Garajul meu, -= jurnal =-
![]() ![]() |
Garajul meu, -= jurnal =-
axabrt |
![]()
Post
#3751
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.970 Joined: 15 February 05 From: Ploiesti ![]() |
|
||
--------------------
Ford
Focus mk3.5
Ecob00st .dracnev si boboru’ este viitoru’.
|
|||
b06fcn |
![]()
Post
#3752
|
![]() DOCTOR Group: Members Posts: 5.855 Joined: 27 February 05 From: Bucuresti/Galati ![]() |
Problema de fapt asta este, toate marcile au scazut drastic la calitate - indiferent ca ne uitam la premium sau non-premium. Problema si mai mare e ca cele premium cu pretentii, dau cele mai mari gherle. Insa si mai mare este problema ca cele non-premium costa aproape cat alea premium. In ecuatia asta, cand e pe banii tai si vrei masina noua sau cu foarte putini km, si trebuie sa decartezi niste zeci mii euro, te gandesti de cateva ori ce vrei - non-premium scump si prost, sau premium prost. Teoretic premium prost, cu conditia sa il iei pe cel mai putin prost. La ora actuala, raman la ideea ca Lexus e poate mai putin prost decat Mercedes. Care insa se devalorizeaza mai greu.
Am mai facut ceva neobisnuit, m-am dus si la BMW, sa vad noul X3. Care inca nu a ajuns la dealer, dar se poate comanda si livra incepand cu decembrie. Am zis sa vad atunci un X1, care s-a mai marit nitel. Mai era un nene acolo care comenta calitatea plasticelor interioare. Am zis pas, daca tot e sa mi-o iau pe banii mei, macar sa aleg cum. Si masina cu conotatie de cocalar si prost finisata, pardon, nu e de mine...nu pe banii pe care ii presupune. Ma gandeam la Audi, Q5 ar fi fost ceva interesant. Dar mi-am amintit de ce nu am luat Q5 initial, desi iesea cu vreo 5000 mai jos decat C-ul - e model vechi, batranicios...asa ca mi-a trecut. Greu de ales...Vedem miercuri ce zic cei de la Autoklass, sunt curios ce gasesc la clima si cum propun abordarea problemei. Daca zic ca e normal si alea alea, o lasa asa pana revin cu masina pe meleaguri teutone si o duc aici. Am si justificare, e garantie la lucrarea lor teoretic... @ rue - stiu ce zici, XC60 phev este mai scump decat GLC. Cand m-am decis sa iau C-ul a fost tot dupa un drive-test cu XC60 diesel, care imi iesea doar cu vreo 3000 euro mai ieftin decat C-ul. Am zis ca aia e diferenta de plata pentru steaua de pe capota. Acum m-am gandit sa ridic si capota la XC-ul testat. Idem ca la C, lipsa de carenaje peste motor, cabluri la vedere. Capota suna tot mai rau a tabla goala decat la C. La trager, care este facut din profile sudate, se vad sudurile. Blana pe capota nu mai este. Plastice proaste sub bord si la praguri. Desi avea piele pe scaune, fiind echiparea de top Dark nu stiu cum, pe usi avea un fel de textil. Macar la C si la GLA am pe usi acelasi material ca pe scaune. |
--------------------
Renault
21
1.9dT, 1989
- B 06 FCN MB C 220d 4MATIC
MB GLA 200 Renault 21 Turbo Renault Megane 1.9 dCi Opel Corsa 1.3 CDTI Toyota Avensis 2.0 D4D Lada 1200 Aro 10.4 4x4 |
|
b06fcn |
![]()
Post
#3753
|
![]() DOCTOR Group: Members Posts: 5.855 Joined: 27 February 05 From: Bucuresti/Galati ![]() |
Dus C-ul la constatare. 350 grame freon lipsa. In trei luni…Cica poate au pus frantuzii mai putin
![]() Legat de cheie, cica asa fac toate cu tipul asta de cheie si ca probabil va urma un update de soft sau ceva de genul. Foarte misto…masina de niste zeci de mii de coco si vin cu raspunsuri din astea - off the record, va rog! Scarba mascima…mai erau pe acolo vreo doi domni care pareau nemultumiti de prestatia marcii…sa vedem in continuare ce si cum… |
--------------------
Renault
21
1.9dT, 1989
- B 06 FCN MB C 220d 4MATIC
MB GLA 200 Renault 21 Turbo Renault Megane 1.9 dCi Opel Corsa 1.3 CDTI Toyota Avensis 2.0 D4D Lada 1200 Aro 10.4 4x4 |
|
madhorsefuzzy |
![]()
Post
#3754
|
![]() Membru Group: Members Posts: 4.247 Joined: 9 May 05 From: Bucuresti ![]() |
Cam multa nemultumire la Mercedes, mai ales acum cand au masini care arata bine, interior/exterior.
