Generatorul de Hidrogen, scheme, experimente, rezultate
![]() ![]() ![]() |
Generatorul de Hidrogen, scheme, experimente, rezultate
free-rider |
![]()
Post
#301
|
||
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 83 Joined: 8 July 08 ![]() |
|
||
--------------------
logan
berlina
2007
|
|||
CriSTI68 |
![]()
Post
#302
|
Membru Valvos Group: Members Posts: 5.001 Joined: 8 January 07 From: Bucuresti ![]() |
![]() djasu merge aprinderea pe plasma cu generatorul de hidrogen in paralel? sau hiroshima ?, apropo am facut rost de conducte sa imi fac vasul de electroliza ![]() |
--------------------
Dacia
Logan
2008 Prestige 1.6 16V 105 Ponei Putere
- EDH Renault Clio 3 - 2008 1.5 dci
|
|
djasu82 |
![]()
Post
#303
|
![]() MEMBRU DACIA CLUB Group: Members Posts: 11.714 Joined: 26 December 06 From: Bucuresti ... ![]() |
Stai linistit ca nu explodeaza aiurea daca reduci avansul sub 0 grade implicit pe cel vacumatic cum e la dacie. Totusi pentru inceput e bine ca plasma sa se incerce cu amestecul de carburant si dupa aceea sa fie picurat putin cate putin apa. Mai bine experimentati pe motoare mici in 4 timpi !
|
--------------------
Dacia Super Nova
Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm
1999 / 2003 / 2008 /2011
- nnn
|
|
scorpion |
![]()
Post
#304
|
Membru autentic Group: Members Posts: 239 Joined: 3 January 08 From: Bucuresti ![]() |
djasu82 poti sa postezi schema ta electronica pt bujii cu plasma ?
Ma bate gandul sa incerc si eu , cu atat mai mult cu cat acum incerc o reducere "la esenta" a generatorului lui Pantone si al lui Gillier : aburi fierbinti. Am "dat" masinii aburi calduti ca fierbinti nu prea pot sa le spun , folosind un fier de calcat. Am turometru digital si termometru digital montate pe masina , asa ca pot urmari mai bine unele valori. In primul rand ralantiul a scazut de la 870-910rot/min unde il tin eu in mod normal ( atentie , nu e dacie , e Oltcit 12TRS cu motor de 1299cmc , si motorul era cald , avea 80Grade ) la 500-550rot si motorul mergea mult mai rotund si mai frumos , practic ma ungea la suflet , daca il vedeam filmat , credeam ca-i facut cu piese de tuning franceze, suna mai gros si torcea impecabil. Culmea este ca apare un fel de efect "otrava" adica incetezi sa-i pufai aburi in carcasa filtrului de aer ( filtrul si capacul lui pt acest experiment au fost date jos !) si turatia de ralanti nu creste imediat , ii trebuie cateva minute (vreo 2 , lasandu-l la ralanti singur ) pana reincepe sa creasca la valorile anterioare si cresterea este destul de lenta ( ca si cum l-ai "otravit" si nu poate sa-si revina repede... ![]() Acum lucrez la un generator de abur supraincalzit pt a-l injecta in spatele filtrului de aer , pt ca eu cred ca asta ar fii firul rosu care trece prin ideea generatorului lui Paul Pantone si Gillier.... daca ma insel , macar m-am distrat cu un nou sound al motorului... ![]() ![]() |
--------------------
.
