DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

5 Pages < 1 2 3 4 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> carburator

Paulorossi
post 11 May 2010, 22:00
Post #31


Ing. electro-automatist BEIUS-STEI


Group: Members
Posts: 1.133
Joined: 27 January 10
From: Bihor-Stei




E normal ca tija socului sa actioneze clapeta de acceleratie doar spre sfarsitul cursei obtinindu-se astfel o turatie de pana la max 1500 rot/min cu clapeta de soc complet inchisa.Imagineaza-ti ce s-ar intampla daca clapeta de soc ar actiona imediat clapeta de acceleratie,la o inchidere maxima a clapetei de soc acceleratia ar fi probabil pe la 4000 rot/min lucru ce i-ar placea motorului de minune mai ales ca e rece,de aceea tija de actionare e putin indoita.Sunt dacii care nu adora socul tras la maxim(se ineaca),chiar daca sunt -20 grade si pornesc doar cu socul tras pe jumate cand e frig,dar nu tine relantiul,in cazul acesta tija se poate corecta asfel incat inchizand clapeta de soc doar pe jumate sa obtina o turatie de 1300 rot/min,lucru care face ca relantiul sa fie stabil chiar daca e rece.
Clapeta socului trebuie sa stea perfect verticala cand socul nu e tras.Pt aceasta destrange surubul care blocheaza cablul socului(a nu se confunda cu surubul de sustinere a intregului cablu),mergi in masina si tragi socul doar cativa mm apoi blochezi cablul de soc la loc.Acum esti sigur ca daca impingi socul,clapeta se va deschide complet pe verticala.E bine sa verifici lucrul acesta scotand capacul filtrului de aer care merge la carburator,faci o proba cu socu tras/impins,vezi daca e OK si montezi totul la loc.
Spor.

This post has been edited by Paulorossi: 11 May 2010, 22:05


--------------------
dacia 1310Li 2002
Ing. electro-automatist BEIUS-STEI
Instalatii electrice si automatizari de calitate/service/modificari/reparatii
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Bogdan90
post 11 May 2010, 22:06
Post #32


Membru autentic


Group: Members
Posts: 962
Joined: 1 November 09
From: Botosani




Asa am si facut. L-am reglat cu gatul filtrului de aer scos. Multumesc mult pt raspuns!


--------------------
Dacia Solenza 2004 - BT-90-PAN
Dacia 1310, Dacia Solenza, Skoda Fabia 6Y2.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Paulorossi
post 11 May 2010, 22:08
Post #33


Ing. electro-automatist BEIUS-STEI


Group: Members
Posts: 1.133
Joined: 27 January 10
From: Bihor-Stei




Bafta victorie.gif


--------------------
dacia 1310Li 2002
Ing. electro-automatist BEIUS-STEI
Instalatii electrice si automatizari de calitate/service/modificari/reparatii
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
radu m
post 13 May 2010, 07:59
Post #34


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.374
Joined: 1 April 10
From: Slatina




baranga nu are nimic nene si eu am pe masina de aproape 2 ani si nu am patit nimic biggrin.gif


--------------------
Dacia 1410 brek 1998 - OT-XX-XXX
MASINA mea are un volan si 4 roti , a ta nu are la fel ?
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Bogdan90
post 18 Jun 2010, 23:01
Post #35


Membru autentic


Group: Members
Posts: 962
Joined: 1 November 09
From: Botosani




Am si eu o mica problema. In mers pe la 1800rpm imi intrerupe foarte subtil, ca si cand ar fi motorul rece fara soc tras. Asta de cand am reglat clapeta de soc, cred. Am reglat-o sa stea fix dreapta cand socul nu e tras. Daca trag putintel socul pleaca de numa. Ce ar putea fi? Eu ma gandesc la amestec sarac.


