DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

6 Pages < 1 2 3 4 5 > »  
Closed TopicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Solenza mai fiabila decat Loganul?

cristi.r
post 2 Jun 2008, 11:43
Post #61


Membru ... din cand in cand


Group: Members
Posts: 1.721
Joined: 14 March 06




Eu cred ca e mai buna solenza ! Loganul nici macar filtru de polen n-are ... biggrin.gif

Acu', pe bune, cu parere de rau fata de posesorii de slz, si ca fost posesor de slz, loganul tine mai bine la "tavaleala". Solenza se rablageste mai repede. Poate o fi mai ieftina de intretinut, desi nu stiu cat mai este valabila treaba asta, insa zgomotele din solenza incep sa semene din ce in ce mai mult cu cele din dacia 1310. Acu' trageti !


--------------------
megane diesel 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
YR-ZBG
post 2 Jun 2008, 11:48
Post #62


membru sufletist


Group: Members
Posts: 814
Joined: 4 April 07




Hai mai baieti...pretul este TOT...ceea ce conteaza cand vb de Slz sau Lgn.

Ca daca ne dadeau banii afara din casa nici unul din noi, dar nici unu ...nu ar fi avut Slz si Lgn.

Inclusiv ideea topicului e sa aleaga omul o masina mai fiabila cu piese mai ieftine...adica tot pretul e punctul forte.

Daca nu vorbim de pret eu propun sa comparam la fiabilitate, confort si performante Slz cu Maybah....si ar fi culmea ca si atunci sa zica cineva Slz e mai buna...dar....


TOTUL in topicul asta e relativ la pret.


--------------------
Dacia Sandero 2009
Slz....buna masina...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 2 Jun 2008, 11:52
Post #63


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




QUOTE(YR-ZBG @ 2 Jun 2008, 12:48)
Hai mai baieti...pretul este TOT...
*




SLZ Scala 2005=5000 euro
Logan Laureat 2005=5500 euro.

...daca tot aduci vorba de pret...

bine...sunt Laureat-uri si la 4800 dar ridica semne de intrebare, sau au 100k+ km.


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bogdan_dsn
post 2 Jun 2008, 12:05
Post #64


Membru autentic


Group: Members
Posts: 730
Joined: 14 September 07
From: Cluj-Napoca




Loganul este al tatalui meu. Eu am avut Solenza si acum am skoda.


--------------------
Kia Ceed SW 1.4 TGDI 2020
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
aphophis
post 2 Jun 2008, 12:06
Post #65


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.492
Joined: 14 January 06




QUOTE(marius80_eugen @ 2 Jun 2008, 10:56)
cristi :

Am spus : " Daca ar fi facut o alegere buna de la inceput , acum nu mai vroiau sa-si schimbe masina si bagau banii in ele la topicul de Imbunatatiri ! " - Deci daca erau multumiti de ele NU le vindeau , ci le imbunatateau ! Iar daca faci o mica socoteala cati au si nu mai vor sa bage bani in ele , ci sa scape de ele pentru a-si cumpara altceva ... Oricum , Daciile mai vechi deja au ajuns precum Ferrari-urile in parcari ... le numeri pe degete .
Eu am bagat si bag bani in masina pentru ca imi place si daca as schimba-o , in nici un caz nu ar fi cu un LGN ! Eu sunt pentru tuning si imbunatatiri , dar orice om face aceste lucruri la o masina care ii place .

Sandero imi place ca design , DAR vor avea aceleasi motoare , care eu le consider de generatie veche . Alte marci dintr-un motor de 1.4 au scos 95 / 105 CP , iar noi abia 75 stock . Pana si diesel-ul de 1,5 de 85 CP , altii au reusit sa stoarca din ele 115 CP .
Daca Sandero 1.6 16v sau 1,5 Dci full va depasi 11.500 euro e clar ca trebuie sa fii prea dus ca sa-l cumperi in loc sa iei alta marca ! Si asa francezii exagereaza rau cu preturile , tinand cont de faptul ca un Megane e mai scump ca un Golf 5 full , iar la full options ajunge la pretul de Passat . Nu mai spun nimic de Laguna ...
*


unde costa un megane full mai mult ca un golf 5 full? sau unde ajunge megane-ul la pret de passat full options? radmasa.gif fara suparare insa o dai in nh-isme ca numai ala vorbea chestii din astea gogonate


