DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

15 Pages « < 11 12 13 14 15 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Reconditionare dacia, O dacie la a doua tinerete

D.J. B.K.LY
post 31 Dec 2008, 18:16
Post #361


Membru


Group: Members
Posts: 162
Joined: 29 March 08




Pai si inseamna ca trebuie sa astup o conducta. Si anume una dintre alea 2 care se duc pe spate. Filetele or fi la fel? De 11? ca la aia simplu circuit sunt de 10.


--------------------
Dacia 1300 Dacia 1300 1979 - b-58-xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Mr_Devil83
post 31 Dec 2008, 21:16
Post #362


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.254
Joined: 14 June 08




Eu am frane foarte bune cu pompa dublu circuit in 3 conducte.

MAi postez si eu o metoda de aerisire a franelor: pune un grasan sau chiar 2 in spate si plimba-te prin oras pe un drum mai necirculat
franeaza des smile.gif, la mine a functionat de minune astfel aerisitul pe spate.


--------------------
Dacia 1300 / SUPERNOVA EUROPA 1984 / 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
D.J. B.K.LY
post 1 Jan 2009, 02:42
Post #363


Membru


Group: Members
Posts: 162
Joined: 29 March 08




Da, dar beleaua e ca la mine nu face presiune pe spate si inca nu stiu de ce. M-am bagat pe sub masina si nu pierde pe nicaieri. Nu stiu ce naiba are. Si din cauza asta tind sa cred ca e din pompa...

Era sa uit. LA MULTI ANI tuturor!

This post has been edited by D.J. B.K.LY: 1 Jan 2009, 02:43


--------------------
Dacia 1300 Dacia 1300 1979 - b-58-xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
lapcat
post 1 Jan 2009, 14:31
Post #364


cracked


Group: Members
Posts: 84
Joined: 15 June 08




Ar trebui verificată pompa fiindcă e posibil să fie bună și să fie înfundată țeava. La mine un "meseriaș" punea scobitori ca să oprească lichidul când umbla la cilindri...și am avut bucuria să constat că o scobitoare se rupsese iar vârful rămăsese înăuntru, iar eu nu știam de ce nu-mi ține frâna pe roata respectivă.


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
brigada_diverse
post 1 Jan 2009, 14:53
Post #365


Dacist cu permis si experienta mai mare de 30000 km :D


Group: Members
Posts: 2.505
Joined: 12 July 07
From: Constanta




metoda mai buna e sa pui un furtun astupat sa nu curga lichidu


--------------------
Dacia ex: Dacia 1310 / actual: Dacia Logan TLX 1989/ Abs Plus 1.4 MPI
Let us die young or let us drive Dacia
FRANEZ BRUSC SI FARA ROST!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
neajiji
post 1 Jan 2009, 21:17
Post #366


Membru autentic


Group: Members
Posts: 768
Joined: 1 January 07




Digei Bkly verifica putin cum ai asezat pompa pe servo, daca e reglata cursa pedalei cum trebuie si daca impinge destul "surubul" acela din servo in pompa de frana.

Eu am pompa de asam, dublu circuit, la care i-am schimbat garniturile de la rezervorul de lichid si merge impecabil. Am mai avut o pompa tot de asam, dar a inceput sa curga dupa 2 saptamani pe la conducta de spate, deci e cam loterie.

Totusi de ce nu ai ramas la circuit simplu, mai ales ca asa era masina la origine?


--------------------
X Y Z
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
D.J. B.K.LY
post 1 Jan 2009, 23:54
Post #367


Membru


Group: Members
Posts: 162
Joined: 29 March 08




Am verificat si aia si este totul ok. Sincer nici eu nu stiu de ce nu am lasat pompa aia...am vrut sa ii fac o imbunatatire, dar nu am stiut in ce ma bag cu pompele astea pacatoase.


--------------------
Dacia 1300 Dacia 1300 1979 - b-58-xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Mr_Devil83
post 2 Jan 2009, 17:15
Post #368


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.254
Joined: 14 June 08




geamuri electrice are?tongue.gif

caldura cum e?


