DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

3 Pages  1 2 3 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> ce are aeroterma ?

cipri20
post 24 May 2004, 07:05
Post #1


Membru autentic


Group: Members
Posts: 613
Joined: 19 May 04
From: Baia Mare




la dacia mea din 84, aeroterma e pusa degeaba, mai mult face zgomot :evil: decat sa bage aer. se mai poate face ceva cu ea sau tre schimbata cu una de la modelele mai noi de dacii? pls help sad.gif


--------------------
VW 1200 1970
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
OCEBE
post 24 May 2004, 08:00
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.324
Joined: 30 January 04
From: galati




1. verifica voletii de panza cauciucata de la compartimentul caloriferului; normal ar fi ca atunci cand se porneste aeroterma voletii sa se inchida;
2. verifica etansarile compartimentului caloriferului.
3. verifica existenta celor 2 furtune "supapa" de scurgere a apelor acidentale;


--------------------
dacia 1300
Am avut o DACIA 1300
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
el-ninio
post 26 May 2004, 11:41
Post #3


---


Group: Members
Posts: 46
Joined: 22 April 04
From: d




si eu am aceeasi problema...numai ca la mine mi se pare ca nu baga aer cum ar trebui(diferenta se simte insa), asa cum am vazut ca baga la altii...ce e de facut ? :!:


--------------------
Seat Cordoba 2002 - VN xx QLZ
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cipri20
post 26 May 2004, 11:58
Post #4


Membru autentic


Group: Members
Posts: 613
Joined: 19 May 04
From: Baia Mare




chiar, nu ne poate ajuta cineva cu mai multe detalii? sad.gif


--------------------
VW 1200 1970
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
OCEBE
post 26 May 2004, 12:34
Post #5


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.324
Joined: 30 January 04
From: galati




[quote]chiar, nu ne poate ajuta cineva cu mai multe detalii? sad.gif[/quote]
adica ce fel de alte detalii?


--------------------
dacia 1300
Am avut o DACIA 1300
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dyda
post 26 May 2004, 13:05
Post #6


Membru autentic


Group: Members
Posts: 677
Joined: 30 April 04




Asa cum a spus si ocebe vina cea mare o au voletii. Desfaci grila dezaburire adica piesa din tabla cu gauri de sub parbriz prinsa in 7 chiplinguri si verifici voleti. Dar nu sunt de acord cu el in ce priveste inchiderea lor ci invers dacasunt scorojiti si se lipesc de radiarorul ptr incalzire aerul nu mai trece prin el si implicit nu are ce intra in habitaclu. Sistemul a fost construit in asa fel incit fara aeroterma in rulaj sa ai caldura , adica sa patrunda aer din exterior pe sub voleti se incalzeste prin radiator si mai departe ajunge in habitaclu.Sun prinsi in nituri pop, ii tai cu dalta pui voleti noi si prinzi cu suruburi de 3. Dupa ce elimini acest defect treci la depistarea urmatorului daca exista.


--------------------
Kox
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
OCEBE
post 26 May 2004, 13:31
Post #7


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.324
Joined: 30 January 04
From: galati




[quote]
Dar nu sunt de acord cu el in ce priveste inchiderea lor ci invers dacasunt scorojiti si se lipesc de radiarorul ptr incalzire aerul nu mai trece prin el si implicit nu are ce intra in habitaclu. Sistemul a fost construit in asa fel incit fara aeroterma in rulaj sa ai caldura , adica sa patrunda aer din exterior pe sub voleti se incalzeste prin radiator si mai departe ajunge in habitaclu.
[/quote]
nici eu nu sunt de acord cu cele de mai sus; voletii nu pot fi in doua locuri in acelasi timp adica desprinsi si lipiti pe calorifer pe de o parte si/sau pe pozitia lor pe de alta parte; sa presupunem ca voletii ar fi desprinsi , cazuti si lipiti pe calorifer; problema nu e ca obtureaza caloriferul (nici nu e posibila o obturare 100%) ci ca tot aerul suflat de aeroterma mai degraba iese afara decat sa patrunda in habitaclu ptr. ca lipsesc taman voletii care sa obtureze trecerea aerului catre exterior. eu la a mea dacie am rezolvat problema in mod radical prin lipirea voletilo pe tot conturul lor a.i. daca pornesc aeroterma nu mai e nici o problema cu etansarea voletilor iar la viteze mari aerul va patrunde in habitaclu (e drept, cu un debit mai redus) nu prin voleti ci prin aeroterma si apoi, bineinteles, prin calorifer.
Ca un corolar, e bine sa se sufle cu aer comprimat exteriorul caloriferului pentru a-l desfunda


