DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

34 Pages « < 13 14 15 16 17 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Generatorul de Hidrogen, scheme, experimente, rezultate

mircea.bidian
post 13 Sep 2008, 22:09
Post #421


Membru incepator


Group: Members
Posts: 47
Joined: 9 August 08




@kinetix - Fain PDF-ul ala! Rasfoindu-l am descoperit consumul la noul model de BMW, care se apropie de ceea ce teoretic calculasem intr-unul din posturile anterioare. Deci ei, cei de la BMW, spun ca au un consum de 8.1 kg (17.6lb) hidrogen la 201 km (125 mile), ceea ce daca s-ar traduce are veni 4.027 kg la 100 km. Daca am converti kilogramele in litri am obtine 751 litri de gaz (numai hidrogen!) pe minut. Sigur, e vorba de un motor cu 12 cilindri in V de 260 de cai putere, adica de 3 ori mai mult decit o dacie, ma refer aici la numarul de pistoane! biggrin.gif La putere n-are rost sa le comparam. Revenind la calcule, deducem ca cei 751 litri de H pe minut au greutatea de 67 grame care se pot extrage din 603 grame de apa, adica la un consum pe suta de kilometri de 36.2 litri. Desigur ca BMV nu floseste apa, el stocheaza hidrogenul sub forma lichida, dar am facut acest calcul ca sa ne facem o imagine despre ce volum imens de hidrogen avem nevoie.

This post has been edited by mircea.bidian: 13 Sep 2008, 23:08


--------------------
N/A N/A
Nuclear energy will never work. There is no way in which we can split an atom at will - Albert Einstein (about 14 years before the atom bomb)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
radu3g
post 14 Sep 2008, 22:42
Post #422


Membru incepator


Group: Members
Posts: 4
Joined: 14 September 08




Salutare la toata lumea, salutare Kinetix nou p-aci, trag de hho de ceva vreme, asa ca o sa zic ce am facut (si patit) pina acu.
Electrolizorul l-am facut de aici:
http://www.waterfuelcell.org/WFCprojects/T...s_cell_v1.2.pdf
l-am imbunatatit putin, cred ca e cel mai bun pentru electroliza bruta si mi se pare destul de simplu, nu e nevoie de suruburi de inox. In pdf sint 7 celule, practic ii trebuie peste 2V/celula asa ca am ramas cu 6. Zic ca e cel mai bun pt ca limitat din pwm la 9-10A scotea cam 1 lpm. Zic scotea pt ca placile le-am taiat din niste tavi de inox, care au corodat si m-am trezit cu un scurt, mosfet ars, o placa exterioara din pvc deformata de caldura etc.
Acuma pe masina: incep cu partea nasoala:
instalat pe dacia veche a familiei, marit curentul din pwm pina a crescut vacuumul (a urcat si relantiul) mergea mai lin, tragea super, toata lumea fericita. Am marit avansul si a inceput sa scada consumul. Cit, nu stiu ca n-am mai apucat sa masor. Masina cu multi kilometri, halea ulei, a intrat apa de la hho in baie. Spume gri si aprins becul rosu in mers. Acu e pe dreapta, am zis ca ne facem curaj sa schimbam setul. So...atentie la motoare uzate.
Tentativa a 2-a: vw 1.8l benzina, injectie (mai primitiva da are sonda lambda ) efie facut de mine, zic eu ca mai bun decit ce e pe net, celula +pwm date jos de pe dacie. Best: la 90km/h constant: consum fara hho 6%, cu - sub 5%,
la 120 fara- 8% cu 7.2. Peste 130 nici o diferenta. In oras, neconcludent ca fluctueaza, fara ar fi 11%, cu - de la 9 pina la nimic(adica tot 11)
In mers am inceput sa cresc curentul din pwm si m-am oprit unde nu am mai avut imbunatatiri, tot dupa vacuum, sub 10A deci cam 1lpm.
Cred ca cantitatea de gaz necesara variaza cu regimul motorului, inclusiv reglajele, ceea ce mai greu de facut.

