DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

34 Pages « < 11 12 13 14 15 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Generatorul de Hidrogen, scheme, experimente, rezultate

free-rider
post 15 Aug 2008, 17:33
Post #361


Membru incepator


Group: Members
Posts: 83
Joined: 8 July 08




De explodat explodeaza de asta nu mai trebuie sa ma convinga nimeni puterea exploziei o pot marii din condensatori in electrolit am vazut ca explodeaza si fara ajutorul bobinei de inductie daca folosesc releele .Problema este ca sarea si bicarbonatul nu sunt chiar ok sa ajunga in cilindru.De aceea am intrebat daca a reusit cineva sa descarce aprinderea electronica in apa adica sa dea scinteie la bujie cind aceasta este in apa potobila ca in electrolit stiu ca daPoate incearca cineva care are o aprindere mai sanatoasa si sa spuna daca merge ca prin sistemul clasic nu merge Astfel putem elimina electrolitul folosind scinteia de inalta Astept un raspuns de la persoanele cu aptinderi adevarate.Se poate incerca si la masina bagind bujia cu alectrozii in apa si legind firul de masa la bujie


--------------------
logan berlina 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djasu82
post 15 Aug 2008, 19:43
Post #362


MEMBRU DACIA CLUB


Group: Members
Posts: 11.714
Joined: 26 December 06
From: Bucuresti ...




E prea insirata o sa fie tot tacamul . Hai ca mere , chiar sunt curios cum se descarca energia debitata de condensator direct in apa. Dar tot te intreb eu pe tine Free de ce in apa ... .
&feature=related
Plasma face minuni ... si cu randament mult mai mare decat eletroliza obisnuita
&feature=related
Barim tipul nu baga apa in motor biggrin.gif.

15 Aug 2008, 21:55:


This post has been edited by djasu82: 15 Aug 2008, 20:55


--------------------
Dacia Super Nova Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm 1999 / 2003 / 2008 /2011 - nnn
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
free-rider
post 15 Aug 2008, 21:25
Post #363


Membru incepator


Group: Members
Posts: 83
Joined: 8 July 08




Pentru ca apa este combustibilul care in prezenta sarcinii electrice explodeaza dar poti sa bagi si alte lichide daca sunt mai ieftine :)Sistemul de mai sus l-am incercat anul trecut am si acum dispozitivul de culisare pentru carbuni dar consumul este enorm pentru ca trebuie sa folosesti aparat de sudura ca sa ai un bun randament si tensiune de 24v la 12 nu face mai nimic si carbunii sunt problema ce-a mai mare ,pentru ca nu gasesti carbuni care sa reziste pe termen lung
La sistemul de mai sus apa nu explodeaza , efectul este total diferit.
Ai grija daca descarci condensatorul in apa tine ochii la distanta sa nu ramai chior si vezi sa aibe sare apa ca sa explodeze,si sa nu fi in casa daca nu vrei sa zugravesti

This post has been edited by free-rider: 15 Aug 2008, 21:35


--------------------
logan berlina 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djasu82
post 15 Aug 2008, 21:38
Post #364


MEMBRU DACIA CLUB


Group: Members
Posts: 11.714
Joined: 26 December 06
From: Bucuresti ...




Macar de ar face bau biggrin.gif si uite ca tot la 12 V voi folosi sa produc plasma dar in borcan sa vedem care pe care . Nu voi folosi sare ci potasiu pe post de catalizator. Iar eu nu voi lucra cu frecvente joase ci cu frecvente ridicate fiindca dezintegrarea e mult mai rapida.


--------------------
Dacia Super Nova Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm 1999 / 2003 / 2008 /2011 - nnn
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
n3m0
post 16 Aug 2008, 11:45
Post #365


Membru sadic


Group: Members
Posts: 297
Joined: 3 February 07
From: Campina




Se pare ca pe musca aia n-a afectat-o cu nimic post-336-1110552489.gif


--------------------
Dacia,Toyota Avensis L 1998/2007 - PH-04-xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
free-rider
post 18 Aug 2008, 11:26
Post #366


Membru incepator


Group: Members
Posts: 83
Joined: 8 July 08




&NR=1


--------------------
logan berlina 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djasu82
post 19 Aug 2008, 21:53
Post #367


MEMBRU DACIA CLUB


Group: Members
Posts: 11.714
Joined: 26 December 06
From: Bucuresti ...




Poate ca schema aceasta si poza cum se poate realiza un eletrolizor simplu va pune in priza si nu va descurajeaza.