--------------------
Dacia 1300 / SUPERNOVA EUROPA 1984 / 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
D.J. B.K.LY
post 3 Jan 2009, 00:06
Post #369


Membru


Group: Members
Posts: 162
Joined: 29 March 08




Am vrut sa fac si treaba asta cu geamuri electrice, dar asta pana sa ma decid sa o las asa originala. Cu caldura ar sta super bine daca as fi etansat si eu bine camera caloriferului. Dar am tot umblat la ventilator intrucat nu stiam cum functioneaza si eu credeam ca trebuie sa traga aer din camera caloriferului, nu sa sufle. Desi motorul ala era destept, dar eu am vrut sa fiu mai destept ca el. Pai oricum as fi pus firele alea el se invartea in acelasi sens, desi e motor pe curent continuu. Dar eu nu si nu! Si mai am eu vreo 2 motoare de aeroterma si daca inversez polaritatea se schimba si sensul. Dar cel care era pe masina nu era cu magnet pe stator, ci cu infasurare. Si era facut cu cap, astfelt incat daca nu pui firele bine, el sa sufle spre calorifer oricum. Acum tre sa fac tot de la cap la coada iar. Momentan caldura baga numai daca merg cu viteza si intra aer din mers prin grila aia de la calorifer.


--------------------
Dacia 1300 Dacia 1300 1979 - b-58-xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Mr_Devil83
post 3 Jan 2009, 00:32
Post #370


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.254
Joined: 14 June 08




Am dat si eu peste unu de ala cu bobine pe stator da tot i se schimba sensul de rotatie cu schimbarea alimentarii.

Care ti se pare ca are turatie mai mare? Ala cu statorul bobinat sau ala negru, cu magneti permanenti?

Vezi ca la caldura e foarte important ca sub si deasupra caloriferului sa bagi ceva pt etansare, sa nu sufle aer pe acolo, eu am folosit bucati de camera si ceva silicon.


This post has been edited by Mr_Devil83: 3 Jan 2009, 00:33


--------------------
Dacia 1300 / SUPERNOVA EUROPA 1984 / 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
D.J. B.K.LY
post 3 Jan 2009, 14:23
Post #371


Membru


Group: Members
Posts: 162
Joined: 29 March 08




Cel cu statorul bobinat avea turatie mult mai mare fata de cel cu magneti. Bine ca nu l-am aruncat pe ala bobinat , caci vreau sa il pun la loc. Pai parca sub calorifer are niste fante pentru scurgerea apei. Alea trebuiesc astupate? Iar deasupra unde? Unde vine pusa grila aia?


--------------------
Dacia 1300 Dacia 1300 1979 - b-58-xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Mr_Devil83
post 3 Jan 2009, 23:17
Post #372


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.254
Joined: 14 June 08




is 2 compartimente sub grila aia, aeroterma trage aer prin aia de sus si ar trebui sa sufle aer in aia de jos, unde e caloriferul. Vezi ca intre compartimente is (ar trebui sa fie niste bucati de ceva musama, care sa astupe gaurile alea 3 care unesc cele 2 compartimente.


--------------------
Dacia 1300 / SUPERNOVA EUROPA 1984 / 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
D.J. B.K.LY
post 4 Jan 2009, 01:53
Post #373


Membru


Group: Members
Posts: 162
Joined: 29 March 08




pfff...Stiu ca era asa ceva pe acolo. Nu stiu daca mai exista, dar parca le-am lasat. Azi m-am apucat de celalalt motor. Sa il curat, sa dau jos baia de ulei si sa curat toata mazga ce o fi pe acolo si prin pompa de ulei. Bineinteles si pe afara vreau sa il fac frumos. O sa pun cateva poze cu el.


--------------------
Dacia 1300 Dacia 1300 1979 - b-58-xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Mr_Devil83
post 20 Jan 2009, 18:37
Post #374


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.254
Joined: 14 June 08




Ce mai face comunista?


--------------------
Dacia 1300 / SUPERNOVA EUROPA 1984 / 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
D.J. B.K.LY
post 25 Jan 2009, 03:16
Post #375


Membru


Group: Members
Posts: 162
Joined: 29 March 08




Pai momentan nimic deosebit. Insa cred ca o asteapta schimbari majore. Alt motor categoric + o cutie in 5 trepte recent achizitionata de la un remat de pe o dacie din 98 care arata impecabil. La asta se adauga Volanta+ disc+ placa de presiune de 180. Apoi ar mai fi un bord cn intrucat m-a zapacit frigul de dimineatza, dar asta inseamna sa imi iau adio de la stilul clasic si nu stiu daca e bine sau nu. Totusi daca o fac voi pune si pe fata macarale electrice ca tot m-am apucat de modificari, nu? tongue.gif Ultima modificare au fost tampoanele alea mici cu unele mari gasite tot la remat pe o batrana la care daca neglijam putin vopseaua pot spune ca arata mai bine ca a mea.


