DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

131 Pages « < 124 125 126 127 128 > »  
Reply to this topicStart new topic

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Garajul meu, -= jurnal =-

axabrt
post 14 Jul 2024, 17:49
Post #3751


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.970
Joined: 15 February 05
From: Ploiesti




QUOTE(wolfin @ 14 Jul 2024, 15:15)
Gandeste la suzuki ca la a 3 nevasta.

Totul pozitiv.
*


Lupulescule deci pe logica dumneavoastră

Toyota se strica plângi in service.
Suzuki la care unele modele sunt un fel de Toyota deghizate , e bune când se strica nu mori de frica, razi in service.?

E ceva.ciudat la logica matale
Eu as fi zis că dacă Lexus e un fel de Toyota și Suzuki un fel de Toyota atunci Suzuki e un fel de Lexus. De ce nu ?
Aia care au Skoda nu se laudă că de fapt pe motor scrie audi?


O fi mai ieftine sau mai puțin stricăcioase că s mai simple , dar eu zic că la toate mărcile azi plângi in service.

De exemplu la Ford revizia e dubla acum la preț fata de când am început eu relația cu marca Ford. Și revizia plus niste plăcuțe de frână mă costau 2000.
Evident le am zis la revedere și am făcut revizia și plăcuțele cu vreo 800 de lei în alt service de cartier. Îmi pare rău decât că n am apucat sa iau filtru de polen d ăla cu polifenol și carbon și cam trebui sa stau cu recircularea prin oras

This post has been edited by axabrt: 14 Jul 2024, 17:51


--------------------
Ford Focus mk3.5 Ecob00st
.dracnev si boboru’ este viitoru’.
User is online!Galerie FotoPM
Go to the top of the page
+
b06fcn
post 14 Jul 2024, 19:41
Post #3752


DOCTOR


Group: Members
Posts: 5.855
Joined: 27 February 05
From: Bucuresti/Galati




Problema de fapt asta este, toate marcile au scazut drastic la calitate - indiferent ca ne uitam la premium sau non-premium. Problema si mai mare e ca cele premium cu pretentii, dau cele mai mari gherle. Insa si mai mare este problema ca cele non-premium costa aproape cat alea premium. In ecuatia asta, cand e pe banii tai si vrei masina noua sau cu foarte putini km, si trebuie sa decartezi niste zeci mii euro, te gandesti de cateva ori ce vrei - non-premium scump si prost, sau premium prost. Teoretic premium prost, cu conditia sa il iei pe cel mai putin prost. La ora actuala, raman la ideea ca Lexus e poate mai putin prost decat Mercedes. Care insa se devalorizeaza mai greu.

Am mai facut ceva neobisnuit, m-am dus si la BMW, sa vad noul X3. Care inca nu a ajuns la dealer, dar se poate comanda si livra incepand cu decembrie. Am zis sa vad atunci un X1, care s-a mai marit nitel. Mai era un nene acolo care comenta calitatea plasticelor interioare. Am zis pas, daca tot e sa mi-o iau pe banii mei, macar sa aleg cum. Si masina cu conotatie de cocalar si prost finisata, pardon, nu e de mine...nu pe banii pe care ii presupune. Ma gandeam la Audi, Q5 ar fi fost ceva interesant. Dar mi-am amintit de ce nu am luat Q5 initial, desi iesea cu vreo 5000 mai jos decat C-ul - e model vechi, batranicios...asa ca mi-a trecut.

Greu de ales...Vedem miercuri ce zic cei de la Autoklass, sunt curios ce gasesc la clima si cum propun abordarea problemei. Daca zic ca e normal si alea alea, o lasa asa pana revin cu masina pe meleaguri teutone si o duc aici. Am si justificare, e garantie la lucrarea lor teoretic...


@ rue - stiu ce zici, XC60 phev este mai scump decat GLC. Cand m-am decis sa iau C-ul a fost tot dupa un drive-test cu XC60 diesel, care imi iesea doar cu vreo 3000 euro mai ieftin decat C-ul. Am zis ca aia e diferenta de plata pentru steaua de pe capota. Acum m-am gandit sa ridic si capota la XC-ul testat. Idem ca la C, lipsa de carenaje peste motor, cabluri la vedere. Capota suna tot mai rau a tabla goala decat la C. La trager, care este facut din profile sudate, se vad sudurile. Blana pe capota nu mai este. Plastice proaste sub bord si la praguri. Desi avea piele pe scaune, fiind echiparea de top Dark nu stiu cum, pe usi avea un fel de textil. Macar la C si la GLA am pe usi acelasi material ca pe scaune.




