DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

15 Pages « < 10 11 12 13 14 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Reconditionare dacia, O dacie la a doua tinerete

CodeXS
post 30 Nov 2008, 13:18
Post #331


Membru


Group: Members
Posts: 179
Joined: 30 May 07
From: Timisoara




@Mr_Devil83

Multumesc de lamuriri apropo de schimbatul motorului. Sper sa spuna la fel si de motorul meu (care nu stiu nici macar de pe ce Renault este), dar pana atunci caut pe cineva la RAR aici sa pot sigur trece usor de ei.



--------------------
DACIA 1300 1973
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
EinarN
post 30 Nov 2008, 16:11
Post #332


Membru autentic


Group: Members
Posts: 656
Joined: 17 October 08




Nu vreau sa va întrerup prea mult discutia despre schimbatul motorului dar am o întrebare referitoare la pertea electrica:

Azi fiind duminica o zi mizerabila, frig si ploaie fara sa am vreun plan de iesire, m-am pus sa citesc o carte, un fel de SERVICE MANUAL pt. Dacia 1300 în limba germana ce a fost scos de TRANSPRESS pe piata în fosta DDR unde se descrie pe 166 de pagini masina cu lux de amanunte.

Ce mi-a atras atentia la partea electrica este faptul ca toate comutarile (faruri / pozitie / semnalizare) au loc în putere direct pe consumatori ce duce la o uzura prematura a contactelor comutatoarelor bloc, fiind permanent în sarcina.

S-a gîndit careva sa modernizeze treaba asta si sa puna comutarile astea pe releistica intermediara asa cum s-a aplicat la masini începînd cu anii 80, metoda ce se practica si în ziua de azi?

Dacia 1300 si modelele ulterioare (1310 / 1410 Sport etc.) au mers toate pe sistemul asta clasic fara releistica intermediara de comanda, sau au fost aplicate modernizarile astea din fabrica, de cînd si la care modele?

This post has been edited by EinarN: 30 Nov 2008, 16:12


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
neajiji
post 30 Nov 2008, 21:34
Post #333


Membru autentic


Group: Members
Posts: 768
Joined: 1 January 07




Corect MrDevil dacia e o masina care se strica mai rau daca sta decat daca merge in fiecare zi.

Referitor la bujii si la faptul ca porneste numai daca dai jos gatul de lebada de la carb. probabil ai inecat-o dand la automat prea mult, s-au innegrit si udat bujiile si normal fiind e nevoie de aer mai mult daca cantitatea de benzina e mai mare.
O metoda buna de tinut minte pe care mi-a zis-o un sofer cu experienta: daca o ineci, desfaci gatul de lebada de la carb, o lasi asa 2 minute, te urci in masina, NU TRAGI SOCUL, apesi pedala de acceleratie la fund si acolo o tii si dai la automat. Dupa ce a pornit o tii din acceleratie, tot nu tragi socul ca o ineci iar, e imposibil sa nu porneasca asa.

PS: evita sa tot umblii la bujii, nu e sanatos nici pentru chiuloasa si nici pt electrodul bujiei

This post has been edited by neajiji: 30 Nov 2008, 21:36


--------------------
X Y Z
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
D.J. B.K.LY
post 1 Dec 2008, 01:03
Post #334


Membru


Group: Members
Posts: 162
Joined: 29 March 08




Metoda asta o stiam si eu si chiar asa e. Mereu da rezultate bune. Dar nu stiu daca era innecata, deoarece inainte sa o pornesc am scos bujiile si nu erau umede.
Azi am pus carburatorul, un nou filtru de aer, buji noi brisk, am reglat iar platina si bujiile, am reglat si carburatorul si merge incredibil de frumos. Nu mai tremura, nu mai tuseste pe toba, insa miroase a benzina fumul, ceea ce inseamna ca probabil consuma mult in continuare. Oricum e prima schimbare majora in bine pe care o vad la motorul asta de cand ma tot chinui cu el.


--------------------
Dacia 1300 Dacia 1300 1979 - b-58-xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ydaniel
post 1 Dec 2008, 12:18
Post #335


Adrenaline junkie!


Group: Members
Posts: 10.608
Joined: 11 August 04
From: black sea




monteaza o aprindere electronica at011 cu senzor si nu te mai chinui cu platina:) o sa simti diferenta:)


--------------------
Oriunde, oricand... ARO!
Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djasu82
post 1 Dec 2008, 12:24
Post #336


MEMBRU DACIA CLUB


Group: Members
Posts: 11.714
Joined: 26 December 06
From: Bucuresti ...