--------------------
Dacia 1300 Dacia 1300 1979 - b-58-xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Mr_Devil83
post 25 Jan 2009, 03:42
Post #376


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.254
Joined: 14 June 08




Stai tu linijtit ca is multe care arata mai bine. Si eu cand ma uit la ea si ma gandesc cati bani i-am dat sa inghita imi vine rau.

Buna ideea cu bordul cn, numai sa gasesti unul care sa arate decent si aeroterma in stare de functionare buna.

Eu am mai descoperit la instalatia clasica de caldura ca e foarte important sa fie aerisita perfect (pentru asta ridic borcanu fara furtun in el si il intirc invers) si ea mai nou ma rasplateste cu aer fierbinte in habitaclu. Prea fierbinte smile.gif.


--------------------
Dacia 1300 / SUPERNOVA EUROPA 1984 / 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
neajiji
post 25 Jan 2009, 11:09
Post #377


Membru autentic


Group: Members
Posts: 768
Joined: 1 January 07




nu-i problema cu gasitul la remat daca pandesti vreo 2-3 zile sigur apare o dacie cu bord cn in stare buna, dar nu-i strica aspectul exterior excl.gif adu-i toate modificarile in interior tot ce tine de comfort ca ar fi pacat sa o transformi toata in CN.


--------------------
X Y Z
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
D.J. B.K.LY
post 25 Jan 2009, 18:17
Post #378


Membru


Group: Members
Posts: 162
Joined: 29 March 08




Pai bordul il am deja. L-am luat la promotie cred, pentru ca am dat 1,5 mil pe el cu tot cu ceasuri si aeroterma si arata impecabil. Nu are nici un defect. La exterior chiar nu vreau sa schimb nimic. Numai la interior sunt in dubii.


--------------------
Dacia 1300 Dacia 1300 1979 - b-58-xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
TheGreatBabanu
post 26 Jan 2009, 04:40
Post #379


Membru autentic


Group: Members
Posts: 373
Joined: 12 January 09
From: BUCURESTI - Sector 3




de unde ai luat bordul?


--------------------
Dacia Sport-Sold :( Opel Corsa B - Swing 1988/1994 - IF 23 TGB / B 23 TGB
It's not about speed, It's about technique
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
neajiji
post 26 Jan 2009, 08:08
Post #380


Membru autentic


Group: Members
Posts: 768
Joined: 1 January 07




Pe langa bord mai trebuia sa iei si instalatia electrica de pe masina respectiva, va trebui sa schimbi si blocul de lumini, maneta semnal + stergatoare si instalatia electrica spate.


--------------------
X Y Z
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Mr_Devil83
post 26 Jan 2009, 08:15
Post #381


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.254
Joined: 14 June 08




de ce sa schimbe electrica in spate?


--------------------
Dacia 1300 / SUPERNOVA EUROPA 1984 / 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
neajiji
post 26 Jan 2009, 08:19
Post #382


Membru autentic


Group: Members
Posts: 768
Joined: 1 January 07




nu se mai potrivesc mufele vechi, ai putea sa le tai dar nu stiu cat de indicat ar fi


--------------------
X Y Z
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
D.J. B.K.LY
post 26 Jan 2009, 18:47
Post #383


Membru


Group: Members
Posts: 162
Joined: 29 March 08




Bordul l-am luat de la remat. Si m-a dus mintea sa iau si mufele alea ca stiam ca nu sunt la fel. Firele care vin la ceasuri sunt un fleac. Chiar daca e un pumn de fire mi-am dat seama imediat ce si unde vine. Iar la blocul de lumini nu cred ca o sa schimb nimic. Nu vad de ce ar trebui schimbat. Si nici instalatia electrica pe spate. Ce o sa ma chinuie o sa fie aertoterma aia. Dar fara aia nu are nici un farmec.


--------------------
Dacia 1300 Dacia 1300 1979 - b-58-xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Mr_Devil83
post 26 Jan 2009, 18:54
Post #384


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.254
Joined: 14 June 08




pai singurul motiv sa pui bord cn este aeroterma aia.

neajiji eu am stat 2 nopti sa fac instalatia electrica fata la dacie si cablajul din bord pentru ca cea care era pe masina din punctul meu de vedere era terminata si am refolosit mufele vechi, in care am montat papucii si limbile alea noi, din comert. Conexiunile le-am facut prin lipire cu cositor si vad ca nu comenteaza.

