Generatorul de Hidrogen, scheme, experimente, rezultate
![]() ![]() ![]() |
Generatorul de Hidrogen, scheme, experimente, rezultate
Lucian MC |
![]()
Post
#811
|
||
![]() Mandru Posesor De Dacie Sport Group: Members Posts: 628 Joined: 17 May 09 From: Iasi ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
Un sport si un break
1989 1410 si 1995 1410
- IS-60-GVE
|
|||
bygy007 |
![]()
Post
#812
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.177 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
ideea este ca oricut ai incerca sa reduci costurile cu acea instalatie nu vei reusi cine stie ce , in paginile anterioare s-au facut niste calcule
daca reduci cu o jumate de litru la suta de km consumul e bine , dar la ora actuala , eu cu gpl merg sub consumul de orcarei benzinare , si poate la concurs cu diselul si nu merg incet ca altii cu 90-100 la consum de la mangalia la bucuresti am consumat de 75 lei This post has been edited by bygy007: 4 Sep 2012, 00:41 |
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
Lucian MC |
![]()
Post
#813
|
![]() Mandru Posesor De Dacie Sport Group: Members Posts: 628 Joined: 17 May 09 From: Iasi ![]() |
Si eu unul am gpl,consumul care il estimezi tu benzina vs gpl aici nu se aplica. Faptul ca tu ai gpl si consideri ca scoti 5 litri la suta pe benzina deja e alta treaba. Eu pe gpl spre exemplu scot 5.6 litri la suta cu sistemul asta si mers ca disperatul fara a menaja masina.... Deci asta ar fi sub 4 % benzina teoretic ca ,costuri.
|
--------------------
Dacia
Un sport si un break
1989 1410 si 1995 1410
- IS-60-GVE
|
|
ionijhonnie |
![]()
Post
#814
|
![]() Membru Group: Members Posts: 314 Joined: 8 July 07 From: Ploiesti - Bucuresti ![]() |
daca aveti deja instalatia de GPL pe masina si aveti cosumuri foarte bune...
nu va tenteaza sa scadeti si mai mult costurile prin utilizarea acelui HHO in combinatie cu GPL ? |
--------------------
Actual: Dacia
SuperNova, 2001
îmbunătățită Rapsodie-Confort-Clima, 1.4mpi
- Albastru KatYfea X Ex: R16-1964, R16-1967, D1300-1975, LoganMCV-2007
|
|
corbex |
![]()
Post
#815
|
![]() Desi nu pare, ma plimb cu Dacia Group: Members Posts: 8.198 Joined: 11 July 06 From: bucuresti ![]() |
Sigur ca da! Dar trebuie sa dovedesti, fara dubiu, ca scade consumul.
|
--------------------
dacia
solenza
2005, cheala
|
|
ionijhonnie |
![]()
Post
#816
|
![]() Membru Group: Members Posts: 314 Joined: 8 July 07 From: Ploiesti - Bucuresti ![]() |
De obicei asemenea intrebari sunt puse de cei foarte tineri.
Aici este un FORUM nu un magazin sau bursa si nici OSIM. Draga Domnule eu nu trebuie sa va dovedesc nimic. Daca va pasioneaza nu aveti decat sa experimentati! De aici nu cumparati nimic ca sa beneficiati de garantie. Dar puteti sa preluati niste idei si sa le aplicati daca doriti. Rezultatele obtinute de dumneavoastra puteti sa le omologati si / sau le brevetati. Este munca dumneavoastra. Nu cred ca are cineva ceva impotriva. In cazul nefast incare veti inregistra pagube materiale sau veti fi ranit nu veti putea sa trageti la raspundere pe vre-unul din colegii ce au expus detalii despre munca lor. |
--------------------
Actual: Dacia
SuperNova, 2001
îmbunătățită Rapsodie-Confort-Clima, 1.4mpi
- Albastru KatYfea X Ex: R16-1964, R16-1967, D1300-1975, LoganMCV-2007
|
|
gotronic |
![]()
Post
#817
|
![]() Ati scapat de platina si problemele ei !!! Group: Members Posts: 2.016 Joined: 24 March 06 From: Tg. Mures ![]() |
Domnilor, instalatii HHO sunt fabricate in serie de cateva firme din cate stiu eu si s-au facut si reclame pe net. Sunt pentru diverse capacitati cilindrice atat pe benzina cat si pe motorina.(cuprind o gama de la autoturisme pana la TIR-uri). Nu am vazut si nici nu am auzit pe nimeni care foloseste aceste instalatii LAUDANDU-se, in afara de vanzatorii sau dealerii acestor instalatii.(poate cativa prieteni de-ai lor sau anturaj). Daca ar fi un minim avantaj, eu sunt convins ca s-ar fi facut valva mare, in rest se discuta doar de dragul discutiei sau se demonstreaza electrolize in diverse variante.
