DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

5 Pages « < 2 3 4 5 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> carburator

krapcarasu
post 26 Jun 2010, 23:36
Post #91


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.912
Joined: 25 November 08
From: Suceava




pai daca nu reusesti si nu ai cu ce masura e o solutie , ia de la cineva un carb de 1400 bun sa faci comparatie ,in special perechea principal-aer


--------------------
Renault Megane 1.4 16 v 1999 - sv
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
krapcarasu
post 26 Jun 2010, 23:36
Post #92


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.912
Joined: 25 November 08
From: Suceava




pai daca nu reusesti si nu ai cu ce masura e o solutie , ia de la cineva un carb de 1400 bun sa faci comparatie ,in special perechea principal-aer


--------------------
Renault Megane 1.4 16 v 1999 - sv
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Bogdan90
post 26 Jun 2010, 23:45
Post #93


Membru autentic


Group: Members
Posts: 962
Joined: 1 November 09
From: Botosani




Maine vad cum se comporta. Daca tot asa o sa ma duc pe la meseriasi sa caut jiglere, carburator...

27 Jun 2010, 14:00:
Am pus, aceiasi treaba sad.gif . Cat nu bruschez acceleratia la pe la 1200rpm merge usurel, cum o apas ma arunca din masina o data de 2ori si se duce. O sa caut si alt carburator...

This post has been edited by Bogdan90: 27 Jun 2010, 13:00


--------------------
Dacia Solenza 2004 - BT-90-PAN
Dacia 1310, Dacia Solenza, Skoda Fabia 6Y2.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
krapcarasu
post 27 Jun 2010, 17:20
Post #94


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.912
Joined: 25 November 08
From: Suceava




cumpara si un subler


--------------------
Renault Megane 1.4 16 v 1999 - sv
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Bogdan90
post 27 Jun 2010, 17:25
Post #95


Membru autentic


Group: Members
Posts: 962
Joined: 1 November 09
From: Botosani




Mai baieti dar din aprindere nu poate fi? Platina, capac delcou, bobina? Cand e capacul de delcou stiu ca face asa la turatii mari. Dar cine stie happy.gif


--------------------
Dacia Solenza 2004 - BT-90-PAN
Dacia 1310, Dacia Solenza, Skoda Fabia 6Y2.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
GabyVIP
post 27 Jun 2010, 18:04
Post #96


5Cm La Sol


Group: Members
Posts: 49
Joined: 17 February 09
From: Bucuresti sector 5




incerca sa rezglezi din jiglerul de relanti turatia optima si daca iti fluxtueaza pune-i o saiba , si mai incearca sa ii reglezi si avansul bine din cel de aer(amestec) :dai relantiul mic de tot incat sa nu iti moara motorul si regleaza avansul(aer-amestec)cat sa obtii cea mai mare turatie din el,(iar delcoul cumpara o platina noua fa-i distanta,cumpara o lulea noua,capac de delocu(sau daca nu inspecteazale sa fie bune) punele si in timp ce reglezi avansul din aer iti misti si delcoul pe + (spre baterie) fii foarte atent,oricum vezi ca sunt destule tutoriale pe aici,eu tiam spus cum fac eu,ferificati bujiile fale distanta,fisele,cel mai indicat daca nu ai ar fi sa iti cumperi niste fise TESLA din silicon o sa fii foarte multumit de ele costa in jur de 250-300 de mii lei vechi ,spor bogdane!vezi cf! bafta(am uitat ceva uitete si la vacuum la avansul vacumatic,are acolo o rotonda cu multi dinti,ei bine sa fie la 4 dinti,ai si un semn pe el,verificati si vacuumul trage din furtun cu gura,scoti de la carb si tragi de el te uiti la platina si vezi daca se misca,daca e "setat pe 4 dinti:normal" trebuie sa se miste foarte usor asa e si cel mai indicat,te uiti cum calca platina pe cealalta (pe cea care sta)sa fie pe mijloc,(bafta imi cer scuze dar ma grabesc)

This post has been edited by GabyVIP: 27 Jun 2010, 18:08


--------------------
DACIA 1310 L 96 - B-12-EVN
Niciodata nu spune NICIODATA !

