DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

5 Pages < 1 2 3 4 5 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> carburator

Bogdan90
post 25 Jun 2010, 09:49
Post #61


Membru autentic


Group: Members
Posts: 962
Joined: 1 November 09
From: Botosani




Nu am marit avansul inca. Acum ies afara si imi bag nasu in carburator. Il visez deja. Am un jicler din ala de franare aer printr-o pungutza ramasa la mine de la fostul proprietar care are o bilutza de plumb in gaurice. Ala ce o face? Gaurile de progresiune nu se pot sufla cumva, ca sa nu mai scot carburatorul...carburatorul e spalat de 2 ori in 4 luni. Nu l-as mai scoate din nou pt spalat. Curios e ca inainte sa umblu la nivel nu imi facea asa. Cand plecam cu a1a de pe loc se demara de aproape pleca cu scartz fara sa o accelerez prea tare wub.gif . Sper sa o readuc la normal


Am fost si am verificat ciocul de papagal. Deci scapa benzina pe la garnitura de dedesubt. Sus are 2 garnituri de cupru. Nu spritzuieste fix pe unde se deschide clapeta de acc ci pe clapeta. Si mai este fluturasul ala in cruce. Sprituieste pe tija de jos a fluturasului. Ce e de facut?

Si inca un lucru. Porneste al naibii de greu!!!

This post has been edited by Bogdan90: 25 Jun 2010, 10:46


--------------------
Dacia Solenza 2004 - BT-90-PAN
Dacia 1310, Dacia Solenza, Skoda Fabia 6Y2.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Paulorossi
post 25 Jun 2010, 11:50
Post #62


Ing. electro-automatist BEIUS-STEI


Group: Members
Posts: 1.133
Joined: 27 January 10
From: Bihor-Stei




Jiclerul acela de franare aer care-l ai tu nu e acel jicler,probabil e supapa de descarcare a pompei de spritz localizat in CNC sau e supapa ciocului de papagal,deci cauta alt jicler de franare aer.Mai intai rezolva problemele cu scaparile de benzina pe langa ciocul de papagal.Pt asta trebuie desfacut ciocul de papagal,se scoate supapa lui si se pune banda de teflon pe filetul supapei lui in zona unde vin montate saibele asfel incat cand il stangi teflonul sa etanseze intre saiba si cioc sa nu ai scapari.Alternativa ar fi sa pui alte saibe de cupru noi.
Pt scaparile cauzate de centrator(fluture) se scoate centratorul si se bate usor cu ciocanu pe marginea pe unde se prelinge,asfel incat cand il pui la loc sa intre fortat si sa etanseze perfect pe corpul difuzorului(carburatorului).
Gaurile de progresiune nu se pot desfunda decat daca dai carbu jos,dar rezolva mai intai problemele astea si dupa aia verfifica cum merge masina.
Spor.

PS:masina porneste greu daca ai nivelul prea mare in CNC sau daca ai avansul marit.La tine probabil nivelu e mare.


--------------------
dacia 1310Li 2002
Ing. electro-automatist BEIUS-STEI
Instalatii electrice si automatizari de calitate/service/modificari/reparatii
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Bogdan90
post 25 Jun 2010, 12:20
Post #63


Membru autentic


Group: Members
Posts: 962
Joined: 1 November 09
From: Botosani




Deci nu curge pe la centrator. Ciocul de papagal arunca pe el. Probabil nu e jetul corespunzator daca scapa presiune. Voi schimba ganiturile de cupru cred, nu stiu despre ce fel de banda de teflon vorbesti. Multumesc mult!


--------------------
Dacia Solenza 2004 - BT-90-PAN
Dacia 1310, Dacia Solenza, Skoda Fabia 6Y2.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Paulorossi
post 25 Jun 2010, 22:03
Post #64


Ing. electro-automatist BEIUS-STEI


Group: Members
Posts: 1.133
Joined: 27 January 10
From: Bihor-Stei




era vorba de banda de teflon pentru etansare filete,o gasesti in orice magazin de sanitare.Este foarte probabil sa schimbi si ciocu deoarece jetu merge aiurea din el.


