cu BICICLETA in Buc., greu dar frumos....
![]() ![]() ![]() |
cu BICICLETA in Buc., greu dar frumos....
Laurentziu83 |
![]()
Post
#571
|
||
Membru autentic Group: Members Posts: 7.592 Joined: 17 May 05 ![]() |
|
||
--------------------
.
.
.
|
|||
Markos |
![]()
Post
#572
|
![]() fost programator Group: Members Posts: 8.016 Joined: 27 October 05 From: Scursurești Vale ![]() |
|
--------------------
Reno
Megan
Privilej "Partidele politice sunt cai la carul de aur al istoriei românilor; când devin gloabe, poporul român le trimite la abator." - P.Țuțea
|
|
Diac |
![]()
Post
#573
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.024 Joined: 18 April 05 From: Bucuresti. ![]() |
Pe traseul meu, la ora la care merg eu, fac 30-45 min cu masina si 1 ora minim cu bicicleta. Plec un pic dupa ora de varf, deci argumentul timp pica. Cand vine vara si incep concediile fac si 20 de minute cu masina. Metroul are si el un argument puternic. A devenit singurul loc unde mai pot sa citesc carti.
|
--------------------
Renault
Megane sedane/Nissan X-trail
2005/2017 Influence/Tekna
- HAN/AIZ/DIA Alexandru.
|
|
melcu |
![]()
Post
#574
|
![]() Halatu'...cat e halatu' ? Group: Members Posts: 1.140 Joined: 12 July 06 From: Bucuresti / Pottstown, PA,USA ![]() |
Noul setup pentru Bucuresti
Ce bun ar fi fost anul trecut cand m-a tavalit taximeTRISTul... ![]() 1004569_169291733245797_1903403101_n.jpg ( Size: 50.78k ) Number of downloads: 390 |
--------------------
Renault
Laguna 2
2002 Privilege 3.0 V6 CVA
- B-33-RTN Toyota Yaris Sol 1.33 VVT-i - B-202-CSM
Totoya Prius V-Five - HRL-1459 Formatez drivere de cooler... |
|
Laurentziu83 |
![]()
Post
#575
|
Membru autentic Group: Members Posts: 7.592 Joined: 17 May 05 ![]() |
Saptamana trecuta la mine a fost prima in care am pedalat cap-coada de luni pana vineri, cumuland 106 km. In alte dati ori ploua, ori era furtuna, ori aveam o zi libera, etc.
Mergem inainte. Ieri am schimbat cablul si camasile la deraiorul spate cu un set Jagwire cu protectii la intratul apei in camasi. Combinat cu manetele si cu deraiorul Shimano Acera, acum schimba perfect, nu mai am probleme la schimbatul de la pinionul mare catre pinionul mic, cum aveam inainte (semn de gripaj in camasi). La o plecare de pe loc de la semafor pe Stefan cel Mare, schimband treptat vitezele, am ajuns pana la 39 km/h. ![]() Cu traficul m-am obisnuit, nu mai am probleme, nici claxoane nu-mi iau. Bicicleta mea are acum 2300 de km, 1700 de km fiind facuti din februarie si pana acum. I love biking! This post has been edited by Laurentziu83: 19 Jun 2013, 19:32 |
--------------------
.
.
.
|
|
Markos |
![]()
Post
#576
|
![]() fost programator Group: Members Posts: 8.016 Joined: 27 October 05 From: Scursurești Vale ![]() |
|
--------------------
Reno
Megan
Privilej "Partidele politice sunt cai la carul de aur al istoriei românilor; când devin gloabe, poporul român le trimite la abator." - P.Țuțea
|
|
b76bgaarh |
![]()
Post
#577
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 9.966 Joined: 5 October 06 From: Bucuresti ![]() |
tu schimbi in trafic? eu o tin pe 3 cu 6.
|
--------------------
Renault
Megane sedan
04/2007 1,5 dci 85 cp ZEFI Realme GT2 Neo cu here, maps, viamichelin, waze.
|
|
Serpico |
![]()
Post
#578
|
Membru autentic Group: Members Posts: 511 Joined: 10 April 03 From: Timisoara ![]() |
|
--------------------
Dacia
Logan
Laureate Plus 1.4MPI 2007
|
|
b76bgaarh |
![]()
Post
#579
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 9.966 Joined: 5 October 06 From: Bucuresti ![]() |
schimb intr-un singur loc, unde trebuie sa urc/cobor niste rampe ca sa trec pe sub o sosea. in rest in bucuresti nu cand ma duc la birou.
