Generatorul de Hidrogen, scheme, experimente, rezultate
![]() ![]() ![]() |
Generatorul de Hidrogen, scheme, experimente, rezultate
brigada_diverse |
![]()
Post
#481
|
||
![]() Dacist cu permis si experienta mai mare de 30000 km :D Group: Members Posts: 2.505 Joined: 12 July 07 From: Constanta ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
ex: Dacia 1310 / actual: Dacia Logan
TLX 1989/ Abs Plus 1.4 MPI Let us die young or let us drive Dacia
FRANEZ BRUSC SI FARA ROST! |
|||
gotronic |
![]()
Post
#482
|
![]() Ati scapat de platina si problemele ei !!! Group: Members Posts: 2.016 Joined: 24 March 06 From: Tg. Mures ![]() |
QUOTE(cristitranca @ 4 Feb 2009, 10:46) in teorie exista totusi....sistemul tau primeste apa, nu are si instalatia sa condenseze vaporii de esapament.... 1. In teorie, dar cu anumite conditii ce ar incalca toate principiile termodinamicii, cu alte cuvinte.!!! 2. Nu are nici o legatura condensarea vaporilor ptr. a fi repusi in circuit, dimpotriva s-ar mai consuma ceva energie suplimentara in cel mai rau (bun) caz.!!! |
--------------------
DACIA
Sandero Stepway 100 TCE Blue Line
2020 Iulie
- MS-10-GOT MS-10-GOT
Cu nebunii sa nu te pui, ca au mintea odihnita !!! |
|
mircea.bidian |
![]()
Post
#483
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 47 Joined: 9 August 08 ![]() |
In anul 1922 Nicolae Vasilescu Karpen a inventat o pila care produce vesnic electricitate. De atunci au trecut 87 de ani, si de 59 de ani pila tot produce curent. Pila se afla in custodia muzeului tehnic din Bucuresti. Brevetul de inventie este nr. 16824, din 1922.
Reportajul de mai jos este di 2006 si sursa este ziarul ZIUA. Pila nemuritoare -- La Muzeul National Tehnic "Dimitrie Leonida" exista o pila electrica, construita de Vasile Carpan, ce functioneaza fara intrerupere de 56 de ani * "Recunosc ca si mie imi este greu sa avansez ideea unui perpetuum mobile fara sa cad in ridicol, chiar daca obiectul exista", explica directorul muzeului, inginerul Nicolae Diaconescu * Inventia nu poate fi expusa pentru ca muzeul nu are bani sa achizitioneze sistemul de securitate cerut pentru exponatele speciale 1142019609.jpg ( Size: 25.01k ) Number of downloads: 4699 poza undefined De 56 de ani pila indica 1 volt O pila electrica, de productie romaneasca, furnizeaza energie de 56 de ani fara intrerupere. Inventatorul minunii a spus, cu o jumatate de secol in urma, ca ea va merge vesnic. Se pare ca avea dreptate. Romania poseda un perpetuum mobile In Muzeul National Tehnic "Dimitrie Leonida" din Bucuresti exista un obiect de patrimoniu care sta intr-un seif metalic blindat, chiar in biroul directorului muzeului. Este vorba despre "Pila termoelectrica cu temperatura uniforma", cunoscuta sub numele de "Pila lui Carpan", realizata in 1950. Politia a interzis conducerii muzeului sa expuna acest obiect fara o masura de securitate exceptionala. Aparatul este de fapt un perpetuum mobile, adica un aparat care genereaza energie la nesfarsit fara interventie din exterior. Desi ar fi trebuit sa se opreasca de multe decenii, "Pila lui Carpan" se incapataneaza sa functioneze, asa cum a prevazut inventatorul ei. Oamenii de stiinta nu pot explica inca cum este posibil asa ceva. Visul omenirii Construirea unui perpetuum mobile a fost visul de secole al omenirii. Un aparat care sa se miste la nesfarsit, fara sa primeasca impulsuri exterioare, ar rezolva definitiv setea de energie a civilizatiei actuale. In epoca moderna insa, acest vis a fost abandonat pe considerentul ca ar fi o utopie. Cei ce au continuat totusi sa caute solutia, au fost marginalizati, lumea oamenilor de stiinta considerandu-i nebuni. Perpetuum mobile nu poate exista. Cu toate acestea, un fizician roman s-a incapatanat sa-l construiasca. Si se pare ca a reusit. Nicolae Vasilescu Carpan a inceput sa lucreze la teoria unei pile electrice care sa genereze energie la nesfarsit inca inainte de Primul Razboi Mondial. "Pila" a fost brevetata in 1922. Pentru oamenii de stiinta de astazi este de neinteles cum a fost posibil ca un om de o rigurozitate stiintifica asa cum a fost Carpan sa se apuce de "o nebunie". Lucrarea teoretica se refera la dimensiunile pe care trebuie sa le aiba aparatul si materialele din care trebuie construit. Vasilescu Carpan sustine in aceasta lucrare ca pila inventata de el va furniza energie electrica la nesfarsit. Dupa ce teoria a fost gata, s-a apucat de lucru. Voia sa demonstreze printr-un prototip ca ceea ce calculase era corect. Prototipul a fost gata in 1950. Era vorba, in fapt, despre doua pile electrice legate in serie, care pun in miscare un minimotor galvanometric. Acesta, la randul sau, misca o paleta conectata la un intrerupator. La fiecare jumatate de rotire paleta deschidea circuitul, pentru ca la a doua jumatate