Am incercat variante de joasa/inalta frecventa, factor de umplere, etc. Am baleiat in sus cit m-au lasat mosfetii, inclusiv acea vestita frecventa de rezonanta a apei. Am cunostinte de elctronica, am si ceva aparatura, si n-am scos mare lucru.

Banuiesc ca vestita celula dave lawton, reprodusa de stanley mayer si alti citiva se bazeaza mai mult pe conditionarea materialului, acea depunere alba, non conductiva , care s-ar putea sa actioneze ca un catalizator in electroliza.
Repet, e doar o banuiala, pt toti cei care au reusit s-o reproduca (am schimbat si citeva mailuri cu unul din ei) au zis ca nu apare rezonanta pe nicaieri. Doar sa existe un pwm, si sa fie conditionat metalul, lucru pe care nu cred ca o sa-l mai fac, pentru ca inox de calitate n-am gasit si intre timp m-am sucit spre injectia de apa+alcool care e stupid de simpla si are cam aceleasi rezultate fara zeci de amperi trasi din alternator.


--------------------
dacia 1310 1992
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Kinetix
post 15 Sep 2008, 08:18
Post #423


Membru autentic


Group: Members
Posts: 826
Joined: 26 February 06
From: Iasi




Salutare, radu3g, si bun venit!
Multumim de comunicare.

La Dacie motorul a tras cumva si apa lichida din electrolizor, sau doar gazele disociate?

Am vazut pe un site strain ca au inceput sa foloseasca un soft pentru dibuirea frecventei de rezonanta a unui sistem electrolizor oarecare, care apoi variaza parametri pentru a mentine rezonanta. Stii ceva de asta?

Detaliaza un pic si cu sistemul ala de apa+alcool.

Toate cele bune.


--------------------
Dacia 1410/'93 berlina / Tico E2 2000 - IS-##-###
Deschide ochii. Gandeste. Fara absoluturi morale ne prabusim!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
radu3g
post 15 Sep 2008, 22:01
Post #424


Membru incepator


Group: Members
Posts: 4
Joined: 14 September 08




Apa din vas n-a tras ca as fi vazut nivelul. Eu il facusem sa aiba rezervorul de lichid pe post de bubbler.

Softuri pentru determinarea rezonantei exista, mai ales pt laboratoare, am avut in facultate o tema de laborator cu determinarea frcventei de rezonanta mecanica pentru un material insonorizant (de fapt erau mai multe mostre si ne-am jucat cu ele). Problema e ca softul vine ca extensie pentru un aparat care se conecteaza prin usb (uneori bluetooth) la calc, si preturile sint prohibitive, nu se justifica decit ca investitie. Daca o placa de achizitie de calitate medie o poti lua cu citeva sute de euro, un sistem complet costa cu doua ordine de marime mai mult (cind cumperi asa ceva iti da softul cu tot cu laptop).

Treaba cu injectia de apa cu alcool e stupid de simpla. Se foloseste in drag racing si la motoarele turbo de curse. E plin netul de pompe si diuze dar au debite prea mari pt un motor normal. Teoria e cam asa: la accelerare brusca creste debitul de aer si trebuie compensat cu benzina ca sa nu apara detonatii, temperaturi crescute, etc. Treaba e ca se introduce mai multa benzina decit se poate arde (si la injectie la acceleratie maxima se renunta la controlul lambda si intra in bucla deschisa). Motivul pentru care baga atit de mult e ca benzina in exces nu arde dar raceste cilindrul. De aici treaba cu apa. Injectia de apa permite ori amestec mai sarac ori avans mai mare (ori poate amindoua dar n-am incercat). Am vorbit cu cineva tot pe net care a zis ca a bagat in admisie abur dintr-un fier de calcat si s-a schimbat sunetul motorului si a scazut temperatura, ceea ce e promitator. Cind obtin si eu ceva palpabil prezint treaba.



