DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

20 Pages < 1 2 3 4 > »  
Closed TopicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Greva la DACIA, greva de avertisment

minny
post 21 Mar 2008, 11:17
Post #31


Membru porcos


Group: Members
Posts: 1.217
Joined: 18 April 06




Asta e normal. Anormal e insa ca sa tot vina dar toti sa ofere aceeasi salarii. Atunci nu se mai cheama concurenta ci cartel. Si cand nu mai avem oameni ne plangem pe la showuri si ziceam ca aducem chinezi... Salariu asta ce e acum la Dacia ar fi fost normal pentru acum 3-4 ani nu pentru acum.


--------------------
------ ------ ------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Alfred
post 21 Mar 2008, 12:37
Post #32


Membru autentic


Group: Members
Posts: 372
Joined: 18 September 07




@sorin_f39
”Renault se lauda ca au crescut productivitatea deoarece nu mai fac fata la comenzi. Productivitatea a crescut, dar fara sa mai angajeze oameni. Adica aceeasi oameni sunt munciti mai mult.”
Cine spune chestia asta, ca nu au mai angajat oameni???
Conform datelor Renault, singurele cresteri importante la nivelul fortei de munca pe 2007 au fost la Dacia! De la 11.908 angajati in 2006 la 13.939 in 2007. In schimb, la Renault si alte societati ale grupului numarul angajatilor a scazut sau a ramas la fel anul trecut fata de 2006. Doar la Samsung au mai fost angajati vreo 500 de oameni.
Daca ai surse credibile care sa spuna altceva, da-le pe forum!


--------------------
Dacia Logan 1.5 70 CP 2007 Laureate
There is no spoon.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sorin_f39
post 21 Mar 2008, 16:09
Post #33


Ferrari fan


Group: Members
Posts: 2.431
Joined: 22 August 05
From: Galați




Exemplu concret stiu de la departamentul Caroserie. Este o munca titanica acolo; Dacia cauta sa angajeze oameni, insa nu vine nimeni deoarece salariul este de rahat pentru ca este mic in general si pentru ca este mic comparativ cu munca de acolo.




--------------------
Renault Megane 2.2 Bicorp Dynamique 1.6 16V (2007) - GL
I'm the freedom man / That's how lucky I am.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Alfred
post 21 Mar 2008, 16:41
Post #34


Membru autentic


Group: Members
Posts: 372
Joined: 18 September 07




Ok, asta voiam sa stiu. Multumesc de informatie.


--------------------
Dacia Logan 1.5 70 CP 2007 Laureate
There is no spoon.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 21 Mar 2008, 16:50
Post #35


步步


Group: Moderatori
Posts: 19.062
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




Ce discutii pe aici... Ma simt de parca as fi intr-un birou de sefisori pe la uzinele dacia, care schima impresii si pareri pe baza cifrelor. Unii mai in legatura cu productia, altii mai de birou, asa...


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ssilviu
post 21 Mar 2008, 16:57
Post #36


F1 Man


Group: Members
Posts: 8.043
Joined: 11 June 04
From: Nicaieri




Mdea, ce sa zic, a crescut productia. Dar de introducerea schimbului trei ai uitat? Care in primul rand la inceput aduce scaderea productivitatii.

This post has been edited by ssilviu: 21 Mar 2008, 16:59


--------------------
Renault Megane 2 GPL 2006
Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC
Renault Clio 4.2 1.2 EDC
Dacia Dokker 1.6 SCE GPL
Dacia Logan 1.4 GPL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Alfred
post 21 Mar 2008, 17:56
Post #37


Membru autentic


Group: Members
Posts: 372
Joined: 18 September 07




Klaus, mi se pare inspirata metafora cu biroul de sefisori. Chestia este ca uneori baietii astia de birou au in fata niste date cinice, care calca in picioare ce vrea conducerea, pe de o parte, si ce isi doreste sindicatul, de partea cealalta.
1. Renault nu este societate de binefacere: nu isi va plati niciodata muncitorii mai mult decat trebuie.
2. Dacia nu este singura uzina confruntata cu amenintarea grevei. Si polonezii au facut la fel cand au vazut cat de mult succes are noul Fiat 500 (dintre exemplele cele mai recente). Greva pana la urma face parte din jocul normal al cererii si ofertei.
3. Daca Dacia-Renault ofera mai putin decat alti angajatori, atunci cei care isi doresc o slujba la Mioveni au de unde alege, nu-i asa?
4. Pana la urma totul se reduce la bani, de ambele parti: daca fabrica pierde mai multi bani in timpul grevei decat ar pierde cu cresterile salariale, atunci sa vina greva! Problema nu sta in moralitate (companiile nu au asa ceva), ci in ceea ce pui pe masa. Cat te costa?