de rotatie sa-l inchida. Timpul de rotatie a elicei era calculat in asa fel incat pilele sa aiba timp de reincarcare, respectiv pentru refacerea polaritatii in perioada cat circuitul este deschis. Motorul si paletele aveau drept scop demonstrarea faptului ca pilele furnizeaza energie electrica. Astazi nu mai este nevoie de asa ceva, deoarece exista aparate de masura si control performante. Iesit din comun este faptul ca o pila electrica (generator electric considerat stramosul bateriei -n.r.) nu poate trai mai mult de 5 ani, maximum 10 in cazul celor mai performante. Dupa care se poate arunca, deoarece unul din electrozi se corodeaza, iar inlocuirea lui inseamna, de fapt, o pila electrica noua. Generatorul electric al fizicianului roman s-a incapatanat insa sa functioneze si in ziua de astazi, dupa 56 de ani de la construire. O pila de proportii ar putea alimenta o nava spatiala In exclusivitate pentru ziarul ZIUA, directorul muzeului, Nicolae Diaconescu, a scos sistemul din seiful metalic si ne-a permis sa-l masuram cu un aparat digital. Bornele pilei indicau, in data de 27 februarie 2006, un curent electric cu o tensiune de valoarea celei calculate de inventator, lucru inexplicabil pentru oamenii de stiinta. Pentru a intra un pic in detaliu, trebuie spus ca, spre deosebire de ceea ce se invata la fizica in clasa a VIII-a, "Pila lui Carpan" are un electrod din aur, altul din platina, iar electrolitul, lichidul in care sunt imersati cei doi electrozi, este acid sulfuric de puritate ridicata. Materialele din care este construita pila reprezinta doar un aspect al problemei. Conform calculelor lui Carpan, s-ar putea construi un aparat similar, de gabarit, respectand exact proportiile celui existent, aparat care sa dezvolte o energie mult mai mare. Un asemenea generator ar putea alimenta la nesfarsit o nava spatiala care sa calatoreasca in Cosmos, dupa cum spune directorul muzeului. Pentru aplicarea inventiei trebuie facut insa un studiu preliminar de fezabilitate. Or, asa ceva nu este posibil, atata timp cat despre minunea lui Carpan nu stie decat un cerc restrans de oameni de specialitate. Au fost cateva comunicari stiintifice la Paris, Bucuresti si la Bologna, in care s-a prezentat pe larg inventia. In deceniile trecute, mecanismul minune a constituit chiar obiect de cercetare la Universitatea din Brasov si Politehnica din Bucuresti. Dar despre posibilitatea concreta a aplicarii inventiei inca nu s-a pus problema. Francezii au vrut sa puna mana pe prototip "Francezii s-au aratat foarte interesati de acest obiect de patrimoniu, prin anii '70, si au incercat sa intre in posesia lui. Muzeul nostru a reusit insa sa-l pastreze. Cu trecerea timpului a devenit din ce in ce mai clar ca pila electrica nu se opreste, iar in jurul ei s-a nascut legenda unui perpetuum mobile. Recunosc ca si mie imi este greu sa avansez ideea unui perpetuum mobile fara sa cad in ridicul, chiar daca obiectul exista. Oamenii de stiinta romani se straduiesc, fara succes, sa explice ce anume sta la baza acestui fenomen. Unii spun ca este vorba despre transformarea energiei termice in lucru mecanic, dar eu nu subscriu acestei ipoteze. Cred ca este vorba despre altceva. Oricum, vedem ca functioneaza, stim cum este construita, dar nu stie nimeni de ce functioneaza. De aceea exponatul, de o valoare exceptionala, are un regim special. Politia ne-a cerut insistent sa il scoatem din circuitul muzeal. Aparatul nu poate fi expus decat intr-o vitrina din sticla cu sistem special de securitate. Aceasta in conditiile in care fiecare usa a muzeului are deja sistem de alarma, iar cladirea este pazita permanent. Deocamdata, Pila lui Carpan sta incuiata intr-un seif blidat, in biroul meu, din cauza ca nu avem bani pentru achizitionarea unei vitrine, asa cum ne-a cerut politia. Teoretic, conform datelor furnizate de Nicolae Vasilescu Carpan, pila termoelectrica cu temperatura uniforma functioneaza impotriva principiului al II-lea al termodinamicii privind transformarea energiei termice in lucru mecanic, adica este un perpetuum mobile de speta a II-a. Daca este asa, atunci fizica pe care o stim ar trebui reevaluata, ceea ce ar fi intr-adevar uluitor in lumea stiintifica, cu urmari greu de imaginat. Trebuie doar sa ia cineva initiativa", a spus directorul muzeului, inginer Nicolae Diaconescu. I. GOLEA Sursa ziarul ZIUA |
--------------------
N/A
N/A Nuclear energy will never work. There is no way in which we can split an atom at will - Albert Einstein (about 14 years before the atom bomb)
|
|
argon |
![]()
Post
#484
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
cam tras de par, degeaba produce curent daca nu-l consuma ceva , daca avea si un consumator se ducea de mult, apropos, 1 volt obtii si cu niste zeama de lamaie.
