carburator
![]() ![]() ![]() |
carburator
Bogdan90 |
![]()
Post
#61
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 962 Joined: 1 November 09 From: Botosani ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
Solenza
2004
- BT-90-PAN Dacia 1310, Dacia Solenza, Skoda Fabia 6Y2.
|
|||
Paulorossi |
![]()
Post
#62
|
![]() Ing. electro-automatist BEIUS-STEI Group: Members Posts: 1.133 Joined: 27 January 10 From: Bihor-Stei ![]() |
Jiclerul acela de franare aer care-l ai tu nu e acel jicler,probabil e supapa de descarcare a pompei de spritz localizat in CNC sau e supapa ciocului de papagal,deci cauta alt jicler de franare aer.Mai intai rezolva problemele cu scaparile de benzina pe langa ciocul de papagal.Pt asta trebuie desfacut ciocul de papagal,se scoate supapa lui si se pune banda de teflon pe filetul supapei lui in zona unde vin montate saibele asfel incat cand il stangi teflonul sa etanseze intre saiba si cioc sa nu ai scapari.Alternativa ar fi sa pui alte saibe de cupru noi.
Pt scaparile cauzate de centrator(fluture) se scoate centratorul si se bate usor cu ciocanu pe marginea pe unde se prelinge,asfel incat cand il pui la loc sa intre fortat si sa etanseze perfect pe corpul difuzorului(carburatorului). Gaurile de progresiune nu se pot desfunda decat daca dai carbu jos,dar rezolva mai intai problemele astea si dupa aia verfifica cum merge masina. Spor. PS:masina porneste greu daca ai nivelul prea mare in CNC sau daca ai avansul marit.La tine probabil nivelu e mare. |
--------------------
dacia
1310Li
2002 Ing. electro-automatist BEIUS-STEI
Instalatii electrice si automatizari de calitate/service/modificari/reparatii |
|
Bogdan90 |
![]()
Post
#63
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 962 Joined: 1 November 09 From: Botosani ![]() |
Deci nu curge pe la centrator. Ciocul de papagal arunca pe el. Probabil nu e jetul corespunzator daca scapa presiune. Voi schimba ganiturile de cupru cred, nu stiu despre ce fel de banda de teflon vorbesti. Multumesc mult!
|
--------------------
Dacia
Solenza
2004
- BT-90-PAN Dacia 1310, Dacia Solenza, Skoda Fabia 6Y2.
|
|
Paulorossi |
![]()
Post
#64
|
![]() Ing. electro-automatist BEIUS-STEI Group: Members Posts: 1.133 Joined: 27 January 10 From: Bihor-Stei ![]() |
era vorba de banda de teflon pentru etansare filete,o gasesti in orice magazin de sanitare.Este foarte probabil sa schimbi si ciocu deoarece jetu merge aiurea din el.
|
--------------------
dacia
1310Li
2002 Ing. electro-automatist BEIUS-STEI
Instalatii electrice si automatizari de calitate/service/modificari/reparatii |
|
Bogdan90 |
![]()
Post
#65
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 962 Joined: 1 November 09 From: Botosani ![]() |
Eu as vrea sa schimb si toate jicloarele. Am auzit ca risc sa iau mai proaste. Am fost gasit la un magazin, zicea ca sunt de carfil. 2.50 bucata. As vrea sa imi zici te rog cate sunt si de care sa cer pt motor de 1400, carb carfil 32 IRM 2 AM. Cel care infileteaza ciocul de papagal se considera jiclor? Cel de amestec?...Or fi bune jicloarele de carfil? Dupa spusele doamnei de la magazin
|
--------------------
Dacia
Solenza
2004
- BT-90-PAN Dacia 1310, Dacia Solenza, Skoda Fabia 6Y2.
|
|
GabyVIP |
![]()
Post
#66
|
![]() 5Cm La Sol Group: Members Posts: 49 Joined: 17 February 09 From: Bucuresti sector 5 ![]() |
da poti sa risti sa iei decalibrate !(te duci si ceri set jicloare motor 1397 cm si ti le da pe toate inclusiv pompita de sprit)
This post has been edited by GabyVIP: 25 Jun 2010, 22:49 |
--------------------
DACIA 1310
L
96
- B-12-EVN Niciodata nu spune NICIODATA !
