Generatorul de Hidrogen, scheme, experimente, rezultate
![]() ![]() ![]() |
Generatorul de Hidrogen, scheme, experimente, rezultate
krapcarasu |
![]()
Post
#661
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.912 Joined: 25 November 08 From: Suceava ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Megane 1.4 16 v
1999
- sv
|
|||
bv-08-fgm |
![]()
Post
#662
|
![]() Old School Mother Fucker Group: Members Posts: 1.214 Joined: 11 May 10 From: Brasov ![]() |
Pai asta nui greu,calculezi cati km faci pe benzina cu o anumita cantitate,dupaia calculezi cat faci cu aceeasi cantitate de litri,pe gaz,tragi linie si calculezi,si cum zicea si colegu mai sus vei fi surprins sa vezi cu cat consuma mai mult gaz ca benzina.
This post has been edited by bv-08-fgm: 15 Jan 2011, 00:14 |
--------------------
Dacia
1310
1996
- BV-91-FGM,1.4 VW Vento 1992 - BV-22-MKR,1.8
Toyota MR2 1992 - K626 YMO, 2.0 16v TSI |
|
krapcarasu |
![]()
Post
#663
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.912 Joined: 25 November 08 From: Suceava ![]() |
nu mai spune, poate cu doua garnituri de qlasa
![]() ![]() on: ce cifra octanica are combinatia cu hidrogen? |
--------------------
Renault
Megane 1.4 16 v
1999
- sv
|
|
tmrzvflavius |
![]()
Post
#664
|
Membru incepator Group: Members Posts: 15 Joined: 20 January 11 From: Timisoara ![]() |
Sal la toata lume a reusit careva sa puna hho pe dacie sa ne spuna si noua ca pana acuma nici care nu a spus concret ca, a reusit sa puna si sa o faca functionabila si am fi recunoscatori dac
nearata si noua cu a reusitcu poze si explicati |
--------------------
DACIA
1310 L
1997 BERLINA
- TM29RZV
|
|
ronny |
![]()
Post
#665
|
![]() o sa vedeti voi ce smechere s masinile voastre noi in 2030 Group: Members Posts: 188 Joined: 2 August 09 From: fix in patria hotilor ![]() |
eu am pus si era functional acu 2 ani , l-am testat cam 760km in oras ...cu un plin de benzina si 1,5 l de apa + o lingurita de bicarbonat (catalizator ).... am masina demontata pentru vopsit , cand vine caldura o re montez si v-o aduc sa vedeti cum si ce !
de mers merge sa ajuti benzina am facut la un consum de 30 amperi 180 km in plus si cam 30% din km au fost intrari si iesiri in bucuresti pe celebrele poduri de la intrare din buc la amiaza asa ... dar masina imi lua oricum cam 6,5-7,5 % in aceleasi conditii cu benzina simpla agregatul l-am testat inainte sa bag masina in rk din motive evidente ... sa am ocazia sa fac si motorul daca il stricam beneficiu : dimineata nu mai avean nevoie sa trag socul si aveam un pic de pedala in plus ![]() am observat ca desi am folosit diferite tipuri de inox alimentar apa se face rosie repede in maxim 30 minute , apa din vas ajunge in reactie maxima la 90 de grade , iar motorul merge mai incins cu 5 grade - chiar 10 (am racire cu termocupla cu senzor pe radiator , recomand celor interesati si celor cu gpl sa il mute pe blocul motor , acolo e mai bine pentru a reduce temperatura cu 5 gr si a o tine sub atenta observatie , ex daca se blocheaza termostatul ventilatorul nu se mai opreste in caz contrar .... aveti pagube ) am mai pus poze parca ... nu am la mine s la servici acum . |
--------------------
DACIA
1300
1976
- PH 60 SOR DACIA 1300/1310 1976/1986 - PH 60 SOR/PH 05 NEE ... pentru ca imi resetez cipul cu cheia de 11 si imi curat sonda lambda cu lichid de frana !
|
|
nechifordrn |
![]()
Post
#666
|
Membru incepator Group: Members Posts: 1 Joined: 24 February 11 ![]() |
Lucrez acuma la o instalatie de hho, pe care vreau sa o montez pe o dacia 1410.Daca sunt interesati de scheme si generatoare v-a stau la dispozitie cu placere. Dupa alte postari din alte forumuri, este posibila o economie de combustibil de 20, pana la 40%,la un consum de pana la 30 Ah. In acest caz trebuie un acumulator de capacitate mai mare , si un alternator de minim 60 Ah, cel de pe dacie fiind de 45 Ah.
Oricum, in acest moment fiind in faza de probe a instalatiilor, orice idee verificata este binevenita. ![]() |
--------------------
dacia
dacia 1410
1996 combi
|
|
tmrzvflavius |
![]()
Post
#667
|
Membru incepator Group: Members Posts: 15 Joined: 20 January 11 From: Timisoara ![]() |
Pune si scheme cum ai facut si niste poze, si poze unde lai montat pe masina
|
--------------------
DACIA
1310 L
1997 BERLINA
- TM29RZV
|
|
bpapiiro |
![]()
Post
#668
|
Membru incepator Group: Members Posts: 11 Joined: 26 March 11 ![]() |
imi poate spune si mie cineva de ce ajung sa am chestii de genul asta in admisie, turbina, etc...???
testat cu 2 tipuri diferite pe 2 masini diferite. Ambele ajung la acelasi rezultat... instalatiile sunt compuse din: generator, pwm, barbotor, valva sens. barbotorul este umplut cu electrolit pana la 60%. La una din masini avem o productie de 1,5 litri in 3 minute si la alta aveam 1,5 litri per minut. La productie mai mare, problema apare mult mai repede. In cateva ore ![]() Curentul masurat este de 14v si 10-12 amperi limitat din pwm. image001.jpg ( Size: 186.88k ) Number of downloads: 1304 image002.jpg ( Size: 281.73k ) Number of downloads: 1385 image003.jpg ( Size: 192.13k ) Number of downloads: 1362 image004.jpg ( Size: 129.62k ) Number of downloads: 1302 image005.jpg ( Size: 134.57k ) Number of downloads: 1268 Concluzia... mi-am facut de treaba. ![]() ![]() Ce solutii aveti sa nu se mai intample acest fenomen. ---------- editat de moderator: ti-am redimensionat eu pozele si le-am urcat pe forum. Data viitoare nu mai pune poze imense ca nu se pot vizualiza corect ![]() Mai intai le redimensionezi sa fie mai mici si apoi le urci pe forum (folosesti butonul de add reply si vei avea acces la file attachments) This post has been edited by Ov: 30 Mar 2011, 10:07 |
--------------------
bmw
530
2008
|
|
danciusergiu84 |
![]()
Post
#669
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.738 Joined: 25 February 08 ![]() |
"Ce solutii aveti sa nu se mai intample acest fenomen. " ?