This post has been edited by b76bgaarh: 19 Jun 2013, 20:34 |
--------------------
Renault
Megane sedan
04/2007 1,5 dci 85 cp ZEFI Realme GT2 Neo cu here, maps, viamichelin, waze.
|
|
Markos |
![]()
Post
#580
|
![]() fost programator Group: Members Posts: 8.016 Joined: 27 October 05 From: Scursurești Vale ![]() |
Nici atunci când te întorci de la birou?
|
--------------------
Reno
Megan
Privilej "Partidele politice sunt cai la carul de aur al istoriei românilor; când devin gloabe, poporul român le trimite la abator." - P.Țuțea
|
|
Laurentziu83 |
![]()
Post
#581
|
Membru autentic Group: Members Posts: 7.592 Joined: 17 May 05 ![]() |
Pai da, eu tin foaia mare si folosesc toate cele 7 pinioane de cand plec de pe loc pana la viteza maxima, e drept ca cel mai mare pinion are rol doar de plecat de pe loc iar cel mai mic e folosit doar cand am o usoara vale, la peste 28-30 km/h.
Eu mai am obiceiul ca, atunci cand spatiul dintre masini si trotuar sa fie ocupat (din cauza vreunui sofer care a oprit la semafor prea aproape de bordura), sa o tai printre masini printre benzile 1 si 2, iar in cazul in care se face verde, e vital sa retrogradez concomitent cu cresterea cadentei ca sa pot sa iau viteza mai mare fata de coloana de masini si sa apuc sa ma repliez langa bordura, in siguranta. De asta am dublat valoarea biclei mele de 800 de lei cu alte anvelope, alt deraior, alt lant mai lung, alte cabluri si camasi, alti saboti de frana, alta sea, tocmai ca sa fac fata la traficul urban. Si nu regret nici un leu. Sincer, nu potrivi un single speed, nici macar un ciclocross cu roti de 28 (am avut si am vandut-o) la traficul din Bucuresti, as pierde enorm din agilitate si m-as umple de claxoane. Poate cand vom avea piste de biciclete va fi altfel, momentan trebuie sa ma misc in ritmul traficului de masini si chiar mai repede. In plus, la traficul din Bucuresti conteaza enorm sa stii strazile si particularitatile fiecareia, pe trasee noi de regula am ceva probleme. Apoi, atunci cand ai in fata o masina oprita pe banda 1, te bagi in depasirea ei din timp, pentru ca soferii din spatele tau sa-ti vada intentia si sa te lase sa treci. Daca mergi pana in spatele lui, nu te lasa nimeni sa te bagi. Idem pentru autobuz oprit in statie. E important apoi sa te inveti sa mergi "supraturat" adica pe un pinion relativ mare si cu o cadenta mare, de 80-90 de ture pe minut, te ajuta mult la urcari sau la vant din fata, practic nici nu le mai simti, nu mai vorbim de momentele in care trebuie sa cresti viteza, cand esti printre masini si trebuie sa scapi cumva. Eu prind des semafoare cu masini care asteapta si ma strecor printre ele si trotuar. Aici e bine sa nu depasesti 20 km/h, pentru a frana in timp util in cazul in care ti se deschide o portiera in fata. Bine, un risc tot ramane, dar e mai bine sa fii pregatit si sa nu te strecori ca nebunul cu viteza mare. De asemenea, cand mergi in aglomeratie (de ex: Obor->Ferdinand->Iancului la 6 seara), cand sunt atat masini care se misca ca melcul dar si masini stationate pe dreapta, atunci cand este nevoie sa te strecori printre o masina stationata si una blocata in trafic in stanga ta, in cazul in care coloana din stanga da semne sa plece de pe loc, e