Solenza mai fiabila decat Loganul?
![]() ![]() ![]() |
Solenza mai fiabila decat Loganul?
argon |
![]()
Post
#31
|
||
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|||
nh1980ro |
![]()
Post
#32
|
Membru Group: Members Posts: 3.612 Joined: 7 February 07 From: Togo-Togo. ![]() |
Scala noua cu vopsea metalizata a fost 6650E.
|
--------------------
Kona/Renault
Lana'i/Clio 3
2007/2009
|
|
RSV |
![]()
Post
#33
|
![]() Infatuat decadent Group: Members Posts: 478 Joined: 26 March 08 ![]() |
Cum pot unii sa posteze aici fara sa aibe cea mai mica farama de ratiune in spusele lor.
Fratilor postati numai daca ati mers atat cu Solenza cat si cu Loganul. Iar daca ati fi mers toti care postati aici v-ati fi dat seama ca Solenza e mult sub Logan la toate capitolele. Daca vreti le si enumar. Sa nu mai vorbim de pretul exagerat de mare cu care se vand Solenzele. Loganul second hand are un pret destul de normal si chiar merita. Ganditi cand postati. This post has been edited by RSV: 2 Jun 2008, 08:54 |
--------------------
Logan 2011
---------------
------------- In God we trust, but other people pay cash !
|
|
argon |
![]()
Post
#34
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
dar daca am mers cu SLZ si in spate, si a trebuit sa stau intr-o dunga sa-mi incapa genunchii si capul drept, pot posta? PS: am 1,82.
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
RSV |
![]()
Post
#35
|
![]() Infatuat decadent Group: Members Posts: 478 Joined: 26 March 08 ![]() |
EU nu ma refr doar la diferentele de marime care exista atat la spatiul interior cat si la portbagaj.
Exista diferente mari tehnice. Iar treaba cu consumul e relativa. Mie Loganul de 1.4 imi ia 8% in weekend in Bucuresti, 10% in timpul zilelor lucratoare in Bucuresti si 6% afara din Bucuresti. (testat cu aerul pornit) Daca minte computerul de bord mint si eu insa atat consuma. Intradevar Solenza consuma mai putin insa nici LOganul nu e atat de mare consumator cum vorbeste lumea. Si o spun din experienta. |
--------------------
Logan 2011
---------------
------------- In God we trust, but other people pay cash !
|
|
Ryco1 |
![]()
Post
#36
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 353 Joined: 20 September 07 From: Pitesti ![]() |
Nu vad ce mari diferente ar exista intre Solenza si Logan 1400 cand ambele sunt echipate cu aceleasi motoare.
![]() |
--------------------
Dacia
Supernova Rapsodie
2002
|
|
argon |
![]()
Post
#37
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
Totul e diferit, doar motorul e asemanarea, din pacate(sau fericire?) o masina inseamna mult mai mult decat motorul.
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
RSV |
![]()
Post
#38
|
![]() Infatuat decadent Group: Members Posts: 478 Joined: 26 March 08 ![]() |
QUOTE(Ryco1 @ 2 Jun 2008, 10:09) Nu vad ce mari diferente ar exista intre Solenza si Logan 1400 cand ambele sunt echipate cu aceleasi motoare. ![]() Altul care posteaza doar de dragul de a scrie ceva. Adevarul ca nu e mare diferenta: Amandoua au motor, volan, usi.....etc Sunt asemanatoare ![]() ![]() P.S: Eu cred ca Solenza 1.4 e cam la fel cu VW GOlf 1.4 (ala de 140 de cai) ca practic tot masina e si are tot motor de 1.4 |
--------------------
Logan 2011
---------------
------------- In God we trust, but other people pay cash !