Citroen Xantia
2.0i
|
|
free-rider |
![]()
Post
#305
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 83 Joined: 8 July 08 ![]() |
djasu,esti sigur ca ai testat schema asa cum este ea?
nu are releu pe partea cu invertorul si nu ai cum sa creezi impulsurile apoi vad ca schema are plusul la masa asta inseamna ca daca nu esti bine incaltat risti sa dansezi linga masina, la prima atingere cu invertorul cuplat. Am patit-o cu un incalzitor la 220 adaptat pe masina si de cite ori bagam gresit in priza si ajungea faza la caroserie aveam lectii de dans modern asta pina i-am facut semn la stecher. Si ce este si mai grav este faptul ca ai mai mult de 220 adica 340 sau poate si mai mult Ma gindesc ca poate cine a facut schema vroia sa se razbune pe aia care incearca Daca ai facut experimentul la rece adica pe masa cred ca nu te-a afectat dar pe masina este diferit ca este cam metalica in proportie destul de mare This post has been edited by free-rider: 25 Jul 2008, 21:49 |
--------------------
logan
berlina
2007
|
|
djasu82 |
![]()
Post
#306
|
![]() MEMBRU DACIA CLUB Group: Members Posts: 11.714 Joined: 26 December 06 From: Bucuresti ... ![]() |
Free_rider vorbesti prosti! Schema e incercata de mine totul e sa ti cont cum amorsezi bobina de inductie . Bobina daca e atacata cu o aprindere inductiva faci schema aia pusa mai sus , daca e atacata cu un CDi nu conteaza cum montezi diodele. Tu din invertor scoti 220 ~ alternativ prin redresare chiar daca polaritatea pozitiva e pusa la masa nu are treaba cu eletrocutatul
![]() 26 Jul 2008, 09:12: Si aria de diode. 26 Jul 2008, 09:42: Poate aceasta schema o vei intelege .. This post has been edited by djasu82: 26 Jul 2008, 08:42 Attached thumbnail(s) Picture_025.jpg ( Size: 1.63mb ) Number of downloads: 1343 plasma_auto_realizata_cu_invertor_de_220_300W_si_aprindere_malvina.JPG ( Size: 76.76k ) Number of downloads: 1277 |
--------------------
Dacia Super Nova
Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm
1999 / 2003 / 2008 /2011
- nnn
|
|
Kinetix |
![]()
Post
#307
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 826 Joined: 26 February 06 From: Iasi ![]() |
djasu, ma bucur ca ti-a reusit schema si testul pe banc. Urmeaza sa pui sistemul pe masina si sa ne uimesti cu reducerea consumului. Da-i inainte.
Totusi, nu vad nici un avantaj pentru a pune plusul modulului de descarcare la masa. La teste ar fi necesara montarea diodelor si pe fisa centrala, dar cand se pune pe masina, nu vad nici un rost pentru diodele alea. Da, trebuie blocata inalta tensiune pentru a nu ajunge la condensatorul de descarcare si invertor (sau oscilatorul CDI). Dar, tinand cont ca rezistenta electrica a scanteii este zero, iar delcoul face ca traseul curentului sa fie discontinuu (prin spatiul dintre limba rotorului si ploturile din capac), descarcarea condensatorului va alege traseul cel mai "scurt", sau cel cu rezistenta cea mai mica, deci va merge direct pe bujie, NU spre secundarul bobinei de inductie. Asa ca, la montarea pe masina, sunt necesare doar diodele dinspre condensator spre bujii. Si inca ceva, baieti: hai sa revenim on-topic. Despre aprinderea asta putem discuta pe topicul de aprinderi. Cu privire la electrolizorul meu, sunt un pic descurajat. Nu am obtinut inca randamentul sperat. Se prea poate pentru ca nu am folosit materialele indicate. Acum insa nu dispun de tevile alea de inox pe care sa le acordez si sa le potrivesc la o spatiere optima, asa ca proiectul meu va fi trecut in asteptare... Cat despre folosirea in CC, am testat electrolizorul si asa. Cu apa de robinet, imi consuma cam 7A din bateria masinii. Am montat furtunul la galeria de admisie, dar la ralanti imi scade turatia, in loc sa creasca..., probabil datorita intensitatii mari absorbite. Nu am umblat la reglarea amestecului. Poate ar trebui conectate altfel placile in CC, pentru randament optim (sistemul smack booster). Succes tuturor! This post has been edited by Kinetix: 26 Jul 2008, 11:26 |
--------------------
Dacia
1410/'93
berlina / Tico E2 2000
- IS-##-### Deschide ochii. Gandeste. Fara absoluturi morale ne prabusim!
|
|
free-rider |
![]()
Post
#308
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 83 Joined: 8 July 08 ![]() |
eu o sa folosesc un motor de dacie cu platina si vreau sa bag numai apa si asta in carburator Problema este ca trebuie sa folosesc si un releu la schema cu platina ca sa deschida condensatorul de pe partea cu 220 ca eu nu il alimentez de la cdi cum ai facut tu.