Cand crezi ca esti imparat ajungi in cenzurat !
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
krapcarasu
post 27 Jun 2010, 18:30
Post #97


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.912
Joined: 25 November 08
From: Suceava




de asta spun sa pui putin un carb bun de la cineva, ca asa ajungi sa schimbi juma de masina pt un jiclor


--------------------
Renault Megane 1.4 16 v 1999 - sv
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Bogdan90
post 28 Jun 2010, 05:11
Post #98


Membru autentic


Group: Members
Posts: 962
Joined: 1 November 09
From: Botosani




QUOTE(GabyVIP @ 27 Jun 2010, 19:04)
incerca sa rezglezi din jiglerul de relanti turatia optima si daca iti fluxtueaza pune-i o saiba , si mai incearca sa ii reglezi si avansul bine din cel de aer(amestec) :dai relantiul mic de  tot incat sa nu iti moara motorul si regleaza avansul(aer-amestec)cat sa obtii cea mai mare turatie din el,(iar delcoul cumpara o platina noua fa-i distanta,cumpara o lulea noua,capac de delocu(sau daca nu inspecteazale sa fie bune) punele si in timp ce reglezi avansul din aer iti misti si delcoul pe + (spre baterie) fii foarte atent,oricum vezi ca sunt destule tutoriale pe aici,eu tiam spus cum fac eu,ferificati bujiile fale distanta,fisele,cel mai indicat daca nu ai ar fi sa iti cumperi niste fise TESLA din silicon o sa fii foarte multumit de ele costa in jur de 250-300 de mii lei vechi ,spor bogdane!vezi cf! bafta(am uitat ceva uitete si la vacuum la avansul vacumatic,are acolo o rotonda cu multi dinti,ei bine sa fie la 4 dinti,ai si un semn pe el,verificati si vacuumul trage din furtun cu gura,scoti de la carb si tragi de el te uiti la platina si vezi daca se misca,daca e "setat pe 4 dinti:normal" trebuie sa se miste foarte usor asa e si cel mai indicat,te uiti cum calca platina pe cealalta (pe cea care sta)sa fie pe mijloc,(bafta imi cer scuze dar ma grabesc)
*




Cum ai scris tu asa am reglat. Stiu chestiile astea. Faza e ca, cu socul tras merge fara probleme...


--------------------
Dacia Solenza 2004 - BT-90-PAN
Dacia 1310, Dacia Solenza, Skoda Fabia 6Y2.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
GabyVIP
post 28 Jun 2010, 05:13
Post #99


5Cm La Sol


Group: Members
Posts: 49
Joined: 17 February 09
From: Bucuresti sector 5




deci asta inseamna ca este amestecul benzina aer,ori din avans ori vreun jigler ori cuiul pontou


--------------------
DACIA 1310 L 96 - B-12-EVN
Niciodata nu spune NICIODATA !

Cand crezi ca esti imparat ajungi in cenzurat !
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Bogdan90
post 28 Jun 2010, 05:18
Post #100


Membru autentic


Group: Members
Posts: 962
Joined: 1 November 09
From: Botosani




Gaby nu-mi spune ca si tu te-ai trezit sa mergi la BAC biggrin.gif . Dupa ce termin cu bacul, maine daca se face vreme ( in bt ploua!!) ma duc la cineva sa probez niste jiglere, poate carburator. Trebuie sa ii dau de cap!


--------------------
Dacia Solenza 2004 - BT-90-PAN
Dacia 1310, Dacia Solenza, Skoda Fabia 6Y2.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Paulorossi
post 28 Jun 2010, 07:35
Post #101


Ing. electro-automatist BEIUS-STEI


Group: Members
Posts: 1.133
Joined: 27 January 10
From: Bihor-Stei




QUOTE(Bogdan90 @ 28 Jun 2010, 05:11)
Faza e ca, cu socul tras merge fara probleme...
*


Bogdan90,e clar,problema e ca amestecul e sarac.Vezi ca pe carburatorul tau trebuie sa ai jiclere de 1400 iar tu ai de 1300.Ar trebui sa ai jiclere: 140 principal si 145 de franare aer.La tine e 135 cu 170,probabil s-au schimbat in timp.Cel mai bine ar fi sa pui jiclere de 1400,macar cele 2 despre care am vorbit.Incearca sa le imprumuti de la cineva doar pt teste.Ai mai putea combina cel de 135 principal cu cel de 145 pt a obtine o oarecare economie de benzen.
Spor.