Attached thumbnail(s)
generator_de_impulsuri_dreptunghiulare_pentru_hho.JPG ( Size: 393.21k ) Number of downloads: 1571
eletrolizor_cu_N_uri.JPG ( Size: 51.07k ) Number of downloads: 1620


--------------------
Dacia Super Nova Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm 1999 / 2003 / 2008 /2011 - nnn
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mircea.bidian
post 19 Aug 2008, 22:27
Post #368


Membru incepator


Group: Members
Posts: 47
Joined: 9 August 08




Indiferent ce schema vei folosi, va trebui sa produci cel putin 200-300 de litri de gaz pe minut, ca sa poti merge cit de cit cu un 40-50 la ora. Nu spun ca e imposibil, ci doar aduc aminte cit de dificil poate sa fie. Citeste te rog primele mele doua posturi, nu le-am scris in necunostinta de cauza, fiecare calcul de acolo e argumentat matematic si fara nici o eroare. Inca odata amintesc, nu vreu sa dezamgesc lumea, ci sa ii provoc sa gindesca altfel, sa nu ne inchistam in a produce acelesi erori ca si cei care au construit aceste dispozitive. Cu electroliza in sistem clasic, nici nu intra in discutie, sunt energofage, randamentul mic nu ne da nici o sansa. Mai ramine injectia de apa, deasemenea destul de dificil de facut. Motorul in 6 timpi e o solutie si care chiar daca e cu apa alimentat, tot va functiona cu randament ridicat. Bateria cu hidrogen, e se pare solutia viitorului, dar pina acolo trebuie sa producem hidrogen ieftin. Cum? Eu unul cred in free energy, in cracarea moleculei de apa cu energie putina, cu un randament supraunitar. Cel care detine acest secret nu il va pune pe net, pina nu isi va asigura spatele. Kanarev spunea ca nu poate dezvalui mai multe detalii din brevetul lui de inventie, are o firma in spate care il subventioneaza. Stanley Meyer a murit otravit. Eugen Malone a fost ucis, Steven Mark e fugit in Philipine se ascunde. Si exemplele pot continuua. Nimeni nu vrea sa piarda bani si viata unui om, indiferent cine e el, e nesemnificativa in fata unui milion de dolari. Dar cind e vorba de miliarde? Vezi razboiul din Iraq! Nu cred ca telul nostru e sa reinventam roata!
Pentru cei care vor sa mearga pe sistemul clasic de electroliza, o solutie destul de ieftina e ce-a cu KOH , iar ca si electrozi as sugera fibra de carbon, care e inerta din punct de vedere chimic.


--------------------
N/A N/A
Nuclear energy will never work. There is no way in which we can split an atom at will - Albert Einstein (about 14 years before the atom bomb)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
flaviand
post 20 Aug 2008, 01:31
Post #369


Membru incepator


Group: Members
Posts: 63
Joined: 25 October 04
From: Brasov




Mai studiaza si mai calculeaza.

Pentru functionare in sarcina cu un motor mic de pana in 2000cc sunt suficienti 50-100LPM. Energia continuta de gazul HHO este mult mai mare decat cea a benzinei. Cu o aprindere reglata corespunzator si o compresie suficient de mare nu ai nevoie de 200LPM.

djasu82 - in schema electrolizorului se elimina firele de conexiune intre placi si se pot astfel folosi de 2 ori mai putine placi. La placile intermediare, una din suprafete e pozitiva si cealalta negativa. Daca nu intelegi ce vreau sa zic, mai studiaza documentatia lui Bob Boyce.


--------------------
Logan Ambiance Arctic - Mai 2006
Logan Laureat Rosu - Nov 2004
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djasu82
post 20 Aug 2008, 06:12
Post #370


MEMBRU DACIA CLUB


Group: Members
Posts: 11.714
Joined: 26 December 06
From: Bucuresti ...




Elimini elimini sarmele dar atunci placile trebuie sa stea lipite de vas si sa fie separate ca daca nu curentul se scurge de la prima placa la ultima placa iar restu sunt de forma . De aceea vezi pe la multi ca au facut conexiunea aceasta in forma de N sau U . Raman tot la plasma .
Mircea hai ca ai zis-o 300 de litri pe minut biggrin.gif poate daca as avea motor cu reactie. E de ajuns si 5 litri pe minut fiindca daca e pus la punct avansul la motor o sa ai un consum mic si la aceeasi putere. Si inca ceva gazul produs arde de 1000 de ori mai repede generand destula putere fata de benzina sau motorina.


