DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

6 Pages « < 2 3 4 5 6 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Vreau sa va parasesc!, Imi iau altceva!

aphophis
post 17 Jun 2008, 10:14
Post #91


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.492
Joined: 14 January 06




QUOTE(florinutzu @ 16 Jun 2008, 13:51)
Ba sa stii ca am tinut cont de ce au spus toti forumistii mai sus. Daca era sa nu fi tinut cont as fi luat i10 la care am fost la showroom, m-am urcat in masina si la care sunt inscris pentru test drive. Acum iau in clacul si VW polo da sa merg din nou la showroom si sa ma lamuresc asupra unor detalii ce nu imi sunt clare si skoda care va dca ai dat niste promotii bune si includ multe accesorii da tot asa s amerg al showroom si sa ma lamuresc.
Apropo:
Referitor la VW ma gandesc sa renunt la ABS ca doar dacia nu avea nimic in sensul franarii de calitate si nu am intrat in copac pana acu . Multumesc lui Dumneazeu pentru asta! Asa ca in momentuil asta as lua in calcul ca VW este net superior Daciei in privinta franarii si din acest motiv cred ca e mai sigur ca dacia la calcat frana brusc pe fund. Da sa vad si SKoda fabia ca pana la urma nu conteaza mult exteriorul la fiabilitatea masinii. De asta spun mersi pentru pareri da decizia imi apartine.
Asa ca trebuie sa asteptati ca sa aflati ce e.
Mersi!
*




eu nu as renunta la abs pentru un nume scris pe fundul unei masini. Crezi tu ca poti sa simulezi abs-ul? Crezi ca o frana cu 2% mai buna, face mai mult decat o masina cu abs? Noi nu am abs la masina (ca nu mi-am permis mai mult) insa daca erau bani mai multi in mod sigur luam o masina cu abs.


--------------------
Kia Rio 2021 - ---
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ionutctn
post 17 Jun 2008, 10:53
Post #92


Membru cu TDI


Group: Members
Posts: 1.373
Joined: 20 November 04
From: Bucuresti




QUOTE(erica @ 17 Jun 2008, 10:04)
Bravo,Florinutz,sa ma anunti cand ti-ai luat masina.Vreau sa fac un forum al fostilor posesori de Logan.Sa vezi atunci pareri de spre dulap biggrin.gif
*


radmasa.gif


--------------------
Dacia 1310 1998
Skoda Superb Elegance
People who say it cannot be done, should not interrupt those who are doing it.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adip
post 17 Jun 2008, 12:12
Post #93


Banned


Group: Members
Posts: 2.177
Joined: 12 July 06
From: Melbourne, Victoria




QUOTE(florinutzu @ 16 Jun 2008, 21:51)
Referitor la VW ma gandesc sa renunt la ABS ca doar dacia nu avea nimic in sensul franarii de calitate si nu am intrat in copac pana acu
Cum Dumnezeu sa renunti la dotari de siguranta obligatorii doar pentru a cumpara o marca? Crezi ca in banii pe care-i dai pe ea vine si cu inger pazitor in dotarea standard?


--------------------
* * *
What you live with you learn.
What you learn you practice.
What you practice you become.
What you become has consequences .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Shush
post 17 Jun 2008, 12:59
Post #94


٩(Ś̯Ś)۶


Group: Members
Posts: 2.117
Joined: 30 January 07
From: Brasov




Cum nu sti vorba : "Dormi baiete, dormi in pace, ingerul TDI te vegheaza" ? happy.gif


--------------------
Seat Leon 2008 Reference 1.6 - Bv-29-Trei Litere
Yamaha YZF-R125 2009 - Bv-88-Aceleasi Trei Litere
ex Dacia Logan 2005 Laureate 1.4
If a vegetarian eats vegetables, what does a humanitarian eat ?
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
florinutzu
post 17 Jun 2008, 14:04
Post #95


