DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

69 Pages « < 46 47 48 49 50 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Filtru praf/polen, cum, de unde si cat?

vijelie
post 20 May 2009, 13:16
Post #1411


membru violet


Group: Members
Posts: 4.605
Joined: 11 November 05
From: Bucuresti




Scos si scuturat cel putin lunar.

This post has been edited by vijelie: 20 May 2009, 13:16


--------------------
Dacia Duster 2011 Laureate dCi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
pyngi
post 20 May 2009, 18:17
Post #1412


Membru autentic


Group: Members
Posts: 242
Joined: 4 November 07
From: Tg-Mures




Am cumparat un filtru Technocar de la un magazin cu piese auto cu 40 Ron si am facut rost de ceva scule si sper ca in weekend sa montez filtrul de habitaclu ca m-am saturat de frunze praf si restul gamei de bunatati care intra in masina.


--------------------
Dacia Logan Kiss FM dCI 85 CP 2008
236.000 km Fara interventii la motor, cutie,ambreiaj. Da vorba unuia: "cu banii astia iti puteai lua si o Masina." (TDI bre)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Niros
post 21 May 2009, 09:20
Post #1413


membru


Group: Members
Posts: 58
Joined: 13 May 05
From: Buzau




Am cumparat un filtru MecaFilter ELR 7157 (Nissan Micra/Renault Modus), l-am montat, a mers la fix.
Problema este cu partea decupata, din pacate (si din greseala, recunosc) am scapat-o inauntru, a picat undeva in partea de jos a blocului de climatizare si nu am reusit sa o scot. Neatentie, deh...
Am lasat-o acolo pana la urma, dupa cateva incercari nereusite de a o extrage... Am verificat pe toate treptele de viteza, se pare ca nu ar fi nicio problema ca fluxul de aer sa miste partea decupata ramasa inauntru si sa mi-o azvarle cine stie pe unde blocand vreun aerator. Poate in mers, cine stie?
Nu cred ca mai poate fi scoasa, decat dupa demontarea blocului de climatizare.
Sper sa nu am alte probleme.
De regula nu folosesc decat prima treapta si nu am observat vreo reducere a fluxului de aer.

This post has been edited by Niros: 21 May 2009, 09:22


--------------------
Renault Captur Techno E-Tech Plug-In Hybrid 160 2023
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 21 May 2009, 09:21
Post #1414


-


Group: Members
Posts: 22.722
Joined: 19 April 05
From: Romania




Tu esti sigur ca ai decupat ce trebuie?


--------------------
CUGIR Albalux 11 1982 - B-11-LUX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Niros
post 21 May 2009, 09:24
Post #1415


membru


Group: Members
Posts: 58
Joined: 13 May 05
From: Buzau




Ce altceva as fi putut decupa?


--------------------
Renault Captur Techno E-Tech Plug-In Hybrid 160 2023
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DomnulK
post 21 May 2009, 09:42
Post #1416


ex kAndrei


Group: Members
Posts: 1.403
Joined: 7 September 03
From: Bucuresti




preferance parca nu are ac, deci nici vaporizator. e foarte usor sa scapi plasticul decupat in "haul" respectiv. l-am scapat si eu dar se scoate cu putina rabdare.


--------------------
Dacia Logan Laureate 1.6 MPI 2004
Asfalt Uscat!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 21 May 2009, 09:47
Post #1417


-


Group: Members
Posts: 22.722
Joined: 19 April 05
From: Romania




da, corect. nu m-am uitat la versiune


--------------------
CUGIR Albalux 11 1982 - B-11-LUX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
misucelmic
post 21 May 2009, 10:25
Post #1418


Membru incepator


Group: Members
Posts: 6
Joined: 31 August 06




Clar ca trebuie curatate sau schimbate destul de des , mai ales la ce praf e in Romania . Acuma chiar lunar nu o sa o fac , nu circul asa de mult cu masina , dar la 3 luni o sa mai uit sa vad cum se prezinta sau eventual cand vad ca apar primele semne .