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
driverx |
![]()
Post
#485
|
![]() --- Membru cu ralanti --- Group: Members Posts: 7.656 Joined: 21 November 03 ![]() |
Articol pentru mancatori de rahat.
Vai...incredibil, fenomenal. DAR din aia 56 ani CAT TIMP a fost in sarcina? CAT? Poate dovedi cineva ceva? Auz ma....nave spatiale alimentate cu pila aia. Navele alea spatiale cu ce se propulseaza? Scuipa din coor acidu' ala super purificat? Sau li se monteaza in coor o paleta care se invarte in gol in spatiu? Paleta care binenteles e conectata la intrerupatorul care deschide circuitul la juma' de tura, ca altfel nu se poate.... This post has been edited by driverx: 4 Feb 2009, 16:04 |
--------------------
Mitsubishi
Lancer
2008 Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
|
|
gotronic |
![]()
Post
#486
|
![]() Ati scapat de platina si problemele ei !!! Group: Members Posts: 2.016 Joined: 24 March 06 From: Tg. Mures ![]() |
Asta-i "youtube"-ul anilor '50.! (se tine in seif sa nu se descopere jmecheria).! Nu se spune daca in seif jucaria merge sau se odihneste. Pila respectiva poate consuma materialul din care e facuta, iar la cat consuma....poate sa actioneze "intrerupatorul", care pare a fi un pendul (probabil in vid) si 200 de ani, nu stiu, am auzit si eu ceva mai demult dar fara explicatii, asa ca poate fi o scamatorie.!
|
--------------------
DACIA
Sandero Stepway 100 TCE Blue Line
2020 Iulie
- MS-10-GOT MS-10-GOT
Cu nebunii sa nu te pui, ca au mintea odihnita !!! |
|
djasu82 |
![]()
Post
#487
|
![]() MEMBRU DACIA CLUB Group: Members Posts: 11.714 Joined: 26 December 06 From: Bucuresti ... ![]() |
Noi romanii de obicei ne criticam valorile dar nu ne vedem pe noi insine !
This post has been edited by djasu82: 4 Feb 2009, 16:40 |
--------------------
Dacia Super Nova
Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm
1999 / 2003 / 2008 /2011
- nnn
|
|
os |
![]()
Post
#488
|
![]() Dictator. Comunist. Arbitrar. Pe scurt: rau. Group: Moderatori Posts: 1.528 Joined: 29 April 04 ![]() |
Argumente care sa nu vina de la revista "Flacara", sunt?
Despre "aparatul din safe" - chestiunea e foarte simpla: se ia de la OSIM brevetul cu pricina, se constata ca i-a expirat valabilitatea (ca brevet), se construieste, se devine miliardar si in acelasi timp se salveaza lumea. Wow! |
--------------------
.
.
. Muschii mei minte nu are.
Cip-Cirip! Cip-Cirip! Cip-Cirip! |
|
Cell1 |
![]()
Post
#489
|
Membru incepator Group: Members Posts: 4 Joined: 26 April 07 ![]() |
Mircea bidian.
