DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

131 Pages « < 126 127 128 129 130 > »  
Reply to this topicStart new topic

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Garajul meu, -= jurnal =-

tzavalau
post 30 Sep 2024, 16:54
Post #3811


Membru autentic


Group: Members
Posts: 438
Joined: 9 February 08
From: Petrosani




Din ce stiu eu, am cautat" de cumparat"in magazine si nu am gasit , nu se fac jante de tabla decit pina la 17!!!! De la 18 in sus doar....aliaj....(ma rog, pentru turisme ,suv etc, nu industriale)


--------------------
KGM Korando 1.5Tgdi Black/2024 /C300 - HD 55 BXL
Cugetare: "Românul e un fel de om care se supără dacă nu îl inviți, și dacă îl inviți nu vine".
Sursa: "Moftul Român",10 iunie 1901
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
marksman
post 30 Sep 2024, 17:08
Post #3812


Post mortem nihil est


Group: Members
Posts: 7.679
Joined: 1 November 04
From: sat




Da, la fel și eu când am căutat pentru Mazda. N-am găsit “table” pe 18.


--------------------
Opel / Mazda Crossland X / CX-30 2019 / 2020
Charlie Foxtrot: Massively vote Charlie Golf for President!
User is online!Galerie FotoPM
Go to the top of the page
+
pcs
post 30 Sep 2024, 17:40
Post #3813


Membru autentic


Group: Members
Posts: 422
Joined: 8 November 08
From: Bethoncourt, FR




Mă cam pui pe gânduri cu problemele la C Klasse ... și tocmai am comandat un C 400e AMG line. Vine în decembrie. A fost destul de rău că a trebuit să iau o mașină deja comandată, mulțumită taxei pe greutate care din ianuarie se extinde și la hibride și electrice..


--------------------
Dacia/Renault/MB Logan1.6/L3 2.0dci/Clio4 0.9/Megane4 1,33/MB C 40e 05 Amb/08 Priv/15 Intense/19 I GTline/24AMG line - HA308VT
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tatabobu
post 30 Sep 2024, 20:06
Post #3814


membru


Group: Members
Posts: 4.674
Joined: 14 September 04
From: Bucuresti




Și-n Franța e? Știam doar de Olanda.


--------------------
DACIA 1300 1995
Scurgere de ulei? Care scurgere de ulei??? Balta aia de sub masina e sudoarea hergheliei de cai putere...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
b06fcn
post 30 Sep 2024, 22:20
Post #3815


DOCTOR


Group: Members
Posts: 5.855
Joined: 27 February 05
From: Bucuresti/Galati




Si in Franta este. Din cauza asta Audi nu mai aduce quattro aici, Highlander nu se mai aduce din aceleasi motive, se pare ca si la Mercedes se prefigureaza vremuri grele pe tema asta...


--------------------
Renault 21 1.9dT, 1989 - B 06 FCN
MB C 220d 4MATIC
MB GLA 200
Renault 21 Turbo
Renault Megane 1.9 dCi
Opel Corsa 1.3 CDTI
Toyota Avensis 2.0 D4D
Lada 1200
Aro 10.4 4x4
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
pcs
post 1 Oct 2024, 12:00
Post #3816


Membru autentic


Group: Members
Posts: 422
Joined: 8 November 08
From: Bethoncourt, FR




Prețul ar fi crescut cu aproximativ 10% - vreo 8000 euro


--------------------
Dacia/Renault/MB Logan1.6/L3 2.0dci/Clio4 0.9/Megane4 1,33/MB C 40e 05 Amb/08 Priv/15 Intense/19 I GTline/24AMG line - HA308VT
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
b06fcn
post 5 Oct 2024, 07:55
Post #3817


