EGR
![]() ![]() ![]() |
EGR
undemerg |
![]()
Post
#31
|
||
![]() Fan Logan Group: Members Posts: 448 Joined: 15 February 05 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Symbol I
2009 1.5DCI 84
|
|||
doctorasul |
![]()
Post
#32
|
Membru imbatranit Group: Validating DaciaClub Posts: 1.603 Joined: 13 November 06 From: Pitesti ![]() |
Tudorika13,este pentru motorul de 70cp.
This post has been edited by doctorasul: 5 Apr 2008, 06:07 |
--------------------
Dacia
Dacia
92
- ot
|
|
tudorika13 |
![]()
Post
#33
|
Membru incepator Group: Members Posts: 49 Joined: 24 February 08 ![]() |
mersi frumos pt informatii; l-am curatat ieri bine pe asta care e pe masina, am verificat si supapele, tin bine; am curatat si teava aceia in forma de semnu intrebarii, era infundata rau, rau de tot; am skimbat toate filtrele, uleiul, sa vad acum daca o sa mai faca, cel putin pana azi nu a mai trepidat
|
--------------------
dacia logan
laureate 1,5dci
2006, Laureate
- bz 51 atu
|
|
undemerg |
![]()
Post
#34
|
![]() Fan Logan Group: Members Posts: 448 Joined: 15 February 05 From: Bucuresti ![]() |
@tudorika13 - sa-mi zici si mie, daca poti, un mic sumar a ceea ce a implicat curatarea asta, as vrea s-o fac si eu, macar preventiv.
|
--------------------
Renault
Symbol I
2009 1.5DCI 84
|
|
tudorika13 |
![]()
Post
#35
|
Membru incepator Group: Members Posts: 49 Joined: 24 February 08 ![]() |
[quote=undemerg,5 Apr 2008, 20:38]
@tudorika13 - sa-mi zici si mie, daca poti, un mic sumar a ceea ce a implicat curatarea asta, as vrea s-o fac si eu, macar preventiv. [/quote pai se scoate EGR-ul si teava aceia in forma de ? si se curata cu foarte mult diluant si cu o pensula fina; sa insisti in special la scaunele supapelor de la EGR; la teava in forma de ?, a trebuit sa bag benzina in ea si apoi sa i dau foc pentru a o curata, era infundata rau, mai ales in zona cotului, dupa ce s a ars bine am bagat un jet puternic de apa in ea, din acela de la spalatorie, am repetat operatiea de vreo doua ori pana s a curatat bine; pentru teava se mai poate folosi un spalaor pentru sticle , merge brigi ca e flexibil; am pus in attach ceva gasit pe net Attached File(s) ![]() ![]() |
--------------------
dacia logan
laureate 1,5dci
2006, Laureate
- bz 51 atu
|
|
undemerg |
![]()
Post
#36
|
![]() Fan Logan Group: Members Posts: 448 Joined: 15 February 05 From: Bucuresti ![]() |
mersi mult, o sa m-apuc cand se face un pic mai frumos afara. o sa revin cu poze de pe parcurs.
|
--------------------
Renault
Symbol I
2009 1.5DCI 84
|
|
tudorika13 |
![]()
Post
#37
|
Membru incepator Group: Members Posts: 49 Joined: 24 February 08 ![]() |
|
--------------------
dacia logan
laureate 1,5dci
2006, Laureate
- bz 51 atu
|
|
doctorasul |
![]()
Post
#38
|
Membru imbatranit Group: Validating DaciaClub Posts: 1.603 Joined: 13 November 06 From: Pitesti ![]() |
Din pacate difera,la fel cum difera si chiulasa.