|
|
marius80_eugen |
![]() ![]()
Post
#39
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 7.978 Joined: 9 December 05 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(AR-18-MOS @ 1 Jun 2008, 18:58) Dar totusi, Logan-ul are un comportament mai bun pe sosea decat o Solenza, iar spatiul interior este mai generos ... La spatiu sunt de acord , dar la comportament ... las-o ca macane ! Nu Solenza s-a rasturnat , ci Loganul , apoi eu am mers cu de toate motorizarile si in nici un caz NU este mia stabil Loganul decat Solenza , la NICI o viteza . QUOTE(Ryco1 @ 1 Jun 2008, 19:08) Nu sunt interesat de spatiu si portbagaj mare pentru ca circul majoritatea km singur si cateodata cu sotia.Ma intereseaza costurile pieselor, consumul si demarajul intre cele doua.Suma disponibila este de 120000000 lei vechi. ![]() La demaraj , SLZ de 1.4 stock este intre LGN de 1.4 si cel de 1.6 , daca o si modifici , este la nivelul 1.6 8V . NU te vei incadra cu acei bani ! Daca mai pui inca 1000 euro , atunci e bine . O SLZ buna si intretinuta o cumperi intre 4.300 - 4.700 euro . Nu conteaza neaparat kilometrii , cat starea masinii ! QUOTE(Mihai_eon @ 1 Jun 2008, 21:57) logan 1,4 chel in oras adica in buc consum de 8,5...benzina...asa ca lasati-o balta cu solenzele voastre ca consuma putin...apoi in portbagajaz nu intra decat o poseta si atat:)))) apoi de 33oo iei doar supernova ,si poata cea mai cazuta dintre solenze.. ![]() Orice consum ai avea tu cu Loganul tau de 1.4 eu pot sa am un consum mai mic si performante mai mari ! Cel care a spus ca are 10 % consum in Bucuresti , a spus maximul de consum si nu media pe Bucuresti ! QUOTE(litza @ 2 Jun 2008, 08:41) Solenza e o troaca. Asta vine de la un posesor, care si-a mai pus fundul si in alte masini. E o troaca foarte buna de oras, dar tot troaca ramane. Cand vad unele pareri de posesori cum o lauda, imi vine sa rad. La drum lung e lenesa, e ca o barca si troncane ca dracu, motorul urla in draci peste 3000 rpm. Am facut un drum de 400 km cu ea si mi s-a parut obositoare si nu cred ca o sa mai ies cu ea din oras. E drept ca dupa ce ma urc in berlina lui tata, Solenza mi se pare o super masina, dar sa nu exageram totusi. Nici nu stii ce bine-mi pare ca masina te trateaza ca o troaca pe tine si ca iti troncane si ca iti urla . Daca nu esti in stare sa o intretii , asta meriti din partea masinii ! Daca tu compari SLZ cu Passat-ul , atunci poti sa spui asa , altfel nu este SLZ mai troaca decat Loganul , care costa dublu la aceleasi dotari ! QUOTE(RSV @ 2 Jun 2008, 08:52) Cum pot unii sa posteze aici fara sa aibe cea mai mica farama de ratiune in spusele lor. Fratilor postati numai daca ati mers atat cu Solenza cat si cu Loganul. Iar daca ati fi mers toti care postati aici v-ati fi dat seama ca Solenza e mult sub Logan la toate capitolele. Daca vreti le si enumar. Sa nu mai vorbim de pretul exagerat de mare cu care se vand Solenzele. Loganul second hand are un pret destul de normal si chiar merita. Ganditi cand postati. Daaa , expertul sef , ia enumera tu toate capitolele si sa-mi spui de ce ar merita sa dau diferenta de bani pe LGN ! Daca s-ar vinde LGN la preturile initiale , atunci si eu as scade la SLZ inca 500 - 700 euro , dar cat timp se vand la preturi enorme LGN , e clar ca eu nu amd e ce sa scad pretul la SLZ . O vand pe-a mea cu 4.500 si daca e sa iau o masina noua , care sa aiba tot ce are a mea , dau peste 10.000 euro . Cand o sa aveti voi LGN la fel de intregi si peste 4-5 ani , atunci mai discutamd espre fiabilitate si costuri de intretinere . Deocamdata sunteti fericiti ca e masina noua ... imbatati-va cu sperante in continuare ! QUOTE(RSV @ 2 Jun 2008, 09:16) Altul care posteaza doar de dragul de a scrie ceva. Adevarul ca nu e mare diferenta: Amandoua au motor, volan, usi.....etc Sunt asemanatoare ![]() ![]() P.S: Eu cred ca Solenza 1.4 e cam la fel cu VW GOlf 1.4 (ala de 140 de cai) ca practic tot masina e si are tot motor de 1.4 DA , chiar ca " Altul care posteaza doar de dragul de a scrie ceva. " . Esti off-topic ! Intrebarea era daca SLZ e mai fiabila decat LGN . Raspunsul meu este DA ! Sunt multe Solenze care au depasit 60.000 km si functioneaza f bine , in timp ce Loganurile , dintre primele generatii , au inceput sa pice pe capete . Despre ce fiabilitate vb voi acum la LGN , cat timp nu aveti de 5-6 ani masina ca sa pueti sa va faceti o parere despre cat de fiabila este ? Voi comparati o masina din 2003 cu una din 2008 , va da cu virgula , apoi nu va ganditi la pret , ca ala nu mai conteaza . Daca as avea 8.000 - 9.000 euro in NICI un caz nu mi-as lua Logan . Este cea mai proasta alegere pe care o poate face cineva care vrea sa-si ia masina noua ! |
--------------------
Reno / de toate
Reno
2003 - 2017
|
|
argon |
![]()
Post
#40
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
cine a zis de Logan nou? unul SH cu aceleasi dotari ca si Scala e 5000-5500 euro. Chiar din acelasi an bade..