DOCTOR


Group: Members
Posts: 5.855
Joined: 27 February 05
From: Bucuresti/Galati




Mda, dus masina la garantie ieri dimineata, la dealerul din sat. Ma suna sa-mi spuna ca au comandat chederul gresit si sa-mi ceara voie sa faca programare la tinichigerie pentru reglat usa de la sofer…le zic ca de aia am dus masina la garantie, sa remedieze ce nu au fost in stare sa faca bine robotii din Africa de Sud…cu o zi inainte am facut un drum ceva mai lung si la un moment dat iar a inceput sa se pixelizeze ecranul de la navigatie. Le-am zis si de asta, la care nenea de acolo foarte senin, imi zice ca a iesit o actualizare de soft care rezolva…i-am spus ca actualizarea a fost facuta deja, ca am mai adus masina la garantie cu aceeasi problema si l-am intrebat daca e cumva vreo actualizare la actualizare…nu a stiut sa-mi raspunda…
Am vorbit deja cu vreo doi samsari sa vand masina, astept sa vad ce pret imi ofera, ca sa incepem negocierea…altfel, nu am ce sa-i reprosez, masina e comfortabila, stabila, rapida, frugala, eleganta…doar ca mi-e teama ca dupa ce iese din garantie maruntisurile astea vor costa bani sa le remediez…iar faza cu climatizarea, aproape sigur cred ca va presupune demontarea bordului pentru acces la unitatea de clima din masina, unde suspectez ca este problema…


--------------------
Renault 21 1.9dT, 1989 - B 06 FCN
MB C 220d 4MATIC
MB GLA 200
Renault 21 Turbo
Renault Megane 1.9 dCi
Opel Corsa 1.3 CDTI
Toyota Avensis 2.0 D4D
Lada 1200
Aro 10.4 4x4
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
b06fcn
post 10 Oct 2024, 14:03
Post #3818


DOCTOR


Group: Members
Posts: 5.855
Joined: 27 February 05
From: Bucuresti/Galati




Luat limuzina nemteasca de la dealer…pasarica de la receptie mi-a dat cheia si a zis ca e OK. Am intrebat ce s-a facut la masina si daca imi da si mie un document cu ce operatii s-au efectuat, a dat candid din capul blond si a zis ca nu stie, sa vorbesc cu cel care mi-a preluat masina…intreb cum fac sa vorbesc cu cetateanu, imi zice la fel de candid ca verifica daca este si daca poate sa vb cu mine blink.gif
Vine cetateanul, imi zice ca trebuie sa caute in hartiii daca vreau ma suna mai tarziu…ii zic ca prefer sa astept, il las sa-si caute hartiile si ma cheama foarte corporate sa ne asezam la un birou…scoate un dosar cu multe hartii si-mi zice ce s-a facut la masina si ce repede s-au miscat…il intreb daca s-a si remediat problema climei si-mi spune ca au gasit inca o conducta fisurata si ca trebuie sa o comande, dar numai dupa ce factureza actuala interventie pe garantie la producator, care va trebui sa spuna ce trebuie facut mai departe…imi zice ca exista riscul ca problema sa fie de la compresor si nu stie cine va plati…il intreb daca e aceeasi conducta care s-a spart si data trecuta, imi zice ca nu stie exact, dar ca nu crede, dupa care imi zice ca acum au reincarcat instalatia si ca totul e OK. Ma asigura ca Mercedes este sinonim cu calitatea si ca imi un semn in cateva zile, dupa ce vede exact ce ar de facut…
Nu aveam ce altceva sa fac, asa ca plec. Constat ca masina nu e deloc OK, fasaie mai rau acum, ceea ce ma face sa cred ca a pierdut deja feonul bagat de ei.
Astept sa vad ce-mi zic astia si o duc si peste rau, la nemti, sa-i vad pe aia ce zic. Plus ca la apuc sa caut coordonatele serviciului garantii MB sa vad ce zic si aia.


--------------------
Renault 21 1.9dT, 1989 - B 06 FCN
MB C 220d 4MATIC
MB GLA 200
Renault 21 Turbo
Renault Megane 1.9 dCi
Opel Corsa 1.3 CDTI
Toyota Avensis 2.0 D4D
Lada 1200
Aro 10.4 4x4
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dizzy
post 10 Oct 2024, 14:24
Post #3819


Work smart not hard!


