DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

4 Pages « < 2 3 4 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> EGR

dacialoganmcv
post 1 Oct 2008, 04:58
Post #91


Membru incepator


Group: Members
Posts: 522
Joined: 9 July 08




asa si, nu-nteleg, tu preferi sa nu decuplezi ERG-ul pentru a nu-ti creste puterea motorului? blink.gif
apropo, temperatura gazelor este neglijabila in cazul motorului Eu4 deoarece gazele care trec prin EGR sunt racite (EGR cu racitor) pe cand la Eu3 aceste nu sunt racite (este racita doar supapa aceea de la EGR)

PS: primul lucru pe care-l fac baietii care se ocupa cu asa zisul chip-tuning la motoarele diesel, este de a dezactiva EGR-ul din harta (mapa) pentru a ramane acea mufa cuplata all-the-time... oricum acest modul nu functioneaza mereu, adica nu-ti baga toto timpul gaze arse in motor, acest lucru se intampla doar pentru anumite puncte de functionare a motorului (temperatura apa, turatie motor, debit injectat, etc.), adica exact atunci cand ti-e lumea mai draga (ca sofer).

This post has been edited by Loganel_AG: 1 Oct 2008, 05:20


--------------------
Dacia / Logan MCV / 2006 / Preference / Gris platine
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Lord Hades
post 1 Oct 2008, 20:08
Post #92


Memento Mori


Group: Members
Posts: 1.640
Joined: 28 July 07
From: Brasov




QUOTE(Loganel_AG @ 30 Sep 2008, 23:18)
Deci:
3. Randament motorului va creste => consum mai mic de combustibil


Pe asta cum ai dedus-o? Ai idee cam cat e randamentul motorului la ora actuala? In general vorbind, nu ma refer la cel de pe Logan.

Preferi sa respiri aer curat si in urmatorii 20 de ani sau vrei sa ajungem ca la chinezi cu masca de gze pe fata? Mai dati idei dinastea minunate ca e bine! Hai sa spargem si catalizatoarele sa fie totul ok! Ups, stai asa ca asta deja se face mad.gif




--------------------
OOOO A3 2010 / Vorsprung Durch Technik - BV03:-)
"Death smiles at us all. All a man can do is smile back."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gpgabi2000
post 1 Oct 2008, 21:30
Post #93


Membru incepator


Group: Members
Posts: 58
Joined: 1 December 05
From: Craiova




Acelasi tremurat despre care se vorbeste in prima pagina il am si eu la dci-ul meu, cand se incalzeste incepe sa tremure (sa faca destul de urat) dar curios este ca nu face tot timpul ci numai cand il apuca si il apuca exact cand temperatura lichidului de racire trece de la doua liniute la patru....... dry.gif . Eu cred, nu sunt sigur ca am vre-un senzor care doarme la datorie
P.S inca nu am curatat Egr-ul

This post has been edited by gpgabi2000: 1 Oct 2008, 21:31


--------------------
- Dacia Logan - Laureate 1.5dCI Dec. 2005 - DJ 07 XXX
Realitatea este o iluzie creata de lipsa de alcool
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Executron
post 1 Oct 2008, 21:33
Post #94


Membru fan UAP


Group: Members
Posts: 2.061
Joined: 27 June 07
From: Bucuresti




QUOTE(MAERSK @ 30 Sep 2008, 22:59)
Când decuplezi EGR temperatura în camera de ardere crește considerabil. De ce? Pentru că amestecul motorină - aer va dezvolta o temperatură mai mare, de acolo și puterea de care vorbești.

Temperatura gazelor recirculate e neglijabilă aici.
*



Absolutamente corect. Loganel_AG nu ai dreptate. Nu prea am voie sa postez linkuri catre alte forumuri probabil, dar s-a discutat mult pe forumul dedicat VW si este clar ca daca dezactivezi EGR-ul motorul ti se va incalzi mai repede iarna.

Eu personal recomand sa NU anulati EGR-ul. Personal m-am luptat si eu cu el pe Passat pt ca imi arunca ulei murdarindu-mi compartimentul motor. Am rezolvat in poza atasata mai jos.