A fost pe la mine (Tg. Mures) cineva din Bucuresti (nu dau nume ca e de pe aici de pe forum) cu o instalatie HHO facuta destul de profi, cu electronica cu tot (destul de stufoasa si frumos realizata). Era montata pe o Dacia Berlina (nu stiu din ce an dar pusa la punct). Nu mai stiu cat curent consuma, dar m-a sunat de pe drum ca i s-a dus alternatorul (puntea de diode), si m-a intrebat pe unde sa ajunga sa poata schimba diodele ca mergea pe baterie de prin Reghin. (era in afara orasului si cred ca a uitat si a aprins farurile, sau ceva de genul asta) ![]() Am facut si ceva poze si clipuri la cum "bolboroseste" instalatia.(frumos si tare dealtfel) Cat a schimbat diodele de la alternator, familia a plecat la cumparaturi prin Mall (a ocupat jumatate de strada de scule ce avea in masina ![]() ![]() Acuma eu nu vreau sa fiu unul din aia "RĂI", dar sa nu credeti ca rezolvati vreo economie, asa ca daca stati mai putin bine cu banii eu personal nu va recomand asa ceva pentru ca o sa dati banii degeaba. Poate ca in anumite cazuri cand motorul este dereglat, sau ceva uzat pe la carburatie sau chiar aprindere sa faca unele avantaje. Cei care ar fi scos consumuri cu mult mai mici decat normal, ori consuma din baterie (deci drumuri scurte) ori "exagereaza". (sa nu zic altceva) ATENTIE!! Nu ma refer aici la hidrogenul produs prin alte metode decat electroliza !!! (poate fi ea si cu randament unitar, adica maxim) |
--------------------
DACIA
Sandero Stepway 100 TCE Blue Line
2020 Iulie
- MS-10-GOT MS-10-GOT
Cu nebunii sa nu te pui, ca au mintea odihnita !!! |
|
Lucian MC |
![]()
Post
#818
|
![]() Mandru Posesor De Dacie Sport Group: Members Posts: 628 Joined: 17 May 09 From: Iasi ![]() |
Intradevar ce a-ti spus domnule gotronic este foarte adevarat. Tocmai de aceea eu nu folosesc doar hho rezultat din electrica pentru ca randamentul este intradevar sub unitar dar folosesc si o injectie pe apa care transforma vaporii de apa in hho teoretic . Sincer eu merg intradevar cu masina drumuri scurte in jur de 12 km dus ,12 km intors si prin oras. Asta ca sa ajung la facultate caci nu stau in oras momentan si imi mai asigur o economie la buzunar. Am facut experienta si cu aluminiu si se simtea o oarecare economie dar nu pot sta toata ziua sa scot si sa bag furtunul deoarece reactia continua si cu motorul oprit si nu o poti opri fiind reactie chimica decat daca scoti ori aluminiul ori apa din reactie deci nu e o metoda pentru mine. Sunt si in iasi cativa care au firme de profil pe domeniul asta si au chiar pe masini chestii de genul care produc hho dar nu am auzit decat lucruri bune despre ei..... Poate sunt eu apropiat de ai lor:)) Oricum inoxul total daca il iei de la un centru de colectare de fier vechi nu te costa mai mult de 30 lei sa incerci adica mai putin decat o sticla de votca deci.... Munca si pasiunea aici nu au valoare si trebuie sa te implici ca sa dai inainte.
|
--------------------
Dacia
Un sport si un break
1989 1410 si 1995 1410
- IS-60-GVE
|
|
ionijhonnie |
![]()
Post
#819
|
![]() Membru Group: Members Posts: 314 Joined: 8 July 07 From: Ploiesti - Bucuresti ![]() |
cu privire la HHO chimic: este foarte productiv dar necesita instalatie complexa cu acumulare de hidrogen intr-un vas presurizat... si implicit sisteme de protectie/securitate deosebite. Practic autoturismul se transforma in bomba pe roti. Daca punem in balanta si costurile ...