bine sa incetinesti pana trece masina din fata ta, altfel risti sa fii strivit intre cele 2 masini, soferul ce pleaca de pe loc de regula nu se mai asigura la ce a trecut deja. Recunosc ca trec de multe ori pe rosu, profitand de faptul ca nu mi se poate lua carnetul, dar aici am grija sa nu jenez pietonii, cat sa nu ajung pe capota vreunei masini. Practic acest lucru pentru siguranta proprie, pentru a fi deja plecat de la semafor atunci cand se pune in miscare coloana la culoarea verde. Cand ma apropii de o intersectie semaforizata la culoarea rosie dar cu intermitent pentru dreapta (intersectia Stefan cel Mare cu Lizeanu, sensul catre Victoriei), urmaresc semnalizarile masinilor (bine, si aici e relativ) ce intentioneaza sa vireze la dreapta pe Lizeanu si ma mut pe banda 2, pentru a putea apoi sa merg linistit inainte si sa nu fiu blocat de cei ce vireaza dreapta. As mai atrage atentia apoi la cablurile de fibra optica rupte si lasate pe carosabil, aluneci pe ele de nu-i adevarat. Si ar mai fi multe sfaturi, ce nu-mi vin in minte acum. Ideea e ca, dupa ce te inveti cu particularitatile strazilor si vezi ca obtii o medie orara de peste 20 de km/h, mai mare decat a masinilor si a transportului in comun, plus ca ajungi unde nu ajunge metroul, treci peste micile neplasari generate de pedalatul pe carosabil. This post has been edited by Laurentziu83: 19 Jun 2013, 21:08 |
--------------------
.
.
.
|
|
Serpico |
![]()
Post
#582
|
Membru autentic Group: Members Posts: 511 Joined: 10 April 03 From: Timisoara ![]() |
QUOTE(Laurentziu83 @ 19 Jun 2013, 21:06) Pai da, eu tin foaia mare si folosesc toate cele 7 pinioane de cand plec de pe loc pana la viteza maxima, e drept ca cel mai mare pinion are rol doar de plecat de pe loc iar cel mai mic e folosit doar cand am o usoara vale, la peste 28-30 km/h. Combinatia foaie mare-pinion mare trebuie evitata. In aceasta combinatie, lantul e e supus unor solicitari laterale, care nu-i fac deloc bine. De aia ai si foi mai mici si schimbator fata. |
--------------------
Dacia
Logan
Laureate Plus 1.4MPI 2007
|
|
Laurentziu83 |
![]()
Post
#583
|
Membru autentic Group: Members Posts: 7.592 Joined: 17 May 05 ![]() |
Combinatia foaie mare-pinion mare o folosesc doar la plecarea de pe loc.
Iar la 42 de lei cat ar costa alt lant, nu-mi bat capul. Mai degraba cred ca se uza lantul atunci cand nu era deraiorul spate reglat corect si schimba aiurea. |
--------------------
.
.
.
|
|
Serpico |
![]()
Post
#584
|
Membru autentic Group: Members Posts: 511 Joined: 10 April 03 From: Timisoara ![]() |
Poate ca o sa-ti bati capul daca cedeaza lantul undeva pe la Cuca Macaii.
|
--------------------
Dacia
Logan
Laureate Plus 1.4MPI 2007
|
|
Laurentziu83 |
![]()
Post
#585
|
Membru autentic Group: Members Posts: 7.592 Joined: 17 May 05 ![]() |
Lantul ala nu da si ceva semne cand e sa cedeze? Ca am o vaga impresie ca mai pot ceda si alte 1000 de chestii la bicla cand esti la mama naibii.
|
--------------------
.
.
.
|
|
Serpico |
![]()
Post
#586
|
Membru autentic Group: Members Posts: 511 Joined: 10 April 03 From: Timisoara ![]() |
Si eu am o vaga impresie ca nu gasesti 1.000 de chestii la o bicicleta care sa te poata lasa in drum atunci cand cedeaza.