--------------------
dacia 1300
Am avut o DACIA 1300
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
fnp
post 26 May 2004, 16:19
Post #8


Membru autentic


Group: Members
Posts: 446
Joined: 5 November 03
From: Bucuresti




Mai trebuie verificat:
- etanseitatea prinderii aerotermei de caroserie (sub bord in dreapta sa aiba mastic pe tot conturul si suruburile sa fie stranse bine)
- etanseitatea prinderii grilei din fata parbrizului - garnitura de cauciuc pe latuar lunga dinspre capota si mastic pe latura dinspre parbriz si in special garniturile de cauciuc (daca exista - daca nu baga burete) de pe laturile scurte stg si dr.
Si eu am avut aceeasi problema si era de la faptul ca lipseau garniturile de cauciuc de pe laturile "scurte" ale grilei. S-a rezolvat cu burete. Nu baga f. bine dar este de ajuns cat sa dezabureasca parbrizul aproape pe orice vreme.


--------------------
Dacia Logan MCV 1.5 DCI 70CP 2007 Laureate + ABS - B
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bogdan_o
post 26 May 2004, 17:19
Post #9


om ca, din pacate, din ce in ce mai putini


Group: Members
Posts: 3.940
Joined: 23 May 03
From: Bucuresti




Si eu m-am confruntat cu aceeasi problema. Ce am facut: am dat jos aeroterma, am desfacut grila de aerisire si am dat jos si partea de tabla dintre capota si parbriz (aia pe care sunt duzele de stropire a parbrizului). Am curatat bine zona de acolo, am desfundat gurile de scurgere a apei. Dupa aia am curatat bine aeroterma (am desfacut turbina complet), am uns cu vaselina lagarele motorului, am curatat contactele (periile ai am lipit mai bine contactele electrice). Asa am scapat si de haraitul ala de la pornire. Cand am pus-o la loc am dat pe buza ei cu silicon pentru a etansa mai bine. Pe urma am verificat voletii (care la mine erau in stare buna) si cablurile de comanda sa vad daca se inchid complet (ei bine, de inchis complet nu o sa se inchida niciodata, dar sa nu fie lufturi prea mari).

Cam asta am facut eu la a mea si sa stii ca baga aer destul de bine. Nu ca una cu bord de CN, dar suficient cat sa imi dezabureasca geamurile din fata.

Ca sfat, sa nu stangi prea tare suruburile de prindere, ca o sa se loveasca paleta turbinei de tabla interioara si o sa face un zgomot ucigator.


--------------------
Dacia SLZ 1.4 / Break CL
E bine sa fii multumit cu ceea ce ai, dar nu si de ceea ce esti (Sir James MacKintosh)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
B31AYZ
post 29 Aug 2005, 21:21
Post #10


Membru autentic


Group: Members
Posts: 647
Joined: 1 April 04




QUOTE(bogdan_o @ 26 May 2004, 19:19)
Si eu m-am confruntat cu aceeasi problema. Ce am facut: am dat jos aeroterma, am desfacut grila de aerisire si am dat jos si partea de tabla dintre capota si parbriz (aia pe care sunt duzele de stropire a parbrizului). Am curatat bine zona de acolo, am desfundat gurile de scurgere a apei. Dupa aia am curatat bine aeroterma (am desfacut turbina complet), am uns cu vaselina lagarele motorului, am curatat contactele (periile ai am lipit mai bine contactele electrice). Asa am scapat si de haraitul ala de la pornire. Cand am pus-o la loc am dat pe buza ei cu silicon pentru a etansa mai bine. Pe urma am verificat voletii (care la mine erau in stare buna) si cablurile de comanda sa vad daca se inchid complet (ei bine, de inchis complet nu o sa se inchida niciodata, dar sa nu fie lufturi prea mari).
Cam asta am facut eu la a mea si sa stii ca baga aer destul de bine. Nu ca una cu bord de CN, dar suficient cat sa imi dezabureasca geamurile din fata.
Ca sfat, sa nu stangi prea tare suruburile de prindere, ca o sa se loveasca paleta turbinei de tabla interioara si o sa face un zgomot ucigator.
*



