Generatorul de Hidrogen, scheme, experimente, rezultate
![]() ![]() ![]() |
Generatorul de Hidrogen, scheme, experimente, rezultate
bucatzel |
![]()
Post
#691
|
||
![]() Membru plictisit Group: Moderatori Posts: 6.464 Joined: 19 May 08 From: Timisoara ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
1300
1981
- 3-SB-2608 Si cu dansa-ntransa, si cu sufletu' in rai... cam greu...
|
|||
diaconuliviu |
![]()
Post
#692
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
Pai in afirmatia 1 e o eroare:
Motorina care se aprinde e aia bine pulverizata, nu cea de pe pereti. Si se aprinde din cauza temperaturii in camera in urma comprimarii. Daca ajunge sa se aprinda mai usor aia de pe peretii camerei de ardere, e multa calamina incandescenta acolo...adica nu e bine. La afirmatia 2 se "bat cap in cap" doua teorii: a. Uzura e mai mica daca frecarea are loc la temperatura mai mica (ruperea legaturilor atomice e mai usoara la temperaturi mari, ca atare si metalele se uzeaza mai repede la temperaturi mari). De asemenea uleiul ala pelicular de pe peretii cilindrului e mult prea fluid la temperaturi mari sau..poate arde sau craca. b. Daca peretii cilindrului si camerei de ardere sint reci, o parte din combustibil condenseaza pe ei, inrautatind aprinderea/arderea acelui carburant si spalind marunta pelicula de ulei. Iata accentuarea uzurii. De aia se alege un compromis, mai ales la carburate: sa fie suficient de cald pentru evaporare buna si destul de rece pentru preintimpinarea uzurii. La injectie (motoare cu ECU) unde cantitatea injectata e usor reglabila, se poate evita uzura prin spalarea peliculei de ulei, de aia se poate scadea putin temperatura dar nu mult. Oricum temperatura de regim si la injectate a ramas pe la 80 grade C. This post has been edited by diaconuliviu: 6 Apr 2011, 11:39 |
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
klaus |
![]()
Post
#693
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(bpapiiro @ 5 Apr 2011, 01:24) Hidrogenul are cifra octanica 120 fata de benzina unde cea mai buna are cifra octanica 99. Cifra octanica masoara exponential puterea degajata la ardere. Drept urmare, nu e o crestere liniara iar puterea e undeva la de 4 ori mai mare decat la benzina din exemplu. Ma scuzati va rog, am o nelamurire: ce masoara cifra octanica? |
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
bucatzel |
![]()
Post
#694
|
![]() Membru plictisit Group: Moderatori Posts: 6.464 Joined: 19 May 08 From: Timisoara ![]() |
Eh, asemenea intrebare nu-i de rangul lui Einstein, ajunge si wiki pentru atat.
QUOTE Octane rating does not relate to the energy content of the fuel. It is only a measure of the fuel's tendency to burn in a controlled manner, rather than exploding in an uncontrolled manner. Where the octane number is raised by blending in ethanol, energy content per volume is reduced. Dar daca tot ajungem pe acolo, dam de urmatorul articol: http://en.wikipedia.org/wiki/Heating_value unde se prezinta si Noroc ca tot prietenul wiki ne ajuta si aici cu informatii. http://en.wikipedia.org/wiki/Gasoline_gallon_equivalent Las placerea cui o vrea sa normalizeze datele din tabelul ala. This post has been edited by bucatzel: 6 Apr 2011, 13:01 |
--------------------
Dacia
1300
1981
- 3-SB-2608 Si cu dansa-ntransa, si cu sufletu' in rai... cam greu...
