Generatorul de Hidrogen, scheme, experimente, rezultate
![]() ![]() ![]() |
Generatorul de Hidrogen, scheme, experimente, rezultate
gabyyy26 |
![]()
Post
#841
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 556 Joined: 29 September 10 From: Pitesti ![]() |
Attached thumbnail(s) IMG_20120915_013958.jpg ( Size: 881.58k ) Number of downloads: 498 IMG_20120915_014034.jpg ( Size: 1.11mb ) Number of downloads: 541 IMG_20120915_014854.jpg ( Size: 1.09mb ) Number of downloads: 519 IMG_20120915_035645.jpg ( Size: 995.85k ) Number of downloads: 517 IMG_20120915_035654.jpg ( Size: 1.18mb ) Number of downloads: 514 |
||
--------------------
Renault
Megane 4, Megane3
2011,2018
- AG
|
|||
paul_p |
![]()
Post
#842
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.133 Joined: 1 April 06 From: psd=evil ![]() |
QUOTE(gabyyy26 @ 22 Sep 2012, 00:09) la un consum de 8 A are o productie de aprox 1L in 40 sec. Cred ca realizezi ca acest 1l/40 s de care vorbesti este egal cu zero si ca practic nu are niciun aport la reducerea consumului. Interesant e si cum ai masurat cantitatea de 1l de gaz la 40 secunde. Chiar daca ai avea randament de 100%, cu cei 96W de care vorbesti (12V x 8A) poti obtine maxim 0.9 l de amestec H+O pe minut. Practic obtii mai putin de jumatate probabil, adica ceva de gemul a 0.5l pe minut. Nu ca ar conta prea mult, ci doar ca sa fim rigurosi. This post has been edited by paul_p: 22 Sep 2012, 00:41 |
--------------------
Fara
roti
fara ipocriti
- 2010
|
|
krapcarasu |
![]()
Post
#843
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.912 Joined: 25 November 08 From: Suceava ![]() |
conteaza mult temperatura litrului aluia de hidrogen , pt ca nu vorbim de lichid , e un gaz rarefiat care nu poate aduce aport de energie f mare , mai degraba dezlocuieste din cantitatea de amestec factiuni cu energie mai mare
|
--------------------
Renault
Megane 1.4 16 v
1999
- sv
|
|
paul_p |
![]()
Post
#844
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.133 Joined: 1 April 06 From: psd=evil ![]() |
Litrul ala de hidrogen, care de fapt e 0,5 si se obtine in 60s nu in 40s, este obtinut la presiunea atmosferica si la o temperatura de ordinul a 20 grade celsius (temperatura ambianta).
|
--------------------
Fara
roti
fara ipocriti
- 2010
|
|
gabyyy26 |
![]()
Post
#845
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 556 Joined: 29 September 10 From: Pitesti ![]() |
QUOTE(paul_p @ 22 Sep 2012, 00:23) Cred ca realizezi ca acest 1l/40 s de care vorbesti este egal cu zero si ca practic nu are niciun aport la reducerea consumului. Interesant e si cum ai masurat cantitatea de 1l de gaz la 40 secunde. Chiar daca ai avea randament de 100%, cu cei 96W de care vorbesti (12V x 8A) poti obtine maxim 0.9 l de amestec H+O pe minut. Practic obtii mai putin de jumatate probabil, adica ceva de gemul a 0.5l pe minut. Nu ca ar conta prea mult, ci doar ca sa fim rigurosi. Poti sa imi explici si mie cum ai ajuns la concluzia ca produc mai putin sau egal cu 0,5 lpm mai pe intelesul meu ca eu nu stau prea mult cu pixul pe hartie sa fac tot felul de calcule eu am facut practic ,adica in o galeata de apa de 10 l am scufundat o sticla de apa distilata de 1L goala care am umplut-o cu apa sub nivelul apei din galeata si am intorso cu gura in jos unde am bagat furtunul pe care venea oxihidrogen am pornit instalatia in acelasi moment cu cronometru atunci gazul a luat locul apei din sticla moment in care sticla a inceput sa se ridice la suprafata in momentul in care in sticla de plastic de 1L s-a umplut de gaz de a inceput sa dea pe afara am oprit cronometru si acesta a indicat valoarea de 40 sec , inseriat cu alimentarea generatorului am avut un ampermetru care afisa val de 8,36 A de aici am aceste date nu din calcule pe foaie. |