Group: Members
Posts: 5.077
Joined: 11 February 04




Dom'ne, cam multe probleme, si nu prea se intrevede o rezolvare la ele;
Nea ala te-a cam dat cu var!
As zice sa ceri sa vorbest cu unul de mai sus de pe lantul trofic.
Pe acolo nu e regula ca daca au incercat sa iti rezolve problema de 3 ori si nu reusesc, sa-si ia ferul sa se spele cu el pe cap, si sa-ti dea banii?
Nu merge sa le zici, ca ai un avocat bun care se va ocupa de asta, sa le ceara daune, ca ii faci de cacados in presa, aia - aia?

La vechea Skoda, care avea fro 4-5 ani atunci, mi-au zis clar la serviceul reprezentantei:
Se schimba Compresorul si toata instalatia de climatizare cu fro 3000 EURO!
Zic, ej nebun, masina toata e vreo 6-7kEUR, cum sa-ti dau atat?
Am reparat-o la un cunoscut, cu schombare de compresor si curatare restul cu vreo 7-800 euro


This post has been edited by dizzy: 10 Oct 2024, 15:29


--------------------
Whirpool ex Dacia Logan 2005 - B zzz SXX
Stupidity is a more dangerous enemy of the good than evil.
I have no time to battle egos and small minds.
User is online!Galerie FotoPM
Go to the top of the page
+
meg2s
post 10 Oct 2024, 14:38
Post #3820


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.145
Joined: 5 November 15
From: Bucuresti




Mama ce epopee induri cu acest "sinonim al calitatii" cu care te-ai pricopsit! A crescut un pic inima in pieptul tau cand a zis nenea ala ca "Mercedes este sinonim cu calitatea"? Ca la mine cred ca ar fi crescut tensiunea...
La a cata vizita in service (strict pentru AC) esti cu sinonimul calitatii?


--------------------
CUPRA Formentor (2023) e-Hybrid++ 204CP
(Ex) Megane Sedan Privilege (2008) 1.5 dCi 78kW && Megane 4 GT (2018) 1.6 dCi 163CP EDC
(Ex) Skoda Octavia 4 Style++ (2022) 2.0 TDI 150 DSG
User is online!Galerie FotoPM
Go to the top of the page
+
b06fcn
post 11 Oct 2024, 08:01
Post #3821


DOCTOR


Group: Members
Posts: 5.855
Joined: 27 February 05
From: Bucuresti/Galati




@ dizzy - am discutat deja mai sus, problema la mine e ca masina e luata dintr-o parte (RO) si o parte din operatiuni au fost facute in alta parte (FR), cine trebuie sa si-o ia inapoi ar fi importatorul din RO, de la care am luat-o. Am vorbit deja cu importatorul din RO, i-am zis ca ii voi trimite o instiintare legata de problema recurenta a climei si a pierderilor de freon. Daca va trece prea mult timp pana se dumiresc astia de la dealerul din sat ce au de facut, am sa fac o europeneasca si ma duc peste rau la teutoni, sa vad ce zic si aia, macar sa am hartii din trei locuri diferite care sa constate aceeasi problema...dupa care vad ce fac mai departe.
@meg2s - strict pe interventie AC, masina a fost in service de 4 ori si urmeaza si a 5-a. Din cele 4, trei aici si una in RO ca s-a nimerit sa ajung acasa cu masina. In total a pierdut aproape 2 kg freon intre momentul fabricatiei si acum, daca pun in calcul si freonul pus la ultima interventie si care cred ca deja este plecat si el...


--------------------
Renault 21 1.9dT, 1989 - B 06 FCN
MB C 220d 4MATIC
MB GLA 200
Renault 21 Turbo
Renault Megane 1.9 dCi
Opel Corsa 1.3 CDTI
Toyota Avensis 2.0 D4D
Lada 1200
Aro 10.4 4x4
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
YRX
post 11 Oct 2024, 08:12
Post #3822


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.050
Joined: 6 July 06
From: Bucuresti




Da, teava fisurata si ei baga freon in instalatie... wacko.gif
Daca se tot sparg tevile s-ar putea sa fie o problema de presiune.