--------------------
Dacia Solenza 2004 - BT-90-PAN
Dacia 1310, Dacia Solenza, Skoda Fabia 6Y2.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
baciudibaciu
post 19 Jun 2010, 07:29
Post #36


Membru autentic


Group: Members
Posts: 259
Joined: 31 May 09
From: Bucuresti




QUOTE(Bogdan90 @ 18 Jun 2010, 23:01)
Am si eu o mica problema. In mers pe la 1800rpm imi intrerupe foarte subtil, ca si cand ar fi motorul rece fara soc tras. Asta de cand am reglat clapeta de soc, cred. Am reglat-o sa stea fix dreapta cand socul nu e tras. Daca trag putintel socul pleaca de numa. Ce ar putea fi? Eu ma gandesc la amestec sarac.
*




Procedeaza ca prima data : indreapta tija si nu vei fi nevoit sa umbli la amestec decat pentru al aduce la parametri apropiati de normal


--------------------
Renault Kangoo 15dci ARO 10-4 2003 - b55fux
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Bogdan90
post 19 Jun 2010, 11:25
Post #37


Membru autentic


Group: Members
Posts: 962
Joined: 1 November 09
From: Botosani




Tija am indreptat-o...era putin indoita si dupa ce am reglat clapeta de soc sa stea dreapta, cand trageam socul, daca il trageam putin peste 1000rpm dadea sa moara. Asa ca am indreptat-o...sa actioneze mai repede clapeta de acceleratie.


--------------------
Dacia Solenza 2004 - BT-90-PAN
Dacia 1310, Dacia Solenza, Skoda Fabia 6Y2.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Paulorossi
post 19 Jun 2010, 16:56
Post #38


Ing. electro-automatist BEIUS-STEI


Group: Members
Posts: 1.133
Joined: 27 January 10
From: Bihor-Stei




Faptul ca-ti merge bine cu socu tras un pic denota un amestec sarac.Pt aceasta ai doua optiuni:
- modifici amestecul din sectiunea de trecere a jiclerelor
- maresti cu 1-2 mm nivelul in CNC,asa vei normaliza amestecul
Cred ca a doua varianta e mai accesibila.Asigura-te in prealabil ca ai avansul corect reglat,respectiv distanta intre platini 0,4 mm.
Spor.

This post has been edited by Paulorossi: 19 Jun 2010, 16:58


--------------------
dacia 1310Li 2002
Ing. electro-automatist BEIUS-STEI
Instalatii electrice si automatizari de calitate/service/modificari/reparatii
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Bogdan90
post 19 Jun 2010, 18:36
Post #39


Membru autentic


Group: Members
Posts: 962
Joined: 1 November 09
From: Botosani




Distanta intre platini e reglata la 0.40mm, cu lera, aprinderea cu scanteia la masa, nici un mm mai inainte sau inapoi. Cred ca de la plutitor e problema. Am fost citit nu mai stiu in ce topic, ca modelul de carburator 32 IRM distanta plutitorului fata de capac trebuie sa fie de 6mm iar la 32 IRMA de 7mm. Eu am reglat aceasta distanta cu tigara, dar fara garnitura de la capac deoarece tigara are aproape 7mm. Il voi regla tot cu tigara dar cu garnitura pusa. Multumesc mult pt raspuns domnule Paulorossi!


Am uitat sa precizez ca al meu e 32 IRM

This post has been edited by Bogdan90: 19 Jun 2010, 18:52


--------------------
Dacia Solenza 2004 - BT-90-PAN
Dacia 1310, Dacia Solenza, Skoda Fabia 6Y2.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Paulorossi
post 19 Jun 2010, 21:34
Post #40


Ing. electro-automatist BEIUS-STEI


Group: Members
Posts: 1.133
Joined: 27 January 10
From: Bihor-Stei




Lasa tigara,asta e o aberatie.Trebuie sa reglezi nivelul in CNC in functie de amestec,alfel o sa-ti dea in nas tot timpul.


--------------------
dacia 1310Li 2002
Ing. electro-automatist BEIUS-STEI
Instalatii electrice si automatizari de calitate/service/modificari/reparatii
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Bogdan90
post 20 Jun 2010, 13:20
Post #41


Membru autentic


Group: Members
Posts: 962
Joined: 1 November 09
From: Botosani




Si cum se face? sad.gif


--------------------
Dacia Solenza 2004 - BT-90-PAN
Dacia 1310, Dacia Solenza, Skoda Fabia 6Y2.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Paulorossi
post 20 Jun 2010, 13:45
Post #42


Ing. electro-automatist BEIUS-STEI


Group: Members
Posts: 1.133
Joined: 27 January 10
From: Bihor-Stei




Nivelul minim este la limita inferioara a planului inclinat din carburator.Pt a regla corect se porneste de la acest nivel.Se fac teste de drum asfel incat la acceleratii masina sa nu dea in nas.Daca da in nas se mareste nivelul cu 1 mm si iar se fac teste la drum,pana cand vei obtine un nivel acceptabil la care masina sa iti accelereze uniform.Desigur daca jiclerele tale sunt mult modificate oricum ai regla nivelul nu o sa mai mearga in veci bine.