Ai incercat sa bagi bujia intr-un pahar cu apa sa vezi daca se produce explozia apei?Ca asta este important ,sa poata face apa sa explodeze ,ca pentru o scinteie mai buna nu cred a se marita sa folosesc invertorul de 10milioane Si referitor la electroliza, am incercat cu 16 elementi sa alimentez o honda cub de 50cc si pornea mergea 2 secunde si se oprea trebuia sa astept si sa incerc iara.Cu alte cuvinte era prea putin pentru alimentarea cubului si asta in relanti.M-am gindit sa folosesc sistemul cu tevi dar merge greu partea electrica.Tevi am gasit si o sa fac partea mecanica .M-a bate gindul sa folosesc o butelie de masina sa stochez gazul pina la doua atmosfere sau chiar mai mult ca am vazut ca Mayer la dus la 15 atmosfere si sa folosesc in paralel butelia in timp ce generatoru incarca .Acum nu stiu daca nu cumva se transforma inapoi in apa ca vad ca in schemele lui foloseste laserul pentru a descompune definitiv H de O pe semne ca se pote transforma inapoi in apa? Stie cineva daca HHO se transforma inapoi in apa si ce cauzeaza asta? Stiu ca hidrogenul este periculos dar HHO este la fel de periculos ca si gazul de la bucatarie.Daca sistemul Mayer poate sa scoata o cantitate considerabila la 0,5 A la 12v asta inseamna 5 w deci pe timpul cind nu merg cu masina pot sa stochez gaz si sa merg pe sistemul care este folosit de masinile cu gaz in timp ce se consuma generatorul completeaza cu HHO .Asta ca am vazut ca nu genereaza sa mearga direct dar poti sa compensezi in tipul in care stai Poate mai are cineva sugestii si poate pina la urma ne adunam toti sa clarificam ce merge si ce nu sa nu ne mai chinuim aiurea ca poate din toate sistemele gasim ceva care sa mearga. This post has been edited by free-rider: 26 Jul 2008, 12:27 |
--------------------
logan
berlina
2007
|
|
mihai1677 |
![]()
Post
#309
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.369 Joined: 23 December 03 From: Bucuresti ![]() |
HH0 cum spuneti voi defapt ar trebui scris (H2 O2), amestec de hidrogen si oxigen, se transforma in apa doar prin ardere:
O2 + 2 (H2) = 2 (H2O) |
--------------------
Renault 5 Campus,
Hyundai Sonata,
1988 / 2001
|
|
Kinetix |
![]()
Post
#310
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 826 Joined: 26 February 06 From: Iasi ![]() |
free-rider, nu iti trebuie 10milioane ca sa faci un sistem cu plasma. Cu doar cativa zeci de RONi iti faci un oscilator cu un integrat 555 (sau altceva mai bun) care iti incarca condensatorul. Descarcarea lui se face "automat" atunci cand apare scanteia de la bobina. Energia stocata in condensator se va descarca pe bujie, pe "calea electronica" a scanteii obisnuite data de bobina.