Pacat ca prestatia marcii ajunge pe mana unor bucatari, ospatari, croitori sau ce au mai fost inainte sa lucreze la prestatia marcii ... Substanta de contrast in freon a bagat vreun garaj/service? Asta e primul lucru pe care il face nenea de pe Suzana 9 cand mergi sa completezi cu freon ca ai pierderi. This post has been edited by madhorsefuzzy: 17 Jul 2024, 16:13 |
--------------------
Laguna Grandtour
2011 4Control 2.0dci
200cp+ / Honda Insight Hybrid 2010 stock "Vei invata sa conduci cand vei sti sa te feresti de prosti, nu cand vei sti legea!"
|
|
einstein1984 |
![]()
Post
#3755
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.376 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
Aia e o prostie, mai ales la masina noua. Exista de 20 de ani detector electronic de freon, nu bagi porcaria aia coroziva din prima, mai ales ca daca scurgerea e la evporator nu o vezi.
|
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
bgdrenault |
![]()
Post
#3756
|
![]() bgd Group: Members Posts: 3.516 Joined: 4 February 07 From: Piatra Neamt ![]() |
Mda, si reprezentanta Renault nu o are, tot ideea de substanta de contrast mi ar fi pus daca doream verificarea scurgerilor
Am refuzat, preferand doar golirea, vidarea si reumplerea, considerand ca o pierdere de 100 grame in 5 ani e normala, sau amagindu ma ca turcul nu a pus chiar exact |
--------------------
Megane
Sedan 1,33 140 CP
2019 Intens
- XXX
|
|
axabrt |
![]()
Post
#3757
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.970 Joined: 15 February 05 From: Ploiesti ![]() |
cica instalația se recomanda sa se verifice la 2 ani cică.
Nu știu unde citisem asta |
--------------------
Ford
Focus mk3.5
Ecob00st .dracnev si boboru’ este viitoru’.
|
|
bgdrenault |
![]()
Post
#3758
|
![]() bgd Group: Members Posts: 3.516 Joined: 4 February 07 From: Piatra Neamt ![]() |
parca 4 ani la renault
|
--------------------
Megane
Sedan 1,33 140 CP
2019 Intens
- XXX
|
|
madhorsefuzzy |
![]()
Post
#3759
|
![]() Membru Group: Members Posts: 4.247 Joined: 9 May 05 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(einstein1984 @ 17 Jul 2024, 17:43) Aia e o prostie, mai ales la masina noua. Exista de 20 de ani detector electronic de freon, nu bagi porcaria aia coroziva din prima, mai ales ca daca scurgerea e la evporator nu o vezi. Pfuuuu 15 ani la Logan nu a corodat nimic substanta aia coroziva ... dar de ce sa vorbesc eu din experinta mea personala ... Detectorul ala e in cartile teoretice ... |
--------------------
Laguna Grandtour
2011 4Control 2.0dci
200cp+ / Honda Insight Hybrid 2010 stock "Vei invata sa conduci cand vei sti sa te feresti de prosti, nu cand vei sti legea!"