Membru autentic


Group: Members
Posts: 290
Joined: 6 July 05
From: Piatra Neamt




"Cum Dumnezeu sa renunti la dotari de siguranta obligatorii doar pentru a cumpara o marca? Crezi ca in banii pe care-i dai pe ea vine si cu inger pazitor in dotarea standard?"
As renunta luand in calcul banii care nu prea sunt. Asta 1 si 2 pentru ca in momentul asta consider ca i10 este sub nivelul lui VW. E mai moale tabla la i10 fiindca a primit 4 stele la euro n cap pe cand VW a primit 0 stea. Daca intru cu masina in ceva nu vreau sa se faca praf masina numai pentru a proteja acel ceva fie el gard sau copac. Vreu sa fie sigura si sa ma scoata pe mine tefar dintre fiare. Gardul faca-se praf. Si VW e in alta categorie e mai mare putin decat i10.
Da am spus ca iau in clacul si skoda.
Sa fac rost de oferte clare de la fiecare furnizor si sa le compar.
Sa vad si buzunarul cat ma tine si sa mai vad si alte variante de la VW si de la skoda.
La renault nu ma bag la logan la fel si nici la fiat parca nu m-as baga.
Lasati-ma o perioada sa ma documentez!
Apreciez orice sfat!
Mersi!


--------------------
DACIA BERLINA 1310L - NT 05 XXX
Cel ce pune o intrebare e prost pana afla raspunsul.
Cel ce nu intreaba e prost pentru todeauna!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
aphophis
post 17 Jun 2008, 14:44
Post #96


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.492
Joined: 14 January 06




eu nu inteleg. vrei protectia aluia din masina, da nu vrei deformarea masinii in caz de impact? huh.gif Pai asa se obtine protectia aluia din interior, disipand cat mai repede si pe o suprafata cat mai mare energia impactului


--------------------
Kia Rio 2021 - ---
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
kta
post 17 Jun 2008, 15:50
Post #97


Membru autentic


Group: Members
Posts: 485
Joined: 1 February 04
From: Bucuresti




Si pentru facut praf masina exista CASCO. Sau renunti si la ala ?

Oricum gandirea i10 vs VW la siguranta nu e prea buna ...

Imi si inchipui: fara ABS, fara CASCO si o stea la siguranta ... reteta perfecta pentru aruncat banii pe geam (sau mai rau)

This post has been edited by kta: 17 Jun 2008, 15:54


--------------------
================= ================= ================== - ---------
Seat Altea 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sisu_stelistul
post 24 Jun 2008, 00:33
Post #98


Membru incepator


Group: Members
Posts: 45
Joined: 12 July 07




Iti recomand Skoda Fabia, zici ca pleci din oras odata la 2-3 saptamani, ai ceva mai mult loc ca in celalte, motorul este acelasi ca pe VW, ai aer, airbaguri, abs.

Pana la urma tu stii cum te incadrezi cu bani, sper sa faci alegerea buna.


--------------------
Renault Kadjar 2022
Renault Kadjar 1.33 TCE 140CP 2022


Ex: Dacia Nova GTi 1998
Skoda Fabia II HTP 2008
Renault Megane 3 1.5DCI 95CP 2014
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
florinutzu
post 26 Jun 2008, 11:44
Post #99


Membru autentic


Group: Members
Posts: 290
Joined: 6 July 05
From: Piatra Neamt




Asta zic si eu de ceva vreme da inca nu am batut palma cu cei de la Skoda.
Numai ca nu mai au locuri in programul Rabla, da am lasat numar de telefon si sunt trecut pe o lista de asteptare.
Intre timp daca nu ma decid la alceva...
Skoda e 7990euroTVA inclus dupa ce scazi 800 de euro rablasi are asa cum spui tu aer conditionat, abs si airbaguri sofer+pasager+laterale, servodirectie in rest e cheala cu torpedo deschis, fara casetofon macar, cu scaun spate rabatabil intr-o bucata, si alte chitibusuri pe care trebuie sa le paltesti daca vrei sa le ai.
I10 e 7500euro TVA inclus dupa ce sacazi 800 euro rabla si are abs, aer conditionat, servidirectie, airbag doar la sofer, are radiocd scaun spate rabatabil din 2 parti, nu e asa de cheala ca o skoda.
Avantaj Skoda: e skoda si e facuta in UE la noi nu in Corea;
are porbagajul mai mare;
Dezavantajul principal al Skoda este ca are motor in 3 cilindri la 1200 cm cubi pe cand la I10 este de 4 cilindri la 1100 cm cubi. La skoda tre sa tii motorul mai turat ca sa ai putere= uzura acestuia.
Bine ca una e clasa mica cealalta e in clasa mini.Avantaj clasa mica Skoda.
Consum mai mic pentru I10.
Vorbesc cu ofertele in fata de la amandoua masini.
Acu ori ma suna ei ori o sa astept seria a doua rablei.
Sa vad sunt in asteptare.