--------------------
Renault 21 1.9dT, 1989 - B 06 FCN
MB C 220d 4MATIC
MB GLA 200
Renault 21 Turbo
Renault Megane 1.9 dCi
Opel Corsa 1.3 CDTI
Toyota Avensis 2.0 D4D
Lada 1200
Aro 10.4 4x4
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
b06fcn
post 17 Jul 2024, 12:43
Post #3753


DOCTOR


Group: Members
Posts: 5.855
Joined: 27 February 05
From: Bucuresti/Galati




Dus C-ul la constatare. 350 grame freon lipsa. In trei luni…Cica poate au pus frantuzii mai putin mad.gif le explic ca masina nu mai fasaia si facea frig cand am luat-o dupa reparatia pe garantie si ca fasaitul a reinceput dupa ceva timp, concomitent cu slaba prestatie a climei. Mi-au spus ca nu au completat cu freon si nu fasaie nimic si ca ce auzeam eu era de fapt suierat generat de viteza mare a ventilatorului cu gurile de ventilatie inchise. Ii explic ca e normal ca daca au completat cu freon nu mai fasaie, dar ca e o chestiune de timp pana incepe iar sa faca la fel, ii spun si ca una e suieratul de care zice si ca nu am asa ceva si alta e fasaitul care, daca opresc AC-ul, nu se mai aude. Si ca oricat de tare as da ventilatorul, nu fasaie si nici nu suiera, chiar cu gurile de ventilatie inchise. A ramas ca o mai verifica, dar ca nu se vad pierderi pe nicaieri. Nu am stat sa ii intreb daca au verificat si unitatea din bord, ca poate pierde pe acolo…sau pe la compresor…
Legat de cheie, cica asa fac toate cu tipul asta de cheie si ca probabil va urma un update de soft sau ceva de genul. Foarte misto…masina de niste zeci de mii de coco si vin cu raspunsuri din astea - off the record, va rog!
Scarba mascima…mai erau pe acolo vreo doi domni care pareau nemultumiti de prestatia marcii…sa vedem in continuare ce si cum…


--------------------
Renault 21 1.9dT, 1989 - B 06 FCN
MB C 220d 4MATIC
MB GLA 200
Renault 21 Turbo
Renault Megane 1.9 dCi
Opel Corsa 1.3 CDTI
Toyota Avensis 2.0 D4D
Lada 1200
Aro 10.4 4x4
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
madhorsefuzzy
post 17 Jul 2024, 16:12
Post #3754


Membru


Group: Members
Posts: 4.247
Joined: 9 May 05
From: Bucuresti




Cam multa nemultumire la Mercedes, mai ales acum cand au masini care arata bine, interior/exterior.

Pacat ca prestatia marcii ajunge pe mana unor bucatari, ospatari, croitori sau ce au mai fost inainte sa lucreze la prestatia marcii ...

Substanta de contrast in freon a bagat vreun garaj/service? Asta e primul lucru pe care il face nenea de pe Suzana 9 cand mergi sa completezi cu freon ca ai pierderi.

This post has been edited by madhorsefuzzy: 17 Jul 2024, 16:13


--------------------
Laguna Grandtour 2011 4Control 2.0dci 200cp+ / Honda Insight Hybrid 2010 stock
"Vei invata sa conduci cand vei sti sa te feresti de prosti, nu cand vei sti legea!"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
einstein1984
post 17 Jul 2024, 16:43
Post #3755


fan Dacia


Group: Members
Posts: 21.376
Joined: 12 November 05
From: Bucuresti




Aia e o prostie, mai ales la masina noua. Exista de 20 de ani detector electronic de freon, nu bagi porcaria aia coroziva din prima, mai ales ca daca scurgerea e la evporator nu o vezi.


--------------------
daca nu ai o toyota 4X4,ai gresit masina - negru pe alb
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bgdrenault
post 17 Jul 2024, 16:54
Post #3756


bgd


Group: Members
Posts: 3.516
Joined: 4 February 07
From: Piatra Neamt




Mda, si reprezentanta Renault nu o are, tot ideea de substanta de contrast mi ar fi pus daca doream verificarea scurgerilor
Am refuzat, preferand doar golirea, vidarea si reumplerea, considerand ca o pierdere de 100 grame in 5 ani e normala, sau amagindu ma ca turcul nu a pus chiar exact


--------------------
Megane Sedan 1,33 140 CP 2019 Intens - XXX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
axabrt
post 17 Jul 2024, 17:16
Post #3757