sa nu mai folosesti mizeria aia de "electroliza" bagi tot felul de compusi chimici in motor, dracu' stie ce acizi se mai formeaza prin combustie si tu crezi ca produci mai multa energie ca sa compensezi acel consum de 10A care cere la randul lui mai mult combustibil? ma indoiesc fiindca ai o gramada de pierderi mecancice prin frecare mai ales la cureaua de accesorii, plus cele de transformare a energiei, din termica in mecanica la combustie si din mecanica in electrica la producerea curentului de alternator plus incalzirea produsa la "electroliza", toate aceste pierderi se materializeaza prin degajare de caldura, de fapt pierderi, suportate de consumul marit plus uzura tuturor componentelor motorului implicate in acest "circuit" defectuos de energie nu mai visati sa va jucati cu transformarea energiilor daca nu aveti cel putin cunostinte teoretice decente in aria de acoperire a domeniilor implicate, stiu ca visele pot fi capcana mintii dar pot fi alungate prin stiinta ca o recomandare de final concentrativa eforturile sa aduceti masina la starea tehnica standard cu mentiunea ca doar sistemul de aprindere cu platina poate fi imbunatatit cu o aprindere electronica, si daca acestea sunt insotite de un condus temperat eforturile vor fi rasplatite cu minimizarea consumului si maximizarea duratei de functionare a autovehicolului fara reparatii This post has been edited by danciusergiu84: 30 Mar 2011, 09:59 |
--------------------
ex Dacia
ex Nova GTi
2000
|
|
bpapiiro |
![]() ![]()
Post
#670
|
Membru incepator Group: Members Posts: 11 Joined: 26 March 11 ![]() |
QUOTE(danciusergiu84 @ 30 Mar 2011, 09:57) "Ce solutii aveti sa nu se mai intample acest fenomen. " ? sa nu mai folosesti mizeria aia de "electroliza" bagi tot felul de compusi chimici in motor, dracu' stie ce acizi se mai formeaza prin combustie si tu crezi ca produci mai multa energie ca sa compensezi acel consum de 10A care cere la randul lui mai mult combustibil? ma indoiesc fiindca ai o gramada de pierderi mecancice prin frecare mai ales la cureaua de accesorii, plus cele de transformare a energiei, din termica in mecanica la combustie si din mecanica in electrica la producerea curentului de alternator plus incalzirea produsa la "electroliza", toate aceste pierderi se materializeaza prin degajare de caldura, de fapt pierderi, suportate de consumul marit plus uzura tuturor componentelor motorului implicate in acest "circuit" defectuos de energie nu mai visati sa va jucati cu transformarea energiilor daca nu aveti cel putin cunostinte teoretice decente in aria de acoperire a domeniilor implicate, stiu ca visele pot fi capcana mintii dar pot fi alungate prin stiinta ca o recomandare de final concentrativa eforturile sa aduceti masina la starea tehnica standard cu mentiunea ca doar sistemul de aprindere cu platina poate fi imbunatatit cu o aprindere electronica, si daca acestea sunt insotite de un condus temperat eforturile vor fi rasplatite cu minimizarea consumului si maximizarea duratei de functionare a autovehicolului fara reparatii Sergiu, imi pare rau sa spun ca astfel de pareri ca ale tale am mai auzit. Problema enumerata mai sus este rezolvata deja. Nu e vorba de compusi chimici de genul naiba stie sau aprindere electronica sa inlocuiesti aprinderea clasica cu delcou (de ordinul istoriei acum). Acei compusi chimici sunt simpli de detectat cu ceva cunostinte de chimie. In cazul de mai sus este vorba de: hidrogen, oxigen in stare pura si sare de bor. Asa se rezolva problema. Ca sa iti mai dau un argument, vezi ca einstein era cunoscut in tinerete drept un mare prost si copil retard. A visat 10 ani ca zboara in varful unui fascicol de lumina si astfel a scos celebra ecuatie, formula sau cum vrei sa o numesti. Daca nu am visa nu am realiza nimic. Iar mersul incet, masina adusa in starea tehnica standard, etc. nu era cazul in pozele de mai sus. E vorba de un BMW 530XD productie 2008 aflat in stare impecabila de functionare. Aprindere cu delcou era pe la dacie si oltcit. Cam greu sa cred ca masina ta cu astfel de aprindere mai poate fi adusa la starea tehnica standard. Asa ca ar trebui sa ne limitam aceste afirmatii la cele doar care au o analiza tehnica in spate si cunostinte vaste. Uite un punct scurt de ce consumul de energie ca sa produci hidrogen e mai mic decat cata energie produci. WOW. abia astept sa-mi sari in cap si sa imi spui de legea lui faraday si ca asa ceva este imposibil. ![]() Uite ce au facut unii cercetatori mai mari ca mine, ca x de langa mine sau ca tine. Noi nu vom ajunge niciodata sa inventam ceea ce astia au reusit. Si citez de pe site-ul --- fuse si se duse --- ca sa le fac reclama ca puteam sa dau simplu pdf-ul cu patentele inregistrate in canada si sua pentru acea productie de hidrogen: Experimentele mai multor oameni de stiinta au aratat urmatoarele: * Faraday: a obtinut 900 litri de HHO intr-o ora necesitand 2106 wati sau 100% eficienta Faraday; * Boyce: a obtinut 900 litri de HHO intr-o ora necesitand 998 wati sau 211% eficienta Faraday fara PWM; * Boyce: a obtinut 900 litri de HHO intr-o ora necesitand 180 wati sau 1170% eficienta Faraday cu PWM; * Cramton: a obtinut 900 litri de HHO intr-o ora necesitand 90 wati sau 2340% eficienta Faraday cu PWM; Cu 900 litri de HHO se poate crea o energie mult mai mare de 90 wati dar nu intru in detalii acum. Sper ca acum ai observat ca de