sunt unele aplicatii HHO electrolitic ce aduceau o economie de carburant intre 1/4 si 1/2 din consumul obisnuit al acelei masini. Chiar si 1/10 economie este destul de bine. Unii pasionati au realizat HHO electrolitic in variante diverse si au atasat circuite electronice de modulare/pulsare a curentului in vederea maririi productivitatii. Se pare ca unii chiar au realizat HHO electromagnetic cu ajutorul unor circuite electronice si au cracat apa prin aplicarea frecventei de rezonanta de aproximativ 42,7 khz folosind foarte putina energie electrica. Vezi cateva detalii aici: http://energiegratis.wordpress.com/2008/05...ita-nelimitata/ This post has been edited by ionijhonnie: 6 Sep 2012, 10:36 |
--------------------
Actual: Dacia
SuperNova, 2001
îmbunătățită Rapsodie-Confort-Clima, 1.4mpi
- Albastru KatYfea X Ex: R16-1964, R16-1967, D1300-1975, LoganMCV-2007
|
|
krapcarasu |
![]()
Post
#820
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.912 Joined: 25 November 08 From: Suceava ![]() |
QUOTE(Lucian MC @ 5 Sep 2012, 20:29) mare prostie ar fi sa crezi ca ar intra in reactie asa ceva, citeste inainte sa afirmi asemenea enormitati, ai impresia ca disociezi apa sau cum? E doar uncatalizator care permite sa maresti mult avansul |
--------------------
Renault
Megane 1.4 16 v
1999
- sv
|
|
ionijhonnie |
![]()
Post
#821
|
![]() Membru Group: Members Posts: 314 Joined: 8 July 07 From: Ploiesti - Bucuresti ![]() |
@ krapcarasu
Privitor la injectia de apa in camera de ardere (cilindru), te rog ia trage o privire aici: http://www.dave-cushman.net/misc/mannject.html Hm? ce parere ai? |
--------------------
Actual: Dacia
SuperNova, 2001
îmbunătățită Rapsodie-Confort-Clima, 1.4mpi
- Albastru KatYfea X Ex: R16-1964, R16-1967, D1300-1975, LoganMCV-2007
|
|
krapcarasu |
![]()
Post
#822
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.912 Joined: 25 November 08 From: Suceava ![]() |
da, exact ce spuneam , nici vorba sa disocieze, poti mari mult avansul, marind astfel puterea
|
--------------------
Renault
Megane 1.4 16 v
1999
- sv
|
|
Lucian MC |
![]()
Post
#823
|
![]() Mandru Posesor De Dacie Sport Group: Members Posts: 628 Joined: 17 May 09 From: Iasi ![]() |
Referitor la faza cu frecventa ,apa la un moment dat se comporta ca un mare condensator incercand sa minimizeze acele impulsuri pe care tu i le dai. Cel mai bun randament este atunci cand vine in serii de impulsuri adica cu pauze intre. trebuie un timer si mai multe. Pentru ca oricat de mult ai incerca bulele de oxihidrogen la un moment dat raman lipite de inox efectiv si pana nu scapi de ele de la socuri (da in romania avem de unde ca la cate gropi sunt m-as mira sa fie problema socurilor) partea respectiva nu mai produce oxihidrogen.... si ramane o parte moarta care doar consuma in loc sa produca....
|
--------------------
Dacia
Un sport si un break
1989 1410 si 1995 1410
- IS-60-GVE
|
|
ionijhonnie |
![]()
Post
#824
|
![]() Membru Group: Members Posts: 314 Joined: 8 July 07 From: Ploiesti - Bucuresti ![]() |
incearca sa introduci aer la baza electrolizorului astfel incat prin barbotare sa determine desprinderea bulelor de HHO
|
--------------------
Actual: Dacia
SuperNova, 2001
îmbunătățită Rapsodie-Confort-Clima, 1.4mpi
- Albastru KatYfea X Ex: R16-1964, R16-1967, D1300-1975, LoganMCV-2007
|
|
Lucian MC |
![]()
Post
#825
|
![]() Mandru Posesor De Dacie Sport Group: Members Posts: 628 Joined: 17 May 09 From: Iasi ![]() |
Astea sunt progresele mele de pana acum. Mai am multe poze.