|
|
b06fcn |
![]()
Post
#3760
|
![]() DOCTOR Group: Members Posts: 5.855 Joined: 27 February 05 From: Bucuresti/Galati ![]() |
QUOTE(axabrt @ 17 Jul 2024, 17:16) Masina inca nu are doi ani… 17 Jul 2024, 21:56: QUOTE(bgdrenault @ 17 Jul 2024, 16:54) Mda, si reprezentanta Renault nu o are, tot ideea de substanta de contrast mi ar fi pus daca doream verificarea scurgerilor Am refuzat, preferand doar golirea, vidarea si reumplerea, considerand ca o pierdere de 100 grame in 5 ani e normala, sau amagindu ma ca turcul nu a pus chiar exact Una e 100 de grame in cinci ani, alta e 100 de grame pe luna… 17 Jul 2024, 21:59: QUOTE(einstein1984 @ 17 Jul 2024, 16:43) Aia e o prostie, mai ales la masina noua. Exista de 20 de ani detector electronic de freon, nu bagi porcaria aia coroziva din prima, mai ales ca daca scurgerea e la evporator nu o vezi. Si cum functioneaza ala? Ca dupa luminile de la Autoklass, masina nu ar avea pierderi, desi realitatea zice altceva. Sa stiu ce intrebari sa le pun, pariul meu e tot legat de evaporator sau vreo conducta prin unitatea de bord… This post has been edited by b06fcn: 17 Jul 2024, 21:59 |
--------------------
Renault
21
1.9dT, 1989
- B 06 FCN MB C 220d 4MATIC
MB GLA 200 Renault 21 Turbo Renault Megane 1.9 dCi Opel Corsa 1.3 CDTI Toyota Avensis 2.0 D4D Lada 1200 Aro 10.4 4x4 |
|
axabrt |
![]()
Post
#3761
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.970 Joined: 15 February 05 From: Ploiesti ![]() |
Recunosc acu ceva timp înjurăm aerul condiționat mai subdimensionat d ela Fordul meu , dar din ce citesc aici acuma mă bucur că cel puțin funcționează.
Am avut și eu schimburi de opinii cu pischoo care are și el Ford și zice că totuși al lui face foarte rece, așa o fi, dar eu am aer manual, o fi și alt model de compresor n am stat sa rumeg. Dar am incercat sa merg vreo 500 de metri fara aer condiționat pe arșița asta și îți spun că nu am reușit. Deci a depășit se mult stadiul de necesitate. Cat despre firma Mercedes, eu lucrez cu niste nemți. Ei întotdeauna au avut 2 vorbe și alea sunt -Mrrcedes incepe de la E class încolo -Tpti nemții au Mercedes, da numa unii au șofer. |
--------------------
Ford
Focus mk3.5
Ecob00st .dracnev si boboru’ este viitoru’.
|
|
dan22y |
![]()
Post
#3762
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.512 Joined: 7 June 06 From: B ![]() |
De asta imi era frica, cand am ales W205 FL si nu W206.
Insa am citit jurnalul tau b06fcn si cu sfaturi si de la mars si am ales un W205 220CDI 4matic, tocmai din cauza problemelor si a reducerilor de cost la modelele noi. Fiind totusi masina de serviciu si facand naveta 40km dus si 40km intors pe zi... am ajuns la MB dintre toate marcile si cu un buget si criterii bine stabilite. Am luat-o la 36k km si acum are aproape 58k km. Facut o intrare la service pt schimb ulei si filtre si placute spate. In rest nu am ce sa i reprosez. |
--------------------
R
M
8
- B
|
|
dizzy |
![]()
Post
#3763
|
![]() Work smart not hard! Group: Members Posts: 5.075 Joined: 11 February 04 ![]() |
