troncaneala ce o aveam pe fata, am descoperit vinovatul: vasul pentru spalare parbriz, prins cu un surub intr-un capat, celalalt intrand intr-o scobitura. Pentru "bandajare" am folosit ce se vede in poza, dublat de un material (tot PUR, de pe o masina de la dezmembrari), cu rol de a mai atenua miscarea vasului (sper si fonic la bolbocairea apei).
vas1.jpg ( Size: 112.65k ) Number of downloads: 599
vas2.jpg ( Size: 237.4k ) Number of downloads: 616


Nu stiu daca este ceva nou, dar pe polita am gasit ceva material bituminos, pus de Dacia:
polita.jpg ( Size: 212.27k ) Number of downloads: 688


Pe la dezmembrari, nu multe masini mi-au atras atentia, solutiile fiind clasice, material fono pus cu multa moderatie. Nu si un Audi A6, modelul nou. Trebuie studiat. Si din tabara Reno, am gasit un Megane3. Si asta merita studiat.

This post has been edited by dia_ph2: 13 Jun 2011, 07:20


--------------------
Dacia Logan ph2, 1.4mpi 2008, Laureate, Abs
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 16 Jun 2011, 22:13
Post #2588


-


Group: Members
Posts: 22.548
Joined: 19 April 05
From: Romania




Ce se mai face pentru reducerea zgomotului ...

QUOTE(fratele gugal)
The 2011 Acura RL received significant mechanical changes for the new model year [...]wheel technology that Acura says will, along with additional insulation, reduce interior noise by 15 percent. To further decrease road noise, the RL from Vandergriff Acura is fitted with Helmholtz resonators in the wheels (a "world's first" for a passenger vehicle). These chambers sit in the center portion of the inside of the wheel and help diminish road noise, resulting in an even quieter cabin.

While the new wheels add a look of visual sophistication, they also deliver mechanical sophistication thanks to the first-ever use of resonator wheel technology. In an effort to quell road noise transmitted to the RL’s cabin, the new noise reducing wheel uses a polypropylene Helmholtz resonator that encircles the center portion of the inside of the wheel. Such resonator wheel technology significantly lowers middle frequency noise (between 100 and 500 hertz). Combined with the added use of insulation material on the floorboard areas of the RL, there is a 1.3 dB reduction in interior noise- which translates to a 15-percent improvement.


QUOTE(tot fratele gugal)
KIA OPTIMA 2011 - Additional measures to help ensure good noise vibration and harshness (NVH) reduction qualities are fitted throughout the Optima.
La astia nu am reusit sa gasesc ce dracu au modificat prin masina. Parca prevad ca au pus si astia niste greutati pe masina.

This post has been edited by IRONICK: 16 Jun 2011, 22:43


--------------------
CUGIR Albalux 11 1982 - B-11-LUX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
marksman
post 16 Jun 2011, 23:23
Post #2589


Post mortem nihil est


Group: Members
Posts: 7.679
Joined: 1 November 04
From: sat




Am mers cu o Optima din 2010. Overall, la capitolul zgomot stă mai bine decât Loganul. Nu cu mult, ce-i drept, dar se simțea că e bine insonorizată.


--------------------
Opel / Mazda Crossland X / CX-30 2019 / 2020
Charlie Foxtrot: Massively vote Charlie Golf for President!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dia_ph2
post 17 Jun 2011, 06:58
Post #2590


Membru autentic


Group: Members
Posts: 333
Joined: 29 September 08
From: Targoviste




Conform acestui material http://www.belgeler.com/blg/1dz2/vehicle-b...n-arastirilmasi am purces la efectuarea unor noi masuratori, anume gradul de transmitere al vibratiilor motorului spre caroserie si corelarea acestora cu rezonantele audibile. Am construit 2 montaje pentru 2 senzori, pe care i-am atasat pereche pe partea activa (partea dinspre motor), respectiv partea pasiva (partea dinspre caroserie). Nu conteaza ca unul poate avea nivelul mai mare decat celalalt, caci ne intereseaza doar gradul de transmitere si nivelul absolut pe una din parti, anume cea pasiva. Sunt 3 suporti, sa-i denumim in continuare suport principal motor, suport cutie de viteze si suportul de jos (cel cu bieleta anti-cuplu). Masuratorile s-au inregistrat cu Audacity pe 2 canale, avand in vedere ca senzorul montat pe partea activa sa fie mentinut numai pe partea activa (pentru eliminarea erorilor in valoare absoluta). Inregistrarile s-au prelucrat cu un program RTA cu functia de peak hold. Masina a fost stationata si s-a baleiat destul de lent aproape toata plaja de turatie.
Avem in continuare rezultatele:
suport principal motor:
suport_principal.PNG ( Size: 9.94k ) Number of downloads: 549

