Filtru praf/polen, cum, de unde si cat?
![]() ![]() ![]() |
Filtru praf/polen, cum, de unde si cat?
C@talin |
![]()
Post
#271
|
||
![]() Dealer autorizat droguri/Stil romantic: Sef. Group: Members Posts: 5.405 Joined: 5 December 05 From: cucu ![]() |
|
||
--------------------
Range Rover
V8 5.0
Vogue SE
- B 666 IAD Sold my soul to the devil for the Range.
Ladies if you wanna hang with me, you need a good rope . |
|||
IRONICK |
![]()
Post
#272
|
![]() - Group: Members Posts: 22.542 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
Asa trebuie taiat.
Image1.jpg ( Size: 17.73k ) Number of downloads: 3407 Se poate da doar jos cateva gauri (ca sa incapa panza de bomfaier) si apoi cu panza de bomfaier se taie pana sus. Nu trebuie sa taiati si pe orizontala ca se rupe perfect daca se impinge sau trage de plastic. Iar lanterna se poate prinde de torpedo cu banda adeziva. Curatarea mi s-a parut mai eficienta cu aspiratorul. Cu teava aia de dat prin locurile stramte. This post has been edited by IRONICK: 14 May 2006, 19:05 |
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#273
|
![]() - Group: Members Posts: 22.542 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
|
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
catalin1paul |
![]()
Post
#274
|
![]() Membru Group: Members Posts: 191 Joined: 5 January 05 From: Bucuresti ![]() |
@ IRONICK
In poza de mai sus am vazut ca ai lasat un spatiu de 1-2mm in partea dreapta pe inaltime. Intrebarea este daca trebuie lasat acest spatiu sau se decupeaza pe pe margine pe langa "buza" acea? |
--------------------
Logan
Laureat 1.4
- B12XXX Sa nu uitam!!! "TRAIM IN ROMANIA"
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#275
|
![]() - Group: Members Posts: 22.542 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
Spatiul acela exista sub forma unei borduri. Vezi in poza originala a lui Klaus.
This post has been edited by IRONICK: 16 May 2006, 08:26 |
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
catalin1paul |
![]()
Post
#276
|
![]() Membru Group: Members Posts: 191 Joined: 5 January 05 From: Bucuresti ![]() |
Multumesc pt. raspuns Am inteles acum, se decupeaza pe marginea bordurii. |
--------------------
Logan
Laureat 1.4
- B12XXX Sa nu uitam!!! "TRAIM IN ROMANIA"
|
|
VeNoM386 |
![]()
Post
#277
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 330 Joined: 7 September 04 From: Bucuresti ![]() |
Eu cred ca o sa tai acel plastic cu un cutit incins la foc, practic va topi plastic-ul si va arata cat de cat ok, nu va fi nevoie sa fac curatenie. Operatiunea asta am facut-o la cotiera ungureasca, am dat o gaura pe picior si am pus butoanele de la geamurile spate.
|
--------------------
Citroen
C4
Champion 2007
|
|
adiya |
![]()
Post
#278
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.392 Joined: 12 June 05 From: Bucuresti ![]() |
Deci taietura se face exact pe unde a marcat IRONICK in poza lui (postul 272), deci ramane acea buza. Klaus am vazut ca a taiat-o dar nu e necesar si e chiar mai dificil.
Acel capac de plastic se poate taia cu un cutit cu lama mai groasa dupa ce in prealabil s-a infipt unul cu varf ascutit (recomandat mai subtire). Cutitul cu lama groasa aproape ca desprinde capacul acela exact pe nervura. P.S. Acelasi lucru este valabil si la proiectoare. Bara are in locul care urmeaza a fi taiat plasticul mult mai moale\subtire; in 20 sec ai terminat taietura perfect rotund. P.S.2 Acum am fost la o vulcanizare si am suflat tot praful de pe aeratoare; asteptam sa vedem rezultatele ![]() This post has been edited by adiya: 16 May 2006, 17:00 |
--------------------
Dacia
Logan
2007 ABS PLUS dci
- B-00-XXX
|
|
BodoC |
![]()
Post
#279
|
![]() Membru in plina criza Group: Members Posts: 152 Joined: 9 April 05 From: Bucuresti ![]() |
A fost cineva curios sa scoata filtrul dupa un timp? Cam cum arata? Si dupa cit timp?
![]() |
--------------------
Logan
Prestige 1,6 16V
2008 Acel ce fara de care nu poate fi ceea ce este!
|
|
Codrin |
![]()
Post
#280
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.364 Joined: 7 January 05 From: Bucuresti ![]() |
Filtru de hota scos dupa 6 luni, de la un gri usor la un negru deschis.