trecand peste fiabilitate, eu pun mare pret pe confort, iar conforul Solentei este cu mult sub Logan...este o parere neutra, si justificata prin faptul ca am mers cu amandoua. |
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
RSV |
![]()
Post
#41
|
![]() Infatuat decadent Group: Members Posts: 478 Joined: 26 March 08 ![]() |
QUOTE(marius80_eugen @ 2 Jun 2008, 10:39) La spatiu sunt de acord , dar la comportament ... las-o ca macane ! Nu Solenza s-a rasturnat , ci Loganul , apoi eu am mers cu de toate motorizarile si in nici un caz NU este mia stabil Loganul decat Solenza , la NICI o viteza . La demaraj , SLZ de 1.4 stock este intre LGN de 1.4 si cel de 1.6 , daca o si modifici , este la nivelul 1.6 8V . NU te vei incadra cu acei bani ! Daca mai pui inca 1000 euro , atunci e bine . O SLZ buna si intretinuta o cumperi intre 4.300 - 4.700 euro . Nu conteaza neaparat kilometrii , cat starea masinii ! Orice consum ai avea tu cu Loganul tau de 1.4 eu pot sa am un consum mai mic si performante mai mari ! Cel care a spus ca are 10 % consum in Bucuresti , a spus maximul de consum si nu media pe Bucuresti ! Nici nu stii ce bine-mi pare ca masina te trateaza ca o troaca pe tine si ca iti troncane si ca iti urla . Daca nu esti in stare sa o intretii , asta meriti din partea masinii ! Daca tu compari SLZ cu Passat-ul , atunci poti sa spui asa , altfel nu este SLZ mai troaca decat Loganul , care costa dublu la aceleasi dotari ! Daaa , expertul sef , ia enumera tu toate capitolele si sa-mi spui de ce ar merita sa dau diferenta de bani pe LGN ! Daca s-ar vinde LGN la preturile initiale , atunci si eu as scade la SLZ inca 500 - 700 euro , dar cat timp se vand la preturi enorme LGN , e clar ca eu nu amd e ce sa scad pretul la SLZ . O vand pe-a mea cu 4.500 si daca e sa iau o masina noua , care sa aiba tot ce are a mea , dau peste 10.000 euro . Cand o sa aveti voi LGN la fel de intregi si peste 4-5 ani , atunci mai discutamd espre fiabilitate si costuri de intretinere . Deocamdata sunteti fericiti ca e masina noua ... imbatati-va cu sperante in continuare ! DA , chiar ca " Altul care posteaza doar de dragul de a scrie ceva. " . Esti off-topic ! Intrebarea era daca SLZ e mai fiabila decat LGN . Raspunsul meu este DA ! Sunt multe Solenze care au depasit 60.000 km si functioneaza f bine , in timp ce Loganurile , dintre primele generatii , au inceput sa pice pe capete . Despre ce fiabilitate vb voi acum la LGN , cat timp nu aveti de 5-6 ani masina ca sa pueti sa va faceti o parere despre cat de fiabila este ? Voi comparati o masina din 2003 cu una din 2008 , va da cu virgula , apoi nu va ganditi la pret , ca ala nu mai conteaza . Daca as avea 8.000 - 9.000 euro in NICI un caz nu mi-as lua Logan . Este cea mai proasta alegere pe care o poate face cineva care vrea sa-si ia masina noua ! Imi cer scuze ca mi-am permis sa comentez. Ai dreptate Solenza e masina perfecta. Iar eu nici nu am sa postez aici mai ales ca am avut Supernova 6 ani (90%Solenza) cat si LOgan. Si acum On-topic iti spun ca Loganul e mult mai fiabil decat Solenza. |
--------------------
Logan 2011
---------------
------------- In God we trust, but other people pay cash !