|
|
klaus |
![]()
Post
#695
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(bpapiiro @ 5 Apr 2011, 01:24) Carbonul sub forma de atomi necombinati cu nimic este foarte toxic. Poate profoca moartea foarte rapid, asadar, nu incerca sa mananci. Poti detalia si aspectul asta? Ca ar fi prima oara cand as auzi ca grafitul sau mina de creion sunt foarte toxice. |
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
bpapiiro |
![]()
Post
#696
|
Membru incepator Group: Members Posts: 11 Joined: 26 March 11 ![]() |
Nu mai detaliez nimic. Am spus odata pentru cei ce au urechi sa auda si ochi sa citeasca. Deja e o pierdere de vreme sa incerci sa explici cuiva ceva ce deja a fost explicat. Mergeti in continuare la pompa mai des decat merg eu in conditiile in care motorul meu scoate 235 cai. aveti filmuletul demonstrativ cu instalatia, aveti explicatia de consum, aveti internetul la dispozitie unde gasiti detaliile. trebuie insa citite multe pagini ca sa poti intelege.
Si ca sa lamuresc pozele, azi am desfacut si am facut si poze si arata impecabil. NU mai pun pozele ca sunt neinteresante pentru cititorii topicului. Mult succes si spor la ce arata poza asta: Slide2.jpg |
--------------------
bmw
530
2008
|
|
bucatzel |
![]()
Post
#697
|
![]() Membru plictisit Group: Moderatori Posts: 6.464 Joined: 19 May 08 From: Timisoara ![]() |
Hai las-o moarta ca macane, si recunoaste mai bine ca n-ai habar ce spui pe aici.
Ca prin diverse cu instalatii de hidrogen, o poate da oricare din noi, si probabil chiar mai convingator ca 'mneata. This post has been edited by bucatzel: 6 Apr 2011, 19:29 |
--------------------
Dacia
1300
1981
- 3-SB-2608 Si cu dansa-ntransa, si cu sufletu' in rai... cam greu...
|
|
klaus |
![]()
Post
#698
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
pornind de la
QUOTE(bpapiiro @ 5 Apr 2011, 01:24) Daca crezi ca am omis ceva si inca mai ai intrebari, atunci da-mi un reply In continuare am cateva nelamuriri, poate imi raspunzi asa cum ai mentionat mai sus: QUOTE(bpapiiro @ 5 Apr 2011, 01:24) raspunsul meu documentat Deci: 1. Ce masoara cifra octanica pe care o invoci in calculele cu hidrogenul? 2. In ce sens carbonul "fara alte legaturi" este toxic, ca eu nu am mai auzit pana acum ca mina de creion sau grafitul (carbon pur) sa fie toxice la ingerare. 3. QUOTE(bpapiiro @ 5 Apr 2011, 01:24) In schimb, introducand gaz HHO, adica si oxigen de puritate mare (nu ca cel din aer de 20% puritate) In ce sens oxigenul din HHO are puritate mai mare? daca sunt 2 atomi de H si unul de O "puritatea" oxigenului este de 33%, nu fabulos peste cele 20% din aer. Daca invocam mase moleculare, poate ar trebui studiate si alea din aer, nu doar alea de la HHO.4. QUOTE(bpapiiro @ 5 Apr 2011, 01:24) Atentie insa la soda caustica pentru ca trebuie inca un vas cu o solutie care sa neutralizeze soda, gen acid boric Cum s-a produs "sapunul" de pe clapeta, ca soda caustica nu produce singura sapun.?![]() 5. QUOTE(bpapiiro @ 5 Apr 2011, 01:24) Carbonul se stie ca nu arde Si aici as avea o intrebare: antracitul, care are >91% carbon, cum de arde? Ba chiar si cu temperatura mare. |
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
bygy007 |
![]()
Post
#699
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.177 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
mai sint si variante de carbon cu puritate aproape de 100% da ala e scump rau