Cand crezi ca esti imparat ajungi in cenzurat ! |
|
krapcarasu |
![]()
Post
#67
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.912 Joined: 25 November 08 From: Suceava ![]() |
mai bine la bucata, le controlezi pe fiecare, neaparat saibele de cupru de la cioc inainte de fiecare montare avut grija sa fie noi sau arse la flacara, altfel nu etanseaza
|
--------------------
Renault
Megane 1.4 16 v
1999
- sv
|
|
Bogdan90 |
![]()
Post
#68
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 962 Joined: 1 November 09 From: Botosani ![]() |
Eu stiam ca si de noi trebuie arse ca nu etanseaza. Ce mi-e daca le iau cate unu pe rand, ce daca le iau toate odata. Pot sa le montez si probez pe rand.
|
--------------------
Dacia
Solenza
2004
- BT-90-PAN Dacia 1310, Dacia Solenza, Skoda Fabia 6Y2.
|
|
Paulorossi |
![]()
Post
#69
|
![]() Ing. electro-automatist BEIUS-STEI Group: Members Posts: 1.133 Joined: 27 January 10 From: Bihor-Stei ![]() |
Ar trebui inspectate in special sectiunile de trecere a jiclerelor principal,de franare aer si de relanti,restu doar analizate dpdv calitativ.
|
--------------------
dacia
1310Li
2002 Ing. electro-automatist BEIUS-STEI
Instalatii electrice si automatizari de calitate/service/modificari/reparatii |
|
krapcarasu |
![]()
Post
#70
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.912 Joined: 25 November 08 From: Suceava ![]() |
probat m-am referit sa masori sa corespunda cu valorile pt motorul tau, inainte sa le cumperi, mai tarziu faci ajustari sa fie bine imperechiate si sa mearga bine masina; sau cum preferi, iei mai multe
|
--------------------
Renault
Megane 1.4 16 v
1999
- sv
|
|
Bogdan90 |
![]()
Post
#71
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 962 Joined: 1 November 09 From: Botosani ![]() |
Sa le masor la dimensiuni, sau cum? Oricum cred ca o sa merg cu cele vechi in mana
|
--------------------
Dacia
Solenza
2004
- BT-90-PAN Dacia 1310, Dacia Solenza, Skoda Fabia 6Y2.
|
|
Paulorossi |
![]()
Post
#72
|
![]() Ing. electro-automatist BEIUS-STEI Group: Members Posts: 1.133 Joined: 27 January 10 From: Bihor-Stei ![]() |
mai bine mergi cu scobitoarea gata calibrata,il cumperi pe cel mai bun.
<span class='edit'>25 Jun 2010, 23:25:</span> QUOTE(Bogdan90 @ 25 Jun 2010, 23:22) Tu dc iti cumperi jiclere?Sa ai inca o pereche la fel de proaste?Cel principal are 140,cel de franare aer 145,astea-s sfante,mergi cu ceva sa le masori,cu ochiu n-ai nici o sansa. This post has been edited by Paulorossi: 25 Jun 2010, 23:26 |
--------------------
dacia
1310Li
2002 Ing. electro-automatist BEIUS-STEI
Instalatii electrice si automatizari de calitate/service/modificari/reparatii |
|
Bogdan90 |
![]()
Post
#73
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 962 Joined: 1 November 09 From: Botosani ![]() |
Cel principal fiind? cand spui 140 si 145, astea sunt niste valori sau niste serii. Cu scobitoarea adica sa intre scobitoarea in jiclerul meu vechi si la magazin sa intre la fel in cel nou? Doamne cate intrebari pun, sper ca nu va plictisesc!
|
--------------------
Dacia
Solenza
2004
- BT-90-PAN Dacia 1310, Dacia Solenza, Skoda Fabia 6Y2.
|
|
G I M |
![]()
Post
#74
|
![]() Membru cu indemanare Group: Members Posts: 2.191 Joined: 26 April 08 From: Brasov ![]() |
Eu zic sa le lasi tot palea. Eu am o punguta plina cu tot felul de jiclere, dar tot palea vechi le folosesc, sunt facute pe genuchi, nimic calitativ!
|
--------------------
Una
d'aia
cu 5 roti Fii atent la volan! Cineva drag te asteapta acasa!