Am incercat sa cumpar tevi de inox l316 dar sunt mai multe dezavantaje - se gasesc in comert tevi lucioase pe exterior l302 sau 304 - sunt ambutisate - se dau la 6m bucate - daca vreau sa iau ceea ce vreau pentru experimente sunt extrem de scumpe si nu-mi permit financiar. Exista o a doua varianta HV. Aplicrea unui camp electric, nu magnetic astfel sa rupa legaturile intre h si o. Ca si referinta este cercetatorul Christopher Robert Eccles dar dupa ce a pantetat asa ceva s-a oprit din cercetari asupra disocierii apei si s-a reorientat. O simpla referinta http://waterfuelcell.org/WFCprojects/Stanl...WO9846349A1.pdf http://www.waterfuelcell.org/phpBB2/viewtopic.php?t=46 |
--------------------
Dacia
Supernova
2002/standard
- AG-06-UEL
|
|
mircea.bidian |
![]()
Post
#490
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 47 Joined: 9 August 08 ![]() |
QUOTE(Cell1 @ 4 Feb 2009, 21:58) Mircea bidian. Am incercat sa cumpar tevi de inox l316 dar sunt mai multe dezavantaje - se gasesc in comert tevi lucioase pe exterior l302 sau 304 - sunt ambutisate - se dau la 6m bucate - daca vreau sa iau ceea ce vreau pentru experimente sunt extrem de scumpe si nu-mi permit financiar. Exista o a doua varianta HV. Aplicrea unui camp electric, nu magnetic astfel sa rupa legaturile intre h si o. Ca si referinta este cercetatorul Christopher Robert Eccles dar dupa ce a pantetat asa ceva s-a oprit din cercetari asupra disocierii apei si s-a reorientat. O simpla referinta http://waterfuelcell.org/WFCprojects/Stanl...WO9846349A1.pdf http://www.waterfuelcell.org/phpBB2/viewtopic.php?t=46 @ - Cell1 Din pacate nu pot sa iti dau nici un sfat de unde sa cumperi teava de inox. Stiu ca inoxul e scump, si nu ar fi exclus sa gasesti suport financiar de la vreo firma. Incearca! Contacteaza-ma pe mail. @ - trupa anti-Karpen Karpen nu a construit un perpetuum mobile, ci doar o pila care merge si cu altceva infara de "zeama de lamaie" si folosete ca sursa de energie convertibila, temperatura mediului ambiant zis si infrarosii. Altii au facut "panouri solare" convertind direct razele infrarosii in electricitate. Pe aia de ce nu ii scuipati? |
--------------------
N/A
N/A Nuclear energy will never work. There is no way in which we can split an atom at will - Albert Einstein (about 14 years before the atom bomb)
|
|
gotronic |
![]()
Post
#491
|
![]() Ati scapat de platina si problemele ei !!! Group: Members Posts: 2.016 Joined: 24 March 06 From: Tg. Mures ![]() |
Eu unul nu am "scuipat" pe nimeni, cei ce folosesc celule solare nu sustin ca este perpetuum mobile si nici nu dau din umeri daca-i intrebi cum merge "jucaria".
|
--------------------
DACIA
Sandero Stepway 100 TCE Blue Line
2020 Iulie
- MS-10-GOT MS-10-GOT
Cu nebunii sa nu te pui, ca au mintea odihnita !!! |
|
mereutaus2 |
![]()
Post
#492
|
Membru incepator Group: Members Posts: 1 Joined: 22 January 09 ![]() |
Sunt nou pe acest forum si nu prea am treaba cu mecanica, dar in ceea ce priveste electronica cred ca ma descurc. Electronica folosita in schemele de mai sus e depasita rau, eu cred ca folosind un controler cu un cost scazut si cativa senzori se pot rezolva toate problemele pe care Kinetix le-a expus. In ceea ce priveste cablajul va sfatuiesc sa il lasati deocamdata la o parte si sa incercati montajele pe placi de test, e mai economic si pierdeti mai putin timp. As dori sa stiu totusi frecventa pulsurilor si frecventa trenurilor de pulsuri.