|
|
sonycu |
![]() ![]()
Post
#42
|
![]() Alpinist de weekend !! Group: Members Posts: 612 Joined: 3 July 07 From: Bucuresti ![]() |
@ litza
ma rog, parerile sunt, desigur, impartite.. eu am facut mii de km in afara localitatii cu solenza si niciodata nu am putut sa zic ca m-a obosit masina.. din cauza pozitie in scaun, sau a ergonomiei, sau din cauza confortului.. conteaza si stilul de condus.. daca obisnuiesti sa strafezi si sa o calci unde turometrul se face rosu cred si eu.. masina nu e chiar asa de praf cum o descrii tu.. dar tind sa cred ca poate ajunge in halul descris de tine dupa ce e putin pe mana ta.. |
--------------------
Ex Dacia
Solenza, Echiparea Scala,
An 2004 Nicht, woher ihr kommt, mache euch fu rderhin eure Ehre, sonders wohin ihr geht !
|
|
marius80_eugen |
![]() ![]()
Post
#43
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 7.978 Joined: 9 December 05 From: Bucuresti ![]() |
Nu prea are cum sa fie din acelasi an , apoi voi ati fost prin targ si v-ati uitat prin topicurile cu probleme Logan ?
Toti care au avut accident cu ea , care s-au rasturnat , toate LGN prin care a dat rugina , care au probleme si cei din service nu au gasit rezolvarea , toti dezamagitii de fiabilitate romaneasca LE VAND ! Cati oameni cunoasteti voi care au fost f multumiti de ele si le vand ca au mers prea bine ? argon - eu deocamdata apreciez o precizie mai buna in viraje si o stabilitate mai buna decat o suspensie de barca , pentru asigurarea comfortului , altfel gusturile nu se discuta . P.S. intrebati orice taximetrist care a condus si SLZ si va confirma faptul ca masina a fost mult mai reusita ca fiabilitate decat LGN . Daca nu se intrerupea fabricatia SLZ , nici jumatate din posesorii actuali de Dacia nu luau LGN ! Programul rabla a facut multe victime printre romani , care s-au aruncat sa-si ia LGN , sa se inmulteasca randurile . Sa va vad peste inca 5-6 ani cat de fericiti veti fi , DACA veti mai pastra masina , ca multi va laudati ca merge si ca e super , dar este asa , ACUM ca e noua , cand va imbatrani o vindeti ca sa va laudati cu alta noua si sa spuneti cat de fiabila e alta noua si ca aveti mare experienta ca le-ati condus si avut pe toate ! ![]() Este o treapta mai sus la calitate si 3 trepte la preturi ! This post has been edited by marius80_eugen: 2 Jun 2008, 10:07 |
--------------------
Reno / de toate
Reno
2003 - 2017
|
|
argon |
![]()
Post
#44
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
Prin confort nu inteleg doar stabilitatea, ci ergonomia, zgomotul interior, spatiul interior(urasc sa stau umar in umar cu pasagerul/soferul), eficienta climatizarii, si alte mici amanunte.
Loganul se vinde din aceleasi motive ca si SLZ, lumea evolueaza...cu mentiunea ca Loganul e o treapta mai sus... Referitor la probleme...intereseaza-te cate solenze s-au facut, si cate Loganuri, doar nu te astepti ca un numar de n ori mai mare de masini sa aiba mai putine probleme decat SLZ? Numarul problemele la orice natie de masini e direct proportional cu numarul acestora. This post has been edited by argon: 2 Jun 2008, 10:13 |
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
RSV |
![]()
Post
#45
|
![]() Infatuat decadent Group: Members Posts: 478 Joined: 26 March 08 ![]() |
1.Daca Solenza e mai fiabila decat Loganul de ce nu se mai fabrica?
2.Cate exemplare Solenza au fost vadute in Europa Occidentala? 3.De ce au renuntat Cei de la Dacia la Solenza in favoarea Loganului? |
--------------------
Logan 2011
---------------
------------- In God we trust, but other people pay cash !