--------------------
dacia logan ambition 2005 1.6 - bh24cjb
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Niros
post 21 May 2009, 10:40
Post #1419


membru


Group: Members
Posts: 58
Joined: 13 May 05
From: Buzau




Am un Preference din 2005, pe vremea aceea AC-ul nu era la optionale, deci automat nu am vaporizator in interior. Am citit cu atentie tot ce s-a postat aici si pe alte forumuri in legatura cu montarea filtrului de habitaclu si dupa aceea m-am luat de treaba. Dar, uite cand e sa ai ghinion, vorba aceeea ...
Bucata aceea de plastic este cazuta undeva in partea de jos a climatizarii, ceea ce a facut dificila recuperarea ei. Filtrul a intrat destul de greu, cu toate ca am taiat corect si am indepartat cu o pila toate bavurile decupaturii, astfel incat mi-e greu sa cred ca il voi putea scoate fara sa-l rup. Cand il voi schimba va fi altceva, doar il inlocuiesc, dar acum ca l-am pus doar de o zi si la cat am dat pe el, nu-mi surade deloc ideea sa pun altul daca s-ar rupe acesta la scoatere. Am sa incerc totusi si daca salvez filtrul, voi recupera probabil si plasticul in cauza. Daca nu, asta e, merg pe vechiul principiu romanesc "las-o ba, ca merge-asa". Sper sa nu am alte probleme.


--------------------
Renault Captur Techno E-Tech Plug-In Hybrid 160 2023
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 21 May 2009, 10:50
Post #1420


-


Group: Members
Posts: 22.722
Joined: 19 April 05
From: Romania




Apropo, pentru un trick cei care se plang ca nu face click la montare. Se pileste in partea de jos la latimea clemei. Atentie insa, ca deja 1mm este prea mult.


--------------------
CUGIR Albalux 11 1982 - B-11-LUX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
b6ae23
post 23 May 2009, 02:42
Post #1421


fan Bula Daciotului


Group: Members
Posts: 53
Joined: 25 May 08
From: Bucuresti




Dragi prieteni,
Pentru ca aceasta problema a ajuns la 48 de pagini propun sa faca cineva un resumat de 2 sau 4 posturi in care sa se descrie rezolvarile pe un topic separat ex." Flitru logan doar rezolvari". Sunt inovatoare arata progrssul cercetarii in domeniu dat nu toate sunt utile . Am capiat cat am citit .
Resprect,
b6ae23


--------------------
Logan Laureat Gpl 2008 - Provizoriu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alicip
post 23 May 2009, 11:07
Post #1422


Membru incepator


Group: Members
Posts: 47
Joined: 10 January 07
From: Rm Valcea




Mi-am montat si eu astazi filtrul de praf/polen. Partea cu decupatul a mers foarte usor cu un cutter metalic cu lama scurta. Mai greu a fost cu montarea filtrului care are rama foarte rigida si pina la urma l-am introdus cu greu. Am luat un filtru cu carbune activ Zero Polution WZ 1408.

Din cate am vazut din posturile precedente cred ca cel mai bun este Mann pt ca are rama flexibila.

Spor la treaba!


--------------------
Dacia Logan Laureat 2006 1.5 dci - VL 58 LKB
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DomnulK
post 23 May 2009, 11:14
Post #1423


ex kAndrei


Group: Members
Posts: 1.403
Joined: 7 September 03
From: Bucuresti




filtrele zeropolution si mann, au niste rame foarte dure, rigiditatea lor fiind sporita si de siliconul<lipiciul> cu care este fixat filtrul de polen de "solenza" de carcasa pentru filtrul de clio3.

filtrele aria, alco , valeo si cele de origina au elementul filtrant fixat in plastic din turnare si sunt mult mai usor de scos si pus la loc.