QUOTE(D.J. B.K.LY @ 1 Dec 2008, 02:03)
Metoda asta o stiam si eu si chiar asa e. Mereu da rezultate bune. Dar nu stiu daca era innecata, deoarece inainte sa o pornesc am scos bujiile si nu erau umede.
Azi am pus carburatorul, un nou filtru de aer, buji noi brisk, am reglat iar platina si bujiile, am reglat si carburatorul si merge incredibil de frumos. Nu mai tremura, nu mai tuseste pe toba, insa miroase a benzina fumul, ceea ce inseamna ca probabil consuma mult in continuare. Oricum e prima schimbare majora in bine pe care o vad la motorul asta de cand ma tot chinui cu el.
*


atingi temperatura de 80 de grade reduci surubul de dozaj cel orizontal pana cand motorul tremura si revi inapoi putin dupa aceea jonglezi cu avansul si cu asta basta.


--------------------
Dacia Super Nova Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm 1999 / 2003 / 2008 /2011 - nnn
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
D.J. B.K.LY
post 1 Dec 2008, 14:33
Post #337


Membru


Group: Members
Posts: 162
Joined: 29 March 08




Exact asa am si facut, si l-am facut sa toarca cam in 600 rot. Dar am mici dubii in ceea ce priveste modul de functionare a surubului de reglat cantitatea de amestec. Dupa cum se vede in poza atasata mai jos, amestecul vine prin canalul 27, iar surubul are in capat acel cui care practic actioneaza ca un robinet. Insa in flansa carbutarotului mai exista un orificiu care comunica cu acel surub si canalul 27. Ce face si ce intra pe acolo? Aer? Pe unde am mai citit, la mersul normal, mai sunt 2 orificii pentru o alimentare suplimentara cu amestec(30), iar la mine sunt 3.

Attached thumbnail(s)
carb.jpg ( Size: 402.08k ) Number of downloads: 1517


--------------------
Dacia 1300 Dacia 1300 1979 - b-58-xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djasu82
post 1 Dec 2008, 20:27
Post #338


MEMBRU DACIA CLUB


Group: Members
Posts: 11.714
Joined: 26 December 06
From: Bucuresti ...




sunt trei orifici de progresiune in poza nu e reprezentat si toate comunica cu canalul 27 din poza .Claeta de acceleratie trebuie sa stea perpendicular pe primul orificiu sau sub daca apesi violent pe acceleratie. Peste primul orificiu consuma mult si creste si relantiul parca la 1200 de ture.


--------------------
Dacia Super Nova Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm 1999 / 2003 / 2008 /2011 - nnn
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
baranga
post 8 Dec 2008, 18:33
Post #339


...eu merg cu DACIA iar tu pe jos....


Group: Members
Posts: 888
Joined: 8 February 08
From: Slobozia- IALOMITA




QUOTE(Mr_Devil83 @ 29 Nov 2008, 05:40)
Vezi ca daca vrei sa faci un consum decent, fie el urban faci kilometrii aia intr-o zi, adica la o pornire, te tot plimbi cu masina. Ca daca te apuci sa faci azi 2 km, maine 200 de metri si tot asa no sa-ti vina sa crezi ce consum anormal ai.
*



asa am facut eu testul cu sticla:2 litrii de benzina si am facut fix 10km;2 km diminneata,2 seara,........oricum cred ca e si din jicloarele astea de "carfil" de 12 lei.
cum v-am zis dupa ce am iesit dintru-un giratoriu mi-a murit motorul;am bagat in fuga doar turul si returul l-am lasat in sticla;in 3 km a dat pe retur cam 700ml;mers batraneste fara accelerari bruste;ma gandesc ca problema sa fie din jicloarele de 12 lei ???nivelul il am bun(mai mic nu se poate)dar cand acce;erez imi da benzina si pe ciocul de papagal si pe centrator(cred ca asa ii zice);e normal???


--------------------
Dacia Break 1999 - 1310CL - IL 03 HLE
mi-au sters reputatia;eu o aveam cea mai mare
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
autogeo
post 16 Dec 2008, 01:40
Post #340


Membru incepator


Group: Members
Posts: 13
Joined: 28 August 04




QUOTE(Mr_Devil83 @ 29 Nov 2008, 05:40)
Daca indicatorul de benzina e ca la mine poti sa uiti ideea asta. Cand il vad pe rosu mai am cam 4 - 5 litri de benzina in rezervor.