![]() |
--------------------
Dacia
Dacia
92
- ot
|
|
tudorika13 |
![]()
Post
#39
|
Membru incepator Group: Members Posts: 49 Joined: 24 February 08 ![]() |
|
--------------------
dacia logan
laureate 1,5dci
2006, Laureate
- bz 51 atu
|
|
andmik |
![]()
Post
#40
|
Membru incepator Group: Members Posts: 49 Joined: 15 July 07 From: Galati ![]() |
fost azi in service cu aceleasi simptome descrise mai sus:tremurat de motor si in plus scos fum cam mult....rezolvat prb prin desfacere EGR plus conducta in forma de ? .Nu vreau sa va spun ce mazga si calamina erau pe acolo, dar care au iesit cu ajutorul unui spray puternic degresant! dupa, s-a accelerat destul de tare motorul(~4000tr) si surpriza...placuta...au disparut simptomele! sugestia celor de la service a fost ca dupa 5000km sa revin pt. un control al valvei EGR! Cauzele colmatarii ar fi parcursuri scurte, in regim urban, la turatii reduse(2000tr/min)!
|
--------------------
dacia
logan 1,5 Dci
2007
|
|
C a t a l i n |
![]()
Post
#41
|
![]() ______________________ Group: Members Posts: 12.175 Joined: 21 August 06 ![]() |
Eu ce ziceam...?
|
--------------------
-
-
- Când vrei și, și, iese nici, nici!
|
|
Lord Hades |
![]()
Post
#42
|
![]() Memento Mori Group: Members Posts: 1.640 Joined: 28 July 07 From: Brasov ![]() |
Ce ziceai?
![]() |
--------------------
OOOO
A3
2010 / Vorsprung Durch Technik
- BV03:-) "Death smiles at us all. All a man can do is smile back."
|
|
C a t a l i n |
![]()
Post
#43
|
![]() ______________________ Group: Members Posts: 12.175 Joined: 21 August 06 ![]() |
QUOTE(MAERSK @ 18 Mar 2008, 09:35) Se umple de cenușă, de la mersul "economic"... Așa arată galeria de ADMISIE, după EGR, dacă se merge subturat, în dorința de a avea consum 3 %... ![]() dsc02564xs6.jpg Nu e un motor de Logan, dar e tot DCi by Renault. Deci zgârciți-vă în continuare, schimbați la 2000 rpm, că va fi bine... QUOTE(MAERSK @ 19 Mar 2008, 14:20) Aici e vorba și de altceva. Atunci când apeși accelerația, iar treapta de viteză nu e corectă, din punctul de vedere al vitezei de deplasare și a înclinării drumului, se injectează mai multă motorină în raport cu aerul ce intră în cilindri. Arderea nu va fi completă, se va deschide EGR pentru a recircula cenușa rezultată, iar toată galeria de admisie va ajunge precum în poză. Dacă s-a făcut și vreun "chiptuning", care a anulat întârzierea la apăsarea accelerației, e și mai rău... |
--------------------
-
-
- Când vrei și, și, iese nici, nici!
|
|
tudorika13 |
![]()
Post
#44
|
Membru incepator Group: Members Posts: 49 Joined: 24 February 08 ![]() |
e posibil sa se defecteze si partea electronica a EGR ului? kiar daca l-am curat tot asa face masina,trepideaza si e zgomotos motorul, numai dupa ce se inkalzeste si nu pentru foarte mult timp
|
--------------------
dacia logan
laureate 1,5dci
2006, Laureate
- bz 51 atu
|
|
C a t a l i n |
![]()
Post
#45
|
![]() ______________________ Group: Members Posts: 12.175 Joined: 21 August 06 ![]() |
Nu e nimic electronic, e doar un solenoid (bobină), pe care o poți testa prin alimentarea la 12 volți, să vezi dacă face sau nu cursa completă.
|
--------------------
-
-
- Când vrei și, și, iese nici, nici!
|
|
tudorika13 |
![]()
Post
#46
|
Membru incepator Group: Members Posts: 49 Joined: 24 February 08 ![]() |
QUOTE(MAERSK @ 11 Apr 2008, 19:35) Nu e nimic electronic, e doar un solenoid (bobină), pe care o poți testa prin alimentarea la 12 volți, să vezi dacă face sau nu cursa completă. pai am vazut ca are vreo 8 pini dac a nu ma insel, care dintre ei sunt cei pt alimentare? sau cum fac sa o alimentez la 12 V sa o testez sa vad cum deskide? |
--------------------
dacia logan
laureate 1,5dci
2006, Laureate
- bz 51 atu
|
|
C a t a l i n |
![]()
Post
#47
|
![]() ______________________ Group: Members Posts: 12.175 Joined: 21 August 06 ![]() |
Ceilalti pini corespund unor contacte ce se închid în funcție de cât de mult e deschisă valva, sau corespund mai multor înfășurări ale bobinei. Nu știu exact. Poți afla cu un multimetru, sau cu un manual de service.