--------------------
Renault
Megane 4, Megane3
2011,2018
- AG
|
|
paul_p |
![]()
Post
#846
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.133 Joined: 1 April 06 From: psd=evil ![]() |
Simplu, cu prima lege a lui Faraday referitoare la electroliza afli masa gazelor generate in urma electrolizei:
m= k*I*t Dupa care calculezi volumul acelor gaze la presiunea atmosferica si la ce temperatura doresti tu. V = n*R*T / P La curentul de 8A si la la o tensiune de 12V, poti obtine in jur de 0.9l/minut in conditiile in care electroliza se face cu randament de 100%. Sunt uimit insa de intrebarea ta, ma gandeam ca deja ai facut aceste calcule, deoarece mai sus ai afirmat ca studiezi de un an producerea acelui gaz: QUOTE(gabyyy26 @ 22 Sep 2012, 00:09) Salutare de un an studiez producerea acestui gaz brown Oricum, mai putin conteaza ca produci 0.5 sau 1l (nu trebuie sa uitam cum facem comparatiile. Hidrogenul este gaz, si 1l de hidrogen la presiune atmosferica nu are nicio legatura cu 1l de GPL sau cu 1l de benzina). Ideea e ca energia acelui litru este atat de mica incat pur si simplu nu se simte. Nu trebuie sa uitam nici ca energia consumata pentru producerea acelui litru este mai mare decat energia rezultata prin arderea lui. Asta chiar daca e sa dam crezarea afirmatiilor cum ca introducerea unei anumite cantitati de hidrogen (mult peste acel litru) ar imbunatati eficienta motorului cu 10-12%. This post has been edited by paul_p: 22 Sep 2012, 17:48 |
--------------------
Fara
roti
fara ipocriti
- 2010
|
|
gabyyy26 |
![]()
Post
#847
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 556 Joined: 29 September 10 From: Pitesti ![]() |
Da nu am inteles nimic din ce tot ai spus adica practic o sticla de 1L plina de gaz defapt este 0.5L separe ca ocaua cu care masor nu este buna atunci am sa achizitionez de la un spital un debitmetru de oxigen stii eprubeta acea gradata cu o bila in ea care pluteste in dreptul gradatiilor in functie de ce cantitate de oxigen trece prin ea .
Pt. mine teoria nu ma prea incanta practica vorbeste, daca imi va reduce consumul la masina cu minim 1l in momentul de fata cand nu am modulator de puls si alte nebunii sunt foarte multumit. Si o intrebare in legatura cu energia acelui litru de gaz, la cate sticle de plastic de 1l plina cu gaz ai dat tu foc sa iti faci o idee cum explodeaza.Eu unu am ramas socat. |
--------------------
Renault
Megane 4, Megane3
2011,2018
- AG
|
|
ionijhonnie |
![]()
Post
#848
|
![]() Membru Group: Members Posts: 314 Joined: 8 July 07 From: Ploiesti - Bucuresti ![]() |
Teoria... ca teoria...
Practic: gabyyy26 te rugam să ne spui cu cât s-a redus consumul la mașina ta. Țara asta este plină de teoreticieni fruntași, dar care nu ar pune mâna pe nimic să realizeze ceva practic. Ei sunt stapâni pe cele câteva cunostințe dobândite în școli și astfel și-au pus ochelari de cal; și-au învățat lecțiile atât de bine încât nu mai pot accepta și alte adevăruri. Așa că nu-i lua în seamă pe acești filfizoni, ci mergi mai departe, eu sunt convins că ești pe drumul bun. |
--------------------
Actual: Dacia
SuperNova, 2001
îmbunătățită Rapsodie-Confort-Clima, 1.4mpi
- Albastru KatYfea X Ex: R16-1964, R16-1967, D1300-1975, LoganMCV-2007
|
|
gotronic |
![]()
Post
#849
|
![]() Ati scapat de platina si problemele ei !!! Group: Members Posts: 2.016 Joined: 24 March 06 From: Tg. Mures ![]() |
offf...