fapt, de acest lucru, nu se ocupa niste "mucosi" care nu au habar de ce e ala un anod si ce e ala un catod si intr-o anumita reactie ce se formeaza la fiecare electrod. ![]() Iti doresc mult succes sa aduci autovehiculul in starea tehnica standard (dar vai, daca ai inlocuit delcoul cu aprindere electronica, atunci nu mai este in starea tehnica standard). Ce ai facut tu a fost primul pas pentru a controla aprinderea si pentru a limita cantitatea de benzina pierduta care degaja doar caldura. Ai limitat oricum destul de putin prin aprindere electronica. Dar nu mai intru in detalii chimice si fizice sa-ti explic de ce. Oricum, e un mic pas inainte pentru tine si a fost un mare pas inainte pentru omenire. Ma gandesc ca multi au reactionat asa cand s-a inventat conceptul de aprindere electronica. Au reactionat fix la fel ca tine spunand ca, virgula, curelele, pistoanele, frecarea, etc. Numai bine This post has been edited by klaus: 8 Apr 2011, 08:35 |
--------------------
bmw
530
2008
|
|
gotronic |
![]()
Post
#671
|
![]() Ati scapat de platina si problemele ei !!! Group: Members Posts: 2.016 Joined: 24 March 06 From: Tg. Mures ![]() |
QUOTE(bpapiiro @ 4 Apr 2011, 21:16) Cu 900 litri de HHO se poate crea o energie mult mai mare de 90 wati dar nu intru in detalii acum. Numai bine Ba eu zic sa "intri in detalii", pentru ca se pare s-a descoperit perpetuum mobile si noi nu stim. Daca s-ar produce mai multa energie din cei 900 litri de HHO, inseamna ca recuperezi acei 90 Wati (din care produci inca 900 litri HHO), iti mai ramane ceva cu care te deplasezi NON STOP. (Toata viata ta) ![]() ![]() |
--------------------
DACIA
Sandero Stepway 100 TCE Blue Line
2020 Iulie
- MS-10-GOT MS-10-GOT
Cu nebunii sa nu te pui, ca au mintea odihnita !!! |
|
bpapiiro |
![]()
Post
#672
|
Membru incepator Group: Members Posts: 11 Joined: 26 March 11 ![]() |
QUOTE(gotronic @ 4 Apr 2011, 21:45) Ba eu zic sa "intri in detalii", pentru ca se pare s-a descoperit perpetuum mobile si noi nu stim. Daca s-ar produce mai multa energie din cei 900 litri de HHO, inseamna ca recuperezi acei 90 Wati (din care produci inca 900 litri HHO), iti mai ramane ceva cu care te deplasezi NON STOP. (Toata viata ta) ![]() ![]() corect.. ai pus punctul pe i ![]() vezi pentru detalii: http://www.free-energy-info.com/Chapter10.pdf si in general site-ul: http://www.free-energy-info.com/ unde gasesti multe date si detalii adunate intr-un singur punct. Tot acolo gasesti si referintele catre pdf-urile de care vorbeam in postul precedent. Iti dau asa ca sa te apuci sa citesti si sa vezi exact despre ce e vorba si cum se realizeaza. O seara frumoasa |
--------------------
bmw
530
2008
|
|
gotronic |
![]()
Post
#673
|
![]() Ati scapat de platina si problemele ei !!! Group: Members Posts: 2.016 Joined: 24 March 06 From: Tg. Mures ![]() |
"Bun" si internetul asta la ceva, iti ocupa timpul cateodata. Alea sunt reclame ieftine la niste excrocherii, sau vanzatori de iluzii ieftine. Nu am auzit multa lume care sa se laude ca foloseste asa ceva si este foarte multumit. (Cu exceptia vanzatorilor, producatorilor si anturajul acestora). In schimb am auzit pe foarte multi si de contrariul acestor "beneficii" sau nu au simtit nimic la buget.
![]() Cand am zis sa "intri in detalii" nu am zis sa-mi dai exemple de pe youtube sau internet. Daca se facea asa ceva corect era sa se demonstreze simplu: Cat bagi si cat scoti, nu mai mult. Nu reclame de genul de mai jos: 1. Reduci cu pana la 60% bugetul alocat carburantilor. Acest lucru este valabil atat la condusul urban cat si extraurban. Doar imagineaza-ti cat de mult poti sa economisesti intr-un an! 2. Mareste puterea si performantele autovehiculului tau. Cu cat se arde mai mult carburant cu atat motorul tau se uzeaza si se strica mai repede. Deindata ce treci pe tehnologia HHO vei observa cum puterea si performanta autovehiculului tau creste. 3. Reduce emisiile de CO2. Elimina agentii poluanti care sunt eliminati de motorul tau prin arderea carburantului. Nu este nimic gresit sa facem ceva bun pentru mediul nostru inconjurator. Cu atat mai mult cu cat pastram si mai multi bani in buzunarul nostru. 4. Reduce temperatura din motor. Temperatura din interiorul motorului tau este foarte mare. Acest lucru face ca uleiul sa se arda mai repede, semeringurile sa se deterioreze, etc. Pastrand temperatura de lucru cu cateva procente mai jos, automat se creste durata de viata a uleiului cat si a motorului in sine. 5. Inlatura depunerile de carbon din interiorul motorului si previne noi depuneri. 6. Zgomotul motorului scade. Datorita faptului ca Hidrogenul arde foarte bine si aprinde totodata si tot combustibilul injectat, motorul va face mai putin zgomot de vreme ce si cantitatea de carburant scade. 7. Mareste durata de viata a motorului. |
--------------------
DACIA
Sandero Stepway 100 TCE Blue Line
2020 Iulie
- MS-10-GOT MS-10-GOT
Cu nebunii sa nu te pui, ca au mintea odihnita !!! |
|
bpapiiro |
![]()
Post
#674
|
Membru incepator Group: Members Posts: 11 Joined: 26 March 11 ![]() |
ok, hai sa iau punct cu punct si sa iti explic pe indelete cum stau lucrurile. Cand negi un fapt, ar trebui de fapt sa aduci si argumentele de rigoare. Nimeni nu trebuie sa te creada doar pentru ca asa vrei tu sau asa crezi tu chiar daca nu poti sa contra-ataci. Astept sa-mi dai replica DOCUMENTATA la raspunsul meu documentat.
