DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

15 Pages « < 13 14 15 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Reconditionare dacia, O dacie la a doua tinerete

emircea
post 11 May 2010, 08:16
Post #421


membru cu Te-FiSI


Group: Members
Posts: 756
Joined: 14 June 04
From: Timisoara




Daca vrei spatele sa nu se lase la greutate marita, nu amortizoare sunt solutia, ci arcurile. Variante: arcuri noi, arcuri spate de break, arcuri fata taiate 2 spire, arcuri fata complete.

Etrierele trebuie sa aibe un mic joc si e normal ca placutele sa nu stea fixe in ele. Toate aceste piese se deplaseaza ori de cate ori pui frana. Nu stiu ce ai tu de gand sa faci, dar din felul in care povestesti, fara suparare, dar pari ca nu prea ai idee ce ar trebui sa fie pe la frane.

This post has been edited by emircea: 11 May 2010, 08:16


--------------------
Dacia 1300, 1981; Opel Manta B, 1977;Octy 1.8T, 2009; 1981 / 1977 / 2009 - MH / TM / B
Daca nu poti sa-i lamuresti, zapaceste-i! (Murphy)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
D.J. B.K.LY
post 11 May 2010, 17:37
Post #422


Membru


Group: Members
Posts: 162
Joined: 29 March 08




Arcurile de pe spate sunt noi...si nu e nici o suparare, pentru ca stiu cum trebuie sa stea un etrier la locul lui. Am vazut si eu destule. Doar ca nu stii tu cum sta la mine, pentru ca daca l-ai vedea probabil mi-ai spune ca sunt incosnstient daca merg cu ea asa. Ca sa lamurim putin aspectul asta...placuta de frana are 2 aripioare in capete, care intra intr-un locas. Jocul fiind atat de mare placuta din exterior iese din acel locas. Cred ca daca nu ar fi noi si ar fi mai tocite...as pierde-o pe drum.


--------------------
Dacia 1300 Dacia 1300 1979 - b-58-xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Anubisclan
post 3 Jun 2010, 21:15
Post #423


Membru incepator


Group: Members
Posts: 19
Joined: 13 April 10
From: Toplita Harghita




si......gata cu acest topic....nimic nou la "batranica" foarte frumoasa masinuta...de vreo 3 ore citesc.....sper sa ajung sa imi iau si eu o batranica ca tare mult imi plac :X .....asteptam poze si updateuri.....scz daca am scris gresit...biggrin.gif


--------------------
dacia 1310 L 1996 - B-59-EAL
proprietar de dacie cu aprindere electronica
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
emircea
post 4 Jun 2010, 10:51
Post #424


membru cu Te-FiSI


Group: Members
Posts: 756
Joined: 14 June 04
From: Timisoara




QUOTE(D.J. B.K.LY @ 11 May 2010, 17:37)
[...]...placuta de frana are 2 aripioare in capete, care intra intr-un locas. Jocul fiind atat de mare placuta din exterior iese din acel locas. Cred ca daca nu ar fi noi si ar fi mai tocite...as pierde-o pe drum.[...]
*



Nici macar nu-mi pot imagina ce-i acolo, dar e cumplit. Cum au putut ajunge in halul ala etrierii la o folosire normala? Locasul ala are material destul de gros in jurul lui... Sincer, daca etrierii noi ti se par o avere, gasesti second in stare foarte buna si la preturi acceptabile, nu mai sta pe ganduri, schimba-i!


--------------------
Dacia 1300, 1981; Opel Manta B, 1977;Octy 1.8T, 2009; 1981 / 1977 / 2009 - MH / TM / B
Daca nu poti sa-i lamuresti, zapaceste-i! (Murphy)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
D.J. B.K.LY
post 27 Jun 2010, 02:52
Post #425


Membru


Group: Members
Posts: 162
Joined: 29 March 08




Am avut si etrieri noi si sunt lucrati execrabil. Am descoperit in schimb ca discul de frana are un mare joc fata spate, adica butucul nu e fixat in rulment. S-a dus si asta si am luat toti rulmentii noi...Am ajuns la concluzia ca piesele noi sunt pilaf. Am un prieten care are pe dacia lui 1300 pivotii de pe vremea cand mosul de la care a luat-o era in putere si buduful ala mic de cauciu e intact(doar usor imbatranit). Si la pivotii mei de 1 an burdufurile sunt rupte de tot. Pana la urma ma duc la remat si iau 2 fuzete cu totul care sa fie cat de cat bune.

O sa pun si cateva poze...acum nu vrea sa le ia.

This post has been edited by D.J. B.K.LY: 27 Jun 2010, 03:00


--------------------
Dacia 1300 Dacia 1300 1979 - b-58-xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
iuliano_smile
post 27 Jun 2010, 22:42
Post #426


Dependent de D1300


Group: Members
Posts: 1.217
Joined: 5 November 08
From: Ploiesti




D.J. B.K.LY foarte frumoasa "batranica ta". Sai nu ai parte de accidente sau incidente neplacute si plimbari cat mai lungi si dese ca sa te bucuri de masina.
Este o alta opera de arta pe soselele ROMANIEI wub.gif . BRAVO TIE MAN


--------------------
Dacia Solenza si o Berlina Furioasa 2004 Scala cu 1980 editia de Lux
Schimb iluminarea la masini:tablouri de bord, plafoniere.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
15 Pages « < 13 14 15
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 7th June 2025 - 14:59
Forum Renault