EGR
![]() ![]() ![]() |
EGR
undemerg |
![]()
Post
#61
|
||
![]() Fan Logan Group: Members Posts: 448 Joined: 15 February 05 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Symbol I
2009 1.5DCI 84
|
|||
cristi.r |
![]()
Post
#62
|
Membru ... din cand in cand Group: Members Posts: 1.721 Joined: 14 March 06 ![]() |
QUOTE(TIulian @ 14 Apr 2008, 10:11) Nu rezolvi nimic daca-i dai 4000 in oras ! Treaba e ca macar o data, de doua ori pe luna sa mergi in afara localitatii si sa-i dai un 3000-3500 intr-un regim aproape stationar, sau, mai pe romaneste, sa mergi cu treapta a 3-a la o viteza ceva mai mare si pe o distanta de cel putin 5-7 km. Ideal ar fi sa prinzi A1/A2 si sa-i dai cat poate duce ... Si asta nu numai pentru EGR ... QUOTE(Lord Hades @ 15 Apr 2008, 20:49) Moaaaa' da' ce apocalipatic esti ... |
--------------------
megane
diesel
2006
|
|
tudorika13 |
![]()
Post
#63
|
Membru incepator Group: Members Posts: 49 Joined: 24 February 08 ![]() |
QUOTE(undemerg @ 21 Apr 2008, 21:35) @tudorika13 - tu ce motor ai, euro3 sau euro4? ca din pdf-urile alea de le-ai postat, nu se leaga mai nimic cu ce-am vazut in motorul meu. Din egr pleaca un tub catre turbina, iar spre motor pleaca acea conducta in forma de ?, corect? Intrebarea este daca mai trebuie desfacut altceva inafara de cele 3 suruburi cu care e prins de motor. Ca nu am reusit deloc sa il desfac si fiind si plecat, iar problema fiind cu totul alta, nu am stat sa insist, ci am curatat cat am putut cu degetu din stratul ala gros de naclaiala si am prins totul la loc. Oricum, dupa curatarea asta sumara se simte cate ceva la puterea motorului, cat si la zgomotul "de turbina", pe care nu-l mai auzeam de ceva vreme. Asa ca trebuie sa-l curat cat mai curand. Chestia cea mai ciudata este ca teava in forma de ? are foarte vagi urme de murdarie, desi egr-ul e imbacsit pana in panzele albe (sau negre) eu am motor euro 3; e corect ce ai scris; la mine a iesit udor egr-ul (doar cele trei suruburi desfacute) si teava in forma de ?; spre dezamagirea mea, masina trage mai bine, dar de tremurat nu am scapat; astept sa treaca pastele sa ma duc cu ea iar in service sa vedem ce ar putea fi |
--------------------
dacia logan
laureate 1,5dci
2006, Laureate
- bz 51 atu
|
|
TIulian |
![]()
Post
#64
|
Metode de seducție cu cărămida.. Group: Members Posts: 197 Joined: 27 March 07 ![]() |
cristi.r, in fiecare weekend face cel putin 200km pe afara din bucuresti, si merge destul de mult in treptele 4-5 la peste 2500rpm; dupa cum am mai spus, 4000rpm in oras nu e nicidecum pentru intretinerea motorului - in treptele 1,2,3, dupa ~4000rpm, prinzi in cuplu treapta urmatoare, si deci accelerezi mai bine - dimineata, in drum spre serviciu merge la fix o "liniuta" (fara adversar).
PS : pentru cine se pregatea sa imi sara in cap : nu ii dau mai mult de 80km/h, si asta cand am unde. |