QUOTE(gotronic @ 4 Apr 2011, 22:56) Nu reclame de genul de mai jos: QUOTE(gotronic @ 4 Apr 2011, 22:56) 1. Reduci cu pana la 60% bugetul alocat carburantilor. Acest lucru este valabil atat la condusul urban cat si extraurban. Doar imagineaza-ti cat de mult poti sa economisesti intr-un an. In momentul in care ai o reducere la cantitatea de carburant injectata in camera de ardere de pana la 60% in conditii de siguranta, e si normal ca acel 60% castig din bugetul alocat la ora actuala sa se regaseasca in buzunarul tau. Vezi in continuare raspunsurile ca sa nu ma repet. QUOTE(gotronic @ 4 Apr 2011, 22:56) 2. Mareste puterea si performantele autovehiculului tau. Cu cat se arde mai mult carburant cu atat motorul tau se uzeaza si se strica mai repede. Deindata ce treci pe tehnologia HHO vei observa cum puterea si performanta autovehiculului tau creste. Hidrogenul are cifra octanica 120 fata de benzina unde cea mai buna are cifra octanica 99. Cifra octanica masoara exponential puterea degajata la ardere. Drept urmare, nu e o crestere liniara iar puterea e undeva la de 4 ori mai mare decat la benzina din exemplu. De aici vine castigul de putere de care se vorbeste acolo. Iar prin ardere nu se mai degaja altceva decat apa. In cazul benzinei se degaja si carbon care se combina apoi cu oxigenul rezultant CO2 si CO pe langa carbon necombinat cu oxigen (oxigenul din aer are o puritate de 20%) care nu e suficient sa combine toti atomii de carbon. Nu dau si formula chimica la reactia cu pricina ca nu are sens. trebuie sa inteleaga toata lumea faptul. QUOTE(gotronic @ 4 Apr 2011, 22:56) 3. Reduce emisiile de CO2. Elimina agentii poluanti care sunt eliminati de motorul tau prin arderea carburantului. Nu este nimic gresit sa facem ceva bun pentru mediul nostru inconjurator. Cu atat mai mult cu cat pastram si mai multi bani in buzunarul nostru. Luam un exemplu ipotetic ca sa pot explica. Autoturismul tau consuma acum 10l/100km. In acei 10l sunt 10.000 atomi de carbon, ipotetic vorbind. Carbonul se stie ca nu arde (se construiesc cladiri, usi ignifuge, etc din el). Ceea ce arde ca sa produca caldura si putere la autoturism e hidrogenul din molecula de benzina. Molecula respectiva are in componenta intre 7 si 9 atomi de carbon iar de fiecare atom de carbon se leaga 2 sau 3 atomi de hidrogen. Carbonul are valenta 4. Asadar, ajungem la 10.000 atomi de carbon ipotetic vorbind (numarul e mult mai mare). Daca consumul tau se reduce de la 10l/100km la 7l/100km, asta inseamna ca in cei 7l ai doar 7000 atomi de carbon care vor fi eliberati in atmosfera prin CO2, CO si C simplu. In realitate, cand dai mai putin carbon cu 30%, asta nu inseamna ca poluezi mai putin si protejezi mediul? QUOTE(gotronic @ 4 Apr 2011, 22:56) 4. Reduce temperatura din motor. Temperatura din interiorul motorului tau este foarte mare. Acest lucru face ca uleiul sa se arda mai repede, semeringurile sa se deterioreze, etc. Pastrand temperatura de lucru cu cateva procente mai jos, automat se creste durata de viata a uleiului cat si a motorului in sine. Temperatura in motor creste datorita faptului ca benzina injectata in camera de ardere nu este toata folosita la punerea in miscare a pistonului. Deasemenea, nu toata benzina reuseste sa arda atunci cand scanteia se produce, pistonul incepe sa coboare si pana cand pistonul ajunge in punctul cel mai de jos. benzina se mai arde si in timpul cat pistonul urca si supapa de evacuare este deschisa. Acest lucru produce doar caldura si noxe. Prin introducerea hidrogenului si scaderea cantitatii de carburant se realizeaza urmatoarele: cantitatea de carburant scade cu 30% in schimb adaugam 1l de hidrogen. Hidrogenul arde tot imediat ce se produce scanteia si antreneaza si carburantul sa arda. Desigur, va mai ramane carburant nears pt ca nu am ajuns la 60% reducere a cantitatii de carburant introduse. Insa, cantitatea de benzina ramasa care sa se aprinda odata cu deschiderea supapei de evacuare este mult mai mica si drept urmare, cantitatea de caldura degajata scade. Astfel se explica scaderea temperaturii motorului. De ce se arde mai greu uleiul si creste durata de viata a motorului miscorand temperatura? La intrebarea asta cred ca poate raspunde oricine care in viata lui a facut macar odata cartofi prajiti asa ca nu insist sa explic de ce. QUOTE(gotronic @ 4 Apr 2011, 22:56) 5. Inlatura depunerile de carbon din interiorul motorului si previne noi depuneri. Asta e o intrebare frumoasa. De ce se inlatura depunerile de carbon. Am explicat ca prin ardere se degaja CO2, CO, gaze care se elimina prin evacuare si totodata C (carbon necombinat) care se depune o parte pe cilindrii, pistoane, supape si o parte insemnata care este antrenata de gazul CO2 si CO iese prin admisie si este captat de filtrul de particule la motoarele diesel. Totusi, de ce sa nu se mai depuna? Pentru ca, prin arderea hidrogenului in prezenta oxigenului rezulta apa. Apa datorita temperaturii din camera de ardere se transforma in vapori rapid. Vaporii de apa umezesc camera de ardere dand posibilitatea carbonului sa fie curatat de pe pistoane, etc si aruncat in admisie iar apoi captat de filtrul de particule. cabonul nu are reactie chimica cu apa. In schimb, introducand gaz HHO, adica si oxigen de puritate mare (nu ca cel din aer de 20% puritate), mai mult carbon se va putea combina cu oxigenul si va rezulta CO si CO2 fara sa mai avem depuneri de carbon. Carbonul sub forma de atomi necombinati cu nimic este foarte toxic. Poate profoca moartea foarte rapid, asadar, nu incerca sa mananci. ![]() Sper ca am raspuns binisor la punctul asta. QUOTE(gotronic @ 4 Apr 2011, 22:56) 6. Zgomotul motorului scade. Datorita faptului ca Hidrogenul arde foarte bine si aprinde totodata si tot combustibilul injectat, motorul va face mai putin zgomot de vreme ce si cantitatea de carburant scade. Cum de scade zgomotul motorului? E prima data cand imi pun si eu intrebarea asta, insa, am observat ca scade atat la masinile pe benzina cat si la cele diesel. Masina pe benzina la semafor nici macar nu mai aud motorul. Asadar, care este explicatia logica? Am observat ca motorul merge mult mai rotund. Asta sa fie oare explicatia? Deasemenea, o parte din zgomot este dat exact ca la arme: nu in