QUOTE(marius80_eugen @ 2 Jun 2008, 11:34)
Parerea mea este ca Sandero este o idee de a reinvia SLZ ... este tot un hatchback , are toate motorizarile LGN pe ea , este mai mic , se parcheaza mult mai usor decat LGN ... si cred ca multi dintre cei cu LGN ar fi renuntat la acea capacitate a portbagajului pt Sandero ...
Din punctul meu de vedere in afara de un alt design si poate putin mia mult loc interior , altceva nu mi-ar oferi si ar trebui sa dau pe ea doua Scufite , asa ca renunt la idee . Din punct de vedere al performantelor / dotarilor / fiabilitatii , Dacia si Renault costa prea mult si decat ceva de la ei pana in 11.000 euro , prefer ceva la 12.000 care nu se compara cu tehnmologia si preturile frantuzesti .
Bogdan_DSN - deci LGN e bun si de asta ti-ai luat Skoda nu ?  radmasa.gif Toti faceti comparatii ca e cu mult superior , dar de fapt majoritatea ati aprins lumnari la biserica ca ati reusit sa scapati mai repede de LGN si v-ati luat alte masini . Nu mai spun nimic de cat ati pierdut la vanzarea LGN !
Iar pretul ... exact aia e problema ! Teapa e la pret , nu la altceva . Nu se merita diferenta de pret fata de diferenta de calitate / performante . Daca nu e la pret problema si nu conteaza pretul , atunci NICI un om normal nu si-ar lua LGN , cand paote sa ia alte marci , nefiind problema de bani !
*




solenza nu e un hatchback e un notchback. si nu stiu de ce am impresia eu ca sandero-ul era in planurile alora de la dacia inainte sa apara solenza.


--------------------
Kia Rio 2021 - ---
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sonycu
post 2 Jun 2008, 12:10
Post #66


Alpinist de weekend !!


Group: Members
Posts: 612
Joined: 3 July 07
From: Bucuresti




nu consider ca pretul de vanzare este TOT ce conteaza..

nu sunt de acord.. am sa motivez:

multa lume nu ia in calcul decat pretul masinii.. cum ramane cu cheltuielile post-vanzare? si nu ma refer la consum.. in rest totul trebuie luat in calcul..

intretinerea unei masini se poate dovedi, de cele mai multe ori, destul de costisitoare.. cu atat mai mult cu cat e second-hand dar exista surprize si in cadrul masinilor noi.. sa fie calitatea proasta a subansamblelor? sa fie strategie de marketing? oricum ar fi, se resimte in buzunarul omului de rand.. ca nici un sef, cat de mic, nu isi ia logan.. da prost la imagine.. cica..

stiti cum e: cu cat ai mai multe dotari pe masina cu atat la suta cresc sansele sa se strice ceva la ele.. si apoi incepi sa bagi bani.. daca ai noroc sa fie masina in garantia standard, o rezolvi cumva.. dar tot nu e ok.. daca insa intri in garantia extinsa care acopera, mare atentie, destul de putine componente, cam incepi sa te certi cu domnii de la dacia..

observ o tendinta generala, care e in contradictoriu.. omul zice asa: cumpar logan, 1.4 mpi (motor mai mic, implicit taxe mai mici, consum mai mic, ehh, eu oricum sunt linistit, nu merg decat cu 160 km/h pe autostrada/drum national) nu am nevoie de mai mult.. la care la 1 luna dupa ii vezi pe forum: "unde pot face si eu un chiptuning la masina?" la care blink.gif

de ce nu se cumpara din start motorul de 1.6 mpi? e mai ieftin cel de 1.4 mpi.. n-ai ce face.. asta e mentalitatea romanului.. lasa ca o cumpar fara ac.. si apoi cumpar eu ac de prin targ sau de la dezmembrari.. nah.. fiecare cum doreste dar asa, ca o mica idee despre ce inseamna ieftin la roman..

anyway.. stiti cum e, e rau cu rau, dar e mai rau fara rau..

cristi

This post has been edited by sonycu: 2 Jun 2008, 12:33


--------------------
Ex Dacia Solenza, Echiparea Scala, An 2004
Nicht, woher ihr kommt, mache euch fu rderhin eure Ehre, sonders wohin ihr geht !
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
YR-ZBG
post 2 Jun 2008, 12:32
Post #67


membru sufletist


Group: Members
Posts: 814
Joined: 4 April 07




Sunt de acord cu tine...dar vezi ca asa cum te-ai grabit sa te iei de eugen ca se contrazice cu imbunatatirile (desi omul spunea clar ca e adeptul imbunatatirilor) exact asa faci si acum.