PS: bafta la BAC up.gif


--------------------
dacia 1310Li 2002
Ing. electro-automatist BEIUS-STEI
Instalatii electrice si automatizari de calitate/service/modificari/reparatii
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Bogdan90
post 28 Jun 2010, 13:39
Post #102


Membru autentic


Group: Members
Posts: 962
Joined: 1 November 09
From: Botosani




Am fost azi cu ea pana la bt (la BAC) si inapoi. 36km dus 36 intors. Trage de rupe furia, am mers cu ea cu socul putin, putin de tot tras. Cand am venit acasa m-am jucat putin cu surubul de amestec pt ca aveam rateuri serioase in evacuare. Ultima data cand am umblat la amestec l-am lasat la intamplare, eram satul de invartit de el. Deci m-am jucat putin cu amestecul si am mai marit putin avansul din delcou. Nu foarte mult. Dupa care am iesit cu ea putin pe strada unde am testat-o asa in 100metri. Din ce am observat cand o accelerez brusc are o retinere si pleaca. Eh dar nu mai tzopaie ca inainte. E posibil sa ma insel, nu am iesit cu ea la drum...sunt foarte obosit dupa bac si aseara nu am putut sa dorm, m-am gandit numai la bac...A fost extraordinar de frumos la BAC biggrin.gif . Cum ies la o tura, revin!


--------------------
Dacia Solenza 2004 - BT-90-PAN
Dacia 1310, Dacia Solenza, Skoda Fabia 6Y2.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
POWERbyDAciaVsWERo
post 28 Jun 2010, 17:50
Post #103


Membru autentic


Group: Members
Posts: 370
Joined: 6 January 08
From: Giurgiu




colegu verifica jiglerele din carburator ( cele cu bila ) am patit asta... tot asa facea datea in nas si rupea pe urma... unu e tubul cu ciocul de papagal si altu e inauntru ! poate o mizerie sa il retina biggrin.gif


--------------------
dacia Nova Gt 1998 - GR 30 SOR
Sa N`ai incredere`n femei si`n franele de DrACIE :)
Ai dacie ?? .. se vede !!!!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Bogdan90
post 28 Jun 2010, 17:52
Post #104


Membru autentic


Group: Members
Posts: 962
Joined: 1 November 09
From: Botosani




Merci de sfat colegu dar le-am schimbat si tot asa facea. Cred ca avansul trebuie dat cu mult spre + de la scanteie, cand e motorul incins.


--------------------
Dacia Solenza 2004 - BT-90-PAN
Dacia 1310, Dacia Solenza, Skoda Fabia 6Y2.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Bogdan90
post 2 Jul 2010, 13:53
Post #105


Membru autentic


Group: Members
Posts: 962
Joined: 1 November 09
From: Botosani




Baieti am rezolvat problema! Intradevar avansul din delcou trebuia spre + de asta nu tragea, iar cu datul in nas din cauza jiclerului de aer. Am fost la magazinul unde avea jiclere la bucata si din cutia aia l-am luat pe cel de franare aer cu gaura cea mai mica! Si cel principal. Si pe ele scrie cum trebuie, pe cel de aer 145 iar pe cel principal 140. Acum, dupa ce am pus cel de franare aer mai mic, e posibil sa creasca putin consumul?


--------------------
Dacia Solenza 2004 - BT-90-PAN
Dacia 1310, Dacia Solenza, Skoda Fabia 6Y2.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
GabyVIP
post 2 Jul 2010, 13:59
Post #106


5Cm La Sol


Group: Members
Posts: 49
Joined: 17 February 09
From: Bucuresti sector 5




urmareste si tu consumul si vei vedea singur, asta daca nu mergi ca mine cu 100 de mii la zi:)


--------------------
DACIA 1310 L 96 - B-12-EVN
Niciodata nu spune NICIODATA !

Cand crezi ca esti imparat ajungi in cenzurat !
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
krapcarasu
post 2 Jul 2010, 15:32
Post #107


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.912
Joined: 25 November 08
From: Suceava




ar putea sa si scada, acum se accelereaza corect


--------------------
Renault Megane 1.4 16 v 1999 - sv
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Bogdan90
post 2 Jul 2010, 17:03
Post #108


Membru autentic


Group: Members
Posts: 962
Joined: 1 November 09
From: Botosani




Ar fi bine sa scada, la cat au facut astia benzina gun3.gif . Ma gandesc serios la o instalatie de gaz.