|
|
sonycu |
![]() ![]()
Post
#46
|
![]() Alpinist de weekend !! Group: Members Posts: 612 Joined: 3 July 07 From: Bucuresti ![]() |
@ marius eugen
afirmi ca, daca unii posesori ar fi avut minte, nu si-ar fi cumparat logan, pentru ca mai apoi sa bage bani in ele in cadrul topicului de imbunatatiri.. acum, daca memoria nu ma inseala, si nu o face, si tu faci parte din categoria oamenilor care au bagat bani multi in masina (desi afirmi ca solenza e extraordinara).. deci implicit si tu ai posturi si esti activ in cadrul topicului de imbunatatiri.. bine.. de solenza, nu logan, fireste.. dar noi ce sa intelegem? pe de alta parte jignesti o buna parte din posesorii loganului, spunand cu lejeritate, vai ce fraieri, acum baga bani in imbunatatiri, cand in fond observ ca si tu faci acelasi lucru.. nu am nici timp, nici chef, sa fac asa o contorizare a "imbunatatirilor" aduse de tine masinii.. si nu sunt chiar putine.. deci uite ca se poate si la solenza sa imbunatatesti nu? ahh parca asa dintr-o data nu mai e masina perfecta aii? acum sigur, te rog sa nu iei aceasta afirmatie ca pe un atac, deoarece nu este vorba de asa ceva, pur si simplu imi expun parerea.. si sunt in cunostiinta de cauza.. am avut o solenza cu echiparea scala, am condus toate versiunile de logan si nu numai.. desi am fost foarte multumit de solenza mea, in care, si eu la randul meu, am facut niste imbunatatiri, trebuie sa recunosc ca loganul, este o masina mai buna.. nu discutam de pret.. ala e alta poveste.. acum insa, desigur, depinde si pe mana cui incape.. iar, nu vreau sa caut sa iti arat anumiti domni cum isi bat joc efectiv de masina si apoi vai, loganul e prost s.a.m.d cristi This post has been edited by sonycu: 2 Jun 2008, 10:24 |
--------------------
Ex Dacia
Solenza, Echiparea Scala,
An 2004 Nicht, woher ihr kommt, mache euch fu rderhin eure Ehre, sonders wohin ihr geht !
|
|
argon |
![]()
Post
#47
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
QUOTE(sonycu @ 2 Jun 2008, 11:20) cum ramane cu.. QUOTE(sonycu @ 17 Jul 2007, 14:31) stai linistit ca nici loganul nu e mai presus.. vorbesc din experienta.. vreau sa iti spun (tot din experienta) ca solenza e mult mai stabila.. are garda la sol mai mica.. motorul de 1.4 e acelasi care este si pe logan numai ca pe solenza da randament mai mult.. de ce? pt ca e mai usoara caroseria.. aici deasemenea se simte si consumul.. tot datorita greutatii mai mici indeosebi de logan.. tot ce are in plus logan (din punctul meu de vedere) este inca 1 airbag in plus (la pasager) o forma diferita si in acelasi timp mult contestata a caroseriei si.. cam atat.. motorul si cutia de viteze e de renault.. la fel ca si la mine.. This post has been edited by argon: 2 Jun 2008, 10:27 |
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
sonycu |
![]() ![]()
Post
#48
|
![]() Alpinist de weekend !! Group: Members Posts: 612 Joined: 3 July 07 From: Bucuresti ![]() |
@ argon
da.. sigur.. imi recunosc greseala.. am trecut prin perioada aia.. am ajuns insa sa cunosc mai bine, decat o faceam in momentul acelui post, loganul.. sa nu se inteleaga totusi gresit, fiecare are plusuri si minusuri, eu unul am ajuns sa nu mai cred (in totalitate) ceea ce am afirmat initial.. timpul a trecut, experienta cu loganurile de servici a crescut, in aceeasi masura si km, si la sfarsitul zilei cand ma duceam acasa cu solenza, se simtea diferenta.. mai mare, sau mai mica, fiecare o sesizeaza altfel.. dar ea exista.. eu am trecut de perioada respectiva.. sunt unii posesori insa, care, vor ramane "nostalgici".. sigur, copilul tau e intotdeauna mai frumos si mai destept decat restul.. se stie.. eu inca astept, cu rabdare, sa vad ce masina imi iau, acum ca nu mai am solenza. cristi This post has been edited by sonycu: 2 Jun 2008, 10:34 |
--------------------
Ex Dacia
Solenza, Echiparea Scala,
An 2004 Nicht, woher ihr kommt, mache euch fu rderhin eure Ehre, sonders wohin ihr geht !