--------------------
dacia 1310Li 2002
Ing. electro-automatist BEIUS-STEI
Instalatii electrice si automatizari de calitate/service/modificari/reparatii
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Bogdan90
post 25 Jun 2010, 22:45
Post #65


Membru autentic


Group: Members
Posts: 962
Joined: 1 November 09
From: Botosani




Eu as vrea sa schimb si toate jicloarele. Am auzit ca risc sa iau mai proaste. Am fost gasit la un magazin, zicea ca sunt de carfil. 2.50 bucata. As vrea sa imi zici te rog cate sunt si de care sa cer pt motor de 1400, carb carfil 32 IRM 2 AM. Cel care infileteaza ciocul de papagal se considera jiclor? Cel de amestec?...Or fi bune jicloarele de carfil? Dupa spusele doamnei de la magazin


--------------------
Dacia Solenza 2004 - BT-90-PAN
Dacia 1310, Dacia Solenza, Skoda Fabia 6Y2.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
GabyVIP
post 25 Jun 2010, 22:47
Post #66


5Cm La Sol


Group: Members
Posts: 49
Joined: 17 February 09
From: Bucuresti sector 5




da poti sa risti sa iei decalibrate !(te duci si ceri set jicloare motor 1397 cm si ti le da pe toate inclusiv pompita de sprit)

This post has been edited by GabyVIP: 25 Jun 2010, 22:49


--------------------
DACIA 1310 L 96 - B-12-EVN
Niciodata nu spune NICIODATA !

Cand crezi ca esti imparat ajungi in cenzurat !
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
krapcarasu
post 25 Jun 2010, 23:03
Post #67


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.912
Joined: 25 November 08
From: Suceava




mai bine la bucata, le controlezi pe fiecare, neaparat saibele de cupru de la cioc inainte de fiecare montare avut grija sa fie noi sau arse la flacara, altfel nu etanseaza


--------------------
Renault Megane 1.4 16 v 1999 - sv
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Bogdan90
post 25 Jun 2010, 23:05
Post #68


Membru autentic


Group: Members
Posts: 962
Joined: 1 November 09
From: Botosani




Eu stiam ca si de noi trebuie arse ca nu etanseaza. Ce mi-e daca le iau cate unu pe rand, ce daca le iau toate odata. Pot sa le montez si probez pe rand.


--------------------
Dacia Solenza 2004 - BT-90-PAN
Dacia 1310, Dacia Solenza, Skoda Fabia 6Y2.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Paulorossi
post 25 Jun 2010, 23:12
Post #69


Ing. electro-automatist BEIUS-STEI


Group: Members
Posts: 1.133
Joined: 27 January 10
From: Bihor-Stei




Ar trebui inspectate in special sectiunile de trecere a jiclerelor principal,de franare aer si de relanti,restu doar analizate dpdv calitativ.


--------------------
dacia 1310Li 2002
Ing. electro-automatist BEIUS-STEI
Instalatii electrice si automatizari de calitate/service/modificari/reparatii
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
krapcarasu
post 25 Jun 2010, 23:16
Post #70


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.912
Joined: 25 November 08
From: Suceava




probat m-am referit sa masori sa corespunda cu valorile pt motorul tau, inainte sa le cumperi, mai tarziu faci ajustari sa fie bine imperechiate si sa mearga bine masina; sau cum preferi, iei mai multe


--------------------
Renault Megane 1.4 16 v 1999 - sv
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Bogdan90
post 25 Jun 2010, 23:22
Post #71


Membru autentic


Group: Members
Posts: 962
Joined: 1 November 09
From: Botosani




Sa le masor la dimensiuni, sau cum? Oricum cred ca o sa merg cu cele vechi in mana


--------------------
Dacia Solenza 2004 - BT-90-PAN
Dacia 1310, Dacia Solenza, Skoda Fabia 6Y2.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Paulorossi
post 25 Jun 2010, 23:22
Post #72


Ing. electro-automatist BEIUS-STEI


Group: Members
Posts: 1.133
Joined: 27 January 10
From: Bihor-Stei




mai bine mergi cu scobitoarea gata calibrata,il cumperi pe cel mai bun.

<span class='edit'>25 Jun 2010, 23:25:</span>
QUOTE(Bogdan90 @ 25 Jun 2010, 23:22)
Sa le masor la dimensiuni, sau cum? Oricum cred ca o sa merg cu cele vechi in mana
*


Tu dc iti cumperi jiclere?Sa ai inca o pereche la fel de proaste?Cel principal are 140,cel de franare aer 145,astea-s sfante,mergi cu ceva sa le masori,cu ochiu n-ai nici o sansa.