Attached thumbnail(s) 20.png ( Size: 53.22k ) Number of downloads: 443 25.png ( Size: 70.96k ) Number of downloads: 479 image_.axd.jpg ( Size: 45.13k ) Number of downloads: 488 image2.axd.jpg ( Size: 127.23k ) Number of downloads: 486 image6.axd.jpg ( Size: 12.57k ) Number of downloads: 467 DSC00001.JPG ( Size: 347.31k ) Number of downloads: 127 DSC00002.JPG ( Size: 338.79k ) Number of downloads: 135 DSC00004.JPG ( Size: 357.75k ) Number of downloads: 126 DSC00005.JPG ( Size: 327.05k ) Number of downloads: 112 DSC00108.JPG ( Size: 346.6k ) Number of downloads: 122 DSC00072.JPG ( Size: 324.83k ) Number of downloads: 132 12072012821.jpg ( Size: 828.34k ) Number of downloads: 117 12072012822.jpg ( Size: 827.98k ) Number of downloads: 114 12072012823.jpg ( Size: 1.09mb ) Number of downloads: 107 12072012824.jpg ( Size: 811.69k ) Number of downloads: 104 05072012789.jpg ( Size: 907.26k ) Number of downloads: 123 |
--------------------
Dacia
Un sport si un break
1989 1410 si 1995 1410
- IS-60-GVE
|
|
paul_p |
![]()
Post
#826
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.133 Joined: 1 April 06 From: psd=evil ![]() |
Ai luat niste poze de pe net, le-ai combinat cu niste poze facute de tine probabil, ca-s tare rau facute, si anunti ca astea sunt progresele tale.
Pai care e progresul? |
--------------------
Fara
roti
fara ipocriti
- 2010
|
|
Lucian MC |
![]()
Post
#827
|
![]() Mandru Posesor De Dacie Sport Group: Members Posts: 628 Joined: 17 May 09 From: Iasi ![]() |
Pai astai generatorul meu de hho care il am pe masini.stilul asta il folosesc,folosesc un furtun din exterior ca sa creez o depresiune care sa ajute oxihidrogenul sa iasa mai usor.... fara probleme
|
--------------------
Dacia
Un sport si un break
1989 1410 si 1995 1410
- IS-60-GVE
|
|
PH-06-BOA |
![]()
Post
#828
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.731 Joined: 28 April 07 ![]() |
Marind avansul, nu se mareste puterea. In cazul hidrogenului, se micsoreaza avansul, al carui explozie va fi dupa ce pistonul incepe sa coboare. Cum e mai bine, sa plezneasca in faza cu biela in prelungirea manetonului, sau cu manetonul deja plecat, trecut de PMS? Fiind de patru ori sau trei, mai puternic decat benzina, se permite si este si util sa se reduca avansul, mai ale ca viteza de ardere este instantaneie. Nu va mai fi ca la benzina, sa-i dai aprinderea cu cativa mm inainte ca pistonul sa ajunga sus (avans la aprindere), unde nu toata lumea stie sa-l fixeze corect, facand ca pistonul sa loveasca direct pe verticala, mai repede latind cuzinetii, decat sa invarta arborele.