|
|
argon |
![]()
Post
#49
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
a durat un an sa-ti schimbi opinia, felicitari ca ti-a trecut microbul SLZ
![]() |
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
aphophis |
![]()
Post
#50
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 7.492 Joined: 14 January 06 ![]() |
QUOTE(marius80_eugen @ 2 Jun 2008, 09:39) La spatiu sunt de acord , dar la comportament ... las-o ca macane ! Nu Solenza s-a rasturnat , ci Loganul , apoi eu am mers cu de toate motorizarile si in nici un caz NU este mia stabil Loganul decat Solenza , la NICI o viteza . La demaraj , SLZ de 1.4 stock este intre LGN de 1.4 si cel de 1.6 , daca o si modifici , este la nivelul 1.6 8V . NU te vei incadra cu acei bani ! Daca mai pui inca 1000 euro , atunci e bine . O SLZ buna si intretinuta o cumperi intre 4.300 - 4.700 euro . Nu conteaza neaparat kilometrii , cat starea masinii ! Orice consum ai avea tu cu Loganul tau de 1.4 eu pot sa am un consum mai mic si performante mai mari ! Cel care a spus ca are 10 % consum in Bucuresti , a spus maximul de consum si nu media pe Bucuresti ! Nici nu stii ce bine-mi pare ca masina te trateaza ca o troaca pe tine si ca iti troncane si ca iti urla . Daca nu esti in stare sa o intretii , asta meriti din partea masinii ! Daca tu compari SLZ cu Passat-ul , atunci poti sa spui asa , altfel nu este SLZ mai troaca decat Loganul , care costa dublu la aceleasi dotari ! Daaa , expertul sef , ia enumera tu toate capitolele si sa-mi spui de ce ar merita sa dau diferenta de bani pe LGN ! Daca s-ar vinde LGN la preturile initiale , atunci si eu as scade la SLZ inca 500 - 700 euro , dar cat timp se vand la preturi enorme LGN , e clar ca eu nu amd e ce sa scad pretul la SLZ . O vand pe-a mea cu 4.500 si daca e sa iau o masina noua , care sa aiba tot ce are a mea , dau peste 10.000 euro . Cand o sa aveti voi LGN la fel de intregi si peste 4-5 ani , atunci mai discutamd espre fiabilitate si costuri de intretinere . Deocamdata sunteti fericiti ca e masina noua ... imbatati-va cu sperante in continuare ! DA , chiar ca " Altul care posteaza doar de dragul de a scrie ceva. " . Esti off-topic ! Intrebarea era daca SLZ e mai fiabila decat LGN . Raspunsul meu este DA ! Sunt multe Solenze care au depasit 60.000 km si functioneaza f bine , in timp ce Loganurile , dintre primele generatii , au inceput sa pice pe capete . Despre ce fiabilitate vb voi acum la LGN , cat timp nu aveti de 5-6 ani masina ca sa pueti sa va faceti o parere despre cat de fiabila este ? Voi comparati o masina din 2003 cu una din 2008 , va da cu virgula , apoi nu va ganditi la pret , ca ala nu mai conteaza . Daca as avea 8.000 - 9.000 euro in NICI un caz nu mi-as lua Logan . Este cea mai proasta alegere pe care o poate face cineva care vrea sa-si ia masina noua ! QUOTE(marius80_eugen @ 2 Jun 2008, 09:57) Nu prea are cum sa fie din acelasi an , apoi voi ati fost prin targ si v-ati uitat prin topicurile cu probleme Logan ? Toti care au avut accident cu ea , care s-au rasturnat , toate LGN prin care a dat rugina , care au probleme si cei din service nu au gasit rezolvarea , toti dezamagitii de fiabilitate romaneasca LE VAND ! Cati oameni cunoasteti voi care au fost f multumiti de ele si le vand ca au mers prea bine ? argon - eu deocamdata apreciez o precizie mai buna in viraje si o stabilitate mai buna decat o suspensie de barca , pentru asigurarea comfortului , altfel gusturile nu se discuta . P.S. intrebati orice taximetrist care a condus si SLZ si va confirma faptul ca masina a fost mult mai reusita ca fiabilitate decat LGN . Daca nu se intrerupea fabricatia SLZ , nici jumatate din posesorii actuali de Dacia nu luau LGN ! Programul rabla a facut multe victime printre romani , care s-au aruncat sa-si ia LGN , sa se inmulteasca randurile . Sa va vad peste inca 5-6 ani cat de fericiti veti fi , DACA veti mai pastra masina , ca multi va laudati ca merge si ca e super , dar este asa , ACUM ca e noua , cand va imbatrani o vindeti ca sa va laudati cu alta noua si sa spuneti cat de fiabila e alta noua si ca aveti mare experienta ca le-ati condus si avut pe toate ! ![]() Este o treapta mai sus la calitate si 3 trepte la preturi ! am si eu o intrebare. ai niste statistici de service, niste statistici complete care sa arate ca solenza e mai fiabila ca loganul? ![]() |
--------------------
Kia
Rio
2021
- ---
|
|
argon |
![]()
Post
#51
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
vezi mai sus ce ziceam...cate loganuri , si cate solenze exista pe strazi?