--------------------
dacia 1310 1992
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Kinetix
post 16 Sep 2008, 19:22
Post #425


Membru autentic


Group: Members
Posts: 826
Joined: 26 February 06
From: Iasi




Prezinta.
Si eu folosesc un sistem asemanator pe masina de mai multe luni. Efectul observat:
- la accelerare un mers mai rotund
- si motorul merge mai rece.
Sistemul meu introduce apa lichida, incalzita si dozata de un robinet fin, in galeria de admisie.
Toate cele bune.


--------------------
Dacia 1410/'93 berlina / Tico E2 2000 - IS-##-###
Deschide ochii. Gandeste. Fara absoluturi morale ne prabusim!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihai1677
post 17 Sep 2008, 11:36
Post #426


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.369
Joined: 23 December 03
From: Bucuresti




La masina mea R19 injectie renix, exista o electrovana actionata doar la accelerare, care deschide un circuit care permite gazeleor din evacuare sa vina in admisie (EGR), teoria zice ca receste amestecul, exista posibilitatea sa aplic direct acest lucru la mine, pe perioadele de accelerare sa injectez ceva alcool+apa


--------------------
Renault 5 Campus, Hyundai Sonata, 1988 / 2001
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gotronic
post 28 Sep 2008, 18:41
Post #427


Ati scapat de platina si problemele ei !!!


Group: Members
Posts: 2.016
Joined: 24 March 06
From: Tg. Mures






--------------------
DACIA Sandero Stepway 100 TCE Blue Line 2020 Iulie - MS-10-GOT
MS-10-GOT
Cu nebunii sa nu te pui, ca au mintea odihnita !!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
pcostica
post 29 Sep 2008, 22:01
Post #428


Membru autentic


Group: Members
Posts: 627
Joined: 5 February 08
From: Resita,CS




daca tot asa a facut descrierea tehnica a proiectului( cum scrie in brevetul pus pe forumul vw) nici nu ma mira faptul ca nu a avut pana acum nici un "client"...auzi d-ta..."rezistenta de mare capacitate"!!!!....corectata mai jos in rezistenta de mare putere......ma rog....traim in Romania si totul e posibil...
Bafta!

This post has been edited by pcostica: 29 Sep 2008, 22:03


--------------------
dacia 1300 -cs - -------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
os
post 30 Sep 2008, 16:49
Post #429


Dictator. Comunist. Arbitrar. Pe scurt: rau.


Group: Moderatori
Posts: 1.528
Joined: 29 April 04




Am vrut sa ma abtin, dar daca tot a comentat cineva mai sus -> aspectul energetic (cu ce merge rezistenta aia electrica de mare capacitate, si de unde iei ala cu care merge ea) e considerat se pare a fi un un detaliu minor. Daca merge cu energie electrica - nu-i mia simplu, ieftin etc. a se folosi un motor electric? De ce mai trebuie sa faca ocolul pe la aburi?

Mda.


--------------------
. . .
Muschii mei minte nu are.
Cip-Cirip! Cip-Cirip! Cip-Cirip!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
radu3g
post 30 Sep 2008, 18:26
Post #430


Membru incepator


Group: Members
Posts: 4
Joined: 14 September 08




Si eu am niste dubii de bun simt tehnic. Motoarele cu abur din ultima generatie incalzeau intr-adevar cantitati mici de apa pe care le injectau in motor. O analogie ar fi intre boilerul electric si instant. Singurul avantaj era ca puteau porni mai repede, nu asteptau sa se incalzeasca cazanul, insa cantitatea de energie consumata era cam tot aia, iar cele clasice dupa ce ajungeau la temperatura de lucru a cazanului aveau randament mai bun. Sa incalzesti electric...hmm. Vorba lui, rezistenta de mare capacitate smile.gif . Daca a prezentat ceva practic ma gindesc ca a venit cu un dulap care scoate 2-3 kW, d-aia nu s-a inghesuit nimeni. Si ce baterie ii trebuie sa porneasca...