Vezi ca daca vrei sa faci un consum decent, fie el urban faci kilometrii aia intr-o zi, adica la o pornire, te tot plimbi cu masina. Ca daca te apuci sa faci azi 2 km, maine 200 de metri si tot asa no sa-ti vina sa crezi ce consum anormal ai.

Io zic sa dai 1 milion sau cat o fi un test de compresie dar macar stii in ce hal este motorul ala. Asta ca pentru ca un set motor nou e mult mai ieftin decat medicamentele pe care trebuie sa le cumperi dupa ce stai pe vremea asta si tot mesteresti la ea si benzina consumata in exces pe teste cu idei de genul o fi asta, o fi aia...
*



pt toti cei care au postat in acest topic, promotie: masurarea compresiei la orice dacie, 10 ron. sper ca nu e mult smile.gif . 0722560055, 0766887111. deasemenea modific km la orice masina fabricata pana in 2008, borduri digitale, desigur.

16 Dec 2008, 01:55:
am un carburator nou noutz, la cutie. l-am cumparat pt dacia mea din '71 dar nu m-am indurat sa-l las pe masina, l-am reparat pe cel veki. ti-l pot imprumuta sa-ti verifici consumul. este sigilat si folosit doar 2-3 km, daca si cu ala consuma mult e clar din altceva

This post has been edited by autogeo: 16 Dec 2008, 01:55


--------------------
hobby-urile costa!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
D.J. B.K.LY
post 16 Dec 2008, 20:12
Post #341


Membru


Group: Members
Posts: 162
Joined: 29 March 08




Pai multumesc pentru intentie, insa acum am altele pe cap. Adica am chemat un mare meserias mecanic recomandat de cineva sa imi regleze culbutorii. Cand a desfacut bujia 4 a constatat ca merge greu si asa era, insa mergea cu putina grija. Si a bagat omu acolo cica un dispozitiv special de corectare a filetului. Eu am crezut ca stie ce face si cand colo a bagat prostia aia stramb, ca el zicea ca bujia era stramba si a inceput un nou filet. Apoi bineinteles ca bujia nu se mai strangea si rasufla la greu. Apoi a zis ca are un tarod dar ca nu il are la el, insa nu e nici o problema ca masina merge si asa ca sa imi fac treaba cu ea. Am crezut ca innebunesc si l-am lasat sa se duca dupa tarod sa faca filetul la loc. Evident ca nu a mai venit si l-am sunat. "Aaaaaa pai tu vrei sa vin acum? pai nu stiu daca il gasesc acum ca fac rost de el peste cateva zile." Dupa o cearta buna cu el la telefon am inceput sa umblu pe la diverse service-uri si toata lumea mi-a zis ca nici un tarod nu face filetul la loc. Acolo trebuie o reductie pusa. Acelasi raspuns l-am primit si de la un centru de facut chiulase. Macar culbutorii daca ii regla bine, insa nici aia nu i-a facut cum trebuie ca merge motoru mai prost ca inainte. Daia nu vroiam eu sa puna nici un mecanic mana pe masina mea. Ca sunt toti o apa si-un pamant si isi bat joc. Nici eu nu sunt prea destept, insa daca stric ceva parca nu imi pare chiar asa rau si oricum umblu mai cu grija. Ca sa nu mai spun ca dai si bani sa iti strice altu masina.


--------------------
Dacia 1300 Dacia 1300 1979 - b-58-xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ydaniel
post 16 Dec 2008, 20:20
Post #342


Adrenaline junkie!


Group: Members
Posts: 10.608
Joined: 11 August 04
From: black sea




trist...cam toata lumea(mecanci) isi bat joc de dacie...toti zic las-o domne,mergi asa cu ea! in curand o duci la remat...
iti vine sa-i bati(da bine).