Cat privesc strambele pe care le bagati aici unii "specialisti" , nu faceti decat sa aratati ca sunteti prezenti pe forum in chip de "Gica-contra" . Chestia cu acest combustibil nu se cunoaste de ieri sau azi, zile peste care cred ca ati sarit unii din voi. Acum 20 si ceva de ani, un copil s-a tinut dupa mine cateva minute, explicandu-mi faza cu alimentarea unui motor de Mobra, cu hidrogen. Azi, am doi prieteni care folosesc asa ceva (unul l-a cumparat cu 2200lei), si de la 14 l de gaz in oras, a scazut la 7%. Asemenea ingineri m-au contrazis si pe mine, cand le-am spus ca sudez cu GPL, autogen, sustinand ca e imposibil, si chiar enumerand cateva argumente contra, care de fapt erau niste prostii, ei ne facandu-si temele la timpul potrivit. Chiar unul care era si coleg cu mine (inginer vechi, sustinea ca se poate suda, dar nu se poate alami. Si mai prost! Am dat si filmul pe net, needitat, si tot vin cu diferite tampenii. Asa si aici, unde oameni cu adevarate capacitati si initiative, vor sa faca ceva dar nu sunt lasati cel putin, sa continuie in liniste. Ati fi in stare sa spuneti, ca se stramba volanul, numai sa nu-i lasati sa faca ceva bun. Daca pe acest topic e, autorul cere la inceput, ca cei contra, sa se abtina, si sa stea in banca lor. Nici macar atata bun simt nu au, dar cunostinte (reale). Ii dati una si buna cu conserva sau conservarea. Pai legile astea erau valabile acum 200 de ani, cand nu era cunoscut curentul, dioda, si...cartea. Nu oricine a terminat o facultate, a si invatat ceva. Asa ca, dati-i in continuare cu ce ati inceput, ca trebuie sa iasa ceva bun! This post has been edited by PH-06-BOA: 19 Sep 2012, 21:37 |
--------------------
Dacia
1310
1988
- ph-99-aob
|
|
gotronic |
![]()
Post
#829
|
![]() Ati scapat de platina si problemele ei !!! Group: Members Posts: 2.016 Joined: 24 March 06 From: Tg. Mures ![]() |
Eu personal, nu sunt "Gica contra", dar, daca cineva imi demonstreaza teoretic ceva !!!, il cred pe baza de buna credinta. In schimb, daca se incearca a lasa "fantezia" libera (doar pentru ca au lipsit de la lectiile de fizica elementara) sa-mi "demonstreze" ca s-ar putea descoperi ceva, ca stiinta ar fi undeva "in urma", am mari rezerve sa incurajez astfel de experimente. Orice proiect de cercetare, sau de executare (experimentare), se incepe de la ceva teoretic. Daca "teoreticul" se demonstreaza ca este si practic (sau ar fi posibil), atunci eu sunt de acord cu orice incercari de genul asta (personal m-am aventurat in foarte multe proiecte sau experimente chiar bazate pe unele teorii, care s-au adeverit fara rezultate spectaculoase in "afara legilor fizicii sau stiintei actuale". De aceea nu incurajez pe cei cu pitini bani, cazul nostru, sa se aventureze prea mult). Dar daca se incepe invers, adica hai sa facem si noi ceva poate vom descoperi ceva, ar fi pierdere de timp si un mod gresit de a incepe ceva serios in materie de stiinta.
Nu mi-o luati in nume de rau, daca aveti bani de cheltuit pentru asa ceva, si o faceti cu placere, continuati, ca nu se stie ce descoperiti. (Dupa cum am mai spus, marile descoperiri au fost si din greseala)!!! ![]() ![]() Numai de bine! This post has been edited by gotronic: 19 Sep 2012, 23:37 |
--------------------
DACIA
Sandero Stepway 100 TCE Blue Line
2020 Iulie
- MS-10-GOT MS-10-GOT
Cu nebunii sa nu te pui, ca au mintea odihnita !!! |
|
klaus |
![]()
Post
#830
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(PH-06-BOA @ 19 Sep 2012, 22:35) Azi, am doi prieteni care folosesc asa ceva (unul l-a cumparat cu 2200lei), si de la 14 l de gaz in oras, a scazut la 7%. Deci sa inteleg asa: Am motor cu ardere interna, care invarte (cu un randament subunitar) un generator de curent (randament subunitar) care genereaza hidrogen (randament subunitar) care inlocuieste 50% din combustibilul utilizat in motorul cu ardere interna. Am inteles bine mecanismul acestui perpetuum mobile? |
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
LuluMOB |
![]()
Post
#831
|
![]() Membru cu pedale. Group: Members Posts: 1.136 Joined: 28 October 05 From: Iași ![]() |
QUOTE(klaus @ 20 Sep 2012, 09:05) Nu ai inteles bine, pentru ca: QUOTE(PH-06-BOA @ 19 Sep 2012, 22:35) Ii dati una si buna cu conserva sau conservarea. Pai legile astea erau valabile acum 200 de ani, cand nu era cunoscut curentul, dioda, si...cartea. Retrogradu-le! |
--------------------
Dacia
Logan
ABS+ AC 1.4MPI 06/2007
|
|
bucatzel |
![]()
Post
#832
|
![]() Membru plictisit Group: Moderatori Posts: 6.464 Joined: 19 May 08 From: Timisoara ![]() |
QUOTE(PH-06-BOA @ 19 Sep 2012, 22:35) Dupa discutia cu Prunaru, primul roman trimis in Cosmos, cam nedumerit, Ceausescu o ia deoparte pe Leana. - Asculta, Lenuto, Prunaru zicea ca a avut unele probleme din cauza legii gravitatiei. Nu tii tu minte cand am dat eu legea asta? - Ce ma-ntrebi pe mine, Nicule, eu sunt cu stiinta, tu esti cu legile! Si amu' serios. Cel mai important lucru sustinut pe aici e fix ala cu conservarea. Adica ala care spune ca energia obtinuta din arderea hidrogenului e mai mica decat cea cheltuita la producerea lui. Ca de, pana una alta, vorbim de o legatura destul de stabila. |
--------------------
Dacia
1300
1981
- 3-SB-2608 Si cu dansa-ntransa, si cu sufletu' in rai... cam greu...