--------------------
dacia 1310 1992
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djasu82
post 30 Sep 2008, 19:35
Post #431


MEMBRU DACIA CLUB


Group: Members
Posts: 11.714
Joined: 26 December 06
From: Bucuresti ...




Loati legatura cu inginerul Rusetel si vedeti si voi ce zice biggrin.gif eu nu comentez.


--------------------
Dacia Super Nova Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm 1999 / 2003 / 2008 /2011 - nnn
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
os
post 15 Oct 2008, 09:00
Post #432


Dictator. Comunist. Arbitrar. Pe scurt: rau.


Group: Moderatori
Posts: 1.528
Joined: 29 April 04




Up biggrin.gif


--------------------
. . .
Muschii mei minte nu are.
Cip-Cirip! Cip-Cirip! Cip-Cirip!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
diaconuliviu
post 15 Oct 2008, 12:30
Post #433


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.569
Joined: 17 August 04
From: Space, the final frontiere




os-ule, nu te mai distrai de mult? vrei un refresh?


--------------------
Opel Corsa 2001 - xx
Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur.
SSP,K!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
os
post 22 Oct 2008, 21:54
Post #434


Dictator. Comunist. Arbitrar. Pe scurt: rau.


Group: Moderatori
Posts: 1.528
Joined: 29 April 04




Am mutat mai multe postari la "Diverse"->"Transformari energetice". Rog continuati discutiile in afara subiectului acolo.


--------------------
. . .
Muschii mei minte nu are.
Cip-Cirip! Cip-Cirip! Cip-Cirip!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
os
post 1 Nov 2008, 16:12
Post #435


Dictator. Comunist. Arbitrar. Pe scurt: rau.


Group: Moderatori
Posts: 1.528
Joined: 29 April 04




Up.


--------------------
. . .
Muschii mei minte nu are.
Cip-Cirip! Cip-Cirip! Cip-Cirip!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
os
post 21 Nov 2008, 23:14
Post #436


Dictator. Comunist. Arbitrar. Pe scurt: rau.


Group: Moderatori
Posts: 1.528
Joined: 29 April 04




Up... 243.gif


--------------------
. . .
Muschii mei minte nu are.
Cip-Cirip! Cip-Cirip! Cip-Cirip!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gotronic
post 21 Nov 2008, 23:31
Post #437


Ati scapat de platina si problemele ei !!!


Group: Members
Posts: 2.016
Joined: 24 March 06
From: Tg. Mures




Ori s-au "convins" baietii ori nu mai au timp.! (sau bani).! icon_mrgreen.gif


--------------------
DACIA Sandero Stepway 100 TCE Blue Line 2020 Iulie - MS-10-GOT
MS-10-GOT
Cu nebunii sa nu te pui, ca au mintea odihnita !!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Mr_Devil83
post 22 Nov 2008, 00:22
Post #438


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.254
Joined: 14 June 08




Pai hai sa ii ajutam. Din ce am citit prin electroliza veac nu se obtine randament. Plasma si alte vrajeli de astea = bani stricati de pomana pe componente arse.

Ramane ideea aia cu oscilatorul care genereaza frecventa egala cu frecventa de rezonanta a apei, care e destul de joasa. Pt baietii care experimenteaza un frecventmetru bun are multimetrul chinezesc DT9208B care costa maxim 40 de lei si masoara pana la 20khz. Un divizor cu 10 parca se face cu un sn74ls00 sau ceva de genul. Asta ca sa masori pana la 200khz frecventa cu el. Ma uit maine daca mai gasesc divizorul care l-am facut acum vreo 5 ani, era o inseriere de 74ls de astea de divizam cu 1 milion frecventa de 1mhz. Nu bag mana in foc ca e ls00.


--------------------
Dacia 1300 / SUPERNOVA EUROPA 1984 / 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djasu82
post 22 Nov 2008, 11:24
Post #439


MEMBRU DACIA CLUB


Group: Members
Posts: 11.714
Joined: 26 December 06
From: Bucuresti ...