|
--------------------
Dacia
1310
1985
- VS03XRJ
|
|
mircea.bidian |
![]()
Post
#493
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 47 Joined: 9 August 08 ![]() |
QUOTE(gotronic @ 5 Feb 2009, 16:16) Eu unul nu am "scuipat" pe nimeni, cei ce folosesc celule solare nu sustin ca este perpetuum mobile si nici nu dau din umeri daca-i intrebi cum merge "jucaria". Nici Karpen nu a sustinut asa ceva, iar reportajul ala e facut de unul ce a terminat facultatea de jurnalistica, nu licentiat in fizica. Dupa aprecierea prof. I. Solomon, presedinte al Societatii Franceze de Fizica - "a inventat pila de combustie cu o jumatate de secol inainte ca oamenii sa ajunga pe Luna datorita ei". Printre cele mai importante lucrari ale lui N. Vasilescu-Karpen se numara cele din domeniul electrochimiei, care l-au dus la crearea a numeroase tipuri originale de pile electrice denumite K1, K2, K3 (pila electrica care foloseste energia oxidanta din alcool (1934), pila electrica cu clorura de argint (1953) si pila electrica cu concentratie de oxigen si termodinamica (1953) . Datorita lui, in domeniul pilelor de combustie - care s-au impus astazi, ca urmare a impulsionarii cercetarilor spatiale - exista o prioritate romaneasca, este vorba de pila cu metanol. In aerodinamica este primul cercetator care a demonstrat zborul pasarilor pe timp cu vant variabil, modul de captare a energiei vantului cu viteza orizontala variabila, in acelasi plan sau in plane orizontale suprapuse. A explicat pentru prima data mecanismul presiunii osmotice, combinand unele pareri a lui Van't Hoff si W. Ramsey. A fost primul care a propus utilizarea curentilor purtatori de inalta frecventa pentru telefonia prin cablu la mare distanta. In fizico-chimie, V. Karpen si-a adus contributia prin introducerea unei noi ipoteze a existentei electronilor liberi in lichide. Prin aceasta a elaborat teoria electronica a lichidelor, prin care se explica numeroase fenomene necunoscute sau gresit interpretate. In momentul elaborarii acestei teorii, singura teorie cinetica a fenomenelor electrochimice era cea a lui Nernst din 1888, cand electronul nu era inca cunoscut. Aceasta explica diferenta de potential intre metal si electrolit, dand expresia verificata de experiente a acestei diferente - efectul Volta, atacarea metalelor de catre acizi si altele. |
--------------------
N/A
N/A Nuclear energy will never work. There is no way in which we can split an atom at will - Albert Einstein (about 14 years before the atom bomb)
|
|
tdgabi |
![]()
Post
#494
|
Membru incepator Group: Members Posts: 21 Joined: 30 December 06 ![]() |
...am reusit sa fac o instalatie de HHO...excat ca in aceste clipuri..http://www.searcypress.com/fuelcell/index.html
daca urmariti videoclipurile veti observa ca secretul consta in a avea un mediu cu presiune controlata(vid)...recipientu cu pila si zona finala a amestecului benzina aer inainte de ardere(inainte de a intra in cilindri)...acesta se conecteaza in circuitu de frana(vacuum) si duce in zona de dupa filtrul de aer... Instalatia mea e intocmai cu acel camp magnetic prin care se spune ca apar atomii instabili de H.....e fenomenul paramagnetic...ar fi mai multe de spus aici... In sfarsit am probat instalatia pe o dacie 1300 si am urmatoarele probleme: - nu sunt sigur ca am mediu cu presiune controlata deoarece capacul borcanului nu a dat semne ca ar fi aparut vidul; - gazul se formeaza insa nu am cum sa controlez cantitatea de benzina care intra in amestec pt ca batranica nu are calculator de bord care sa taie din consum cand observa ca turatia e ok... Ma scuzati de ne-ntelegeri insa sunt incepator in ale carburatiei...am avut una pe injectie iar acum am o 1300...voi pune poze curand... |
--------------------
dacia injectie
berlina
2003, 1400 gabel
|
|
djasu82 |
![]()
Post
#495
|
![]() MEMBRU DACIA CLUB Group: Members Posts: 11.714 Joined: 26 December 06 From: Bucuresti ... ![]() |
inchizi surubul de dozaj amestec cel orizontal de pe carburator si desczi mai mult robinetul de la instalatia ta de hidrogen, Daca se produce mai mult gaz o sa se mentina constant cat de cat , maresti avansul din delco si poate se stabilizeaza turatia . Daca accelerezi aici o sa fie buba !
|
--------------------
Dacia Super Nova
Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm
1999 / 2003 / 2008 /2011
- nnn
|
|
tdgabi |
![]()
Post
#496
|
Membru incepator Group: Members Posts: 21 Joined: 30 December 06 ![]() |
productia de gaz cred ca e constanta....oricum s-au facut teste...daca se vrea mai mult gaz se mai adauga celule...dar ar trebui sa fie arhisuficient la dimensiunea celulei mele pt un motor de 1300....