--------------------
DACIA BERLINA 1310L - NT 05 XXX
Cel ce pune o intrebare e prost pana afla raspunsul.
Cel ce nu intreaba e prost pentru todeauna!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 26 Jun 2008, 11:46
Post #100


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




E invers, o sa ti tu motorul turat la I10, stai linistit, motorul de 1,2 in 3 cilindri are acelasi cuplu ca Loganul 1,4 care are si un cilindru in plus, si cu 13 NM mai mare ca la Hyundai, cam la aceasi turatie. Ce ai auzit tu cu turatul si 3 cilindri sunt mituri.


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
body
post 26 Jun 2008, 11:51
Post #101


Membru autentic


Group: Banned
Posts: 568
Joined: 19 July 04
From: Ploiesti




Motorul in 3 cilindrii este mai dezechilibrat si un pic mai zgomotos decat unul in 4 cilindrii . Exemplul elocvent esta la Spark .


--------------------
Mitsubishi/Suzuki Lancer/SX4 2007/2008 - PH-72-BVR PH-77-MMR
body cu lancer si nevasta cu suzuki sx4
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
florinutzu
post 26 Jun 2008, 11:51
Post #102


Membru autentic


Group: Members
Posts: 290
Joined: 6 July 05
From: Piatra Neamt




adica la 60 la ora nu ai turatii mai mari pe cel cu 3 cilindri decat pe cel cu 4 cilindri? Nu vorbesc de putere, de consum ci de cate ori face un piston sus-jos sus-jos = turatie.

This post has been edited by florinutzu: 26 Jun 2008, 11:53


--------------------
DACIA BERLINA 1310L - NT 05 XXX
Cel ce pune o intrebare e prost pana afla raspunsul.
Cel ce nu intreaba e prost pentru todeauna!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 26 Jun 2008, 11:52
Post #103


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




QUOTE(body @ 26 Jun 2008, 12:51)
Motorul in 3 cilindrii este mai dezechilibrat si un pic mai zgomotos decat unul in 4 cilindrii . Exemplul elocvent esta la Spark .
*




interesant, de cand furnizeaza VAG motoare pentru Chevrolet? sau ce motor de 796 cc si 4 cilindri ai vazut tu? nedumerire.gif

QUOTE(florinutzu @ 26 Jun 2008, 12:51)
adic ala 60 la ora nu ai turatii mai mari pe cel cu 3 cilindri decat pe cel cu 4 cilindri? Nu vorbesc de putere consum ci de cate ori fac un piston sus jos sus jos=turatie
*



intai ar trebui sa te documentezi ce e aia cutie de viteze...ce inseamna puterea si cuplul unui motor huh.gif


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
florinutzu
post 26 Jun 2008, 11:58
Post #104


Membru autentic


Group: Members
Posts: 290
Joined: 6 July 05
From: Piatra Neamt




pai Skoda cuplu maxim 108Nm la 3000 rotatii pe min
60 CP la 5200 rotatii pe min

I10 99 Nm la 2800rotatii pe minut.
67 CP la 5500rotatii pe min.
Nu stiu daca te contrazice sau nu insa parca imi spune mie bunu simt ca asa ar trebui sa fie sa fie mai fortat daca nu turat un motor cu 3 cilindri decat unu cu 4.


--------------------
DACIA BERLINA 1310L - NT 05 XXX
Cel ce pune o intrebare e prost pana afla raspunsul.
Cel ce nu intreaba e prost pentru todeauna!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 26 Jun 2008, 12:01
Post #105


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




skoda are 112 NM, nu 108, daca e tot ala de pe Polo. tu te gandesti la motorul ala in 3 ca si cum ar fi unul in 4, fara un cilindru, dar nu e chiar asa, conteaza ca a fost gandit sa fie in 3. Cel mai bine fa o tura si te convingi, ca nu tine cu am auzit, am citit, sau asa umbla vorba, sau ala de 796 cc de pe Matiz e nustiu cum. Asta de 1,2 nu e nici dezechilibrat, nici mai zgomotos, din contra, e mai silentios decat unul in 4.

Din pacate vechea Fabia arata muuult mai bine decat cea noua.