![]() |
--------------------
Mazda
.
.
|
|
BodoC |
![]()
Post
#281
|
![]() Membru in plina criza Group: Members Posts: 152 Joined: 9 April 05 From: Bucuresti ![]() |
Eu ma refeream la filtrul Ver. 2.0
![]() La AMG am cumparat filtrul de la magazinul cu piese pentru Dacia (75 RON). Am inteles ca pentru Renault este alt magazin, unde trebuie sa stii codul de produs. A fost suficient sa spun de "filtru de polen pt Clio 3", si nu a mai vrut codul. Mi l-a adus instantaneu. Stia despre ce este vorba. La filtrul Ver 1.0, subscriu. Mie mi l-a tras inauntru, si a fortat in clapeta pentru recirculare, pina a iesit cablul din maneta de actionare. Pe scurt, mers in service (AMG), reparat, reaparut(pe loc), schimbat panou de comanda climatizare, reaparut, verificat in zona unde fusese filtrul, extras cu o sirma "cirpa" si mers ca uns. This post has been edited by BodoC: 16 May 2006, 22:02 |
--------------------
Logan
Prestige 1,6 16V
2008 Acel ce fara de care nu poate fi ceea ce este!
|
|
Codrin |
![]()
Post
#282
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.364 Joined: 7 January 05 From: Bucuresti ![]() |
Pai da, i-au frecat altii la ridiche inainte.
![]() Asta de Clio abia a fost pus, mai peste cateva luni impresii. |
--------------------
Mazda
.
.
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#283
|
![]() - Group: Members Posts: 22.542 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
BodoC, zici ca baietii stiu ca Logan-ul are filtru de polen ?
This post has been edited by IRONICK: 16 May 2006, 22:13 |
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
BodoC |
![]()
Post
#284
|
![]() Membru in plina criza Group: Members Posts: 152 Joined: 9 April 05 From: Bucuresti ![]() |
Da si nu. M-a surprins faptul ca atunci cind am intrebat daca tin si piese pentru Renault, m-a indrumat in alta locatie, si a spus ca nu este suficient sa stiu ce piesa, si pentru ce masina imi trebuie. Am nevoie sa stiu si codul. Dar cind am spus ca vreau un filtru de polen pt Clio 3, a spus:
-Pai il avem si noi. (Fara sa ii spun eu codul) Si mi l-a adus pe cel cu 227, de 75 RON, nu pe cel de Modus, care am inteles (de pe forum) ca este mai scump |
--------------------
Logan
Prestige 1,6 16V
2008 Acel ce fara de care nu poate fi ceea ce este!
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#285
|
![]() - Group: Members Posts: 22.542 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
Aaa eu credeam ca tu ai fost la magazie . . cand tu de fapt la magazinul din fata . ..
|
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
moshu_59 |
![]()
Post
#286
|
Membru Group: Members Posts: 133 Joined: 21 May 05 ![]() |
Pare a fi un pas inainte montarea filtrului in aval de ventilator, personal am indoieli deoarece:
- creste complexitatea montarii filtrului de habitaclu in loc sa o reduca - nu elimina necesitatea montarii sub grila stergatoarelor fie si a unei simple plase de tantari, fara de care ventilatorul ar putea deveni un veritabil tocator de frunze sau de particule de nisip care inca n-au aderat ( sau nu vor adera niciodata) la panza de filtru, afectand nivelul de zgomot si fiabilitatea ventilatorului. - costurile montarii unui astfel de filtru le consider ridicate Ma intreb cum voi curata mizeria ce nu va adera la filtru si se va aduna (fara dubii) zornaind in ventilator, ar putea fi o solutie extragerea filtrului si pornirea ventilatorului pe vit. 4 pentru a fi expulzata in habitaclu ? (cu avantajul ca nu prafuiesc interiorul zilnic, ci in transe?). De ce la alte masini filtrul este montat in amonte de ventilator, de ce si la aspiratoarele de praf este la fel, sa fie oare intamplator ? Raman fidel ideii montarii filtrului sub grila si nu luati in seama punctul meu de vedere daca percepeti altfel problema. |
--------------------
Dacia
Logan
- VS 04 LCC
|
|
adiya |
![]()
Post
#287
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.392 Joined: 12 June 05 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(moshu_59 @ 17 May 2006, 22:44) ar putea fi o solutie extragerea filtrului si pornirea ventilatorului pe vit. 4 pentru a fi expulzata in habitaclu ? (cu avantajul ca nu prafuiesc interiorul zilnic, ci in transe?) Da cine te retine doar sa pui alt filtru fara a mai porni ventilatorul pe pozotia 4??? Si daca ma chinui un pic o sa bag aspiratorul in locul ala ![]() Transa de care vorbesti este la 10000-15000 km - care la unii dintre noi poate insemna si peste un an. Personal am adoptat solutia pentru ca nu este o improvizatie. L.E. Ce te faci cand dai pe recirculare? This post has been edited by adiya: 18 May 2006, 00:17 |
--------------------
Dacia
Logan
2007 ABS PLUS dci
- B-00-XXX
|
|
prody |
![]()
Post
#288
|
![]() membru iradiat Group: Members Posts: 1.365 Joined: 26 November 05 From: Cetatea Banilor ![]() |
In legatura cu filtrul de praf cred ca solutia ideala este undeva pe la mijloc, un filtru montat in amonte dar de calitate superioara celui de hota, care sa nu reduca deloc fluxul de aer!