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.970
Joined: 15 February 05
From: Ploiesti




cica instalația se recomanda sa se verifice la 2 ani cică.
Nu știu unde citisem asta


--------------------
Ford Focus mk3.5 Ecob00st
.dracnev si boboru’ este viitoru’.
User is online!Galerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bgdrenault
post 17 Jul 2024, 18:36
Post #3758


bgd


Group: Members
Posts: 3.516
Joined: 4 February 07
From: Piatra Neamt




parca 4 ani la renault


--------------------
Megane Sedan 1,33 140 CP 2019 Intens - XXX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
madhorsefuzzy
post 17 Jul 2024, 18:56
Post #3759


Membru


Group: Members
Posts: 4.247
Joined: 9 May 05
From: Bucuresti




QUOTE(einstein1984 @ 17 Jul 2024, 17:43)
Aia e o prostie, mai ales la masina noua. Exista de 20 de ani detector electronic de freon, nu bagi porcaria aia coroziva din prima, mai ales ca daca scurgerea e la evporator nu o vezi.
*


Pfuuuu 15 ani la Logan nu a corodat nimic substanta aia coroziva ... dar de ce sa vorbesc eu din experinta mea personala ...

Detectorul ala e in cartile teoretice ...


--------------------
Laguna Grandtour 2011 4Control 2.0dci 200cp+ / Honda Insight Hybrid 2010 stock
"Vei invata sa conduci cand vei sti sa te feresti de prosti, nu cand vei sti legea!"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
b06fcn
post 17 Jul 2024, 21:55
Post #3760


DOCTOR


Group: Members
Posts: 5.855
Joined: 27 February 05
From: Bucuresti/Galati




QUOTE(axabrt @ 17 Jul 2024, 17:16)
cica instalația se recomanda sa se verifice la 2 ani cică.
Nu știu unde citisem asta
*



Masina inca nu are doi ani…

17 Jul 2024, 21:56:
QUOTE(bgdrenault @ 17 Jul 2024, 16:54)
Mda, si reprezentanta Renault nu o are, tot ideea de substanta de contrast mi ar fi pus daca doream verificarea scurgerilor
Am refuzat, preferand doar golirea, vidarea si reumplerea, considerand ca o pierdere de 100 grame in 5 ani e normala, sau amagindu ma ca turcul nu a pus chiar exact
*



Una e 100 de grame in cinci ani, alta e 100 de grame pe luna…

17 Jul 2024, 21:59:
QUOTE(einstein1984 @ 17 Jul 2024, 16:43)
Aia e o prostie, mai ales la masina noua. Exista de 20 de ani detector electronic de freon, nu bagi porcaria aia coroziva din prima, mai ales ca daca scurgerea e la evporator nu o vezi.
*



Si cum functioneaza ala? Ca dupa luminile de la Autoklass, masina nu ar avea pierderi, desi realitatea zice altceva. Sa stiu ce intrebari sa le pun, pariul meu e tot legat de evaporator sau vreo conducta prin unitatea de bord…

This post has been edited by b06fcn: 17 Jul 2024, 21:59


--------------------
Renault 21 1.9dT, 1989 - B 06 FCN
MB C 220d 4MATIC
MB GLA 200
Renault 21 Turbo
Renault Megane 1.9 dCi
Opel Corsa 1.3 CDTI
Toyota Avensis 2.0 D4D
Lada 1200
Aro 10.4 4x4
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
axabrt
post 18 Jul 2024, 05:24
Post #3761


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.970
Joined: 15 February 05
From: Ploiesti




Recunosc acu ceva timp înjurăm aerul condiționat mai subdimensionat d ela Fordul meu , dar din ce citesc aici acuma mă bucur că cel puțin funcționează.
Am avut și eu schimburi de opinii cu pischoo care are și el Ford și zice că totuși al lui face foarte rece, așa o fi, dar eu am aer manual, o fi și alt model de compresor n am stat sa rumeg.
Dar am incercat sa merg vreo 500 de metri fara aer condiționat pe arșița asta și îți spun că nu am reușit.
Deci a depășit se mult stadiul de necesitate.

Cat despre firma Mercedes, eu lucrez cu niste nemți.
Ei întotdeauna au avut 2 vorbe și alea sunt
-Mrrcedes incepe de la E class încolo
-Tpti nemții au Mercedes, da numa unii au șofer.


