DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

6 Pages « < 4 5 6 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Vreau sa va parasesc!, Imi iau altceva!

florinutzu
post 6 Aug 2008, 09:18
Post #151


Membru autentic


Group: Members
Posts: 290
Joined: 6 July 05
From: Piatra Neamt




Nu stiu ce a vrut sa spuna Amorfis.

Am citit azi in EVZ.RO ca si Loganurile vor fi dotate cu motor de 1litru. Atunci sa vad eu carcotasi ce vor spune ca motoarele mici sunt proaste. Sa vad eu logan cum fuge cu motorul asta. Nici skoda nu o fi fugind prea tare cu motorul de 1,2 da macar cred ca tot va marsalui si se va misca.
Va pup pe toti!


--------------------
DACIA BERLINA 1310L - NT 05 XXX
Cel ce pune o intrebare e prost pana afla raspunsul.
Cel ce nu intreaba e prost pentru todeauna!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
danydan
post 6 Aug 2008, 09:21
Post #152


Membru incepator


Group: Members
Posts: 96
Joined: 15 August 06




Am avut 4 ani Fabia 1, motor 1,2 - 47 KW. Luata de noua.
Consumul in haosul din Buc e f. mare.
Ai noroc ca in Piatra nu e disperarea din buc.
Cu 1,2 - 47 KW consumul in Buc l-am avut in gen. la 11-12% pe distanta de 14 km dus, 14 km intors (ore de varf, dimineata si seara). Am avut zile cand am avut si 16% (mai mult stateam decat mergeam).
Motorasul consuma ok daca nu e aglomerat. Altfel, la relanti si cu pasul melcului turbat te duce in balarii rau.
Aceleasi conditii, acelasi buc haotic, acelasi sofer, logan de 1,4 consum 10-11%.
Revin la motorul de 1,2 - 47 KW HTP, versiunea veche: daca mergi in 2 persoane, fara blocaje, fara portbagaj incarcat, consumul e ok.
Cum apar mici perturbatii de la ideal, apar mari diferente fata de ce scrie in carte.
Cu 2 persoane in masina, AC si o geanta in portbagaj mi-a consumat 6,2 % pe Buc-Brasov-Cluj (vit medie cca 62).
Cu 4 persoane, AC, portbagaj plin, pe Buc-Ruse-Salonic a consumat 11 (vit medie cca 72).
Mai cunosc alte cateva Fabii 1,2- 47 KW, cu aceleasi caracteristici.
Din cate am aflat in 4 ani, si Ibiza si Polo cu acelasi motor, au aceeasi situatie.
1,2 merge la turatii ceva mai mari. Trebuie sa te obisnuiesti sa o turezi caci e motor ce trebuie turat (vorbesc de HTP).
Cel mai deranjant e ca la 1,2- 47 KW cand dai drumu la AC simti mult mai tare lipsa de putere decat la loganul de 1,4.
Sper ca au mai imbunatatit cate ceva la noua versiune de motor.
Franele nu mi-au placut pt ca prind cam jos, si iti da senzatia ca nu tin. Dar tin.
Am uitat sa zic: am avut in paralel aproape 2 ani logan 1,4 si fabia 1,2 HTP.

This post has been edited by danydan: 6 Aug 2008, 10:22


--------------------
Skoda Octavia Dacia Sandero Ro
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 6 Aug 2008, 09:33
Post #153


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




QUOTE(florinutzu @ 5 Aug 2008, 10:38)
Intre Hyundai, Chevrolet si Skoda am luat skoda si mi-am permis si ceva optionale.

*




Foarte bine ai facut, am vazut de aproape un I10 d'aia si aia nu e masina, e un fel de Tico, roti foarte mici, subdimensionate caroseriei, de 12 cred ca avea, si foarte mica, oricum seamana dpmdv cu TATA Nano, aia de 2500 de coco, cea mai ieftina masina..oricum nu mi-a placut deloc.


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
6 Pages « < 4 5 6
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

ETask
Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 15th May 2025 - 03:46
Forum Renault