QUOTE(axabrt @ 18 Jul 2024, 06:24) Recunosc acu ceva timp înjurăm aerul condiționat mai subdimensionat d ela Fordul meu , dar din ce citesc aici acuma mă bucur că cel puțin funcționează. Am avut și eu schimburi de opinii cu pischoo care are și el Ford și zice că totuși al lui face foarte rece, așa o fi, dar eu am aer manual, o fi și alt model de compresor n am stat sa rumeg. Dar am incercat sa merg vreo 500 de metri fara aer condiționat pe arșița asta și îți spun că nu am reușit. Deci a depășit se mult stadiul de necesitate. Cat despre firma Mercedes, eu lucrez cu niste nemți. Ei întotdeauna au avut 2 vorbe și alea sunt -Mrrcedes incepe de la E class încolo -Tpti nemții au Mercedes, da numa unii au șofer. Du-te si verifica-ti AC-ul la Flocus, ca ala de-l avem noi te lasa cu degetele intelepenite pe volan si are 7 ani de cand presteaza la noi si e tot manual cu robineti; ba da' frig baga, bineditat! Jura-te ca W123 200d sau 240d sau W124 idem in echipare taxi au si alte calitati in afara de rezistenta si fiabilitate; Am condus destul Mercedes si au o tinuta de drum buna, confortabila, destul de puternice (pe 220cdi si 270cdi), masini misto; E-ul e mare, poate nu vrea toata lumea barcaz; Pt uz preponderent in oras A si B sunt ideale; Consider ca astazi e de neacceptat sa ai probleme serioase cu vreo masina, fie ea Merc, pemfe, haudi, toyo, luxus, honda, Fiat; AM un prieten cu un Fiat (d'ala ca Loganul, ca nu-mi vine acum), masian merge si merge si merge; Ca sa se justifice Mercedesu' cu sofer , trebuie sa fii peste un nivel de vreo 10 meleoane de euro; Cum zice un tovaras de-al meu: De la 10 milioane in sus ai sevaliera, sub 10 milioane ai ghiul! This post has been edited by dizzy: 18 Jul 2024, 15:05 |
--------------------
Whirpool
ex Dacia Logan
2005
- B zzz SXX Stupidity is a more dangerous enemy of the good than evil.
I have no time to battle egos and small minds. |
|
axabrt |
![]()
Post
#3764
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.970 Joined: 15 February 05 From: Ploiesti ![]() |
Da ce uloare e fordu tau ?
Al meu e negru cu interior negru și geamuri negre. O baga și al meu, da că un asmatic așa Totuși fiindcă mai e o lună jumate de vara o sa l verific la anul... Acuma mi e sila sa mai vad fetele ălora din reprezentanta |
--------------------
Ford
Focus mk3.5
Ecob00st .dracnev si boboru’ este viitoru’.
|
|
dizzy |
![]()
Post
#3765
|
![]() Work smart not hard! Group: Members Posts: 5.075 Joined: 11 February 04 ![]() |
E calul alb, ca io-s Fat-Frumos! si cu interior de carpa gri!
This post has been edited by dizzy: 18 Jul 2024, 15:22 |
--------------------
Whirpool
ex Dacia Logan
2005
- B zzz SXX Stupidity is a more dangerous enemy of the good than evil.
I have no time to battle egos and small minds. |
|
b06fcn |
![]()
Post
#3766
|
![]() DOCTOR Group: Members Posts: 5.855 Joined: 27 February 05 From: Bucuresti/Galati ![]() |
QUOTE(dan22y @ 18 Jul 2024, 13:13) De asta imi era frica, cand am ales W205 FL si nu W206. Insa am citit jurnalul tau b06fcn si cu sfaturi si de la mars si am ales un W205 220CDI 4matic, tocmai din cauza problemelor si a reducerilor de cost la modelele noi. Fiind totusi masina de serviciu si facand naveta 40km dus si 40km intors pe zi... am ajuns la MB dintre toate marcile si cu un buget si criterii bine stabilite. Am luat-o la 36k km si acum are aproape 58k km. Facut o intrare la service pt schimb ulei si filtre si placute spate. In rest nu am ce sa i reprosez. Am oscilat si eu mult intre w205 si 206, vroiam ceva mild-hybrid si diesel, ceea ce doar w206 avea. In afara de problemele astea, nici eu nu am ce reprosa masinii. 19 Jul 2024, 21:35: Luat masina de la Autoklass. Au bagat substanta de contrast, cica sa revin dupa 1000 km. Nu mai fasaie, dar tot nu-mi place cum face frig. Pe Auto baga mai frig decat pe normal, doar ca pe auto nu baga aer pe la parbriz sau pe la picioare, doar pe la aeratoarele frontale. In rest, masina e OK, am baga azi o tura de 200 km, jumate A3, restul deneu/dejeu, consum 4,5 la suta… This post has been edited by b06fcn: 19 Jul 2024, 21:35 |