Eu am spus ca pretul este TOT...nu ca pretul de VANZARE este tot.

Nu am pomenit absolut nimic de vanzare....prin pret eu inteleg cheltuielile efectuate (achizitionare, intretinere, taxe, consumabile etc).

Deci raman la parerea mea...ca absolut toate opiniile sunt relative la pret, pentru ca altfel nu am vb de Slz si Lgn ci de ozn-uri la care omul de rand nu are acces.


--------------------
Dacia Sandero 2009
Slz....buna masina...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sonycu
post 2 Jun 2008, 12:40
Post #68


Alpinist de weekend !!


Group: Members
Posts: 612
Joined: 3 July 07
From: Bucuresti




@ YR-ZBG

am un prieten care, din nastere, e mai bogatas asa.. ca tot omul, care, cica se respecta, si-a luat bmw.. buuun.. nimic special pana aici..

omul insa acum se plange.. nu de calitatea subansamblelor.. ci, culmea, de consum.. e prea mare domne.. 30%.. ehhh.. omul schimba numai la 6000 de ture, chit ca are doar 2 metri de mers el pleaca cu scart, s.a.m.d

deci, ca sa intelegem cu totii, omul are bani, ma rog, nu sunt ai lui, dar niciodata nu duce lipsa, si cu toate astea se plange de consum.. de ce oare nu s-a gandit el de la bun inceput? ehh.. vrei altceva, ai altceva.. fiecare isi duce in spate propria cruce..

eu am mai afirmat asta, daca as avea bani, fara numar, fara numar, nu mi-as lua nici bmw, nici mercedes, nici audi, nici volkswagen.. nu tata.. eu discut de la bugatti veyron in sus.. radmasa.gif


--------------------
Ex Dacia Solenza, Echiparea Scala, An 2004
Nicht, woher ihr kommt, mache euch fu rderhin eure Ehre, sonders wohin ihr geht !
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristio_79
post 2 Jun 2008, 12:40
Post #69


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.335
Joined: 28 September 05
From: CONSTANTA




Ca si alte topice de acest gen si acesta s-a transformat de la inceput intr-un "versus" in care posesorii de Logan lauda acest model si spun ca Solenza este cea mai proasta masina construita vreodata de Dacia,iar posesorii de Solenza sustin ca aceasta este cea mai buna si Loganul este o masina proasta.
Toti par sa uite ca initiatorul topicului a precizat de la inceput ca dispune de 120 milioane lei vechi,iar cu aceasta suma nu prea poate sa cumpere nici un model din cele doua.
Eu as spune ca initiatorul sa se hotarasca ce model doreste sa achizitioneze nu in functie de ce spun altii,ci de disponibilitatile,prioritatile si necesitatile sale actuale si viitoare.


--------------------
Citroen / Peugeot C3 / 308 SX 1.4 HDI 2005 / Allure 1.5 BlueHDI 2020
Mai traiti? Bine...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
aphophis
post 2 Jun 2008, 13:05
Post #70


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.492
Joined: 14 January 06




QUOTE(cristio_79 @ 2 Jun 2008, 12:40)
Ca si alte topice de acest gen si acesta s-a transformat de la inceput intr-un "versus" in care posesorii de Logan lauda acest model si spun ca Solenza este cea mai proasta masina construita vreodata de Dacia,iar posesorii de Solenza sustin ca aceasta este cea mai buna si Loganul este o masina proasta.
Toti par sa uite ca initiatorul topicului a precizat de la inceput ca dispune de 120 milioane lei vechi,iar cu aceasta suma nu prea poate sa cumpere nici un model din cele doua.
Eu as spune ca initiatorul sa se hotarasca ce model doreste sa achizitioneze nu in functie de ce spun altii,ci de disponibilitatile,prioritatile si necesitatile sale actuale si viitoare.
*


s-a mai mentionat lucrul asta, dar a fost secundar se pare, mai important pentru unii a fost sa afirme chestii categorice, desi nu era cazul rolleyes.gif


--------------------
Kia Rio 2021 - ---
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nh1980ro
post 2 Jun 2008, 13:19
Post #71


Membru


Group: Members
Posts: 3.612
Joined: 7 February 07
From: Togo-Togo.