--------------------
Dacia
1300
1816 SLR Cum să îți recucerești prietena, după ce i-ai pronunțat din greșeală numele pe râgâitură..
|
|
undemerg |
![]()
Post
#65
|
![]() Fan Logan Group: Members Posts: 448 Joined: 15 February 05 From: Bucuresti ![]() |
mai am o intrebare:
cum ai reusit sa prinzi tubul la iesirea din turbina? ca la mine asta a fost si motivul pt. care am desfacut pe-acolo in week-end, imi sarise respectivul tub (cel care duce din turbina in egr). M-am chinuit o gramada sa il fixez la loc, dar nu mi-a iesit f. bine, inca mai da un pic de aer pe langa. problema la mine e ca tubul respectiv se loveste in egr cand ar trebui sa se "pupe" cu iesirea din turbina. e vre-o smecherie pe care ar trebui s-o stiu ca sa-l pot fixa bine? apropos, care e ordinea de prindere, intai tubul din turbina, si apoi egr, sau invers? poate aici gresesc, eu am incercat sa fixez tubul cu egr-ul montat. dar din ce am vazut nu stiu daca mai ai acces la suruburile egr-ului cand e tubul fixat bine This post has been edited by undemerg: 22 Apr 2008, 18:23 |
--------------------
Renault
Symbol I
2009 1.5DCI 84
|
|
tudorika13 |
![]()
Post
#66
|
Membru incepator Group: Members Posts: 49 Joined: 24 February 08 ![]() |
QUOTE(undemerg @ 22 Apr 2008, 18:22) mai am o intrebare: cum ai reusit sa prinzi tubul la iesirea din turbina? ca la mine asta a fost si motivul pt. care am desfacut pe-acolo in week-end, imi sarise respectivul tub (cel care duce din turbina in egr). M-am chinuit o gramada sa il fixez la loc, dar nu mi-a iesit f. bine, inca mai da un pic de aer pe langa. problema la mine e ca tubul respectiv se loveste in egr cand ar trebui sa se "pupe" cu iesirea din turbina. e vre-o smecherie pe care ar trebui s-o stiu ca sa-l pot fixa bine? apropos, care e ordinea de prindere, intai tubul din turbina, si apoi egr, sau invers? poate aici gresesc, eu am incercat sa fixez tubul cu egr-ul montat. dar din ce am vazut nu stiu daca mai ai acces la suruburile egr-ului cand e tubul fixat bine l-am fortzat,m-am kinuit; ordine:intai egr si apoi tub |
--------------------
dacia logan
laureate 1,5dci
2006, Laureate
- bz 51 atu
|
|
C O S T I |
![]()
Post
#67
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 76 Joined: 7 February 08 ![]() |
pana la urma ai rezolvat cu acele vibratii tudorica?
si eu am curatat EGR-ul si degeaba This post has been edited by C O S T I: 17 May 2008, 06:40 |
--------------------
dacia
logan
2006-laureat dci [B]dacia[/B][U]
|
|
tudorika13 |
![]()
Post
#68
|
Membru incepator Group: Members Posts: 49 Joined: 24 February 08 ![]() |
|
--------------------
dacia logan
laureate 1,5dci
2006, Laureate
- bz 51 atu
|
|
undemerg |
![]()
Post
#69
|
![]() Fan Logan Group: Members Posts: 448 Joined: 15 February 05 From: Bucuresti ![]() |
ma poate ajuta cineva urgent cu o informatie?
cum se desface tubul acela de culoare aramaie, care duce de sub egr spre blocul motor? e un tub metalic, cu burduf pentru indoire. are un clips ceva, dar e foarte in spate si nu reusesc sa vad cum se declipseaza. am nevoie urgent de raspuns, ca sunt cu masina desfacuta si joi trebuie sa plec din oras. multumesc |
--------------------
Renault
Symbol I
2009 1.5DCI 84
|
|
Bulldog |
![]()
Post
#70
|
![]() "Nembru" Group: Members Posts: 566 Joined: 6 February 08 From: Cluj-Napoca ![]() |
Uite aici un tutorial cu poze, daca nu te lamuresti, poti sa ii pui intrebari initiatorului:
http://www.daciaclub.ro/Curatare-EGR-si-co...na-t116892.html |
--------------------
Bicicleta,
RATUC,
Taxi Imi scot mașina in ploaie să se tuneze cand tună
|
|
undemerg |
![]()
Post
#71
|
![]() Fan Logan Group: Members Posts: 448 Joined: 15 February 05 From: Bucuresti ![]() |
mersi mult de link. din pacate, pentru ca studiez problema de mai multa vreme, n-am mai sperat sa apara noutati si n-am mai dat search. sa-mi fie rusine
![]() |
--------------------
Renault
Symbol I
2009 1.5DCI 84
|
|
liviu2004 |
![]()
Post
#72
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.184 Joined: 21 November 05 ![]() |
Furtunul flexibil se prinde de EGR cap la cap dacă pot să mă exprim așa. Se ia o șurubelniță, se înfinge în locul de unire a colierului și se trage în afară buza de prindere. Clema se va desface ușor iar furtunul poate rămâne în poziția în care e.
La montaj e mai greu, m-am chinuit putin cu un clește. |
--------------------
Opel
Tigra Twintop
2005
|
|
undemerg |
![]()
Post
#73
|
![]() Fan Logan Group: Members Posts: 448 Joined: 15 February 05 From: Bucuresti ![]() |
acuma zici...
![]() |
--------------------
Renault
Symbol I
2009 1.5DCI 84
|
|
liviu2004 |
![]()
Post
#74
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.184 Joined: 21 November 05 ![]() |
Ți-am răspuns la PM de la prânz.