--------------------
Dacia Logan 1.5 70 CP 2007 Laureate
There is no spoon.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sorin_f39
post 21 Mar 2008, 18:51
Post #38


Ferrari fan


Group: Members
Posts: 2.431
Joined: 22 August 05
From: Galați




Si tot in legatura cu greva.....

Anul trecut, Dacia a venit si la Galati, la Universitatea "Dunarea de Jos", pentru a propune studentilor in ultimul an sa-si faca proiectul de diploma la uzina. Timpul petrecut la uzina va fi platit, daca imi aduc aminte bine, cu 400 lei / luna (per total, din intreg anul universitar, studentii vor petrece 3 - 4 luni la Mioveni). Nu va mai spun ce prezentari fastuoase au facut cei de la Dacia. Ziceai ca e raiul pe pamant la ei. S-a inscris si un anumit numar de studenti la acest lucru, printre care si fratele unui prieten de-al meu. Trebuia ca in perioada asta sa fie la Mioveni.
Datorita grevei, studentii stau acasa iar inginerii insarcinati cu indrumarea proiectelor de diploma (cel putin pentru fratele prietenului meu si cativa colegi de-ai lui) nici nu vor sa auda in perioada asta de proiecte. Asa ca studentii stau acasa si nu au nici cea mai mica idee (deocamdata) cand se vor reapuca de proiect la Mioveni. Timp pierdut in defavoarea lor. Nu ii condamn nici pe inginerii respectivi, dar am vrut doar sa prezint o situatie care ii afecteaza si pe altii (la distanta).


--------------------
Renault Megane 2.2 Bicorp Dynamique 1.6 16V (2007) - GL
I'm the freedom man / That's how lucky I am.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
yO_
post 24 Mar 2008, 19:18
Post #39


Membru Dacia Felix


Group: Members
Posts: 528
Joined: 1 January 06
From: Târgoviște & Besançon




De astazi sunt in greva generala. Sa la tinem pumnii pentru victorie.gif !!

QUOTE
Peste 10.000 de angajați ai Uzinei Dacia Pitești au intrat, luni dimineață, în grevă generală, pe termen nelimitat. Sindicaliștii au anunțat că vor organiza un miting de protest în fața Casei de Cultură din Mioveni, sprijiniți și de aște sindicate. Nu se știe, încă, data la care va avea loc acest protest. Reprezentanții muncitorilor de la Dacia spun că nu vor renunța la grevă până nu vor obține majorarea salarială revendicată. Nicolae Pavelescu, liderul Sindicatului Dacia Renault, precizează că 80% din cei 13.000 de angajați de la uzina Dacia Renault au semnat pentru intrarea în grevă generală pe perioadă nedeterminată.

Oferta înaintată de conducere propune o creștere salarială cu 118 lei, deși sindicaliștii au cerut o majorare de 550 lei.

„Deja negocierile nu ne mai aparțin nouă, ci greviștilor. Ei vor spune când și la ce sumă să ne oprim. Noi am avut un mandat de 550 de RON. Atât timp cât n-au acceptat să negocieze, noi am ajuns în grevă generală”, a explicat Pavelescu.

Angajații de la Dacia solicită și mărirea primelor de Paște și Crăciun, cu 50% din salariul mediu brut, și a primei de vacanță, până la echivalentul unui salariu mediu brut. Ei vor organiza joi un miting de protest în orașul Mioveni, dacă solicitările nu le vor fi acceptate până atunci de patronat. Mitingul de protest va începe la ora 12,00, pe platoul din fața Casei de Cultură a Sindicatelor din Mioveni, unde protestatarii vor fi așteptați de reprezentanți ai altor sindicate afiliate la Blocul Național Sindical.

Legalitatea grevei generale a fost contestată de administrația Dacia-Renault Pitești, care a depus o plângere în acest sens la Tribunalul Argeș. Administrația a sesizat că sindicatul nu a parcurs toate cele patru capitole de negociere înainte de declanșarea grevei generale. Au fost contestate de asemenea listele sindicatului privind numărul participanților la grevă. Reprezentanții administrației susșin că la protest au participat doar 49% dintre angajați.