|
|
krapcarasu |
![]()
Post
#75
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.912 Joined: 25 November 08 From: Suceava ![]() |
principalul e cel oblic, 140 pt 1400,135 pt 1300 ,sunt dimensiunile gaurilor,in sutimi, rabdare si atentie sa ai precizie, atentie la cel de ralanti, astea sunt cele mai decalibrate
|
--------------------
Renault
Megane 1.4 16 v
1999
- sv
|
|
Paulorossi |
![]()
Post
#76
|
![]() Ing. electro-automatist BEIUS-STEI Group: Members Posts: 1.133 Joined: 27 January 10 From: Bihor-Stei ![]() |
140,145 sunt dimensiunile jiclerelor,diametrul intern al lor adiva 1,4 mm(cel principal de benzen) respectiv 1,45 mm(franare aer).Cu scobitoarea poti vezi aceste dimensiuni,sboabitoare care apoi o masori cu sublerul,daca dispui,si afli diametrul interior al jiclerului.Asa stii daca jiclerele tale actuale sunt bune sau nu.
|
--------------------
dacia
1310Li
2002 Ing. electro-automatist BEIUS-STEI
Instalatii electrice si automatizari de calitate/service/modificari/reparatii |
|
Bogdan90 |
![]()
Post
#77
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 962 Joined: 1 November 09 From: Botosani ![]() |
Deci o sa incerc sa il schimb pe cel principal(oblic), cel de franare aer si relanti. Nu am subler sa masor ceva sa fie a 140 si 145 de sutimi. Deci nu stiu cum voi verifica. Poate cu scobitoarea dupa cele vechi...De fapt cred ca o sa ma duc la baieti pe la service sa cer putin sublerul!
Multumesc mult pentru ca ati avut rabdare sa imi explicati babeste! Imi este si rusine sa mai pun intrebari ![]() This post has been edited by Bogdan90: 25 Jun 2010, 23:44 |
--------------------
Dacia
Solenza
2004
- BT-90-PAN Dacia 1310, Dacia Solenza, Skoda Fabia 6Y2.
|
|
Paulorossi |
![]()
Post
#78
|
![]() Ing. electro-automatist BEIUS-STEI Group: Members Posts: 1.133 Joined: 27 January 10 From: Bihor-Stei ![]() |
Mai intai masori jiclerele tale cu cate o scobitoare,apoi mergi cu scobitoarele respective si le masori cu sublerul.Poate jiclerele tale sunt bune si nu trebuie sa le schimbi.
PS: nu cred ca ne deranjezi cu minic ![]() This post has been edited by Paulorossi: 25 Jun 2010, 23:46 |
--------------------
dacia
1310Li
2002 Ing. electro-automatist BEIUS-STEI
Instalatii electrice si automatizari de calitate/service/modificari/reparatii |
|
Bogdan90 |
![]()
Post
#79
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 962 Joined: 1 November 09 From: Botosani ![]() |
Asa voi face!
![]() |
--------------------
Dacia
Solenza
2004
- BT-90-PAN Dacia 1310, Dacia Solenza, Skoda Fabia 6Y2.
|
|
dorul3t |
![]()
Post
#80
|
![]() Aviator DACIAClub Group: Members Posts: 396 Joined: 10 November 09 From: Bucuresti ![]() |
ok.. am sa incerc sa ma ocup de ea azi... daca am timp:P
|
--------------------
dacia
1310 L + GPL
11.1999
- TR-21-REB bla bla bla....
|
|
Bogdan90 |
![]()
Post
#81
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 962 Joined: 1 November 09 From: Botosani ![]() |
Salutare din nou! Am cumparat azi jiglere de carfil cik, 14 lei setul
![]() ![]() ![]() Si tot nu am scapat de problema mea ![]() ![]() ![]() This post has been edited by Bogdan90: 26 Jun 2010, 13:36 |
--------------------
Dacia
Solenza
2004
- BT-90-PAN Dacia 1310, Dacia Solenza, Skoda Fabia 6Y2.