--------------------
Renault
21
1.9dT, 1989
- B 06 FCN MB C 220d 4MATIC
MB GLA 200 Renault 21 Turbo Renault Megane 1.9 dCi Opel Corsa 1.3 CDTI Toyota Avensis 2.0 D4D Lada 1200 Aro 10.4 4x4 |
|
b06fcn |
![]()
Post
#3767
|
![]() DOCTOR Group: Members Posts: 5.855 Joined: 27 February 05 From: Bucuresti/Galati ![]() |
Am fost la dealerul din sat unde s-a facut reparatia pe garantie la C. Mi-au confirmat ca s-a bagat cantitatea de gaz refrigerant prevazuta in documentatia tehnica, adica 570 de grame. Si mi-au mai spus ca nu aveau cum sa bage mai putin, dat fiind ca procedeul este automatizat si masinaria de incarcat nu se opreste pana nu baga cantitatea stabilita pentru tipul respectiv de masina. O sa le comunic astea celor de la Autoklass, parerea mea este ca pierde fie le la compresor, fie pe la unitatea din bord. O tinem sub observatie si in septembrie ma duc la ei sa constate ce si cum…
Daca tot am fost la dealer, am facut un drive-test cu GLC. E la fel ca C-ul, doar ca ceva mai voluminos la exterior si cu o pozitie de condus mai inalta. Porcbagajul mai mic decat la C, dat fiind ca era versiunea 300de. Ca si agrement de condus, e la fel ca C-ul, sta rezonabil pe curbe la cat de balena este masina. Am zis sa ma dau si cu un GLE, sa vad daca tot e sa fac o aroganta, sa o fac cum trebuie… |
--------------------
Renault
21
1.9dT, 1989
- B 06 FCN MB C 220d 4MATIC
MB GLA 200 Renault 21 Turbo Renault Megane 1.9 dCi Opel Corsa 1.3 CDTI Toyota Avensis 2.0 D4D Lada 1200 Aro 10.4 4x4 |
|
b06fcn |
![]()
Post
#3768
|
![]() DOCTOR Group: Members Posts: 5.855 Joined: 27 February 05 From: Bucuresti/Galati ![]() |
Zilele trecute am mai scos GLA-ul din garaj, sa mai faca niste km. Am facut un drum de vreo 170 km, alternand autobahn si nationale/departamentale, m-am intors acasa cu un consum de 6.2 la suta. Am mers relativ in limitele legale, cam cu +10 peste. Pe 1200 km cat are acum masina, consumul mediul e de 8.2, ceea ce e OK, dat fiind ca e in rodaj. O las pana la 10000, sa vad cat arata. Daca memoria nu ma inseala, fostul GLA, la putin peste 9000 cand avea cand l-am luat, avea o medie de cca 9.4 la suta.
Astept sa-mi ajunga si C-ul inapoi, sa vad cum se prezinta climatizarea. Ma uit intre timp si la Lexus, daca e sa schimb C-ul, fie iau GLC/GLE, fie Lexus, NX sau ES... |
--------------------
Renault
21
1.9dT, 1989
- B 06 FCN MB C 220d 4MATIC
MB GLA 200 Renault 21 Turbo Renault Megane 1.9 dCi Opel Corsa 1.3 CDTI Toyota Avensis 2.0 D4D Lada 1200 Aro 10.4 4x4 |
|
b06fcn |
![]()
Post
#3769
|
![]() DOCTOR Group: Members Posts: 5.855 Joined: 27 February 05 From: Bucuresti/Galati ![]() |
M-am dat zilele astea cu C-ul. Desi face frig, parca a inceput din nou sa fasaie ciudat. Plus ca, pentru a avea aer in masina cand e cald afara, trebuie sa dau ventilatia pe minim viteza 5 din 7. Pe auto daca o las, sufla foarte tare, doar pe la aeratoarele frontale, ceea ce nu-mi place. Deci poate fi, pe langa problema cu freonul, si o problema de proiectare. La oricare din restul de masini din garaj, daca las aerul pe viteza la jumtate de cursa, fac frig si se simte curentul de aer. Am sa verific si filtrele de habitaclu, sa nu fie si de acolo problema, sa fie infundate si fluxul de aer redus din cauza asta. Cica ar avea doua filtre, trebuie sa vad pe unde suntsi cum se ajunge la ele.