Cum unii spun pe aici ca Dacia Nova, DSN si SLZ sunt cam acelasi lucru, eu as zice ca la 12000RON gaseste o DSN intretinuta.. smile.gif

PS: Eu nu prea sunt de acord ca Dacia Nova, DSN si SLZ sunt unul si acelasi lucru. Sa se consemneze.. smile.gif


--------------------
Kona/Renault Lana'i/Clio 3 2007/2009
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 2 Jun 2008, 13:23
Post #72


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




vezi tu...SN sunt cam vechi, si au inceput sa rugineasca, crapa oalele, samd, urmeaza cat de curand si la SLZ. Si da, sunt acelasi lucru, daca tie iti iau ochii niste imbunatatiri minore la look, e problema ta, iti zic eu ca pe dedesubt sunt identice. (sau poate te incazeste rezervorul de plastic in loc de tabla?!)

This post has been edited by argon: 2 Jun 2008, 13:27


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 2 Jun 2008, 13:31
Post #73


-


Group: Members
Posts: 22.737
Joined: 19 April 05
From: Romania




As zice chiar ca dsn sta sta mai bine decat Solenza la capitolul motor&cutie de viteze ...


--------------------
CUGIR Albalux 11 1982 - B-11-LUX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
slider2
post 2 Jun 2008, 13:35
Post #74


doar membru si atat


Group: Members
Posts: 3.630
Joined: 15 April 08




hai sa imi dau si eu cu parerea. fac aici o comparatie cu ce masini am condus eu, destul de mult si destul de des avand in vdr ca le am in familie. mentionez ca una am condus-o mai mult comparativ cu celelalte, dar eu consider ca in momentul in care vrei sa cumperi un sh si ai de ales intre 2 modele (slz si logan in cazul tau) faci un test cu amandoua. asa ca eu o sa iti spun ca prima impresie despre masinile astea, ca orice masina ti-ai lua, slz sau logan, te vei obisnui cu ea pana la urma si anumite chestii le vei omite.
iti garantez ca daca vei face test cu amandoua, o vei cumpara pe cea care ti-a facut o mai buna impresie, chiar daca ea pe parcurs se va dovedi o alegere gresita.

Megane I breack/estate, an 2000, 1.6 16v 110cp, full options (pt vremea aia) - tata
Megane II.2 sedan, an 2006, 1.5 100cp, nush exact versiunea - varul meu
Solenza an 2003, 1.4 75cp, rapsodie - unchiul meu
Logan berlina, an 2007, 1.6 16v 105cp, prestige - varul meu
Clio Symbol, an 2005, 1.4 75cp, nush versiunea - varul meu

Cel mai mult am condus masina tatalui meu, presupun ca asta era logic, dar si cu celelalte am mers si in oras si in afara, deci mi-am format o parere. Inainte sa incep te anunt ca la aprox 3000 euro cat ai tu, iti iei o supernova mai bunicica, de solenza cat de cat echipata (ac, da) si intretinuta nu te lipesti, ca sa nu mai zic de logan.

Acum impresii:

Solenza, o masina buna, in mintile ei, niciodata nu te va face sa crezi ca esti intr-un bmw si cand sa apesi pedala de acceleratie, sa te trezesti brusc la realitate, dar totusi e o masina decenta. Motorul cam gafaie pe afara, mai ales daca ai ceva greutate pe ea. oricat ai urca in ture, desi ea normal ca va fugi mai tare, comparativ cu altii de pe langa tn nu va fi suficient, iar asta se va vedea in depasiri de obicei. Fata de logan 1.4, garantat va fi mai sprintena (fata de prestigeul cu care am mers eu nu, asta e clar), dar nu din cauza greutatii (daca nu ma insel sunt aproape egale sau nu e diferenta mare) ci din cauza cutiei de la logan care este si mai lung etajata fata de cea de slz si din cauza aerodinamicii, unde nici slz nu e stralucita, dar inaltimea (exagerata parerea mea) a loganului isi spune cuvantul. Aici pot spune ca si stabilitatea mi s-a parut mai buna la slz (comparatie pe facuta pe acelasi drum la aceeasi viteza - 150km/h si tine cont ca loganul cu care am comparat este prestige). Orice ti-ai lua dintre cele 2, asteapta-te sa te faca lejer un symbol de 1.4, si sa stea in curbe mai bn ca tn. Avantajele loganului fata de slz ar fi conforul sporit (spatiu interior mai mare, portbagaj mare, insonorizare nu buna - dar mai buna ca la slz, ceva mai inchegata - slz are uneori niste troncanituri ce iti aduc aminte de berlina, dotari daca iti iei cu abs - daca nu diferente mari nu prea sunt poate doar cb dar si asta se poate pune pe slz). Dezavantaj pret mai mare de achizitie si consum mai mare.