![]() pina nu o sa se vinda hidrogen la butelie improvizatia aia este praf in ochi bpapiiro vezi topicurile de la inceput PENTU SIINTA TA NU EXISTA PERPETUUM MOBILE legile fizicii nu se poat schimba, NU poate produce mai multa energie decit se consuma bag seama ca ai chiulut la orele de FIZICA din scoala sau ai fost liceu teoretic acolo unde nu se invata mateia asta mai pe intelesul tau aceasta "instalatie " foloseste apa si curent electric , curent care il ia din baterie , bateria care este incarcata de alternator , alternatorul care ia energie mecanica de la motor , motorul care ia energie de la combustibil randamentul motorului termic intodeauna este subunitar This post has been edited by bygy007: 6 Apr 2011, 22:48 Attached thumbnail(s) untitled.JPG ( Size: 98.31k ) Number of downloads: 1204 |
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
bpapiiro |
![]()
Post
#700
|
Membru incepator Group: Members Posts: 11 Joined: 26 March 11 ![]() |
QUOTE(klaus @ 6 Apr 2011, 20:50) pornind de la In continuare am cateva nelamuriri, poate imi raspunzi asa cum ai mentionat mai sus: Deci: 1. Ce masoara cifra octanica pe care o invoci in calculele cu hidrogenul? 2. In ce sens carbonul "fara alte legaturi" este toxic, ca eu nu am mai auzit pana acum ca mina de creion sau grafitul (carbon pur) sa fie toxice la ingerare. 3. In ce sens oxigenul din HHO are puritate mai mare? daca sunt 2 atomi de H si unul de O "puritatea" oxigenului este de 33%, nu fabulos peste cele 20% din aer. Daca invocam mase moleculare, poate ar trebui studiate si alea din aer, nu doar alea de la HHO. 4. Cum s-a produs "sapunul" de pe clapeta, ca soda caustica nu produce singura sapun.? 5. Si aici as avea o intrebare: antracitul, care are >91% carbon, cum de arde? Ba chiar si cu temperatura mare. habar n-ai ce spui. 2. Nu am zis ca virgula carbonul singur este toxic daca il ingerezi. ce-i drept nu ai incercat sa mananci 10 creioane. 3. si nu rezulta o puritate mai mare? 4. nu, dar daca ai avea ceva cunostinte si nu gura sparta ai cunoaste faptul ca o masina pe injectie cu catalizator si norme euro 4-5-6-10 are obligatoriu circuit de recirculare de gaze, gaze ce contin atat ulei cat si vapori de carburant, vapori care deasemenea sunt uleiosi iar in scoala aia pe care ai facut-o se pare ca nu ai invatat ca soda caustica in combinatie cu grasimile provoaca sapun. Intreaba-ti bunicii cum faceau sapun acasa pe vremea lui nea nicu inainte sa clampani din gura. 5. oare de ce se foloseste fibra de carbon peste tot unde e nevoie de rezistenta la foc? iar vorbeste gura fara tine. Dar desigur, postul cu hho e total gresit la niste oameni cu masini ce inca folosesc carburatoare (si alea au circuit de recirculare ca aveam la oltcit acum mult timp). E ultimul post asa ca am intrecut masura special sa ma scoateti din liste si din mailuri ca nu mai vreau sa primesc sau sa invat niste oameni care pur si simplu nu pot fi invatati. Si ma lasa cu perpetum mobile ca tu nu ai aflat inca de faptul ca exista perpetum mobile de mai multe spete.... Si mai e un "cineva" care inca nu a invatat a face acordul intre subiect si predicat dar trancane ca o moara stricata fara sa aibe habar ca bea h2o toata ziua. |
--------------------
bmw
530
2008
|
|
klaus |
![]()
Post
#701