Lantul se poate rupe pe neasteptate. Ce semne ai vrea sa dea? |
--------------------
Dacia
Logan
Laureate Plus 1.4MPI 2007
|
|
argon |
![]()
Post
#587
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
QUOTE(Laurentziu83 @ 20 Jun 2013, 19:43) Lantul ala nu da si ceva semne cand e sa cedeze? Ca am o vaga impresie ca mai pot ceda si alte 1000 de chestii la bicla cand esti la mama naibii. Cand da lantul semne, ia dupa el si pinioanele si foile, iar alea costa sute de lei, lantul se masoara cu sublerul si cand trece de un punct se schimba. Iar cu 42 de lei nu stiu ce stift iti iei, ca eu am gasit spre 100 ceva de nivel mediu. |
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
Markos |
![]()
Post
#588
|
![]() fost programator Group: Members Posts: 8.016 Joined: 27 October 05 From: Scursurești Vale ![]() |
|
--------------------
Reno
Megan
Privilej "Partidele politice sunt cai la carul de aur al istoriei românilor; când devin gloabe, poporul român le trimite la abator." - P.Țuțea
|
|
melcu |
![]()
Post
#589
|
![]() Halatu'...cat e halatu' ? Group: Members Posts: 1.140 Joined: 12 July 06 From: Bucuresti / Pottstown, PA,USA ![]() |
Extremele il fac sa se uzeze si automat sa cedeze mai repede. Pe langa asta toceste si foarte urat dintii de la foi si pinioane.
Pentru ture la Cuca Macaii se recomanda un minim in rucsac: leviere, o camera (excentricii pot avea si un cauciuc foldable), pompa, un lant , un set de imbusuri, placute de frana , bani si ceva mancare+apa. You'll never know! Si apropo de rupt lanturi, anul trecut pe DN7C aproape de Cascada Capra pedalam ca un zmeu in picioare. Si sa vedeti ce sexy e ta iti pocneasca lantul cand esti in picioare si-n rampa .... daca nu aveam SPDurile dadeam cu mostenitorii de cadru urat de tot. This post has been edited by melcu: 21 Jun 2013, 07:49 |
--------------------
Renault
Laguna 2
2002 Privilege 3.0 V6 CVA
- B-33-RTN Toyota Yaris Sol 1.33 VVT-i - B-202-CSM
Totoya Prius V-Five - HRL-1459 Formatez drivere de cooler... |
|
Laurentziu83 |
![]()
Post
#590
|
Membru autentic Group: Members Posts: 7.592 Joined: 17 May 05 ![]() |
Lantul a fost 42 de lei (Decathlon), pinioanele spate (7, pe filet) 35 lei la Bikexcs, pinioanele fata naiba stie, o fi vreo 50 de lei, manopera o mai fi vreo 50 de lei. am bagat pana acum mai bine de 700 de lei in bicla, asa ca nu mor de 100 de lei cheltuiala. La pinioane mai degraba mi-e frica sa nu se rupa clicketul, la un MTB de l-am avut prin 1997 a crapat clicketul dupa 2 saptamani, iar la asta n-am reusit sa desfac pinioanele sa-i vad starea.
Vorba aia, degeaba protejez lantul daca imi crapa clicketul. Pana ajung sa crape astea, nu cred ca va mai fi bicla in posesia mea, astept toamna sa-mi iau alta cu frane hidraulice pe disc, poate prind vreun SH rulat doar prin parcuri. Si poate si un suport de la Thule. ![]() This post has been edited by Laurentziu83: 21 Jun 2013, 11:46 |
--------------------
.
.
.
|
|
Markos |
![]()
Post
#591
|
![]() fost programator Group: Members Posts: 8.016 Joined: 27 October 05 From: Scursurești Vale ![]() |
|
--------------------
Reno
Megan
Privilej "Partidele politice sunt cai la carul de aur al istoriei românilor; când devin gloabe, poporul român le trimite la abator." - P.Țuțea
|
|
Laurentziu83 |
![]()
Post
#592
|
Membru autentic Group: Members Posts: 7.592 Joined: 17 May 05 ![]() |
Nu, ca ale lui sunt scumpe la piese, un lant e peste 100 de lei.
![]() |
--------------------
.
.