Cea mai recentă grevă generală la Automobile Dacia Pitești a ținut trei zile și a avut loc in 2002.



--------------------
DACIA LOGAN 2005, Préférence 1.4, rosu zgâriat. - DB-05-SLE
Si six scies scient six cypres, six cent six scies scient six cent six cypres aussi!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
doctorasul
post 24 Mar 2008, 19:50
Post #40


Membru imbatranit


Group: Validating DaciaClub
Posts: 1.603
Joined: 13 November 06
From: Pitesti




Protestul nu se rezuma numai la bani,salariatii sunt nemultumiti de "oferta " blink.gif francezilor de a se lucra in patru schimburi showfinger.gif ,adio sambete si duminici libere,unde pui ca inainte pentru munca prestata sambata erai platit dublu.


--------------------
Dacia Dacia 92 - ot
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bulan
post 24 Mar 2008, 20:41
Post #41


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.040
Joined: 20 March 06




Datorita justitiei Romane care pana acum a declarat toate grevele ilegale oamenii au plecat din tara si pleaca in continuare.Calatorii si jurnalistii s-au manifestat pe fata contra grevei CFR-istilor desi nu era vorba de salariile lor.Vreau sa vad cand va fi prima greva in tara asta cand cei multi ii vor pune cu botu pe labe pe cei putini.


--------------------
a b c
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 24 Mar 2008, 21:16
Post #42


步步


Group: Moderatori
Posts: 19.062
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




QUOTE(doctorasul @ 24 Mar 2008, 19:50)
unde pui ca inainte pentru munca prestata sambata erai platit dublu.
*
Ha? cum adica pana acum erau platiti dublu? Da ce, de acu inainte nu vor fi platiti? Pai asta e incalcare a Codului Muncii direct si pe fata.


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
yoncv
post 24 Mar 2008, 21:27
Post #43


Membru ochelarist


Group: Members
Posts: 439
Joined: 28 September 06
From: Craiova




"Greva o sa dureze cit timp o sa ramana salariatii in greva" - din putul gindirii unuia dintre cei care fac Loganurile noastre ( nu stiu daca era si ceva lider sindical, l-am vazut la TV).

Mare minune ca reusesc, totusi, sa faca niste masini destul de bune! ( va rog nu porniti un flame pe tema "cit de buna masina e Loganul)"


--------------------
VW Jetta 2017 - dj-17-???
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
doctorasul
post 24 Mar 2008, 21:34
Post #44


Membru imbatranit


Group: Validating DaciaClub
Posts: 1.603
Joined: 13 November 06
From: Pitesti




Klaus,daca se va trece la lucru in patru schimburi sambata v-a deveni zi normala de munca,cum era si pe vremea lui ceasca.


--------------------
Dacia Dacia 92 - ot
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vijelie
post 24 Mar 2008, 21:37
Post #45


membru violet


Group: Members
Posts: 4.605
Joined: 11 November 05
From: Bucuresti




Dupa care lege, mai nene? S-a schimbat cumva Codul Muncii?


--------------------
Dacia Duster 2011 Laureate dCi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
aphophis
post 24 Mar 2008, 23:44
Post #46


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.491
Joined: 14 January 06




QUOTE(bulan @ 24 Mar 2008, 20:41)
Datorita justitiei Romane care pana acum a declarat toate grevele ilegale oamenii au plecat din tara si pleaca in continuare.Calatorii si jurnalistii s-au manifestat pe fata contra grevei CFR-istilor desi nu era vorba de salariile lor.Vreau sa vad cand va fi prima greva in tara asta cand cei multi ii vor pune cu botu pe labe pe cei putini.
*



fara suparare , dar daca vrei greva legea prevede niste pasi ce trebuiesc urmati. indiferent cat ai fi de revoltat trebuie sa ii urmezi. Legea e pentru toti. Din partea mea sa faca greva cum vor vrea, insa sa respecte legea. Ca parca aia de la dacia ziceau ca liderii de sindicat nu au respectat toti pasii legali. Ceea ce ar fi o tampenie, ca sa zic asa


--------------------
Kia Rio 2021 - ---
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 25 Mar 2008, 11:27
Post #47


步步


Group: Moderatori
Posts: 19.062
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