This post has been edited by Paulorossi: 25 Jun 2010, 23:26


--------------------
dacia 1310Li 2002
Ing. electro-automatist BEIUS-STEI
Instalatii electrice si automatizari de calitate/service/modificari/reparatii
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Bogdan90
post 25 Jun 2010, 23:29
Post #73


Membru autentic


Group: Members
Posts: 962
Joined: 1 November 09
From: Botosani




Cel principal fiind? cand spui 140 si 145, astea sunt niste valori sau niste serii. Cu scobitoarea adica sa intre scobitoarea in jiclerul meu vechi si la magazin sa intre la fel in cel nou? Doamne cate intrebari pun, sper ca nu va plictisesc!


--------------------
Dacia Solenza 2004 - BT-90-PAN
Dacia 1310, Dacia Solenza, Skoda Fabia 6Y2.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
G I M
post 25 Jun 2010, 23:35
Post #74


Membru cu indemanare


Group: Members
Posts: 2.191
Joined: 26 April 08
From: Brasov




Eu zic sa le lasi tot palea. Eu am o punguta plina cu tot felul de jiclere, dar tot palea vechi le folosesc, sunt facute pe genuchi, nimic calitativ!


--------------------
Una d'aia cu 5 roti
Fii atent la volan! Cineva drag te asteapta acasa!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
krapcarasu
post 25 Jun 2010, 23:35
Post #75


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.912
Joined: 25 November 08
From: Suceava




principalul e cel oblic, 140 pt 1400,135 pt 1300 ,sunt dimensiunile gaurilor,in sutimi, rabdare si atentie sa ai precizie, atentie la cel de ralanti, astea sunt cele mai decalibrate


--------------------
Renault Megane 1.4 16 v 1999 - sv
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Paulorossi
post 25 Jun 2010, 23:38
Post #76


Ing. electro-automatist BEIUS-STEI


Group: Members
Posts: 1.133
Joined: 27 January 10
From: Bihor-Stei




140,145 sunt dimensiunile jiclerelor,diametrul intern al lor adiva 1,4 mm(cel principal de benzen) respectiv 1,45 mm(franare aer).Cu scobitoarea poti vezi aceste dimensiuni,sboabitoare care apoi o masori cu sublerul,daca dispui,si afli diametrul interior al jiclerului.Asa stii daca jiclerele tale actuale sunt bune sau nu.


--------------------
dacia 1310Li 2002
Ing. electro-automatist BEIUS-STEI
Instalatii electrice si automatizari de calitate/service/modificari/reparatii
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Bogdan90
post 25 Jun 2010, 23:42
Post #77


Membru autentic


Group: Members
Posts: 962
Joined: 1 November 09
From: Botosani




Deci o sa incerc sa il schimb pe cel principal(oblic), cel de franare aer si relanti. Nu am subler sa masor ceva sa fie a 140 si 145 de sutimi. Deci nu stiu cum voi verifica. Poate cu scobitoarea dupa cele vechi...De fapt cred ca o sa ma duc la baieti pe la service sa cer putin sublerul!

Multumesc mult pentru ca ati avut rabdare sa imi explicati babeste! Imi este si rusine sa mai pun intrebari blush.gif O seara placuta va doresc! Mai postez dupa ce schimb. Luni cred.

This post has been edited by Bogdan90: 25 Jun 2010, 23:44


--------------------
Dacia Solenza 2004 - BT-90-PAN
Dacia 1310, Dacia Solenza, Skoda Fabia 6Y2.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Paulorossi
post 25 Jun 2010, 23:45
Post #78


Ing. electro-automatist BEIUS-STEI


Group: Members
Posts: 1.133
Joined: 27 January 10
From: Bihor-Stei




Mai intai masori jiclerele tale cu cate o scobitoare,apoi mergi cu scobitoarele respective si le masori cu sublerul.Poate jiclerele tale sunt bune si nu trebuie sa le schimbi.