--------------------
Dacia Super Nova Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm 1999 / 2003 / 2008 /2011 - nnn
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mircea.bidian
post 20 Aug 2008, 09:23
Post #371


Membru incepator


Group: Members
Posts: 47
Joined: 9 August 08




Eu am amintit ca arderea e cu 30% mai eficienta in cazul hidrogenului decit a combustibililor fosili, dar nu poti sa ai o functionare normala cu o cantitate asa de mica. Admitind chiar si asa si hai sa luam 60 de litri pe minut, tot ai nevoie de 1 litru pe secunda de gaz!
Atasez tabelul de echivalente a hidrogenului cu restul combustibilor. Daca ti se pare ca nu concorda cu ideile tale, sa-mi zici, ca-ti dau mailul de la cei care l-au intocmit si le spui lor ca se inseala. Pina una alta un kg de HIDROGEN adica 11.2 metri cubi, echivaleaza cu 3.93 litri de benzina. Fa si tu un calcul si daca cumva ai acelsi rezulata te i-au coleg de banca!!!
Attached File  echivalente_hidrogen_cu_restul_combustibililor.pdf ( 26.24k ) Number of downloads: 323


This post has been edited by mircea.bidian: 20 Aug 2008, 09:50


--------------------
N/A N/A
Nuclear energy will never work. There is no way in which we can split an atom at will - Albert Einstein (about 14 years before the atom bomb)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
flaviand
post 20 Aug 2008, 10:43
Post #372


Membru incepator


Group: Members
Posts: 63
Joined: 25 October 04
From: Brasov




mircea, vezi ca s-a mai discutat la postul 278:
http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopi...dpost&p=1454568

Energia continuta de un combustibil este una, randamentul pe care il poti obtine de la un motor ce foloseste combustibilul respectiv e alta. Asta una la mana. A doua ar fi ca proprietatile amestecului HHO sunt diferite de cele ale hidrogenului simplu si cu atat mai diferite de ale hidrogenului monoatomic care se poate obtine prin metoda rezonantei.

Nu-l cred pe djasu cu cei 5LPM, pentru ca la un motor de 1400 cu 5LPM obtii cel mult o reducere de 30-40% a consumului, pentru full HHO in sarcina eu raman la cei 50-100LPM ca idee. Ceea ce e viabil, deoarece am o celula care produce 14LPM la 2000W (2CP). Dar nici ideea lui djasu cu bujia nu e rea daca va reusi s-o puna in practica.

djasu - pentru eliminare sarmelor nu trebuie sa lipesti placile de vas, doar sa faci niste canale in peretii vasului in care sa bagi placile si care sa fie suficient de etanse pentru a impiedica scurgerile de curent. Este exact modul in care prezinta Bob solutia sa si exact modul in care am construit eu celula mea care, evident, functioneaza bine mersi in felul asta.

This post has been edited by flaviand: 20 Aug 2008, 10:45


--------------------
Logan Ambiance Arctic - Mai 2006
Logan Laureat Rosu - Nov 2004
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mircea.bidian
post 20 Aug 2008, 12:06
Post #373


Membru incepator


Group: Members
Posts: 47
Joined: 9 August 08




Am citit zona aceea, dar nu e completa. Hidrogenul chiar daca are alte proprietati singur sau combinat cu oxigenul, puterea calorica e ce-a pe care o stim. Repet, la aceasi cantitate echivalent calorica e cu cel mult 30% superior, si asta datorita vitezei mari de ardere. Daca un litru de apa are 1850 de litri HHO si admitem ca am putea sa facem o masina sa mearga cu 1 galon de apa la 100 de mile, atunci ajunglm la 73 litri pe minut si ne incadram in ceea ce spui tu. Dar sa nu uitam ca acest exemplu e dat doar de masina lui Stan Meyer. Din ceea ce am corespondat cu cei care fac asa ceva, rezultatele lor se situeaza intre 3.5 galoane pe 50 de mile si 5 galoane pe 100 de mile, mult peste ceea ce ne spunea Stan Meyer. Tocmai acesta si motivul principal pentru care se folosesc Boostere de HHO, care suplimenteaza procesul de combustie cu combustibili fosili, si cind amintesc pe Youtube cit apa consuma omit sa spuna ca este in combinatie cu benzina sau motorina. De aceea ne apar aceste cifre uluitoare si datatoare de speranta. Este doar iluzia marketingului. Te rog sa ma crezi ca eu vreu sa mearga cu 50 de litri pe minut, dar nu ma lasa fizica si matematica.