|
|
bv-08-fgm |
![]()
Post
#833
|
![]() Old School Mother Fucker Group: Members Posts: 1.214 Joined: 11 May 10 From: Brasov ![]() |
http://power-tuning.ro/listare/listare/Eco...CFdHLzAodfVIAEQ
![]() This post has been edited by bv-08-fgm: 20 Sep 2012, 12:21 |
--------------------
Dacia
1310
1996
- BV-91-FGM,1.4 VW Vento 1992 - BV-22-MKR,1.8
Toyota MR2 1992 - K626 YMO, 2.0 16v TSI |
|
krapcarasu |
![]()
Post
#834
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.912 Joined: 25 November 08 From: Suceava ![]() |
sa nu le amestecam, asta cu injectie de apa nu e generator de hidrogen, eu la asta am spus ca fara sa maresti avansul nu faci nimic.
La un generator electric de hidrogen e normal sa scada consumul, dar e pe spinarea energiei electrice din baterie. Mi-a povestit cineva de o astfel de instalatie pusa pe un scuter, aproape nu mai folosea deloc benzina, doar ca incarca f des bateriuta Credeam ca ideea topicului e sa scada consumul fara sa aduci energie din afara. Daca e vorba doar de scaderea consumului, atunci calculam altfel : cat costa kilowatt-ii ora pe care ii consumam incarcand bateria pt a economisii un anumit nr de litrii de gaz? |
--------------------
Renault
Megane 1.4 16 v
1999
- sv
|
|
PH-06-BOA |
![]()
Post
#835
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.731 Joined: 28 April 07 ![]() |
Va multumesc pentru reactia prompta!
Si totusi, teoriile se emit, pe baza unor lucrari practice. Ajutati si acest proiect, cu tot ce se stie, ca sigur mai lipseste ceva! Eu am convingerea, ca a mai ramas mult de descoperit, de inventat. Exemplu, s-a gandit cineva sa aseze placile pe principiul unui condensator variabil, care sa si lucreze asemenea, pentru a se putea gasi mai usor o valoare cautata, a curentului potrivit...? Oare merge? Emitem intai teorii, apoi... stopam practica, sau trecem la practica pe baza a ce se stie, ajustam vechile teorii si , poate si gasim altele...din greseala? This post has been edited by PH-06-BOA: 20 Sep 2012, 18:44 |
--------------------
Dacia
1310
1988
- ph-99-aob
|
|
krapcarasu |
![]()
Post
#836
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.912 Joined: 25 November 08 From: Suceava ![]() |
mai practica ar fi ideea cu generatorul de hidrogen neelectric, cel cu aluminiu si soda, dar sa fie un sistem cu posibilitatea de a opri reactia(ridicat barele de al din solutie sau inca un vas in care sa se retraga solotia), dezavantajul principal e ca cere spatiu mult.