![]() |
--------------------
DACIA
Sandero Stepway 100 TCE Blue Line
2020 Iulie
- MS-10-GOT MS-10-GOT
Cu nebunii sa nu te pui, ca au mintea odihnita !!! |
|
paul_p |
![]()
Post
#850
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.133 Joined: 1 April 06 From: psd=evil ![]() |
Terminati mai cu prostiile.
Nu va mai ganditi ca sunteti primii care incearca sa descopere America. Macar nu o faceti legati la ochi, adica studiati un pic si teoria pe care o urati atata. Ca sa clarificam un pic baza de la care plecam: 1. Primul si cel mai important lucru este acela ca hidrogenul nu este o sursa de energie, ci un purtator de energie. El nu exista ca atare, ci trebuie produs din una din sursele primare de energie: combustibili fosili, energie nucleara, solara, eoliana, hidro, etc. 2. 95% din productia mondiala de hidrogen se obtine din hidrocarburi. Doar 5% se obtine prin electroliza. Asta deoarece costul hidrogenului obtinut prin electroliza este cam dublu fata de cel obtinut din hidrocarburi. 3. Producerea unui litru de oxigen prin electroliza consuma mai multa energie electrica decat energia produsa de motor prin arderea acelui hidrogen. 4. Nu exista nicio metoda de crestere a eficientei electrolizei prin utilizarea asa zisei rezonantei sau a altor campuri electrice sau magnetice. Toti cei care au sustinut pana acum ca au descoperit asemenea metode miraculoase au fost dovediti ca fiind sarlatani. Nu va mai ganditi la experimentele voastre empirice si de multe ori ridicole ca la varful de lance al cercetarii in domeniu. Sunt oameni bine pregatiti, cu acces la resurse tehnice, teoretice si financiare aproape nelimitate care lucreaza la companii care chiar au nevoie de hidrogen si care nu au descoperit nici o metoda eficienta de a obtine din arderea hidrogenului mai multa energie decat se consuma pentru producerea lui. 5. Nu va bazati visele si sperantele pe teorii ale conspiratiei, de genul ca companiile petroliere impiedica raspandirea unor solutii miraculoase de producere a hidrogenului pentru ca le-ar face concurenta. This post has been edited by paul_p: 23 Sep 2012, 04:14 |
--------------------
Fara
roti
fara ipocriti
- 2010
|
|
ionijhonnie |
![]()
Post
#851
|
![]() Membru Group: Members Posts: 314 Joined: 8 July 07 From: Ploiesti - Bucuresti ![]() |
Frumoasă tiradă! frumos redactată!
Scopul acestui topic este de a reduce consumul de carburant fosil al autoturismului și nicidecum de a inventa ceva nou... Dacă nu aveți nimic bun de spus în favoarea acestui proiect, Vă rugăm lăsați-ne! Mergeți pe drumul dumneavoastră... Eu nu pricep: dacă sunteți atât de documentat, atât de doct, de ce mai postați aici? De ce vă mai pierdeți timpul cu noi? |
--------------------
Actual: Dacia
SuperNova, 2001
îmbunătățită Rapsodie-Confort-Clima, 1.4mpi
- Albastru KatYfea X Ex: R16-1964, R16-1967, D1300-1975, LoganMCV-2007
|
|
paul_p |
![]()
Post
#852
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.133 Joined: 1 April 06 From: psd=evil ![]() |
QUOTE(ionijhonnie @ 23 Sep 2012, 08:47) Dacă nu aveți nimic bun de spus în favoarea acestui proiect, Vă rugăm lăsați-ne! Mergeți pe drumul dumneavoastră... Fii mai ponderat in sfaturi si recomandari cu privire la ce ar trebui sa spuna sa sau nu spuna altii pe forum. Daca nu vrei sa ti se atraga atentia cand sustii fantasmagorii, fa-ti forumul tau si posteaza acolo tot ce vrei tu. Deocamdata aici poate poate posta oricine. Chiar si tu. E greu sa te ia cineva in serios cata vreme tu, in mileniul 3, inca mai crezi ca se injecteaza apa in camera de ardere pentru ca apa arde sau ca apa explodeaza in furnale deoarece se disociaza in elementele primare. QUOTE(ionijhonnie @ 29 Aug 2012, 12:11) Intr-adevar apa se disociaza in elementele primare. Daca tu postezi asa ceva, nu vad de ce nu ar trebui sa posteze si cei care iti atrag atentia ca te hazardezi in afirmatii aiuristice. QUOTE(ionijhonnie @ 23 Sep 2012, 08:47) Scopul acestui topic este de a reduce consumul de carburant fosil al autoturismului și nicidecum de a inventa ceva nou... Cu alte cuvinte nu se doreste inventarea unui perpetuum mobile, ci doar construirea lui... Repet ce am spus si mai sus: Nu va mai ganditi la experimentele voastre empirice si de multe ori ridicole ca la varful de lance al cercetarii in domeniu. This post has been edited by paul_p: 23 Sep 2012, 11:43 |
--------------------
Fara
roti
fara ipocriti
- 2010
|
|
bucatzel |
![]()
Post
#853
|
![]() Membru plictisit Group: Moderatori Posts: 6.464 Joined: 19 May 08 From: Timisoara ![]() |
Ca sa lamuresc spiritele "incalzite".