Din codul muncii:
QUOTE
Art. 110. - (1) Repartizarea timpului de muncă în cadrul săptămânii este, de regulă, uniformă, de 8 ore pe zi timp de 5 zile, cu două zile de repaus.
  (2) În funcție de specificul unității sau al muncii prestate, se poate opta și pentru o repartizare inegală a timpului de muncă, cu respectarea duratei normale a timpului de muncă de 40 de ore pe săptămână

QUOTE
  Art. 132. - (1) Repausul săptămânal se acordă în două zile consecutive, de regulă sâmbăta și duminica.
  (2) În cazul în care repausul în zilele de sâmbătă și duminică ar prejudicia interesul public sau desfășurarea normală a activității, repausul săptămânal poate fi acordat și în alte zile stabilite prin contractul colectiv de muncă aplicabil sau prin regulamentul intern.
  (3) În situația prevăzută la alin. (2) salariații vor beneficia de un spor la salariu stabilit prin contractul colectiv de muncă sau, după caz, prin contractul individual de muncă.
  (4) În situații de excepție zilele de repaus săptămânal sunt acordate cumulat, după o perioadă de activitate continuă ce nu poate depăși 14 zile calendaristice, cu autorizarea inspectoratului teritorial de muncă și cu acordul sindicatului sau, după caz, al reprezentanților salariaților.
  (5) Salariații al căror repaus săptămânal se acordă în condițiile alin. (4) au dreptul la dublul compensațiilor cuvenite potrivit art. 120 alin. (2)


Deci:
1. pote lucra sambata si duminica, dar sa se acorde alte 2 zile libere in saptamana.
2. In cazul in care repausul nu e sambata si duminica trebuie acordat spor la salariu
3. Daca lucreaza in cele 2 zile libere (indiferent ca sunt sambata, duminica, sau cum ies la programare) se platesc dublu.

Le zic pe astea nu ca sa afle cei din sindicatul negociator de la Dacia (ca nu ma indoiesc ca stiu foarte bine prevederile legale), ci ca sa afle muncitorii de la dacia, ca la cat de bagabonti sunt francezii sunt in stare sa cumpere sindicalistii.


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adipo
post 25 Mar 2008, 14:17
Post #48


Membru


Group: Members
Posts: 88
Joined: 20 September 05
From: Pitesti




De fapt am impresia ca marea problema este faptul ca prin trecerea la lucrul in 4 schimburi vor disparea orele suplimentare platite (si care faceau munca la uzina mai suportabila). De aceea s-a si cerut o majorare salariala asa de mare. Au bani sa mai plateasca un schimb intreg doar pentru a nu plati ore suplimentare cu spor 100% minim, deci au si bani de majorari. Cam asta a fost logica cred eu.
In plus am observat ca sindicatele din industria auto au venit toate la negocieri cu sume "deastea" la atac si in plus cu ideea de majorare in suma fixa.
Nu, nu lucrez la Dacia sau la furnizorii ei. Dar tot in industria asta si tot in Pitesti. Si lucrez "la office", dar nu imi mai convine faza cu majoratul in suma fixa practicat de sindicate de ceva ani. Unde naiba mai este recunoasterea importantei muncii?
Nu neg ca salariile sunt mizerabile!


--------------------
Dacia 1410 1996 / 1600cmc - AG-XX-XXX
+ Peugeot 206 Sedan Plus (2007)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DUZZ
post 25 Mar 2008, 17:54
Post #49


Membru incepator


Group: Members
Posts: 75
Joined: 15 January 08




2 Lucruri:
1. daca se va lucra pe 4 sau mai multe schimburi unele zile vor pica sambata si dumininca (pentru unii ) si vor avea 2 zile libere in cursul sapt .
2. cand pici de luccru sambata si duminica tre sa ai 150% sambata si 200% duminica .