--------------------
Oriunde, oricand... ARO!
Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
EinarN
post 16 Dec 2008, 20:48
Post #343


Membru autentic


Group: Members
Posts: 656
Joined: 17 October 08




QUOTE(ydaniel @ 16 Dec 2008, 19:20)
trist...cam toata lumea(mecanci) isi bat joc de dacie...toti zic las-o domne,mergi asa cu ea! in curand o duci la remat...
iti vine sa-i bati(da bine).
*

Asta este unul din motivele pt. care n-are rost sa mai discuti.
E pierdere de timp. Fa-ti treaba si e OK. Eu m-am învatat minte din discutiile INUTILE din sectorul DACIA SPORT, am luat destul peste nas ba m-am mai trezit si blocat de 2 ori cîte 3 zile si-s "mîndru posesor" de 40% WARN. Asa ca.................PAUZA (de scaun ca masa-i în concediu)


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ab05mlw
post 16 Dec 2008, 21:21
Post #344


Membru


Group: Members
Posts: 123
Joined: 20 April 08




am mai citit ceva pe forumul tau chiar la inceput. ti-ai schimbat cumva motorul ?


--------------------
dacia 1310 1990 - ab05mlw
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
emircea
post 16 Dec 2008, 22:52
Post #345


membru cu Te-FiSI


Group: Members
Posts: 756
Joined: 14 June 04
From: Timisoara




QUOTE(D.J. B.K.LY @ 16 Dec 2008, 20:12)
[...]Apoi bineinteles ca bujia nu se mai strangea si rasufla la greu[...]
*



Sorry ca ti-o spun, dar strange cureaua si ia o chiuloasa, second dar ok - adica fara coroziuni nasoale si bucsari pe la bujii. Evident, trebe si o garnitura noua.

Contacteaza-l pe Muttley, e posibil sa fie destul de dragut sa te trimita la un meserias sa ti-o faca foarte bine. Daca faci un mic calcul si mai si comprimi motorul un pic, iese treaba buna.

E cel mai bun sfat ce ti-l pot da. Urmatorul ar fi sa inveti sa-ti faci singur jocul la culbutori; eu am un coleg de la care am invatat, dupa ce mi l-a reglat de cateva ori (teoria o stiam de pe forum, dar mai greu cu practica...).

P.S. Ar mai fi o varianta, un sudor sa-ti incarce chiuloasa cu aluminiu si sa refaca filetul. Dar tot trebuie data jos de pe motor. Personal nu ma prea incanta ideea... n-am vazut la nimeni asa ceva inca, dar am auzit ca merge.

This post has been edited by emircea: 16 Dec 2008, 22:55


--------------------
Dacia 1300, 1981; Opel Manta B, 1977;Octy 1.8T, 2009; 1981 / 1977 / 2009 - MH / TM / B
Daca nu poti sa-i lamuresti, zapaceste-i! (Murphy)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ab05mlw
post 16 Dec 2008, 23:00
Post #346


Membru


Group: Members
Posts: 123
Joined: 20 April 08




nu va complicati cu suduri & stuff o chiuloasa buna nu e mai mult de un mil. cel putin la noi in alba.


--------------------
dacia 1310 1990 - ab05mlw
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Mr_Devil83
post 16 Dec 2008, 23:19
Post #347


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.254
Joined: 14 June 08




bkly...ce ai facut omule? ai ramas cu chiulasa f***a din cauza unui betiv ordinar care nu stie sa infileteze o bujie sad.gif

Te-ai mai facut de 1milion cheltuiala pe o chiulasa sau vreo 20 - 30 lei pe o bucsa care nu stii cum merge.

decat sa mai dai bani pe la mesteri de astia mai bine vezi daca tratezi cu cineva din buc de pe forum care sa te ajute contra cost.

Pune mana pe un set de lere, sunt ieftine alea chinezesti sau turcesti dar iti faci treaba cu ele, citeste ca e full forumul despre cum se regleaza jocurile si pune admisia la 0,10mm si evacuarea la 0,15mm linistit. Ai sa fi uimit de motorul tau care tine relantiul foarte jos si e sprinten.

A venit si frigul, pana la urma in ce stadiu esti?
Ai certificat de inmatriculare/asigurare/revizia valabile la masina?


--------------------
Dacia 1300 / SUPERNOVA EUROPA 1984 / 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
D.J. B.K.LY
post 17 Dec 2008, 13:24
Post #348


Membru


Group: Members
Posts: 162
Joined: 29 March 08




QUOTE(ab05mlw @ 16 Dec 2008, 21:21)
am mai citit ceva pe forumul tau chiar la inceput. ti-ai schimbat cumva motorul ?
*


Nu am schimbat motorul inca, sar o sa o fac. Pai decat sa ma complic cu bucse reductii si alte prostii o sa pun celalalt motor, ca nu imi plac improvizatiile. Atat ca ala nu are serie si trebuie sa ma interesez sa vad ce demersuri trebuiesc facute.