Inmultiti frecventa cu 30 pentru a obtine turatia (ex: 100hz inseamna 3000rpm)

suport cutie de viteze:
suport_cv.PNG ( Size: 10.2k ) Number of downloads: 170


suportul de jos:
suport_jos.PNG ( Size: 10.44k ) Number of downloads: 139


Ce observam aici? Posibila cale de transmitere a rezonantei o reprezinta suportul cutiei de viteze, care nu numai ca nu izoleaza prea bine, ci prezinta si o crestere exact in domeniul care ne intereseaza (100-120hz). Se mai observa o corelare si in semnalul de la suportul de jos, dar asa cum se vede din graficul urmator, acesta contribuie mai putin cu circa 18db fata de suportul cv. In schimb, nivelul sau maxim pare sa fie atins pe o frecventa mai apropiata de unul din modurile caroseriei (132hz), deci diferenta de 18db la nivelul de zgomot perceput s-ar putea sa fie mai mica.
Suportul principal motor nu transmite rezonante nedorite si izoleaza destul de bine:
partea_pasiva.PNG ( Size: 18.16k ) Number of downloads: 146

partea_activa.PNG ( Size: 15.67k ) Number of downloads: 123

Se vede, comparand ultimele 2 poze, partea activa si cea pasiva, ca nivelul vibratiilor pe partea suportului principal este mai mare decat spre cv, dar acestea din urma sunt atenuate mai putin de suportul cv, rezultand aproape acelasi nivel pe partile pasive.
Pentru clarificare, acestia sunt suportii motorului:
mounting_Logan.png ( Size: 65.38k ) Number of downloads: 258


Se pare ca se poate trata cu batator acustic (tuned mass damper) aici http://trid.trb.org/view.aspx?id=173558 Cine nu are rabdare sa deschida link-ul, iata esentialul: "This paper presents a new concept concerning engine mountings that can reduce engine booming noise by utilizing an additional vector. Booming noise in passenger cars, particularly those with a four-cylinder engine, is caused by exciting forces such as the second harmonic of engine intertial force. The authors have found that exciting forces transmitted from the engine to the body structure through the engine mountings are reduced by adding another vector which cancels out these exciting forces. This new vector can be obtained by using a mass-controlled region of a vibrating system possessing either a single degree of two degrees of freedom. When this optimally designed mechanism is adopted on a small passenger car, booming noise can be significantly reduced."

Si inca ceva important spicuit de pe http://www.eng-tips.com/
"One is to make sure that your exhaust system doesn't have a primary acoustic mode identical to a cabin acoustic mode.Then you'd have something like the "Corvette boom" noise.Another is make sure the powertrain in general and the exhaust in particular is well-isolated from body panels having low-frequency modes.Another is to assure that items like a transmission support cross-member don't have resonances in undesirable operating frequency ranges. Early Jeep Grand Cherokee, for example."

This post has been edited by dia_ph2: 17 Jun 2011, 07:02


--------------------
Dacia Logan ph2, 1.4mpi 2008, Laureate, Abs
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
GBi
post 17 Jun 2011, 09:15
Post #2591


Membru autentic


Group: Members
Posts: 264
Joined: 12 August 06




la schema cu suportii motorului, reperul 18 nu l-am vazut montat pe loganuri, iar reperul 17 au renuntat la el ( a fost montat dor pe primele model 04 - 05 )

Ps:17 si 18 ce rol au ?


--------------------
Daciaaa Golan :)) KissFM 1.6 08 / ex. Laureate 1.4 04
Tot ce e bun tre' sa dispara !
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dia_ph2
post 17 Jun 2011, 09:19
Post #2592


Membru autentic


Group: Members
Posts: 333
Joined: 29 September 08
From: Targoviste




Reperul 18 pare a fi un mass damper. Poate confirma cineva.
In trecut, am incercat montarea batatorului (tuned mass damper) de Clio2 exact pe pozitia 18, dar zgomotul peste 3000 crestea (urechiometric).


--------------------
Dacia Logan ph2, 1.4mpi 2008, Laureate, Abs
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 17 Jun 2011, 09:24
Post #2593


步步


Group: Moderatori
Posts: 19.062
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




17 e o brida de rigidizare a prinderii suportului motor


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Lostboy
post 17 Jun 2011, 09:25
Post #2594


Finding my way!


Group: Members
Posts: 3.261
Joined: 17 May 06




Pe o mașină din 2006 există reperele în cauză. Și da, este un damper.


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dia_ph2
post 17 Jun 2011, 09:29
Post #2595


Membru autentic


Group: Members
Posts: 333
Joined: 29 September 08
From: Targoviste




Detalii, poze?