--------------------
Dacia Logan 2005 Ambition 1.6 MPI
User is online!Galerie FotoPM
Go to the top of the page
+
einstein1984
post 11 Oct 2024, 08:17
Post #3823


fan Dacia


Group: Members
Posts: 21.380
Joined: 12 November 05
From: Bucuresti




sau teava neprotejata freaca de vreo tabla cand vibreaza? La presiune mare ar crapa vreun condensor decat teava.


--------------------
daca nu ai o toyota 4X4,ai gresit masina - negru pe alb
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dizzy
post 11 Oct 2024, 09:28
Post #3824


Work smart not hard!


Group: Members
Posts: 5.077
Joined: 11 February 04




Pun pariu ca e o nenorocita de teava/cot/mufa care are un por-fisura-gaura;
Stiu ca se baga ceva substanta de constrast in freon si apoi cu lampa UV se vede exact pe unde curge; te duci direct cu foto cu piesa sparta.
Pe aici in Buc asa vea unde sa te trimit; In Frankreich, mai greu;


--------------------
Whirpool ex Dacia Logan 2005 - B zzz SXX
Stupidity is a more dangerous enemy of the good than evil.
I have no time to battle egos and small minds.
User is online!Galerie FotoPM
Go to the top of the page
+
einstein1984
post 11 Oct 2024, 09:33
Post #3825


fan Dacia


Group: Members
Posts: 21.380
Joined: 12 November 05
From: Bucuresti




daca ai acces sa vezi teava....


--------------------
daca nu ai o toyota 4X4,ai gresit masina - negru pe alb
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
b06fcn
post 11 Oct 2024, 12:43
Post #3826


DOCTOR


Group: Members
Posts: 5.855
Joined: 27 February 05
From: Bucuresti/Galati




QUOTE(YRX @ 11 Oct 2024, 08:12)
Da, teava fisurata si ei baga freon in instalatie... wacko.gif
Daca se tot sparg tevile s-ar putea sa fie o problema de presiune.
*



Exact asta am zis si eu. Prima data s-a spart condesorul si o teava, schimbate pe garantie. Acum alta spartura de teava, nu a stiut sau nu a vrut sa-mi spuna daca e aceeasi ca si data trecuta. Si a zis en passant si de compresor...


QUOTE(einstein1984 @ 11 Oct 2024, 08:17)
sau teava neprotejata freaca de vreo tabla cand vibreaza? La presiune mare ar crapa vreun condensor decat teava.
*



Condensorul a fost schimbat deja odata, impreuna cu o teava...plus ca de la ultima verificare a instalatiei si incarcare cu freon si pana la pierderea celor peste 400 de grame de freon, masina nu a mers mult, maxim 1000 km, mai mult a stat nemiscata in garaj...deci nu vad cat sa se fi frecat de vreo tabla in mers. Ca sa nu mai zic ca la Autoklass au zis ca nu au gasit pe unde ar pierde, dupa ce am dus-o iar aici au zis pe 15 august ca nu s-a vazut nici o pierdere, ca după nici doua luni sa piarda peste 400 grame, masina stand in garaj toata luna septembrie...

Ce nu inteleg este cum nu-si dau seama de presiunea din instalatie, ca ar trebui sa o poata monitoriza...


--------------------
Renault 21 1.9dT, 1989 - B 06 FCN
MB C 220d 4MATIC
MB GLA 200
Renault 21 Turbo
Renault Megane 1.9 dCi
Opel Corsa 1.3 CDTI
Toyota Avensis 2.0 D4D
Lada 1200
Aro 10.4 4x4
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
medelin
post 11 Oct 2024, 12:49
Post #3827


Membru autentic


Group: Members
Posts: 559
Joined: 23 May 10




Eu mi-as lua o o diagnoza si as incepe sa ma joc cu ea.