|
|
krapcarasu |
![]()
Post
#82
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.912 Joined: 25 November 08 From: Suceava ![]() |
ai pus de 1300 , 135 cu 170, asa aveai si inainte
|
--------------------
Renault
Megane 1.4 16 v
1999
- sv
|
|
Paulorossi |
![]()
Post
#83
|
![]() Ing. electro-automatist BEIUS-STEI Group: Members Posts: 1.133 Joined: 27 January 10 From: Bihor-Stei ![]() |
Bogdan90,cred ca trebuie sa speli carburatorul si sa controloezi acele gauri de progresiune despre care vorbeam.Mai incearca inainte de asta sa reglezi relantiul mai mult din clapeta de acceleratie,deoarece la tine cand accelerezi imediat se produce fenomenul de saracire a amestecului datorita ca intra prea mult aer pe langa deschiderea clapetei si nu se compenseaza cu sufiecienta benzina.De aceea relantiul reglat mai mult din clapeta de acceleratie iti va oferi o deschidere mai mica a clapetei la accelerare fata de situatia initiala,rezultatul va fi un debit mai mic de aer,deci un impact mai mic si s-ar putea se se amelioreze efectu.
Spor. |
--------------------
dacia
1310Li
2002 Ing. electro-automatist BEIUS-STEI
Instalatii electrice si automatizari de calitate/service/modificari/reparatii |
|
Bogdan90 |
![]()
Post
#84
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 962 Joined: 1 November 09 From: Botosani ![]() |
Chiar in momentul acesta e la fiert
![]() 26 Jun 2010, 22:25: QUOTE(krapcarasu @ 26 Jun 2010, 17:55) Mergeau alea de 32 IRMA 2 AM pe 32 IRM 2 AM? This post has been edited by Bogdan90: 26 Jun 2010, 21:25 |
--------------------
Dacia
Solenza
2004
- BT-90-PAN Dacia 1310, Dacia Solenza, Skoda Fabia 6Y2.
|
|
krapcarasu |
![]()
Post
#85
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.912 Joined: 25 November 08 From: Suceava ![]() |
verifica toate canalele,gaurile injectand spirt cu o seringa cu ac, si spritul sa verifici tot cu spirt(umpli camera), iti recomand sa pui jicloare de 1400, avand carb de 1400, acesta are difuzor de 27,5 fata de 25 la 1300, deci cu jetari 135/170 vei avea probleme cu datul in nas(amestec sarac cronic)
|
--------------------
Renault
Megane 1.4 16 v
1999
- sv
|
|
Bogdan90 |
![]()
Post
#86
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 962 Joined: 1 November 09 From: Botosani ![]() |
Pai am luat jiglere pt tipul meu de carburator! Pe foitza din pungutza jiglerelor scria "32 IRM 2AM". Asta e modelul meu de carburator. Erau si pt 32 IRMA 2AM dar le-am ales pe astea pt ca asta carburator il am......
|
--------------------
Dacia
Solenza
2004
- BT-90-PAN Dacia 1310, Dacia Solenza, Skoda Fabia 6Y2.
|
|
krapcarasu |
![]()
Post
#87
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.912 Joined: 25 November 08 From: Suceava ![]() |
ti-am spus toti ca sunt aiurea , trebuie masurate
|
--------------------
Renault
Megane 1.4 16 v
1999
- sv
|
|
Bogdan90 |
![]()
Post
#88
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 962 Joined: 1 November 09 From: Botosani ![]() |
In seara asta l-am spalat, maine il voi ansambla si proba. Sper sa fi avut efect. Nu pot sa inteleg de la ce poate sa imi dea asa in nas de cand am umblat la nivel. Sper sa fie de la mizerie. Gaurile alea de progresiune unde duc?
![]() |
--------------------
Dacia
Solenza
2004
- BT-90-PAN Dacia 1310, Dacia Solenza, Skoda Fabia 6Y2.
|
|
krapcarasu |
![]()
Post
#89
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.912 Joined: 25 November 08 From: Suceava ![]() |
inainte nivelul era mai mare sa compenseze jetarile de 1300, studiaza-l bine si identifica toate canalele sa poti verifica tot; daca nu si nu treci prin Suceava si pui de proba carbu de la mine
|
--------------------
Renault
Megane 1.4 16 v
1999
- sv
|
|
Bogdan90 |
![]()
Post
#90
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 962 Joined: 1 November 09 From: Botosani ![]() |
Multumesc frumos dar eu stau la 36km de Botosani. Intr-un orasel numit Saveni. Si as avea ceva de mers pana la tine. Plus ca as gasi aici de la cine sa probez un carburator.
|
--------------------
Dacia
Solenza
2004
- BT-90-PAN Dacia 1310, Dacia Solenza, Skoda Fabia 6Y2.
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 17th July 2025 - 00:22 |