|
--------------------
-
-
- Când vrei și, și, iese nici, nici!
|
|
tudorika13 |
![]()
Post
#48
|
Membru incepator Group: Members Posts: 49 Joined: 24 February 08 ![]() |
QUOTE(MAERSK @ 11 Apr 2008, 19:59) Ceilalti pini corespund unor contacte ce se închid în funcție de cât de mult e deschisă valva, sau corespund mai multor înfășurări ale bobinei. Nu știu exact. Poți afla cu un multimetru, sau cu un manual de service. mersi pt informatii; o sa fac si asta, sa l verific,s a vad cum deskide si o sa-l curat eu (nu ma mai las pe mana "tractoristilor" din service dacia), sper sa i dau de cap k e stresant rau motoru cand trepideaza; alte cauze care conduc la trepidat nu imi dau seama care ar putea fi in conditiile in care toate filtrele skimbate, ulei skimbat, motorina buna |
--------------------
dacia logan
laureate 1,5dci
2006, Laureate
- bz 51 atu
|
|
C a t a l i n |
![]()
Post
#49
|
![]() ______________________ Group: Members Posts: 12.175 Joined: 21 August 06 ![]() |
Iți zic eu alte cauze: e posibil să fi nenorocit prin stilul de mers și sonda lambda sau catalizatorul...
|
--------------------
-
-
- Când vrei și, și, iese nici, nici!
|
|
tudorika13 |
![]()
Post
#50
|
Membru incepator Group: Members Posts: 49 Joined: 24 February 08 ![]() |
QUOTE(MAERSK @ 11 Apr 2008, 20:09) Iți zic eu alte cauze: e posibil să fi nenorocit prin stilul de mers și sonda lambda sau catalizatorul... are dieselu sonda lambda? si daca ar fi catalizatorul bulit, nu si-ar mia face treaba, si atunci noxele ar fi in "floare", ceea ce este putin probabil dat fiind faptul acum 3 zile mi am facut itp-ul, pe bune, baietiid e acolo au anallizat o pe toate partile (ma certasem cu ei inainte sa intrun la itp, fara sa stiu ca ei s eokupa de asa ceva) |
--------------------
dacia logan
laureate 1,5dci
2006, Laureate
- bz 51 atu
|
|
C a t a l i n |
![]()
Post
#51
|
![]() ______________________ Group: Members Posts: 12.175 Joined: 21 August 06 ![]() |
N-are, scuze.
![]() Totuși un catalizator parțial obturat nu dă semne la ITP. This post has been edited by MAERSK: 11 Apr 2008, 20:34 |
--------------------
-
-
- Când vrei și, și, iese nici, nici!
|
|
tudorika13 |
![]()
Post
#52
|
Membru incepator Group: Members Posts: 49 Joined: 24 February 08 ![]() |
QUOTE(MAERSK @ 11 Apr 2008, 20:33) N-are, scuze. ![]() Totuși un catalizator parțial obturat nu dă semne la ITP. daca ar fi partial obturat, atunci n-ar trebui sa faca figuri si in sarcina??? mentinoez ca la mers in sarcina (in afara localitatii) masina alearga de rupe si consum ok |
--------------------
dacia logan
laureate 1,5dci
2006, Laureate
- bz 51 atu
|
|
TIulian |
![]()
Post
#53
|
Metode de seducție cu cărămida.. Group: Members Posts: 197 Joined: 27 March 07 ![]() |
Salut, (cei care ati patit-o) cam pe la cati Km s-a intamplat beleaua ? ca sa stiu sa ma astept si eu, daca o fi cazul, cu toate ca de multe ori ii dau pana la 4000 chiar si prin oras..