--------------------
dacia 1310Li 2002
Ing. electro-automatist BEIUS-STEI
Instalatii electrice si automatizari de calitate/service/modificari/reparatii
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Bogdan90
post 20 Jun 2010, 14:04
Post #43


Membru autentic


Group: Members
Posts: 962
Joined: 1 November 09
From: Botosani




Planul inclinat din carburator este cel care l-am marcat eu in poza? Sau?...Daca poti sa marchezi tu mai exact pe poza aceasta, sau daca ai una mai buna...mi-ar fi de mare ajutor

Jiclerele nu le-am schimbat niciodata de 9 luni de cand am masina. Am gasit intr-un magazin la 2.50 ron/buc, zicea ca sunt de carfil. Dar mi-a fost frica sa le schimb, am zis ca poate iau mai rele si imi fac un consum...Astea care le am nu am observat nici o modificare la ele

This post has been edited by Bogdan90: 20 Jun 2010, 14:07

Attached thumbnail(s)
carb.jpg ( Size: 34.02k ) Number of downloads: 751


--------------------
Dacia Solenza 2004 - BT-90-PAN
Dacia 1310, Dacia Solenza, Skoda Fabia 6Y2.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Paulorossi
post 20 Jun 2010, 22:41
Post #44


Ing. electro-automatist BEIUS-STEI


Group: Members
Posts: 1.133
Joined: 27 January 10
From: Bihor-Stei




Da,acela e planul inclinat.Incearca tu sa ridici nivelul cu 1-2 mm fata de cel actual sa vezi daca iti mai da in nas la turatia respectiva.Daca nu te satisface poti sa revii oricand la nivelul anterior.


--------------------
dacia 1310Li 2002
Ing. electro-automatist BEIUS-STEI
Instalatii electrice si automatizari de calitate/service/modificari/reparatii
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Bogdan90
post 21 Jun 2010, 10:15
Post #45


Membru autentic


Group: Members
Posts: 962
Joined: 1 November 09
From: Botosani




Asta voi face in urmatoarele 15 minute. Domnule Paulorosii, eu nu inteleg un lucru, si ma framante de mult timp. Cu, capacul carburatorului cu susul in jos (sau pe verticala cum e normal) eu voi ridica nivelul indoind limbutza care actioneaza cuiul poantou inspre in jos. Asa...Dupa logica mea blush.gif dupa aceasta modificare ar trebui sa incapa mai putina benzina in carburator. Deoarece plutitorul va sta mai jos in camera carb, si benzina va ridica plutitorul care va actiona cuiul poantou mai repede. Dar din cate am observat si ce am inteles din ce am citit este ca, cu cat indoim limbutza cuiului mai inspre in sus (capac susul in jos) avem consum mai mic. Desi primeste mai multa benzina. Poate am zis niste prostii de va minunati, dar eu nu inteleg fenomenul! rolleyes.gif


--------------------
Dacia Solenza 2004 - BT-90-PAN
Dacia 1310, Dacia Solenza, Skoda Fabia 6Y2.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Paulorossi
post 21 Jun 2010, 13:00
Post #46


Ing. electro-automatist BEIUS-STEI


Group: Members
Posts: 1.133
Joined: 27 January 10
From: Bihor-Stei




De ce te complici?Regleaza nivelul doar din tija plutitorului.Ca sa faci exact 1-2 mm,pune capacul carburatorului pe verticala si apasa pe plutitor incet asfel incat cuiul pontou sa etanseze.Acum masoara distanta dintre capac carburator si plutitor.Dupa aceea deformeaza tija plutorului si masoara iar accea distanta.Trebuie sa ai cu 1-2 mm mai putin fata de situatia anetrioara ca sa ridici nivelul.Desigur dupa ce ai facut acestea montezi capacul si verifici dupa ce merge masina 1 min la relanti daca a crescut nivelul in CNC fata de situatia anterioara.
Spor.