--------------------
N/A N/A
Nuclear energy will never work. There is no way in which we can split an atom at will - Albert Einstein (about 14 years before the atom bomb)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djasu82
post 20 Aug 2008, 14:05
Post #374


MEMBRU DACIA CLUB


Group: Members
Posts: 11.714
Joined: 26 December 06
From: Bucuresti ...




Mircea daca tot te dai tare in vorbe vino te rog cu ceva concret ca eu sincer m-am saturat de toti cei care vorbesc si nu-si lasa loc de buna ziua. Ereau prosti americani s-ati spua tie frate merge beton , din contra te-au informat gresit oricum pe americani nu-i duce capu tot pe noi din europa ca de aceea suntem si saraci ... Din aceasta saracie te impinge sa descoperi multe .
Flaviand am modificat azi placile ce au obtinut colegi nostri de pe forum nu e nimic ce am obtinut eu azi m-am si speriat montajul trage uncurent de 1.2A si scoate in 2 minute un litru de gaz. Si asta doar cu apa demineralizata . Am folosit 7 placi de 10 x 10 , le-am, frectat pe toate cu smirghel le-am prins de un surub centrat evident izolat si palcile izolate intre ele si amrealizat 6 celule fara a mai lega alte sarme de conexiune. Am aruncat toata jucaria intr-o sticla de 5L si am turnat apa demineralizata. Acuma vreau sa mai pun inca 7 placi... Am folositdoar tabla galvanizata . Dupa ce termin tot eletrolizorul o sa ma joc cu generatorul de inalta frecventa sa vedem ce spun si undele pe osciloscop.


--------------------
Dacia Super Nova Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm 1999 / 2003 / 2008 /2011 - nnn
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
flaviand
post 20 Aug 2008, 14:57
Post #375


Membru incepator


Group: Members
Posts: 63
Joined: 25 October 04
From: Brasov




djasu82 - am vazut si pe softpedia schema, intr-adevar, te cam apropii de adevar acuma. Daca ai rezolva problema cu sloturi in loc sa te chinui sa gauresti placile si sa le insiri pe batz, ai castiga si la pierderile de curent si ai avea randament mai bun. Plus ca n-am idee cum e cu tabla galvanizata, dar nu cred ca e la fel de buna ca inoxul, desi e mult mai ieftina.

mircea - m-ai pierdut cand ai dat-o pe galoane de apa si mile. Pur si simplu n-am chef de conversii acuma atata timp cat toata lumea foloseste masurarea in LPM pentru gazul HHO si litri pentru masurarea apei. In plus tare mi-e ca americanii aia care ziceau de consumuri nesimtite n-au folosit ei motoare de 1.4 sau chiar un 0.8 de Matiz cum a folosit probabil Meyer. Daca te arunci cu o hardughie de masina cu motor de 3.0 reglat prost si te astepti sa scoti un consum ca de matiz sau logan, normal ca nu mai iese jucaria. Daca vrei sa vii cu date concrete, da niste linkuri sau documentatii despre cei care zici ca au mers FULL-HHO pe masinile lor, ca eu sincer am citit tone de materiale si n-am gasit prea multi sa povesteasca asta pana acum. Singurele experimente full-HHO pe care le-am vazut sunt cele cu motorase mici de pana in 200cc in genul celui demonstrat si de mine. Iar astea foloseau un 5-10LPM pentru un relanti full-HHO fara nici un reglaj la aprindere.

This post has been edited by flaviand: 20 Aug 2008, 14:59


--------------------
Logan Ambiance Arctic - Mai 2006
Logan Laureat Rosu - Nov 2004
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mircea.bidian
post 20 Aug 2008, 20:59
Post #376


