e nehalita, bea benzina ca o vaca, sa o imping sa nu consum....
![]() ![]() ![]() |
e nehalita, bea benzina ca o vaca, sa o imping sa nu consum....
brigada_diverse |
![]()
Post
#31
|
||
![]() Dacist cu permis si experienta mai mare de 30000 km :D Group: Members Posts: 2.505 Joined: 12 July 07 From: Constanta ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
ex: Dacia 1310 / actual: Dacia Logan
TLX 1989/ Abs Plus 1.4 MPI Let us die young or let us drive Dacia
FRANEZ BRUSC SI FARA ROST! |
|||
Hacker |
![]()
Post
#32
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 880 Joined: 12 October 06 ![]() |
Pai daca ai zis ca ai facut presiune in rezervor si nu a picat benzina pe jos atunci nu are cum sa fie fisurat
![]() |
--------------------
Dacia
1310 / Super Nova
1985 / 2001
- B-21-VZK / B-85-LTJ Dacia 1310 85'
Dacia SN 01 Peugeot 206 HDI |
|
mitu2002 |
![]()
Post
#33
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 339 Joined: 30 June 07 From: onesti ![]() |
daca era fisurat rezervorul se vedea imediat pe asfalt iar acu nu e asa de cald sa se evapore ,la tine Cristinica e alta problema jiger de relantii (ala tre sa fiie strins la maxim )si jigler de amestec ala se regleaza si posibil avans cam mare (asta nu am de unde sa stiu) sau poate o conducta de tur sau retur fisurata din care curge cind e motorul pornit dar iar sar vedea (de scazut consum :elica aprindere electronica jiglere de 1300 reglat culbutori )or mai fii si altele dar atit imi vine in cap acu
This post has been edited by mitu2002: 4 Apr 2008, 13:52 |
--------------------
pescariador amator
Megane 2 1.6 -16v
2006
- BC 06 AMX
|
|
brigada_diverse |
![]()
Post
#34
|
![]() Dacist cu permis si experienta mai mare de 30000 km :D Group: Members Posts: 2.505 Joined: 12 July 07 From: Constanta ![]() |
jigl de ralanti e curat, strans la maxim, jigl de amestec e reglat....
avans e posibil sa fie cam mare am motor de 1300...si jigl sunt pe masura culbutori la 0,2 toti.... doar cu motoru pornit se vede daca e spart cva? oprit nu se poate? This post has been edited by cristitranca: 4 Apr 2008, 13:57 |
--------------------
Dacia
ex: Dacia 1310 / actual: Dacia Logan
TLX 1989/ Abs Plus 1.4 MPI Let us die young or let us drive Dacia
FRANEZ BRUSC SI FARA ROST! |
|
dani_devito |
![]() ![]()
Post
#35
|
![]() Membru extradat Group: Members Posts: 249 Joined: 24 October 06 From: Dublin ![]() |
Cand aud ceva de genu ca mersu bosoregesc mareste consumu vine sa imi dau cu cheia de roti in cap ..... pai ganditi logic fac un exemplu :
La jiglor cu gaura de 1 mm ( este exemplu ) sa presupunem ca motoru cosuma 1 l la 1 km la turatia de 3000 rot/m, pai cum dracu la 1000 de rota sa consume mai mult ???? Ca gaura la jiglor nu se schimba ( pompa de benzina lucreaza mai incet , aspiratia din carburator e mai mica............ce va mareste voua consumu la mersu bosoregesc, poate daca aveti pe cineva sub capota si va scoate returu si pierdeti benzina DECI mersul bosoregesc nu influenteaza consumu MERSUL la rece cu drumuri scurte DA!!! This post has been edited by dani_devito: 4 Apr 2008, 16:16 |
--------------------
Dacia / Fiat
Berlina Li / Punto SX
2003 / 2000
- SB 87 SDI .... 70 % din problemele masinii se datoreaza piesei dintre volan si scaun.
|
|
viorel 77 |
![]()
Post
#36
|
![]() Membru Group: Members Posts: 169 Joined: 30 January 08 From: Bucuresti ![]() |
Consuma cu putin mai mult, deoarece motorul merge subturat.