momentul exploziei carburantului sau a prafului de pusca ci atunci cand aerul cald degajat in urma exploziei intra in contact cu aerul rece din atmosfera. Daca am instala amortizoare la masina nu am mai avea zgomot in afara de cel produs de angrenaje prin frecare. Asadar, scazand temperatura in motor, prin arderea hidrogenului se degaja apa, apa care capteaza apoi din temperatura aerului si o scade pana in momentul in care apa se transforma in vapori, de aici si zgomotul mai mic al motorului. De exemplu, eu pot sa tin mana la 2cm de teava de esapament dupa ce am parcurs 400km fara oprire si nu ma ard gazele de esapament deloc. Incearca si la tine dar progresiv incearca sa te apropii cu mana de iesirea gazelor din teava de esapament si lasa gazele sa iti iasa exact in mana. QUOTE(gotronic @ 4 Apr 2011, 22:56) Ei, e ca la intrebarea cu uleiul si cartofii prajiti. Acelasi raspuns. Acum revenind la punctul 1 pentru ca am mai dat niste explicatii pe parcurs. Daca montezi o asemenea instalatie, tot ce o sa observi este o crestere a puterii. Asadar, trebuie un dispozitiv care sa ii spuna masinii tale ca are un surplus de putere si ca nu mai are nevoie de asa de mult carburant. Acest lucru se realizeaza cu ajutorul unui chip EFIE. Daca masina este echipata cu port de diagnoza OBD2, atunci recomand chipurile americane volo performance codate FS2, adica pentru HHO, unde reduce cantitatea de carburant dinamic pana la 60%. E o chestie desteapta si practic intervine intre niste senzori si ECU. Daca nu ai un port OBD2, atunci e mai dificil in cazul in care ai aprindere electronica. Adica, ai un ECU totusi si masina e pe injectie. Aici treaba e mai complicata pentru ca eu nu am lucrat cu un efie pentru astfel de masini. Sunt de cumparat in cazul in care nu vrei sa faci unul ca sa modifici semnalul dat de senzorii de oxigen si debitmetru astfel incat sa ii spui lui ECU ca e ok sa aibe mai mult oxigen acum pe evacuare fata de cat a bagat si ca tot ce trebuie sa faca este sa reduca cantitatea de carburant. In fapt, efie-ul va spune lui ecu ca are mai putin oxigen si il lasa pe acesta sa functioneze ca si cum ar fi in parametrii normali. Daca ai doar aprindere electronica inlocuind un delcou si carburator, treaba e simpla. Maresti avansul la delcou si in acelasi timp montezi alte jigloare mai mici cu procentul cu care doresti sa se reduca consumul de carburant. Dupa ce ai facut acest exercitiu, daca masina nu are suficienta putere, atunci pui un jiglor de capacitate putin mai mare, iar daca tot ai putere suficienta poti incerca cu unul mai mic. Daca crezi ca am omis ceva si inca mai ai intrebari, atunci da-mi un reply. Stiu ca e greu de crezut insa, in acele momente, te apuca si mai citeste odata documentatiile alea pe care le-am scris eu. Site-ul ala dat ca exemplu dupa cum vezi nu iti vinde nimic si asta ar trebui sa fie primul semn de intrebare ca nimeni nu te pacaleste cu nimic. Acolo iti explica cum trebuie multe detalii. Pe lumea asta mai sunt si oameni care nu cer bani si nu vor bani pe orice rahat cum se intampla in romanica noastra. Dupa ce ai citit, referitor la prietenii care nu au simtit beneficii, citeste inca odata ce am scris eu si am explicat ca se face si vezi ce anume nu au facut ei. Deasemenea, e foarte important electrolitul folosit. trebuie soda caustica sau hidroxid de potasiu. Altfel, ai alte probleme. Atentie insa la soda caustica pentru ca trebuie inca un vas cu o solutie care sa neutralizeze soda, gen acid boric ![]() ![]() Mult succes. ![]() This post has been edited by bpapiiro: 5 Apr 2011, 00:28 |
--------------------
bmw
530
2008
|
|
paul_p |
![]()
Post
#675
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.133 Joined: 1 April 06 From: psd=evil ![]() |
Da, sunt unele site-uri de nadejde, au reusit sa schimbe chiar si legile fizicii.
Einstein era mic copil, astia sunt beton! Electroliza consuma mai multa energie decat se obtine prin arderea hidrogenului. This post has been edited by paul_p: 5 Apr 2011, 02:46 |
--------------------
Fara
roti
fara ipocriti
- 2010
|
|
bucatzel |
![]()
Post
#676
|
![]() Membru plictisit Group: Moderatori Posts: 6.464 Joined: 19 May 08 From: Timisoara ![]() |
QUOTE(bpapiiro @ 5 Apr 2011, 01:24) Temperatura in motor creste datorita faptului ca benzina injectata in camera de ardere nu este toata folosita la punerea in miscare a pistonului. Deasemenea, nu toata benzina reuseste sa arda atunci cand scanteia se produce, pistonul incepe sa coboare si pana cand pistonul ajunge in punctul cel mai de jos. benzina se mai arde si in timpul cat pistonul urca si supapa de evacuare este deschisa. Acest lucru produce doar caldura si noxe. Prin introducerea hidrogenului si scaderea cantitatii de carburant se realizeaza urmatoarele: cantitatea de carburant scade cu 30% in schimb adaugam 1l de hidrogen. Hidrogenul arde tot imediat ce se produce scanteia si antreneaza si carburantul sa arda. Desigur, va mai ramane carburant nears pt ca nu am ajuns la 60% reducere a cantitatii de carburant introduse. Insa, cantitatea de benzina ramasa care sa se aprinda odata cu deschiderea supapei de evacuare este mult mai mica si drept urmare, cantitatea de caldura degajata scade. Astfel se explica scaderea temperaturii motorului. De ce se arde mai greu uleiul si creste durata de viata a motorului miscorand temperatura? La intrebarea asta cred ca poate raspunde oricine care in viata lui a facut macar odata cartofi prajiti asa ca nu insist sa explic de ce. Al dracu' daca stiu de ce ma iau in gura cu voi, cand puteam sa va las in plata voastra cu topicul pacii, sa visati in continuare. Dar cand vad aberatia aia cu scaderea temperaturii motorului, si inca si ARGUMENTATA ( si de parca n-ajungea, mai e argumentata si prost.), mi se ridica parul de pe spate. Prea multa termodinamica n-ai studiat la viata 'mnitale. transferul mare de caldura se face cand diferenta de temperatura e mare, adica imediat dupa scanteie, ca de-aia-i zice explozie, si nu cand deja amestecul e decompresat, pe evacuare. Oricum, vreau o explicatie mai amanuntita cum de scade uzura motorului prin scaderea temperaturii de regim. |
--------------------
Dacia
1300
1981
- 3-SB-2608 Si cu dansa-ntransa, si cu sufletu' in rai... cam greu...