--------------------
tractor u650, dacia 1300 1971 - b 22 auz 7-B-798
Chiar existand tractorul,plugul il trag cu inima!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
axabrt
post 11 Oct 2024, 12:52
Post #3828


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.971
Joined: 15 February 05
From: Ploiesti




Zic că omu și o luat mașina (noua?) tocmai sa scape de a se juca cu ea
Zic și eu, e inadmisibil, în mașină nouă ar trebui sa pui decât benzina și uneori lichid de parbriz. Nu sa te joci cu diagnoza


--------------------
Ford Focus mk3.5 Ecob00st
.dracnev si boboru’ este viitoru’.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
medelin
post 11 Oct 2024, 13:16
Post #3829


Membru autentic


Group: Members
Posts: 559
Joined: 23 May 10




Pe principiul asta n-ar avea omu’ ce sa scrie in jurnal daca ar fi toate bune.


--------------------
tractor u650, dacia 1300 1971 - b 22 auz 7-B-798
Chiar existand tractorul,plugul il trag cu inima!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
b06fcn
post 11 Oct 2024, 15:56
Post #3830


DOCTOR


Group: Members
Posts: 5.855
Joined: 27 February 05
From: Bucuresti/Galati




M-am gandit sa iau si o diagnoza, doar ca trebuie sa ma documentez serios inainte...si nu am nici timpul necesar si nici chef...
In alta ordine de idei, m-au sunat de la dealer, o sa schimbe teava pe garantie si vad dupa aia daca schimba si compresorul, dupa ce pot verifica odata refacuta instalatia ce presiune baga compresorul...o duc saptamana viitoare si vad cand pot sa o recuperez...


--------------------
Renault 21 1.9dT, 1989 - B 06 FCN
MB C 220d 4MATIC
MB GLA 200
Renault 21 Turbo
Renault Megane 1.9 dCi
Opel Corsa 1.3 CDTI
Toyota Avensis 2.0 D4D
Lada 1200
Aro 10.4 4x4
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
pcs
post 15 Oct 2024, 23:40
Post #3831


Membru autentic


Group: Members
Posts: 422
Joined: 8 November 08
From: Bethoncourt, FR




Strict inginerește vorbind ( și bazându-mă pe experiența avută cu o instalație de termoficare, nu cu AC ) : ar fi posibil să fi existat o suprapresiune care să fi afectat compresorul și o țeavă, poate niște pilitură să fi înfundat țeava care a cedat. Unda de presiune s-a propagat în instalație ( ceea ce în termoficare se numește lovitură de berbec ). E posibil ca asta să fi slăbit o altă țeavă sau racord, care au cedat după 1000 km.
Dacă s-ar fi întâmplat așa ceva, era aproape imposibil de prevăzut. Ar fi trebuit să facă un test de presiune cu instalația fără freon, cu durată de cel puțin 24 de ore și presiune 120/150% din presiunea de lucru, cum se face de exemplu la instalațiile de gaz înainte de punerea în funcțiune.
PS Ș Laguna mea e în service. Am dus-o la revizia anuală, știam că pierd un fluid, s-a dovedit că era freon, o țeavă fisurată. A rămas peste noapte în service, că piesa vine mâine.

This post has been edited by pcs: 15 Oct 2024, 23:40


--------------------
Dacia/Renault/MB Logan1.6/L3 2.0dci/Clio4 0.9/Megane4 1,33/MB C 40e 05 Amb/08 Priv/15 Intense/19 I GTline/24AMG line - HA308VT
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dizzy
post 16 Oct 2024, 08:29
Post #3832


Work smart not hard!


Group: Members
Posts: 5.077
Joined: 11 February 04




Se poate si compresorul sa aibe ceva si sa bage din cand in cand presiune prea mare; are o valva (imi scapa acum denumirea PVC-PCV-PLM) care regleaza debitul si poate da belele d'astea;


--------------------
Whirpool ex Dacia Logan 2005 - B zzz SXX
Stupidity is a more dangerous enemy of the good than evil.
I have no time to battle egos and small minds.
User is online!Galerie FotoPM
Go to the top of the page
+
marksman
post 16 Oct 2024, 09:19
Post #3833


Post mortem nihil est


Group: Members
Posts: 7.679
Joined: 1 November 04
From: sat




Citind pe aici odiseea aerului condiționat la Mercedes și experiențele din service-uri, realizez că dacă la Mercedes e așa, nu am fost realist având pretenții de la Opel.