Membru incepator


Group: Members
Posts: 47
Joined: 9 August 08




@flaviand - Mai bine ai scris 2 rinduri decit sa dau un search pe Google sa vezi cit face un galon. biggrin.gif
Din pacate nu pot sa va ofer nici un link, dar daca vrei pot sa va calculez o retea de placi si bobina care va fi in serie sau in paralel. Eu as preferea o bobina in paralel cu condensatorul, ar fi mai selectiv in cazul de fata. Niste date concrete ar fi: 21 de placi de dimensiune 50x100mm, 11 pe minus si 10 pe plus, intretesute cu o distanta de 2 mm intre placi. Capacitatea ar fi aprox 35.4nF la 42.8 khz iar bobina ar fi 1.25 uH. Imi spuneti si cu ce-a mai mare placere va calculez reteau de placi
Da e adevarat, era vorba de motoare mari de 2k, 3k si 4k, dar erau motoare de performanta in ale consumului, clar ca nu erau motoare de matiz. Motorul lui Stan Meyer era parca de 1100, dar nu sunt sigur. Deci daca SM a cosumat 1 galon la 100 de mile ar veni 2.35 litri de apa la 100 de km. Un galon e 3.785 litri si o mila e 1.609 metri. Transformat in gaz cu cifre exacte, avem 1850x2.35=4347.5 litri pe ora, iar pe secunda ar veni 1.2 litri si pe minut 72.45 litri. Mai clar de asa nu se poate!! Avind in vedere ca vrei sa folosesti instalatia pe un motor de 200cc, e clar ca nu ai nevoie de mii de litri pe minut, singura problema e ca motorul trebuie sa se autosustina in consumul de apa.

@djasu82 - Cit despre americani, nu as fi asa de sigur ca is prosti. Deocamdata ei au ajuns pe luna nu noi. Aici ar fi bine sa privesti cu prudenta si ingrijorare. Eu in armata am invatat sa nu subestimez inamicul, lucru care ti-l recomand si tie. Nu m-am dat mare in vorbe si am si salutat inca de la primul meu post, deci abtine-te sa imi dai sfaturi de viata. Daca fac un proiect la ceva, nu conteaza ce, prima data calculez si apoi construiesc, nu invers. Am explicat cit se poate de clar si in primul si in al doilea post si daca explicatiile nu au putut sa coboare la nivelul tau, atunci imi pare rau si s-ar putea sa nu povestim acesi limba. Ni mi se pare ca as fi fost ironic in nici unul din posturile mele, si cu atit mai putin intentia de a jigni pe cineva. Deci grija mare la ce afirmi!!

In alta ordine de idei, experimental ti-as sugera folosirea de cablaj imprimat cu cupru, e ieftin si daca nu faci electroliza nu se va consuma prea curind. . Mi se pare destul de interesanta idea cu tabla zincata, sincer la asta nu m-am gindit si ar merita studiat un pic.

This post has been edited by mircea.bidian: 20 Aug 2008, 21:03


--------------------
N/A N/A
Nuclear energy will never work. There is no way in which we can split an atom at will - Albert Einstein (about 14 years before the atom bomb)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djasu82
post 20 Aug 2008, 21:10
Post #377


MEMBRU DACIA CLUB


Group: Members
Posts: 11.714
Joined: 26 December 06
From: Bucuresti ...




Mircea stai linistit ca stim si noi sa calculam reactante capacitive in functie de frecventa de lucru.
Nu mai vin cu nimic concret aici flaviand fiindca iar suntem loati in bete. Si da voi sustine un motor de 200 cc smecheria sta si in reglajul avansului ... aici nu le-a iesit la multi fiindca au lucrat si cu benzina.
Apropo voi incerca cat de curand plasma , daca o ia voi arata doar cum porneste restu nu m-ai spun absolut nimic fiindca multii le arde de mistouri.


--------------------
Dacia Super Nova Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm 1999 / 2003 / 2008 /2011 - nnn
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mircea.bidian
post 20 Aug 2008, 23:00
Post #378


Membru incepator


Group: Members
Posts: 47
Joined: 9 August 08




La faza cu plasma am o idee care ar fi valabila dupa ce s-ar incinge motorul: sa fie o serpentina cu apa in jurul galeriei de evacuare, ar face aburi la 200-300 de grade care in mod sigur ar putea fi mai usor de utilizat. Mai mult ca sigur cineva a incercat asa ceva, dar nu am vazut nici un exemplu. Multa lume mizeaza pe plasma. Va fi destul de greu sa faci apa sa arda, poate o combinatie de motor cu HHO si a doua injectie cu apa, ceva de genul motorului in 6 timpi. De ce spun ca e greu de convins apa sa arda, imi amintesc un exemplu cind un avion s-a prabusit pt ca din cauza ploii s-a stins motorul (sau motoarele) turboreactor, si acolo e si presiune si caldura. Sigur, otrava e data de doza, asa e si cu apa, daca bei prea multa te ineci si nu e buna nici la genunchi si nici la plamini. Mai mult ca sigur asa e si in cazul motoarelor. Asa cum spuneam ma inainte, aburi de inalta presiune si temperatura, cracare chiar la intrarea in cilindru si sigur cum spuneai si tu, plasma!