Salut ,

Eu am bord de D1300.Am dat jos aeroterma cu mare chinuiala .Am pus silicon si am pus-o la loc .In timp ce am facut toate astea , s-a desprins un un papuc careare legatura cu aeroterma .Acum nu mai functioneaza cand cuplez maneta de caldura spre stanga ca pana acum .Unde vine prins papucul ? Are tensiune pe el cand e pornit motorul ,indiferent in cepozitie e maneta de caldura .Nu vreau sa fac vre-o prostie .Am mai gasit si un fir de masa (papuc) iesit .Nu trece cu mult de carcasa climatizorului .Pe carcasa climatizorului e o tabla in forma de u de care e prins un papuc cu fir subtire (cred ca e masa .Mai are loc de un papuc , nu stiu daca e cel de masa care e liber .
Cum ai demontat aeroterma ?Eu am dat-o jos si nu am vazut decat cele trei suruburi care prind corpul aerotermei de motor cred .


--------------------
DACIA 1300 din 1980 - B31AYZ
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
costas
post 30 Aug 2005, 10:02
Post #11


Membru incepator


Group: Members
Posts: 42
Joined: 9 August 05
From: Bucuresti




Am avut si eu problema asta si am rezolvat-o fara sa dau aeroterma jos - bineinteles functiona corect si n-a fost nevoie. Insa, inainte de a da jos ventilatorul acela si a evita o munca anevoiasa - e al dracu gandit sistemul ala de prindere (ca multe alte chestii la Dacia), faceti urmatoarea operatiune:
1. dati jos tabla dintre capota si parbriz
2. curatati bine cele 2 "camere" - cea cu radiatorul si ce in care sunt furtunele de la stergator (tasnitori sau cum s-or numi)
3. cele 2 "camere" sunt separate de o tabla, prin care exista practicate niste gauri cu o chestie care le acopera. Pe partea superioara a acelei table trebuie sa existe o garnitura din burete care din pacate putrezeste sau se imbina cu praf si nu mai etanseaza cum trebuie. Inlocuiti-o cu ce aveti la indemana - un cheder mai subtire, o fasie de mocheta sau asa cum am facut eu: am luat una bucata furtun de cauziuc, l-am sectinat pe lungime si am facut din el un cheder de toata frumusetea. Mocheta, ca si buretele putrezeste in timp.
Montati apoi capacul de tanbla cu grija ca garnitura voastra sa ramana pe pozitie si sa etanseze cele doua camere. Astfel aerul va intra in interior perin grilele de absorbtie.

Mai e ceva: verificati trapa care directioneaza aerul (in interior) spre gurile de la picioare. Daca aceasta nu se inchide in asa fel incat tot aerul impins de ventilatorul aerotermei sa treaca spre parbriz,nu veti obtine niciodata curentul de aer necesar dezaburirii parbrizului.

Si inca un tip: dezaburirea se realizeaza (ce-i drept mai greu dar functioneaza) si cu aer "rece" adica neincalzit, cu conditia ca jetul de aer sa fie destul de puternic. Prin urmare nu e nevoie sa deschideti caldura de fiecare data cand vreti sa dezaburiti parbrizul. La mine cel putin tre sa deschid intrerupatorul ridicand capota si etc ... cum probabil se intampla la multi deintre voi.

Spor la treaba



--------------------
Dacia 1310L - gl 10 acg
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
B31AYZ
post 30 Aug 2005, 11:17
Post #12