This post has been edited by argon: 26 Jun 2008, 12:09


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Andy_ACS
post 26 Jun 2008, 12:45
Post #106


Yes, I'm not!


Group: Members
Posts: 6.304
Joined: 19 July 04
From: Craiova




QUOTE(florinutzu @ 26 Jun 2008, 12:51)
adica la 60 la ora nu ai turatii mai mari pe cel cu 3 cilindri decat pe cel cu 4 cilindri? Nu vorbesc de putere, de consum ci de cate ori face un piston sus-jos sus-jos = turatie.
*



NU are legatura cilindreea, puterea, culoarea, marca, etc cu turatia la anumita viteza intr-o anume treapta de viteza.
Aceasta turatie depinde in mare masura de cutie si de dimensiunea rotilor, de asemene si de raportul final de demultiplicare. Ideea e ca in general o masina cu motor mai mic, mai putin puternic si pe benzina are o cutir/transmisie gandita astfel incat sa beneficieze cat mai bine de putere/cuplu. Adica o cutie scurta, pe care "o mesteci" des.

Bafta!


--------------------
- - -
"Be the change you want to see in the world"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
neumann
post 26 Jun 2008, 12:50
Post #107


Membru autentic


Group: Members
Posts: 783
Joined: 6 November 03
From: Spermezeu




QUOTE(florinutzu @ 26 Jun 2008, 13:58)
pai Skoda cuplu maxim 108Nm la 3000 rotatii pe min
60 CP la 5200 rotatii pe min

I10 99 Nm la 2800rotatii pe minut.
67 CP la 5500rotatii pe min.
Nu stiu daca te contrazice sau nu insa parca imi spune mie bunu simt ca asa ar trebui sa fie sa fie mai fortat daca nu turat un motor cu 3 cilindri decat unu cu 4.
*



Masini pentru tine ar fi sandero, logan, clio symbol. Toate au ca cel mai mic motor 1.4 8v 75 cp, un motor excelent, l-am avut pe supernova. Am condus mult si fabia cu motor 1.2 in 3 cilindrii si motorul de la reno e mult peste, si foarte fiabil pe deasupra. Un 1.4 75 cp va consuma semnificativ mai putin decat 1.2 la aceeasi caroserie (sandero, logan, fabia, clio). As lua symbolul de 75 cp, fidji. Dotari maxime, motor fiabil, masina are 4 stele euroncap. N-as lua i10, care e facut in India din cate am citit.


--------------------
... .. ..
Americanii il vor pe Ciolos.. i-au dat si viza!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Serje
post 26 Jun 2008, 12:59
Post #108


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.129
Joined: 11 December 04
From: Cluj-Napoca




florinutzu incearca la alt dealer din alt oras, poate mai au locuri, saptamana trecuta de exemplu la Skoda in Cluj mai aveau locuri. Da niste telefoane si vezi.


--------------------
MTD Optima 53 SPB HW
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
body
post 26 Jun 2008, 13:07
Post #109


Membru autentic


Group: Banned
Posts: 568
Joined: 19 July 04
From: Ploiesti




Eu am spus ca motoarele in 3 cilindrii sunt mai dezechilibrate decat cele in 4 si mai zgomotoase . Ce nu ai inteles?
Nu am zis ca e motorul de skoda la spark!
Adica pe aceeasi caroserie si din cate stiu aceeasi cutie de viteze motorul de 800 cc este mai zgomotos si mai dezechilibrat decat ce de 1000 cc( e vorba de spark).Se simte in habitaclu chestia asta.

This post has been edited by body: 26 Jun 2008, 13:10


--------------------
Mitsubishi/Suzuki Lancer/SX4 2007/2008 - PH-72-BVR PH-77-MMR
body cu lancer si nevasta cu suzuki sx4
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 26 Jun 2008, 13:19
Post #110


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




din intamplare aici e vorba de Fabia, nu de Spark.