--------------------
Opel / Mazda Crossland X / CX-30 2019 / 2020
Charlie Foxtrot: Massively vote Charlie Golf for President!
User is online!Galerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gabize
post 16 Oct 2024, 10:41
Post #3834


DECONECTAT


Group: Members
Posts: 6.020
Joined: 21 July 08
From: ©City of Mini Roundabouts




Ori sunt eu norocos, ori matale ghinionist.
Gândacul meu are deja 34.500 km și n-am ce-i reproșa. Chiar sunt super mulțumit de cum prestează. Și a cam fost plimbat anul ăsta, a urcat și prin Tatra...
Un senzor de ploaie mai ghiduș, ce uneori, la temperaturi negative făcea pe nebunul, dar schimbat în garanție, e cam tot ce pot spune negativ. Dar clasa A și B nu sunt chiar mercedesuri... C-ul deja ar trebui să fie altceva. Nu e permis ce se întâmplă.

Dacă vrei și o alternativă, eu sunt mulțumit de service-ul Mercedes din Tg. Mureș. Aliat Auto. Cam departe de tine, dar mi se par foarte implicați. Și au ceva experiență. Dacă vrei, poți suna, sunt amabili.

Și dacă tot am dat pe aici, poate-mi dai și mie un link cu camera de bord de GLA? Și câteva detalii despre montare? Mă interesează cât de greu se demontează scoica oglinzii și cât de profi e cea ce vine cu camera încorporată, dacă se montează fără bricolaj și evident, dacă vine cu greierași preinstalați... biggrin.gif

Danke și drumuri bune!

This post has been edited by gabize: 16 Oct 2024, 10:44


--------------------
⚓ Am avut cândva o... barcă... acum doar un gândac H247
"Unde poți lega cu sârmă, e păcat să pui șurub!"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
b06fcn
post 16 Oct 2024, 20:30
Post #3835


DOCTOR


Group: Members
Posts: 5.855
Joined: 27 February 05
From: Bucuresti/Galati




@ gabize - camera e produsa de FITCAMX. Ii gasesti pe Amazon la pret mai bun decat pe site-ul lor. Scoica se desface usor, pe site-ul peoducatorului ai filmulete. Trebuie nitica atentie, dar nimic iesit din comun. Am sa pun o poza cu cochilia, saptamana aviatoare ajung acasa cateva zile si pozez masina. Ca si costuri, 150 euro a fost cu livrarea aici.

Maine e programata sa o duc la service, o sa vad ce iese din toata tarasenia.


--------------------
Renault 21 1.9dT, 1989 - B 06 FCN
MB C 220d 4MATIC
MB GLA 200
Renault 21 Turbo
Renault Megane 1.9 dCi
Opel Corsa 1.3 CDTI
Toyota Avensis 2.0 D4D
Lada 1200
Aro 10.4 4x4
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
b06fcn
post 19 Oct 2024, 09:04
Post #3836


DOCTOR


Group: Members
Posts: 5.855
Joined: 27 February 05
From: Bucuresti/Galati




Am dus joi masina, ieri dimineata erau deja calare pe ea la ora 8, ca ma anunta telefonul ca e deschisa. Pe la pranz ma suna sa-mi spuna ca au dat comanda pentru toate componentele de la climatizare -compresor, condensator (din nou), conducte (cica toate). Intreb cauza care a dus la toata tarasenia, imi zice ca au descoperit urme de umezeala in instalatie. Acum, de unde a aparut si cand, nu stie sa-mi spuna. L-am blocat cand l-am intrebat daca nu cumva a fost afectata si unitatea din masina, a zis ca teoretic nu. Am sa vad ce fac mai departe, ideal ar fi sa scap de masina, dar nu la pret de pufulet, cum incearca niste samsari sa-mi ofere. Prima chestie pe care o voi solicita vanzatorului este sa-mi extina fara cost garantia masinii cu inca doi ani. Sa stau linistit ca macar pana in 2029 daca mai apar probleme cu clima, nu scot eu bani din buzunar…ce sa zic, deutsche qualitat…
Ca idee, un cunoscut, medic din zona, are un C300e AMG Line. Masina de doi ani, sub 20000 km. L-a lasat bateria de inalta tensiune si din cauza ei, masina a ajuns pe platforma la service. De doua saptamanu nu-i dau de cap. Omul a dat peste 70000 pe masina, ii ofera acum 41000 pe ea…