![]() La colier e un cârlig care îl tragi în afară cu o șurubelniță. În 3 secunde îl desfaci. This post has been edited by liviu2004: 1 Jul 2008, 21:14 |
--------------------
Opel
Tigra Twintop
2005
|
|
undemerg |
![]()
Post
#75
|
![]() Fan Logan Group: Members Posts: 448 Joined: 15 February 05 From: Bucuresti ![]() |
da, numai ca eu eram deja la masina, oricum, am zis in gluma, si ma refeream la partea cu prinsul, nu cu scosul.
acuma problema la mine e ca acel carlig, cand l-am tras cu surubelnita, a avut tendinta de a se rupe si a si reusit. asa ca acum am de cautat un colier din-ala interesant si nu prea am idee unde gasesc. si maine am nevoie de masina... ufff. da cand ma gandesc cat imi cereau in service pentru rezolvat problema, imi apare un zambet involuntar ![]() This post has been edited by undemerg: 1 Jul 2008, 21:22 |
--------------------
Renault
Symbol I
2009 1.5DCI 84
|
|
liviu2004 |
![]()
Post
#76
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.184 Joined: 21 November 05 ![]() |
QUOTE(undemerg @ 1 Jul 2008, 22:21) ![]() Am apucat cu surubelnita de carligul din poza. Acolo unde e sageata rosie. Baga zoom. A iesit usor. img0635ti8hh2.th.jpg Tare mi-e teama ca o sa gasesti greu acel colier. |
--------------------
Opel
Tigra Twintop
2005
|
|
undemerg |
![]()
Post
#77
|
![]() Fan Logan Group: Members Posts: 448 Joined: 15 February 05 From: Bucuresti ![]() |
intr-un final vin victorios si spun: faceti toti curatarea asta, chiar se simte. si la consum, si la demaraj, si la zgomot. E un chin groaznic, dar merita.
Multumesc tuturor pentru ajutor! This post has been edited by undemerg: 2 Jul 2008, 17:35 |
--------------------
Renault
Symbol I
2009 1.5DCI 84
|
|
undemerg |
![]()
Post
#78
|
![]() Fan Logan Group: Members Posts: 448 Joined: 15 February 05 From: Bucuresti ![]() |
Intr-un final cred ca am descoperit cauza acestor vibratii tampite:
Este vorba despre bieleta cadru motor, care la mine era facuta praf, si batea fier pe fier, prinderea motorului in traversa caroseriei. De aici si vibratiile deranjante. Ce-i drept, inca n-am probat-o, dar 99% de acolo e, m-am speriat cand am vazut cauciucul ala terminat. Deci egr-ul nu prea avea treaba, dar tot e bine ca l-am curatat Revin peste vre-o 2-3 ore cand o iau din service, sa va spun daca mai face. This post has been edited by undemerg: 25 Sep 2008, 12:46 |
--------------------
Renault
Symbol I
2009 1.5DCI 84
|
|
undemerg |
![]()
Post
#79
|
![]() Fan Logan Group: Members Posts: 448 Joined: 15 February 05 From: Bucuresti ![]() |
Rezultate: motorul intr-adevar, mai are ceva probleme, tot mai are trepidatiile respective, dar sunt aproape insesizabile de cand am schimbat bieleta respectiva. Aproape ca nu m-ar mai deranja, daca nu ar fi intrebarea de la ce face asa...
|
--------------------
Renault
Symbol I
2009 1.5DCI 84
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#80
|
![]() - Group: Members Posts: 22.542 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
Bieleta anti-rasturnare?
|
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
tudorika13 |
![]()
Post
#81
|
Membru incepator Group: Members Posts: 49 Joined: 24 February 08 ![]() |
QUOTE(undemerg @ 26 Sep 2008, 14:40) Rezultate: motorul intr-adevar, mai are ceva probleme, tot mai are trepidatiile respective, dar sunt aproape insesizabile de cand am schimbat bieleta respectiva. Aproape ca nu m-ar mai deranja, daca nu ar fi intrebarea de la ce face asa... cat te-a costat inlocuirea? |
--------------------
dacia logan
laureate 1,5dci
2006, Laureate
- bz 51 atu
|
|
undemerg |
![]()
Post
#82
|
![]() Fan Logan Group: Members Posts: 448 Joined: 15 February 05 From: Bucuresti ![]() |
@Ironick - nu cred ca aia, e vorba de bieleta de sustinere a motorului, cea prin care se prinde motorul de cadrul motor, undeva sub masina, langa parghia de actionare a cutiei de viteze, cea care vine din masina. nu stiu cat de bine m-am exprimat, sper ca ai inteles
![]() @tudorika13 - 107.66 ron piesa, + ceva la manopera, nush exact cat, cred ca sub 1 ora. asta e pretul de service, cred ca poti s-o gasesti si mai ieftina, dar nu cred ca merita efortul, pentru 1-2 sute de mii si semne de intrebare privind calitatea... |
--------------------
Renault
Symbol I
2009 1.5DCI 84
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#83
|
![]() - Group: Members Posts: 22.542 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
Daca este aia de sub masina, asa se numeste. Aia nu prinde motorul, ci il impiedica sa se dea peste cap. Motorul este sustinut in cei doi suporti de sus, unu langa cureaua de accesorii si altul la cutia de viteze. Este suspensie pendulara.
