DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

5 Pages « < 3 4 5 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> carburator

BILIXON
post 11 Aug 2010, 12:26
Post #121


Membru incepator


Group: Members
Posts: 70
Joined: 22 March 09




Salutare la toata lumea !

Acum ceva ani in urma, cam 4-5 ani era undeva in Brasov langa Carfil sau poate chiar la ei in fabrica un atelier unde regla pe banc carburatoare de orice tip, mai ales de Dacia. Daca stie cineva, mai exista acel atelier?
Aici apelez la colegii nostrii din Brasov care cu siguranta stiu cel mai bine, sau ma poate indruma spre un magazin de piese auto unde se mai gasesc jicloare sau carburatoare de origine.
Peste cateva zile ajung in Brasov si vreau sa merg sa caut acel atelier sau magazin.
Va multumesc tuturor celor care pot da un sfat.


--------------------
Dacia Sandero Prestige 2009 - TL 02 LPO
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BILIXON
post 13 Aug 2010, 07:45
Post #122


Membru incepator


Group: Members
Posts: 70
Joined: 22 March 09




Chiar nimeni nu stie nimic?
Nici colegii experimentati, nici cei din partea locului?
O zi buna tuturor!


--------------------
Dacia Sandero Prestige 2009 - TL 02 LPO
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
daredan
post 13 Aug 2010, 08:59
Post #123


Membru autentic


Group: Members
Posts: 285
Joined: 9 March 10




Salut Bilixon! Atelierul s-a mutat de la Carfil la un service undeva pe langa iesirea spre Harman. Daca esti familiarizat cat de cat cu Brasovul, mergi spre Triaj si imediat ce treci de podul de la CET faci stanga. Ca punct de reper pana in service-ul Opel. Dar vezi ca mergi cumva pe langa tevile de termoficare sau ce naiba sunt, si faci la dreapta. Nu am mai fost pe acolo de 2 ani deci nu stiu daca este chiar prima la dreapta, dar cert este ca trebuie sa mergi pe langa tevi. Vezi ca este si o autobaza pentru RATBV, iar atelierul pentru carburatoare este in incinta unui service care este gard in gard cu autobaza. Daca nu mai este acolo...scuze. Succes!

13 Aug 2010, 09:09:
Am si eu nevoie de un sfat: carburator dublu corp de pe Dacia 1304, motor 1,6. Problema este ca porneste un pic cam greu si fumega tare. Pare sa fie inecata, dar asta numai la pornire. Si asta mai ales cand este cald motorul. Dupa ce porneste merge perfect dar fumega putin. Masina merge doar in traficul bucurestean, asa ca nu pot sa o blamez. Dar daca se poate totusi sa-i fac un reglaj... amestec sau aer sau ce ar trebui? Multumesc.

This post has been edited by daredan: 13 Aug 2010, 09:09


--------------------
dacia 1304 1996 pick-up - b-43-mla
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
daredan
post 14 Aug 2010, 19:45
Post #124


Membru autentic


Group: Members
Posts: 285
Joined: 9 March 10




Am si eu nevoie de un sfat: carburator dublu corp de pe Dacia 1304, motor 1,6. Problema este ca porneste un pic cam greu si fumega tare. Pare sa fie inecata, dar asta numai la pornire. Si asta mai ales cand este cald motorul. Dupa ce porneste merge perfect dar fumega putin. Masina merge doar in traficul bucurestean, asa ca nu pot sa o blamez. Dar daca se poate totusi sa-i fac un reglaj... amestec sau aer sau ce ar trebui? Multumesc.



--------------------
dacia 1304 1996 pick-up - b-43-mla
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BILIXON
post 14 Aug 2010, 21:19
Post #125


Membru incepator


Group: Members
Posts: 70
Joined: 22 March 09




Buna seara!