Cat despre greva ..... tare mi-e ca o vor lua tot oamenii peste bot , pentru ca DOMNILOR , E AN ELECTORAL si la ei si se urmaresc doar interesele proprii, cu ajutorul celro multi . Sper din tot sufletul sa reuseasca ceva cat de cat acceptabil, dar fara sa le fie bagate cele 4 schimburi automat pe gat .
Ceea ce ma tem cel mai tere e ca oamenii vor ceda daca greva se va intinde mai mult de 1.5-2 sapt , pt ca foarte multi dintre ei au rate de platit la banci si diverse plati care vin in preajma (avansului - lichidarii).
Cat despre oamenii care sunt in greva sper din tot sufletul sa obtina ceea ce vor, dar sunt 100% sigur ca fff multi dintre ei nu stiu care sunt exact cauzele pentru care se lupta in aceasta greva , ca din partea sindicatelor au doar informatii sumare si mai ales ei isi pierd banii pe zile de greva cand sindicatele ar trebui sa ii plateasca pentru greva , pt ca majoritatea oamnelor platesc cotizatii la sindicate .Eu asa vad corect lucrurile (dar e doar pct meu de vedere ).
Sa aiba mult bafta in ceea ce au inceput si sa nu li se bage pe gat acum chestia cu lucru pe mai mult de 3 schimburi , pentru ca merita sa fie platiti in plus cu facilitati mai mari , pentru ca atunci ff multi isi vor sacrifica timpul cu familia de sambata si duminica .
PS
@ adipo
Nu sunt sume de "atac " sumele fixe , pentru ca daca s-ar vorbi de procent ar fi incorect pentru cei mai multi din muncitori. De ce ??
pentru ca una e sa dai 30 % din ~700 ron (net banuiesc cum a fost prezentat la tv ) si alta e sa dai 30 % din ~2000RON. Ceea ce inseamna ca directori si cei cu functii de conducere , au mult acum si vor avea si mai mult , pe cand muncitorii vor avea doar putin mai mult ,si cel putin cu suma fixa se va mentine un decalaj poate acceptabil .

This post has been edited by DUZZ: 25 Mar 2008, 18:00


--------------------
DACIA Logan 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Muttley
post 25 Mar 2008, 18:08
Post #50


__________________


Group: Members
Posts: 13.019
Joined: 4 September 04
From: -




QUOTE(DUZZ @ 25 Mar 2008, 17:54)
........ daca greva se va intinde mai mult de 1.5-2 sapt ........
*


In mass-media s-a pomenit si de pierderile renoului datorate grevei.
Greu de crezut ca s-ar ajunge la 2 saptamani...


--------------------
Dacia 1310 TLX 1988
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DUZZ
post 25 Mar 2008, 18:19
Post #51


Membru incepator


Group: Members
Posts: 75
Joined: 15 January 08




Renaultul e grup , si cred ca isi permit acest lucru , si apoi e foarte posibil sa fi calculate ei pierderile inainte de asta .Sincer nu au cum sa fie pierderi de 10 mil euro , pentru ca aia ar fi cifra care se ruleaza / o zi productie, dar asta include pretul masinilor, componentelor , platii oamenilor si multe alte cheltuieli, care in timpul grevei =0 , ei practic pierd profitul aferent unei zi de productie , pentru ca restul nu se pierde , pt ca nu se fabrica .
ganditiva doar la un singur lucru :
Tot frumoasa noastra " mass media " a zis ca revendicarile grevistilor asa cum sunt acum ar duce la cheltuieli suplimentare de ~ 20 mil euro / an . Asta inseamna ca daca greva dureaza 3 zile ei ies mai sifonati decat daca le vor da oamenilor ceea ce au cerut => mass media = " un mare kkkkkk, sau 1.5m= stiri de cel mai inalt nivel . Tot lucrul asta se intampal si cu sindicatul . Daca oamenii ar pune l a treaba tartacuta aia care o au pe umeri eeheee "lele " ce bine ar fi de noi .


--------------------
DACIA Logan 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
FILter
post 25 Mar 2008, 18:34
Post #52


Membru autentic


Group: Members
Posts: 211
Joined: 27 April 07
From: Bucuresti




Nu se fabrica, nu se livreaza, cresc termenele, nu se respecta contractele deja incheiate => paguba pentru Renault. Zi-i tu unui neamt care si-a comandat MCV de 14000 E ca ii vine masina luna viitoare ca romanii nu pot sa traiasca cu salariile de mizerie pe care le dau francezii si sa vezi ce o sa se bucure. Prin afara nu merge ca la noi cu vraja: nu respecti termenele platesti.