|
|
nikuniku |
![]()
Post
#677
|
![]() Nu ne tragem din maimuță,dar ne îndreptăm cu pași repe Group: Members Posts: 2.862 Joined: 14 January 11 From: bucuresti ![]() |
cum naiba sa nu arda tot amestecul carburant,mai ales la motoarele pe injectie,cand totul este dozat si calculat,pe net sunt multe referiri la motoarele cu hidrogen,dar??nimic concret,sa vedem masina pe strada si cu dara de apa curgand pe esapament,cred ca vom mai avea mult de asteptat
|
--------------------
opel zafira
f75
1.6-16valve
|
|
bpapiiro |
![]()
Post
#678
|
Membru incepator Group: Members Posts: 11 Joined: 26 March 11 ![]() |
QUOTE(bucatzel @ 5 Apr 2011, 15:24) Al dracu' daca stiu de ce ma iau in gura cu voi, cand puteam sa va las in plata voastra cu topicul pacii, sa visati in continuare. Dar cand vad aberatia aia cu scaderea temperaturii motorului, si inca si ARGUMENTATA ( si de parca n-ajungea, mai e argumentata si prost.), mi se ridica parul de pe spate. Prea multa termodinamica n-ai studiat la viata 'mnitale. transferul mare de caldura se face cand diferenta de temperatura e mare, adica imediat dupa scanteie, ca de-aia-i zice explozie, si nu cand deja amestecul e decompresat, pe evacuare. Oricum, vreau o explicatie mai amanuntita cum de scade uzura motorului prin scaderea temperaturii de regim. Tu ai citit cumva ceea ce am scris eu? mai citeste inca odata si ai sa vezi. daca tot nu intelegi mai citeste odata cuvant cu cuvant si atunci poate o sa vezi cum stau lucrurile. Deasemenea, citeste putin si despre cum functioneaza aprinderea si cum se dau scanteile la bujii si apoi mai discutam. Asa ca motiveaza tehnic spusele tale si apoi iti pot da mai multe detalii. Spuneam mai devreme ca nu trebuie sa credem un x pentru ca asa vrea x. X trebuie sa demonstreze ca y greseste asa cum a facut y fata de x, cu argumentele de rigoare. Pana una alta, eu vad cum functioneaza zi de zi. vezi filmuletul de mai jos cu montajul si apoi incearca sa reproduci ultima parte ![]() Asadar, dreptul la replica se castiga motivand si nu doar pentru ca asa vrei tu sa credem ceilalti. Ti-am explicat si treaba cu einstein. Sa iti explic si pe aia cu arhimede? Sau sa te las sa mai citesti? QUOTE(nikuniku @ 5 Apr 2011, 16:47) cum naiba sa nu arda tot amestecul carburant,mai ales la motoarele pe injectie,cand totul este dozat si calculat,pe net sunt multe referiri la motoarele cu hidrogen,dar??nimic concret,sa vedem masina pe strada si cu dara de apa curgand pe esapament,cred ca vom mai avea mult de asteptat Foarte simplu.. ai incercat sa pui motorina de exemplu intr-o ceasca si sa ii dai foc? Surpriza... motorina nu se va aprinde. Cauta sa vezi cazul cu benzina cand se aprinde. ![]() Cat despre masina, iti dau un link cu masina mea care are asa ceva montat si merge pe drumurile patriei fara probleme: http://www.youtube.com/watch?v=nawApMQ1iLQ |
--------------------
bmw
530
2008
|
|
danciusergiu84 |
![]()
Post
#679
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.738 Joined: 25 February 08 ![]() |
mai repede vedem ce e in poza... dar nu asta ar fi problema... distrugerea unui motor... nici banii aruncati pe o instalatie... cel mai mult se pierde la cresterea consumului de benzina prin cresterea consumului de curent (in timp)
@bpapiiro - cat iti iasa la afacerea asta, fii sincer sa n-o mai dam pe dupe visini... Attached thumbnail(s) image001.jpg ( Size: 161.19k ) Number of downloads: 332 |
--------------------
ex Dacia
ex Nova GTi
2000
|
|
bpapiiro |
![]()
Post
#680
|
Membru incepator Group: Members Posts: 11 Joined: 26 March 11 ![]() |
QUOTE(danciusergiu84 @ 5 Apr 2011, 18:19) mai repede vedem ce e in poza... dar nu asta ar fi problema... distrugerea unui motor... nici banii aruncati pe o instalatie... cel mai mult se pierde la cresterea consumului de benzina prin cresterea consumului de curent (in timp) @bpapiiro - cat iti iasa la afacerea asta, fii sincer sa n-o mai dam pe dupe visini... Vad ca lumea iubeste pozele mele ![]() Raspuns?! Ce-mi iese? Nimic in principiu. In neprincipiu, astia ultimii mi-au schimbat instalatia si mi-au si explicat de ce am avut acele probleme pe sistemul portughez sau pe cel de la hidrogenauto ca doar e aceeasi chestie. Ce nu inteleg eu e ce va iese voua negand un fapt demonstrat stiintific. Stii, e ca si cand te-ai intoarce in 1970 cand calculatoarele mergeau pe baza de cartele si ai incerca sa rezolvi o problema de spargere a unei chei pe 1024 biti. Nu o sa reusesti niciodata. D-asta nu a reusit nici faraday cand a aratat ce e aia electroliza si cand a reusit sa scoata maxim cu ce avea el atunci. Acum, tocmai datorita unor integrate, timere sau cum vrei sa le iei, acest lucru este posibil. si punct. deja simt ca pierd vremea incercand sa explic unor oameni care nu deschid ochii deloc. Ar trebui sa veniti si sa vedeti masina cum merge. iar daca tot mai sunt intrebari, incep atunci sa desfac pe la motor sa vedem cum arata. Oricum, o sa fac operatiunea asta in vara cand o sa am deja 10.000km parcursi cu masina. Vrei sa mai fac odata poze la partile alea si sa filmez din momentul in care ma apuc de desfacut? atunci or sa iti dispara intrebarile? |
--------------------
bmw
530
2008
|
|
nikuniku |
![]()
Post
#681
|
![]() Nu ne tragem din maimuță,dar ne îndreptăm cu pași repe Group: Members Posts: 2.862 Joined: 14 January 11 From: bucuresti ![]() |
bpapiiro din pacate pentru tine stiu diferenta dintre un motor diesel si unu pe benzina,la ce presiune se aprinde motorina si la ce tensiune fac explozie vaporii de benzina
Eu nu am nimic impotriva ca tu mergi cu hidrogen in loc de benzina,din partea mea poti baga in motoru tau si carbuni,dar inventia ta este SIGURA DE A MERGE PE DRUMURILE PUBLICE este omologata la RAR? Eu sunt pe principiu ca daca un motor este facut sa functioneze cu benzina(motorina) pai aia bag in rezervor,eu consider GPL-ul bomba pe roti,chiar daca multi de pe forum se vor simti admolestati si vor incerca sa-mi explice avantajele gazului,le stiu,sunt mai ieftine si atat,in timp un motor care merge cu gpl se duce mai repede decat daca ar fi mers cu ce la facut constructoru Toata stima,ca tu vrei sa faci ceva sa mearga,dar sa prezinte o siguranta in trafic,gpl-ul este omologat RAR,butelia este facuta sa reziste si daca trece tancu peste ia,dar sunt furtune,tevi,robineti,care in caz de accident.... Pe net este un site care prezinta detaliat cum se modifica un motor sa mearga cu hidrogen,dar camasile de pistoane sunt,,,imbracate,,,in ceramica la fel si esapamentu |
--------------------
opel zafira
f75
1.6-16valve
|
|
bpapiiro |
![]()
Post
#682
|
Membru incepator Group: Members Posts: 11 Joined: 26 March 11 ![]() |