Acum am ramas si cu chiulasa varza, franele m-au lasat, iar buba vine de pe spate pe undeva ca am scos conducta de pe spate si am bagat in pompa doar o bucata de conducta indoita si cositorita bine la capat. Pedala e beton acum si tine frana pe fata super tare. Dar e sinucidere curata. Am pus o frana mai brusca si s-a dus in toate directiile. E bine ca proba am facut-o noaptea in parcare la IKEA ca aveam loc gramada si liber.

ITP-ul l-am facut cam acum o luna parca. Actele nu le-am facut inca. Asigurare am si circul cu ea... Sau circulam, ca acum cu frana aia nu mai am curaj sa ies cu ea pe strada.


--------------------
Dacia 1300 Dacia 1300 1979 - b-58-xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bucatzel
post 17 Dec 2008, 14:36
Post #349


Membru plictisit


Group: Moderatori
Posts: 6.487
Joined: 19 May 08
From: Timisoara




Azi vara am dat 70 de lei pe o chiulasa second, ca la a mea incepuse sa se duca naibii scaunul la o supapa. Singura chestie ii sa te uiti atent la ea cand o cumperi.

Si eu cand mi-am cautat mecanic in Timisoara am mers pe recomandari... dar inainte sa ajung la el, imi facuse taica-miu lista pe telefon cu ce trebuie sa urmaresc cum face. Si primele doua dati cand o lucrat la masina mea, am stat cu ochii pe el ca pe butelie. Si no offence meant... daca auzeam de dispozitiv "special" de corectare a filetului (sau vreo alta minune echivalenta), i-l faceam supozitor inainte sa-l foloseasca.

Pe de alta parte, daca incepuse sa se buseasca filetul acolo, oricum te astepta o alta chiulasa, doar ca un pic mai incolo.


--------------------
Dacia 1300 1981 - 3-SB-2608
Si cu dansa-ntransa, si cu sufletu' in rai... cam greu...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Adrian_Boy
post 17 Dec 2008, 20:06
Post #350


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.849
Joined: 31 October 07




Pomana cu acea chiuloasa biggrin.gif

djbekaly, deci ce are frana aia a ta pana la urma, ca nu inteleg.
am eu o pompa de frana cu simplu circuit cu pistonase noi, puse cu mana mea, ti-o donez gratis wink.gif numai ca e cu filet mic de 9 parca smile.gif

This post has been edited by Adrian_Boy: 17 Dec 2008, 20:07


--------------------
Opel Astra Z16XE 2001 - B
16V 101 caluti de rasa!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Cryss88
post 17 Dec 2008, 23:35
Post #351


Membru incepator


Group: Members
Posts: 8
Joined: 17 December 08




Am urmarit transformarea masinii tale si nu pot decat sa te felicit...multi ar fi cumparat alta masina, nu ar fi imbunatatit dacia in felul asta...SUCCES IN CONTINUARE! smile.gif


--------------------
Dacia Dacia 1310 1988
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
D.J. B.K.LY
post 18 Dec 2008, 07:52
Post #352


Membru


Group: Members
Posts: 162
Joined: 29 March 08




Pai frana mea nu tinea deloc, defapt foarte putin si pedala era moale. Dupa sute de aerisiri tot nu am reusit sa ii dau de cap. Pe spate curgea pe la un cilindru. L-am schimbat si tot degeaba. Apoi de nervi am anulat conducta de pe spate si in locul ei am pus un capat de conducta la pompa. Pedala acum e beton si scartaie rotile pe fata. Deci e posibil sa fie ceva pe spate pe undeva, desi nu curge nicaieri si nu imi dau seama ce are. Sau e proasta pompa si nu face suficienta presiune. Nu stiu ce sa zic.

Adrian_Boy multumesc, insa eu am pompa cu dublu circuit in trei conducte si filetul e de 11. La aia a ta filetul e de 10. Am si eu pompa cu simplu circuit veche si e beton rau. Mai bine ma lasam de modificari si o puneam pe aia ca bine mai mergea. Dar am schimbat conductele si nu am cum sa o pun. Poate doar sa schimb iar conductele.