--------------------
Ford Focus mk3.5 Ecob00st
.dracnev si boboru’ este viitoru’.
User is online!Galerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dan22y
post 18 Jul 2024, 13:13
Post #3762


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.512
Joined: 7 June 06
From: B




De asta imi era frica, cand am ales W205 FL si nu W206.
Insa am citit jurnalul tau b06fcn si cu sfaturi si de la mars si am ales un W205 220CDI 4matic, tocmai din cauza problemelor si a reducerilor de cost la modelele noi.
Fiind totusi masina de serviciu si facand naveta 40km dus si 40km intors pe zi... am ajuns la MB dintre toate marcile si cu un buget si criterii bine stabilite.
Am luat-o la 36k km si acum are aproape 58k km. Facut o intrare la service pt schimb ulei si filtre si placute spate. In rest nu am ce sa i reprosez.


--------------------
R M 8 - B
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dizzy
post 18 Jul 2024, 13:45
Post #3763


Work smart not hard!


Group: Members
Posts: 5.075
Joined: 11 February 04




QUOTE(axabrt @ 18 Jul 2024, 06:24)
Recunosc acu ceva timp înjurăm aerul condiționat mai subdimensionat d ela Fordul meu , dar din ce citesc aici acuma mă bucur că cel puțin funcționează.
Am avut și eu schimburi de opinii cu pischoo care are și el Ford și zice că totuși al lui face foarte rece, așa o fi, dar eu am aer manual, o fi și alt model de compresor n am stat sa rumeg.
Dar am incercat sa merg vreo 500 de metri fara aer condiționat pe arșița asta și îți spun că nu am reușit.
Deci a depășit se mult stadiul de necesitate.

Cat despre firma Mercedes, eu lucrez cu niste nemți.
Ei întotdeauna au avut 2 vorbe și alea sunt
-Mrrcedes incepe de la E class încolo
-Tpti nemții au Mercedes, da numa unii au șofer.
*



Du-te si verifica-ti AC-ul la Flocus, ca ala de-l avem noi te lasa cu degetele intelepenite pe volan si are 7 ani de cand presteaza la noi si e tot manual cu robineti; ba da' frig baga, bineditat!
Jura-te ca W123 200d sau 240d sau W124 idem in echipare taxi au si alte calitati in afara de rezistenta si fiabilitate; Am condus destul Mercedes si au o tinuta de drum buna, confortabila, destul de puternice (pe 220cdi si 270cdi), masini misto; E-ul e mare, poate nu vrea toata lumea barcaz; Pt uz preponderent in oras A si B sunt ideale;
Consider ca astazi e de neacceptat sa ai probleme serioase cu vreo masina, fie ea Merc, pemfe, haudi, toyo, luxus, honda, Fiat; AM un prieten cu un Fiat (d'ala ca Loganul, ca nu-mi vine acum), masian merge si merge si merge;
Ca sa se justifice Mercedesu' cu sofer , trebuie sa fii peste un nivel de vreo 10 meleoane de euro; Cum zice un tovaras de-al meu: De la 10 milioane in sus ai sevaliera, sub 10 milioane ai ghiul!

This post has been edited by dizzy: 18 Jul 2024, 15:05


--------------------
Whirpool ex Dacia Logan 2005 - B zzz SXX
Stupidity is a more dangerous enemy of the good than evil.
I have no time to battle egos and small minds.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
axabrt
post 18 Jul 2024, 14:18
Post #3764


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.970
Joined: 15 February 05
From: Ploiesti




Da ce uloare e fordu tau ?
Al meu e negru cu interior negru și geamuri negre.
O baga și al meu, da că un asmatic așa

Totuși fiindcă mai e o lună jumate de vara o sa l verific la anul...
Acuma mi e sila sa mai vad fetele ălora din reprezentanta


--------------------
Ford Focus mk3.5 Ecob00st
.dracnev si boboru’ este viitoru’.
User is online!Galerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dizzy
post 18 Jul 2024, 15:06
Post #3765


Work smart not hard!


Group: Members
Posts: 5.075
Joined: 11 February 04




E calul alb, ca io-s Fat-Frumos! si cu interior de carpa gri!