La urmatoarea mentiune ca teoria e irelevanta si practica "ruleaza" topicul asta dispare. O fi fizica si chimia stiinte ale naturii, bazate pe observatii, dar ma indoiesc ca vreunul din cei care discuta pe aici este capabil sa inteleaga chestii pe care un cercetator serios le-a uitat, fara sa-si petreaca ani buni cu nasul prin carti. Asa ca va rog, mai "tango". Si pana una alta, si cercetatorii in cauza platesc benzolul la aceleasi tarife ca si restul. La exact preturile care ii imping pe cei de-aici la tot felul de experimente. Daca electroliza chiar era o idee viabila, nu scapa ea inchisa in "lacatele conspiratiei petrolului". Vreti economie? Dati un ochi pe la biodiesel, bioetanol, si spor la muncile campului. Desi, tare mi-e ca si asa e mai mare daraua decat ocaua. GPL-ul nici nu ma obosesc sa-l mentionez, ca acolo diferenta majora de preturi e data de accize. |
--------------------
Dacia
1300
1981
- 3-SB-2608 Si cu dansa-ntransa, si cu sufletu' in rai... cam greu...
|
|
gabyyy26 |
![]()
Post
#854
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 556 Joined: 29 September 10 From: Pitesti ![]() |
Nu cred ca am spus ca teoria nu este importanta, a ca nu o iau eu in considerare si nu tin EU cont de ea asta este alceva. Oricum pana nu ma conving eu ca asa este ca defapt in capul meu se afla numai placebo nu ma opresc aici si am sa postez rezultate chiar de vor fi bune chiar de vor fi rele asa ca puteti sa imi aduceti argumente teoretice cate vreti si daca tot vreti sa faceti ceva in sprijinul meu sa nu mai intram in polemici sa revin la prima intrebare din posturile mele in acest topic, adica unde pot gasi de vanzare distantier pt. sonda lambda.
|
--------------------
Renault
Megane 4, Megane3
2011,2018
- AG
|
|
4x4 |
![]()
Post
#855
|
![]() Übermensch Group: Members Posts: 3.394 Joined: 24 March 07 ![]() |
Ia un senzor wideband.
|
--------------------
W
S
S Attere Dominatum!
|
|
gotronic |
![]()
Post
#856
|
![]() Ati scapat de platina si problemele ei !!! Group: Members Posts: 2.016 Joined: 24 March 06 From: Tg. Mures ![]() |
Daca nu gasiti tabla de inox, am eu un balot de 75 Kg de platbanda cu latimea de 25 mm si grosime 0,4 mm (inox arc, am si codul exact daca va intereseaza). L-am luat sa fac lamele la senzori, dar era prea tare asa ca am ramas cu el pe stoc. Asta ca sa va "ajut" si eu cu ce pot.!
![]() |
--------------------
DACIA
Sandero Stepway 100 TCE Blue Line
2020 Iulie
- MS-10-GOT MS-10-GOT
Cu nebunii sa nu te pui, ca au mintea odihnita !!! |
|
klaus |
![]()
Post
#857
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(ionijhonnie @ 23 Sep 2012, 08:47) Frumoasă tiradă! frumos redactată! Scopul acestui topic este de a reduce consumul de carburant fosil al autoturismului și nicidecum de a inventa ceva nou... E, lasa, daca vrei sa scazi consumul, schimbi sonda lambda cu alta mai buna si scazi consumul cu 50%, ca tot spuneai tu pe un alt topic ca pentru un consum crescut cu 100% cea mai probabila cauza e sonda lambda... |
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
ionijhonnie |
![]()
Post
#858
|
![]() Membru Group: Members Posts: 314 Joined: 8 July 07 From: Ploiesti - Bucuresti ![]() |
Klaus, ești malițios fără nici un rost.