QUOTE(Mr_Devil83 @ 22 Nov 2008, 01:22)
Pai hai sa ii ajutam. Din ce am citit prin electroliza veac nu se obtine randament. Plasma si alte vrajeli de astea = bani stricati de pomana pe componente arse.

Ramane ideea aia cu oscilatorul care genereaza frecventa egala cu frecventa de rezonanta a apei, care e destul de joasa. Pt baietii care experimenteaza un frecventmetru bun are multimetrul chinezesc DT9208B care costa maxim 40 de lei si masoara pana la 20khz. Un divizor cu 10 parca se face cu un sn74ls00 sau ceva de genul. Asta ca sa masori pana la 200khz frecventa cu el. Ma uit maine daca mai gasesc divizorul care l-am facut acum vreo 5 ani, era o inseriere de 74ls de astea de divizam cu 1 milion frecventa de 1mhz. Nu bag mana in foc ca e ls00.
*


sti c-mi palce mie la tine ca vorbesti asa cu nonsalanta doar sa te afli in vorba pune mina si realizeaza ceva nudoar sa te dai in stamba ca se face ca se drege in fine. Multi au plecat de pe acest forum si au continuat in alta parte din cauza ca aici au fost loati la misto .


--------------------
Dacia Super Nova Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm 1999 / 2003 / 2008 /2011 - nnn
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Mr_Devil83
post 22 Nov 2008, 17:01
Post #440


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.254
Joined: 14 June 08




Pai daca vrei sa nu fi luat la mijto scrie mai ordonat si nu mai fa greseli banale.


--------------------
Dacia 1300 / SUPERNOVA EUROPA 1984 / 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bygy007
post 23 Nov 2008, 01:16
Post #441


Membru autentic


Group: Members
Posts: 8.177
Joined: 12 May 06
From: BUCURESTI




Ideea este greu pus in prectica din simplul motiv ca la spargere moleculei de apa se consuma foarte multa energie find o molecula foarte stabila , deci pentru producerea de hdrogen pentru a alimenta un motor trebuie cantitate foarte mare (facuse cineva un calcul intr-un post anterior) . Si mie personal acest lucru mi se pare de domeniul SF-ului , ideea este ca nu este rentabil deocamdata

This post has been edited by bygy007: 23 Nov 2008, 01:18


--------------------
RENAULT CAPTUR E-Tech full hybrid 145 2024 - B 07 BGY
din subteranele Bucurestiului
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
flaviand
post 10 Dec 2008, 12:35
Post #442


Membru incepator


Group: Members
Posts: 63
Joined: 25 October 04
From: Brasov




djasu are dreptate sad.gif
Mr_Devil83 are si el dreptate smile.gif
bygy007 nu are dreptate biggrin.gif

Hai sa mai vin eu cu ceva noutati:

Se pare ca bob nu sta chiar degeaba:

http://www.thecell.cc/news.html

http://energyshowandtell.wetpaint.com/page/Bob+Boyce?t=anon

Interesante sunt specificatiile. Desi se merge pe forta bruta, avand aproximativ acelasi randament si productie cu celula originala construita si de mine, aici e vorba de o celula de vreo 5 ori mai mica: aprox 20x20x10cm.

Estimarea mea este ca e vorba de un sistem cu 2 elemente, fiecare cu 8 placi alimentate la 12V. Dimensiunea placilor este aceeasi ca la celula mare, adica aprox 15x15 cm dar un total de doar 16 placi in loc de 100. Nu va putea fi probabil folosit cu sistemul de rezonanta a lui Bob ci e gandit mai mult ca un booster foarte performant.

Aveam in cap ceva asemanator la un moment dat, insa din pacate am renuntat la idee deoarece amperajul necesar este foarte mare pentru un astfel de sistem care functioneaza la 12/24V 50-75AMP fata de 200V 5-10AMP original. Sistemul de care vorbesc si care e probabil utilizat de bob in noua lui celula il vedeti in pozele atasate.