Membru autentic


Group: Members
Posts: 647
Joined: 1 April 04




QUOTE(costas @ 30 Aug 2005, 12:02)
Am avut si eu problema asta si am rezolvat-o fara sa dau aeroterma jos - bineinteles functiona corect si n-a fost nevoie. Insa, inainte de a da jos ventilatorul acela si a evita o munca anevoiasa - e al dracu gandit sistemul ala de prindere (ca multe alte chestii la Dacia), faceti urmatoarea operatiune:
1. dati jos tabla dintre capota si parbriz
2. curatati bine cele 2 "camere" - cea cu radiatorul si ce in care sunt furtunele de la stergator (tasnitori sau cum s-or numi)
3. cele 2 "camere" sunt separate de o tabla, prin care exista practicate niste gauri cu o chestie care le acopera. Pe partea superioara a acelei table trebuie sa existe o garnitura din burete care din pacate putrezeste sau se imbina cu praf si nu mai etanseaza cum trebuie. Inlocuiti-o cu ce aveti la indemana - un cheder mai subtire, o fasie de mocheta sau asa cum am facut eu: am luat una bucata furtun de cauziuc, l-am sectinat pe lungime si am facut din el un cheder de toata frumusetea. Mocheta, ca si buretele putrezeste in timp.
Montati apoi capacul de tanbla cu grija ca garnitura voastra sa ramana pe pozitie si sa etanseze cele doua camere. Astfel aerul va intra in interior perin grilele de absorbtie.

Mai e ceva: verificati trapa care directioneaza aerul (in interior) spre gurile de la picioare. Daca aceasta nu se inchide in asa fel incat tot aerul impins de ventilatorul aerotermei sa treaca spre parbriz,nu veti obtine niciodata curentul de aer necesar dezaburirii parbrizului.

Si inca un tip: dezaburirea se realizeaza (ce-i drept mai greu dar functioneaza) si cu aer "rece" adica neincalzit, cu conditia ca jetul de aer sa fie destul de puternic. Prin urmare nu e nevoie sa deschideti caldura de fiecare data cand vreti sa dezaburiti parbrizul. La mine cel putin tre sa deschid intrerupatorul ridicand capota si etc ... cum probabil se intampla la multi deintre voi.

Spor la treaba
*



Salut ,

Cum verific trapa care directioneaza aerul la picioare ? La mine baga si sus si jos aer .


--------------------
DACIA 1300 din 1980 - B31AYZ
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
costas
post 30 Aug 2005, 13:40
Post #13


Membru incepator


Group: Members
Posts: 42
Joined: 9 August 05
From: Bucuresti




QUOTE(B31AYZ @ 30 Aug 2005, 12:17)
Salut ,

Cum verific trapa care directioneaza aerul la picioare ? La mine baga si sus si jos aer .
*


Trebuie sa fie legata pe unuldin butoanele culisante din "Comanda clima" de pe bord. Daca nu e inseamna ca ori trebuie saschimbi comanda cu totul, ori sa cauti camblul pe sub bord, tragi de elpana se inchide si o lasi inchisa. Din experienta iti spun totusi ca e bine sa-l poti misca din comanda, iarna cel putin, cand urci in masina cu picioarele inghetate sau plin de zapada e bine sa-ti vina ceva caldura pe jos tongue.gif


--------------------
Dacia 1310L - gl 10 acg
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
B31AYZ
post 30 Aug 2005, 13:58
Post #14


Membru autentic


Group: Members
Posts: 647
Joined: 1 April 04




QUOTE(costas @ 30 Aug 2005, 15:40)
Trebuie sa fie legata pe unuldin butoanele culisante din "Comanda clima" de pe bord. Daca nu e inseamna ca ori trebuie saschimbi comanda cu totul, ori sa cauti camblul pe sub bord, tragi de elpana se inchide si o lasi inchisa. Din experienta iti spun totusi ca e bine sa-l poti misca din comanda, iarna cel putin, cand urci in masina cu picioarele inghetate sau plin de zapada e bine sa-ti vina ceva caldura pe jos tongue.gif
*



Am inteles .Sigur daca se misca cablul (este o sarma otelita ca la frana de bicicleta) se misca si ce trebuie in bord pentru directionarea aerului ?
Am o problema electrica postata mai sus , crezi ca ma poti ajuta ?


--------------------
DACIA 1300 din 1980 - B31AYZ
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Slider
post 30 Aug 2005, 14:21
Post #15


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.279
Joined: 5 December 03
From: Cernavoda




Urmareste cu mina cablurile si o sa ajungi la voletii (parca asa le zice...? ) respectivi. Si uite asa poti verifica daca se misca si ei odata cu cablurile.


--------------------
LOGAN Ambiance - CT-xx-xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
B31AYZ
post 30 Aug 2005, 14:27
Post #16


Membru autentic


Group: Members
Posts: 647
Joined: 1 April 04




QUOTE(Slider @ 30 Aug 2005, 16:21)
Urmareste cu mina  cablurile si o sa ajungi la voletii (parca asa le zice...? ) respectivi. Si uite asa poti verifica daca se misca si ei odata cu cablurile.
*



Multumesc .Spre sa ajung la voleti sa ma conving ca lucreaza .