Alimentarea cu gaz se face cu ajutorul vacuumului....motorul trage singur gazul in faza de admisie... -prima problema e cum fac sa intre mai putina benzina in amestec cand accelerez si comanda sa fie facuta din interiorul masinii... ![]() -a 2 este ca-mi trebuie mediu cu presiune controlata iar aici nu stiu daca clapeta de acceleratie(sau alt instrument?) imi asigura etanseitatea perfecta intre culbutori admisie si celalalt capat al spatiului in care se afla amestecul - alimentarea cu HHO ar intra pe undeva intre aceste 2 limite) -caci banuiesc ca dk presiunea nu e controlata exista posibilitatea ca H sa se combine cu alt atom H si sa iasa H2.... Iar faza sa am in amestec benzina si HHO e cam nasoala caci viteza de ardere a HHO ,adica al gazului Brown e de 3 ori mai mare...deci nu mi-e clar ce se-ntampla in cilindri cu HHO si benzina ![]() In timpul testului la un prieten am uitat de asemena sa blochez aerul dupa filtrul de aer ![]() ![]() PS: Gazul Brown...adica hidrogen in stare monoatomica H(cu un singur spin)...si nu diatomica asa cum rezulta din electroliza...acest H2 (hidrogen in stare diatomica este low-energy)...si daca obtinem acest H acesta ar ocupa de 2 ori volumul lui H2 evident...deci de aceea spun ca e arhisuficient.... Acesta e secretul campului magnetic atasat instalatiei de electroliza...Hidrogenul in stare monoatomica e paramagnetic( cu toate ca la temp scazute H nu s stabil si se va combina cu un alt H formand H2 si in aceasta interactiune momentul magnetic e pierdut)... Deci H in stare monoatomica e paramagnetic ...adica mai bine zis campul magnetic atasat instalatiei de electroliza atrage H in stare monoatomica(cel care ne trebuie noua pt a beneficia de capacitatile maxime ale H) si il trasmite mai departe prin intermediul vacuumului in cilindri...:) Asta ar fi si explicatia pt care multi dau chix in propulsia cu hidrogen....cu H2 ar finecesar o f mare cantitate de gaz.......ramanem noi sa ne dam seama ultimiii care e miscarea ![]() Am vazut pe net si alte metode de obtinere a hiperoxidului HHO prin dispozitive electronice PWM,prin rezonanta dar habar n-am de ele ![]() SCUZE!!!...Flaviland si ceilalti...acum am citit ca va ocupati si voi prin rezonanta de obtinerea hidroxidului...prima data te-am vazut pe softspedia...ce zici de ideea cu campul magnetic luata de pe searcypress??? Voi pune in scurt timp poze cu instalatia mea cu campul magnetic:) This post has been edited by tdgabi: 25 Feb 2009, 00:15 |
--------------------
dacia injectie
berlina
2003, 1400 gabel
|
|
djasu82 |
![]()
Post
#497
|
![]() MEMBRU DACIA CLUB Group: Members Posts: 11.714 Joined: 26 December 06 From: Bucuresti ... ![]() |
La scris pe forum nu ne intrece nimeni la fapte , bani pentru procurare de materiale aici ramanem mult in urma
![]() De obicei nu se incerca direct pe motorul unei masini ci pe un mic motor . Ca sa menti un motor de 1300 in functiune cu gaz Brown trebuie ca instalatia sa-ti asigure cel putin 1 litru pe minut iar cand accelerezi trebuie sa-ti produca in jur la 5 litri pe minut. Obti gaz prin rezonanta daca se foloseste generatoare modulate in frecventa si trasmisie radio asa direct injectat galvanic nu obti mare lucru . |
--------------------
Dacia Super Nova
Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm
1999 / 2003 / 2008 /2011
- nnn
|
|
os |
![]()
Post
#498
|
![]() Dictator. Comunist. Arbitrar. Pe scurt: rau. Group: Moderatori Posts: 1.528 Joined: 29 April 04 ![]() |
Nu s-a adus suficient in discutie calitatea apei.
Va spun eu secretul: Tre'sa fie de aia sfintita, mai cunoscuta sub numele de aghiasma. Nu ca ar avea vre-un efect, dar e la fel de plauzibil. |
--------------------
.
.
. Muschii mei minte nu are.
Cip-Cirip! Cip-Cirip! Cip-Cirip! |
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#499
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
Uraaaaaaaaaaaaaaa....am reusit: uitati-va pe "iutiub", pe toate filmuletele si alegeti-l pe cel convenabil: pornind de acolo, dacia mea functioneaza NUMAI cu apa disociata in HHO ba, culmea, imi mai toarna si in sticla. Fiind ardere curata, numai H2+O2, fiind si temperaturi mari, se poate bea fara probleme.
VRRRRRRROOOOAAAAAAMMMMMM... asa face motoru... |
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
brigada_diverse |
![]()
Post
#500
|
![]() Dacist cu permis si experienta mai mare de 30000 km :D Group: Members Posts: 2.505 Joined: 12 July 07 From: Constanta ![]() |
si marmota invelea ciocolata in staniol...nimic nou?