Haideti pe topicul dedicat, prieteni, nu aici. Toate cele bune. |
--------------------
Dacia
1410/'93
berlina / Tico E2 2000
- IS-##-### Deschide ochii. Gandeste. Fara absoluturi morale ne prabusim!
|
|
djasu82 |
![]()
Post
#311
|
![]() MEMBRU DACIA CLUB Group: Members Posts: 11.714 Joined: 26 December 06 From: Bucuresti ... ![]() |
Hai ca a fost tare cu releul
![]() Incep sa inteleg si eu de ce alti nu mai dau detali la ce sasi mai bata capul... Kinetix realizeaza un eletrolizor cu 50 de celule si le cuplezi la un invertor de 170-200V .. adaugi apa si dupa aceea hidroxid de potasiu. Dupa aceea mai vorbim , eu voi cupla sper ca maine plasma direct la masina . Diodele de pe inalta sunt necesare si ti-amspus ca folosesc doar un set de diode nu pe fiecare plot de la capacul de delco. Energia transferat o sa fie tot in varful bujiei fiindca distanta e mai mare decat distanta intre plot si rotor. |
--------------------
Dacia Super Nova
Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm
1999 / 2003 / 2008 /2011
- nnn
|
|
flaviand |
![]()
Post
#312
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 63 Joined: 25 October 04 From: Brasov ![]() |
QUOTE Stiu ca hidrogenul este periculos dar HHO este la fel de periculos ca si gazul de la bucatarie. Gresit. HHO e cel mai periculos decat toate tocmai pentru ca nu necesita aer ca sa faca explozie, are deja hidrogen si oxigen si e tot ceea ce are nevoie. In plus, gazul de la bucatarie are viteza de ardere mult mai lenta, flacara nu ajunge niciodata inapoi in teava si nu poate arde in teava in lipsa oxigenului , chiar si la un debit sau presiune scazute. Pe cand la HHO flacara se intoarce instantaneu pe teava daca scade presiunea si daca nu folosesti arestoare, valve antiretur si bublere o sa ne povesteasca probabil prietenii tai cum a decurs experimentul ca tu n-o sa mai fii in stare. Grija mare, ca nu e de joaca cu astea. |
--------------------
Logan
Ambiance
Arctic
- Mai 2006 Logan Laureat Rosu - Nov 2004
|
|
free-rider |
![]()
Post
#313
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 83 Joined: 8 July 08 ![]() |
Referitor la electroliza ,cu 16 elementi am patit exact ca in urmatorul filmulet si era un motor de 50cc
|
--------------------
logan
berlina
2007
|
|
argon |
![]()
Post
#314
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
daca iti ia 250 de W ca sa faci un motor de 50cc sa mearga 5 secunde, zic io ca o sa-ti ia vreo 7000 de W sa mearga motorul de Dacie 5 secunde
![]() ![]() |
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#315
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
Plus ca scrie ca un motor "4 stroke" (4 timpi din umilele mele cunostinte) nu porneste.
|
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
Minel |
![]()
Post
#316
|
![]() Pauard bai Remat Nord Group: Members Posts: 4.043 Joined: 4 April 07 From: Cluj .......Resita ,C-S ![]() |
|
--------------------
Dacia
1310-L /VW Passat
1995/1397cmc
- CS-01-TMS Mandru posesor de Dacia
|
|
djasu82 |
![]()
Post
#317
|
![]() MEMBRU DACIA CLUB Group: Members Posts: 11.714 Joined: 26 December 06 From: Bucuresti ... ![]() |
Nu e nici chiar asa cum spuneti voi vise placute ... dar in fine sa nu iscam iar cearta. Cestia e ca cine e lenes nu rezolva nimic doar arunca ca piatra in balta . Cine nu e barim invata cate ceva experimentand . Daca nu se experimenta pana acuma cred ca tot la carute am fi ramas si la spada , un pic de filozofie nu strica .
|
--------------------
Dacia Super Nova
Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm
1999 / 2003 / 2008 /2011
- nnn
|
|
free-rider |
![]()
Post
#318
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 83 Joined: 8 July 08 ![]() |
uite un filmulet interesant despre electroliza
|
--------------------
logan
berlina
2007
|
|
djasu82 |
![]()
Post
#319
|
![]() MEMBRU DACIA CLUB Group: Members Posts: 11.714 Joined: 26 December 06 From: Bucuresti ... ![]() |
Free rider lasai pe astia de pe net ... si incearca tu , eu am demonstrat ca pot genera plasma cu diferite invertoare si diferite condensatoare. Doar atat iti spun daca bagi vapori de apa amestecati cu aer ai grije sa reduci avansul sub 0 grade iar avansul vacumatic se scoate din functiune.