--------------------
DACIA 1300 din 1980 - B31AYZ
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
B31AYZ
post 31 Aug 2005, 07:29
Post #17


Membru autentic


Group: Members
Posts: 647
Joined: 1 April 04




Salut ,

Eu am bord de D1300.Am dat jos aeroterma cu mare chinuiala .Am pus silicon si am pus-o la loc .In timp ce am facut toate astea , s-a desprins un un papuc careare legatura cu aeroterma .Acum nu mai functioneaza cand cuplez maneta de caldura spre stanga ca pana acum .Unde vine prins papucul ? Are tensiune pe el cand e pornit motorul ,indiferent in cepozitie e maneta de caldura .Nu vreau sa fac vre-o prostie .Am mai gasit si un fir de masa (papuc) iesit .Nu trece cu mult de carcasa climatizorului .Pe carcasa climatizorului e o tabla in forma de u de care e prins un papuc cu fir subtire (cred ca e masa .Mai are loc de un papuc , nu stiu daca e cel de masa care e liber .
Cum ai demontat aeroterma ?Eu am dat-o jos si nu am vazut decat cele trei suruburi care prind corpul aerotermei de motor cred .
Stie cineva cum functioneaza aeroterma de D1300 ?

Multumesc.


--------------------
DACIA 1300 din 1980 - B31AYZ
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
costas
post 31 Aug 2005, 09:21
Post #18


Membru incepator


Group: Members
Posts: 42
Joined: 9 August 05
From: Bucuresti




QUOTE(B31AYZ @ 30 Aug 2005, 14:58)
Am inteles .Sigur daca se misca cablul (este o sarma otelita ca la frana de bicicleta) se misca si ce trebuie in bord pentru directionarea aerului ?
Am o problema electrica postata mai sus , crezi ca ma poti ajuta ?
*


Ce fel de problema ca nu dau de ea??


--------------------
Dacia 1310L - gl 10 acg
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
B31AYZ
post 31 Aug 2005, 09:35
Post #19


Membru autentic


Group: Members
Posts: 647
Joined: 1 April 04




QUOTE(costas @ 31 Aug 2005, 11:21)
Ce fel de problema ca nu dau de ea??
*



Am dat jos aeroterma si mi s-a desprins un fir cu papuc . Din aeroterma pleaca 2 fire cu papuci .Unul se leaga la un fir care pleaca de la sigurata pe contact(mama- tata) si al doilea cred ca se leaga in blocul de climatizare .Cand dadeam maneta pe caldura spre stanga , pornea aeroterma .Problema este ca pe ambele fire am tensiune 12V(inclusiv pe al doilea fir care e desprins si vine din aeroterma ) de unde isi ia masa ? Nu stiu cum functioneaza . La D1300 se porneste aeroterma din maneta blocului de climatizare .La D1310 are buton separat de pornire -oprire .


--------------------
DACIA 1300 din 1980 - B31AYZ
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihai1677
post 31 Aug 2005, 10:09
Post #20


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.369
Joined: 23 December 03
From: Bucuresti




Pe amandoua firele ai plus deoarece unul cel legat in tablou ai plus de contact este si normal sa ai , iar al doilea ai plus prin bobina motorului, acest fir vine pe contactul de la levier adica se inchide la masa.


--------------------
Renault 5 Campus, Hyundai Sonata, 1988 / 2001
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
B31AYZ
post 31 Aug 2005, 11:09
Post #21


Membru autentic


Group: Members
Posts: 647
Joined: 1 April 04




QUOTE(mihai1677 @ 31 Aug 2005, 12:09)
Pe amandoua firele ai plus deoarece unul cel legat in tablou ai plus de contact este si normal sa ai , iar al doilea ai plus prin bobina motorului, acest fir vine pe contactul de la levier adica se inchide la masa.
*


Adica daca pun firul la masa , porneste aeroterma ? Unde se afla contactul de la levier ? Cum arata ? Un am depistat nimic in care sa intre un papuc .


--------------------
DACIA 1300 din 1980 - B31AYZ
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihai1677
post 31 Aug 2005, 11:12
Post #22


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.369
Joined: 23 December 03
From: Bucuresti




desfa grupul de leviere si sigur o sa vezi unde vine. nu mai stiu daca este lipit un fir sau are suport pt papuc.