Fiecare pachet de 8 placi poate fi alimentat la 12V in paralel sau ambele pot fi inseriate la 24V. Pentru simplificare si scaderea dimensiunilor, peretele intermediar poate fi inlocuit tot cu o placa de inox. Dimensinile sunt in centimetri nu in metri.

This post has been edited by flaviand: 10 Dec 2008, 12:36

Attached thumbnail(s)
duplex02.JPG ( Size: 114.76k ) Number of downloads: 2217
duplex01.jpg ( Size: 30.93k ) Number of downloads: 2242


--------------------
Logan Ambiance Arctic - Mai 2006
Logan Laureat Rosu - Nov 2004
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mircea.bidian
post 16 Dec 2008, 17:26
Post #443


Membru incepator


Group: Members
Posts: 47
Joined: 9 August 08




Nu vreau sa ma indepartez de la subiectul forumului, dar mi se pare interesanta ideea celor de la Blacklight Power, care au construit un generator cu un randament de 200:1. Deja au un contract cu o firma din Mexic pentru a produce un generator de 250MW.
Lincul este acesta: http://www.blacklightpower.com/

This post has been edited by mircea.bidian: 16 Dec 2008, 17:45


--------------------
N/A N/A
Nuclear energy will never work. There is no way in which we can split an atom at will - Albert Einstein (about 14 years before the atom bomb)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
flaviand
post 17 Dec 2008, 11:08
Post #444


Membru incepator


Group: Members
Posts: 63
Joined: 25 October 04
From: Brasov




Proiecte sunt o gramada, din pacate pana nu ajunge ceva in comert, nu avem decat sa incercam si noi sa mai experimentam cate ceva.

In alta ordine de idei, de facut probe eu n-am mai apucat, mai ales acum ca a venit iarna si cum spuneam celula e dezasamblata in beci.

Am fost nitzel descurajat si de faptul ca tentativele mele initiale de obtinere a rezonantei nu au avut succes, in ciuda muncii depuse. Puteti vedea in poze "bancul de proba", va dati seama ca numai instalarea jucariilor, prepararea solutiei si pregatirea cutiei imi luau vreo ora. Deci fara sa am o zi intreaga la dispozitie nici nu ma apucam de teste.

Oricum, placuta de reglaj a frecventelor s-a lasat greu convinsa sa colaboreze, desi masuratorile obtinute pe osciloscop erau in parametri necesari. Reglajul extrem de fin cu raport de 1 la 48.000Hz pentru atingerea frecventei dorite este ca si cum ai cauta acul in carul cu fan. Mai ales ca in momentul functionarii in sarcina, osciloscopul trebuia decuplat de la placuta si nu mai aveam controlul semnalului decat din potentiometre, fara o masurare in timp real a valorilor pe ecranul osciloscopului.

Ceea ce am aflat insa intre timp ca o veste buna, este aparitia unui potentiometru digital, aflat deja la a doua versiune. Acesta inlocuieste placa si genereaza automat cele 3 frecvente necesare, facand calibrarea mult mai usoara. Vine cu un chip programabil si ecran de control, iar scanarea este facuta cu pas de 1hz, ulterior blocand frecventele optime necesare functionarii in rezonanta a celulei respective. Este inca in teste, iar cel care l-a realizat cauta cat mai multi posesori de celule functionale pentru probarea lui si realizarea unui prototip final. Poate dupa sarbatori sa ma arunc si eu cu o comanda la jucaria respectiva, in functie de buget si timpul disponibil.

This post has been edited by flaviand: 17 Dec 2008, 11:13

Attached thumbnail(s)
Reglaje.jpg ( Size: 438.28k ) Number of downloads: 2367
Variac.jpg ( Size: 252.35k ) Number of downloads: 2306


--------------------
Logan Ambiance Arctic - Mai 2006
Logan Laureat Rosu - Nov 2004
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mircea.bidian
post 18 Dec 2008, 21:57
Post #445


Membru incepator


Group: Members
Posts: 47
Joined: 9 August 08




@flaviand - fain ca ai ajuns pina aici. Daca mi-ai da niste date tehnice legate de generator, putere, imepdanta, capacitatea placilor, poate ca as mai aduce ceva in plus proiectului tau. Nu am uitat cind mi-ai zis ca stii sa-ti calculezi singur, si departe de mine gindul de ati submina munca, dar stii cum e, doua minti fac mai mult decit una singura.
Refritor la Blacklight, deja au un proiect la puterea de 250 MW.