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(bpapiiro @ 6 Apr 2011, 23:26) 2. Nu am zis ca virgula carbonul singur este toxic daca il ingerezi. ce-i drept nu ai incercat sa mananci 10 creioane. Eu citisem:QUOTE(bpapiiro @ 5 Apr 2011, 01:24) Carbonul sub forma de atomi necombinati cu nimic este foarte toxic. Poate profoca moartea foarte rapid, asadar, nu incerca sa mananci. QUOTE(bpapiiro @ 6 Apr 2011, 23:26) 3. si nu rezulta o puritate mai mare? De puritate mai mare, da, dar nu de puritate mare cum ziceai:QUOTE(bpapiiro @ 5 Apr 2011, 01:24) . Puritate mare trebuie sa fie peste 50%, dar puritate mai mare este si de 3% fata de 2%. Aia nu e puritate mare.QUOTE(bpapiiro @ 6 Apr 2011, 23:26) 5. oare de ce se foloseste fibra de carbon peste tot unde e nevoie de rezistenta la foc? iar vorbeste gura fara tine. Daca e "peste tot", cred ca ai si niste exemple garla. Ca eu nu gasesc decat de zone unde e necesara rezistenta mecanica cu greutate redusa.Referitor la sapunul din corpul clapeta, constat ca instalatia in afara de "avantajul" ca baga soda caustica in motor (presupun ca-i face si bine), face si depuneri pe corpul clapeta impiedicand fluxul de aer corect si functionarea in parametrii ai corpului clapeta. Observ ocolirea raspunsului in ce priveste intrebarea mea referitoare la ce masoara cifra octanica. Nu eu am sustinut acel lucru, si vad aici ca, desi sustii ca vorbesti doar argumentat, cand e sa argumentezi d-alea tale, nu e argumentul. Raspunsurile ar prinde bine, caci daca asupra unor lucruri simple se constata MINCIUNI si/sau PROSTII mentionate, apai cum sa fie considerate corecte celelalte "argumente" care presupun fundamentare pe aceste lucruri simple, care sunt gresite? Si sesizez ca intotdeauna la cetatenii care sustin plin de semidocticitate niste abureli invelite pseudo-stiintific, atunci cand li se atrage atentia asupra prostiilor spuse, argumentul suprem pe care il au la indemana e mojicia, mitocania, badarania, marlania, etc. Cei care au siguranta cunostintelor lor sunt capabili sa argumenteze cu argumente, nu cu toparlanisme. |
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
bv-08-fgm |
![]()
Post
#702
|
![]() Old School Mother Fucker Group: Members Posts: 1.214 Joined: 11 May 10 From: Brasov ![]() |
Tot nu inteleg ce cauta un om ca tine cu bmw pe un forum de dacii.Daca tot vrei sa inveti...invata pe unii cu bmw care aveti bani de ele da cand e vorba de benzina va plangeti ca e scumpa.
Carei faza cu carburatorul??Tu crezi ca neaparat cei care au carburator pe masina sunt inapoiati?Uite ca si la raliu inca se folosesc carburatoare dar o masina cu o instalatie asemanatoare cu a ta nu sunt.Oare de ce daca tot ne spui ca scade consumul creste puterea.Of doamne...sunt atatea avantaje si totusi noi mancam benzina la greu.Sa fim seriosi acuma.Nu merita efortul sa ne certa. |
--------------------
Dacia
1310
1996
- BV-91-FGM,1.4 VW Vento 1992 - BV-22-MKR,1.8
Toyota MR2 1992 - K626 YMO, 2.0 16v TSI |
|
bygy007 |
![]()
Post
#703
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.177 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
|
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#704
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
QUOTE(bygy007 @ 6 Apr 2011, 21:51) [...] sau ai fost liceu teoretic acolo unde nu se invata mateia asta[...] De ce ma jignesti? Si eu am facut liceu teoretic, ma rog, pe vremea aia ii ziceau "de matematica-fizica"... QUOTE(klaus @ 6 Apr 2011, 22:48) [...] Crezi ca-l convingi? Si precis are si audienta maaaare in gasca de zona.. |
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
bucatzel |
![]()
Post
#705
|
![]() Membru plictisit Group: Moderatori Posts: 6.464 Joined: 19 May 08 From: Timisoara ![]() |
Pai no, nush de klaus, da' eu macar ma astept sa munceasca la partea de convingere, daca tot vrea sa faca reclama "dezinteresata" la echipamentele de pe bemveu.