--------------------
Renault 5 Campus, Hyundai Sonata, 1988 / 2001
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
B31AYZ
post 31 Aug 2005, 11:22
Post #23


Membru autentic


Group: Members
Posts: 647
Joined: 1 April 04




QUOTE(mihai1677 @ 31 Aug 2005, 13:12)
desfa grupul de leviere si sigur o sa vezi unde vine. nu mai stiu daca este lipit un fir sau are suport pt papuc.
*


Teoretic trebuie sa aiba suport pt. papuc daca firul are papuc .Cum scot grupul de leviere ? Are suficient joc sa-l pot scoate ? Am observat ca se scoate prin spatele bordului . Ok. multumesc.


--------------------
DACIA 1300 din 1980 - B31AYZ
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihai1677
post 31 Aug 2005, 14:26
Post #24


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.369
Joined: 23 December 03
From: Bucuresti




teoretic trebuie sa aiba doua suruburi mici sub scrumiera


--------------------
Renault 5 Campus, Hyundai Sonata, 1988 / 2001
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
B31AYZ
post 31 Aug 2005, 14:47
Post #25


Membru autentic


Group: Members
Posts: 647
Joined: 1 April 04




QUOTE(mihai1677 @ 31 Aug 2005, 16:26)
teoretic trebuie sa aiba doua suruburi mici sub scrumiera
*



Ok. Am sa verific.


--------------------
DACIA 1300 din 1980 - B31AYZ
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
B31AYZ
post 1 Sep 2005, 07:32
Post #26


Membru autentic


Group: Members
Posts: 647
Joined: 1 April 04




Salut ,

Multumesc tuturor pentru informatii .am rezolvat problema cu aeroterma .Acum e ok. Fiul care ma chinuia se punea la masa .Contactul de masa era pe ansamblu climatizare .A trebuit sa demontez climatizarea din cele 2 suruburi ,cu o cheie de 8 tubulara .
Cineva aici a spus ca se poate izola foarte bine incinta caloriferului D1300. Cu se poate face ? Sunt cele 2 furtune care intra ina calorifer si scurgerile .

Multumesc.


--------------------
DACIA 1300 din 1980 - B31AYZ
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dreamer
post 3 Oct 2005, 22:25
Post #27


Un visator hoinar ...


Group: Members
Posts: 1.750
Joined: 23 September 05
From: Brasov




Am si eu o mare problema ... aerul care intra in masina nu se ditribuie uniform pe toata lungimea parprizului ... intra mai mult la sofer si foarte foarte putin la pasagerul din dreapta. Cum se poate remedia aceasta problema ?


--------------------
Ex Renault Megane 1, 2 si 4 2002 diesel, 2004 si 2017 benzina
Libertatea ta se termina acolo unde incep drepturile altora!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Joyfully
post 8 Oct 2005, 14:43
Post #28


Membru incepator


Group: Members
Posts: 16
Joined: 12 August 05




Si eu am aceiasi problema. Eu transpir si cel din dreapta ingheata


--------------------
Dacia 1310L Berlina `97 - IL-08-BEL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dreamer
post 8 Oct 2005, 18:52
Post #29


Un visator hoinar ...


Group: Members
Posts: 1.750
Joined: 23 September 05
From: Brasov




Eu banuiesc ca este de la voleti ... asa este ?
Cum se pot schimba acesti voleti ... daca exista aceasta posibilitate.


--------------------
Ex Renault Megane 1, 2 si 4 2002 diesel, 2004 si 2017 benzina
Libertatea ta se termina acolo unde incep drepturile altora!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Joyfully
post 9 Oct 2005, 17:26
Post #30


Membru incepator


Group: Members
Posts: 16
Joined: 12 August 05




Probabil, dar pur si simplu mi-e teama sa ma uit pe acolo. In alta ordine de idei aerul pe jos pe unde vine. La mine sub bord e un fel de carton (ca vai de el) pe care as vrea sa il peticesc dar mi-e teama sa nu astum gurile prin care vine caldura.


--------------------
Dacia 1310L Berlina `97 - IL-08-BEL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
3 Pages  1 2 3 >
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 10th May 2025 - 17:23
Forum Renault