This post has been edited by IRONICK: 26 Sep 2008, 15:22 |
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
undemerg |
![]()
Post
#84
|
![]() Fan Logan Group: Members Posts: 448 Joined: 15 February 05 From: Bucuresti ![]() |
ma rog, da, eu intelesesem anti-rasturnare a masinii si ma gandeam la bielete antiruliu, ca au oarecum legatura..
This post has been edited by undemerg: 26 Sep 2008, 17:46 |
--------------------
Renault
Symbol I
2009 1.5DCI 84
|
|
dacialoganmcv |
![]()
Post
#85
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 522 Joined: 9 July 08 ![]() |
apropo de EGR, eu va sfatuiesc sa scoateti mufa de la vana si v-ati rezolvat toate problemele (putere, consum, fum negru la esapament, slabe smucituri in mers, etc)... intr-adevar probabil o sa va apara dupa un timp acel martorul luminos in bord (MIL) dar o sa observati ca daca mufati la loc EGR-ul, dupa aprox vreo 5 cuplari-decuplari ale contactului, acel MIL vi se va stinge.....si cum la noi la ITP nu se verifica NOx-ul, n-o sa aveti nici o problema.
This post has been edited by Loganel_AG: 30 Sep 2008, 22:00 |
--------------------
Dacia /
Logan MCV /
2006 / Preference / Gris platine
|
|
C a t a l i n |
![]()
Post
#86
|
![]() ______________________ Group: Members Posts: 12.175 Joined: 21 August 06 ![]() |
Așa crezi tu... De temperatura în camera de ardere, și rolul EGR vis-a-vis de asta ce poți spune? Că de moralitate și spirit civic nu are rost să vorbim...
This post has been edited by MAERSK: 30 Sep 2008, 22:03 |
--------------------
-
-
- Când vrei și, și, iese nici, nici!
|
|
dacialoganmcv |
![]()
Post
#87
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 522 Joined: 9 July 08 ![]() |
Deci:
1. temperatura in camera de ardere va scadea 2. motorul va aspira numai aer proaspat si nu aer proaspat+fum => putere mai mare (cel mai bun exemplu: e mai bine sa urci 4 etaje si sa respiri aer proaspat sau e mai bine sa urci 4 etaje si sa respiri fumul de tigara de pe casa scarii?) 3. Randament motorului va creste => consum mai mic de combustibil 4. rolul vanei EGR (exhaust gas recirculation) este acela de a reintroduce in motor gaze arse pentru reducerea NOx-ului http://en.wikipedia.org/wiki/Exhaust_gas_recirculation e ca mine sau nu? ![]() This post has been edited by Loganel_AG: 30 Sep 2008, 22:50 |
--------------------
Dacia /
Logan MCV /
2006 / Preference / Gris platine
|
|
C a t a l i n |
![]()
Post
#88
|
![]() ______________________ Group: Members Posts: 12.175 Joined: 21 August 06 ![]() |
1. Fals.
|
--------------------
-
-
- Când vrei și, și, iese nici, nici!
|
|
dacialoganmcv |
![]()
Post
#89
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 522 Joined: 9 July 08 ![]() |
de ce: "1. Fals."? deci tu spui ca temperatura amestecului aer proaspat - gaze arse este mai mica decat temperatura aerului proaspat? explica-mi si mie ca nu-nteleg....
![]() |
--------------------
Dacia /
Logan MCV /
2006 / Preference / Gris platine
|
|
C a t a l i n |
![]()
Post
#90
|
![]() ______________________ Group: Members Posts: 12.175 Joined: 21 August 06 ![]() |
Când decuplezi EGR temperatura în camera de ardere crește considerabil. De ce? Pentru că amestecul motorină - aer va dezvolta o temperatură mai mare, de acolo și puterea de care vorbești.
Temperatura gazelor recirculate e neglijabilă aici. |
--------------------
-
-
- Când vrei și, și, iese nici, nici!
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 8th May 2025 - 16:25 |