Klaus, stai linistit cu carbunele, poti sa-l mananci daca e nevoie. Si nu spun eu asta, ci unii medici. E chiar al naibi de des folosit de cei cu probleme stomacale. Dar s-ar putea ca monsur bpapiiro sa fi vorbit de vreun alt carbune, rezultat din arderea hho impreuna cu benzina. |
--------------------
Dacia
1300
1981
- 3-SB-2608 Si cu dansa-ntransa, si cu sufletu' in rai... cam greu...
|
|
bygy007 |
![]()
Post
#706
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.177 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
diaconuliviu nu cu tine am treaba , cunosti teorie
![]() |
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#707
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
Replica era ca nu "liceu teoretic" e indicativul unui om in a sti sau nu ceva ci doar omu' insusi. Nu m-am suparat, era doar o replica..
This post has been edited by diaconuliviu: 7 Apr 2011, 10:27 |
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
danciusergiu84 |
![]()
Post
#708
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.738 Joined: 25 February 08 ![]() |
QUOTE(bpapiiro @ 6 Apr 2011, 23:26) 4. nu, dar daca ai avea ceva cunostinte si nu gura sparta ai cunoaste faptul ca o masina pe injectie cu catalizator si norme euro 4-5-6-10 are obligatoriu circuit de recirculare de gaze, gaze ce contin atat ulei cat si vapori de carburant, vapori care deasemenea sunt uleiosi iar in scoala aia pe care ai facut-o se pare ca nu ai invatat ca soda caustica in combinatie cu grasimile provoaca sapun. Intreaba-ti bunicii cum faceau sapun acasa pe vremea lui nea nicu inainte sa clampani din gura. ce tare!!! ce greseala facea bunica cand alerga dupa grasime de la animale in loc sa preia uleiul ce se arunca din tractoare ca sa faca sopon cu soda caustica! n-am fost bun la chimie, dar poate daca faceam in alta parte poate aveam o parere mai buna despre mine cum au altii This post has been edited by danciusergiu84: 7 Apr 2011, 11:39 |
--------------------
ex Dacia
ex Nova GTi
2000
|
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#709
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
QUOTE(bpapiiro @ 6 Apr 2011, 22:26) [...]Intreaba-ti bunicii cum faceau sapun acasa pe vremea lui nea nicu [...] Din ce-mi amintesc.. "deci, se ciordeste niste ulei din circuitul de recuperare si niste soda caustica din instalatia hho..." ![]() ![]() Ridem dar discutia devine penibila... This post has been edited by diaconuliviu: 7 Apr 2011, 13:46 |
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
bucatzel |
![]()
Post
#710
|
![]() Membru plictisit Group: Moderatori Posts: 6.464 Joined: 19 May 08 From: Timisoara ![]() |
Din seria "eu intreb, eu raspund, ca altii nu vor":
QUOTE(bucatzel @ 5 Apr 2011, 16:24) Oricum, vreau o explicatie mai amanuntita cum de scade uzura motorului prin scaderea temperaturii de regim. Explicatia la care ma gandeam e una a naibii de simpla. Dilatatia. Motorul se proiecteaza pentru lucrul la temperatura de regim. La 80 de grade, piesele dilatate au alte dimensiuni decat la 30, 60, etc. In consecinta si frecarile sunt altele. Si frecarile dau uzura motorului. De aia se lasa termostatul la locul lui si vara, contrar parerilor populare. Hmm, stai, de aia nu primeam explicatia, e fix invers decat ce zicea cineva mai sus. No, in fine, noi sa fim sanatosi. Sa mai pomenesc si de vascozitatea uleiului, care si ea difera in functie de temperatura? |
--------------------
Dacia
1300
1981
- 3-SB-2608 Si cu dansa-ntransa, si cu sufletu' in rai... cam greu...
|
|
nikuniku |
![]()
Post
#711
|
![]() Nu ne tragem din maimuță,dar ne îndreptăm cu pași repe Group: Members Posts: 2.862 Joined: 14 January 11 From: bucuresti ![]() |
bucatzel mai stii postu meu,pe care mi lai sters?