--------------------
N/A N/A
Nuclear energy will never work. There is no way in which we can split an atom at will - Albert Einstein (about 14 years before the atom bomb)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djasu82
post 21 Aug 2008, 07:19
Post #379


MEMBRU DACIA CLUB


Group: Members
Posts: 11.714
Joined: 26 December 06
From: Bucuresti ...




Da dar avionul trage aer din fata pe la paletele din turboreactor deci fara aer ... si pe benzina se opreste biggrin.gif. Asa ca la un turbo parca si pe ingineri acuma ai preocpa sa introdu-ca apa sub presiune mare ,cresc performantele foarte mult .
Aburul face rau motorului !


--------------------
Dacia Super Nova Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm 1999 / 2003 / 2008 /2011 - nnn
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Kinetix
post 21 Aug 2008, 14:44
Post #380


Membru autentic


Group: Members
Posts: 826
Joined: 26 February 06
From: Iasi




Baieti, pana nu o sa va considerati o echipa si nu veti incepe sa colaborati, prea multe progrese nu veti face...
Din punctul meu de vedere, este mai inteligent cel care poate discuta la obiect, abtinandu-se de la ironii ieftine, chiar daca discutia este in contradictoriu.

Da, Mircea, ideea cu aburii este buna. Este una din modalitatile de a introduce apa in motor sub o forma nu doar inofensiva ci si utila. Eu folosesc un minisistem de admisie de apa incalzita in galeria de admisie de cateva luni. Efectul urmarit si obtinut este de racire eficienta a camerei de ardere. Desi a tot fost foarte cald, electroventilatorul nu a pornit decat de cateva ori: odata cand a ramas fara apa sistemul artizanal, alta data cand am folosit mult aerul conditionat si alta data cand am mers foarte... "sportiv". Probabil ca daca voi introduce si generator de plasma, efectul se va resimti si mai bine.
flaviand, cum mai stai cu sistemul Bob Boyce? Ai reusit sa obtii O.U?

Toate cele bune.

This post has been edited by Kinetix: 21 Aug 2008, 14:44


--------------------
Dacia 1410/'93 berlina / Tico E2 2000 - IS-##-###
Deschide ochii. Gandeste. Fara absoluturi morale ne prabusim!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djasu82
post 21 Aug 2008, 19:35
Post #381


MEMBRU DACIA CLUB


Group: Members
Posts: 11.714
Joined: 26 December 06
From: Bucuresti ...




Si uite asa am obtinut si eu hidrogen si oxigen ...

Attached File(s)
Attached File  Picture_79_002.avi ( 4.07mb ) Number of downloads: 587


--------------------
Dacia Super Nova Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm 1999 / 2003 / 2008 /2011 - nnn
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mircea.bidian
post 22 Aug 2008, 00:13
Post #382


Membru incepator


Group: Members
Posts: 47
Joined: 9 August 08




@Kinetix - Ma bucur sa aud ca merge treaba cu aburul. Incearca sa vezi patentul de inventie a lui Puharich, si el a folosit ceva ciudat pe post de bujie.
Am vazut datele busterului lui Bob Boyce, ne rezulta din spusele lui un consum de 63.3 mile per ora la un galon de apa, adica 101.85 km cu 3.785 litri de apa, pe o masina Toyota Prius, cu o viteza medie de 60 de mile, aprox 100 kmph. Puterea consumata, dupa cum se vede in poza e 50Wh.

Cit despre colaborare, ce sa zic, mi-am oferit serviciile, dar daca cei de aici cunosc acest lucru nu cred ca e cazul sa mai implic, ce-am avut de spus am scris in primele posturi. Acum vreun an am vrut sa ma apuc sa fac si eu asa ceva, si tocmai randamentul mic m-a facut sa renunt. O sa investesc ceva timp si bani in alta directie, cracarea prin ultrasunete. Daca va merge vreodata acesta metoda o sa aflati pe forumul asta.



priusmfd.jpg ( Size: 63.84k ) Number of downloads: 1487


--------------------
N/A N/A
Nuclear energy will never work. There is no way in which we can split an atom at will - Albert Einstein (about 14 years before the atom bomb)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Kinetix
post 22 Aug 2008, 08:31
Post #383


Membru autentic


Group: Members
Posts: 826
Joined: 26 February 06
From: Iasi




Bravo, djasu. Cantitatea de gaz obtinuta este destul de decenta. Ar trebui sa influenteze macar ralantiul. Incearca sa faci o proba pe motor.