Am mentionat sus si 2 meganeuri pt a dovedi ca masina mai noua nu este intotdeauna mult peste cea veche. normal ca si siguranta (5 stele euroncap), stabilitate (anvelope mai late si suspensie independenta pe spate), si dotari mai multe, megane II este peste megane I. dar ca insonorizare, motorizare, fiabilitate, megane I este mai bun. unii vor spune ca aberez, dar pot sa le demonstrez contrariul. in a varului meu la 160 km/h, este mai multa galagie (muzica oprita) fata de a mea, in aceeasi situatie. iarna, sau pe timp mai racoros, daca mergi cu cotul pe marginea fetei de usa (adica cu cotul lipit de geam), s-ar putea sa faci turturi la cot. pe locurile din spate, la megane I stai mai bn ca in megane II. legat de motorizare, megane II este un pic mai slabut din pdv al puterii deoarece este mai greu, sedanul II este mai greu cu 300 kg fata de breack I. cred ca 110 cp ai mei sunt echivalenti cu vreo 130 cp la megane II. legat de fiabilitate incercati sa aflati opinia unui mecanic renault si a ziaristilor de pe afara (ca la noi nu prea exista presa auto ca lumea) legat de megane I comparativ cu megane II. eu daca nu ar fi masina tatalui veche de 8 ani si nu ar avea cutia aia nasoala nu as da-o pe un megane II. iar asa cum este acum nu o dau nici pe slz, nici pe lgn si nici pe clio.

Eu iti recomand sa mai strangi bani si sa iti iei un symbol, fie benzinar de care o fi (desi ar merge un 1.4 16v 100cp), fie diesel de 85 cp, oricare dintre ele de preferat cu abs.

This post has been edited by slider2: 2 Jun 2008, 13:39


--------------------
symboala neagra 2008
mormantul n-are decat o singura usa... intrarea... atat.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ryco1
post 2 Jun 2008, 14:39
Post #75


Membru autentic


Group: Members
Posts: 353
Joined: 20 September 07
From: Pitesti




Domnilor la mine nu tine vrajeala cu spatiul interior si portbagaj mare pentru ca nu sunt un supraponderal si nici nu car saci de cartofi la piata.Ma intereseaza strict urmatoarele aspecte:
-Care au preturi la piese mai mici
-Demaraj mai bun -motor 1400 bine-nteles
-Consumul se pare ca ar fi in favoarea Solenzei?
Spatiul este ultimul lucru care ma intereseaza pentru ca circul aproape numai singur si uneori doar cu sotia.
Si aspectul cel mai important este ca daca as dispune de mai mult de 12000 lei Loganul si Solenza ar fi inexistente pentru mine,dar bugetul ma obliga sa iau in calcul aceste variante. cool.gif


--------------------
Dacia Supernova Rapsodie 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sonycu
post 2 Jun 2008, 14:46
Post #76


Alpinist de weekend !!


Group: Members
Posts: 612
Joined: 3 July 07
From: Bucuresti




@ ryco1

la demaraj solenza e mai sprintena decat loganul..

asa cum super nova e mai sprintena la randul ei decat solenza..

consumul oricum depinde foarte mult de stilul de condus man.. daca o calci serios consumul se va resimti..

daca mergi mai batraneste iar se va simti..

multa bafta

cristi


--------------------
Ex Dacia Solenza, Echiparea Scala, An 2004
Nicht, woher ihr kommt, mache euch fu rderhin eure Ehre, sonders wohin ihr geht !
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ArtVandelay
post 2 Jun 2008, 14:52
Post #77


Anytown, USA..


Group: Members
Posts: 2.662
Joined: 5 January 08
From: Craiova




nu am detinut nici solenza nici logan, dar studiind putin rubricile de probleme tehnice de pe forum pare mai fiabila solenza


--------------------
Ford focus 2001
He wondered why the boomerang kept getting bigger. Then, it hit him.