This post has been edited by dizzy: 18 Jul 2024, 15:22


--------------------
Whirpool ex Dacia Logan 2005 - B zzz SXX
Stupidity is a more dangerous enemy of the good than evil.
I have no time to battle egos and small minds.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
b06fcn
post 18 Jul 2024, 22:21
Post #3766


DOCTOR


Group: Members
Posts: 5.855
Joined: 27 February 05
From: Bucuresti/Galati




QUOTE(dan22y @ 18 Jul 2024, 13:13)
De asta imi era frica, cand am ales W205 FL si nu W206.
Insa am citit jurnalul tau b06fcn si cu sfaturi si de la mars si am ales un W205 220CDI 4matic, tocmai din cauza problemelor si a reducerilor de cost la modelele noi.
Fiind totusi masina de serviciu si facand naveta 40km dus si 40km intors pe zi... am ajuns la MB dintre toate marcile si cu un buget si criterii bine stabilite.
Am luat-o la 36k km si acum are aproape 58k km. Facut o intrare la service pt schimb ulei si filtre si placute spate. In rest nu am ce sa i reprosez.
*



Am oscilat si eu mult intre w205 si 206, vroiam ceva mild-hybrid si diesel, ceea ce doar w206 avea. In afara de problemele astea, nici eu nu am ce reprosa masinii.

19 Jul 2024, 21:35:
Luat masina de la Autoklass. Au bagat substanta de contrast, cica sa revin dupa 1000 km. Nu mai fasaie, dar tot nu-mi place cum face frig. Pe Auto baga mai frig decat pe normal, doar ca pe auto nu baga aer pe la parbriz sau pe la picioare, doar pe la aeratoarele frontale. In rest, masina e OK, am baga azi o tura de 200 km, jumate A3, restul deneu/dejeu, consum 4,5 la suta…

This post has been edited by b06fcn: 19 Jul 2024, 21:35


--------------------
Renault 21 1.9dT, 1989 - B 06 FCN
MB C 220d 4MATIC
MB GLA 200
Renault 21 Turbo
Renault Megane 1.9 dCi
Opel Corsa 1.3 CDTI
Toyota Avensis 2.0 D4D
Lada 1200
Aro 10.4 4x4
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
b06fcn
post 22 Jul 2024, 19:42
Post #3767


DOCTOR


Group: Members
Posts: 5.855
Joined: 27 February 05
From: Bucuresti/Galati




Am fost la dealerul din sat unde s-a facut reparatia pe garantie la C. Mi-au confirmat ca s-a bagat cantitatea de gaz refrigerant prevazuta in documentatia tehnica, adica 570 de grame. Si mi-au mai spus ca nu aveau cum sa bage mai putin, dat fiind ca procedeul este automatizat si masinaria de incarcat nu se opreste pana nu baga cantitatea stabilita pentru tipul respectiv de masina. O sa le comunic astea celor de la Autoklass, parerea mea este ca pierde fie le la compresor, fie pe la unitatea din bord. O tinem sub observatie si in septembrie ma duc la ei sa constate ce si cum…
Daca tot am fost la dealer, am facut un drive-test cu GLC. E la fel ca C-ul, doar ca ceva mai voluminos la exterior si cu o pozitie de condus mai inalta. Porcbagajul mai mic decat la C, dat fiind ca era versiunea 300de. Ca si agrement de condus, e la fel ca C-ul, sta rezonabil pe curbe la cat de balena este masina. Am zis sa ma dau si cu un GLE, sa vad daca tot e sa fac o aroganta, sa o fac cum trebuie…


--------------------
Renault 21 1.9dT, 1989 - B 06 FCN
MB C 220d 4MATIC
MB GLA 200
Renault 21 Turbo
Renault Megane 1.9 dCi
Opel Corsa 1.3 CDTI
Toyota Avensis 2.0 D4D
Lada 1200
Aro 10.4 4x4
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
b06fcn
post 31 Jul 2024, 17:26
Post #3768


DOCTOR


Group: Members
Posts: 5.855
Joined: 27 February 05
From: Bucuresti/Galati




Zilele trecute am mai scos GLA-ul din garaj, sa mai faca niste km. Am facut un drum de vreo 170 km, alternand autobahn si nationale/departamentale, m-am intors acasa cu un consum de 6.2 la suta. Am mers relativ in limitele legale, cam cu +10 peste. Pe 1200 km cat are acum masina, consumul mediul e de 8.2, ceea ce e OK, dat fiind ca e in rodaj. O las pana la 10000, sa vad cat arata. Daca memoria nu ma inseala, fostul GLA, la putin peste 9000 cand avea cand l-am luat, avea o medie de cca 9.4 la suta.
Astept sa-mi ajunga si C-ul inapoi, sa vad cum se prezinta climatizarea. Ma uit intre timp si la Lexus, daca e sa schimb C-ul, fie iau GLC/GLE, fie Lexus, NX sau ES...