--------------------
dacia 1310Li 2002
Ing. electro-automatist BEIUS-STEI
Instalatii electrice si automatizari de calitate/service/modificari/reparatii
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Bogdan90
post 21 Jun 2010, 14:45
Post #47


Membru autentic


Group: Members
Posts: 962
Joined: 1 November 09
From: Botosani




Am rezolvat. Nu mai intrerupe. In schimb nu pot sa prind mersul rotund al motorului din surubul de amestec. Fara sa dea basini la relanti. Daca nu am stat langa ea invartind de surubu ala de m-am bronzat. ohmy.gif


--------------------
Dacia Solenza 2004 - BT-90-PAN
Dacia 1310, Dacia Solenza, Skoda Fabia 6Y2.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
G I M
post 21 Jun 2010, 17:20
Post #48


Membru cu indemanare


Group: Members
Posts: 2.191
Joined: 26 April 08
From: Brasov




Rateurile in evacuare sunt de la aprindere defectuasa, de la culbutori reglati necorespunzator...


--------------------
Una d'aia cu 5 roti
Fii atent la volan! Cineva drag te asteapta acasa!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Paulorossi
post 21 Jun 2010, 18:52
Post #49


Ing. electro-automatist BEIUS-STEI


Group: Members
Posts: 1.133
Joined: 27 January 10
From: Bihor-Stei




Bogdan90,s-ar putea sa ai avansul prea mare.Incearca sa rotesti de delcou in sensul acelor de ceasornic max 5 grade,treptat pana dispar acele detonatii.
Spor.


--------------------
dacia 1310Li 2002
Ing. electro-automatist BEIUS-STEI
Instalatii electrice si automatizari de calitate/service/modificari/reparatii
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Bogdan90
post 21 Jun 2010, 19:06
Post #50


Membru autentic


Group: Members
Posts: 962
Joined: 1 November 09
From: Botosani




Cultbutorii au scoasa uzura din cap si reglati la lera. Nu mai da rateuri, am dat niste ture cu ea si reglat din avans, ture, avans. M-am uitat la o bujie si e afumata...Acum 2 zile erau aproape albe. Poate se curata la un drum mai lung, am sa vad. Multumesc mult pentru sfaturi! Domnule Paulorossi, intotdeauna ma salvezi biggrin.gif


--------------------
Dacia Solenza 2004 - BT-90-PAN
Dacia 1310, Dacia Solenza, Skoda Fabia 6Y2.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Paulorossi
post 21 Jun 2010, 22:41
Post #51


Ing. electro-automatist BEIUS-STEI


Group: Members
Posts: 1.133
Joined: 27 January 10
From: Bihor-Stei




cheers.gif
Oricand.


--------------------
dacia 1310Li 2002
Ing. electro-automatist BEIUS-STEI
Instalatii electrice si automatizari de calitate/service/modificari/reparatii
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
rasha
post 24 Jun 2010, 17:19
Post #52


Membru incepator


Group: Members
Posts: 44
Joined: 1 May 09
From: Cluj Napoca




am vazut topicul deschis cu privire la carburator .. si m-am gandit ca ma puteti ajuta .

problema mea sta in felul urmator.. motorul merge foarte bine . porneste si dupa 2-3 zile la prima cheie . carburatorul ce imi mai face fite. in sensul ca in momentul cand o turez de mai multe ori , si nu foarte tare , incepe sa-mi picure benzina de la carburator. mai exact sa mi se prelinga. inca o problema ar fi ca dupa mers cu ea prin oras, 40 de minute , tot la carburator, capacul este umed pe margine . banuiesc ca ar fi benzina . am sa atasez niste poze de unde exact scapa benzina , si asta pentru ca nu stiu de unde sa va zic concret.

( imaginile de aproape sunt destul de incetosate.. dar sunt singur ca va puteti face o idee)

sunt incepator in ale "mecanicii" dar imi place . am o dacie 1310 din 1983 , si cat stiu si cat pot o intretin .


multumesc pentru intelegere, si speram sa rezolvam problema
DSCF0090.JPG ( Size: 686.22k ) Number of downloads: 770
DSCF0091_1.jpg ( Size: 733.11k ) Number of downloads: 642
DSCF0092_1.jpg ( Size: 936.59k ) Number of downloads: 620







--------------------
Dacia 1310 1983, Berlina - CJ-07-ZBM
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Bogdan90
post 24 Jun 2010, 17:31
Post #53


Membru autentic


Group: Members
Posts: 962
Joined: 1 November 09
From: Botosani




Pe la capac poate sa fie nivelul prea ridicat sau cuiul poantou nu inchide bine si iti baga benzina in exces in cnc. Eu am patit la fel. Numai ca eu am pus cuiul poantou in alta pozitie decat era si nu am mai verificat daca inchide sau nu. Si l-am intors doar. Vad ca ai incercuit si membrana pompei de spritz. Incearca sa o scoti, sa o stergi frumos si sa o pui la loc. Eu am patit sa imi prelinga dupa ce am umblat la membrana deoarece nu am pus-o in aceiasi pozitie in care era, cum era ea formata.