I got 99 cookiez cause a bitch ate one.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
aphophis
post 2 Jun 2008, 15:03
Post #78


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.492
Joined: 14 January 06




cuvantul cheie smile.gif pare. statistic cred ca altfel sta situatia


--------------------
Kia Rio 2021 - ---
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristi.r
post 2 Jun 2008, 15:12
Post #79


Membru ... din cand in cand


Group: Members
Posts: 1.721
Joined: 14 March 06




Stimati coforumisti, urmatoarea afirmatie cred ca spune mai multe decat ar parea la prima vedere (citire):
QUOTE(Ryco1 @ 2 Jun 2008, 15:39)
Si aspectul cel mai important este ca daca as dispune de mai mult de 12000 lei Loganul si Solenza ar fi inexistente pentru mine,dar bugetul ma obliga sa iau in calcul aceste variante. cool.gif
*


Insa datorita altei afirmatii, adica asta:
QUOTE(Ryco1 @ 2 Jun 2008, 15:39)
-Care au preturi la piese mai mici
*


cred ca am o problema de intelegere ... blink.gif


--------------------
megane diesel 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bogdan_90
post 2 Jun 2008, 15:14
Post #80


baiatu' cu apa


Group: Members
Posts: 1.467
Joined: 16 January 08




hai sa fim sinceri acum. eu merg in logan din asta am dar cand ma urc in solenza parca ma pun in caruta nu ca zdrangane dar e mica iti da o impresie naspa. dupa parerea mea loganul e mai bun e de generatie mai noua asa ca nu va mai laudati domne ca solenza e cea mai buna sau altii ca loganul e cel mai tare tot carut de buteli raman si una si alta.


--------------------
ford focus 2007 - xxx
plm ,cuvantul suprem ce rezolva cea mai complicata problema.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristi.r
post 2 Jun 2008, 15:17
Post #81


Membru ... din cand in cand


Group: Members
Posts: 1.721
Joined: 14 March 06




Adica daca tot cari butelii cu ele, si slz si lgn sunt unul si acelasi lucru ? Sau cum ?

Al nu stiu catelea topic pe tema asta !!!

draivaicsuleeeeee, unde esti ?

This post has been edited by cristi.r: 2 Jun 2008, 15:18


--------------------
megane diesel 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 2 Jun 2008, 15:30
Post #82


步步


Group: Moderatori
Posts: 19.062
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




Solenza s-a vandut in toata perioada ei de viata cat s-a vandut loganul doar in 2005. Este normal sa fie mai multi posesori cu logan la care sa apara probleme. Este insa jalnic ca solnza sa aiba acelasi numar de probleme ca loganul (asta ar insemna de fapt de 4 ori mai multe probleme caci s-au vandut de 4 ori mai putine).
Solenza are probleme clare cu ambreiajele (interventie scumpa), cu amortizoarele/arcurile, cu corpul clapeta, cu castele de directie sau cu circuitul hidraulic de directie (scurgeri pe pe presostat), probleme destul de serioase cu apa (parbriz neetans, posibilitate defectare instalatie electrica - UCE decodor/UCH), unele cu cheile (cele cu UCE decodor), oarecum invechite franele (lichid neschimbat si parecum mai sensibil circuitul la asa ceva), oarece mici probleme cu cutia de viteze (mai ales timoneria cu jocuri), trebuie schimbate bucsile de la bara stabilizatoare o data pe an (nu ca ar fi scumpe), se mai strica actuatoarele de la usi, mai aluneca niste curele de accesorii la rece, exista ceva probleme cu alimentarea cu benzina (pompe de benzina defecte), o usa torpedou usor cam sensibila, niste tobe care se inlcuiesc cel tarziu la 2 ani odata.

Toate aceste probleme la logan nu prea exista. Are insa si Loganul problemele lui specifice, dintre care cea mai periculoasa cea cu semeringul de sinterom de la distributie (dublata de o grava incapacitate tehnica si intelectuala a oamenilor din service+dorinta lor de a rezolva cat mai ieftin), o vopsea usor cam subtire, niste triple spate cam sensibile, se mai reseteaza datele din CB, stergatoarele au niste brate usor cam elastice, preturile pieselor de schimb sunt mai mari decat la solenza (la tinichigerie si tren rulare), cablu de ambreiaj lasa de dorit (scartaie) plus ca mai are unele mici neplaceri, dar mai putin semnificative.