In rest, a sarit de 30000, merge bine si consuma putin. Am facut 600 km cu juma de rezervor, masina alergata bine pe autobahn si nationale alsaciene, cu patru adulti in interior. Cu una pe benzina nu cred ca aveam asemenea consum. |
--------------------
Renault
21
1.9dT, 1989
- B 06 FCN MB C 220d 4MATIC
MB GLA 200 Renault 21 Turbo Renault Megane 1.9 dCi Opel Corsa 1.3 CDTI Toyota Avensis 2.0 D4D Lada 1200 Aro 10.4 4x4 |
|
b06fcn |
![]()
Post
#3770
|
![]() DOCTOR Group: Members Posts: 5.855 Joined: 27 February 05 From: Bucuresti/Galati ![]() |
Am bagat ieri Ad-Blue in C, a treia alimentare, masina avand acum 31000 km. Are un sistem ciudat de management, mai aveam un sfert de rezervor dar masina imi dadea mesaj sa alimentez, altfel intra in mod de siguranta. A luat 18 litri in 13000 km. In rest, nimic notabil de semnalat, tin clima sub supraveghere, pe langa problema cu pierderea de freon, are si un sistem idiot de gestiune a ventilatiei. Plus ca trebuie sa verific si filtrele, dar am observat ca si GLA-ul face la fel la ventilatie, pe vitezele 1-3 abia sufla. La fel facea si GLC-ul de am facut drive-test cu el…
|
--------------------
Renault
21
1.9dT, 1989
- B 06 FCN MB C 220d 4MATIC
MB GLA 200 Renault 21 Turbo Renault Megane 1.9 dCi Opel Corsa 1.3 CDTI Toyota Avensis 2.0 D4D Lada 1200 Aro 10.4 4x4 |
|
meg2s |
![]()
Post
#3771
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.145 Joined: 5 November 15 From: Bucuresti ![]() |
C-ul merge cu AdBlue parte-n parte cu motorina?
![]() La Octavia 4, dupa 10.ooo km imi spunea CB-ul ca pot adauga maxim 4 litri de "pipi" si zicea ca mai are "range" estimat de 13.ooo km (fara sa completez). p.s. mers cam 80% extra-urban... |
--------------------
CUPRA
Formentor
(2023) e-Hybrid++ 204CP (Ex) Megane Sedan Privilege (2008) 1.5 dCi 78kW && Megane 4 GT (2018) 1.6 dCi 163CP EDC
(Ex) Skoda Octavia 4 Style++ (2022) 2.0 TDI 150 DSG |
|
medelin |
![]()
Post
#3772
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 559 Joined: 23 May 10 ![]() |
Depinde cum conduci, daca o calci=noxe mai multe, consum de Adblue mai mare.
Am facut vreo 3-4000 km autostrada cu un 2.0 tdi, forja, in 5000 km s-a dus juma de rezervor. Dupa care am mers pe DN-uri in mare parte cu 60-90km/h si m-a tinut vreo 6 luni (aprox 15.000km). |
--------------------
tractor u650, dacia
1300
1971
- b 22 auz 7-B-798 Chiar existand tractorul,plugul il trag cu inima!
|
|
b06fcn |
![]()
Post
#3773
|
![]() DOCTOR Group: Members Posts: 5.855 Joined: 27 February 05 From: Bucuresti/Galati ![]() |
Sprit Monitor imi da 0,15l/100 km, ceea ce nu pare mult, Masina asta, in proportie de 95%, nu vede decat autostrada si drumuri lungi, incarcata bine de regula, calcata corespunzator. Ceea ce poate justifica un consum mai mare de ad-blue. Tot Sprit Monitor imi da un consum mediul de 6 la suta de cand am luat masina, confirmat si de masina care da 6,1 si o viteza media de 64 km/h.
