Kit admisie, cine stie??
![]() ![]() ![]() |
Kit admisie, cine stie??
caphonne |
![]()
Post
#181
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 968 Joined: 22 August 06 From: Buc. Drumul taberei si Berceni ![]() |
Attached thumbnail(s) 112_493_1.jpg ( Size: 302.54k ) Number of downloads: 354 112_493_2.jpg ( Size: 343.92k ) Number of downloads: 395 |
||
--------------------
Dacia
Supernova
2003 Rapsodie rosu imperial Skoda Octavia Facelift 1.6 MPI
|
|||
djasu82 |
![]()
Post
#182
|
![]() MEMBRU DACIA CLUB Group: Members Posts: 11.714 Joined: 26 December 06 From: Bucuresti ... ![]() |
Eu am expus cum am facut ... traseul e scurt intra aer rece dinfata radiatorului , simplu si fara prea multe complicati.
|
--------------------
Dacia Super Nova
Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm
1999 / 2003 / 2008 /2011
- nnn
|
|
caphonne |
![]()
Post
#183
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 968 Joined: 22 August 06 From: Buc. Drumul taberei si Berceni ![]() |
Am gasit asta pe net ei spun ca este pentru Logan 1,4 nu ar trebui sa se potriveasca si la supernova?
http://www.autozr1.ro/shop/products/Kit-ad...-%252d-8v.html# |
--------------------
Dacia
Supernova
2003 Rapsodie rosu imperial Skoda Octavia Facelift 1.6 MPI
|
|
Bogyciu |
![]()
Post
#184
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.017 Joined: 11 July 07 From: Constanta ![]() |
Eu am pe masina, deci merge...
|
--------------------
....
....
....
- ....
|
|
tazzSN |
![]()
Post
#185
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 256 Joined: 21 February 09 ![]() |
Ba baieti,am citit topicu cu toate certurile si toate chestiile:))si m-a amuzat...cu unele am fost de acord cu altele nu...parerea mea e ca supernova e o masina care tine cu casa...nu e evo X nu e m6 nu are cine stie ce...e un simplu motor renault...nu chiar din ultima generatie:))...pus pe o caroserie si un sasiu made in romania...si ca sa fiu un pic sarcastic:))))..daca nu ii faceti asa ceva...degeaba...
![]() ![]() PS: =)))))) ![]() This post has been edited by tazzSN: 3 Mar 2010, 20:04 |
--------------------
dacia
SUPERNOVA
2002 europa Radem Glumim F.T.M PLATIM
|
|
djasu82 |
![]()
Post
#186
|
![]() MEMBRU DACIA CLUB Group: Members Posts: 11.714 Joined: 26 December 06 From: Bucuresti ... ![]() |
Cel putin schimbatorul de viteze se poate face din normal in H in secvential cum e la moto. Ma mir ca ai gasit acest videoclip e mai vechi
![]() |
--------------------
Dacia Super Nova
Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm
1999 / 2003 / 2008 /2011
- nnn
|
|
Calin_UKU |
![]()
Post
#187
|
![]() Membru Group: Members Posts: 166 Joined: 5 May 08 From: Bistrita-Cluj ![]() |
In legatura cu admisia din punctul meu de vedere ar fi 2 variante:
1) pe inlocuitor- se gaseste de la green filters 2) daca vrei filtrul conic eu recomand filtru de BMC, cu acest filtru s-au vazut cresteri de Cp pe standul dyno. ca sa montezi un aseamenea filtru trebui intai sa iti faci un traseu izolat de al corpul clapeta pana in spatele farului. Eu o sa imi schimb in viitor filtrul meu conic cu un kit de admisie de la BMC |
--------------------
Dacia
SuperNova
2002
- bn01uku
|
|
djasu82 |
![]()
Post
#188
|
![]() MEMBRU DACIA CLUB Group: Members Posts: 11.714 Joined: 26 December 06 From: Bucuresti ... ![]() |
Pai si ce naiba trage de la far ? Ala pe dino a masurat cu capota ridicata ... daca masura cu ea inchisa si motorul incins nu mai era asa , in loc sa traga aer rece , tragea aer fierbinte si mai mult scadea performanta de aceea nu am fost eu de acor cu acest montaj asa zis provizoriu .