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
crising
post 26 Jun 2008, 14:22
Post #111


Membru autentic


Group: Members
Posts: 787
Joined: 16 December 06
From: Danube Delta Gates




QUOTE(cristianco2002 @ 26 Jun 2008, 13:50)
Masini pentru tine ar fi sandero, logan, clio symbol. Toate au ca cel mai mic motor 1.4 8v 75 cp, un motor excelent, l-am avut pe supernova. Am condus mult si fabia cu motor 1.2 in 3 cilindrii si motorul de la reno e mult peste, si foarte fiabil pe deasupra. Un 1.4 75 cp va consuma semnificativ mai putin decat 1.2 la aceeasi caroserie (sandero, logan, fabia, clio). As lua symbolul de 75 cp, fidji. Dotari maxime, motor fiabil, masina are 4 stele euroncap. N-as lua i10, care e facut in India din cate am citit.
*



Arata-mi si mie cand s-a testat simbolul la euroncap! La siguranta si stabilitate este sub logan.
Ca tinuta de drum si confort interior fabia e peste simbol. Fa teste cu amndoua si ai sa ramai surprins de vivacitatea motorului de 1.2 de pe fabia.


--------------------
Mazda 6 2011 Combi 2.0 - TL31...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 26 Jun 2008, 14:25
Post #112


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




CLio bicorp are 4 stele, nu vad de ce symbol-ul care are fundul diferit ar avea altfel. Nu se fac teste separate pentru varianta sedan, hatch sau break la nici o masina.

Si noua si vechea Fabie au cate 4 stele fiecare.


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
neumann
post 26 Jun 2008, 14:30
Post #113


Membru autentic


Group: Members
Posts: 783
Joined: 6 November 03
From: Spermezeu




am avut in paralel supernova si fabia de 1.2.
Fabia consuma ca porcu si nu avea demaraj. Cu supernova eram in 3000-3500 de ture, iar cu fabia ajungeam in 5000 lejer, si nu obtineam acelasi demaraj.
Clio II are 4 stele la euroncap. Ca asa iti zic si eu, arata-mi cand s-a testat fabia SEDAN la euroncap. In plus, se testeaza impactul frontal si lateral, unde masinile sunt identice. Logan are 3 stele. Stabilitatea la logan e o gluma, la cat de inalta e. Ca e mai comoda poate, dar mai stabila nu.

LE: sunt convins ca daca am compara fabia de 1.4 68 de cai (sau mai mult) cu clio 1.4 de 75 ar iesi tot pe acolo, asa comparam un pic mere cu pere.

This post has been edited by cristianco2002: 26 Jun 2008, 14:33


--------------------
... .. ..
Americanii il vor pe Ciolos.. i-au dat si viza!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Andy_ACS
post 26 Jun 2008, 14:38
Post #114


Yes, I'm not!


Group: Members
Posts: 6.304
Joined: 19 July 04
From: Craiova




Dar numai demarajul conteaza la o masina? fiabilitate, confort, materiale etc... Toate trebuie luate in calcul la alegerea masinutei.

Bafta!


--------------------
- - -
"Be the change you want to see in the world"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
neumann
post 26 Jun 2008, 15:01
Post #115


Membru autentic


Group: Members
Posts: 783
Joined: 6 November 03
From: Spermezeu




Daca motor nu e... dotari nu e... ABS nu e...
Decat sa platesti dublu veul de pe capota si plasticele "placute la atingere" (eu nu am fetisuri cu frecat plasticele de pe bordul masinii) mai bine dai banii pe motor, A/C, ABS. Stabilitatea e cam la fel la masinile din aceeasi clasa, dimensiuni, categorie de pret. Nu vad ce ai face cu stabilitatea daca ai masina de 60 cai la peste 1000 kg.


--------------------
... .. ..
Americanii il vor pe Ciolos.. i-au dat si viza!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bossake
post 26 Jun 2008, 16:15
Post #116


Membru autentic


Group: Members
Posts: 521
Joined: 6 December 07
From: Bucuresti




Legat de faptul ca daca clio hatch a avut 4 stele, sa stiti ca nu e obligatoriu ca si varianta sedan sa aiba la fel. Luati exemplu chevrolet aveo sedan si hatch. Daca cel hatch are 3 stele, cel sedan are niste rezultate dezastruoase, cel putin la impactul frotal. Sedanurile sunt ceva mai grele datorita portbagajului astfel ca nu e obligatoriu sa aiba acelasi rezultate.


--------------------
Dacia Logan 2007 Prestige 1.6 16v - B 21 xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
neumann
post 26 Jun 2008, 16:48
Post #117


Membru autentic


Group: Members
Posts: 783
Joined: 6 November 03
From: Spermezeu




Sa fim seriosi.
Care e mai greu, symbolul sau clio II hatch? In ce versiune? Authentique, expression?
Cu cati pasageri se fac testele? Ca daca mai pui doua persoane pe locurile din spate, sigur ia 3 stele cat a luat loganul. Dar daca pui si in logan 3 persoane pe bancheta din spate? Ca doar incap, nu ca la symbol.
Si cu symbol s-au facut teste de impact.