|
--------------------
Dacia Super Nova
Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm
1999 / 2003 / 2008 /2011
- nnn
|
|
flaviand |
![]()
Post
#320
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 63 Joined: 25 October 04 From: Brasov ![]() |
Vad ca toti care posteaza pentru prima data au "bunul" obicei sa citeasca cel mult primele randuri de pe prima pagina si posturile de pe ultima pagina iar apoi isi dau cu presupusul la nimereala.
Daca aveati bunavointa sa cititi ce s-a discutat pana acum va lamureati ce si cum. Inca nu fac demonstratii, dar probabil ca in curand o sa ajung sa-i poftesc pe necredinciosi la o proba ca sa se lamureasca cu ochii lor ce inseamna productie HHO: http://www.youtube.com/user/flaviandd Si nu e nevoie de "7000w pentru o dacie 5 secunde", daca e bine reglat motorul e suficient sa consumi 2000W ca sa tii la relanti o dacie timp de o ora. Asta fara sisteme electronice gen PWM care sa ajute la reducerea consumului de curent. This post has been edited by flaviand: 30 Jul 2008, 15:08 |
--------------------
Logan
Ambiance
Arctic
- Mai 2006 Logan Laureat Rosu - Nov 2004
|
|
os |
![]()
Post
#321
|
![]() Dictator. Comunist. Arbitrar. Pe scurt: rau. Group: Moderatori Posts: 1.528 Joined: 29 April 04 ![]() |
Stimati colegi,
fiindca a trecut o saptamina de la ultima postare - si fiindca nu vreau ca problema sa cada in stil balcanic in uitare - intreb: ceva rezultate (sigur, masurabile-repetabile-controlabile)? Sigur, stiu ca e sezon de concedii. |
--------------------
.
.
. Muschii mei minte nu are.
Cip-Cirip! Cip-Cirip! Cip-Cirip! |
|
Kinetix |
![]()
Post
#322
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 826 Joined: 26 February 06 From: Iasi ![]() |
In ce ma priveste, mi-ar face mare placere sa postez rezultate incurajatoare.
Insa lucrurile nu stau chiar asa... Cu sistemul meu am reusit sa produc HHO, dar randamentul instalatiei nu a atins macar nici "predictiile" lui Faraday... Am facut o proba pe masina la ralanti si turatia a scazut un pic in loc sa creasca. Desigur ca ar mai fi trebuit facute niste reglaje, dar cunoscand randamentul redus al productiei de gaz, nu mi-am mai batut capul... Deocamdata am lasat subiectul in asteptare. La asta a contribuit faptul ca nu am avut materialele pentru a respecta specificatiile tehnice, faptul ca lucrez, familia, etc. De exemplu, am folosit electrozi plati (trebuiau tevi) cu electronica lui Dave Lawton, dar nu am avut cu ce sa realizez socurile bifilare (element cheie). In prezent lucrez la o aprindere cu plasma. Daca voi reusi sa o fac functionala si o voi putea adapta pe masina, probabil ca ma voi intoarce la experimentul HHO. M-as bucura daca alti colegi ar putea raporta rezultate mai bune si sper ca acest lucru sa se intample. Va urez tuturor mult succes! This post has been edited by Kinetix: 5 Aug 2008, 18:52 |
--------------------
Dacia
1410/'93
berlina / Tico E2 2000
- IS-##-### Deschide ochii. Gandeste. Fara absoluturi morale ne prabusim!
|
|
djasu82 |
![]()
Post
#323
|
![]() MEMBRU DACIA CLUB Group: Members Posts: 11.714 Joined: 26 December 06 From: Bucuresti ... ![]() |
Flaviand dupa cum vedem toti in filmuletul tau arderea e pfoarte puternica pe HHO fiindca observam cu toti cum se accelereaza motorul fata de cum mergea pe benzina ... opresti robinetul mai ruleaza cat mai ruleaza si dintr-o data o ia la sanatoasa motogeneratorul .