This post has been edited by cristitranca: 4 Mar 2009, 14:01 |
--------------------
Dacia
ex: Dacia 1310 / actual: Dacia Logan
TLX 1989/ Abs Plus 1.4 MPI Let us die young or let us drive Dacia
FRANEZ BRUSC SI FARA ROST! |
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#501
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
Normal ca marmota, voiam un UP
|
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
Ov |
![]()
Post
#502
|
![]() Academician doctor inginer, savant de renume mondial Group: Moderatori Posts: 7.511 Joined: 11 November 03 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(driverx @ 4 Feb 2009, 16:03) Navele alea spatiale cu ce se propulseaza? Scuipa din coor acidu' ala super purificat? Sau li se monteaza in coor o paleta care se invarte in gol in spatiu? pila aia poate alimenta un motor cu ioni: http://en.wikipedia.org/wiki/Ion_engine bineinteles, asta la nivel teoretic, ca am o vaga banuiala ca o pila d'aia cat casa poporului n-ar fi in stare sa propulseze o masina de la tata mai mult de cateva zile ![]() |
--------------------
Dacia
1300
1972 when life gives you lemon, make lemonade
|
|
mircea.bidian |
![]()
Post
#503
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 47 Joined: 9 August 08 ![]() |
Nu sunt foarte multe modalitati de cracare a hidrogenului molecular. Una dintre ele este si ce-a folosita de Yull Brown in instalatiile sale si descris destul de sumar in brevetul de inventie.
QUOTE ... a pair of tungsten electrodes 51 to produce molecular dissociation of the hydrogen and the oxygen and a very hot flame 52. It can be appreciated that whereas in an atomic hydrogen flame a significant temperature rise is obtained by striking an arc in the hydrogen, an even greater temperature rise can be realized by striking the arc between the oxygen as well since the dissociation energy of molecular oxygen is of the same order of magnitude as that of molecular hydrogen. Electrozii de wolfram se vad in desenul tehnic din descrierea patentului. QUOTE A mixture of hydrogen and oxygen is passed through the conduit and around the magnet 61. The diamagnetic oxygen is diverted by the magnetic field into a transverse passageway Pentru cei ce doresc sa studieze mai amanuntit, atasez linkul acesta http://www.brownsgas.com/yullbrown.html si cele doua brevete de inventie care descriu generatorul propriuzis. ![]() US4014777undefined This post has been edited by mircea.bidian: 6 Mar 2009, 04:34 Attached File(s) ![]() |
--------------------
N/A
N/A Nuclear energy will never work. There is no way in which we can split an atom at will - Albert Einstein (about 14 years before the atom bomb)
|
|
otonel |
![]()
Post
#504
|
Membru Group: Members Posts: 130 Joined: 9 April 06 From: Dn1 ![]() |
Ce mai faceti colegii cercetatori in ale motorului pe apa,vad ca sunt mai multi cei care contesta ca s-ar putea face ceva sa functioneze cat de cat cu rezultate acceptabile.
Eu unul personal am dat jos instalatia pentru ca imi ingheta apa cu frigurile din iarna asta dar acuma ca s-a mai incalzit vremea vreau s-o montez la loc si sa lucrez un pic si la circuitul generator de oscilatii. S-ar putea ca efectul campului magnetic sa ajute un pic la electroliza cum zicea cineva mai inainte din cate imi aduc aminte dintr-un documentar campul magnetic schimba un pic structura apei vazuta la microscop Ceea ce as vrea sa mai fac la instalatia mea ar fi un vas barbotor mai mare in care sa se adune in timp o cantitate mai mare de hidrogen si oxigen sub un pic de presiune pe care s-o folosesc prin deschiderea unei supape comandata de pozitia clapetei de acceleratie,care sa-mi dea un surplus de forta la accelerare,un fel de nitro improvizat ![]() Poate o sa-mi ziceti ca o sa umblu cu o bombita sub capota dar eu imi asum riscul asta ![]() Vreau sa fac treaba asta pt ca nu pot genera cu instalatia mea cantitati mari cum vad pe net de genul la 1l/min dar in 10 min pot aduna ceva cantitate care sa ma ajute la demaraj Iar pt cei ce contesta ca ar putea exista perpetuum mobile exista pe net un film in care am vazut ceva care chiar merge,bine ca nu face altceva decat invarte o bila dar este ceva ![]() Attached File(s) ![]() |
--------------------
Renault
Megane
1999 1,9 break Care pata de ulei?
E sudoarea cailor putere! |
|
os |
![]()
Post
#505
|
![]() Dictator. Comunist. Arbitrar. Pe scurt: rau. Group: Moderatori Posts: 1.528 Joined: 29 April 04 ![]() |
Domnule, colegule drag:
"pe net" nu dovedeste NIMIC, dar nimic. Mai putin decit nimic, si-i dovada de profunda naivitate sa crezi ca "net"-ul poate constitiui un argument care sa contrazica principiile fundamentale ale fizicii (care au dus oamenii pe Luna si care fac posibil printre altele chiar "net"-ul ala). |
--------------------
.
.
. Muschii mei minte nu are.