--------------------
... .. ..
Americanii il vor pe Ciolos.. i-au dat si viza!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bogdan_dsn
post 26 Jun 2008, 17:49
Post #118


Membru autentic


Group: Members
Posts: 730
Joined: 14 September 07
From: Cluj-Napoca




QUOTE(cristianco2002 @ 26 Jun 2008, 15:30)
am avut in paralel supernova si fabia de 1.2. 
Fabia consuma ca porcu si nu avea demaraj. Cu supernova eram in 3000-3500 de ture, iar cu fabia ajungeam in 5000 lejer, si nu obtineam acelasi demaraj.
Clio II are 4 stele la euroncap. Ca asa iti zic si eu, arata-mi cand s-a testat fabia SEDAN la euroncap. In plus, se testeaza impactul frontal si lateral,  unde masinile sunt identice. Logan are 3 stele. Stabilitatea la logan e o gluma, la cat de inalta e. Ca e mai comoda poate, dar mai stabila nu.

LE: sunt convins ca daca am compara fabia de 1.4 68 de cai (sau mai mult) cu clio 1.4 de 75 ar iesi tot pe acolo, asa comparam un pic mere cu pere.
*




Nu o spun cu suparare dar eu am Skoda Fabia de 1.2, 12v 64 cai si pot sa spun ca masina are un consum rezonabil, in oras e mic, iar in afara nu are rost sa discutam...am scos consum de 4.8 litri iar pana la viteze de 120-130 motorul merge foarte bine, de acolo trage putin mai greu fiind in 3 cilindri. De asemenea tinuta de drum este foarte buna, asadar per total ca o masina de oras si cu unele iesiri in afara cu mers linistit nu racer pentru care conteaza doar demarajul si viteza maxima skoda fabia este o masina ok din punctul meu de vedere. Oricum mie imi place mai mult skoda veche decat noua skoda fabia.

P.S. @Cristianco: la skoda cu motor de 1.2 daca doresti sa obtii consum mic trebuia sa schimbi vitezele pe la 2500-3000rpm pentru ca din cate am observat cutia de viteze e una scurta.


--------------------
Kia Ceed SW 1.4 TGDI 2020
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 26 Jun 2008, 18:08
Post #119


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




Supernova nu are inafara de demaraj nimic, e o troaca, prefer oricand fabia de 1,2. Iar AC-ul de pe SN e o gluma in comparatie cu clima semiautomata de pe Polo/Fabia.


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
neumann
post 26 Jun 2008, 18:50
Post #120


Membru autentic


Group: Members
Posts: 783
Joined: 6 November 03
From: Spermezeu




supernova e intr-adevar o coaja, excluzind motorul si cutia. Insa, recomandam acelasi motor pe un clio. Dar sa nu uitam ca pretul ei era vreo 4000 euro.

Skoda Fabia de 64 cp e ok, cu conditia ca macar dotarile ''minime'' sa le aibe. In oras, intr-adevar nu iti trebuie mai mult. Daca mai dai si drumu la aer conditionat insa...
Si mie imi place mai mult fabia veche. As lua mai degraba swift in loc de asta noua.
Insa, o fabie decenta e minim 12.000. Un clio symbol e mult mai ieftin, si in afara de aspectul exterior si plasticele din interior, nu are nimic in minus. Prefer aer conditionat, geamuri electrice, etc. in locul unor plastice ''mai de calitate'' - le iau si pe-alea, daca intr-adevar am bani. Chiar si tinuta de drum usor inferioara la clio nu mi se pare un mare dezavantaj.

Insa, pentru o familie cu un copil, recomand symbol sau logan, sau sandero. Datorita pretului, in care intra foarte multe dotari. Fiabilitatea la astea e ok.
Oricum, cuvintele sunt de prisos. DRIVE TEST, neaparat, cu versiunea de masina pe care vrei sa o cumperi! La cunoscuti, daca la dealer nu o au.


--------------------
... .. ..
Americanii il vor pe Ciolos.. i-au dat si viza!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
6 Pages « < 2 3 4 5 6 >
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 12th July 2025 - 13:44
Forum Renault