--------------------
Dacia Solenza 2004 - BT-90-PAN
Dacia 1310, Dacia Solenza, Skoda Fabia 6Y2.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Paulorossi
post 2 Jul 2010, 19:55
Post #109


Ing. electro-automatist BEIUS-STEI


Group: Members
Posts: 1.133
Joined: 27 January 10
From: Bihor-Stei




Bogdan90,poti incerca sa maresti pana la 155-160 diametru de trecere a jiclerului de franare aer sau sa scazi nivelul din CNC, dar progresiv,bineinteles cu un alt jicler de test.Testele de consum iti vor spune rezultatul.La un moment dat daca depasesti o anumita valoare amestecul se prea saraceste si masina incepe sa consume mai mult benzen,sa dezvolte o putere mai mica fata de situatia anterioara.Deci ideal ar fi sa gasesti acel punct optim pt care amestecul se normalizeaza sau se saraceste, doar putin atat incat sa nu-ti scada performantele si sa treci in cealalta extrema.
Spor.


--------------------
dacia 1310Li 2002
Ing. electro-automatist BEIUS-STEI
Instalatii electrice si automatizari de calitate/service/modificari/reparatii
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Bogdan90
post 2 Jul 2010, 20:17
Post #110


Membru autentic


Group: Members
Posts: 962
Joined: 1 November 09
From: Botosani




Am pus jiclerele astea, masina merge bine, plutitorul e reglat dupa carte 6mm pt 32IRM. Deocamdata o las asa, asa am avut-o si pana acum si aveam un consum pana in 7%. Daca am acelasi consum o las asa, sincer ma cam tem sa ma mai joc, cu consumul la pretul benzinei de acum smile.gif . Sa mai scad nivelul cred ca voi incerca. Deci e posibil, chiar daca il scad, la un moment dat sa consume prea mult?


--------------------
Dacia Solenza 2004 - BT-90-PAN
Dacia 1310, Dacia Solenza, Skoda Fabia 6Y2.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Paulorossi
post 2 Jul 2010, 23:30
Post #111


Ing. electro-automatist BEIUS-STEI


Group: Members
Posts: 1.133
Joined: 27 January 10
From: Bihor-Stei




Desigur,o sa te chinuiesti sa accelerezi si masina iti da in nas.Benzina care tocmai ai dozat-o,avand un exces de aer,nu dezvolta tocmai puterea maxima fata de situatia initiala cand presupunem ca amestecul e bun si arde in totalitate dezvoltand puterea maxima,si de aici consumul marit


--------------------
dacia 1310Li 2002
Ing. electro-automatist BEIUS-STEI
Instalatii electrice si automatizari de calitate/service/modificari/reparatii
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
georgecny
post 7 Jul 2010, 07:36
Post #112


Membru incepator


Group: Members
Posts: 32
Joined: 25 May 10




am si eu o mare nelamurire in legatura cu reglatul cnc.daca acesta este mic masina da in nas la accelarari bruste.este logic asta ,deoarece in cnc nu este destula benzina .dar nu inteleg cum influienteaza mersul motorului faptul ca nivelul cnc este prea mare.oricat de mare ar fi nivelul cnc la un moment dat cuiul pontou tot va inchide ,si astfel surplusul de benzina pompat de pompa se va duce pe retur.de ce se spune ca un nivel mare al cnc duce la un consum mai mare?cu nivel mare sau normal prin acele jiglere tot aelasi debit de benzina va trece.astept cateva lamuriri.


--------------------
dacia1310 berlina berlina 1996 - bz.o5.any
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Minel
post 7 Jul 2010, 09:59
Post #113


Pauard bai Remat Nord


Group: Members
Posts: 4.043
Joined: 4 April 07
From: Cluj .......Resita ,C-S




-Diferenta dintre nivelul fizic al benzinei in carburator si nivelul jiclorului de relanti dintr-o depresiune de amorsare a lui. La un nivel mai mare, diferenta scade, depresiunea necesara de asemenea, rezultind un debit mai mare.

-Daca nivelul in camera de nivel constant este mare, atunci pe principiul vaselor comunicante creste nivelul benzinei din emulsor creste nivelul in putul emulsorului; cu ocazia asta depresiunea din difuzor necesara "amorsarii" carburatorului principal scade; depresiunile in difuzor ramin aceleasi-->asta se regaseste in consum mare.