--------------------
Renault 21 1.9dT, 1989 - B 06 FCN
MB C 220d 4MATIC
MB GLA 200
Renault 21 Turbo
Renault Megane 1.9 dCi
Opel Corsa 1.3 CDTI
Toyota Avensis 2.0 D4D
Lada 1200
Aro 10.4 4x4
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
meg2s
post 19 Oct 2024, 10:11
Post #3837


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.145
Joined: 5 November 15
From: Bucuresti




Intreb ca ne-specialist:
1: pentru unitatea din masina n-ar fi bine sa faca un test de vid? Le-ai putea sugera ca pana le vin componentele noi, sa videze instalatia si-o lase in static. Pe de o parte pot sa verifice daca-s "pierderi" si pe de alta parte lasand circuitul sub vid (eventual revidat de cateva ori) se mai degazeaza din eventualele contaminari cu umiditate pe componentele care nu vor fi schimbate.
2: daca au gasit urme de umiditate in instalatie, nu cumva iti vor inlocui si uscatorul? La Megane2 am avut o istorie din asta... dupa cateva cautari de pierderi cu substanta de contrast, desi reparata instalatia si garnituri inlocuite, AC-ul nu mai avea randament (racea, dar slab); fara sa piarda freon. Am luat eu decizia de inlocuire a uscatorului si a mers apoi AC-ul excelent. Pe cel vechi l-am "operat" - era plin de substanta de contrast... (m-am felicitat pt decizie, cand cei din service imi spuneau "n-are treaba dom'le!")

E wow ce zici de omul cu C300e; ma uitam cu oarecare invidie la PHEV-ul ala pentru ca are baterie maricica - aproape 20 kWh. Eu cu 10 kWh trebuie sa cam incarc zilnic si nu pot spune ca este ideal, chiar daca incarcarea e chiar in parcarea de resedinta - nu gasesc mereu liber. Amu' a pus si VAG baterie de ~20 kWh utili (vreo 24 kWh total) pe PHEV-urile lor, dar mai astept sa vina feedback de la primii useri. In ultimii ani fu' nenoricire cu masinile de VAG, numa' bug-uri si SW si HW...

This post has been edited by meg2s: 19 Oct 2024, 10:13

Attached thumbnail(s)
Screenshot_2024_10_19_at_11.04.36.png ( Size: 3.34mb ) Number of downloads: 206
Screenshot_2024_10_19_at_11.04.56.png ( Size: 6.58mb ) Number of downloads: 212


--------------------
CUPRA Formentor (2023) e-Hybrid++ 204CP
(Ex) Megane Sedan Privilege (2008) 1.5 dCi 78kW && Megane 4 GT (2018) 1.6 dCi 163CP EDC
(Ex) Skoda Octavia 4 Style++ (2022) 2.0 TDI 150 DSG
User is online!Galerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 19 Oct 2024, 11:10
Post #3838


-


Group: Members
Posts: 22.548
Joined: 19 April 05
From: Romania




QUOTE(YRX @ 11 Oct 2024, 09:12)
Da, teava fisurata si ei baga freon in instalatie... wacko.gif
Daca se tot sparg tevile s-ar putea sa fie o problema de presiune.
*


Aparatul nu baga freon daca nu faci un test cu durata.
Aia poate au setat durata pe minim si asa au bagat.