Kinetix ocupate de plasma aia odata ! Cand sa dau dacia mi s-a bulit cutia azi in treapta a 5 ![]() ![]() |
--------------------
Dacia Super Nova
Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm
1999 / 2003 / 2008 /2011
- nnn
|
|
flaviand |
![]()
Post
#324
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 63 Joined: 25 October 04 From: Brasov ![]() |
Mai OS, esti simpatic pe bune, fara suparare. Cat pe ce sa omori topicul acum vreo 2 pagini, iar acum te roade curiozitatea
![]() Eu am terminat bobinajul, am pus placuta pe osciloscop si scoate ce trebuie insa am dat peste un alt impas. Aveam intentia sa folosesc o rezistenta in serie cu celula pentru a scade voltajul la nivelul de 140-160V dorit de mine. Insa pe masura ce se incalzeste celula si creste amperajul are loc modificarea voltajului, astfel am nevoie de o sursa CC stabilizata care sa scoata ceva intre 140V si 160V. Cum nu gasesc asa ceva, am inceput sa caut un transformator sau invertor care scoate 110V stabilizat, astfel ca prin filtrare si redresare sa obtin un 140V stabilizat fara sa mai improvizez rezistente in serie. Cu motorul n-am mai facut experimente de atunci, vreau sa vad o data electronica gata. Ceva transformatoare 220v-110V am gasit, dar sper sa gasesc mai bine un invertor 12v-110V de 500-1000W pentru ca asta mi-ar rezolva si problema montarii instalatiei pe masina. |
--------------------
Logan
Ambiance
Arctic
- Mai 2006 Logan Laureat Rosu - Nov 2004
|
|
Mr_Devil83 |
![]()
Post
#325
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.254 Joined: 14 June 08 ![]() |
Vezi ca nu o sa mai ai cresrerea aia de tensiune dupa redresare si filtrare daca ai un consum mare de curent.
|
--------------------
Dacia
1300 / SUPERNOVA EUROPA
1984 / 2002
|
|
djasu82 |
![]()
Post
#326
|
![]() MEMBRU DACIA CLUB Group: Members Posts: 11.714 Joined: 26 December 06 From: Bucuresti ... ![]() |
Flaviand ti-am spus direct de la 220 pe faza montezi o dioda de 10 A si o inseriezi cu celula vei avea 110 V. Dioda are rolul de a suprima o alternanta si asa vei avea si un curent pulsatoriu de 50 Hz cea ce vibreaza si forteaza sa produca gaz cred ca mai mult.
|
--------------------
Dacia Super Nova
Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm
1999 / 2003 / 2008 /2011
- nnn
|
|
flaviand |
![]()
Post
#327
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 63 Joined: 25 October 04 From: Brasov ![]() |
Metoda boyce implica alimentarea la aprox 150V CC redresat si filtrat, fara nici o pulsatie pentru alimentarea principala.