|
--------------------
Renault
Megane 1.4 16 v
1999
- sv
|
|
Lucian MC |
![]()
Post
#837
|
![]() Mandru Posesor De Dacie Sport Group: Members Posts: 628 Joined: 17 May 09 From: Iasi ![]() |
Corect ceea ce a zis domnul ph-06-BOA cu teoriile bazate pe practica. Este un mic proverb la noi la romani:Teoria ca teoria ,dar practica de omoara. Ideea principala este ca de ce nu se explica fenomene precum :urcatul apei la deal si urcatul masinilor la deal si aici vorbesc de fenomene intamplate in iasi la care toti dau din umeri ca nu stiu sa raspuna. Raspunsul eu unul foarte simplu :desi ne place sa consideram ca stim totul de fapt nu stim nici macar 1% din total adevarurilor acestei planete si de cele mai multe ori ne luptam intre noi in loc sa facem ceva concret si ne divizam ca "prostii" in loc sa facem ceva pe bune. Daca zice un om oarecare ca ceva e imposibil asta nu inseamna ca e si real.
|
--------------------
Dacia
Un sport si un break
1989 1410 si 1995 1410
- IS-60-GVE
|
|
klaus |
![]()
Post
#838
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(krapcarasu @ 20 Sep 2012, 19:01) Mi-a povestit cineva de o astfel de instalatie pusa pe un scuter, aproape nu mai folosea deloc benzina, doar ca incarca f des bateriuta Deci astea cu hidrogenu' sunt de fapt un fel de hybride? Le incarci la priza si cat te tine bateria, atata mergi? Doar ca nu trimiti curentul din baterie direct la motoare electrice, ci faci o electroliza (randament subunitar), si apoi hidrogenul rezultat il bagi intr-un motor cu ardere interna (randament subunitar) si cu ala antrenezi rotile? Promitatoare tehnologie, nimic de zis. ![]() |
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
krapcarasu |
![]()
Post
#839
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.912 Joined: 25 November 08 From: Suceava ![]() |
nu e vorba de tehnologie ,unii oameni incearca sa se pacaleasca singuri (chiar incearca si cu altii, involuntar ) ca pot reduce f mult consumul folosind doar apa , fara sa descarce puternic bateria .
Repet, practic se reduce consumul suplimentand cu energie electrica sistemul. Poate unii fura acea energie incarcand pe unde apuca bateria, sau costul curentului e impartit cu altii care nu realizeaza smecheria ![]() Ideea din discutii pe la inceput era sa se produca hidrogen la rezonanta , pt a scoate f mult hidrogen cu cat mai putina energie consumata, iar cea obtinuta prin suplimentarea arderii sa acopere tot ce s-a consumat pt electroliza si sa si ramana in plus pt a reduce consumul de carburant, lucru care mi se pare utopic. Cheia e acea rezonanta pe care as vrea sa o vad demonstrata. Daca e sa analizam partea care nu implica rezonanta inmultim toate randamentele implicate: 0,5(al incarcarii bateriei)*0,8 (al electrolizei)*0,3 (al motorului)=0,12(dezastru) dar nu asta conteaza, ci cum am spus mai sus : cat costa ce incarci fata de ce economie faci la consum Eu nu incerc sa pun piedici nimanui,concetrati-va asupra rezonantei |
--------------------
Renault
Megane 1.4 16 v
1999
- sv
|
|
paul_p |
![]()
Post
#840
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.133 Joined: 1 April 06 From: psd=evil ![]() |
QUOTE(krapcarasu @ 21 Sep 2012, 01:02) Ideea din discutii pe la inceput era sa se produca hidrogen la rezonanta , pt a scoate f mult hidrogen cu cat mai putina energie consumata, Chestia asta cu rezonanta nu exista decat in imaginatia unora, nu si in realitate. Bine, bine, o sa apara probabil cineva care va incerca sa ne convinga ca nu stiu cine, fara nicio pregatire dar cu multe lacune, a descoperit ceea ce nimeni calificat din intreaga lume nu a fost in stare. Dar o sa trecem peste asemenea prostii... |
--------------------
Fara
roti
fara ipocriti
- 2010
|
|
DaciaClub - Reno Bot |
![]()
Post
#
|
![]() Mesaj automat ![]() |
Topicul de fata se refera in principal la experimente personale.
Tentativele mai mult sau mai putin ascunse de reclama/vanzare se pedepsesc cu warn/ban. Discutiile pro-contra care deviaza in flame se pedepsesc cu warn/ban. Orice problema se poate discuta si civilizat. Discutiile off-topic se pedepsesc cu warn/ban. Reguli valabile incepand de azi 27.09.2012 18:00 |
-------------------- |
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 10th May 2025 - 02:33 |