QUOTE(pcs @ 16 Oct 2024, 00:40)
Strict inginerește vorbind ( și bazându-mă pe experiența avută cu o instalație de termoficare, nu cu AC ) : ar fi posibil să fi existat o suprapresiune care să fi afectat compresorul și o țeavă, poate niște pilitură să fi înfundat țeava care a cedat. Unda de presiune s-a propagat în instalație ( ceea ce în termoficare se numește lovitură de berbec ). E posibil ca asta să fi slăbit o altă țeavă sau racord, care au cedat după 1000 km.
*


Compresoarele noi, astea eco bla-bla sunt de tipul on/off. Nu mai sunt ca alea vechi care isi reglau singure cursa pistoanelor
Cand ajunge la presiune si sau detecteaza temperatura minima in vaporizator, compresor off.
Daca nu s-a oprit, a dat pe afara.


19 Oct 2024, 12:15:
QUOTE(meg2s @ 19 Oct 2024, 11:11)
2: daca au gasit urme de umiditate in instalatie, nu cumva iti vor inlocui si uscatorul? La Megane2 am avut o istorie din asta... dupa cateva cautari de pierderi cu substanta de contrast, desi reparata instalatia si garnituri inlocuite, AC-ul nu mai avea randament (racea, dar slab); fara sa piarda freon. Am luat eu decizia de inlocuire a uscatorului si a mers apoi AC-ul excelent. Pe cel vechi l-am "operat" - era plin de substanta de contrast... (m-am felicitat pt decizie, cand cei din service imi spuneau "n-are treaba dom'le!")
*

Uscatorul ala este bine sa fie schimbat la o perioada de functionare (gen 4-5ani), dar si daca instalatia a stat 'deschisa' o perioada. Deschisa inseamna si ca a fost fisura/pierderi de s-a ajuns la golirea instalatiei.

19 Oct 2024, 12:18:
Sa nu mai zic ca la orice interventie a instalatiei se pun capacele unde a fost deschisa. Se curata capetele, se inlocuiesc oring-urile etc

19 Oct 2024, 12:21:
QUOTE(marksman @ 16 Oct 2024, 10:19)
Citind pe aici odiseea aerului condiționat la Mercedes și experiențele din service-uri, realizez că dacă la Mercedes e așa, nu am fost realist având pretenții de la Opel.
*


Nu cred ca a dat de serviceul care trebuie.
Sau a scazut nivelul profesional al mecanicilor.

This post has been edited by IRONICK: 19 Oct 2024, 11:21


--------------------
CUGIR Albalux 11 1982 - B-11-LUX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
b06fcn
post 19 Oct 2024, 23:04
Post #3839


DOCTOR


Group: Members
Posts: 5.855
Joined: 27 February 05
From: Bucuresti/Galati




@Ironik - masina a fost la doua service-uri diferite - aici, dealer Mercedes prezent in toata regiunea Grand Est, respectiv in RO, la Autoklass Pipera. Cred ca teza a doua este aplicabila, a scazut calitatea mecanicilor, pe langa cea a marcii


--------------------
Renault 21 1.9dT, 1989 - B 06 FCN
MB C 220d 4MATIC
MB GLA 200
Renault 21 Turbo
Renault Megane 1.9 dCi
Opel Corsa 1.3 CDTI
Toyota Avensis 2.0 D4D
Lada 1200
Aro 10.4 4x4
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
YRX
post 20 Oct 2024, 06:19
Post #3840


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.050
Joined: 6 July 06
From: Bucuresti




Fiind masina in garantie ii omoara procedurile. Nu pot sa faca masina bucati sa vada unde e problema, daca Mercedes a scris in normativ ca intai se completeaza, apoi se schimba teava x, apoi garnitura y, ei urmeaza protocolul. Evident ca te plimbi tu aiurea prin service-uri, dar asta nu ii intereseaza.

Uscatorul se schimba automat daca au gasit umiditate in circuit si schimba si compresorul. Probabil e integrat in condensor.
Uau, Meg2s, da' cata substanta au bagat frate? Am schimbat si eu un uscator, dar era pe fundul lui cam o jumatate de lingurita de ulei amestecat cu verzitura din aia.

This post has been edited by YRX: 20 Oct 2024, 06:25


--------------------
Dacia Logan 2005 Ambition 1.6 MPI
User is online!Galerie FotoPM
Go to the top of the page
+
131 Pages « < 126 127 128 129 130 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 12th May 2025 - 08:03
Forum Renault