![]() |
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
sonycu |
![]() ![]()
Post
#52
|
![]() Alpinist de weekend !! Group: Members Posts: 612 Joined: 3 July 07 From: Bucuresti ![]() |
@ argon
corect.. a durat ceva sa imi schimb modul de gandire.. si daca nu as fi condus in perioada asta logan in mod sigur ramaneam la parerea ca solenza e mai buna.. bine.. si acum consider, inca, ca e mai reusita caroseria de solenza, ca si aspect.. dar aici e la urma urmei vorba de gusturi.. acum sa vedem.. din imagini, tare imi este simpatic noul sandero.. numai bine cristi This post has been edited by sonycu: 2 Jun 2008, 10:38 |
--------------------
Ex Dacia
Solenza, Echiparea Scala,
An 2004 Nicht, woher ihr kommt, mache euch fu rderhin eure Ehre, sonders wohin ihr geht !
|
|
marius80_eugen |
![]() ![]()
Post
#53
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 7.978 Joined: 9 December 05 From: Bucuresti ![]() |
cristi :
Am spus : " Daca ar fi facut o alegere buna de la inceput , acum nu mai vroiau sa-si schimbe masina si bagau banii in ele la topicul de Imbunatatiri ! " - Deci daca erau multumiti de ele NU le vindeau , ci le imbunatateau ! Iar daca faci o mica socoteala cati au si nu mai vor sa bage bani in ele , ci sa scape de ele pentru a-si cumpara altceva ... Oricum , Daciile mai vechi deja au ajuns precum Ferrari-urile in parcari ... le numeri pe degete . Eu am bagat si bag bani in masina pentru ca imi place si daca as schimba-o , in nici un caz nu ar fi cu un LGN ! Eu sunt pentru tuning si imbunatatiri , dar orice om face aceste lucruri la o masina care ii place . Sandero imi place ca design , DAR vor avea aceleasi motoare , care eu le consider de generatie veche . Alte marci dintr-un motor de 1.4 au scos 95 / 105 CP , iar noi abia 75 stock . Pana si diesel-ul de 1,5 de 85 CP , altii au reusit sa stoarca din ele 115 CP . Daca Sandero 1.6 16v sau 1,5 Dci full va depasi 11.500 euro e clar ca trebuie sa fii prea dus ca sa-l cumperi in loc sa iei alta marca ! Si asa francezii exagereaza rau cu preturile , tinand cont de faptul ca un Megane e mai scump ca un Golf 5 full , iar la full options ajunge la pretul de Passat . Nu mai spun nimic de Laguna ... |
--------------------
Reno / de toate
Reno
2003 - 2017
|
|
argon |
![]()
Post
#54
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
generatia unui motor nu tine de puterea lui...
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
YR-ZBG |
![]()
Post
#55
|
![]() membru sufletist Group: Members Posts: 814 Joined: 4 April 07 ![]() |
Asta e al 55-lea post al topicului si initiatorul nu mai zice mai nimic.
In rest pare un "flame" si ca urmare toti isi dau cu parerea... Eu o sa incerc sa trag o concluzie din tot ce s-a scris: Daca Slz ar fi fost upgrad-ata de producator si ar fi ajuns la 8-9000 eur (cat e un logan mediu) ar fi fost cu mult peste logan. Dar cum Slz a costat 5-6000 eur este (logic zic eu) sub logan la confort, dotari, zgomote si alte alea... Despre fiabilitate...are dreptate cine spune ca trebuie sa ne uitam si la nr de masini vandute....dar totusi cel putin la caroserie nu am vazut pe nimeni sa se planga de rugina la SLZ in primii 2-3 ani, pe cand la logan asta e o problema grava. Partea mecanica tind sa cred ca are aceiasi fiabiliate iar nr de probleme este proportional cu nr de masini. ps. pt. romani Slz a fost masina perfecta...dar cum si romanii evolueaza normal si pretentiile evolueaza si a aparut logan. De ce nu se mai fabrica slz?....pt ca multi ar fi renuntat la plusurile loganului la gandul ca raman cu 2-3000 euro in buzunar, si loganul nu s-ar fi vandut la fel de bine. In rest mai e o treaba si de capacitatea de productie, reteaua de dealeri si furnizori etc... This post has been edited by YR-ZBG: 2 Jun 2008, 11:13 |
--------------------
Dacia
Sandero
2009 Slz....buna masina...
|
|
argon |
![]()
Post
#56
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
parerea ta, singurul motiv pentru care a iesit SLZ din productie este ca a fost o masina depasita si tehnic si moral, venita prea tarziu, in 1990 ar fi fost perfecta, nu numai pentru Romani...