BlackLight Power Inc. Announces First Commercial License with Estacado Energy Services
Non-Exclusive License to produce up to 250 MW of continuous power

Cranbury, NJ (December 11, 2008)—BlackLight Power (BLP) Inc. today announced its first commercial license agreement with Estacado Energy Services, Inc. in New Mexico, a wholly-owned subsidiary of Roosevelt County Electric Cooperative, (Estacado). In a non-exclusive agreement, BLP has licensed Estacado to use the BlackLight Process and certain BLP energy technology for the production of thermal or electric power. Estacado may produce gross thermal power up to a maximum continuous capacity of 250 MW or convert this thermal power to corresponding electricity.

BlackLight Power is committed to announcing all future progress as it occurs


--------------------
N/A N/A
Nuclear energy will never work. There is no way in which we can split an atom at will - Albert Einstein (about 14 years before the atom bomb)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
flaviand
post 14 Jan 2009, 15:58
Post #446


Membru incepator


Group: Members
Posts: 63
Joined: 25 October 04
From: Brasov




Pentru cei care sunt interesati, merita sa va impartasesc asta:

Am gasit in cautarile mele o idee genial de superba pentru rezonanta si instalarea celulei pe o masina rapid si simplu.

Se ia un laptop si se leaga placa de sunet la o statie mai puternica, din aia normala de boxe. Se ia un softulet de generare semnal (gasesti pe net destule) si se da cu search pana se plictiseste sau se gaseste frecventa minune a celulei date. Pentru cine nu a priceput, rolul statiei este de a amplifica semnalul la voltajul dorit si sa duca amperajul necesar fara sa se arda in timpul reglajelor.

Si acum incepe genialitatea ideii: se inregistreaza intai semnalul sub forma de mp3. Apoi lasam computerul si statia deoparte. Se ia una bucata amplif auto din ala banal la 12V / 1000W si se leaga la el un mp3 player care face loop play la semnalul inregistrat. La ampliful auto se leaga celula direct pe masina si voila sistemul gata cool.gif

Mai aveam niste placi ramase de la celula mare si bucati de plexic cu canale gata taiate. Daca prind un weekend liber poate ma apuc de le lipesc si sa incerc acordajul pe o celula simpla, de numai cateva placi, fara bobine a la Bob Boyce wink.gif

Pentru cine e curios de un exemplu pentru rezonanta si model de semnal, uitati aici:



La rezonanta se produce 5LPM cu 70W deci cam 14W pentru 1 LPM.

In conditiile in care o jucarie din aia de borcan papa fara rezonanta cel putin 140W pentru 1LPM, adica cam cat am reusit si eu prin electroliza bruta.

Asta inseamna un randament de 10 ori mai mare, in ciuda faptului ca borcanasul e rudimentar si se foloseste o armonica slaba de vreo 6500Hz, adica de 8 ori mai mica decat cea recomandata de aprox 42-45000Hz. Ce-i drept, forma de unda arata bine, dar rezultatul atins ramane oricum demn de lauda.