Pulsatia este introdusa ulterior in mod controlat prin intermediul unui PWM cuplat la bobina. Daca scot o alternanta, nu stiu daca mai pot face redresarea. Schema originala recomanda condensatori de 200V sau 400V la 470uF pentru redresare. Am luat deja unii la 250V. O sa incerc sa-i cuplez si sa testez ideea ta sa vad ce-mi arata osciloscopul in varianta cu o alternanta si cu 2 alternante. Mr_Devil83 - daca am o invertor stabilizat de 110V si 500-1000W, din care trag 2 amperi la rece si 3-4 amp pe masura ce se incinge celula, cam care estimezi ca va fi voltajul dupa redresare si filtrare ? Crezi ca va aparea aceeasi variatie de voltaj intre un consum de 2 amp si unul de 3-4 amp chiar daca sursa e stabilizata ? This post has been edited by flaviand: 5 Aug 2008, 21:49 |
--------------------
Logan
Ambiance
Arctic
- Mai 2006 Logan Laureat Rosu - Nov 2004
|
|
LuluMOB |
![]()
Post
#328
|
![]() Membru cu pedale. Group: Members Posts: 1.136 Joined: 28 October 05 From: Iași ![]() |
Mda, recunosc, n-am avut răbdare să citesc decât pe sărite. Văd că deja ați trecut la implementări, etc... sunt sigur că rezultatele sunt zero. Se consumă mai multă energie pentru disocierea moleculei de apă în oxigen și hidrogen prin electroliză decât se obține prin ardere (recombinare în apă) și e logic să fie așa. E ca și cum ai pune un motor electric alimentat de baterii încărcate de alternator, unii au impresia că alternatorul consumă oricum și se gândesc că ar putea obține energie gratis... ei bine nu există nici un fel de energie gratis în universul ăsta. Nu că nu vreau să fiu constructiv, schemele pot fi interesante, ideea în sine de a găsi ceva nou e bună, dar baza de la care plecați e fundamental eronată: ceea ce vreți voi se numește perpetuum mobile.
|
--------------------
Dacia
Logan
ABS+ AC 1.4MPI 06/2007
|
|
djasu82 |
![]()
Post
#329
|
![]() MEMBRU DACIA CLUB Group: Members Posts: 11.714 Joined: 26 December 06 From: Bucuresti ... ![]() |
Poti face in felul urmator dioda de 10 A o punte de 6 A si condensatorul de filtraj. Asta doar pentru incercari daca nu gasesti traf de 220-110V .Vezi mai erau autotransfoarmatoarele ... sau se poate folosi un circuit eletronic controlat cu un triac si un diac .. Poti comanda puteri de pana la 2kW si tensiuni 10-200V . Parca au astia de la connex.
5 Aug 2008, 22:51: Regulatgor de tensiune dupa el se poate pune direct o punte redresoare si un condensator ... Vezi aici This post has been edited by djasu82: 5 Aug 2008, 21:51 |
--------------------
Dacia Super Nova
Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm
1999 / 2003 / 2008 /2011
- nnn
|
|
flaviand |
![]()
Post
#330
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 63 Joined: 25 October 04 From: Brasov ![]() |
Bob folosea un invertor de 1800W din care sugea cam 600W si mergea cu el lejer la puterea aia.
Deci m-as orienta catre un invertor cu stabilizare ca sa pot face adaptarea pe auto mai usor, din pacate la noi nu prea se gasesc 12v-110v ci doar 12v-220v la puterile la care am eu nevoie. Cred ca cel mai important este ca voltajul sa-mi ramana la fel. Crezi ca as reusi sa fac treaba asta AUTOMAT cu un invertor de 220V si un regulator de tensiune cum e cel pe care mi l-ai aratat ? Regulatoarele de tensiune automate pe care le-am gasit fac toate stabilizare la 220V. This post has been edited by flaviand: 5 Aug 2008, 21:58 |
--------------------
Logan
Ambiance
Arctic
- Mai 2006 Logan Laureat Rosu - Nov 2004
|
|
DaciaClub - Reno Bot |
![]()
Post
#
|
![]() Mesaj automat ![]() |
Topicul de fata se refera in principal la experimente personale.
Tentativele mai mult sau mai putin ascunse de reclama/vanzare se pedepsesc cu warn/ban. Discutiile pro-contra care deviaza in flame se pedepsesc cu warn/ban. Orice problema se poate discuta si civilizat. Discutiile off-topic se pedepsesc cu warn/ban. Reguli valabile incepand de azi 27.09.2012 18:00 |
-------------------- |
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 9th May 2025 - 15:36 |