Sa nu uitam conceptul...Peugeot 309(1985) - > Dacia Nova(numita eronat in stil comunist primul proiect 100% romanesc) -> Dacia Supernova->Dacia SOlenza...in mare toate sunt acelasi lucru...vorbim de o uzina ce a fabricat Renault-ul 12 din 1968 , pana in 2004...asa ca, SLZ sta relativ bine... |
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
bogdan_dsn |
![]()
Post
#57
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 730 Joined: 14 September 07 From: Cluj-Napoca ![]() |
eu ca fost posesor de Dacia Solenza si care am condus logan cateva mii de km pot spune ca loganul este superior fata de solenza. Or fi motoarele aproape identice dar dupa parerea mea loganul ofera un confort mult mai bun, stabilitate, este mult mai silentioasa, nu suna asa tare compresorul de aer conditionat si ca tot s-a vorbit de stabilitatea masinii....loganul este mult mai stabil decat o solenza din punctul meu de vedre.
|
--------------------
Kia
Ceed SW 1.4 TGDI
2020
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#58
|
![]() - Group: Members Posts: 22.737 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
QUOTE(YR-ZBG @ 2 Jun 2008, 12:10) De ce nu se mai fabrica slz?....pt ca multi ar fi renuntat la plusurile loganului la gandul ca raman cu 2-3000 euro in buzunar, si loganul nu s-ar fi vandut la fel de bine. Oare cand o sa intelegeti si voi ca Solenza a fost o masina de test, de pregatire a muncitorilor. Ea din start a avut viata scurta.This post has been edited by IRONICK: 2 Jun 2008, 11:32 |
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
marius80_eugen |
![]() ![]()
Post
#59
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 7.978 Joined: 9 December 05 From: Bucuresti ![]() |
Parerea mea este ca Sandero este o idee de a reinvia SLZ ... este tot un hatchback , are toate motorizarile LGN pe ea , este mai mic , se parcheaza mult mai usor decat LGN ... si cred ca multi dintre cei cu LGN ar fi renuntat la acea capacitate a portbagajului pt Sandero ...
Din punctul meu de vedere in afara de un alt design si poate putin mia mult loc interior , altceva nu mi-ar oferi si ar trebui sa dau pe ea doua Scufite , asa ca renunt la idee . Din punct de vedere al performantelor / dotarilor / fiabilitatii , Dacia si Renault costa prea mult si decat ceva de la ei pana in 11.000 euro , prefer ceva la 12.000 care nu se compara cu tehnmologia si preturile frantuzesti . Bogdan_DSN - deci LGN e bun si de asta ti-ai luat Skoda nu ? ![]() Iar pretul ... exact aia e problema ! Teapa e la pret , nu la altceva . Nu se merita diferenta de pret fata de diferenta de calitate / performante . Daca nu e la pret problema si nu conteaza pretul , atunci NICI un om normal nu si-ar lua LGN , cand paote sa ia alte marci , nefiind problema de bani ! This post has been edited by marius80_eugen: 2 Jun 2008, 11:39 |
--------------------
Reno / de toate
Reno
2003 - 2017
|
|
ionutctn |
![]()
Post
#60
|
![]() Membru cu TDI Group: Members Posts: 1.373 Joined: 20 November 04 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(sonycu @ 2 Jun 2008, 10:20) [...] pur si simplu imi expun parerea.. si sunt in cunostiinta de cauza.. am avut o solenza cu echiparea scala, am condus toate versiunile de logan si nu numai.. desi am fost foarte multumit de solenza mea, in care, si eu la randul meu, am facut niste imbunatatiri, trebuie sa recunosc ca loganul, este o masina mai buna.. nu discutam de pret.. ala e alta poveste.. [...] cristi Pai pretul nu e alta poveste. Tocmai asta este problema. Merita sau nu merita diferenta de bani? Eu unul nu sunt in masura sa ma pronunt ca nu am posedat nici din aia si nici din cealalta decat am condus ambele. This post has been edited by ionutctn: 2 Jun 2008, 11:37 |
--------------------
Dacia
1310
1998 Skoda Superb Elegance
People who say it cannot be done, should not interrupt those who are doing it. |
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 19th July 2025 - 03:35 |