Eu nu inteleg o chestie: dacia 1300 are un cablaj rudimentar, dar cu cabluri bine dimensionate. In comparatie cu multe cablaje care le-am vazut as zice ca e chiar supradimensionat. Cum naiba, in conditiile astea foarte multi au probleme cu partea electrica?
Sa fie si posesorii de vina pentru o parte din problemele ei?


--------------------
Dacia 1300 / SUPERNOVA EUROPA 1984 / 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
emircea
post 26 Jan 2009, 19:38
Post #385


membru cu Te-FiSI


Group: Members
Posts: 756
Joined: 14 June 04
From: Timisoara




Nu, ci faptul ca zonele de contact oxideaza (condens, umiditate), mufele nefiind suficient protejate; material prost, care in plus la vibratii se rupe...


--------------------
Dacia 1300, 1981; Opel Manta B, 1977;Octy 1.8T, 2009; 1981 / 1977 / 2009 - MH / TM / B
Daca nu poti sa-i lamuresti, zapaceste-i! (Murphy)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
neajiji
post 26 Jan 2009, 19:48
Post #386


Membru autentic


Group: Members
Posts: 768
Joined: 1 January 07




Multi au probleme ca de-a lungul timpului a existat un minitehnicus care a facut cate o mica improvizatie pe la fire. Eu am schimbat tot cablajul electric fata anul trecut+ releu incarcare electronic si tablou sigurante tip nou, inainte avea un scurt la stergatoare, sigurantele nu se mai ard, dar treaba a fost facuta de electrician mi-a parut rau dupa ce am vazut ca poate as fi putut si eu sa stau 2 zile si sa-mi schimb singur.


--------------------
X Y Z
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
D.J. B.K.LY
post 27 Jan 2009, 18:25
Post #387


Membru


Group: Members
Posts: 162
Joined: 29 March 08




Releu de incarcare electronic, adica unul mic si plat cum au daciile astea mai noi sa zicem? Intreb pentru ca in sensul asta cred ca am si eu o problema. Indicatorul ala de incarcare trece pe verde numai cand e motorul turat. Daca nu-l turez nici nu se misca. Alternatorul e ok totusi si e de 36A. Mai nou am luat altul de la remat de 50A si face la fel ca inainte. Intensitatea luminilor scade cand nu e motorul turat. Iar cu asta de 50A cand turez motorul, desi creste intensitatea luminilor, palpaie. Si ma bate gandul ca poate fi de la releu...


--------------------
Dacia 1300 Dacia 1300 1979 - b-58-xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
za_kristake
post 27 Jan 2009, 18:50
Post #388


Membru autentic


Group: Members
Posts: 628
Joined: 9 March 08
From: Sibiu




la fel patesc cu lumina, doar ca eu am releu mai vechi, se simte si cand aprind faza scurta ca scade turatia motorului iar la relantiu lumina e galbuie, si cand turez cresc in intesitate farurile. ce sa fie oare?


--------------------
1310 L 1997 - SB
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
neajiji
post 27 Jan 2009, 19:04
Post #389


Membru autentic


Group: Members
Posts: 768
Joined: 1 January 07




Legat de releu ce sa zic, eu l-am luat de pe un oltcit pe care l-am dezmembrat e releu cu fir de referinta incarca 14,25V la relanti cu faza scurta si am alernator de 50A.

Ia un multimetru e cel mai sanatos asa aflii cat de bine se incarca, efectul de faruri care pierd din intensitate e la ambele alternatoare si de 36A si de 50A dar nu trebuie sa fie decat putin sesizabil acest fenomen, poti sa schimbi tresa de masa daca gasesti una impletita cum veneau daciile pe vremuri din fabrica.


--------------------
X Y Z
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
D.J. B.K.LY
post 27 Jan 2009, 22:02
Post #390


Membru


Group: Members
Posts: 162
Joined: 29 March 08




pai eu nu mai am tresa aia, ci am un cablu mai gros, insa papucul ala care venea prins pe alternator s-a rupt si am pus eu unul, insa e mai mic si mai subtire si e prins acolo cam la limita. Ma gandeam ca ar putea fi de acolo, dar si de la releu. O sa ii pun un papuc mai sanatos si sa vad care e diferenta.


--------------------
Dacia 1300 Dacia 1300 1979 - b-58-xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
15 Pages « < 11 12 13 14 15 >
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 7th June 2025 - 20:42
Forum Renault