Domnule Paulorossi! In treapta a2a cand plec de la turatie foarte joasa...deci incetinesc la cedeaza si fac dreapta pe un drum in panta. Si o accelerez mai tare da in nas. Ce o mai fi? Cu nivelu, am incercat mai ridicat, mai mic, numai aiurea mergea. Am ramas la 6mm de capac si merge bine, fara rateuri. Adica se mai aud dar is infundate...

This post has been edited by Bogdan90: 24 Jun 2010, 17:48


--------------------
Dacia Solenza 2004 - BT-90-PAN
Dacia 1310, Dacia Solenza, Skoda Fabia 6Y2.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
GabyVIP
post 24 Jun 2010, 17:53
Post #54


5Cm La Sol


Group: Members
Posts: 49
Joined: 17 February 09
From: Bucuresti sector 5




rasha, desfal si uitete la garnitura ! eu am patit la fel ! te costa 70 mii lei vechi o garnitura ! cand il strangi, strangel in diagonala


--------------------
DACIA 1310 L 96 - B-12-EVN
Niciodata nu spune NICIODATA !

Cand crezi ca esti imparat ajungi in cenzurat !
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
rasha
post 24 Jun 2010, 19:05
Post #55


Membru incepator


Group: Members
Posts: 44
Joined: 1 May 09
From: Cluj Napoca







am schimbat garnitura. am strans-o in diagonala .. deocamdata se comporta ok .. mai trebuie sa vad treaba cu reglatul cnc .. habar n-am cum se face.. am tot auzit ca nu-stiu-cum 0.7mm, pus burghiu .. pana mea ... have no idea smile.gif) va trebui sa stau sa il fac singur .. sau ma rog.. sa fie cineva binevoitor sa mi-l faca / sa ma invete :-? multumesc pt raspunsuri .


--------------------
Dacia 1310 1983, Berlina - CJ-07-ZBM
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Paulorossi
post 24 Jun 2010, 20:07
Post #56


Ing. electro-automatist BEIUS-STEI


Group: Members
Posts: 1.133
Joined: 27 January 10
From: Bihor-Stei




QUOTE(Bogdan90 @ 24 Jun 2010, 17:31)
Domnule Paulorossi! In treapta a2a cand plec de la turatie foarte joasa...deci incetinesc la cedeaza si fac dreapta pe un drum in panta. Si o accelerez mai tare da in nas. Ce o mai fi? Cu nivelu, am incercat mai ridicat, mai mic, numai aiurea mergea. Am ramas la 6mm de capac si merge bine, fara rateuri. Adica se mai aud dar is infundate...
*


Verifica ciocu de papagal sa spritzuiasca compact exact pe la deschiderea clapetei de acceleratie si mai ales sa nu se prelinga benzina pe la saibele de cupru ale lui.Daca se prelinge benzina pune banda de teflon in zona saibelor.Daca spritzu e ok ar trebui verificate gaurile de progresiune din carburator,posibil sa fie infundate partial,caz in care va trebui sa speli carbu.Ai filtru de benzina pe alimentare?
Daca toate aste sunt ok si tot nu vrea sa mearga incearca sa maresti avansul 1-2 grade.In caz contrar recomand sa schimbi jiclerul de franare aer cu unul de sectiune mai mica.

rasha,daca citeai topicu te lamureai cum se regleaza nivelul.
Nivelul se regleaza intre limita inferioara si jumatatea pantei inclinate din carburator,deformand tija plutitorului.Nivelul minim este la limita inferioara a planului inclinat din carburator.Pt a regla corect se porneste de la acest nivel.Se fac teste de drum asfel incat la acceleratii masina sa nu dea in nas.Daca da in nas se mareste nivelul cu 1 mm si iar se fac teste la drum,pana cand vei obtine un nivel acceptabil la care masina sa iti accelereze uniform