--------------------
Renault 21 1.9dT, 1989 - B 06 FCN
MB C 220d 4MATIC
MB GLA 200
Renault 21 Turbo
Renault Megane 1.9 dCi
Opel Corsa 1.3 CDTI
Toyota Avensis 2.0 D4D
Lada 1200
Aro 10.4 4x4
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
b06fcn
post 4 Aug 2024, 22:41
Post #3769


DOCTOR


Group: Members
Posts: 5.855
Joined: 27 February 05
From: Bucuresti/Galati




M-am dat zilele astea cu C-ul. Desi face frig, parca a inceput din nou sa fasaie ciudat. Plus ca, pentru a avea aer in masina cand e cald afara, trebuie sa dau ventilatia pe minim viteza 5 din 7. Pe auto daca o las, sufla foarte tare, doar pe la aeratoarele frontale, ceea ce nu-mi place. Deci poate fi, pe langa problema cu freonul, si o problema de proiectare. La oricare din restul de masini din garaj, daca las aerul pe viteza la jumtate de cursa, fac frig si se simte curentul de aer. Am sa verific si filtrele de habitaclu, sa nu fie si de acolo problema, sa fie infundate si fluxul de aer redus din cauza asta. Cica ar avea doua filtre, trebuie sa vad pe unde suntsi cum se ajunge la ele.
In rest, a sarit de 30000, merge bine si consuma putin. Am facut 600 km cu juma de rezervor, masina alergata bine pe autobahn si nationale alsaciene, cu patru adulti in interior. Cu una pe benzina nu cred ca aveam asemenea consum.


--------------------
Renault 21 1.9dT, 1989 - B 06 FCN
MB C 220d 4MATIC
MB GLA 200
Renault 21 Turbo
Renault Megane 1.9 dCi
Opel Corsa 1.3 CDTI
Toyota Avensis 2.0 D4D
Lada 1200
Aro 10.4 4x4
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
b06fcn
post 8 Aug 2024, 09:38
Post #3770


DOCTOR


Group: Members
Posts: 5.855
Joined: 27 February 05
From: Bucuresti/Galati




Am bagat ieri Ad-Blue in C, a treia alimentare, masina avand acum 31000 km. Are un sistem ciudat de management, mai aveam un sfert de rezervor dar masina imi dadea mesaj sa alimentez, altfel intra in mod de siguranta. A luat 18 litri in 13000 km. In rest, nimic notabil de semnalat, tin clima sub supraveghere, pe langa problema cu pierderea de freon, are si un sistem idiot de gestiune a ventilatiei. Plus ca trebuie sa verific si filtrele, dar am observat ca si GLA-ul face la fel la ventilatie, pe vitezele 1-3 abia sufla. La fel facea si GLC-ul de am facut drive-test cu el…


--------------------
Renault 21 1.9dT, 1989 - B 06 FCN
MB C 220d 4MATIC
MB GLA 200
Renault 21 Turbo
Renault Megane 1.9 dCi
Opel Corsa 1.3 CDTI
Toyota Avensis 2.0 D4D
Lada 1200
Aro 10.4 4x4
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
meg2s
post 8 Aug 2024, 10:04
Post #3771


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.145
Joined: 5 November 15
From: Bucuresti




C-ul merge cu AdBlue parte-n parte cu motorina? blink.gif
La Octavia 4, dupa 10.ooo km imi spunea CB-ul ca pot adauga maxim 4 litri de "pipi" si zicea ca mai are "range" estimat de 13.ooo km (fara sa completez).

p.s. mers cam 80% extra-urban...


--------------------
CUPRA Formentor (2023) e-Hybrid++ 204CP
(Ex) Megane Sedan Privilege (2008) 1.5 dCi 78kW && Megane 4 GT (2018) 1.6 dCi 163CP EDC
(Ex) Skoda Octavia 4 Style++ (2022) 2.0 TDI 150 DSG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
medelin
post 8 Aug 2024, 10:31
Post #3772


Membru autentic


Group: Members
Posts: 559
Joined: 23 May 10




Depinde cum conduci, daca o calci=noxe mai multe, consum de Adblue mai mare.
Am facut vreo 3-4000 km autostrada cu un 2.0 tdi, forja, in 5000 km s-a dus juma de rezervor.
Dupa care am mers pe DN-uri in mare parte cu 60-90km/h si m-a tinut vreo 6 luni (aprox 15.000km).