-De asemenea, si acel "econostat " care e un imbogatitor comandat de depresiune se va amorsa mai repede.

Bafta ! smile.gif


--------------------
Dacia 1310-L /VW Passat 1995/1397cmc - CS-01-TMS
Mandru posesor de Dacia
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
axy89
post 7 Jul 2010, 10:03
Post #114


Membru incepator


Group: Members
Posts: 46
Joined: 15 April 05




@GEORGECNY, AI PERFECTA DREPTATE IN CEEA CE SPUI. Trebuie sa sti ca o alta cale prin care se alimenteaza motorul cu benzina este formata din gaura din peretele CNC dinspre volan. Prin aceasta gaura,benzina urca intr-un canal si ajunge la acelasi nivel ca si in CNC.Printr-un jigler,care il poti vedea in capacul carburatorului,benzina este absorbita prin capacul carburaturului si ajunge in difuzorul carburatorului la sarcini mari.Cu cat nivelul in CNC este mai mare,benzina urca mai sus si este absorbita de motor mai usor si deci dezvolta putere,cu cat nivelul in CNC este mai mic,benzina este mai jos in tub si va fi absorbita mai greu,deci nu va dezvolta putere si da in nas la accelarare,deci lispa putere.DE CELA MAI MULTE ORI,consumul mare se datoreaza UZURII jiglerului din capacul carburatorului,care permite absorbirea prea usoara a benzinei datorita mariri diametrului gaurii din acel jigler,Acesta,nu se gaseste in nici un set de jiglere,deci tot ce poti face este sa cumperi un capac nou cu jiglere calibrate si cred ca se merita,tinand cont de pretul unui litru de benzina azi. Mai sunt pe aici pe forum specialisti care dau sfatul sa obturezi acel canal cu o bila si va scadea consumul,au dreptate,va scadea,dar adio demaraj iar la deal,mergi doar cu viteza 1. In acel canal,la urcarea unei pante,datorita inclinarii masinii,nivelul benzinei in acesta va fi si mai ridicat iar motorul va absorbii mult mai usor benzina si deci putere marita,la coborare,fenomen invers,nivel mic in canal si absorbtie mai mica,aici nu avem nevoie de putere.Sper ca te-am lamurit putin.

Attached thumbnail(s)
ALIMENTARE_REGIM_SARCINA.JPG ( Size: 16.73k ) Number of downloads: 335


--------------------
dacia1310 model 1994 - cs89axy
Cine intreaba este prost pentru cinci minute, dar cine nu intreaba ramine prost o viata.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Paulorossi
post 7 Jul 2010, 11:43
Post #115


Ing. electro-automatist BEIUS-STEI


Group: Members
Posts: 1.133
Joined: 27 January 10
From: Bihor-Stei




Problema cu nivelul din CNC nu tine neaparat doar de amorsarea mai rapida a circuitelor,e vorba si de inaltimea coloanei de lichid(nivelu) care cu cat e mai mare exercita o presiune mai mare pe jiclerul de benzen, deci pe acolo circula coloana de lichid cu o viteza mai mare,desigur viteza este data de depresiunea motorului dar si inaltimea coloanei de lichid amplifica partial lucrul acesta.Pt convingere sa presupunem ca mergi cu masina 100 km cu viteza constanta de 80 km/h pe un drum liber in aceleas conditii de temperatura.Initial mergi cu nivelul micsorat si monitorizezi consumul,sa zicem ca e 6,7%/100km.In al doilea caz mergi cu nivelu marit cu cativa mm fata de situatia initiala.Consumul o sa fie de cel putin 7%/100 km.Circuitele s-au amorsat o singura data pana la atingerea vitezei de 80 km/h,deci diferenta de consum nu poate sa vina decat din nivelul benzenului,nivel care in timpul functionarii face ca benzenu sa curga mai repede prin jicler si sa rezulte un consum mai mare.