acum cred ca imi dai dreptate ![]() |
--------------------
opel zafira
f75
1.6-16valve
|
|
noxyty |
![]()
Post
#712
|
Membru incepator Group: Members Posts: 3 Joined: 15 June 11 ![]() |
An facut un generator de hho 3 lm in 30A fara pwm
celule uscate vreau o parere despre el |
--------------------
Opel Astra G
Astra G
2007
|
|
scorpion |
![]()
Post
#713
|
Membru autentic Group: Members Posts: 239 Joined: 3 January 08 From: Bucuresti ![]() |
bpapiiro : bea o bere sau un suc , sau orice te relaxeaza dupa o zi torida de vara ! Tu se pare ca uiti ca scrii pe un topic ROMANESC dedicat esecului national numit Dacia. Nu pune la suflet , pe aici sunt destui oameni fara puterea de-a intelege despre ce vorbesti ! Par a pricepe , dar cursul topicului iti arata clar : par a pricepe !!! . Din fericire nu toti.
In facultate se copiaza , se aranjeaza cu asistentii unele examene si nici dracu ( a se citi 99% ) nu-si bate capu' cu tampeniile alea de formule sau cu fizica , termodinamica si alte discipline invatate. Si acum vorbim de ingineri ; de cei care stiu ca un ulei mai "gros" este mai bun pt un motor vechi , chiar aflat in stare foarte buna de functionare , ce vrei sa spun ? Folclorul stradal este mai puternic la o natie care cumpara carti care se dau la pret mic cu ziarele si le etaleaza apoi necitite pe cele 2 rafturi ale jalnicei biblioteci ( musai din sufragerie , ca sa vada "dusmanii" ca citesti...) . Pe oamenii care-l condamna pe Brancoveanu ca nu si-a salvat vietile copiilor si-a lui .... nu-i clintesti cu una cu doua. ONOAREA SI COLOANA VERTEBRALA NU VOR FI NICIODATA CARACTERISTICA ACESTEI AMESTECATURI DE NEAMURI ! Proverb ROMANESC : capul plecat sabia nu-l taie ! Suntem compusi din prea multe triburi de traci , care si acum ,2 mii de ani mai tarziu , inca spun : sunt oltean ,moldovean , regatean, dobrogean, ardelean, banatean, maramuresean.... Cand intrebati , vor spune fara ezitare ca sunt ROMANI , abia atunci ar trebui sa te intorci pe forum si sa le spui de Stanley Meyer, Bob Boyce si altii.... ei tot ce stiu este sa critice , ca sa discute problema ar trebui sa stie sa citeasca carti ( dea-lea cu 600 de pagini minim, nu etichete de bere ! ) si sa gandeasca cu capul lor propriu nu cu cel al profesorului care le-a predat materia X sau Y in Poli , ca de restul nu spun nimic sa nu fiu chiar rau-voitor... Edward Mills Purcell , laureat al premiului Nobel in 1952 , in cursul de fizica BERKELEY , vol 2 Electricitate si magnetism, tradus in limba romana prin anii '80 , isi incepe expunerea cursurilor cu o exprimare de genul "Pana in momentul de fata despre .... stim ca ... si urmeaza enunturile. Isi justifica modul de exprimare prin faptul ca doreste ca viitorul fizician sa inteleaga ca punctul de la care a plecat cu cunoasterea NU ESTE IMUABIL si va trebui regandit fara rezerve atunci cand noile observatii o vor cere... Asteptati-va ca emeritii profesori romani sa se exprime la fel iar distinsii ingineri absolventi sa aiba o umbra de toleranta cand dau cu sabia "cunoasterii" universitare de 5 ani in "fuga" in "necredinciosi" ! Ideea este sa termini , sa ai un loc de munca caldut unde sa freci tiparu ( ca doar de aia ai invatat in scoala , nu sa te rupi cu munca, nu ? ) , apoi ce dracu : daca se putea n-o faceau altii pana acum ??? Serios , daca vreti dati-mi ban , dar inainte ganditi-va un pic : pamantul se invarte in jurul Soarelui ? Nu de alta dar acum cateva sute de ani , parea a fi o blasfemie crunta ! Sfarseam urgent pe rug pt asta ! Poate unii oameni au fost ucisi tocmai pt ca circuitul banilor dinspre buzunarul nostru , prin pompa de carburant sa ajunga