QUOTE(nikuniku @ 5 Apr 2011, 20:19) bpapiiro din pacate pentru tine stiu diferenta dintre un motor diesel si unu pe benzina,la ce presiune se aprinde motorina si la ce tensiune fac explozie vaporii de benzina Eu nu am nimic impotriva ca tu mergi cu hidrogen in loc de benzina,din partea mea poti baga in motoru tau si carbuni,dar inventia ta este SIGURA DE A MERGE PE DRUMURILE PUBLICE este omologata la RAR? Eu sunt pe principiu ca daca un motor este facut sa functioneze cu benzina(motorina) pai aia bag in rezervor,eu consider GPL-ul bomba pe roti,chiar daca multi de pe forum se vor simti admolestati si vor incerca sa-mi explice avantajele gazului,le stiu,sunt mai ieftine si atat,in timp un motor care merge cu gpl se duce mai repede decat daca ar fi mers cu ce la facut constructoru Toata stima,ca tu vrei sa faci ceva sa mearga,dar sa prezinte o siguranta in trafic,gpl-ul este omologat RAR,butelia este facuta sa reziste si daca trece tancu peste ia,dar sunt furtune,tevi,robineti,care in caz de accident.... Pe net este un site care prezinta detaliat cum se modifica un motor sa mearga cu hidrogen,dar camasile de pistoane sunt,,,imbracate,,,in ceramica la fel si esapamentu Draga nikuniku, Conform spuselor celor de la rar, de la care exista si o hartie scrisa si pe care o am, instalatia de electroliza montata pe autoturism, si acum citez, "Dispozitivul de electroliza a apei, care are ca efect reducerea consumului de combustibil, reducerea emisiilor poluante si cresterea puterii motorului, nu este pe Lista produselor si materialelor de exploatare destinate utilizarii la vehiculele rutiere, care necesita certificare/omologare in vederea introducerii pe piata. Din acest motiv nu este obligatorie certificarea/omologarea RAR a echipamentului in vederea comercializarii sale." Asadar, conform spuselor domnului Constantin de la RAR-ul de pe calea grivitei, nu este necesara o astfel de omologare. Despre siguranta pot sa te asigur ca este foarte sigura. In niciun caz nu poate fi comparata cu o instalatie GPL sau cu un rezervor plin cu benzina agitata ce are foarte multi vapori. De ce spun asta? Aparatul de electroliza porneste doar in momentul in care motorul porneste. Hidrogenul astfel produs nu este stocat nicaieri. Trece prin cateva vase unde se afla foarte putin hidrogen si apoi ajunge in admisie. Cantitatea de hidrogen este undeva la 1-3 litri pe minut in conditiile in care un motor diesel de exemplu are nevoie de peste 70 litri pe minut de aer. Asadar, se consuma instant acel hidrogen. Referitor la motor si la mersul cu hidrogen sau cu gpl, te inteleg intr-o oarecare masura. Hidrogenul stim ca arde la temperaturi mult mai mari decat benzina de exemplu sau gpl-ul. Insa, temperatura este scazuta in faza de compresie datorita vaporilor de apa ce capteaza caldura instalata la compresia aerului astfel incat atunci cand se produce explozia, temperatura trebuie sa creasca de la una mult mai mica si per total, temperatura de lucru o sa fie mai mica decat atunci cand nu exista hidrogen montat. Vara cel putin cand o sa se incalzeasca foarte tare lichidul cu acid boric, vor rezulta mai multi vapori de apa si sare de bor, sare de bor care e un foarte bun lubrifiant si nu are efecte negative. Ba va ajuta foarte tare la scaderea temperaturii de lucru. Multumesc frumos pentru aprecieri. Unii trebuie sa faca si d-astea. Cel putin, masina mea consuma 15% in oras la mers lejer si 9 in afara la mers regulamentar. Prin aceasta instalatie am scazut consumul la 9% in oras si 6 in afara. Adica, am adus-o sa mearga ca o masina normala si totodata nu am pierdut puterea. Vaporii aia de apa salveaza situatia si d-aia nu e nevoie de imbracaminte speciala la pistoane, camasi, etc... Totusi, eu NU intentionez sa merg numai pe hidrogen. E aproape imposibil. In primul rand ar trebui modificate injectoarele. As putea sa dau o fuga la Delphi si sa le cer un anumit tip de injector insa, e cam prea mult de munca momentan, nu am toate cunostintele necesare si in plus imi trebuie o masina pe care sa imi permit sa o stric. Ce fac eu acum e doar sa reduc consumul cu 40-50% si e bine pentru inceput. Am observat ca si honda face astfel de teste cu aparate de electroliza. Era un articol pe site-ul lor acum cateva luni. Imi pare rau ca nu l-am pastrat. Mai sunt deasemenea niste autobuze care folosesc electroliza prin germania. Ei bine, pe un tractor sau pe un tir as instala o astfel de aparatura pentru ca ai loc sa instalezi dimensiuni mai mari si cu un randament mult mai bun chiar legate in serie. Eu spun ca momentan sa nu te sperii de idee si chiar sa-i incurajezi pe cei care isi pun masinile la bataie in ideea de a dezvolta ceva de care apoi vom profita toti. gandeste-te doar, nu ai prefera ca cu banii platiti intr-o luna pe carburant sa mergi 2 luni? Eu unul prefer si d-asta am trecut la a-mi folosi capul si cunostintele acumulate in scoala. Daca te intereseaza mai multe trimite-mi un e-mail la id-ul cu care scriu aici at yahoo.com. sa ai o seara frumoasa |
--------------------
bmw
530
2008
|
|
bygy007 |
![]()
Post
#683
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.177 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
nikuniku
oare ce este mai sigur la accident sau incendiu un rezervor de plastic sau o butelie calculata la o anumita presiune si cu sisteme de sigurata pentru eliminarea presiunii in exces QUOTE gandeste-te doar, nu ai prefera ca cu banii platiti intr-o luna pe carburant sa mergi 2 luni la ce faceti voi la ora actuala , sau poate nici peste citiva ani nu o sa se intimple asta , pina nu o sa se gaseasca o metoda de spargere a moleculei de apa cu consum cit mai redus de energie si intr-o cantitate suficienta pentru alimentarea unui motor de masina in prezent dupa mine singura modalitate de a iesi bine este gpl-ul , la un cost jumatate decit benzina (2,7lei) echivalentul unui consum de 5% in oras benzina , nu stiu ce masina la capacitatea de 1,6 poate face asta , consum 5% urban odata , acum citva ani era rentabil diselul cind motorina era mult mai ieftina decit benzina acum cind de multe ori este mai scumpa decit benzina nu se mai renteaza , la un consum de 6-8% urban This post has been edited by bygy007: 5 Apr 2011, 22:11 |
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
bpapiiro |
![]()
Post
#684
|
Membru incepator Group: Members Posts: 11 Joined: 26 March 11 ![]() |