--------------------
Dacia -X- 2000 toamna
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DUZZ
post 25 Mar 2008, 18:47
Post #53


Membru incepator


Group: Members
Posts: 75
Joined: 15 January 08




@FILter 100% de acord cu ceea ce ai spus tu, pierderi exista, la fel ca si profitul, pentru ca altfel nu le oferea nimic sau ...... Dar pierderile nu au cum sa fie = cu suma rulata pe o zi de Dacia. Ei pierd profitul / x masini fabricate/ zi , dar nu 10 mil euro .
ceea ce am zis mai sus e un rationamet bazat pe inf din " mass media "
" ~ exact. daca Dacia va respecta cerintele grevistilor , vor avea o cheltuiala suplimentara de `22 mil euro / an " ori daca tot potrivit " mass media "" pierd ~9-10 mile euro/ zi " dupa 3 zile nelucrate vor pierde cu ~5-6 mil euro mai mult decat daca ar fi dat oamneilor exact ceea ce au cerut .
Concluziile le trage fiecare pentru el .


--------------------
DACIA Logan 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Alexu7
post 25 Mar 2008, 19:18
Post #54


zân


Group: Members
Posts: 1.695
Joined: 20 February 07
From: Europa




spunea un nene cu par alb pe la teveu, ca dupa 20 de ani de munca la dacia, are salar de 9 meleoane.


in contractul de munca, nu exista o clauza care impiedica salariatul sa faca public salariul?



intreb si eu..

This post has been edited by Alexu7: 25 Mar 2008, 19:19


--------------------
DACIA POPnituita 1310 L 1998 - B6
incurajez efractia de bine in mintea omeneasca
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
FILter
post 25 Mar 2008, 19:47
Post #55


Membru autentic


Group: Members
Posts: 211
Joined: 27 April 07
From: Bucuresti




La mai toate firmele salariul e confidential, deci nu cred ca la Dacia ar fi diferit. Referitor la nenea respectiv, dupa 20 de ani de munca la uzina nu-l mai da nimeni afara chiar daca a dezvaluit unei tari intregi veniturile de magnat al Mioveniului laugh.gif


--------------------
Dacia -X- 2000 toamna
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 25 Mar 2008, 20:03
Post #56


-


Group: Members
Posts: 22.604
Joined: 19 April 05
From: Romania




Momentul grevei este foarte bun. Lansarea unor modele noi ...


--------------------
CUGIR Albalux 11 1982 - B-11-LUX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
daciafan
post 25 Mar 2008, 20:20
Post #57


/


Group: Members
Posts: 1.670
Joined: 20 January 05




daaa este extraordinar de bine ales momentul initierii grevei, vom vedea sandero pe strazi la anul
greva se va incheia maine si salariatii vor primii cu ceva mai mult decat li s-a propus initial
macar s-au odihnit si ei saracii 3 zile

This post has been edited by daciafan: 25 Mar 2008, 20:21


--------------------
/ / /
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 25 Mar 2008, 23:04
Post #58


步步


Group: Moderatori
Posts: 19.062
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




Poate ca momentul grevei e mai mult legat de perioada de negociere a contractului colectiv de munca.
Zic si eu, nu dau cu parul ...


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
LNG
post 26 Mar 2008, 09:27
Post #59


.


Group: Members
Posts: 320
Joined: 6 August 07




Am lucrat si eu la francezi, si intradevar sunt f zgarciti cand vine vorba de marit salarii. Intr-un final au fost de acord sa imi mareasca salariul cu 100% ... dupa ce mi-am dat demisia radmasa.gif


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Alfred
post 26 Mar 2008, 12:05
Post #60


Membru autentic


Group: Members
Posts: 372
Joined: 18 September 07




@DUZZ
”Nu sunt sume de "atac " sumele fixe , pentru ca daca s-ar vorbi de procent ar fi incorect pentru cei mai multi din muncitori. De ce ??
pentru ca una e sa dai 30 % din ~700 ron (net banuiesc cum a fost prezentat la tv ) si alta e sa dai 30 % din ~2000RON. Ceea ce inseamna ca directori si cei cu functii de conducere , au mult acum si vor avea si mai mult , pe cand muncitorii vor avea doar putin mai mult ,si cel putin cu suma fixa se va mentine un decalaj poate acceptabil.”

Cine te pune sa aplici acelasi procentaj pentru tot poporul? Poti sa ii dai 20% celui mic si 10% celui care deja are salariu ”mai mare”. S-a mai facut chestia asta si nu vad de ce nu s-ar face si in cazul de fata. Poti aplica procedeul in asa fel incat sa se pastreze si diferentele de salarizare intre diferitele categorii de personal. Doar ca asa ceva se negociaza...


--------------------
Dacia Logan 1.5 70 CP 2007 Laureate
There is no spoon.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
20 Pages < 1 2 3 4 > » 
Closed TopicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 5th June 2025 - 00:39
Forum Renault