Mircea, apreciez interesul si cunostintele tale. Nu ceda asa usor. Poate ca pana la urma, vom obtine un sistem eficient pentru montat pe masina. Experimentele mele in acest domeniu sunt deocamdata pe standby, dar ar putea fi reluate candva. Pe de alta parte, poate sunt si alti colegi de forum care ar dori sa inceapa lucrul cu astfel de sisteme si le-ar prinde tare bine un feedback mai avizat.

Toate cele bune.


--------------------
Dacia 1410/'93 berlina / Tico E2 2000 - IS-##-###
Deschide ochii. Gandeste. Fara absoluturi morale ne prabusim!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mircea.bidian
post 22 Aug 2008, 09:15
Post #384


Membru incepator


Group: Members
Posts: 47
Joined: 9 August 08




@Kinetix - Nu e vorba de renunat, dar daca oameni se descurca inseamna ca ei merg in directia buna.
In alta ordice de idei, nu stii daca cineva a incercat sa sparga molecula de apa la 2.4 ghz, dar in forma de vapori de temperatura inalta. Sigurm la 2.4 ghz apare strapungere in ghidul de unda daca e prea mare cantitate de vapori, nu pt ca aburul ar conduce curentul ci pt ca dielectricul e mult diferit de aer, asta ar fi un impediment, dar nu de netrecut.


--------------------
N/A N/A
Nuclear energy will never work. There is no way in which we can split an atom at will - Albert Einstein (about 14 years before the atom bomb)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djasu82
post 22 Aug 2008, 10:49
Post #385


MEMBRU DACIA CLUB


Group: Members
Posts: 11.714
Joined: 26 December 06
From: Bucuresti ...




Mircea la mine te referi ca da poate te-am loat in priza cum s-ar spune imi cer scuze dar ma supara faptul cand cineva vine si spune nu se poate nu mai faceti nu-mi place sa fiu descurajat . Asa au incercat multi cu mine si nu le-a mers fiindca am venit cu detali poze filme.
Tot pe Bob Boyce l-am citat ca aburul face rau motorului daca intra deja in el a daca intra sub forma de vapori reci in cilindru asa da transformandu-se in abur. Pana la urma ne intoarce in timp la primele locomotive cu abur ... .
Eu unu nu ma arunc cu bani pe inox fiindca nu pot face acel vas facut de Bob Boyce si aici mi s-a loat de realizarea gazului prin eletroliza .
Mi se pare mult mai eficient direct cu apa injectata in motor si aprinsa de asa zica plasma care nu e si e doar o super scantee.
Kinetic si fara acel condensator care se descarca pe bujie mere doar cu tensiunea de la invertor fiindca se afla deja tensiunea redresata pe eletrozii bujiei iar scurtcircuitata de scantee rezulta acelasi bubuit poate si mai puternic fiindca pune direct iesirea invertorului in scurt. Dar cu condensatorul s-a optat pentru ca e ca un acumulator de energie .

This post has been edited by djasu82: 22 Aug 2008, 10:51


--------------------
Dacia Super Nova Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm 1999 / 2003 / 2008 /2011 - nnn
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gotronic
post 22 Aug 2008, 14:43
Post #386


Ati scapat de platina si problemele ei !!!


Group: Members
Posts: 2.016
Joined: 24 March 06
From: Tg. Mures




QUOTE(n3m0 @ 16 Aug 2008, 11:45)
Se pare ca pe musca aia n-a afectat-o cu nimic  post-336-1110552489.gif
*



Era surda! tongue.gif


--------------------
DACIA Sandero Stepway 100 TCE Blue Line 2020 Iulie - MS-10-GOT
MS-10-GOT
Cu nebunii sa nu te pui, ca au mintea odihnita !!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djasu82
post 22 Aug 2008, 21:04
Post #387


MEMBRU DACIA CLUB


Group: Members
Posts: 11.714
Joined: 26 December 06
From: Bucuresti ...




Asta e pentru kinetic si mircea ca tot vorbeau de aburi ...