QUOTE(bygy007 @ 5 Apr 2011, 22:07) nikuniku oare ce este mai sigur la accident sau incendiu un rezervor de plastic sau o butelie calculata la o anumita presiune si cu sisteme de sigurata pentru eliminarea presiunii in exces la ce faceti voi la ora actuala , sau poate nici peste citiva ani nu o sa se intimple asta , pina nu o sa se gaseasca o metoda de spargere a moleculei de apa cu consum cit mai redus de energie si intr-o cantitate suficienta pentru alimentarea unui motor de masina in prezent dupa mine singura modalitate de a iesi bine este gpl-ul , la un cost jumatate decit benzina (2,7lei) echivalentul unui consum de 5% in oras benzina , nu stiu ce masina la capacitatea de 1,6 poate face asta , consum 5% urban odata , acum citva ani era rentabil diselul cind motorina era mult mai ieftina decit benzina acum cind de multe ori este mai scumpa decit benzina nu se mai renteaza , la un consum de 6-8% urban Este mai sigur un rezervor de plastic care nu are cum exploda. Apa sau sda caustica nu am auzit sa explodeze. Metoda de electroliza am explicat-o mai sus dar se pare ca nimeni nu citeste. E inventata de prin 98 cand a fost patentata in canada. din 2008 a devenit public patentul ca nu a mai avut cine sa il reinoiasca. Tipul respectiv a fost omorat. Oare de ce? ![]() cu gpl-ul la pret de jumatate decat bezina dar cu consum mai mare decat benzina, ajungi la un castig de maxim 35%. Cum am spus eu mai sus castigi 40-50%. Fa tu calculele ![]() asadar, e mai sigur HHO. Oricum, sunt constient de faptul ca cei care vand gpl vor sari ca arsi in sus pentru ca isi pierd painea si altceva nu stiu a face sau nu vor sa gandeasca. insa, unii inteligenti se reprofileaza rapid si acum cand este timpul. This post has been edited by bpapiiro: 5 Apr 2011, 22:45 |
--------------------
bmw
530
2008
|
|
bygy007 |
![]()
Post
#685
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.177 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
daca se fisureaza incepe sa curga benzina pe ceva incins nu ia foc? , (pune benzina pe o galerie de evacuare , ce zici ia foc? fa acelasi lucru si cu gazul dintr-o bricheta)
eu ma bazez pe datele culese de la masina mea |
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
bpapiiro |
![]()
Post
#686
|
Membru incepator Group: Members Posts: 11 Joined: 26 March 11 ![]() |
QUOTE(bygy007 @ 5 Apr 2011, 22:48) daca se fisureaza incepe sa curga benzina pe ceva incins nu ia foc? , (pune benzina pe o galerie de evacuare , ce zici ia foc? fa acelasi lucru si cu gazul dintr-o bricheta) eu ma bazez pe datele culese de la masina mea Bygy, tu ai citit ce am scris eu? Instalatia asta NU FOLOSESTE BENZINA. drept urmare, ce sa curga si pe ce? apa cu sare de bor? soda caustica diluata foarte tare cu apa, adica 1% soda si 99% apa? asta vrei tu sa arda daca pica pe galeria de evacuare? Eu zic sa mai citesti odata ce am scris pentru ca raspunsul tau e pe dinafara. la electroliza NU SE FOLOSESTE CARBURANT ci doar apa distilata care nici macar curent electric nu ar conduce daca nu as pune 1% soda caustica. cred ca ai vrut sa dai un raspuns la motoarele care merg numai cu benzina sau la cele care merg cu gpl ca motorina nu se aprinde daca torni continuu. daca doar picuri pe evacuare e posibil sa se aprinda daca galeria are temperatura optima si motorina doar unge galeria. cam atat momentan. Cititi oameni buni si voi ceea ce am scris inainte de a face afirmatii. Si ganditi-va asa: poate ala de a scris o fi el bou sau cum vreti voi sa imi spuneti insa, exista si posibilitatea sa aibe ceva in cap si poate chiar are dreptate. asa ca mai citeste odata. multam mult. scuze pentru limbajul putin mai dur. e 1 noaptea si inca ma documentez. ![]() |
--------------------
bmw
530
2008
|
|
krapcarasu |
![]()
Post
#687
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.912 Joined: 25 November 08 From: Suceava ![]() |
aici vorbim de dacii, o instalatie gpl e vreo 200 euro pt carburatie, iar cu hidrogen rugineste , o fi bun la masini performante
|
--------------------
Renault
Megane 1.4 16 v
1999
- sv
|
|
paul_p |
![]()
Post
#688
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.133 Joined: 1 April 06 From: psd=evil ![]() |
QUOTE(bpapiiro @ 5 Apr 2011, 22:16) Conform spuselor celor de la rar, [...] "Dispozitivul de electroliza a apei, care are ca efect reducerea consumului de combustibil, reducerea emisiilor poluante si cresterea puterii motorului, Super tare. Arata-ne si nou minunea aceea de hartie de la RAR la care faci referire, in care se spune ca "Dispozitivul de electroliza a apei, care are ca efect reducerea consumului de combustibil, reducerea emisiilor poluante si cresterea puterii motorului". |
--------------------
Fara
roti
fara ipocriti
- 2010
|
|
bygy007 |
![]()
Post
#689
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.177 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
stiu si eu cu ce se maninca electroliza apei ca doar am trecut pe la scoala nu am chiulit , si vorbeam de spargerea rezervorului de benzina nu al inventiei voastre
eu in locul sodei caustice as folosi sare de bucatarie e mai putin coroziva decit soda o sa ramin sa vad cind ati ajuns la 20-30 % economie vezi celebra remarca a lui Antoine-Laurent Lavoisier "nimic nu se pierde nimic nu se castiga totul se transforma" QUOTE(bpapiiro @ 6 Apr 2011, 00:45) Si ganditi-va asa: poate ala de a scris o fi el bou sau cum vreti voi sa imi spuneti insa, exista si posibilitatea sa aibe ceva in cap si poate chiar are dreptate. asa ca mai citeste odata. NU AM JIGNIT PE NIMENI , inca nu am facut raport catre moderatori , dar pe viitor nu se stie This post has been edited by bygy007: 6 Apr 2011, 09:20 |
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
danciusergiu84 |
![]()
Post
#690
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.738 Joined: 25 February 08 ![]() |
n-are rost sa va mai chinuiti sa-i explicati omului, se poate observa din filmulet ce vocabular "vast" detine domnul ce incearca sa fie un mic om de stiinta invocand nume celebre si texte de comerciant
contul dansului pe acest forum a servit doar pentru a face reclama mascata acelui produs si paginii web respective deocamdata bpapiiro - cu stima, dar ai incercat tot timpul sa ma inveti gresit niste lucruri care le stapanesc mai bine decat tine This post has been edited by danciusergiu84: 6 Apr 2011, 09:30 |
--------------------
ex Dacia
ex Nova GTi
2000
|
|
DaciaClub - Reno Bot |
![]()
Post
#
|
![]() Mesaj automat ![]() |
Topicul de fata se refera in principal la experimente personale.
Tentativele mai mult sau mai putin ascunse de reclama/vanzare se pedepsesc cu warn/ban. Discutiile pro-contra care deviaza in flame se pedepsesc cu warn/ban. Orice problema se poate discuta si civilizat. Discutiile off-topic se pedepsesc cu warn/ban. Reguli valabile incepand de azi 27.09.2012 18:00 |
-------------------- |
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 10th May 2025 - 00:39 |