in buzunarele care trebuie... Ce Dumnezeu faci cu o masa prea mare de oameni independenti energetic ? Ca daca le pui impozite prea mari poate-ti sar in cap ? Mai bine-i convingem ca nu se poate altfel , ca ei polueaza masiv natura cu rablele lor pe 4 roti , si scapam fabricile noastre de dari prea mari si-i mai "cocosam" o tura la impozare pe contribuabili mici si multi .... Si culmea, nu-i nevoie sa-i "matraseasca" ei pe toti entuziastii : o face societatea singura.... cam ca pe forumul asta ! Era un nenorocit de experiment cu maimute care a devenit celebru in lumea psihologilor si care arata fix acelasi fenomen... , o sa-mi aduc aminte cum se numeste si-o sa postez , daca-o sa mai pot posta de maine incolo. O seara buna si nu uitati : doar banii nostrii sunt ceea ce conteaza , indiferent de ceea ce credeti , elita creste din datoriile noastre si acceptarea tacita a nedreptatilor de catre noi , cei de la capatul lantului. Dati-le o sansa si celor care va arata alte fete ale realitatii , ei n-o fac decat pt ca inca mai vad .... , nu-i amestecati in rahatul banilor ... unii doar va spun ca se poate , nu va baga mana in buzunar ... puteau sa taca , dar s-ar fi simtit singuri iar ei vor ca si ceilalti sa vada ca se poate si altfel. This post has been edited by scorpion: 16 Jun 2011, 01:11 |
--------------------
.
Citroen Xantia
2.0i
|
|
klaus |
![]()
Post
#714
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
scorpion, tu de ce nu-ti montezi pe masina o astfel de instalatie de-i fac baietii reclama?
Ca te vad dornic si deschis la nou. Si cunoscator pe deasupra. De ce sa te mai incurci cu GPL-ul? |
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
scorpion |
![]()
Post
#715
|
Membru autentic Group: Members Posts: 239 Joined: 3 January 08 From: Bucuresti ![]() |
klaus , pe moment eu am luat-o pe o alta cale : uzinez niste modificari pe admisie , chiuloasa si-as vrea sa le fac si pe evacuare dac-o sa pot. Daca nu pot singur atunci probabil c-o sa ma ajute niste prieteni de pe forum
![]() Este ceea ce-mi permit acum din prisma timpului disponibil. Am un job solicitant si pe criza asta trag cu dintii de el, pt ca nu-mi permit sa ajung "freelancer". Nu pot sta noaptea la job ,ca sa-mi upgradez rabla , pt ca-s rupt de oboseala si ziua urmatoare o iau de la capat. Dar seara , acasa , mai stau si citesc o carte sau vad un documentar de pe net... si uite asa mai invat cate ceva , putin dar constant. Imi permit o masina noua , Dacia Nova chiar nu-mi place, dar este usor de modificat fata de alte masini. Cu GPL-ul ma mai chinui deoarece pana trec la alimentare cu vapori de benzina si instalez chiuloasa modificata pe motor , trebuie sa merg in medie 700km pe luna prin Bucuresti , deci m-ar "topi" la buzunar benzina , mai ales ca Dacia mea este gurmanda rau... Nu-s expert in HHO , dar am vazut multe lucruri diferite fata de ceea ce te invata in scoala si m-am hotarat sa nu spun niciodata NU SE POATE. Nu pot eu , sau nu stiu eu , asta da , dar pot sa invat si sa incerc sa inteleg. Daca ceva a fost gandit , oricat de idiot suna , atunci exista o cale ca sa prinda viata... poate cu tehnologie aflata la 50de ani in viitor ...poate altfel ... dar tot ceea ce-si imagineaza un om poate fi facut de el sau de un altul ! Eu pledez pt toleranta si minte deschisa , nu pt obstructii fatise gen : scrie in partea X sau Y din termodinamica ca lucrurile stau altfel , deci hai s-o lasam moarta si sa ne "intoarcem" la calea batuta , si din pacate si pe acest forum se manifesta aceasta atitudine. This post has been edited by scorpion: 16 Jun 2011, 11:17 |
--------------------
.