--------------------
Dacia Logan Laureate 1.6 MPI 2004
Asfalt Uscat!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 23 May 2009, 14:06
Post #1424


-


Group: Members
Posts: 22.722
Joined: 19 April 05
From: Romania




QUOTE(b6ae23 @ 23 May 2009, 03:42)
Dragi prieteni, Pentru ca aceasta problema a ajuns la 48 de pagini propun sa faca cineva un resumat de 2 sau 4 posturi in care sa se descrie rezolvarile pe un topic separat ex." Flitru logan doar rezolvari". Sunt inovatoare arata progrssul cercetarii in domeniu dat nu toate sunt utile . Am capiat cat am citit .
Resprect,
Draga prietene, nu mai bine incerci sa faci tu asta? Nu sa astepti mura in gura si sa propui sa faca altcineva? Asa macar de respect pentru munca celor care si-au batut capul.
QUOTE(DomnulK @ 23 May 2009, 12:14)
filtrele zeropolution si mann, au niste rame foarte dure
Asa de rigida ca daca il bagi ramane deformat si intra aer fals. Pacat de materialul filtrant care este destul de bun.


--------------------
CUGIR Albalux 11 1982 - B-11-LUX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tzeegunoo
post 23 May 2009, 15:39
Post #1425


Membru incepator


Group: Members
Posts: 95
Joined: 19 December 08
From: navodari




O alta versiune pentru filtru la gura de admisie - o structura de plasa metalica pe care am aplicat un filtru de hota , atasata printr-o banda magnetica lipita cu banda dubluadeziva. Deocamdata debitul nu a scazut, ramane de vazut dupa ce se va murdari...

This post has been edited by tzeegunoo: 23 May 2009, 16:23

Attached thumbnail(s)
Imag138.jpg ( Size: 265.8k ) Number of downloads: 1760
Imag139.jpg ( Size: 227.13k ) Number of downloads: 1948
Imag141.jpg ( Size: 186.8k ) Number of downloads: 1826
Imag143.jpg ( Size: 206.58k ) Number of downloads: 1809
Imag142.jpg ( Size: 194.53k ) Number of downloads: 1809


--------------------
dacia logan 2008 laureate ph2
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
axelbal
post 23 May 2009, 18:10
Post #1426


Membru incepator


Group: Members
Posts: 2
Joined: 23 May 09




un prieten al meu a decupat capacul de la aeroterma ptr. filtru de polen de interior cu pistolul de lipit.
a mai facut cineva aceasta operatie in acest mod?
subliniey de acum ca nu am citit tot topicul ci doar primele 12 si ultimele 3 pagini..
smile.gif totusi ia prea mult timp sa citesti 48 pagh blink.gif


--------------------
logan preferance 2007 abs plus - AG 67 BAM
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
faganezu
post 23 May 2009, 21:36
Post #1427


Membru autentic


Group: Members
Posts: 357
Joined: 14 October 07




eu am facut treaba asta ( pistol de lipit) si a iesit foarte bine si nici nu te chinui


--------------------
logan 1.4 MPI GPL laureat 2007 - B-XX-NZR
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Stefan
post 23 May 2009, 23:00
Post #1428


Quite opinionated


Group: Members
Posts: 1.449
Joined: 18 January 08
From: Cluj-Napoca




va e lene sa dati cu cataru' ala de 10-15 ori incet pana se taie plasticul? iese mult mai "profi" ( wacko.gif ) decat cu pistolu' de lipit care face praf tot.


--------------------
Volkswagen Golf 7 Variant 1,4 TSI 2013
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DomnulK
post 24 May 2009, 10:00
Post #1429


ex kAndrei


Group: Members
Posts: 1.403
Joined: 7 September 03
From: Bucuresti




QUOTE(faganezu @ 23 May 2009, 21:36)
eu am facut treaba asta ( pistol de lipit) si a iesit foarte bine si nici nu te chinui
*


si arata ca dupa primul razboi mondial.

QUOTE(Stefan @ 23 May 2009, 23:00)
va e lene sa dati cu cataru' ala de 10-15 ori incet pana se taie plasticul? iese mult mai "profi" ( wacko.gif ) decat cu pistolu' de lipit care face praf tot.
*


deh lenea e mare, si dupa ce taia cu pistolul muncesc dublu sa ia la pila sau sa netezeasca marginile.