Deci are nevoie de mai multa benzina sa intretina arderea. |
--------------------
Dacia 1310
Break
2001
- B 26 DKR
|
|
dani_devito |
![]()
Post
#37
|
![]() Membru extradat Group: Members Posts: 249 Joined: 24 October 06 From: Dublin ![]() |
Cred ca diferenta e de 2 mg la 100 de km....desi nu e cazu deorece daca te gandeti logic nu are cum sa creasca consumu
This post has been edited by dani_devito: 4 Apr 2008, 16:24 |
--------------------
Dacia / Fiat
Berlina Li / Punto SX
2003 / 2000
- SB 87 SDI .... 70 % din problemele masinii se datoreaza piesei dintre volan si scaun.
|
|
viorel 77 |
![]()
Post
#38
|
![]() Membru Group: Members Posts: 169 Joined: 30 January 08 From: Bucuresti ![]() |
Nu creste foarte mult cosumul. Cateva sute in plus cred, nu stiu pt. ca nu am incercat.
|
--------------------
Dacia 1310
Break
2001
- B 26 DKR
|
|
C a t a l i n |
![]()
Post
#39
|
![]() ______________________ Group: Members Posts: 12.175 Joined: 21 August 06 ![]() |
|
--------------------
-
-
- Când vrei și, și, iese nici, nici!
|
|
dani_devito |
![]()
Post
#40
|
![]() Membru extradat Group: Members Posts: 249 Joined: 24 October 06 From: Dublin ![]() |
.......stii cum e aia : "Sunt al-dracu de multi * si n-au nici o boala "
(* n.r - prosti , nu fac referire acum la nici un membru al acestui forum , deci nu va agitati ) |
--------------------
Dacia / Fiat
Berlina Li / Punto SX
2003 / 2000
- SB 87 SDI .... 70 % din problemele masinii se datoreaza piesei dintre volan si scaun.
|
|
argon |
![]()
Post
#41
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
sarind peste consum la mersul subturat, credeti ca e sanatos pentru motor sa mearga asa? de curiozitate, ati vazut cum arata bujiile dupa un mers subturat?
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
PaulT |
![]()
Post
#42
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.294 Joined: 23 June 06 From: Bucuresti ![]() |
Ptr initiatorul topicului--La felul in care s-a deplasat masina cand ai avut consumul acela..poti fi multumit de consum .Nu are nimic masina.
Ptr cine sustine ca mersul subturat e benefic si cu un consum redus.... ![]() |
--------------------
Dacia/Mitsubishi
Logan 1.6 mpi/Berlina 1300/Lancer Clasic
2006 Laureate/1973/2008
- B-00-xxx
|
|
brigada_diverse |
![]()
Post
#43
|
![]() Dacist cu permis si experienta mai mare de 30000 km :D Group: Members Posts: 2.505 Joined: 12 July 07 From: Constanta ![]() |
dragi tovarasi.....
mi s-a oprit exact in parcare .... si am sesfacut bujiile dupa ce am dat al demaror...(pana mi-a trecut prin caps a scot laba de urs..sa vad ca nu da ciocu de papagal benzina si tot as apana la rezervor) bujiile sunt la electrod caramiziu deschis pe filen negru de la jecu de pe filet din chiuloasa am delco de dacie sport pe dacie cu motor de 1289....poate sa fie asta cauza consumului nehalit al rablei? |
--------------------
Dacia
ex: Dacia 1310 / actual: Dacia Logan
TLX 1989/ Abs Plus 1.4 MPI Let us die young or let us drive Dacia
FRANEZ BRUSC SI FARA ROST! |
|
PaulT |
![]()
Post
#44
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.294 Joined: 23 June 06 From: Bucuresti ![]() |
Nu.Repet,nu e anormal consumul acela raportat la conditiile date.Daca vrei sa te lamuresti ca e ok,baga 5-6 litri in rezervorul gol(ia la tine un bidon cu cativa litri de rezerva)si mergi continuu pana consumi tot.Te vei convinge ca nu are nimic masina.
|
--------------------
Dacia/Mitsubishi
Logan 1.6 mpi/Berlina 1300/Lancer Clasic
2006 Laureate/1973/2008
- B-00-xxx
|
|
ovidius max |
![]()
Post
#45
|
![]() Membru Group: Members Posts: 196 Joined: 21 December 07 From: Iasi ![]() |
nu am dat gaura pt ca este iar surubul pus este mai subtire decit originalul si mai lung cred ca originalul era metric 10 iar cel pus de mine metric 12+piulita aferenta nu am cum sa pun o poza dar incerc o schema in paint in 5 min
Sper sa intelegeti ce am incercat sa desenez (nu le am cu desenul tehnic sint ing de sistem ) mitu 2002 multumesc mult pentru efortul depus. La mine surubul nu trece dintr-o parte in alata si pentru ca unul merge in gol ma gandesc serios sa dau o gaura in corpul carburatorului pentru a putea aplica metoda ta. |
--------------------
Dacia
1300
1980
|
|
brigada_diverse |
![]()
Post
#46
|
![]() Dacist cu permis si experienta mai mare de 30000 km :D Group: Members Posts: 2.505 Joined: 12 July 07 From: Constanta ![]() |
iar...intre bare
e buna metoda cu sticla de 1 litru...sau de mai multi prinsa de cablu de ambreiaj cu turu si returu bagate in ea? |
--------------------
Dacia
ex: Dacia 1310 / actual: Dacia Logan
TLX 1989/ Abs Plus 1.4 MPI Let us die young or let us drive Dacia
FRANEZ BRUSC SI FARA ROST! |
|
Alexu7 |
![]()
Post
#47
|
![]() zân Group: Members Posts: 1.695 Joined: 20 February 07 From: Europa ![]() |
eu zic, da.