Intrucat deocamdata nu se intrevede nimc de genul asta, ambele solutii adoptate imi par ok, cu diferenta ca filtrul de hota este muuuult mai usor de montat. Eu am montat filtrul lui moshu_59 si sunt multumit de schimbarea adusa aerului din habitaclu. |
--------------------
Mazda
3
2011 TX
|
|
clan |
![]()
Post
#289
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 97 Joined: 10 June 05 From: Bucuresti ![]() |
@moshu Ce ai folosit drept rama pentru filtrul facut de tine. Un cheder, garnitura? Ma intereseaza profilul ramei care ar trebui sa fie "U" astfel incat sa se autofixeze pe buza gurii de admisie a aerului si sa folosesc in loc de filtru de hota o plasa de tantari.
|
--------------------
Dacia
Logan Laureate 1,4
2005
- B-00-000
|
|
prody |
![]()
Post
#290
|
![]() membru iradiat Group: Members Posts: 1.365 Joined: 26 November 05 From: Cetatea Banilor ![]() |
QUOTE(clan @ 18 May 2006, 13:37) @moshu Ce ai folosit drept rama pentru filtrul facut de tine. Un cheder, garnitura? Ma intereseaza profilul ramei care ar trebui sa fie "U" astfel incat sa se autofixeze pe buza gurii de admisie a aerului si sa folosesc in loc de filtru de hota o plasa de tantari. Eu cred ca asta este secret profesional ![]() Eu am mai vazut tipul ala de cheder pe la niste trape auto VW modele vechi. |
--------------------
Mazda
3
2011 TX
|
|
moshu_59 |
![]()
Post
#291
|
Membru Group: Members Posts: 133 Joined: 21 May 05 ![]() |
QUOTE(adiya @ 18 May 2006, 00:08) Da cine te retine doar sa pui alt filtru fara a mai porni ventilatorul pe pozotia 4??? Si daca ma chinui un pic o sa bag aspiratorul in locul ala ![]() Transa de care vorbesti este la 10000-15000 km - care la unii dintre noi poate insemna si peste un an. Personal am adoptat solutia pentru ca nu este o improvizatie. L.E. Ce te faci cand dai pe recirculare? Faceam referire la particulele care nu adera la filtru. Fii sigur ca vor exista si din acestea chiar din ziua in care ai montat filtrul, depinde de noroc. Recircularea o folosesc extrem de rar si pt extrem de putin timp. QUOTE(prody @ 18 May 2006, 19:46) Eu cred ca asta este secret profesional ![]() Eu am mai vazut tipul ala de cheder pe la niste trape auto VW modele vechi. Nu este nici un secret, raspunsul l-ai intuit singur, este intr-adevar un cheder in forma de U, pozele la care a avut oricine acces dovedesc ca nu e un secret. This post has been edited by moshu_59: 18 May 2006, 20:06 |
--------------------
Dacia
Logan
- VS 04 LCC
|
|
moshu_59 |
![]()
Post
#292
|
Membru Group: Members Posts: 133 Joined: 21 May 05 ![]() |
QUOTE(prody @ 18 May 2006, 00:46) In legatura cu filtrul de praf cred ca solutia ideala este undeva pe la mijloc, un filtru montat in amonte dar de calitate superioara celui de hota, care sa nu reduca deloc fluxul de aer! Intrucat deocamdata nu se intrevede nimc de genul asta, ambele solutii adoptate imi par ok, cu diferenta ca filtrul de hota este muuuult mai usor de montat. Eu am montat filtrul lui moshu_59 si sunt multumit de schimbarea adusa aerului din habitaclu. Nu exista filtru de aer fara pierderi. Pentru pierderi mai mici se poate folosi o panza mai putin densa insa filtrarea va fi mai putin eficienta. Pentru o panza mai groasa filtrarea va fi mai eficienta insa pierderile de aer vor fi mai consistente. Exista un compromis intre acestea doua, oricum, la vitezele 1, 2 ale ventilatorului, pierderile sunt nesemnificative. |
--------------------
Dacia
Logan
- VS 04 LCC
|
|
BodoC |
![]()
Post
#293
|
![]() Membru in plina criza Group: Members Posts: 152 Joined: 9 April 05 From: Bucuresti ![]() |
Am montat filtrul de praf tip Clio3. Este foarte incomoda pozitia de lucru, dar inlocuirea filtrului va fi mai facila. Nu si la bani...