Ai desprins din context cele spuse de mine pe un alt topic ce nu are legătură cu acesta. Cam ce vrei să demonstrezi? Aveam o părere mult mai bună depre tine. This post has been edited by ionijhonnie: 24 Sep 2012, 07:46 |
--------------------
Actual: Dacia
SuperNova, 2001
îmbunătățită Rapsodie-Confort-Clima, 1.4mpi
- Albastru KatYfea X Ex: R16-1964, R16-1967, D1300-1975, LoganMCV-2007
|
|
klaus |
![]()
Post
#859
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
Daca tu spui ca sonda lambda e de vina pentru crestere consumului cu 100%, ce incredere sa mai am eu in afirmatiile tale "tehnice"?
|
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
ionijhonnie |
![]()
Post
#860
|
![]() Membru Group: Members Posts: 314 Joined: 8 July 07 From: Ploiesti - Bucuresti ![]() |
și care este legătura dintre topicul ”sonda lambda” și topicul ”generatorul de hidrogen”?
nu cumva ești ilogic? sau vrei să dai replici cu orice preț? |
--------------------
Actual: Dacia
SuperNova, 2001
îmbunătățită Rapsodie-Confort-Clima, 1.4mpi
- Albastru KatYfea X Ex: R16-1964, R16-1967, D1300-1975, LoganMCV-2007
|
|
klaus |
![]()
Post
#861
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
Cand dai sfaturi la cetateni sa faca reparatii care nu-i ajuta deloc dar costa de la 500 lei in sus (ca de, e pe banii lor), si vii apoi aici si vorbesti de docti si documentati, ce sa zic, poate nu o fi chiar atitudinea potrivita.
In rest: succes la constructia "economizorului" pe baza de hidrogen. Gasesti tu pana la urma o modalitate practica de a-l face eficient, ca am inteles ca teoria e o prostie si fizica cu legile ei e o chestie nerelevanta. Noroc cu practica. |
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
ionijhonnie |
![]()
Post
#862
|
![]() Membru Group: Members Posts: 314 Joined: 8 July 07 From: Ploiesti - Bucuresti ![]() |
offtopic: De când este o sondă lambda 500 lei?
Eu am montat sondă cumpărată din Vitan cu 110 lei și mi-a revenit consumul la normal după ce anterior se ridicase la aproape 11 litri /100km. Dar să revenim la topicul acesta: Nu am afirmat niciodata că teoria este o prostie! Am afirmat că țara este plină de ”teoreticieni” care nu pun mâna să facă nimic, dar știu să vorbească frumos și mult precum cei din Parlament. Te rog citește din nou posturile repective și caută să dai un alt înțeles celor afirmate de mine. Te rog nu face confuzie. Acești chibiți nu vin cu teorie în favoarea proiectului, ci dimpotrivă, nu fac atceva decât să stea pe margine și să comenteze aiurea și mai ales întotdeauna în contra. Dacă cumva le dai replica, atunci să vezi din partea lor postări stufoase, sforăitoare și pline de orgoliu rănit plus vanitate lezată. Me culpa: într-un fel și eu sunt un chibiț, pentru că la acest moment nu realizez, nu muncesc la niciun ”device”, dar eu cel puțin încerc să susțin acești ”practicieni”. Eu sunt convins că se poate reduce consumul de carburant fosil cu ajutorul electrolizorului cu aproximativ 1/10 până la 1/3 din consumul specific al unui autoturism, depinde de feicare dispozitiv in parte. Hadeți să trecem peste acestea. Putem să-i sprijinim pe acești entuziaști cu cunostințele noastre elevate nu să le dăm în cap. Putem să le orientăm pașii spre ceva constructiv. Toate postările mele de mai sus sunt în acest scop. Repet: Nimeni nu încearcă să realizeze perpetuum mobile, nu inventează nimeni nimic nou. Totul se află pe Internet. |
--------------------
Actual: Dacia
SuperNova, 2001
îmbunătățită Rapsodie-Confort-Clima, 1.4mpi
- Albastru KatYfea X Ex: R16-1964, R16-1967, D1300-1975, LoganMCV-2007
|
|
paul_p |
![]()
Post
#863
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.133 Joined: 1 April 06 From: psd=evil ![]() |
Jenant...