--------------------
Dacia Logan Laureate 1.6 MPI 2004
Asfalt Uscat!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
pyngi
post 24 May 2009, 12:52
Post #1430


Membru autentic


Group: Members
Posts: 242
Joined: 4 November 07
From: Tg-Mures




Azi mi-am montat filtrul de habitaclu in aeroterma. La taiat m-am cam chinuit, dar oricum e duminica si am avut timp smile.gif. Am taiat cu o scula folosita pt taierea plexigalsului nu ma intrebati ce este ca nu stiu, ideea e ca varful este foarte ascutit si tragi de vreo 10 ori acolo si gata si face o taietura mai dreapta si mai curata ca cutterul. Filtrul folosit este Aria (technocar) E411, pe cutie scria Nissan Micra, am dat pe el 40 RON si a intrat din prima la loc a si facut clic acolo jos unde are clema aia. Nu iese aer pe langa, nu simt nici un pic de scadere a debitului de aer asa ca sunt incantat. Mersi baieti pentru sfaturi si tutoriale. Poze n-am facut pt ca ceeace este pe acest topic este arhisuficient chiar si pentru unul cu 2 maini stangi cum sunt eu. Cei care nu ati facut inca modoficarea si ezitati faceti ca de pierdut sigur nu aveti de pierdut.


--------------------
Dacia Logan Kiss FM dCI 85 CP 2008
236.000 km Fara interventii la motor, cutie,ambreiaj. Da vorba unuia: "cu banii astia iti puteai lua si o Masina." (TDI bre)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ciprianandone
post 29 May 2009, 23:54
Post #1431


Membru incepator


Group: Members
Posts: 11
Joined: 29 May 09
From: romania galati




QUOTE(vdnick @ 3 Jul 2008, 12:54)
Salut,

Stie cineva... la Sandero exista posibilitatea montarii unui filtru de polen?
Ma intereseaza daca cei de la Dacia au gandit problema si au amenajat acolo...
*




Salut,

Da se poate monta si la sandero filtru de polen e putin mai comlicat ,eu am pe a mea montat (nu ca in imaginile de mai sus) ci filtru de clio pee care il schimb la 20000 de km.
(http://www.youtube.com/watch?v=wGFaOvtWZG0)
E mai greu la sandero de cat la logan dar se merita


--------------------
dacia sandero 2009 1.6 mpi - B 98 EJB
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DomnulK
post 30 May 2009, 00:04
Post #1432


ex kAndrei


Group: Members
Posts: 1.403
Joined: 7 September 03
From: Bucuresti




QUOTE(ciprianandone @ 29 May 2009, 23:54)
Salut,

  Da se poate monta si la sandero filtru de polen e putin mai comlicat ,eu am pe a mea montat (nu ca in imaginile de mai sus) ci filtru de clio pee care il schimb la 20000 de km.
(http://www.youtube.com/watch?v=wGFaOvtWZG0)
E mai greu la sandero de cat la logan dar se merita
*


ce-i bre mai greu, ca tre sa ai mai multa atentie la decupat si la detaliile decupajului???? =))
oricum vine mult mai bine pe ph2 si pe sandero decat pe ph1, repet daca se decupeaza cu atentie si precizie - in caz contrar rezultatele lasa de dorit.

This post has been edited by DomnulK: 30 May 2009, 00:07


--------------------
Dacia Logan Laureate 1.6 MPI 2004
Asfalt Uscat!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
martin
post 1 Jun 2009, 19:43
Post #1433


Membru incepator


Group: Members
Posts: 46
Joined: 6 June 08
From: TULCEA




QUOTE(alicip @ 23 May 2009, 11:07)
Mi-am montat si eu astazi filtrul de praf/polen. Partea cu decupatul a mers foarte usor cu un cutter metalic cu lama scurta. Mai greu a fost cu montarea filtrului care are rama foarte rigida si pina la urma l-am introdus cu greu. Am luat un filtru cu carbune activ Zero Polution WZ 1408.