--------------------
Dacia Super Nova Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm 1999 / 2003 / 2008 /2011 - nnn
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mircea.bidian
post 23 Aug 2008, 16:52
Post #388


Membru incepator


Group: Members
Posts: 47
Joined: 9 August 08




djasu82 - am vazut toate aceste de pe youtub cu mult inainate. Nu-mi spun nimic. Sa faci bum la presiunea camerei e simplu. Incearca sa faci bum la 25 de bari, unde se testeaza bujiile, sau la 800 cit e intr-un motor cu piston. Conditiile sunt TOTAL altele!
Sigur, de undeva trebuie sa incepem, (filmul propus de tine) si pe masura ce avansam spre telul propus, eliminam si problemele care apar.
Desi pare simplu in a introduce apa in cilindru si a-i da foc, complicatiile apar in momentul in care trebuie sa raspindim flacara in tot cilindrul. Poate mai multe puncte de aprindere cu plasma, cu energii mut mai mari va rezolva problema. Nici aburul ultrafirebinte nu va rezolva problema, la presiunea din cilindru se va transforma in apa. Ramin in continuuare adeptul disocierii apei, doar ca trebuie gasita metoda care va face rentabila portarea si pe automobil. Trebuie sa ne folosim de "slabiciunile" naturii, asa cum face si inventatorul pompei hidrosonice, si sa le aplicam cu precizie acolo unde e nevoie. Obtine un randament de 125%!! Dupa ce a fost aratat cu degetul si blamat de "lumea buna" (de aruncat) a stiintei acum NASA ii face reclama.
Attached File  US7360755_Hydrosonic_pump.pdf ( 153.42k ) Number of downloads: 264

http://www.sti.nasa.gov/tto/spinoff2000/ip3.htm
http://www.hydrodynamics.com/index.htm
Ciudat nu? Si exemplele pot continuua cu "slabiciuni" ale naturii, care ne pot face viata mai usoara.
Si ca sa revin la ideea mea, de cracare a moleculei de apa, atasez mai jos trei PDF-uri cu date concrete la o instalatie de acest gen
Attached File  Microawave_plasma_torch.pdf ( 829.68k ) Number of downloads: 228

Attached File  Microwave_plasma_hydrogen.pdf ( 204.53k ) Number of downloads: 202

Attached File  US20080156630.pdf ( 106.38k ) Number of downloads: 175


Deci exista metoda, ramine incontinuuare ca automobilul sa faca si suficineta energie ca sa se poata si misca.


--------------------
N/A N/A
Nuclear energy will never work. There is no way in which we can split an atom at will - Albert Einstein (about 14 years before the atom bomb)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
free-rider
post 24 Aug 2008, 17:16
Post #389


Membru incepator


Group: Members
Posts: 83
Joined: 8 July 08




Mircea. Uite un filmulet in care cineva a facut un dispozitiv cu ultrasunete pentru genererea cetii si folosirea in motor in loc de aer.Daca te uiti cu atentie generatoarele cu ultrasunete arunca un jet de apa de 4 cm si deasupra se formeaza ceata gasesti un astfel de sistem la veiozele care genereaza ceata .Eu am incercat sa vad daca arde ceata si am constatat ca nu arde si o sa incerc sa vad daca plasma o afecteaza .Daca pui mina in virful apei care este aruncata de generator curenteaza ca la bujie
&eurl=http://www.daciaclub.ro/aprindere-electronica-page-156-t2993-s4650.html
&eurl=http://www.daciaclub.ro/aprindere-electronica-page-156-t2993-s4650.html

This post has been edited by free-rider: 24 Aug 2008, 17:22


--------------------
logan berlina 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mircea.bidian
post 24 Aug 2008, 21:30
Post #390


Membru incepator


Group: Members
Posts: 47
Joined: 9 August 08




free-rider - Interesant primul clip. La al doilea clip, nu prea mergea "rotund" motorul, desi la teava de esapament picura apa. Mi-a placut prima idee, acolo daca s-ar pune si un ghid de unda pe 2.45ghz cu generatorul aferent, ar face treaba. totul e sa stim puterea consumata per total. Iti dai seama cum va arata Dacia noastra cu dusul din baie pt apa si cu soba de microunde!!? biggrin.gif


--------------------
N/A N/A
Nuclear energy will never work. There is no way in which we can split an atom at will - Albert Einstein (about 14 years before the atom bomb)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DaciaClub - Reno Bot
post Reguli topic / Topic rules
Post #


Mesaj automat









Topicul de fata se refera in principal la experimente personale.

Tentativele mai mult sau mai putin ascunse de reclama/vanzare se pedepsesc cu warn/ban.

Discutiile pro-contra care deviaza in flame se pedepsesc cu warn/ban. Orice problema se poate discuta si civilizat.

Discutiile off-topic se pedepsesc cu warn/ban.

Reguli valabile incepand de azi 27.09.2012 18:00


--------------------
Go to the top of the page
34 Pages « < 11 12 13 14 15 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 9th May 2025 - 22:58
Forum Renault