8 Aug 2024, 17:13: Azi am fost la dealerul Lexus din sat si am facut un drive-test cu un ES. Mixed feelings…misto masina, in ciuda unui design neo-retro daca pot sa zic asa. E ditamai balena, dar porc-bagajul e mai mic decat la C. Are avantajul ca i se poate pune roata de rezerva, ceea ce pt RO este un avantaj. In rest, misto jucaria. Nu ma da pe spate transmisia, desi fata de Toyota pare mai rafinata - probabil datorita insonorizarii suplimentare nu se aude atat de tare cand urca in ture. Am facut vreo 70 km de test, pe traseu mixt, autostrada, nationala si satuce. Am resetat CB si am obtinut un consum de 6 la suta. Probabil si din cauza ca m-am dat la ea, sa vad cum trage. Nu sta pe sosea ca C-ul si nici nu trage ca vaca la fel ca C-ul. Probabil cuplul mai mare e diesel si tractiunea integrala au un rol aici…ma mai gandesc, nevasta vrea sa facem drive-test si cu NX. M-am programat lunea viitoare sa ma mai dau odata si cu ala. In rest, am programat C-ul la verificare AC, sa vedem daca au aparut urme de substanta de contrast…vinerea viitoare am gasit cel mai apropiat moment disponibil… This post has been edited by b06fcn: 8 Aug 2024, 17:13 |
--------------------
Renault
21
1.9dT, 1989
- B 06 FCN MB C 220d 4MATIC
MB GLA 200 Renault 21 Turbo Renault Megane 1.9 dCi Opel Corsa 1.3 CDTI Toyota Avensis 2.0 D4D Lada 1200 Aro 10.4 4x4 |
|
dizzy |
![]()
Post
#3774
|
![]() Work smart not hard! Group: Members Posts: 5.075 Joined: 11 February 04 ![]() |
ES e mai mult un Camry.
Totuși, adblue n-ar trebui sa intervină atunci când arderea nu e completa? This post has been edited by dizzy: 9 Aug 2024, 09:55 |
--------------------
Whirpool
ex Dacia Logan
2005
- B zzz SXX Stupidity is a more dangerous enemy of the good than evil.
I have no time to battle egos and small minds. |
|
b06fcn |
![]()
Post
#3775
|
![]() DOCTOR Group: Members Posts: 5.855 Joined: 27 February 05 From: Bucuresti/Galati ![]() |
ES este exact Camry, doar ca mai stilizat si mai luxos...cat despre Ad-Blue, chiar nu stiu cum functioneaza, bag cand imi zice masina ca are nevoie si atat.
Acum ma uit sa vad daca mai gasesc pe undeva pe stoc vreun E din generatia anterioara PHEV diesel sau chiar si 220d, ca e si ala MHEV. Mai sunt ceva stocuri, doar ca nu si 4matic... |
--------------------
Renault
21
1.9dT, 1989
- B 06 FCN MB C 220d 4MATIC
MB GLA 200 Renault 21 Turbo Renault Megane 1.9 dCi Opel Corsa 1.3 CDTI Toyota Avensis 2.0 D4D Lada 1200 Aro 10.4 4x4 |
|
b06fcn |
![]()
Post
#3776
|
![]() DOCTOR Group: Members Posts: 5.855 Joined: 27 February 05 From: Bucuresti/Galati ![]() |
Ieri am facut un drum mai lung cu C-ul. Problema la clima, pe langa pierderea de freon, este legata si de modul prost de implementare - daca nu e pe auto, ventilatorul nu sufla cu putere. Daca il las pe auto, sufla prea tare si doar pe la aeratoarele frontale. Cand bate soarele, indiferent de viteza cu care merge masina pe autostrada, tebuie data ventulatia aproape de maxim ca sa se simta ceva curent de aer. Probabil daca ii pun folie anti-uv pe geamurile din fata si ceva mai neagra pe spate, reusesc sa cresc eficienta aerului.