--------------------
tractor u650, dacia 1300 1971 - b 22 auz 7-B-798
Chiar existand tractorul,plugul il trag cu inima!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
b06fcn
post 8 Aug 2024, 10:53
Post #3773


DOCTOR


Group: Members
Posts: 5.855
Joined: 27 February 05
From: Bucuresti/Galati




Sprit Monitor imi da 0,15l/100 km, ceea ce nu pare mult, Masina asta, in proportie de 95%, nu vede decat autostrada si drumuri lungi, incarcata bine de regula, calcata corespunzator. Ceea ce poate justifica un consum mai mare de ad-blue. Tot Sprit Monitor imi da un consum mediul de 6 la suta de cand am luat masina, confirmat si de masina care da 6,1 si o viteza media de 64 km/h.

8 Aug 2024, 17:13:
Azi am fost la dealerul Lexus din sat si am facut un drive-test cu un ES. Mixed feelings…misto masina, in ciuda unui design neo-retro daca pot sa zic asa. E ditamai balena, dar porc-bagajul e mai mic decat la C. Are avantajul ca i se poate pune roata de rezerva, ceea ce pt RO este un avantaj. In rest, misto jucaria. Nu ma da pe spate transmisia, desi fata de Toyota pare mai rafinata - probabil datorita insonorizarii suplimentare nu se aude atat de tare cand urca in ture. Am facut vreo 70 km de test, pe traseu mixt, autostrada, nationala si satuce. Am resetat CB si am obtinut un consum de 6 la suta. Probabil si din cauza ca m-am dat la ea, sa vad cum trage. Nu sta pe sosea ca C-ul si nici nu trage ca vaca la fel ca C-ul. Probabil cuplul mai mare e diesel si tractiunea integrala au un rol aici…ma mai gandesc, nevasta vrea sa facem drive-test si cu NX. M-am programat lunea viitoare sa ma mai dau odata si cu ala.
In rest, am programat C-ul la verificare AC, sa vedem daca au aparut urme de substanta de contrast…vinerea viitoare am gasit cel mai apropiat moment disponibil…

This post has been edited by b06fcn: 8 Aug 2024, 17:13


--------------------
Renault 21 1.9dT, 1989 - B 06 FCN
MB C 220d 4MATIC
MB GLA 200
Renault 21 Turbo
Renault Megane 1.9 dCi
Opel Corsa 1.3 CDTI
Toyota Avensis 2.0 D4D
Lada 1200
Aro 10.4 4x4
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dizzy
post 9 Aug 2024, 09:54
Post #3774


Work smart not hard!


Group: Members
Posts: 5.075
Joined: 11 February 04




ES e mai mult un Camry.
Totuși, adblue n-ar trebui sa intervină atunci când arderea nu e completa?

This post has been edited by dizzy: 9 Aug 2024, 09:55


--------------------
Whirpool ex Dacia Logan 2005 - B zzz SXX
Stupidity is a more dangerous enemy of the good than evil.
I have no time to battle egos and small minds.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
b06fcn
post 9 Aug 2024, 10:29
Post #3775


DOCTOR


Group: Members
Posts: 5.855
Joined: 27 February 05
From: Bucuresti/Galati




ES este exact Camry, doar ca mai stilizat si mai luxos...cat despre Ad-Blue, chiar nu stiu cum functioneaza, bag cand imi zice masina ca are nevoie si atat.
Acum ma uit sa vad daca mai gasesc pe undeva pe stoc vreun E din generatia anterioara PHEV diesel sau chiar si 220d, ca e si ala MHEV. Mai sunt ceva stocuri, doar ca nu si 4matic...


--------------------
Renault 21 1.9dT, 1989 - B 06 FCN
MB C 220d 4MATIC
MB GLA 200
Renault 21 Turbo
Renault Megane 1.9 dCi
Opel Corsa 1.3 CDTI
Toyota Avensis 2.0 D4D
Lada 1200
Aro 10.4 4x4
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
b06fcn
post 16 Aug 2024, 14:39
Post #3776


DOCTOR


Group: Members
Posts: 5.855
Joined: 27 February 05
From: Bucuresti/Galati




Ieri am facut un drum mai lung cu C-ul. Problema la clima, pe langa pierderea de freon, este legata si de modul prost de implementare - daca nu e pe auto, ventilatorul nu sufla cu putere. Daca il las pe auto, sufla prea tare si doar pe la aeratoarele frontale. Cand bate soarele, indiferent de viteza cu care merge masina pe autostrada, tebuie data ventulatia aproape de maxim ca sa se simta ceva curent de aer. Probabil daca ii pun folie anti-uv pe geamurile din fata si ceva mai neagra pe spate, reusesc sa cresc eficienta aerului.
Azi am dus-o la programarea pt verificare, sa vedem daca si cat freon a mai pierdut si pe unde. Bonus, frecatul, de fapt mai curand agatatul usii de la sofer de cea din spate a dus la ruperea chederului de pe usa din spate… mad.gif . Sunt sigur ca retarzii de la Autoklass nu au verificat nimic, se vede cu ochiul liber diferenta de luft intre usile de pe dreapta si cele de pe stanga.
In rest, aduna kilometri, e comfortabila la drum lung, mai putin cand e cald si soare puternic… radmasa.gif