--------------------
Dacia 1300 Dacia 1300 1979 - b-58-xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Mr_Devil83
post 19 Dec 2008, 15:41
Post #353


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.254
Joined: 14 June 08




Am un sentiment ca tie iti face figuri nenorocitul ala de limitator de frana. Din cate am vazut, ala e cauza celor mai multe probleme cu frana. Tija aia de pe bascula pe limitator care are un filet de 8 lung si ruginit o mai ai? E la locul ei?



--------------------
Dacia 1300 / SUPERNOVA EUROPA 1984 / 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
D.J. B.K.LY
post 20 Dec 2008, 00:27
Post #354


Membru


Group: Members
Posts: 162
Joined: 29 March 08




Da, il am si nu e ruginit. Si limitatorul e nou. Am stans tija la maxim sa tina ala bine apasat, am bagat si o placuta de frana intre tija si pistonul limitatorului si degeaba. Cand am facut aerisirea am bagat cricul sub limitator ca sa tina pistonul apasat Sa nu am nici un dubiu ca nu ar trece lichid cu presiune acolo. Dar poate e si de la pompa, ca poate nu face ea presiune pe spate. Ceva e dubios. Pompa de frana cu dublu circuit are 2 pistoane. Unul ce actioneaza etrierele pe fata si celalalt sabotii pe spate. Imbunatatirea adusa pompei de frana prin acest dubu circuit este ca daca apare vreo defectiune pe unul din cele 2 circuite, celalalt sa ramana functionabil. Ceea ce inseamna ca presiunea exercitata de primul piston nu are nici o legatura cu presiunea exercitata de al 2-lea piston. Si atunci de ce cand am astupat conducta de pe spate face super presiune pe fata? De ce presiunea nu este independenta pe cele 2 circuite? Nu asa ar fi normal?


--------------------
Dacia 1300 Dacia 1300 1979 - b-58-xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Mr_Devil83
post 20 Dec 2008, 01:24
Post #355


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.254
Joined: 14 June 08




not really.

pompa daca imi amintesc e cam asa: arc, piston spate, arc, piston fata.

Blocand spatele ai blocat si cursa primului piston, care impingea lichidul in cilindri de frana. Daca studiezi practic ai sa te prinzi de smecherie.


--------------------
Dacia 1300 / SUPERNOVA EUROPA 1984 / 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
kog
post 20 Dec 2008, 12:41
Post #356


epuri orijinali


Group: Members
Posts: 1.916
Joined: 27 November 08
From: Lipova - Arad




La pompa cu dublucircuit (3 conducte) se poate sa fi umblat careva) Cand a schimbat taicamiu kitul din pompa (ca se ****se cand eram pe niste serpentine) a montat ceva gresit. Rezultatul: frane bune pe fata, dar pe spate foarte slabe, mai tarziu am vazut ca pe spate chiar daca ajunge presiune era foarte mica si de multe ori cilindrii ramaneau blocati si franau roata tot timpul, io zic sa verifici daca piesele din pompa sunt montate bine.

Cat despre motor... Am si io probleme la filetul unei bujii, nu a fost fortata niciodata dar se simte ca e cam dus filetul. Inca nu e o problema majora dar ma gandesc cu groaza ca peste cativa ani poate va trebui sa schimb chiuloasa


--------------------
Dacia 1310 1989 TLX - AR-05-DGF
Daa... prea rapid, daa... prea furios
Io merg cu Dacia, iar tu pa jos...
"ti ciuda ca consum putin?" by argon
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
emircea
post 20 Dec 2008, 12:48
Post #357


membru cu Te-FiSI


Group: Members
Posts: 756
Joined: 14 June 04
From: Timisoara




QUOTE(D.J. B.K.LY @ 20 Dec 2008, 00:27)
[...]Am stans tija la maxim sa tina ala bine apasat, am bagat si o placuta de frana intre tija si pistonul limitatorului si degeaba.[...]
*



Uita-te la o alta masina si pune tija intr-o pozitie asemanatoare dupa ce termini aerisirea. Tu ai blocat spatele pe deschis si l-ai lasat asa. Fata trebuie sa inceapa sa-ti franeze prima, iar spatele gradual, in functie de incarcare.

Presupun ca tu ai alta problema. Sabotii spate trebuie sa fie cat mai apropiati de tambur, sa aiba o cursa cat mai mica daca pui frana. Daca sabotii au o cursa mai mare, imagineaza-ti de cat lichid e nevoie sa fie deplasati si cam cat mai ramane rezerva pentru a opri masina. Ca in corpul pompei nu ai foarte mult lichid si acela trebuie sa faca toata 'munca'.

