carburator
![]() ![]() ![]() |
carburator
BILIXON |
![]()
Post
#121
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 70 Joined: 22 March 09 ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
Sandero Prestige
2009
- TL 02 LPO
|
|||
BILIXON |
![]()
Post
#122
|
Membru incepator Group: Members Posts: 70 Joined: 22 March 09 ![]() |
Chiar nimeni nu stie nimic?
Nici colegii experimentati, nici cei din partea locului? O zi buna tuturor! |
--------------------
Dacia
Sandero Prestige
2009
- TL 02 LPO
|
|
daredan |
![]()
Post
#123
|
Membru autentic Group: Members Posts: 285 Joined: 9 March 10 ![]() |
Salut Bilixon! Atelierul s-a mutat de la Carfil la un service undeva pe langa iesirea spre Harman. Daca esti familiarizat cat de cat cu Brasovul, mergi spre Triaj si imediat ce treci de podul de la CET faci stanga. Ca punct de reper pana in service-ul Opel. Dar vezi ca mergi cumva pe langa tevile de termoficare sau ce naiba sunt, si faci la dreapta. Nu am mai fost pe acolo de 2 ani deci nu stiu daca este chiar prima la dreapta, dar cert este ca trebuie sa mergi pe langa tevi. Vezi ca este si o autobaza pentru RATBV, iar atelierul pentru carburatoare este in incinta unui service care este gard in gard cu autobaza. Daca nu mai este acolo...scuze. Succes!
13 Aug 2010, 09:09: Am si eu nevoie de un sfat: carburator dublu corp de pe Dacia 1304, motor 1,6. Problema este ca porneste un pic cam greu si fumega tare. Pare sa fie inecata, dar asta numai la pornire. Si asta mai ales cand este cald motorul. Dupa ce porneste merge perfect dar fumega putin. Masina merge doar in traficul bucurestean, asa ca nu pot sa o blamez. Dar daca se poate totusi sa-i fac un reglaj... amestec sau aer sau ce ar trebui? Multumesc. This post has been edited by daredan: 13 Aug 2010, 09:09 |
--------------------
dacia
1304
1996 pick-up
- b-43-mla
|
|
daredan |
![]()
Post
#124
|
Membru autentic Group: Members Posts: 285 Joined: 9 March 10 ![]() |
Am si eu nevoie de un sfat: carburator dublu corp de pe Dacia 1304, motor 1,6. Problema este ca porneste un pic cam greu si fumega tare. Pare sa fie inecata, dar asta numai la pornire. Si asta mai ales cand este cald motorul. Dupa ce porneste merge perfect dar fumega putin. Masina merge doar in traficul bucurestean, asa ca nu pot sa o blamez. Dar daca se poate totusi sa-i fac un reglaj... amestec sau aer sau ce ar trebui? Multumesc.
|
--------------------
dacia
1304
1996 pick-up
- b-43-mla
|
|
BILIXON |
![]()
Post
#125
|
Membru incepator Group: Members Posts: 70 Joined: 22 March 09 ![]() |
Buna seara!
Multumesc daredan! Cu siguranta sfatul tau i-mi va fi foarte folositor; referitor la problema ta sunt complet nestiutor la carburatorul dublu corp, aici colegii experimentati pot interveni dar ca idee cauta in topicurile cu reglaje ale carburatorului cu un corp, eu inclin sa cred ca fenomenul cu inecatul ar fi neinchiderea cuiului poantou, nivel mare in carburator dar acum vara se mai petrece si evaporarea benzinei din carburator atunci cand opresti si motorul este cald colaborat cu temperatura exterioara ridicata. Verifica si pompa de benzina deoarece din cauza pastilelor uzate benzina se duce inapoi in rezervor,adica pompa cam se dezamorseaza.Cauta o pompa de PULSOR esta cam scumpa( 75-90 Ron),se gaseste greu dar merita. Ca si un sfat atunci cand pornesti dimineata sau cand este foarte cald afara ridica capota si da cateva ,,sprituri,,din codita de la pompa de benzina pana auzi ca benzina pleaca pe retur. Daca te pot ajuta si cu alte sfaturi nu ezita sa le ceri. O seara buna tuturor si LA MULTI ANI colegilor nostrii ce poarta numele de Marian,Marius etc !!!! ![]() |
--------------------
Dacia
Sandero Prestige
2009
- TL 02 LPO
|
|
daredan |
![]()
Post
#126
|
Membru autentic Group: Members Posts: 285 Joined: 9 March 10 ![]() |
Mersi si eu! Sa-mi spui si mie daca ajungi pe acolo si daca s-a mutat, unde. Luna viitoare vreau sa trag si eu o fuga acolo sa mi-l regleze meseriasu'. Numai bine!
|
--------------------
dacia
1304
1996 pick-up
- b-43-mla
|
|
G I M |
![]()
Post
#127
|
![]() Membru cu indemanare Group: Members Posts: 2.191 Joined: 26 April 08 From: Brasov ![]() |
Pentru reglajul carburatorului dublu corp intrati la sectiunea Nova si o sa gasiti acolo, sau pe site-ul www.oltcit.ro. Numai bine.
|
--------------------
Una
d'aia
cu 5 roti Fii atent la volan! Cineva drag te asteapta acasa!
|
|
dorinromeo |
![]()
Post
#128
|
![]() inca incepator Group: Members Posts: 160 Joined: 5 February 10 From: Cluj-Napoca ![]() |
domnilor, va salut cu respect. va rog sa ma indrumati cum pot sa imi reduc consumul, reglaind carburatorul corect sau schimband jiglerele. am cumparat de la dezmembrari un carburator bourget, la 30 de lei, e curat, masina de pe care l-am luat era destul de ingrijita, dacia 1310 dupa '90. l-am montat pe a mea, dacia 1310 din '98, motor facut de 450 km, in rodaj inca, si la primul drum imi consuma 10l la 100 km. am verificat nivelul in CNC, e la jumatatea planului inclinat, delcoul e aproape nou, platini si condensator nou, bujii noi.
relantiul e cam mare, 1000 ture, mi s-a spus ca in rodaj asa ar trebui sa fie. nu am facut inca schimbul de ulei la terminarea rodajului, poate ca si asta influenteaza consumul, dar nu cred ca asa drastic. cred ca problema vine de la jigloare. va rog sa-mi spuneti, daca stiti, care jigloare ar putea fi schimbate si cu ce cote ar trebui teoretic, sa fie cele noi, bineinteles daca sunt compatibile cu modelul carburatorului. 8 Sep 2010, 09:55: pe carburator am gasit puse doua garnituri, amandoua in stare buna. le-am lasat pe amandoua. pot influenta consumul? This post has been edited by dorinromeo: 8 Sep 2010, 08:55 |
--------------------
Dacia
1310
1998 Romania merge pe drumul cel bun. Doar noi calcam pe alaturi.
|
|
bylexus |
![]()
Post
#129
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 538 Joined: 2 January 09 From: Oradea ![]() |
GPL!
|
--------------------
Renault
Symbol
2012 Start 1.2 16v
- BH 90 DBA
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 17th July 2025 - 00:23 |