Din cate am vazut din posturile precedente cred ca cel mai bun este Mann pt ca are rama flexibila.

Spor la treaba!
*


azi la un prieten 15 minute cu decupat cu tot. Nu e greu daca vrei si stii sa faci. Mann ca sa pliat bine si a revenit imediat. tata are cu A/C si cand i-l vizitez vreu sa montez si la el acest filtru dar nu stiu cum e cu "vaporizatorul". Chiar se strica asa usor, ca doar nu trebuie pickhammer sa tai acel plastic.


--------------------
Dacia Logan MCV 1,5 DCI
AUDI A4 B9 DEUA
ex VW GOLF 4 1.6 AZD
ex DACIA LOGAN MCV 1.6 MPI
ex DAEWOO ESPERO
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
jelly
post 1 Jun 2009, 20:45
Post #1434


Membru autentic


Group: Members
Posts: 702
Joined: 3 October 07
From: București




Depinde cat de tare il atingi


--------------------
Dacia Logan 2005 - Laureate - B030431
Lucrurile nu se întâmplă. Lucrurile sunt făcute să se întâmple. (John F. Kennedy)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
iullym
post 2 Jun 2009, 16:39
Post #1435


Membru incepator


Group: Members
Posts: 43
Joined: 14 March 07




QUOTE(pyngi @ 24 May 2009, 12:52)
Azi mi-am montat filtrul de habitaclu in aeroterma. La taiat m-am cam chinuit, dar oricum e duminica si am avut timp smile.gif. Am taiat cu o scula folosita pt taierea plexigalsului nu ma intrebati ce este ca nu stiu, ideea e ca varful  este foarte ascutit si tragi de vreo 10 ori acolo si gata si face o taietura mai dreapta si mai curata ca cutterul. Filtrul folosit este Aria (technocar) E411, pe cutie scria Nissan Micra, am dat pe el 40 RON si a intrat din prima la loc a si facut clic acolo jos unde are clema aia. Nu iese aer pe langa, nu simt nici un pic de scadere a debitului de aer asa ca sunt incantat. Mersi baieti pentru sfaturi si tutoriale. Poze n-am facut pt ca ceeace este pe acest topic este arhisuficient chiar si pentru unul cu 2 maini stangi cum sunt eu. Cei care nu ati facut inca modoficarea si ezitati faceti ca de pierdut sigur nu aveti de pierdut.
*



Si eu mi-am luat tot din asta, cu 37 ron. Care mai sunteti din TM, e un magazin de piese auto pe Cetatii, Nextpart de acolo l-am luat.
Inca nu am decupat locul unde trebuie pus, pt ca am inca niste neclaritati unsure.gif :
1. Locul mi se pare foarte stramt, nu stiu in ce pozitie sa stau(va rog fara raspunsuri gen 69 samd) cand trebuie sa tai acolo (am 190 inaltime), am vazut ca unii au scos scaunul din dreapta probabil asta o sa fac si eu ca altfel nu stiu cum as avea loc, dar nici asta nu pare suficient pt ca
2. sub torpedo e o placa, tabla nu stiu stiu cum sa-i zic, care ajunge aprox pana la jumatatea filtrului cand e montat, vezi poza 2 in partea din dreapta sus.
Spatiul, dintre aceasta "tabla" si peretele ce separa habitaclul de compartimentul motor, prin care poti avea acces la partea de sus unde trebuie taiat este f mic. Se poate demonta tabla respectiva sau incape mana pe langa ea?
3. Am vazut diverse abordari pt taiat, unii au folosit cuter altii pistol de lipit, taietor de plexiglas, etc fiecare cu ingeniozitatea lui. Ma interseaza mai mult cum ati reusit sa taiati drept, fix pe contur pt ca pe laterale filtrul are 2 adancituri lungi de cca 5..6 cm care cred ca ar trebui sa aiba corespondent pe plasticul negru un luft ceva sa se imbine cum trebuie. Cumva ati taiat mai intai un contur mai mic si ulterior ati luat la pila pana a iesit cum trebuie sau pur si simplu ati ignorat acest detaliu fiind inutil?