--------------------
Dacia Logan ph2, 1.4mpi 2008, Laureate, Abs
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Lostboy
post 17 Jun 2011, 09:41
Post #2596


Finding my way!


Group: Members
Posts: 3.261
Joined: 17 May 06




HPIM4798.JPG ( Size: 38.61k ) Number of downloads: 731


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 17 Jun 2011, 10:01
Post #2597


-


Group: Members
Posts: 22.548
Joined: 19 April 05
From: Romania




Asta este mai veche ....

CT_200h_TEC_05_PMS.jpg ( Size: 45.32k ) Number of downloads: 730


QUOTE
Amortisseurs de vibrations de caisse sur la nouvelle Lexus CT 200h
Une de ses particularités est son système d’amortissement latéral pour absorber les vibrations de la caisse. Une caisse très rigide a tendance à favoriser la transmission des vibrations. Afin de les réduire, un amortisseur est placé entre les deux chapelles des suspensions avant, à la place d’un renfort conventionnel, et un autre à l’arrière entre les côtés droite et gauche des points d’ancrage. L’amortisseur est similaire à un monotube classique et travaille dans une large gamme de fréquences transmises par la coque.

Pour les spécialistes, le constructeur annonce que cet amortissement permettrait également de limiter le niveau du bruit blanc du système audio.



http://media.lexus.eu/Lists/EMS%20Document...%20kit%20FR.pdf

00.jpg ( Size: 764.96k ) Number of downloads: 459


01.jpg ( Size: 549.63k ) Number of downloads: 294


03.jpg ( Size: 391.52k ) Number of downloads: 276


PS. Si noi ne pierdem timpul cu un rahat de greutate pe care Dacia nu il mai monteaza. Sa nu mai zic de suruburi prinse intr-un singur punct pe sub masina, Dacia ce sa-i ceri.

This post has been edited by IRONICK: 17 Jun 2011, 10:15


--------------------
CUGIR Albalux 11 1982 - B-11-LUX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dia_ph2
post 17 Jun 2011, 11:54
Post #2598


Membru autentic


Group: Members
Posts: 333
Joined: 29 September 08
From: Targoviste




Se pare ca in 2005 se montau cele 2 repere. Aveti mai jos imagini mai clare, culese de pe net:


Attached thumbnail(s)
logan_2004_motor.jpg ( Size: 147.43k ) Number of downloads: 822
logan_2004_motor2.jpg ( Size: 187.19k ) Number of downloads: 883
logan_2004_motor3.jpg ( Size: 172.76k ) Number of downloads: 705


--------------------
Dacia Logan ph2, 1.4mpi 2008, Laureate, Abs
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Lostboy
post 17 Jun 2011, 15:34
Post #2599


Finding my way!


Group: Members
Posts: 3.261
Joined: 17 May 06




@dia - tu nu ai reperele astea?


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dia_ph2
post 17 Jun 2011, 17:31
Post #2600


Membru autentic


Group: Members
Posts: 333
Joined: 29 September 08
From: Targoviste




Masina mea este din 2008, cand nu se mai montau nici bara stabilizatoare sau batatorul pt 2000rpm...
Am incercat astazi sa atasez o greutate pe suportul principal (nu batatorul de Clio2, asa cum mai incercasem), dar nu da rezultate. Am mers cam 20km si impresia este ca accentueaza rezonanta peste 3000. Am insa sperante ca va da rezultate pe pozitia suportului cv.

LE. Inca un exemplu ca 2 masini nu seamana intre ele:
IMG_2486.JPG ( Size: 190.83k ) Number of downloads: 972
IMG_2496.JPG ( Size: 187.32k ) Number of downloads: 1144


Un exemplu de economie, demn de categoria "ASA NU". Este vorba imbinarile de table de la baza parbrizului, unde la 2 masini din 3 (vazute la dezmembrari) nu exista mastic, facand posibila comunicarea compartimentului motor cu habitaclul, facand zadarnic efortul celor care vor sa-si antifoneze masina.

LLE. La mine e "cu gaura". O "optiune utila", adaugata de Dacia, probata de mine cu o sarma pe partea pasagerului. Probabil facuta ca sa simti ca mergi. Si nici macar nu credeam ca o sa ma bucur vreodata afland astfel de chestii. Ma bucur pentru ca stiu ca pot sa o acopar cu mastic, iar nivelul zgomotului va scadea substantial fata de acum. E ca un geam care nu e inchis complet, cu garnitura foarte putin departata. Ca atunci cand nu rasucesti manerul pana la capat.

LLLE. Se poate ajunge foarte usor la gaura, demontand plasticul de pe montantul A.