This post has been edited by flaviand: 14 Jan 2009, 16:00


--------------------
Logan Ambiance Arctic - Mai 2006
Logan Laureat Rosu - Nov 2004
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Cell1
post 17 Jan 2009, 20:34
Post #447


Membru incepator


Group: Members
Posts: 4
Joined: 26 April 07




Salut,
Ma uit cu uimire ca exista acest interes si in tara noastra. Urmaresc acest fenomen de mai mult de 2ani si am citit destul de multa documentatie, inclusiv patenetele, memoriile si interpretarile lui Stanley Meyer. Mai are si cateva filmulete facute la el acasa sau conferinte.
Am incercat mai mute metode de electroliza bazate pe electrozi de inox. Prima varianta cu sarma de inox apoi cu placi de inox scufundate in electrolit iar acum am facut tot cu placi de inox dar cu garnituri puse intre ele si circul electrolitul prin acestea (elimin curentii de fuga de dupa marginea placilor). Am incercat si cu rezonanta dar nu a mers. Am facut cateva simulari in Orcad si mi-a confirmat ca nu avea cum sa rezoneze datorita faptului ca electrolitul are o rezistenta destul de mare.
Acum incerc sa fac dar cu apa distilata pentru ca rezistenta interna este foarte mare. Pentru aceasta inca montez la o punte de tip H-bridge de putere cu care sa controlez un trasformator tot pentru asa zisa rezonanta.

Apropo de plasma, cei care-si dau cu parerea fara s-o faca, nici nu au idee ce putere are scanteia daca se mai pulverizeaza si putina apa pe ea.
&feature=channel_page

Flaviand, de unde ai tu datele acelea despre rezonanta?, referitor la puterea consumata si l/min generati de HHO?

Debitul de hho produs in acel filmulet pe youtube este normal la o tensiune de 14V si 5A consum. Celula mea produce cam la fel fara pwm la aceeasi putere. Dupa cum ieseau bulele din bulber, producea cu mult sub 1l/min.


--------------------
Dacia Supernova 2002/standard - AG-06-UEL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djasu82
post 18 Jan 2009, 01:10
Post #448


MEMBRU DACIA CLUB


Group: Members
Posts: 11.714
Joined: 26 December 06
From: Bucuresti ...




de unde sti ce putere are plasma ?Introdu tu o bujie intr-un motor in 4 timpi cu un singur cilindru si vei observa ca dupa ce la-i pornit pe benzina si pe masura se-i dai apa sa bea inchizi usor robinetul de la benzen si se v-a mentine pe apa. Vezi ca sa ajungi la rezonanta ia de exemplu un circuit LC si vei observa ce lipseste in afara de celula , prin calcule si experimente se poate ajunge la rezonanta apei din eletrolizor.


--------------------
Dacia Super Nova Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm 1999 / 2003 / 2008 /2011 - nnn
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
rbmarian
post 19 Jan 2009, 16:38
Post #449


Membru incepator


Group: Members
Posts: 3
Joined: 19 January 09




sunt interesat de celule de productia de hidroxy. Am citit ce s-a scris pe ecest forum, cunosc si ce au brevetat si cei de la bia mare (au o chestie simlara cu ce a facut Bob Boyce dar folosesc lampi cu UV). Incerc sa fac ceva similar dar nu amexperienta necesara. De unde ma pot informa?


--------------------
logan laureate 2007 laureate - B 62 FAO
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Kinetix
post 19 Jan 2009, 20:35
Post #450


Membru autentic


Group: Members
Posts: 826
Joined: 26 February 06
From: Iasi




Pe forum, pe acest topic, sunt cateva PDF-uri cu informatii despre realizarea practica a unui generator de hidroxi.
Poti incerca si pe situl panacea university.
Succes.


--------------------
Dacia 1410/'93 berlina / Tico E2 2000 - IS-##-###
Deschide ochii. Gandeste. Fara absoluturi morale ne prabusim!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DaciaClub - Reno Bot
post Reguli topic / Topic rules
Post #


Mesaj automat









Topicul de fata se refera in principal la experimente personale.

Tentativele mai mult sau mai putin ascunse de reclama/vanzare se pedepsesc cu warn/ban.

Discutiile pro-contra care deviaza in flame se pedepsesc cu warn/ban. Orice problema se poate discuta si civilizat.

Discutiile off-topic se pedepsesc cu warn/ban.

Reguli valabile incepand de azi 27.09.2012 18:00


--------------------
Go to the top of the page
34 Pages « < 13 14 15 16 17 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 10th May 2025 - 12:17
Forum Renault