|
--------------------
Fara
roti
fara ipocriti
- 2010
|
|
klaus |
![]()
Post
#864
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
Si economizorul cu magneti pe conductele de alimentare e pe internet. Asta inseamna ca si efectul lui e real, doar pentru ca e pe internet?
|
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
ionijhonnie |
![]()
Post
#865
|
![]() Membru Group: Members Posts: 314 Joined: 8 July 07 From: Ploiesti - Bucuresti ![]() |
nu l-am studiat
dar hai să nu divagăm... |
--------------------
Actual: Dacia
SuperNova, 2001
îmbunătățită Rapsodie-Confort-Clima, 1.4mpi
- Albastru KatYfea X Ex: R16-1964, R16-1967, D1300-1975, LoganMCV-2007
|
|
gotronic |
![]()
Post
#866
|
![]() Ati scapat de platina si problemele ei !!! Group: Members Posts: 2.016 Joined: 24 March 06 From: Tg. Mures ![]() |
Iar ma bag si eu (dar nu din rea vointa si nici sa discutam in contradictoriu). Vreau sa spun ca daca as fi un "oportunist" care sa profit de unii si de altii, as scoate la vanzare:
1. Magneti pe conducta de alimentare ( sunt ferite magnetice ce se pot magnetiza care se pun pe fire pentru antiparazitare) si cred ca m-ar costa 5 lei bucata. 2. As face instalatii de hidroliza mai ieftine decat ce se gaseste pentru ca am facut si eu. Am si din ce. 3. Aprinderi electronice "cu plasma" la un pret degent (am facut si eu) 4. Si nu in ultimul rand chiar materiale pentru realizarea unor astfel de proiecte (am de unde). Cu aceste proiecte, m-am oprit pentru ca dupa testari nu am vazut nimic "spectaculos", ba dimpotriva la unele. Din aceste motive, m-am "bagat" eu in discutii sa ajut efectiv pe unii sa nu cheltuiasca (daca nu prea au de unde), ca nu vor face economii, eventual vor invata cate ceva (asta nu e rau). Mai nou sunt unii care invata numai de pe internet si nu din manuale scolare (care chiar daca sunt mai "in urma" un pic si nu chiar "la zi"), sunt surse de cunostinte verificate. Pe internet ORICINE poate spune ORICE.!!! (chiar si eu). Pentru asta nu trebuie sa luam totul asa cum pare. ![]() Chestia cu politicienii este adevarata, 80% sunt "tufa de venetia" sau "oportunisti", sa nu zic altceva. Majoritatea nu stapanesc nici teoria si nu au facut practica in viata lor, dar conduc o tara. Din cauza lor si eu am suferit si sufar prin legile care le dau peste noapte si ma trezesc ca am muncit la un proiect/produs care nu mai am cui sa-l vand.! ![]() Daca cineva reuseste sa faca ceva cu electroliza sa scada consumul macar cu 5% la un autoturism, as propune sa facem o comisie sa "validam" produsul. Acelasi lucru si cu cineva care are asa ceva. Aici nu ma refer la situatia in care inainte ii consuma de 2 ori decat este in cartea tehnica, si dupa aia a scazut cu 50%. Prima data trebuie sa-si rezolve problema majora care o are la masina. (poate ca o sa-l coste mai putin decat o instalatie din asta) ![]() |
--------------------
DACIA
Sandero Stepway 100 TCE Blue Line
2020 Iulie
- MS-10-GOT MS-10-GOT
Cu nebunii sa nu te pui, ca au mintea odihnita !!! |
|
ionijhonnie |
![]()
Post
#867
|
![]() Membru Group: Members Posts: 314 Joined: 8 July 07 From: Ploiesti - Bucuresti ![]() |
mă bucur să vad în tine antreprenorul care se zbate să facă ceva. În multe din cele expuse mai sus mă recunosc pe mine.