Cip-Cirip! Cip-Cirip! Cip-Cirip! |
|
otonel |
![]()
Post
#506
|
Membru Group: Members Posts: 130 Joined: 9 April 06 From: Dn1 ![]() |
Pai eu zic ca inainte de PRINCIPIILE FIZICI au fost fenomenele si observarea lor,incercarea omului de ale explica,iar cum principiile astea nu pot explica chiar totul din jurul nostru si se ajung la tot felul de compromisuri si in fizica mie mi-ar placea intr-o buna zi sa apara un asterix la pricipiile termodinamicii
![]() Poate este o alergare dupa "fata morgana" cu aceste masinarii dar mi-ar place sa se gaseasca o sursa de energie nelimitata ![]() Oricum eu zic sa revenim la discutia cu generator de hidrogen cu niste idei constructive This post has been edited by otonel: 7 Mar 2009, 20:08 |
--------------------
Renault
Megane
1999 1,9 break Care pata de ulei?
E sudoarea cailor putere! |
|
brigada_diverse |
![]()
Post
#507
|
![]() Dacist cu permis si experienta mai mare de 30000 km :D Group: Members Posts: 2.505 Joined: 12 July 07 From: Constanta ![]() |
ziceai tu ca , campul magnetic schimba structura moleculei de apa sau ceva de genu....
si daca ii cantii apei muzica metallica sau a lui bach si supui inghetului ai sa vezi 2 forme diferite, cea supusa muzicii lui bach fiind mai "pasnica"...dar cum nu il suport pe bach, o sa zic ca aia de la metalica arata mai bine.... cand se baga etanolul la noi in tara? era pe net un film cu un logan de 2,5 %....aia a fost in frana de motor sau cum? |
--------------------
Dacia
ex: Dacia 1310 / actual: Dacia Logan
TLX 1989/ Abs Plus 1.4 MPI Let us die young or let us drive Dacia
FRANEZ BRUSC SI FARA ROST! |
|
mircea.bidian |
![]()
Post
#508
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 47 Joined: 9 August 08 ![]() |
QUOTE(cristitranca @ 7 Mar 2009, 21:19) ziceai tu ca , campul magnetic schimba structura moleculei de apa sau ceva de genu.... si daca ii cantii apei muzica metallica sau a lui bach si supui inghetului ai sa vezi 2 forme diferite, cea supusa muzicii lui bach fiind mai "pasnica"...dar cum nu il suport pe bach, o sa zic ca aia de la metalica arata mai bine.... cand se baga etanolul la noi in tara? era pe net un film cu un logan de 2,5 %....aia a fost in frana de motor sau cum? La noi in tara e problema cind se va scoate etanolul?! ![]() |
--------------------
N/A
N/A Nuclear energy will never work. There is no way in which we can split an atom at will - Albert Einstein (about 14 years before the atom bomb)
|
|
Mr_Devil83 |
![]()
Post
#509
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.254 Joined: 14 June 08 ![]() |
in frana de motor loganul nu consuma 0% ?
Zilele trecute imi povestea un prieten ca a fost in weekend la straja cu 2 pitzipoance si ca a alimentat 17l de motorina cu care a mers 317km. Era fericit ca a scos sub 6% consumul, logan 1,5dci, 70 de cai. I-am explicat frumos ca la vitezele cu care merge el, 70 - 80 la ora, 50 in localitate (nu e vitezoman) scoate un consum mai mare decat caruta mea. Pentru ca sunt un zgarcit fara pereche...cam cati l de apa pot sa bag si eu in rezervorul de berlina si sa nu simt nevoia sa apas mai tare acceleratia? Merge un 5% apa in benzina? |
--------------------
Dacia
1300 / SUPERNOVA EUROPA
1984 / 2002
|
|
brigada_diverse |
![]()
Post
#510
|
![]() Dacist cu permis si experienta mai mare de 30000 km :D Group: Members Posts: 2.505 Joined: 12 July 07 From: Constanta ![]() |
gand la gand cu bucurie, si eu vreau sa aflu
dci consuma putin oricum cu unVW 1.9 TDI am scos inafara cam 4.5 % la 120 la ora si 5.5 % la 200 la ora....dci rulz |
--------------------
Dacia
ex: Dacia 1310 / actual: Dacia Logan
TLX 1989/ Abs Plus 1.4 MPI Let us die young or let us drive Dacia
FRANEZ BRUSC SI FARA ROST! |
|
DaciaClub - Reno Bot |
![]()
Post
#
|
![]() Mesaj automat ![]() |
Topicul de fata se refera in principal la experimente personale.
Tentativele mai mult sau mai putin ascunse de reclama/vanzare se pedepsesc cu warn/ban. Discutiile pro-contra care deviaza in flame se pedepsesc cu warn/ban. Orice problema se poate discuta si civilizat. Discutiile off-topic se pedepsesc cu warn/ban. Reguli valabile incepand de azi 27.09.2012 18:00 |
-------------------- |
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 10th May 2025 - 10:11 |