PS: nu cred ca ne deranjezi cu minic wink.gif

This post has been edited by Paulorossi: 25 Jun 2010, 23:46


--------------------
dacia 1310Li 2002
Ing. electro-automatist BEIUS-STEI
Instalatii electrice si automatizari de calitate/service/modificari/reparatii
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Bogdan90
post 25 Jun 2010, 23:47
Post #79


Membru autentic


Group: Members
Posts: 962
Joined: 1 November 09
From: Botosani




Asa voi face! victorie.gif


--------------------
Dacia Solenza 2004 - BT-90-PAN
Dacia 1310, Dacia Solenza, Skoda Fabia 6Y2.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dorul3t
post 26 Jun 2010, 10:43
Post #80


Aviator DACIAClub


Group: Members
Posts: 396
Joined: 10 November 09
From: Bucuresti




ok.. am sa incerc sa ma ocup de ea azi... daca am timp:P


--------------------
dacia 1310 L + GPL 11.1999 - TR-21-REB
bla bla bla....
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Bogdan90
post 26 Jun 2010, 13:34
Post #81


Membru autentic


Group: Members
Posts: 962
Joined: 1 November 09
From: Botosani




Salutare din nou! Am cumparat azi jiglere de carfil cik, 14 lei setul huh.gif . Am pus pe masina. Prima data am schimbat inapoi surubul meu de relanti deoarece cu cel nou daca o lasam sub 1000rpm murea si era putintel mai lung. Dupa am schimbat inapoi ciocul meu de papagal deoarece cel nou batea fix in peretele carburatorului. Deci nu inspre perete in jos spre clapeta. Undeva in dreapta in treaba lui biggrin.gif . Al meu batea pe clapeta asa ca am luat un ac si l-am bagat putin in varf cu directia unde vreau eu sa bata. Si sprituieste perfect inspre deschizatura clapetei de acc, daca nu s-ar lovi de tija aia de sub fluture sleep.gif . Oricum ajung picaturi acolo, eu cred ca e bine. Asa. Dupa am pus inapoi cel de franare aer al meu deoarece are gauricea mai mica decat cel nou. Am fost si am verificat cu sublerul si cu scobitoarea dar nu imi dadea deloc valori exacte. Poate era defect sublerul. Cel principal (oblic) l-am lasat. Are gauricea mai mica decat cel vechi. Si supapa prin care se duce benzina la pompa de spritz. Si supapa Ciocului. Atat am lasat pe masina din setul nou. Cel de la magazin imi arata o serie care se termina cu 370 si zicea ca sunt de 1300 si o serie, pe alt set, care se termina cu 410 si zicea ca sunt de 1400. Dar eu am luat pe cele care zicea el ca sunt de 1300 deoarece avea notat pe punguta ca sunt pt carb 32 IRM 2 AM, la fel ca pe carbu meu, pe celelalte era 32 IRMA 2 AM. Vechiul jicler principal avea inscriptionat pe el 135. Iar cel de aer are 470 daca nu ma insel. Nu se intelege prea bine.


Si tot nu am scapat de problema mea 053.gif ! Si imi face suturile alea parca mai urat ca inainte! In fiecare treapta cand schimb imi da in nas dupa care pleaca de zici ca am NOS biggrin.gif . Motorul toarce destul de frumos...Am marit si avansul din delcou. Nimic! Sa il scot si sa il spal...nici nu stiu ce sa ii mai fac. Nu cred ca e murdar...Daca nu mai aveti alte solutii, cam asta imi ramane de facut sad.gif

This post has been edited by Bogdan90: 26 Jun 2010, 13:36


--------------------
Dacia Solenza 2004 - BT-90-PAN
Dacia 1310, Dacia Solenza, Skoda Fabia 6Y2.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
krapcarasu
post 26 Jun 2010, 16:55
Post #82


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.912
Joined: 25 November 08
From: Suceava




ai pus de 1300 , 135 cu 170, asa aveai si inainte


--------------------
Renault Megane 1.4 16 v 1999 - sv
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Paulorossi
post 26 Jun 2010, 19:21
Post #83


Ing. electro-automatist BEIUS-STEI


Group: Members
Posts: 1.133
Joined: 27 January 10
From: Bihor-Stei




Bogdan90,cred ca trebuie sa speli carburatorul si sa controloezi acele gauri de progresiune despre care vorbeam.Mai incearca inainte de asta sa reglezi relantiul mai mult din clapeta de acceleratie,deoarece la tine cand accelerezi imediat se produce fenomenul de saracire a amestecului datorita ca intra prea mult aer pe langa deschiderea clapetei si nu se compenseaza cu sufiecienta benzina.De aceea relantiul reglat mai mult din clapeta de acceleratie iti va oferi o deschidere mai mica a clapetei la accelerare fata de situatia initiala,rezultatul va fi un debit mai mic de aer,deci un impact mai mic si s-ar putea se se amelioreze efectu.
Spor.