Azi am dus-o la programarea pt verificare, sa vedem daca si cat freon a mai pierdut si pe unde. Bonus, frecatul, de fapt mai curand agatatul usii de la sofer de cea din spate a dus la ruperea chederului de pe usa din spate… ![]() In rest, aduna kilometri, e comfortabila la drum lung, mai putin cand e cald si soare puternic… ![]() |
--------------------
Renault
21
1.9dT, 1989
- B 06 FCN MB C 220d 4MATIC
MB GLA 200 Renault 21 Turbo Renault Megane 1.9 dCi Opel Corsa 1.3 CDTI Toyota Avensis 2.0 D4D Lada 1200 Aro 10.4 4x4 |
|
meg2s |
![]()
Post
#3777
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.145 Joined: 5 November 15 From: Bucuresti ![]() |
Off... nici C-ul n-are geamuri cu protectie termica?
La Formentor am pus la inceputul verii folie ceramica Llumar Air Blue 80 si diferent aeste foarte mare. Pateam exact cum spui, daca stateam pe Auto muream, iar plansa de bord se incingea extrem de tare - practic primeam caldura in fata degajata de plansa de bord incinsa de soare la drum lung. Folie am pus pe lateralele fata si pe parbriz - acum pot sta pe Auto (Low - 1 din 3) fara probleme. Pentru parbriz mi s-a spus ca nu e omologata folia, dar transparenta este foarte ridicata - daca nu masoara cineva transmisia nu se observa ca folia este prezenta. Pe spate am lasat "fumuriul" de fabrica; la nevoie mai adaug perdelute pe rama interioara a geamurilor laterale. Prin comparatie, la Octavia 4 optasem pentru parbriz incalzit - cel cu strat metalic intre cele doua foi de sticla - si taia foarte mult (daca nu tot) UV. Si pentru geamurile laterale luasem optiunea de "protectie acustica si termica" - erau din cele duble (doua straturi de sticla) si totul ok pe canicula, clima statea mereu pe Auto/Low. |
--------------------
CUPRA
Formentor
(2023) e-Hybrid++ 204CP (Ex) Megane Sedan Privilege (2008) 1.5 dCi 78kW && Megane 4 GT (2018) 1.6 dCi 163CP EDC
(Ex) Skoda Octavia 4 Style++ (2022) 2.0 TDI 150 DSG |
|
b06fcn |
![]()
Post
#3778
|
![]() DOCTOR Group: Members Posts: 5.855 Joined: 27 February 05 From: Bucuresti/Galati ![]() |
La C am dat bani in plus pentru geamuri cu protectie acustica si termica suplimentara pe fata. Nu vreau sa stiu cum e la cele fara asa ceva…
|
--------------------
Renault
21
1.9dT, 1989
- B 06 FCN MB C 220d 4MATIC
MB GLA 200 Renault 21 Turbo Renault Megane 1.9 dCi Opel Corsa 1.3 CDTI Toyota Avensis 2.0 D4D Lada 1200 Aro 10.4 4x4 |
|
axabrt |
![]()
Post
#3779
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.970 Joined: 15 February 05 From: Ploiesti ![]() |
Hmm trebuia să iei direct S class
Aia are clima și geamuri de care trebuie. Vezi d aia lumea prefera masini sh pe care nu și le pot permite fiindcă barem scăpa de problemele de care zici tu. Dar dau de altele |
--------------------
Ford
Focus mk3.5
Ecob00st .dracnev si boboru’ este viitoru’.
|
|
madhorsefuzzy |
![]()
Post
#3780
|
![]() Membru Group: Members Posts: 4.247 Joined: 9 May 05 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(meg2s @ 16 Aug 2024, 18:27) La Formentor am pus la inceputul verii folie ceramica Llumar Air Blue 80 si diferent aeste foarte mare.... Folie am pus pe lateralele fata si pe parbriz Ai ochelari de soare heliomati? |
--------------------
Laguna Grandtour
2011 4Control 2.0dci
200cp+ / Honda Insight Hybrid 2010 stock "Vei invata sa conduci cand vei sti sa te feresti de prosti, nu cand vei sti legea!"
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 11th May 2025 - 14:08 |