Solenza e mai putin comoda decat loganul, usile suna ca o conserva cand le inchizi, haionul troncane cu ca o lada de metal plina cu cuie, farurile nu-s deosebite ca eficienta, caroseria, desi mai rigida decat ce de DSN, tot se cam indoaie, are niste balamale de usi absolut INFECTE (in speta sudate, nu se pot regla, daca ai accident e la mana meseriasului-"sudor" daca poate sa le realinieze), rezistenta la impact este inferioara Loganului + mai putine airbaguri, un zgomot pregnant de motor in cazul motarelor cu culbutori cu patina, nu cu rulment ca la DSN (dupa 2003)

Cineva zicea pe aici ca Solenza nu s-a rasturnat la "testele dinamice. Este un lucru normal aceasta pentru ca solenza ... nu a fost supusa la aceste teste (ca sa fiu rautacios, la teste d-astea se supun masinile...), asa ca nu avea cum sa se rastoarne. Daca ar fi fost supusa cred ca rezultatul ar fi fost interesant si multi nu ar mai lauda-o.

Eu personal nu as lua solenza.


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bogdan_90
post 2 Jun 2008, 15:32
Post #83


baiatu' cu apa


Group: Members
Posts: 1.467
Joined: 16 January 08




ma enerveaza faza cu solenza a fost cea mai buna masina pacat ca nu sa mai fabrica si loganul cea mai proasta. fiecare are punctele ei slabe si punctele ei forte.


--------------------
ford focus 2007 - xxx
plm ,cuvantul suprem ce rezolva cea mai complicata problema.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
RSV
post 2 Jun 2008, 15:43
Post #84


Infatuat decadent


Group: Members
Posts: 478
Joined: 26 March 08




Eu nu inteleg de ce comparati Loganul cu Solenza.

Trebuie sa comparam Loganul cu o masina nu cu Solenza.


--------------------
Logan 2011 --------------- -------------
In God we trust, but other people pay cash !
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristi.r
post 2 Jun 2008, 15:47
Post #85


Membru ... din cand in cand


Group: Members
Posts: 1.721
Joined: 14 March 06




klaus a scris:
"oarecum invechite franele"
Sunt chiar vechi, nu "oarecum". Sunt franele de la dacia berlina. La fel si tobele.


--------------------
megane diesel 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
pskint25
post 2 Jun 2008, 15:53
Post #86


Membru de ieri pe maine


Group: Members
Posts: 500
Joined: 15 June 07
From: Aproape




QUOTE(nh1980ro @ 1 Jun 2008, 21:06)
Mai nou o planetara dreapta de SLZ e 650RON, fata de 450RON cat era. (baietii de la Renault au nevoie de bani).
Deci partea cu intretinerea ieftina la SLZ/Logan incepe sa cam scartaie.
*



Planetara e vreo 3 milioane nu 650 pt solenza, si nici 450 nu a fost nici macar cu montaj . Ma refer la piesa de origine si montaj la Nesti Auto.

QUOTE(IRONICK @ 2 Jun 2008, 12:32)
Oare cand o sa intelegeti si voi ca Solenza a fost o masina de test, de pregatire a muncitorilor. Ea din start a avut viata scurta.
*


.

Asta este postul cel mai adevarat din tot topicul. Cati bani s-a investit in promovarea Logan in tara si mai ales in afara, si cate reclame ati vazut la televizor la Solenza?Totusi e Logan By Renault pe cand solenza e autohtona, referindu-ne la interesele si participatiile de Marketing.

Si da, parerea mea este ca Loganul are aspecte tehnice mai bune decat Solenza, asta nu inseamna ca toate, iar in ceea ce priveste de gusturi ele sunt impartite pentru fiecare... Vedeti si voi pana acum cati cu SLZ cati cu LGN...sau faceti un poll.. Dar nu trebuie pierdut din vedere ca este un meci strans intre ele.

De imbunatatit amandoua se pot imbunatati cu diverse (aripioare de rechin) care mai cresc din ego-ul soferului care conduce cu mana la "ora 12" cu folie neagra si cu demaraj... dar imbunatatirea in sine e insignifianta.. pentru ceilalti multi din trafic.

Optiunea mea intre cele doua a fost SLZ Scala. Daca as mai fi in aceeiasi pozitie as reconsidera si opta pt altceva...