This post has been edited by dia_ph2: 18 Jun 2011, 12:30


--------------------
Dacia Logan ph2, 1.4mpi 2008, Laureate, Abs
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 19 Jun 2011, 18:30
Post #2601


-


Group: Members
Posts: 22.548
Joined: 19 April 05
From: Romania




Si cand te gandesti ca economia este doar la capete, adica doar 2-3cm de mastic ... ma rog, mai este economia pe fluxul de fabricatie, dar totusi? Probabil persoana care a semnat pentru "economia" de la oalele rotilor spate (cu rugina de toata frumusetea) si-a baga coada si aici. Prafster sigur are aceasta imbunatatire.

This post has been edited by IRONICK: 19 Jun 2011, 18:36


--------------------
CUGIR Albalux 11 1982 - B-11-LUX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
YRX
post 19 Jun 2011, 19:02
Post #2602


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.050
Joined: 6 July 06
From: Bucuresti




Bai, astia numai au scos de pe masini de-a lungul anilor? Ca la pret nu prea se vede....
Chiar ma tot rodea ce rol are fierotania aia cilindrica de pe suportul motor, eu am crezut ca este un fel de distantier.


--------------------
Dacia Logan 2005 Ambition 1.6 MPI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
GBi
post 20 Jun 2011, 09:00
Post #2603


Membru autentic


Group: Members
Posts: 264
Joined: 12 August 06




tot pe montantul A putin mai sus, se putea pune 5 cm de mastic sa nu iti mai intre degetul mic intre rosturi.

Ps: eu am injectat silicon cu pistolul asta avea la indemana biggrin.gif

Attached thumbnail(s)
Montant_A.jpg ( Size: 1.31mb ) Number of downloads: 1160


--------------------
Daciaaa Golan :)) KissFM 1.6 08 / ex. Laureate 1.4 04
Tot ce e bun tre' sa dispara !
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sobolan
post 20 Jun 2011, 09:50
Post #2604


membru paros...


Group: Members
Posts: 8.242
Joined: 10 March 06
From: GL




QUOTE(klaus @ 17 Jun 2011, 10:24)
17 e o brida de rigidizare a prinderii suportului motor
*



care la ph2 si sandero nu mai exista !


--------------------
Logan-1.5dci-2017-- Golf mk5 - syncro - 2007-- Golf mk3-2.0 GTI-1993
colectionar de fiare vechi...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ciochy
post 23 Jun 2011, 00:23
Post #2605


Membru


Group: Members
Posts: 103
Joined: 15 February 08




1.Are cineva poza, in care sunt aratati care montant cum se numeste ... (legenda), sa ma prind si eu care cum e.
2.Am un zgomot (harait), la schimbatorul de viteze (tija), am incercat sa ung acea nuca-articulatie dar nu sa diminuat, a mai patzit careva ? ms


--------------------
Oltcit Club 1993
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
YRX
post 23 Jun 2011, 07:32
Post #2606


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.050
Joined: 6 July 06
From: Bucuresti




A- este montantul de la parbriz
B- este montantul dintre usi
C-este montantul dintre usile spate si luneta

Zgomotul la tija cum se manifesta mai exact? Cand schimbi vitezele, in mers, pe loc? Sa nu fie cablul de ambreiaj care mai scartaie la apasare.


--------------------
Dacia Logan 2005 Ambition 1.6 MPI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ciochy
post 23 Jun 2011, 09:47
Post #2607


Membru


Group: Members
Posts: 103
Joined: 15 February 08




se manifesta in mers, pe la 100km/h.


--------------------
Oltcit Club 1993
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dia_ph2
post 23 Jun 2011, 10:26
Post #2608


Membru autentic


Group: Members
Posts: 333
Joined: 29 September 08
From: Targoviste




Haraiala aia discreta se manifesta si la mine, dar numai daca tin mana pe schimbator si fortez putin stanga-dreapta-sus-jos, atunci cand este intr-o viteza (nu conteaza care), iar masina este in mers. Bineinteles ca se simte mai mult in treptele inferioare, unde zgomotul de rulare este mai mic.


--------------------
Dacia Logan ph2, 1.4mpi 2008, Laureate, Abs
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ciochy
post 23 Jun 2011, 11:38
Post #2609


Membru


Group: Members
Posts: 103
Joined: 15 February 08




la mine daca tin de schimbator nu se mai aude, tare as vrea sa stiu cum se desface rozeta aceea de pe "bila" sa bag un strat de vaselina pt plasitc peste tot.


--------------------
Oltcit Club 1993
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 23 Jun 2011, 11:42
Post #2610


步步


Group: Moderatori
Posts: 19.062
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




prin rasucire, din cate mi-aduc eu aminte.


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
102 Pages « < 85 86 87 88 89 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 14th May 2025 - 17:34
Forum Renault