This post has been edited by emircea: 20 Dec 2008, 12:50


--------------------
Dacia 1300, 1981; Opel Manta B, 1977;Octy 1.8T, 2009; 1981 / 1977 / 2009 - MH / TM / B
Daca nu poti sa-i lamuresti, zapaceste-i! (Murphy)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
lapcat
post 31 Dec 2008, 13:45
Post #358


cracked


Group: Members
Posts: 84
Joined: 15 June 08




QUOTE(D.J. B.K.LY @ 22 Oct 2008, 09:02)
Inafara de frane care trebuie sa le rezolv cumva acum a aparut alta belea. Dupa ce se incalzeste motorul apare un tiuit destul de puternic si nu imi dau seama de unde vine.
*



La mine țiuie supapa de la servofrână. Vezi că e posibil să nu-ți țină frâna pentru că nu-ți mai face depresiune, verifică și furtunul de la servofrână să nu fie spart.

QUOTE(D.J. B.K.LY @ 17 Dec 2008, 13:24)
Nu am schimbat motorul inca, sar o sa o fac. Pai decat sa ma complic cu bucse reductii si alte prostii o sa pun celalalt motor, ca nu imi plac improvizatiile. Atat ca ala nu are serie si trebuie sa ma interesez sa vad ce demersuri trebuiesc facute.


Și eu sunt de aceeași părere, fără improvizații. cool.gif

Eu am schimbat în vară blocul motor pentru că cel vechi crăpase cu unul cumpărat din magazin. M-am ferit să iau de la dezmembrări de frică să nu mă trimită acasă cei de la RAR, fiindcă nu aveam acte pe el. De fapt nici nu am găsit la dezmembrări, dar m-am dus acolo doar să văd cam cât costă. În fine, am făcut motorul după care m-am dus la RAR și acolo stupoare...cu factura de la magazin te poți șterge undeva, nu are nici o valoare. M-au trimis la notariat să dau declarație că e blocul e cumpărat "din comerțul liber" și nu furat. Deci puteam chiar să-l fur că tot acolo ieșeam. biggrin.gif

Succes pe mai departe!

LA MULȚI ANI!

This post has been edited by lapcat: 31 Dec 2008, 13:46


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
D.J. B.K.LY
post 31 Dec 2008, 14:37
Post #359


Membru


Group: Members
Posts: 162
Joined: 29 March 08




Cu franele nu am rezolvat nimic pana acum si nici nu mai am de gand sa stau sub masina pe cancerul asta. Cu tiuitul ala nu stiu ce as zic. Nu vine de la servo, iar furtunul e nou. Servofrana lucreaza pentru ca se simte la pedala cand e motorul pornit. Revenind la frana ca mi-a venit o idee...cred ca o sa schimb iar conductele si o sa pun pompa aia veche cu simplu circuit peste servo. La multi am vazut asa si cred ca o sa mearga mult mai bine decat porcariile astea de pompe de asam. Sau cineva mi-a zis sa pun o pompa de papuc ca aia e sigura 100%.

E bine de stiut treburile astea despre motor. Sa treaca nebunia asta cu sarbatorile si ma apuc de el. Sa dau toata apa cu ulei jos din el si sa vad ce pot face sa il curat. Eventual o sa dau si baia de ulei jos. Are cineva idee cu ce se poate curata motorul la interior?


--------------------
Dacia 1300 Dacia 1300 1979 - b-58-xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Minel
post 31 Dec 2008, 15:17
Post #360


Pauard bai Remat Nord


Group: Members
Posts: 4.043
Joined: 4 April 07
From: Cluj .......Resita ,C-S




Pompele de papuc sunt cu 4 conducte si ICP daca nu ma insel iar ele sunt pe exterior identice cu cele de pe berline tot cu 4 conducte si ICP dar difera diam . interior , la berlina ii de fi 19 si la papuc ii de fi 22

Eu am de papuc montata pe masina de vreo 2 ani si functioneaza ireprosabil , cumparata noua din magazin cu piese de origine !! smile.gif


--------------------
Dacia 1310-L /VW Passat 1995/1397cmc - CS-01-TMS
Mandru posesor de Dacia
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
15 Pages « < 10 11 12 13 14 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 7th June 2025 - 23:58
Forum Renault