--------------------
Dacia Solenza 2004 Scala 1.4 MPi... vreau RS - B81PSK
Always ahead!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
RSV
post 2 Jun 2008, 15:54
Post #87


Infatuat decadent


Group: Members
Posts: 478
Joined: 26 March 08




QUOTE
marius80_eugen  2 Jun 2006, 13:12 Postare #1 


De vre-o 6 luni , una din usile din spate imi mergea f greu cand o deschideam . Acum am observat ca s-a desfacut / rupt sudura dintre balama si stalp . Ce se poate face ??? Se sudeaza ? Cu ce ??? Ce sa-i fac la balama ? 



E normal? biggrin.gif


--------------------
Logan 2011 --------------- -------------
In God we trust, but other people pay cash !
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nh1980ro
post 2 Jun 2008, 16:02
Post #88


Membru


Group: Members
Posts: 3.612
Joined: 7 February 07
From: Togo-Togo.




QUOTE(cristi.r @ 2 Jun 2008, 16:47)
klaus a scris:
"oarecum invechite franele"
Sunt chiar vechi, nu "oarecum". Sunt franele de la dacia berlina. La fel si tobele.


Daca si berlina mai avea discuri ventilate pe fata....


--------------------
Kona/Renault Lana'i/Clio 3 2007/2009
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vijelie
post 2 Jun 2008, 16:03
Post #89


membru violet


Group: Members
Posts: 4.605
Joined: 11 November 05
From: Bucuresti




Si tobe care tin 3-4 ani.


--------------------
Dacia Duster 2011 Laureate dCi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
marius80_eugen
post 2 Jun 2008, 16:06
Post #90


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.978
Joined: 9 December 05
From: Bucuresti




cristi.r - sunt frane ventilate si sunt tapene ! Mai mult de atat ce ai nevoie ?

SRV - nu inteleg de ce scrii TU intr-un topic de SLZ ! Deci compara unde vrei tu frigiderul tau cu avioane , nu AICI ! AICI este topic de SLZ si despre ea vb !
Problema care am avut-o s-a rezolvat de mult timp si totul este ok . Acea usa nu a fost folosita si s-a gripat ... ma rog , nici nu are rost sa incerc sa-ti explic ...

QUOTE(aphophis @ 2 Jun 2008, 12:06)
unde costa un megane full mai mult ca un golf 5 full? sau unde ajunge megane-ul la pret de passat full options? radmasa.gif fara suparare insa o dai in nh-isme ca numai ala vorbea chestii din astea gogonate
solenza nu e un hatchback e un notchback.  si nu stiu de ce am impresia eu ca sandero-ul era in planurile alora de la dacia inainte sa apara solenza.
*


Mergi la configurator si sa faci calculul pentru aproximativ aceeasi putere si dotari si ai sa iesi mai scump la Renault decat VW ! Am pierdut ore in sir ... si am ajuns la concluzia ca nu se mai merita Renault ca masina noua !
Termenul de notchback - inca nu-mi este definit bine , am citit de el , dar inca nu este explicat !
QUOTE(Ryco1 @ 2 Jun 2008, 14:39)
Domnilor la mine nu tine vrajeala cu spatiul interior si portbagaj mare pentru ca nu sunt un supraponderal si nici nu car saci de cartofi la piata.Ma intereseaza strict urmatoarele aspecte:
-Care au preturi la piese mai mici
-Demaraj mai bun -motor 1400 bine-nteles
-Consumul se pare ca ar fi in favoarea Solenzei?
Spatiul este ultimul lucru care ma intereseaza pentru ca circul aproape numai singur si uneori doar cu sotia.
Si aspectul cel mai important este ca daca as dispune de mai mult de 12000 lei Loganul si Solenza ar fi inexistente pentru mine,dar bugetul ma obliga sa iau in calcul aceste variante. cool.gif
*


Deci daca ajungi la 4.300 - 4.500 euro ai sanse sa-ti iei o masina intretinuta si buna , in rest noi vb de lucruri sfinte la 120 mil .

This post has been edited by marius80_eugen: 2 Jun 2008, 16:08


--------------------
Reno / de toate Reno 2003 - 2017
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
6 Pages < 1 2 3 4 5 > » 
Closed TopicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

ETask
Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 19th July 2025 - 03:47
Forum Renault