Pentru admisie se alege cel mai scurt traseu fara cotituri , ridicaturi si cu acces direct la exterior capotei pentru a capta cat mai mult aer rece , cel mai indicat e din fata radiatorului. |
--------------------
Dacia Super Nova
Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm
1999 / 2003 / 2008 /2011
- nnn
|
|
Calin_UKU |
![]()
Post
#189
|
![]() Membru Group: Members Posts: 166 Joined: 5 May 08 From: Bistrita-Cluj ![]() |
sunt doua tipuri de traseu de admisie
1. cel scurt unde scade cuplul scade 2, lung creste cuplul |
--------------------
Dacia
SuperNova
2002
- bn01uku
|
|
Bogyciu |
![]()
Post
#190
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.017 Joined: 11 July 07 From: Constanta ![]() |
Cuplul la turatii joase... trebuie precizat.
|
--------------------
....
....
....
- ....
|
|
Calin_UKU |
![]()
Post
#191
|
![]() Membru Group: Members Posts: 166 Joined: 5 May 08 From: Bistrita-Cluj ![]() |
exact bogyciu
Daca zici ca nu trage aer din spatele farului atunci poti sa iti faci in aripa branhi cum sun pe mercedesurile vechi sau ep vw transporter |
--------------------
Dacia
SuperNova
2002
- bn01uku
|
|
curentat |
![]()
Post
#192
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 269 Joined: 10 December 08 ![]() |
sal...apropo la acel EVO X acea tubulatura care o vedeti voi duce la intercooler si nu e o priza de aer ...si daca nu stiti ce e un EVO X AFLATI CA E MOTOR BENZINA TURBO
|
--------------------
dacia
solenza
2003 clima
|
|
danciusergiu84 |
![]()
Post
#193
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.738 Joined: 25 February 08 ![]() |
era suficient cuvantul intercooler sa se inteleaga ca e supra-alimentat
|
--------------------
ex Dacia
ex Nova GTi
2000
|
|
caphonne |
![]()
Post
#194
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 968 Joined: 22 August 06 From: Buc. Drumul taberei si Berceni ![]() |
QUOTE(curentat @ 1 Apr 2010, 22:59) sal...apropo la acel EVO X acea tubulatura care o vedeti voi duce la intercooler si nu e o priza de aer ...si daca nu stiti ce e un EVO X AFLATI CA E MOTOR BENZINA TURBO Da si eu m-am grabit cu afirmatiile acum vad poza pusa de mine mai bine si observ ca filtrul de aer este cutia aia mare din stanga cu priza de aer in botul masinii. 2 Apr 2010, 12:51: corectie This post has been edited by caphonne: 2 Apr 2010, 11:51 Attached thumbnail(s) index.jpg ( Size: 71.4k ) Number of downloads: 182 |
--------------------
Dacia
Supernova
2003 Rapsodie rosu imperial Skoda Octavia Facelift 1.6 MPI
|
|
Bogyciu |
![]()
Post
#195
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.017 Joined: 11 July 07 From: Constanta ![]() |
Plecase discutia de la Evo IX, nu X, si era vb de cele 2 fante de aerisire de pe capota, care ajuta la o mai buna racire a compartimentului motor. NU era vb de guri de admisie pe capota...
Era vb de principiu, nu de scop, ca poti sa iti faci o gaura in capota fara sa risti prea multe (si anume ca iti ploua si iti Fte motorul... ![]() Pe partea cu gura in fata, in grila sau pe acolo am sa revin pe viitor cand ma apuc de lucru. Am sa ii fac o carcasa K&N-ului si traseul o sa aiba admisia exact in grila fata (se murdareste prea repede si nu prea imi place sa il spal odata la luna). Va urma... |
--------------------
....
....
....
- ....
|
|
caphonne |
![]()
Post
#196
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 968 Joined: 22 August 06 From: Buc. Drumul taberei si Berceni ![]() |
voi stati bine cu timpul si banii se pare eu am renuntat de mult la ideea de a scoate din DSN mai mult de 75 cai.....poate cu alt motor
![]() |
--------------------
Dacia
Supernova
2003 Rapsodie rosu imperial Skoda Octavia Facelift 1.6 MPI
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 17th July 2025 - 10:11 |