umpli sticla pe jumate, adica 1 litru si vezi cat te duce dihania. ideal ar fi mai mult de 10 kilometri, dar daca e mai putin..Houston we have a problem ! |
--------------------
DACIA POPnituita
1310 L
1998
- B6 incurajez efractia de bine in mintea omeneasca
|
|
argon |
![]()
Post
#48
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
sa bagi si returul in sticla, ca am mai intalnit pe unii care baga doar turul si zic ca el consuma 30 %.
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
Alexu7 |
![]()
Post
#49
|
![]() zân Group: Members Posts: 1.695 Joined: 20 February 07 From: Europa ![]() |
|
--------------------
DACIA POPnituita
1310 L
1998
- B6 incurajez efractia de bine in mintea omeneasca
|
|
brigada_diverse |
![]()
Post
#50
|
![]() Dacist cu permis si experienta mai mare de 30000 km :D Group: Members Posts: 2.505 Joined: 12 July 07 From: Constanta ![]() |
daca folosesc direct sticla de 1 litru? si o umplu toata?(cu un dop improvizat, sa nu poa sa dea pe dinafara)
|
--------------------
Dacia
ex: Dacia 1310 / actual: Dacia Logan
TLX 1989/ Abs Plus 1.4 MPI Let us die young or let us drive Dacia
FRANEZ BRUSC SI FARA ROST! |
|
argon |
![]()
Post
#51
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
o umpli cat era umpluta cu bere sau suc , sau orice era in ea, lasi 2-3 degete pana la dop.
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
mar10may |
![]()
Post
#52
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 347 Joined: 20 February 08 From: slobozia ![]() |
mersul 'bosorogit',ma refer la turatii de 1000-1500 sa zic de rot pe min este mai economic numai la motoarele mai puternice,adica ma refer ca motorul sa nu mearga chinuit,cum e in cazul daciei de 1,3 sau 1,4.eu am la serviciu o dacie papuc diesel 1,9 iar motorul vreau sa spun ca trage destul de bine la turatie mica,pleaca si cu treapta a 2 a de viteza de pe loc fara sa trepideze prea tare.si cele de 1,6 care erau pe benzina se descurcau destul de bine la o viteza de 70 de km\h in treapta a 5 a.ce vreau sa spun este ca la turatie mica,motoarele acestea au un consum mai redus de carburant.toata chestia e ca motorul sa mearga lejer.si la logan diesel spunea cineva ca ar avea un consum mai mic la o turatie mai mica
|
--------------------
dacia
1310 berlina
2000
- IL17EDY
|
|
bullet |
![]()
Post
#53
|
Membru incepator Group: Members Posts: 33 Joined: 15 March 08 ![]() |
Porneste greu ??? relanti instabill ?? vezi surubelu de la aer regleaza ptin la el filtru aer soc defect ......
|
--------------------
dacia
1310 cli
2002 cn4 ford mondeo 1.6 16v
- CT 83 DEV CT 91 HCT
|
|
BlaueCorsa |
![]()
Post
#54
|
![]() Membru cu Prafuitor Group: Members Posts: 1.097 Joined: 6 October 03 From: Socola Tower, Iasi ![]() |
mar10may, exemplul tau este neconcludent. Compari doua chestii diferite. Masinile diesel au turatia de cuplu, respectiv de putere maxima la niveluri mult mai mici (de exemplu - putere la 3000 rpm fata de 5-6000 rpm la motorul Otto). In plus, Dieselul consuma in mod normal mai putin decat Otto...
|
--------------------
Dacia / Renault
Duster / Captur
2018 Confort / 2015 Authentique Mon amour, tu es la lumière de mes jours...
sans numéro! sans numéro! sans numéro! |
|
Ionescu |
![]()
Post
#55
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 275 Joined: 24 January 06 From: Romania ![]() |
Daca imi permiteti si mie o opinie...