A durat cca 30 min, iar decuparea am facut-o cu un letcon cu gaz, cu un virf pentru taiat. Exemplu. Practic am topit plasticul, si nu a rezultat nici un fel de span. Acum... astept rezultatele. This post has been edited by BodoC: 18 May 2006, 22:38 |
--------------------
Logan
Prestige 1,6 16V
2008 Acel ce fara de care nu poate fi ceea ce este!
|
|
catalin1paul |
![]()
Post
#294
|
![]() Membru Group: Members Posts: 191 Joined: 5 January 05 From: Bucuresti ![]() |
Dupa doua zile de stat cu filtrul(Clio 3) in portbagaj, aseara m-am hotarat sa ma apuc de treaba.
Pentru priza de aer am folosit traditionala plasa de tantari, prinsa pe o rama facuta dintr-un mouse pad si fixata cu banda adeziva. Dupa vreo 10-15min de contorsionism am reusit sa tai capacul de pe aeroterma. Am folosit un cutit mai solid cu varf si o panza de fierastrau. Mare atentie cand taiati partea stanga (cum privesti capacul) si cum tineti scula cu care lucrati, sa nu atingeti vaporizatorul de la A/C. Surpriza mare a fost cand m-am apucat sa curat in interiorul aerotermei, am scos o mana de frunze si alte insecte. Filtrul se potriveste perfect, iar fluxul de aer este neschimbat. Intrebate pentru cei care au montat filtrul, a masurat cineva lungimea filtrului si adancimea locasului? Am impresia ca totusi filtrul nu atinge pe fundul locasului si atunci s-ar potrivi mai bine cel de Nisan care mi s-a parut mai lung. Repet este doar o impresie, pentru ca nu am apucat sa fac vreo masuratoare. |
--------------------
Logan
Laureat 1.4
- B12XXX Sa nu uitam!!! "TRAIM IN ROMANIA"
|
|
adiya |
![]()
Post
#295
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.392 Joined: 12 June 05 From: Bucuresti ![]() |
Si eu cam aceeasi parere o am, parca nu ''umple'' tot locul.
|
--------------------
Dacia
Logan
2007 ABS PLUS dci
- B-00-XXX
|
|
valiaviator |
![]()
Post
#296
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 710 Joined: 9 March 06 From: Bucuresti ![]() |
Gata! Am montat filtrul de praf(cel de Clio) in habitaclu. La prima proba rezultat multumitor. Astept testul de anduranta. Capacul cu pricina s-a decupat destul de usor folosind un cutit foarte bine ascutit si cu lama scurta. Pozitia de lucru este insa... deosebita. Multumesc co-forumistilor care au dat sfaturi foarte utile!
Revin cu inca o problema semnalata mai sus. Am masurat adincimea locasului si lungimea filtrului inainte de montare si pot spune ca sunt aproape egale. |
--------------------
dacia
logan/laureate
2006
|
|
catalin1paul |
![]()
Post
#297
|
![]() Membru Group: Members Posts: 191 Joined: 5 January 05 From: Bucuresti ![]() |
|
--------------------
Logan
Laureat 1.4
- B12XXX Sa nu uitam!!! "TRAIM IN ROMANIA"
|
|
valiaviator |
![]()
Post
#298
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 710 Joined: 9 March 06 From: Bucuresti ![]() |
Aproximativ 6-7mm.
|
--------------------
dacia
logan/laureate
2006
|
|
catalin1paul |
![]()
Post
#299
|
![]() Membru Group: Members Posts: 191 Joined: 5 January 05 From: Bucuresti ![]() |
Multumesc, atunci este perfect. Mie mi s-a parut ca este ceva mai mult (cm).
Cei 6-7 mm pot fi recuperati prin intinderea ultimului pliu din filtru care la mine nu era prins pe rama. This post has been edited by catalin1paul: 20 May 2006, 11:24 |
--------------------
Logan
Laureat 1.4
- B12XXX Sa nu uitam!!! "TRAIM IN ROMANIA"
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#300
|
![]() - Group: Members Posts: 22.542 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
Asa sunt toate filtrele, nu doar la tine.
|
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 5th May 2025 - 15:45 |