Citroen Xantia
2.0i
|
|
klaus |
![]()
Post
#716
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
Pai si cum ramane cu "mintea deschisa" si "toleranta" la idei noi si aversiunea la "calea batuta"?
Ca bag de seama ca fix pe "calea batuta" ai luat-o: GPL, admisii, chiulasa, evacuare. Cand era asa de simplu sa montezi o instalatie d-asta si aveai rezultate chiar mai bune, dupa cum zic sustinatorii ei pe care ii incurajezi. Si era si mai ieftin si iti lua mult mai putin timp. Si ai dreptate pe fond, doar nu o sa ne impiedice niste principii fundamentale din fizica sa credem toate "documentarele de pe net", nu-i asa? |
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
bucatzel |
![]()
Post
#717
|
![]() Membru plictisit Group: Moderatori Posts: 6.464 Joined: 19 May 08 From: Timisoara ![]() |
Scorpioane, eu unul l-am luat pe bpapiiro la hai-sa-i-zicem-misto pentru ca el jongla cu jumatati de adevaruri, si evita raspunsul la intrebari banale. Uita-te mai atent la discutiile de mai sus.
Trecand peste asta, tin sa mentionez ca off-topicul nu e permis pe ariile tehnice, asa ca hai sa ne rezumam la tema in cauza. |
--------------------
Dacia
1300
1981
- 3-SB-2608 Si cu dansa-ntransa, si cu sufletu' in rai... cam greu...
|
|
CodeXS |
![]()
Post
#718
|
Membru Group: Members Posts: 179 Joined: 30 May 07 From: Timisoara ![]() |
Pentru cei care se documenteaza sunt si informatii interesante referitoare la acest subiect cautati putin ce studiaza si ce rezultate are Daniel Nocera. Si inca un termen de cautare mic pentru cei interesati "Marin RADU + hidrogen + africa".
Nu sunt un visator dar sunt sigur ca performantele motoarelor noastre pot fi imbunatatite chiar si cu cantitati "minore" de "HHO". This post has been edited by CodeXS: 7 Jul 2011, 11:56 |
--------------------
DACIA
1300
1973
|
|
rauhofer |
![]()
Post
#719
|
Membru incepator Group: Members Posts: 4 Joined: 7 July 11 ![]() |
@bpapiiro
Poti sa-mi spui te rog, hidrogenul trece prin turbina sau este introdus dupa ea in galeria de admisie? NU cunosc amanunte mecanice mai mult decat un simplu utilizator de autoturism. Multumesc! |
--------------------
VW
Touran
2004
|
|
noxyty |
![]()
Post
#720
|
Membru incepator Group: Members Posts: 3 Joined: 15 June 11 ![]() |
Hidrogenul trece prin turbina ,conducta de alimentare se monteaza inaintea senzorului de aier
|
--------------------
Opel Astra G
Astra G
2007
|
|
DaciaClub - Reno Bot |
![]()
Post
#
|
![]() Mesaj automat ![]() |
Topicul de fata se refera in principal la experimente personale.
Tentativele mai mult sau mai putin ascunse de reclama/vanzare se pedepsesc cu warn/ban. Discutiile pro-contra care deviaza in flame se pedepsesc cu warn/ban. Orice problema se poate discuta si civilizat. Discutiile off-topic se pedepsesc cu warn/ban. Reguli valabile incepand de azi 27.09.2012 18:00 |
-------------------- |
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 10th May 2025 - 00:40 |