--------------------
dacia 1310Li 2002
Ing. electro-automatist BEIUS-STEI
Instalatii electrice si automatizari de calitate/service/modificari/reparatii
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Bogdan90
post 26 Jun 2010, 19:34
Post #84


Membru autentic


Group: Members
Posts: 962
Joined: 1 November 09
From: Botosani




Chiar in momentul acesta e la fiert biggrin.gif . Cum sa verific gaurile de progresiune? Cum se regleaza relantiul din clapeta? Am mai auzit despre asta. La mine clapeta sta fix pe prima gaura( de jos in sus) de progresiune. Ceea ce stiu ca e bine. Din setul nou de jiglere am mai ramas doar cu cel principal si supapa pompei de spritz. Supapa ciocului i s-a stricat cenelurile unde bag surubelnitza. Material de....

26 Jun 2010, 22:25:
QUOTE(krapcarasu @ 26 Jun 2010, 17:55)
ai pus de 1300 , 135 cu 170, asa aveai si inainte
*




Mergeau alea de 32 IRMA 2 AM pe 32 IRM 2 AM?

This post has been edited by Bogdan90: 26 Jun 2010, 21:25


--------------------
Dacia Solenza 2004 - BT-90-PAN
Dacia 1310, Dacia Solenza, Skoda Fabia 6Y2.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
krapcarasu
post 26 Jun 2010, 21:25
Post #85


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.912
Joined: 25 November 08
From: Suceava




verifica toate canalele,gaurile injectand spirt cu o seringa cu ac, si spritul sa verifici tot cu spirt(umpli camera), iti recomand sa pui jicloare de 1400, avand carb de 1400, acesta are difuzor de 27,5 fata de 25 la 1300, deci cu jetari 135/170 vei avea probleme cu datul in nas(amestec sarac cronic)


--------------------
Renault Megane 1.4 16 v 1999 - sv
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Bogdan90
post 26 Jun 2010, 21:30
Post #86


Membru autentic


Group: Members
Posts: 962
Joined: 1 November 09
From: Botosani




Pai am luat jiglere pt tipul meu de carburator! Pe foitza din pungutza jiglerelor scria "32 IRM 2AM". Asta e modelul meu de carburator. Erau si pt 32 IRMA 2AM dar le-am ales pe astea pt ca asta carburator il am......


--------------------
Dacia Solenza 2004 - BT-90-PAN
Dacia 1310, Dacia Solenza, Skoda Fabia 6Y2.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
krapcarasu
post 26 Jun 2010, 21:33
Post #87


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.912
Joined: 25 November 08
From: Suceava




ti-am spus toti ca sunt aiurea , trebuie masurate


--------------------
Renault Megane 1.4 16 v 1999 - sv
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Bogdan90
post 26 Jun 2010, 21:37
Post #88


Membru autentic


Group: Members
Posts: 962
Joined: 1 November 09
From: Botosani




In seara asta l-am spalat, maine il voi ansambla si proba. Sper sa fi avut efect. Nu pot sa inteleg de la ce poate sa imi dea asa in nas de cand am umblat la nivel. Sper sa fie de la mizerie. Gaurile alea de progresiune unde duc? intrebare.gif


--------------------
Dacia Solenza 2004 - BT-90-PAN
Dacia 1310, Dacia Solenza, Skoda Fabia 6Y2.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
krapcarasu
post 26 Jun 2010, 23:15
Post #89


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.912
Joined: 25 November 08
From: Suceava




inainte nivelul era mai mare sa compenseze jetarile de 1300, studiaza-l bine si identifica toate canalele sa poti verifica tot; daca nu si nu treci prin Suceava si pui de proba carbu de la mine


--------------------
Renault Megane 1.4 16 v 1999 - sv
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Bogdan90
post 26 Jun 2010, 23:19
Post #90


Membru autentic


Group: Members
Posts: 962
Joined: 1 November 09
From: Botosani




Multumesc frumos dar eu stau la 36km de Botosani. Intr-un orasel numit Saveni. Si as avea ceva de mers pana la tine. Plus ca as gasi aici de la cine sa probez un carburator.


--------------------
Dacia Solenza 2004 - BT-90-PAN
Dacia 1310, Dacia Solenza, Skoda Fabia 6Y2.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
5 Pages < 1 2 3 4 5 >
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 17th July 2025 - 00:22
Forum Renault