This post has been edited by Paulorossi: 7 Jul 2010, 11:49


--------------------
dacia 1310Li 2002
Ing. electro-automatist BEIUS-STEI
Instalatii electrice si automatizari de calitate/service/modificari/reparatii
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
axy89
post 7 Jul 2010, 11:57
Post #116


Membru incepator


Group: Members
Posts: 46
Joined: 15 April 05




La o inaltime a nivelului de +,- 2 mm presiunea este +,- 0,001-0,002 Atm pe jiglerul principal. Ma indoiesc ca asta ar fi cauza "datului in nas" si lipsa semnificativa a puterii. Mai degraba.cum spune-ai mai sus va fi amestec sarac si consum marit.Pot sa iti confirm ca la repararea motorului meu,camasi,pistoane,segmenti si schimbarea capacului carburatorului cu toate celelalte componente ale acestuia vechi,la jumatate de ora de la pornirea motorului dupa reparatie,am parcurs 19km cu 1 litru de benzina la viteza de 90 km/h.


--------------------
dacia1310 model 1994 - cs89axy
Cine intreaba este prost pentru cinci minute, dar cine nu intreaba ramine prost o viata.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Paulorossi
post 7 Jul 2010, 12:05
Post #117


Ing. electro-automatist BEIUS-STEI


Group: Members
Posts: 1.133
Joined: 27 January 10
From: Bihor-Stei




Nu e vorba de asta,am spus ca nivelul mare influienteaza un consum mai mare si din cauza coloanei de lichid,nu numai datorita amorsarilor mai repede ale circuitelor carbului care face sa se piarda benzen inutil.Datul in nas e clar ca e de la amorsarea prea tarzie a circuitelor care face ca amestecul sa fie saracit in prima faza si dupa aia normalizat.


--------------------
dacia 1310Li 2002
Ing. electro-automatist BEIUS-STEI
Instalatii electrice si automatizari de calitate/service/modificari/reparatii
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
georgecny
post 7 Jul 2010, 13:07
Post #118


Membru incepator


Group: Members
Posts: 32
Joined: 25 May 10




multumesc f mult celor care mi-au dat un raspuns.am inteles perfect principiul de fuctionare al carburatorului.sper sa-mi mai fiti de folos si altadata.


--------------------
dacia1310 berlina berlina 1996 - bz.o5.any
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
contlite
post 7 Jul 2010, 19:14
Post #119


Membru incepator


Group: Members
Posts: 18
Joined: 12 June 10
From: bucuresti




Buna seara tuturor!!!!

sad.gif Cand plec dimineata, porneste aproximativ bine, in sensul are nevoie de un mecanic ca de aer. lasand asta deoparte, dupa ce fac 2-3 curse cu ea, incepe sa....."oboseasca" rau, adica nu mai trage, nu se mai accelereaza cum trebuie (inca nu i-am schimbat cablul), parca se impiedica pedala de ceva plus ca....ceva ma ingrijoreaza f.f.f. tare: azi stateam la stop si am observat cum iese fum de dedesubt, prin dreptul portierei mele.

De ce? trebuie sa stiti ca mananca ulei in draci si consuma si benzina multa. M-am uitat la ulei si este bine (ieri l-am completat); daca nu sunt atenta, moare in marsarier si cand plec de pe loc.

Dar de ce scoate fum din cand in cand?
Multumesc mult anticipat!!!!!!


--------------------
dacia 1310CL BREAK 1999
Maria
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Bogdan90
post 7 Jul 2010, 20:33
Post #120


Membru autentic


Group: Members
Posts: 962
Joined: 1 November 09
From: Botosani




Pana una alta mergi cu ea la un cunoscator sa vada. Fum poate scapa pe la saxafon, nu vad pe unde altundeva. Ca nu mai trage dupa ce se incalzeste si zici ca papa ulei as spune ca e motorul obosit, dar poate fi din carburator. Ca nu are putere in retur, verifica capsula vacumatica de pe delcou daca nu e sparta si dintii din care se regleaza, sa fie pe la dintele 4. Problema asta cu muritu in retur, in sarcina am avut-o eu cu capsula buna, dar dintii de reglaj erau printre ultimii. Mergi la un mecanic sa iti curete carburatorul, sa iti regleze nivelul si ii spui tu si de capsula vacumatica. Si dupa ne spui cum se comporta. Succes!


--------------------
Dacia Solenza 2004 - BT-90-PAN
Dacia 1310, Dacia Solenza, Skoda Fabia 6Y2.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
5 Pages « < 2 3 4 5 >
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

ETask
Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 17th July 2025 - 03:38
Forum Renault