Dl initiator al topicului se pare ca are alt delco. Cum delcoul face parte din aprindere, iar aprinderea are influenta asupra consumului, e clar ca e ceva putin in neregula. Eu am totul la piese originale. Adica nemodificat. Si am consum iarna de 10% in oras si 7 afara, iar vara 9% oras cu variatii si 6% afara. Intreb si eu intrebator: de ce sa mergi bosorogeste? de ce sa chinui masina? mergeti cu ele asa cum trebuie mers si veti vedea ca e ok si conum si tot. Referitor la problema topicului: da jos carburatorul si pureca-l... sa nu fie ceva si cu plutitorul si cu altele, sa nu ai vreo gura largita... apoi verifica platina si tot, eventual si pompa de benzina... si aceea poate da debit mai mare. Succes, cred ca vei rezolva problema. Inca ceva: dacia e masina de munca fratilor: drumuri scurte si dese... ![]() ![]() ![]() |
--------------------
Dacia
Duster
2014, Benzina & GPL, 2x4, 1598cc, 73kW=105CP Traficul in Romania e Infern: Intra toti si scapa cine poate...
|
|
mitu2002 |
![]()
Post
#56
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 339 Joined: 30 June 07 From: onesti ![]() |
cristinica poate ai vrun jiclor decalibrat rau de tot dar sa stii ca 10%iarna e cam normal pt o dacieiar vara 8,5-9 .asta in oras
ovi incearca nu ai ce sa prea strici pacolo iar pornirea adica gaura o ai deja (curios pt ca la mine a trecut singur ) |
--------------------
pescariador amator
Megane 2 1.6 -16v
2006
- BC 06 AMX
|
|
brigada_diverse |
![]()
Post
#57
|
![]() Dacist cu permis si experienta mai mare de 30000 km :D Group: Members Posts: 2.505 Joined: 12 July 07 From: Constanta ![]() |
QUOTE(bullet @ 5 Apr 2008, 23:49) Porneste greu ??? relanti instabill ?? vezi surubelu de la aer regleaza ptin la el filtru aer soc defect ...... ralantiu e perfect stabil, la 600rpm(prima linie)....la cald sta la 800 surubu de aer reglat, re reglat si iar reglat... socul se deschide/ se inchide perfect filtru de aer are varsta masinii....32885 km....19 ani.... care jigl sa aiba belele? principalul. initiat de 135, acum de 132 la fel era...asta de 132 se vede clar ca e mai mic jigl cu supapa cu bila din cnc inchide...ca altfel s-ar pierde benzina.... jigl de la ciocu de papagal inchide...ca nu picura la ralanti/in turatie, decat in repriza(cum e normal) jiglor care sta peste tubul emulsor sa aiba probleme? This post has been edited by cristitranca: 6 Apr 2008, 09:12 |
--------------------
Dacia
ex: Dacia 1310 / actual: Dacia Logan
TLX 1989/ Abs Plus 1.4 MPI Let us die young or let us drive Dacia
FRANEZ BRUSC SI FARA ROST! |
|
argon |
![]()
Post
#58
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
brigada_diverse |
![]()
Post
#59
|
![]() Dacist cu permis si experienta mai mare de 30000 km :D Group: Members Posts: 2.505 Joined: 12 July 07 From: Constanta ![]() |
vbesti serios sau sugerezi ceva?
![]() |
--------------------
Dacia
ex: Dacia 1310 / actual: Dacia Logan
TLX 1989/ Abs Plus 1.4 MPI Let us die young or let us drive Dacia
FRANEZ BRUSC SI FARA ROST! |
|
Minel |
![]()
Post
#60
|
![]() Pauard bai Remat Nord Group: Members Posts: 4.043 Joined: 4 April 07 From: Cluj .......Resita ,C-S ![]() |
QUOTE(cristitranca @ 6 Apr 2008, 09:11) Acela ii jiclorul de infranare aer si este de 145 pt. carburatorul 32IRM-2AM care echipeaza motoarele de 1.4 Poti sa il masori sa nu fie decalibrat , Eventual poti sa verifici si tubul emulsor ,si acesta difera intre 32IRM-2AM si 32IRMA . Daca nu ma insel la primul tip de carburator este tubul emulsor este E6 si la 32IRMA este E20 , This post has been edited by Minel: 6 Apr 2008, 09:27 |
--------------------
Dacia
1310-L /VW Passat
1995/1397cmc
- CS-01-TMS Mandru posesor de Dacia
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 31st May 2025 - 03:45 |