Attached thumbnail(s)
DSCF0126.JPG ( Size: 149.42k ) Number of downloads: 520


--------------------
VW Passat 1,9TDI/131HP/2002/Highline/Tiptronic /// Dacia 1300 1974 Lux :)

"The law, in its majestic equality, forbids the rich as well as the poor to sleep under bridges, to beg in the streets, and to steal bread."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dacialoganmcv
post 1 Oct 2008, 22:39
Post #95


Membru incepator


Group: Members
Posts: 522
Joined: 9 July 08




ok, imi recunosc duda worship.gif ...acum am inteles cum evolueaza temperatura in camera de ardere la decuplarea EGR-ului , insa ceea ce a spus MAERSK este valabil doar atunci cand motorul este cald nu si atunci cand acesta este rece ... tongue.gif
PS: M-am documentat wink.gif

This post has been edited by Loganel_AG: 2 Oct 2008, 15:41


--------------------
Dacia / Logan MCV / 2006 / Preference / Gris platine
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Lord Hades
post 2 Oct 2008, 20:35
Post #96


Memento Mori


Group: Members
Posts: 1.640
Joined: 28 July 07
From: Brasov




QUOTE(Executron @ 1 Oct 2008, 22:33)
Absolutamente corect. ... si este clar ca daca dezactivezi EGR-ul motorul ti se va incalzi mai repede iarna.
*


EGR e pus acolo cu un scop bine definit si nu ca isi bage nasul toti nepriceputii in el.

EGR e oricum dezactivat la temperaturi ambientale scazute, tocmai din dorinta de a reduce timpul de "incalzire" a motorului. Cum te ajuta pe tine dezactivarea EGR cand el oricum se autodezactiveaza nu pot intelege. Sunt procese si caracteristici ale motoarelor care nu sunt deloc cunoscute ce sa mai zic intelese, si toata lumea da cu parerea despre una si alta. Lasa-ti motorul in pace ca un tuning de 2 bani mai mult strica decat ajuta. Sunt perfect de acord cu operatii de curtare si intretinere, dar mai departe mai bine nu.



--------------------
OOOO A3 2010 / Vorsprung Durch Technik - BV03:-)
"Death smiles at us all. All a man can do is smile back."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bal
post 3 Nov 2008, 11:07
Post #97


Membru incepator


Group: Members
Posts: 9
Joined: 19 August 07




Am si eu o problema asemanatoare cu a voastra , numai ca la mine trepideaza foarte tare numai in momentul in care accelerez in timpul mersului, in relanti si la accelerari pe loc merge bine. Ce poate fi? Multumesc.


--------------------
Dacia Logan 2006 laureat - BRXXBAL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ciprian0813
post 3 Nov 2008, 11:44
Post #98


Membru


Group: Members
Posts: 108
Joined: 14 October 06




Am si eu o trepidatie la 2000 ture si mai ales cind e cineva pe bancheta din spate si deci banuii si eu EGR si ca merg mult in oras intrebarea este avind in vedere ca o sa merg in weekend prin judet in ce regim de turatii sa ma duc cu ea la drum lung ca sa mai rectific din problema desi nu e foarte deranjanta .


--------------------
VW Golf variant 2010
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AR-18-MOS
post 3 Nov 2008, 11:49
Post #99


( -_・) ︻デ═一


Group: Members
Posts: 6.616
Joined: 19 August 07
From: Niedersachsen




In turatii mai ridicate, depasiri mai multe cu a IV-a.


--------------------
BMW 730Ld '07 High Executive - AR - -
M-Benz C350CDI 7G-Tronic '12 Avantgarde
M-Benz E350CDI 9G-Tronic+ 4Matic & Airmatic
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ciprian0813
post 3 Nov 2008, 21:11
Post #100


Membru


Group: Members
Posts: 108
Joined: 14 October 06




Cred ca o sa ma duc in a IV-a turata ca oricum la noi in judet nu preai unde merge cu a V -a turata decit daca esti un pic sonat si vrei sa decolezi sau sa i-ti strici masina sau esti sofer da rally.


--------------------
VW Golf variant 2010
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bal
post 4 Nov 2008, 10:55
Post #101


Membru incepator


Group: Members
Posts: 9
Joined: 19 August 07




Am descoperit ce este la mine , am fost in service si mi-au spus ca este planetara dreapta rupta spre cutie desi mai mergea(mi-au aratat cum se misca motorul cu totul din cauza ei). Acum imi trebuie cap planetara + tripoda dreapta DCI, sau planetara cu totul....


--------------------
Dacia Logan 2006 laureat - BRXXBAL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
huffy
post 16 Nov 2008, 20:01
Post #102


Membru incepator


Group: Members
Posts: 84
Joined: 3 April 06
From: Sibiu




Daca trepidatia este de la planetara,schimb-o cu totul acum ca sa nu dai banii de 2 ori.


--------------------
Dacia Solenza 2004
Logan 1.4
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
4 Pages « < 2 3 4
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 8th May 2025 - 16:05
Forum Renault