Multumesc daredan! Cu siguranta sfatul tau i-mi va fi foarte folositor; referitor la problema ta sunt complet nestiutor la carburatorul dublu corp, aici colegii experimentati pot interveni dar ca idee cauta in topicurile cu reglaje ale carburatorului cu un corp, eu inclin sa cred ca fenomenul cu inecatul ar fi neinchiderea cuiului poantou, nivel mare in carburator dar acum vara se mai petrece si evaporarea benzinei din carburator atunci cand opresti si motorul este cald colaborat cu temperatura exterioara ridicata. Verifica si pompa de benzina deoarece din cauza pastilelor uzate benzina se duce inapoi in rezervor,adica pompa cam se dezamorseaza.Cauta o pompa de PULSOR esta cam scumpa( 75-90 Ron),se gaseste greu dar merita.
Ca si un sfat atunci cand pornesti dimineata sau cand este foarte cald afara ridica capota si da cateva ,,sprituri,,din codita de la pompa de benzina pana auzi ca benzina pleaca pe retur. Daca te pot ajuta si cu alte sfaturi nu ezita sa le ceri.

O seara buna tuturor si LA MULTI ANI colegilor nostrii ce poarta numele de Marian,Marius etc !!!! smile.gif


--------------------
Dacia Sandero Prestige 2009 - TL 02 LPO
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
daredan
post 25 Aug 2010, 22:19
Post #126


Membru autentic


Group: Members
Posts: 285
Joined: 9 March 10




Mersi si eu! Sa-mi spui si mie daca ajungi pe acolo si daca s-a mutat, unde. Luna viitoare vreau sa trag si eu o fuga acolo sa mi-l regleze meseriasu'. Numai bine!


--------------------
dacia 1304 1996 pick-up - b-43-mla
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
G I M
post 25 Aug 2010, 22:30
Post #127


Membru cu indemanare


Group: Members
Posts: 2.191
Joined: 26 April 08
From: Brasov




Pentru reglajul carburatorului dublu corp intrati la sectiunea Nova si o sa gasiti acolo, sau pe site-ul www.oltcit.ro. Numai bine.


--------------------
Una d'aia cu 5 roti
Fii atent la volan! Cineva drag te asteapta acasa!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dorinromeo
post 8 Sep 2010, 08:50
Post #128


inca incepator


Group: Members
Posts: 160
Joined: 5 February 10
From: Cluj-Napoca




domnilor, va salut cu respect. va rog sa ma indrumati cum pot sa imi reduc consumul, reglaind carburatorul corect sau schimband jiglerele. am cumparat de la dezmembrari un carburator bourget, la 30 de lei, e curat, masina de pe care l-am luat era destul de ingrijita, dacia 1310 dupa '90. l-am montat pe a mea, dacia 1310 din '98, motor facut de 450 km, in rodaj inca, si la primul drum imi consuma 10l la 100 km. am verificat nivelul in CNC, e la jumatatea planului inclinat, delcoul e aproape nou, platini si condensator nou, bujii noi.
relantiul e cam mare, 1000 ture, mi s-a spus ca in rodaj asa ar trebui sa fie. nu am facut inca schimbul de ulei la terminarea rodajului, poate ca si asta influenteaza consumul, dar nu cred ca asa drastic. cred ca problema vine de la jigloare. va rog sa-mi spuneti, daca stiti, care jigloare ar putea fi schimbate si cu ce cote ar trebui teoretic, sa fie cele noi, bineinteles daca sunt compatibile cu modelul carburatorului.

8 Sep 2010, 09:55:
pe carburator am gasit puse doua garnituri, amandoua in stare buna. le-am lasat pe amandoua. pot influenta consumul?

This post has been edited by dorinromeo: 8 Sep 2010, 08:55


--------------------
Dacia 1310 1998
Romania merge pe drumul cel bun. Doar noi calcam pe alaturi.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bylexus
post 8 Sep 2010, 19:35
Post #129


Membru autentic


Group: Members
Posts: 538
Joined: 2 January 09
From: Oradea




GPL!


--------------------
Renault Symbol 2012 Start 1.2 16v - BH 90 DBA
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
5 Pages « < 3 4 5
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 17th July 2025 - 00:23
Forum Renault