![]() |
--------------------
Dacia
1300
1816 SLR Cum să îți recucerești prietena, după ce i-ai pronunțat din greșeală numele pe râgâitură..
|
|
undemerg |
![]()
Post
#54
|
![]() Fan Logan Group: Members Posts: 448 Joined: 15 February 05 From: Bucuresti ![]() |
Belea nu ii pot spune, dar, totusi, dupa ce am rezolvat o parte din restul zgomotelor, acum parca mi se pare si mie ca are niste mici trepidatii anormale la relanti, dupa ce se incalzeste. Am 75 000 km, dar nu pot spune exact de cand. Oricum, daca ii dai 4000 de ture, eu zic sa stai linistit.
This post has been edited by undemerg: 14 Apr 2008, 12:30 |
--------------------
Renault
Symbol I
2009 1.5DCI 84
|
|
TIulian |
![]()
Post
#55
|
Metode de seducție cu cărămida.. Group: Members Posts: 197 Joined: 27 March 07 ![]() |
mda, ii dau, da mai stau si prin aglomeratie, si acolo nu prea ai cum sa ii dai mai mult de 2000-2500rpm.. eh, oricum, daca zici ca ai 75000, nu am de ce sa imi fac griji inca vreun an, ca am abia un pic peste 30000, rulati in mai putin de un an cu precadere pe dn / autostrada - eu zic ca e destul de sanatoasa, ca am si intretinut-o bine
![]() |
--------------------
Dacia
1300
1816 SLR Cum să îți recucerești prietena, după ce i-ai pronunțat din greșeală numele pe râgâitură..
|
|
Lord Hades |
![]()
Post
#56
|
![]() Memento Mori Group: Members Posts: 1.640 Joined: 28 July 07 From: Brasov ![]() |
Daca la 4.000 rpm crezi ca motorul tau nu face cenusa te inseli. Arderea se desfasoara atat de rapid incat nici cu slujbe nu ai cum sa arzi toata motorina injectata in cilindri. Sa nu mai zicem de o motorina proasta care creeaza oricum probleme.
Totusi daca ii dai pana la 4500-4900 scapi de tot de motor si nu mai apuca sa se infunde nimic ![]() |
--------------------
OOOO
A3
2010 / Vorsprung Durch Technik
- BV03:-) "Death smiles at us all. All a man can do is smile back."
|
|
C a t a l i n |
![]()
Post
#57
|
![]() ______________________ Group: Members Posts: 12.175 Joined: 21 August 06 ![]() |
Eu nu înțeleg de unde vin aceste idei...
Oameni buni, țineți motorul în plaja de turații 2000 -> 3000 rpm, și nu vă va durea capul... |
--------------------
-
-
- Când vrei și, și, iese nici, nici!
|
|
TIulian |
![]()
Post
#58
|
Metode de seducție cu cărămida.. Group: Members Posts: 197 Joined: 27 March 07 ![]() |
lord hades, mai lasa-ne frate.. tu ai impresia ca ii dau 4000rpm ca sa "imi protejez motorul" ?? hmm.. isn't that cuuute.. BUT IT'S WROOOONG !!
![]() ![]() ![]() ![]() |
--------------------
Dacia
1300
1816 SLR Cum să îți recucerești prietena, după ce i-ai pronunțat din greșeală numele pe râgâitură..
|
|
denwer |
![]()
Post
#59
|
Membru Group: Members Posts: 151 Joined: 14 October 07 ![]() |
Nu iti plac lorzii?
|
--------------------
logan
1,5 DCi
2006
|
|
Lord Hades |
![]()
Post
#60
|
![]() Memento Mori Group: Members Posts: 1.640 Joined: 28 July 07 From: Brasov ![]() |
QUOTE(MAERSK @ 14 Apr 2008, 21:50) De acord. Si ... daca nu cumva mergeti cu apa sfintita nu trageti sperante desarte ca sunteti la adapost de defectiuni ale motorului din sute de cauze posibile. Odata si odata se va termina si petrolul sa vad eu atunci cum se mai distreaza unii ![]() |
--------------------
OOOO
A3
2010 / Vorsprung Durch Technik
- BV03:-) "Death smiles at us all. All a man can do is smile back."
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 8th May 2025 - 16:08 |