This post has been edited by Paulorossi: 24 Jun 2010, 20:12


--------------------
dacia 1310Li 2002
Ing. electro-automatist BEIUS-STEI
Instalatii electrice si automatizari de calitate/service/modificari/reparatii
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Bogdan90
post 24 Jun 2010, 21:25
Post #57


Membru autentic


Group: Members
Posts: 962
Joined: 1 November 09
From: Botosani




Am filtru pe furtun, carbul e spalat. Gaurile de progresiune sunt cele 3 din botul clapetei de acc? Nu stiu daca prelinge benzina pe la garniturile de cupru. Ce fel de banda de teflon se pune? Care e jiclerul de franare aer? Daca imi amintesc bine garniturile de la ciocul de papagal sunt dintr-un fel de plastic...De sprituit, spritzuia bine...


--------------------
Dacia Solenza 2004 - BT-90-PAN
Dacia 1310, Dacia Solenza, Skoda Fabia 6Y2.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Paulorossi
post 25 Jun 2010, 07:54
Post #58


Ing. electro-automatist BEIUS-STEI


Group: Members
Posts: 1.133
Joined: 27 January 10
From: Bihor-Stei




Gaurile de progresiune sunt acelea mentionate de tine,daca sunt partial infundate la deschiderea usoara a clapetei pe acolo nu mai curge benzen suficient si masina nu demareaza in timp util.Garniturile care etanseaza ciocu de papagal trebuie sa fie din cupru.Cand dai la pompa sa vezi daca spritzuieste uita-te daca nu se prelinge benzina pe langa ele.Daca se prelinge benzina pierzi din presiunea facuta de pompa de spritz,dar daca spritzul e compact,dupa cum spui tu, atunci e in regula.
Jiclerul de franare aer e cel marcat in poza de la postul #43 cu pozitia 13.Daca ai acel jicler cu sectiunea mai mare,inseamna ca ai amestecul partial sarac,de aceea masina nu se accelereaza bine.Incearca sa-l schimbi doar pt teste cu unu cu sectiune mai mica.

PS: ai marit avansul cu 1-2 grade doar pt teste sa vezi cum se comporta?


--------------------
dacia 1310Li 2002
Ing. electro-automatist BEIUS-STEI
Instalatii electrice si automatizari de calitate/service/modificari/reparatii
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dorul3t
post 25 Jun 2010, 08:04
Post #59


Aviator DACIAClub


Group: Members
Posts: 396
Joined: 10 November 09
From: Bucuresti




si eu am aceeasi problema... sau una mai naspa...
recunosc culbutorii nu sunt reglati... n-am avut timp de ei...
am si gpl si pe gpl merge perfect...
pe benzina... daca accelerez brusc isi da in nas....
daca o iau lin merge ok... dar... la viteze mai mari.. peste 60 KM/H isi da in nas si mi se opreste motorul...
o problema e ca garnitura de la carburator e rupta... deci o sa o schimb... alta... banuiesc ca plutitorul trebuie reglat...
alta... nu mai stiu... sad.gif

astept sfaturi... cativa pasi care trebuie sa-i urmez...


--------------------
dacia 1310 L + GPL 11.1999 - TR-21-REB
bla bla bla....
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Paulorossi
post 25 Jun 2010, 08:46
Post #60


Ing. electro-automatist BEIUS-STEI


Group: Members
Posts: 1.133
Joined: 27 January 10
From: Bihor-Stei




dorul3t,in principiu ar trebui sa reglezi nivelul in CNC,vezi in postul #56 cum.La tine probabil e mic si mai trebuie ridicat sa nu-ti dea in nas la accelerare si sa nu ramai fara benzina in CNC.Vezi deasemenea daca spritzuieste ciocul de papagal din carburator cand accelerezi.Daca toate astea sunt ok,nu ramane decat sa schimbi pompa de benzina,care probabil nu baga debit suficient.
Garnitura de la carburator nu are influienta majora,dar trebuie schimbata,costa aprox 2 ron.


--------------------
dacia 1310Li 2002
Ing. electro-automatist BEIUS-STEI
Instalatii electrice si automatizari de calitate/service/modificari/reparatii
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
5 Pages < 1 2 3 4 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 17th July 2025 - 00:16
Forum Renault