--------------------
Renault 21 1.9dT, 1989 - B 06 FCN
MB C 220d 4MATIC
MB GLA 200
Renault 21 Turbo
Renault Megane 1.9 dCi
Opel Corsa 1.3 CDTI
Toyota Avensis 2.0 D4D
Lada 1200
Aro 10.4 4x4
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
meg2s
post 16 Aug 2024, 17:27
Post #3777


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.145
Joined: 5 November 15
From: Bucuresti




Off... nici C-ul n-are geamuri cu protectie termica?
La Formentor am pus la inceputul verii folie ceramica Llumar Air Blue 80 si diferent aeste foarte mare. Pateam exact cum spui, daca stateam pe Auto muream, iar plansa de bord se incingea extrem de tare - practic primeam caldura in fata degajata de plansa de bord incinsa de soare la drum lung. Folie am pus pe lateralele fata si pe parbriz - acum pot sta pe Auto (Low - 1 din 3) fara probleme. Pentru parbriz mi s-a spus ca nu e omologata folia, dar transparenta este foarte ridicata - daca nu masoara cineva transmisia nu se observa ca folia este prezenta. Pe spate am lasat "fumuriul" de fabrica; la nevoie mai adaug perdelute pe rama interioara a geamurilor laterale.
Prin comparatie, la Octavia 4 optasem pentru parbriz incalzit - cel cu strat metalic intre cele doua foi de sticla - si taia foarte mult (daca nu tot) UV. Si pentru geamurile laterale luasem optiunea de "protectie acustica si termica" - erau din cele duble (doua straturi de sticla) si totul ok pe canicula, clima statea mereu pe Auto/Low.


--------------------
CUPRA Formentor (2023) e-Hybrid++ 204CP
(Ex) Megane Sedan Privilege (2008) 1.5 dCi 78kW && Megane 4 GT (2018) 1.6 dCi 163CP EDC
(Ex) Skoda Octavia 4 Style++ (2022) 2.0 TDI 150 DSG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
b06fcn
post 16 Aug 2024, 18:29
Post #3778


DOCTOR


Group: Members
Posts: 5.855
Joined: 27 February 05
From: Bucuresti/Galati




La C am dat bani in plus pentru geamuri cu protectie acustica si termica suplimentara pe fata. Nu vreau sa stiu cum e la cele fara asa ceva…


--------------------
Renault 21 1.9dT, 1989 - B 06 FCN
MB C 220d 4MATIC
MB GLA 200
Renault 21 Turbo
Renault Megane 1.9 dCi
Opel Corsa 1.3 CDTI
Toyota Avensis 2.0 D4D
Lada 1200
Aro 10.4 4x4
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
axabrt
post 16 Aug 2024, 18:35
Post #3779


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.970
Joined: 15 February 05
From: Ploiesti




Hmm trebuia să iei direct S class
Aia are clima și geamuri de care trebuie.
Vezi d aia lumea prefera masini sh pe care nu și le pot permite fiindcă barem scăpa de problemele de care zici tu. Dar dau de altele


--------------------
Ford Focus mk3.5 Ecob00st
.dracnev si boboru’ este viitoru’.
User is online!Galerie FotoPM
Go to the top of the page
+
madhorsefuzzy
post 16 Aug 2024, 18:44
Post #3780


Membru


Group: Members
Posts: 4.247
Joined: 9 May 05
From: Bucuresti




QUOTE(meg2s @ 16 Aug 2024, 18:27)
La Formentor am pus la inceputul verii folie ceramica Llumar Air Blue 80 si diferent aeste foarte mare.... Folie am pus pe lateralele fata si pe parbriz
Ai ochelari de soare heliomati?


--------------------
Laguna Grandtour 2011 4Control 2.0dci 200cp+ / Honda Insight Hybrid 2010 stock
"Vei invata sa conduci cand vei sti sa te feresti de prosti, nu cand vei sti legea!"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
131 Pages « < 124 125 126 127 128 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


2 User(s) are reading this topic (2 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 11th May 2025 - 14:08
Forum Renault