1. Referitor la magneții de montat pe conducta de alimentare cu combustibil: nu pot confirma și nici infirma utilitatea lor; probabil există un efect ... tot ce pot spune este că sunt vânduți la prețuri prohibitive, inacesibile în raport cu utilitatea lor. 2, 3, 4 ... no coment. Ca motivație la postările legate de cei ce au făcut deja ”investițiile” in experimentele lor: dacă deja au cheltuit banii și au muncit la acele aparate, eu doream să aflu ceva mai concret despre rezultatele lor și vreau să-i sprijin cu ce pot, cu ce știu. Desigur, sunt în asentimentul tău că nu aș stimula nimic din ce ar fi sortit eșecului, dar dacă deja au băgat bani, atunci să încercăm să-i ajutăm cu ce putem; poate până la urmă iese ceva util. Pe lângă toate astea, în general vorbind, poate că electroliza nu ar fi cea mai bună cale de a-l obține, poate metoda nu este completă, poate în timp se vor găsi alte metode mult mai eficiente. Totuși hidrogenul este combustibilul viitorului apropiat. Unora le scapă faptul că Hidrogenul există chiar și în acele hidrocarburi și că tocmai de acolo vin și compușii ce dăunează: compușii carbonului ce sunt nocivi. Că de fapt hidrogenul este cobustibilul. Apa este cea mai simplă sursă de hidrogen curat, ecologic. |
--------------------
Actual: Dacia
SuperNova, 2001
îmbunătățită Rapsodie-Confort-Clima, 1.4mpi
- Albastru KatYfea X Ex: R16-1964, R16-1967, D1300-1975, LoganMCV-2007
|
|
klaus |
![]()
Post
#868
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
Economic vorbind, cand ai facut o investitie in ceva incert de 100 de lei si mai trebuie sa bagi inca 200 ca la sfarsit, dupa ce ai bagat 300 lei estimarea de venit returnat (nu de profit!) sa fie 3 lei (adica sa ai pierdere de 297 lei), mai bine te opresti, treci cei 100 pe pierderi si faci altceva cu aia 200 care ti-ar mai fi fost necesari ca sa obtii nimic.
Argumentul cu "am investiti deja x lei" si d-aia trebuie sa mai investesc nu e un argument economic, daca rezultatul scontat e zero sau negativ. Daca vorbim insa de hobby-uri, ale nu sunt argumentate economic, au alt mecanism. |
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
gotronic |
![]()
Post
#869
|
![]() Ati scapat de platina si problemele ei !!! Group: Members Posts: 2.016 Joined: 24 March 06 From: Tg. Mures ![]() |
Ei, aici e problema cum obtinem hidrogenul direct la bordul masinii cu un consum cat mai mic (fara al stoca, ca este periculos in primul rand si f. greu, iar in al doilea daca ramai fara el pe drum de unde il iei ca infrastructura inca nu exista).
Ideea este in principal sa-l obtii din apa (ca este cea mai ieftina) pe tot globul (mai putin acolo unde apa este 5$ litru si nu este ![]() |
--------------------
DACIA
Sandero Stepway 100 TCE Blue Line
2020 Iulie
- MS-10-GOT MS-10-GOT
Cu nebunii sa nu te pui, ca au mintea odihnita !!! |
|
ionijhonnie |
![]()
Post
#870
|
![]() Membru Group: Members Posts: 314 Joined: 8 July 07 From: Ploiesti - Bucuresti ![]() |
welcome back on-topic !
![]() |
--------------------
Actual: Dacia
SuperNova, 2001
îmbunătățită Rapsodie-Confort-Clima, 1.4mpi
- Albastru KatYfea X Ex: R16-1964, R16-1967, D1300-1975, LoganMCV-2007
|
|
DaciaClub - Reno Bot |
![]()
Post
#
|
![]() Mesaj automat ![]() |
Topicul de fata se refera in principal la experimente personale.
Tentativele mai mult sau mai putin ascunse de reclama/vanzare se pedepsesc cu warn/ban. Discutiile pro-contra care deviaza in flame se pedepsesc cu warn/ban. Orice problema se poate discuta si civilizat. Discutiile off-topic se pedepsesc cu warn/ban. Reguli valabile incepand de azi 27.09.2012 18:00 |
-------------------- |
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 10th May 2025 - 02:42 |