.
|
|
b76bgaarh |
![]()
Post
#593
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 9.966 Joined: 5 October 06 From: Bucuresti ![]() |
se da decat pe bici noua, mai nou.
|
--------------------
Renault
Megane sedan
04/2007 1,5 dci 85 cp ZEFI Realme GT2 Neo cu here, maps, viamichelin, waze.
|
|
Serpico |
![]()
Post
#594
|
Membru autentic Group: Members Posts: 511 Joined: 10 April 03 From: Timisoara ![]() |
|
--------------------
Dacia
Logan
Laureate Plus 1.4MPI 2007
|
|
nasty |
![]()
Post
#595
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.511 Joined: 3 January 05 ![]() |
ce piste s-au mai facut prin Bucuresti?
ca e clar ca trebuie facute, urmariti cu atentie 6 min si ceva, un video: http://adevarul.ro/news/bucuresti/video-in...56fb/index.html |
--------------------
.
bicl/trt
2006/2020
|
|
Markos |
![]()
Post
#596
|
![]() fost programator Group: Members Posts: 8.016 Joined: 27 October 05 From: Scursurești Vale ![]() |
|
--------------------
Reno
Megan
Privilej "Partidele politice sunt cai la carul de aur al istoriei românilor; când devin gloabe, poporul român le trimite la abator." - P.Țuțea
|
|
Laurentziu83 |
![]()
Post
#597
|
Membru autentic Group: Members Posts: 7.592 Joined: 17 May 05 ![]() |
Au facut pista de la Arcul de Triumf la Aviatorilor, mai mult mai incurca, deoarece ma pun sa urc pe trotuar.
Eu unul m-am obisnuit sa merg pe carosabil, acum in perioada de concedii chiar am redus timpul de deplasare cu bicicleta de la 30 de minute la 25 de minute pentru cei 9.5 km pe care ii am de acasa pana la servici. Azi mi-am luat si aparatori de noroi care acopera roata spate pe 180 de grade si roata fata pe 90 de grade, ramane de vazut cat de eficiente vor fi cand vor incepe ploile. |
--------------------
.
.
.
|
|
Markos |
![]()
Post
#598
|
![]() fost programator Group: Members Posts: 8.016 Joined: 27 October 05 From: Scursurești Vale ![]() |
|
--------------------
Reno
Megan
Privilej "Partidele politice sunt cai la carul de aur al istoriei românilor; când devin gloabe, poporul român le trimite la abator." - P.Țuțea
|
|
melcu |
![]()
Post
#599
|
![]() Halatu'...cat e halatu' ? Group: Members Posts: 1.140 Joined: 12 July 06 From: Bucuresti / Pottstown, PA,USA ![]() |
Hmm stiu ca era ceva articol cum ca toate pistele au fost scoase din functiune.
Sau ma insel !? |
--------------------
Renault
Laguna 2
2002 Privilege 3.0 V6 CVA
- B-33-RTN Toyota Yaris Sol 1.33 VVT-i - B-202-CSM
Totoya Prius V-Five - HRL-1459 Formatez drivere de cooler... |
|
Laurentziu83 |
![]()
Post
#600
|
Membru autentic Group: Members Posts: 7.592 Joined: 17 May 05 ![]() |
Cred ca le-au redeschis pe cele ce puteau fi folosite astfel. Piata Victoriei-Piata Aviatorilor e chiar marcata (semnul rotund albastru de Pista pentru biciclisti) iar bordurile au fost coborate, insa bulangiii nu le-au coborat complet, lasand 2 centimetri de la asfalt (ma rog, pavaj) la trotuar. La Piata Aviatorilor pista se termina intr-un chiosc, tipic romanesc, asa ca mi-am bagat picioarele si m-am intors pe carosabil restul drumului pana in Baneasa.
Decat piste dintr-astea, mai bine deloc, am o scuza sa merg pe carosabil, macar merg cu viteze decente si nu incetinesc la tot pasul. Iar cand fac zilnic 20-30-40 de km chiar nu-mi convine sa ma plimbe primaria intre carosabil si trotuar dupa cum i se scoala ei. This post has been edited by Laurentziu83: 11 Aug 2013, 19:09 |
--------------------
.
.
.
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 13th May 2025 - 00:55 |