Am incercat sa citesc tot topicul dar la un moment dat wacko.gif asa ca va rog fiti indulgenti daca deja s-a raspuns la cele de mai sus.

This post has been edited by iullym: 2 Jun 2009, 16:50

Attached thumbnail(s)
02062009.jpg ( Size: 445.83k ) Number of downloads: 660
2.JPG ( Size: 70.73k ) Number of downloads: 632


--------------------
Dacia Logan 2007 Laureate +
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dl_dr25
post 2 Jun 2009, 18:37
Post #1436


Membru autentic


Group: Members
Posts: 571
Joined: 4 August 07
From: Bucuresti




1. la inaltimea ta recoamnd sa scoti scaunul
2. incape mina
3. aici conteaza cit de indeminatic esti si cit de mult curaj ai sa lucrezi pe masina ta ( mai bine este sa faci un pustiu de bine si faci la un prieten sa iti faci mina) tongue.gif


--------------------
dacia logan 2007 dci - B
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DomnulK
post 2 Jun 2009, 18:44
Post #1437


ex kAndrei


Group: Members
Posts: 1.403
Joined: 7 September 03
From: Bucuresti




la punctul 2. ala e torpedoul si iese cu tot bordul.
daca ai ficitit topicu ai fi vazut ca nimeni nu demonteaza nimic.


--------------------
Dacia Logan Laureate 1.6 MPI 2004
Asfalt Uscat!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bobo77
post 2 Jun 2009, 20:09
Post #1438


...........................


Group: Members
Posts: 7.214
Joined: 27 January 06
From: Mangalia




Suie masina pe elevator daca ai posibilitatea si tai mai usor...daca nu trebuie sa faci pe contorsionistul.


--------------------
Dacia Logan Laureate 1,6 mpi 2008 ph 2 - CT _ _ _ _
Multa lume,putini oameni...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Steel Tormentor
post 3 Jun 2009, 15:18
Post #1439


Membru autentic


Group: Members
Posts: 954
Joined: 30 March 07
From: Constanta




Am reusit si eu "mirifica" operatiune. Intr-adevar accesul la suprafata care trebuie taiata este aproape imposibil, dar am beneficiat de dimensiunile mele mai reduse ca volum biggrin.gif .Am folosit un cutter mai mare si mai sanatos. Eventualele imperfectiuni la taiere le-am ajustat ulterior. Partea de sus, pe care am lasat-o ultima, nu am mai taiat-o, am rupt-o pur si simplu. Filtrul a intrat perfect. Am cumparat filtru de origine. Nu scrie nimic pe cutie, decat codul, 77 01 062 227 si bineinteles insemnele Renault.
A costat 60 de lei, dintr-un banal magazin de piese auto de pe str. Poporului (pentru constanteni). Am intrebat de filtru de clio si mi s-a raspuns ca n-au decat de logan smile.gif) si mi l-au aratat pe-asta. Avand in vedere cele doua maini stangi pe care le detin, operatiunea s-a soldat si cu pagube colaterale. Mi s-a rupt lama de cutter in timp ce taiam si bineinteles ca ruptura a cazut la interior. Ulterior decuparii nu am reusit sa dau de urma bucatii de lama desi am plimbat si un magnet pe-acolo. Vad eu daca zdrangane ceva pe drum. Chiar ma gandeam la o faza haioasa, cand o sa dau ventilatia mai tare sa-mi sara bucata de lama in ochi smile.gif). In concluzie, daca am reusit eu sa fac operatiunea, oricine poate.


--------------------
Dacia Logan 2007 Preference 1.4MPI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 3 Jun 2009, 15:45
Post #1440


-


Group: Members
Posts: 22.722
Joined: 19 April 05
From: Romania




Nu ai fost la Florin?


--------------------
CUGIR Albalux 11 1982 - B-11-LUX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
69 Pages « < 46 47 48 49 50 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 16th July 2025 - 09:39
Forum Renault